Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2013 23:45 - ИСКАМ СИ ЖИВОТА
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 37345 Коментари: 63 Гласове:
68


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Искам си живота!

Моят живот! Искам си го!

Добър или лош той е моят живот.

Никой няма право да ми го отнема.

Никой няма право да ми го поругава.

Никой няма право да ми го подменя.

Никой няма право да ми налага как да го живея.

НИКОЙ!

Искам си моя живот!

Добър или лош той е

МОЯТ ЖИВОТ

и аз си го искам!


Никой няма право да ме заблуждава, че неговите представи за МОЯ добър живот са по-правилни от моите.

Да си ги запази. Аз си искам моя живот – достоен и човешки.

Искам си го тук и сега!

Не искам да слушам Янета, Бойковци, Станишевци и вся остальная сволоч колко и как са загрижени за моя живот!

Искам си живота! МОЯТ ЖИВОТ!




Гласувай:
68



1. podvodni - Подводни
22.02.2013 23:52
Не зная дали ще ми повярваш, но живееш живота който самата ти си избрала.
цитирай
2. katan - 1. podvodni - Подводни
23.02.2013 00:04
podvodni написа:
Не зная дали ще ми повярваш, но живееш живота който самата ти си избрала.


Вярвам ти!
Избрала съм начина на живот и не искам други да ми го променят.
цитирай
3. mt46 - Да,
23.02.2013 00:15
цял живот сме зависими от разни лъжеполитици и мутри...
цитирай
4. podvodni - Изглежда не ме разбра. Не става в...
23.02.2013 00:25
Изглежда не ме разбра. Не става въпрос за политика, макар, че и тя влиза в схемата.
цитирай
5. zarenkow - Не зная дали ще ми повярваш, но жи...
23.02.2013 00:27
Не зная дали ще ми повярваш , но живееш живота , който ти е отреден. Вярата , че ти избираш ще те разочарова винаги , за това пък ще ти създава самочувствие макар и на разочарована. Кое от двете ще избереш зависи от потребността ти . Поздрави. Светът е такъв , какъвто е.
цитирай
6. katan - 3. mt46 - Да,
23.02.2013 10:42
mt46 написа:
цял живот сме зависими от разни лъжеполитици и мутри...


Здравей, Маринче!
Не искам да сме зависими!
Не искам да подменят исканията на обеднелия ни народ с нови техни си искания.
Хубав ден!
цитирай
7. tota - Кате,
23.02.2013 10:44
И аз бих написала подобно искане. За съжаления обстоятелствата, при които сме поставени, не винаги зависят от нас. Дори и нещата в личен план не винаги подлежат на "управление". Да благодарим на съдбата, че преживяхме донякъде тези превратности на времето и можем да подкрепяме, близките ни на сърцето.
Поздрави!
цитирай
8. katan - 4. podvodni - Изглежда не ме разбра.
23.02.2013 10:47
podvodni написа:
Изглежда не ме разбра. Не става въпрос за политика, макар, че и тя влиза в схемата.


Здравей, Подводни!
Разбрах те. Написах може би неправилно "Искам си живота".
Може би трябваше да напиша "Искам си правата".
Тонът ми обаче отново ще бъде имеративен.
Моят живот е част от живота на българското общество.
Не може политиката само да е част от схемата, защото тази схема определя и стяга, довежда до невъзможност животът на всички ни.
цитирай
9. katan - 5. zarenkow - Не зная дали ще ми повярваш,
23.02.2013 10:52
zarenkow написа:
Не зная дали ще ми повярваш , но живееш живота , който ти е отреден. Вярата , че ти избираш ще те разочарова винаги , за това пък ще ти създава самочувствие макар и на разочарована. Кое от двете ще избереш зависи от потребността ти . Поздрави. Светът е такъв , какъвто е.


Ще ти повярвам.
Всички си мислим, че сами определяме не само собствения си живот, но и живота на други хора.
Разбирам накъде ме водиш с думите си, но аз не искам да поема в тази посока сега.
Искам тези, които ни смачкаха самочувствието и ни доведоха до просешка тояга да поемат отговорностите си и да върнат живота ни.
Поздрави!

цитирай
10. katan - tota - Кате,
23.02.2013 11:00
И аз бих написала подобно искане. За съжаления обстоятелствата, при които сме поставени, не винаги зависят от нас. Дори и нещата в личен план не винаги подлежат на "управление". Да благодарим на съдбата, че преживяхме донякъде тези превратности на времето и можем да подкрепяме, близките ни на сърцето.
Поздрави!

Здравей, Ати!
Благодарна съм на Бог и съдбата, че преживях много тежки и превратни моменти в живота си.
Не всичко зависи от нас, съгласна съм.
От нас зависи да си търсим правата по закон и Конституция.
Никой няма право да се гаври с нас по простата причина, че е заблудил популистки една голяма част от населението преди около 4 години.
В момента, в който не може да се справи с положението обидено подава оставка и съобщава, че ще се върне с победа.
Победа над кого?!


Поздрави, Ати!
цитирай
11. tutankhamon661 - katan
23.02.2013 11:02

Правилно.
Не слушай никой!

цитирай
12. katan - tutankhamon661 - katan
23.02.2013 11:05
"Правилно.
Не слушай никой!"

Здравей!
Има ли кого РЕАЛНО да послушам?
цитирай
13. zarenkow - "Искам тези, които ни смач...
23.02.2013 11:10
"Искам тези, които ни смачкаха самочувствието и ни доведоха до просешка тояга да поемат отговорностите си и да върнат живота ни." Тези сме ние , нашият избор , нашата отговорност и самочувствие. Това не ни прави виновни , изборът ни е бил възможният , самочувствието и просешката тояга също. Съдията няма как да отсъди справедливо , ако не види истината , а тя често има много лица. Едно е да искаш , друго да можеш но когато не знаеш какво искаш става страшно. Поздрави.
цитирай
14. katan - zarenkow - "Искам тези, които ни смачкаха
23.02.2013 11:21
""Искам тези, които ни смачкаха самочувствието и ни доведоха до просешка тояга да поемат отговорностите си и да върнат живота ни." Тези сме ние , нашият избор , нашата отговорност и самочувствие. Това не ни прави виновни , изборът ни е бил възможният , самочувствието и просешката тояга също. Съдията няма как да отсъди справедливо , ако не види истината , а тя често има много лица. Едно е да искаш , друго да можеш но когато не знаеш какво искаш става страшно. Поздрави."

Здравей!
Прав си, че тези "ние" сме ние или голяма част от от нас.
Аз лично знам какво искам. Знаят го и много повече хора от тези, които протестират.
Аз лично искам /след като сме стигнали до тук/ освен бързи мерки за стабилизиране на ситуацията в страната ни, 41-то НС да приеме и промяна в избирателния закон да вкарат и точка за образователен ЦЕНЗ на народните представители.
Минимумът да е ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ.
Не искам 116 депутати от управляващата партия да са със средно образование, както е в момента.

Имам и много друго искания, но няма технологично време за тях.
Повярвай ми, че исканията ми не са имагинерни.
цитирай
15. brym4ence87 - И аз го искам, Катя! ;-)
23.02.2013 11:26
Искам си го тук и сега!
===============
Да имам и втора причина, заради която си струва да съм все още тук. Поздрави. ;-)
цитирай
16. katan - brym4ence87 - И аз го искам, Катя -:)!
23.02.2013 11:46
Искам си го тук и сега!
===============
Да, имам и втора причина, заради която си струва да съм все още тук. Поздрави. ;-)

Здравей, Бръмченце!
Всички си искаме живота, с който така безобразно се гаврят някои самонадеяни, високомерни и нагли /някои от тях и малкообразовани/ хора.
Всеки от нас има поне още няколко причини да си иска живота тук и сега.
Поздрави, приятелю!
цитирай
17. zarenkow - Ще повярвам ,
23.02.2013 11:59
че не са имагинерни , ако кажеш : Честна дума . :-))) Общество се управлява , когато имаш философия и разбиране , какво е то. Всички проблеми и процеси , без изключение са свързани , така че нито един не може да се реши рационално на парче. Това изисква изключително задълбочени и отговорно познаване на обществото и движещите му сили. Дори и да се намерят такива умници , инструментите за въздействие са в ръцете на пазещите статуквото , защото то ги устройва. Не мисля че може да им се отнемат. За образованието си най права , все пак ценза не е основното , а ценностната система с ценз , защото Костов да речем имаше ценз колкото отлично да организира грабеж наречен приватизация. Без значение кой е на власт основен и жизнен приоритет е образованието . Само то може да даде някакви гаранции за бъдещето ако го има. Демокрацията във вида си в който е е изчерпала ресурса си. Това е видимо в целия , така наречен цивилизован Свят. Демокрацията бройка не е работеща вече , следващ етап трябва да е качество но това е друго. Сега само трябва да устискаме , защото след всяка политическа криза идва икономическа и все повече желаещи да си получат живота обратно.
цитирай
18. hloris - Присъединявам се и аз....
23.02.2013 12:25
но не мислиш,че всички носим някаква персонална лична отговорност за
състоянието,в което се намираме сега?!И дали ще можем да гледаме спокойно
децата си в очите?!
Аз лично смятам,че при така създалата се ситуация трябва да съумеем да запазим
хладнокръвие и спокойствие,да дадем път на разума си,за да можем да променим нещата,иначе нищо добро не ни очаква...
Пропиляното време,уви,е тотално и безвразвратно изгубено....дано няма повече
такива пропилени дни,години от живота ни,а за това трябва да бъдем единни!
Човек се учи от грешките си...дано и всички ние си извлечем поука от нашите.
Поздрави!
цитирай
19. katan - 17. zarenkow - Ще повярвам ,
23.02.2013 12:41
Здравей отново!
Това с честната дума ме затрудни:).
Общество, управление, философия ... и куп други съществителни.
При нас поне до сега всичко се решава /или не/ на парче. Дали е рационално не се наемам да кажа.
За сега поне не виждам умници, които да искат да променят статуквото.
Просто няма такива.
Костов е най-лошият пример за образовано/????/ управление.
Приватизацията ми е много болен въпрос, защото от там започна съсипването на МОЯ /разбирай НАШИЯ/ живот.
Това ли е демокрацията?
За образованието съм отчаяна песимистка.
Има СТУДЕНТИ, които са полуграмонтни.
Образованието и здравеопазването не са приоритет за досегашните правителства.
Качество на бройката. Това ми хареса, защото е и мое становище:).
Дали ще устискаме? Не знам.
При нас политическата криза е прехождана от икономическата и социалната, затова се стига до тези вопли да си искаме живота обратно.

цитирай
20. katan - 18. hloris - Присъединявам се и аз....
23.02.2013 12:54
hloris написа:
но не мислиш,че всички носим някаква персонална лична отговорност за
състоянието,в което се намираме сега?!И дали ще можем да гледаме спокойно
децата си в очите?!
Аз лично смятам,че при така създалата се ситуация трябва да съумеем да запазим
хладнокръвие и спокойствие,да дадем път на разума си,за да можем да променим нещата,иначе нищо добро не ни очаква...
Пропиляното време,уви,е тотално и безвразвратно изгубено....дано няма повече
такива пропилени дни,години от живота ни,а за това трябва да бъдем единни!
Човек се учи от грешките си...дано и всички ние си извлечем поука от нашите.
Поздрави!


Здравей, Хлорис!
Всеки, който е бил във властта има персонална отговорност за положението, в което се намираме.
Имам предвид не само последните 23 години и не само правителството в оставка, а доста по-рано и всички правителства и партии от последните поне 30 години.
Нашата /на редовите граждани/ отговорност е БЕЗотговорната ни вярата във всеки, който се появи на политическия хоризонт с илюзорни и миражни обещания за светло бъдеще.
С децата ми се гледаме в очите все още.
Да, трябва да запазим останалия ни здрав разум и да не позволяваме доминанта на чувствата. Те не са добър съветник.
Времето наистина е пропиляно безвъзвратно.
Загубено е и едно цяло поколение.
Демографската криза е безпощадна, както и всяка друга.
Да се поучим от грешките си? Кога?!
Колко години още ни трябват?!

Поздрави и на теб!
цитирай
21. compassion - "Аз си искам моя живот – достоен и човешки."
23.02.2013 12:59
Какавидата иска достойно да си пълзи и хрупка листенца, необезпокоявана от вятъра (на промяната), не подозирайки, че като пеперуда после ще ЛЕТИ.
Човекът иска достойно да просъществува няколко десетки години на Земята, необезпокояван от вятъра (на промяната), не подозирайки, че като Бог ще е после във вечността.
Това е то ЖИВОТА - трансформация! Позволи му да се случва без да се вкопчваш нито в чуждите, нито в своите си представи за това какъв БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ. Като хора ние нямаме очи да видим в бъдещето и затова е най-мъдро да имаме повече смирение и търпение, творейки в любов и хармония. Вярата ни е малко, затова се отклоняваме в политически, светски, идеологически и т.н. безсмислици на системата, която тук се опитва да ни държи като в затвор. Невъзможна акция! Никой не може да ограничи или спре духа.
цитирай
22. katan - 21. compassion - "Аз си искам моя живот – достоен и човешки."
23.02.2013 13:39
Здравей, Руми!
Какавида или пеперуда; да пълзи или да лети - това не е избор на какавидата или на пеперудата.
Тях не ги засяга вятъра /на промяната/. Те си хрупкат листенца или се хранят /всъщност не се сещам как се хранят пеперудите/ и никога, ама никога нямат да бъдат БОГ /освен в книга на Тери Прачет/, както и никой смъртен, било то и човек.
Всички знаем, че Бог е един и има триединно измерение - Отец, СИН и Светия ДУХ /това го знае и Мишел/.
Трансформацията /или метаморфозата/, за която говориш /или аз неправилно разбирам/ се отнася за насекомите, а не за хората.

"Позволи му да се случва без да се ВКОПЧВАШ нито в чуждите, нито в своите представи за това какъв БИ ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ."

Позволяхме. Много дълго позволявахме, без да се ВКОПЧВАМЕ и стигнахме до тук - да не можем да си платим сметките защото са ИЗМИСЛЕНИ и обслужват монополите /40:60 е резултата/. Познай за кой:).
Вярваме! Ако не вярвахме нямаше да сме тук, в България!
Духът е над материята. Но понякога тази толкова жалка и нищожна материя иска нищожни неща - хляб и нищо повече.
цитирай
23. zarenkow - Като за последно, зад съществит...
23.02.2013 13:41
Като за последно , зад съществителните в случая са решенията и в общи линии отговаряш на въпросите си според мен. Умно постъпваш и , като се учиш от грешките си , изпитан метод е , само още една малка крачка ще те превърне от умница в мъдра , а тя е да се учиш не от своите грешки , а от тези на другите.Най малкото е по безболезнено. Успех.
цитирай
24. katan - zarenkow - Като за последно ,
23.02.2013 13:51
Като за последно , зад съществителните в случая са решенията и в общи линии
отговаряш на въпросите си според мен. Умно постъпваш и , като се учиш от грешките си , изпитан метод е , само още една малка крачка ще те превърне от умница в мъдра , а тя е да се учиш не от своите грешки , а от тези на другите. Успех.

Е, най-накрая се усмихнах днес и то от сърце:)!
Все пак издържах теста макар не с "мъдра", а само с "умница":))).
И едно пояснение - учила съм се не само от своите, а най-вече от чуждите грешки.
Колко съм успяла е друг въпрос.
Успех и на теб в анкетата:).
цитирай
25. katan - zarenkow - Като за последно ,
23.02.2013 13:54
Безболезнено?
Тук ме заболя. Искам да е безболезнено не само за мен, а за всички нас.
Може би греша. Не знам.
цитирай
26. monaliza121 - Здравей, Кате!
23.02.2013 15:48
Животът си го имаш, само Господ може да ти го вземе.:))))
А как ще го живееш или доживееш зависи макар и малко от теб.
цитирай
27. djani - Смятам, че си напълно права,
23.02.2013 15:59
Ако не беше тази мутираща посттоталитарна паплач, живота ни щеше да е различен. Не казвам посткомунистическа, защото имаше стотици хиляди заблудени редови комунисти. Те бяха не по-малко зомбирани от сегашното поколение. Колко мръсници плачат за възмездие, но ще останат само с клетвите, включително и твоите...
цитирай
28. gocho52 - Точно!...
23.02.2013 17:01
.
цитирай
29. nrd - Усмихни се
23.02.2013 17:21
Запази усмивката и остави сълзите,мисли за радостта и и забрави страха,поддържай смеха и остави болката. Бъди щастлива!
цитирай
30. katan - 26. monaliza121 - Здравей, Кате!
23.02.2013 17:32
monaliza121 написа:
Животът си го имаш, само Господ може да ти го вземе.:))))
А как ще го живееш или доживееш зависи макар и малко от теб.


Здравей, Лизи!
Животът на всички ни е Божи дар.
Да, наистина как ще го живея зависи МАЛКО и от мен.


цитирай
31. katan - 27. djani - Смятам, че си напълно права,
23.02.2013 17:36
djani написа:
Ако не беше тази мутираща посттоталитарна паплач, живота ни щеше да е различен. Не казвам посткомунистическа, защото имаше стотици хиляди заблудени редови комунисти. Те бяха не по-малко зомбирани от сегашното поколение. Колко мръсници плачат за възмездие, но ще останат само с клетвите, включително и твоите...


Здравей, Джани!
Мутанти и зомбита - в това ли се превърнахме?!
Възмездие ...
Не искам възмездие и НАРОДЕН СЪД /нека съд е съвестта им/.
Аз си искам живота!

цитирай
32. katan - 28. gocho52 - Точно!...
23.02.2013 17:37
За съжаление!
цитирай
33. katan - 29. nrd - Усмихни се
23.02.2013 17:41
nrd написа:
Запази усмивката и остави сълзите,мисли за радостта и и забрави страха,поддържай смеха и остави болката. Бъди щастлива!


Здравей, приятелю!
Сълзи няма, но няма и усмивки.
Няма страх, но няма и радост.
Фонът не е подходящ за радост и щастие.
цитирай
34. kamosutrov - Каате, Катенце ...
23.02.2013 19:14
Свободата Кате, е на върха на бойното копие.
Понеже съм хем германофил, хем обичам да подарявам музки.
http://www.youtube.com/watch?v=MNR4QkqBZEs
цитирай
35. katan - 34. kamosutrov - Каате, Катенце ...
23.02.2013 19:52
kamosutrov написа:
Свободата Кате, е на върха на бойното копие.
Понеже съм хем германофил, хем обичам да подарявам музки.
http://www.youtube.com/watch?v=MNR4QkqBZEs


Здравей, Сава!
Свободата, Санчо ...
Нещо не обичам копия и катани:)
Благодаря ти за тези толкова жизнерадостни и оптимистични моряци:)!
Подсетиха ме за един СЪВЕТСКИ:))) филм - "Севастопольский вальс" и за един влюбен матрос и любимото Черное море мое:) /не намерих "Е" с двумя точками:)/.
Ти си твърде млад:))))), за да си го спомняш:)).
Хубава вечер, Сава!
цитирай
36. nrd - Щастие!
23.02.2013 20:13
Никога не е късно да бъдем щастливи,ако разбира се сами не искаме!
цитирай
37. sande - Поздрави, Кате!
23.02.2013 20:34
Поздравлявам те за светлия ти Бунт!
цитирай
38. katan - nrd - Щастие!
23.02.2013 20:54
Здравей!
Не е късно, разбира се, но аз лично не мога да съм щастлива на фона на общото нещастие. Дори не мога да си помисля, камо ли да поискам,
Бъди щастлив!
цитирай
39. katan - 37. sande - Поздрави, Кате!
23.02.2013 20:57
sande написа:
Поздравлявам те за светлия ти Бунт!


Здравей, Санде!
Бунтът ми не е светъл, а отчаян, приятелю.
Поздравявам те!
цитирай
40. kamosutrov - Млад съм аз, ала младост не помня.... И "Целувката на Чанита" помня
23.02.2013 21:02
katan написа:
kamosutrov написа:
Свободата Кате, е на върха на бойното копие.
Понеже съм хем германофил, хем обичам да подарявам музки.
http://www.youtube.com/watch?v=MNR4QkqBZEs


Здравей, Сава!
Свободата, Санчо ...
Нещо не обичам копия и катани:)
Благодаря ти за тези толкова жизнерадостни и оптимистични моряци:)!
Подсетиха ме за един СЪВЕТСКИ:))) филм - "Севастопольский вальс" и за един влюбен матрос и любимото Черное море мое:) /не намерих "Е" с двумя точками:)/.
Ти си твърде млад:))))), за да си го спомняш:)).
Хубава вечер, Сава!

Милата ми майка е започнала експериментите с мен и изкуството още, а да не ти казвам от кога, че ще изхълцаш. Умрях от страх на "Турандот", ако искаш да знаеш. От тогава не обичам операта. :-))))
То си е така, Кате. За едни са копията и катаните, за други е валса.
Да не се стига до тях, но ако потрябва, насреща сме, другари "политици".
1997 г. ги изпуснахме, този път се надявам да не ги....
цитирай
41. анонимен - Животът, който нагло ни отнеха.
23.02.2013 21:02
А ние им го подарихме...
цитирай
42. katan - 40. kamosutrov - Млад съм аз, ала младост не помня.... И "Целувката на Чанита" помня
23.02.2013 21:17
kamosutrov написа:
katan написа:
kamosutrov написа:
Свободата Кате, е на върха на бойното копие.
Понеже съм хем германофил, хем обичам да подарявам музки.
http://www.youtube.com/watch?v=MNR4QkqBZEs


Здравей, Сава!
Свободата, Санчо ...
Нещо не обичам копия и катани:)
Благодаря ти за тези толкова жизнерадостни и оптимистични моряци:)!
Подсетиха ме за един СЪВЕТСКИ:))) филм - "Севастопольский вальс" и за един влюбен матрос и любимото Черное море мое:) /не намерих "Е" с двумя точками:)/.
Ти си твърде млад:))))), за да си го спомняш:)).
Хубава вечер, Сава!

Милата ми майка е започнала експериментите с мен и изкуството още, а да не ти казвам от кога, че ще изхълцаш. Умрях от страх на "Турандот", ако искаш да знаеш. От тогава не обичам операта. :-))))
То си е така, Кате. За едни са копията и катаните, за други е валса.
Да не се стига до тях, но ако потрябва, насреща сме, другари "политици".
1997 г. ги изпуснахме, този път се надявам да не ги....


Брей, ти наистина помниш:)))!
Твоята майчица /да е жива и здрава, поздрави я от мен/ е великолепна!
"Турандот" си е страшничка за малки деца:)).
Ех, Сава!
Дано не се стига до копия и катани.
Нека да е валс за всички.
Аз обаче ти изпращам нещо друго /като връщане в детството:)/.
http://www.youtube.com/watch?v=XC6o6mdXys0
цитирай
43. katan - 41. gogi6666 - Животът, който нагло ни отнеха.
23.02.2013 21:21
gogi6666 написа:
А ние им го подарихме...


Здравей, Гоги!
Отнеха ни го, но ние не сме им го подарили, а се съпротивлявахме според силите, възможностите и разбиранията.
Бяхме оптимисти и вярвахме, че и у нас ще има демокрация и нормален, човешки живот.
Сещам се за Бенковски и неговите думи за Априлското въстание. Та и ние така.

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
44. unknown1 - Изглежда не ме разбра. Не става в...
23.02.2013 22:00
podvodni написа:
Изглежда не ме разбра. Не става въпрос за политика, макар, че и тя влиза в схемата.

Господин философ!Моля те да се спреш да влагаш духовен смисъл в народопсихологията!:)))))Народът дължи тази кома,от която едва се пробужда именно на духовно-паралитични учения.....и страх от изграждане на отицателна карма!:)))))
цитирай
45. katan - unknown1 - Изглежда не ме разбра. Не става в...
23.02.2013 22:18
"podvodni написа:
Изглежда не ме разбра. Не става въпрос за политика, макар, че и тя влиза в схемата."

""Господин философ!Моля те да се спреш да влагаш духовен смисъл в народопсихологията!:)))))Народът дължи тази кома,от която едва се пробужда именно на духовно-паралитични учения.....и страх от изграждане на отицателна карма!:)))))""

Здравей, мило момиче!
Мисля, че с Подводни се разбрахме:).
Не ми харесва да се подменят темите.
Не ми харесва и да се пренасят отношения между блогъри в чуждо пространство.
Съвсем наскоро се убедих и за вредата от прекаленото позитивно мислене и то в реалния живот.
Мислейки позитивно и благоговейно за магистрали, зали Арени и др.п. ние съвсем умишлено не мислехме за проблемите, истинските, които си стояха и дори се задълбочаваха, затова ни връхлетяха като бърз влак уж неочаквано.
Прекаленото позитивно мислене е вредно, дори пагубно, защото немислейки за проблема ние не го отстраняваме.
Е, не ми се занимава с такива писания:), но е научно доказано.

Благодаря ти за коментара и за това, че ме провокира да напиша този отговор:)!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
46. unknown1 - Катан, ще взема да си уредя някой ден ...
23.02.2013 22:28
Катан,ще взема да си уредя някой ден една среща с господин Подводни,защото от месеци ме провокира със начинът си на мислене по най-различни въпроси,но бях много ангажирана и нямах време да го коментирам:))))).
Напълно те подкрепям за вредата от позитивното мислене,която е в еднаква степен вредна с критикарството.Този народ трябва да се научи да бъде сдържан емоционално и неотклонен в преследването на целите си!:))
И на мен не ми харесва да се измества центърът на темата с маловажни подробности!
Забравих да пиша за текста ти заради господин Подводни:)))))Много ми хареса-чудесен лозунг!:)
цитирай
47. katan - 46. unknown1 - Катан, ще взема да си уредя някой ден ...
23.02.2013 22:47
unknown1 написа:
Катан,ще взема да си уредя някой ден една среща с господин Подводни,защото от месеци ме провокира със начинът си на мислене по най-различни въпроси,но бях много ангажирана и нямах време да го коментирам:))))).
Напълно те подкрепям за вредата от позитивното мислене,която е в еднаква степен вредна с критикарството.Този народ трябва да се научи да бъде сдържан емоционално и неотклонен в преследването на целите си!:))
И на мен не ми харесва да се измества центърът на темата с маловажни подробности!
Забравих да пиша за текста ти заради господин Подводни:)))))Много ми хареса-чудесен лозунг!:)


Здравей отново!
Не познавам г-н Подводни, както не познавам и теб до днес:).
Макар че за какво познаване става дума от два коментара:)?

Всяко нещо, което е в прекомерни размери е вредно:).
Не трябва да си затваряме очите и за доброто и за лошото.
Какво като не мислим, че живеем и работим само, за да си плащаме сметките:)?
Мислим, не мислим фактите са си факти и не ни подминават.
Ако не мислим и не плащаме какво следва?
Ами идват т.н. КОЛЕКТОРСКИ фирми и става една ... не ти е работа.

Благодаря ти за "лозунга":))) - усмихна ме:))).
Хубава вечер!
цитирай
48. hamlet6op - Време е да бъдеме яросни.
23.02.2013 23:36
Но трябва да бъдем и бдителни. Те си мислят, че дори математиката за тях е по различна.
цитирай
49. kamosutrov - Кате, Кате... поздравите ще предам
23.02.2013 23:50
Силно се съмнявам, че "плеснаха с ръце и се прегърнаха" този път ще сработи. С тази разлика, че този път и малоумниците разбраха, че ги правят на будали.
цитирай
50. lubara - Поздрави, katan!
24.02.2013 08:24
Аз пък не искам някой да ми казва " колко зле и несвободен" съм живял преди "демокрацията". Още по-малко искам да ми говори колко по-добри бъднини ме чакат, и същевременно да иска да ме пенсионира малко преди да изкуфея съвсем.

цитирай
51. makont - Здравей Катя, никой не може да ти вземе живота,
24.02.2013 16:51
не им го давай. Аз отдавна не допускам никой да се меси в живота ми, просто прекалено много се борих, прекалено много грешки допусках и прекалено много кредит на доверие дадох. Сега, за да получи някой моя живот, ще трябва доста да си поиграе. Но ме боли за другите, за тези, които нямат сили да се борят или лесно се дадоха, защото повярваха. За техния живот съм готова да се поборя мъничко, в края на крайщата няма неразрешими проблеми, има нежелание за решаване. Поздрави!
цитирай
52. katan - 48. hamlet6op - Време е да бъдеме яросни.
24.02.2013 19:49
hamlet6op написа:
Но трябва да бъдем и бдителни. Те си мислят, че дори математиката за тях е по различна.


Време е!
Време е за истина, време за 1+1=2!
Поздрави!
цитирай
53. katan - 49. kamosutrov - Кате, Кате... поздравите ще предам
24.02.2013 19:52
kamosutrov написа:
Силно се съмнявам, че "плеснаха с ръце и се прегърнаха" този път ще сработи. С тази разлика, че този път и малоумниците разбраха, че ги правят на будали.


Ех, Сава, Сава!
Колко пъти пъти цитирам Ботев, но ефектът е никакъв.
Будали сме, но дали и до кога?
цитирай
54. katan - 50. lubara - Поздрави, katan!
24.02.2013 19:59
lubara написа:
Аз пък не искам някой да ми казва " колко зле и несвободен" съм живял преди "демокрацията". Още по-малко искам да ми говори колко по-добри бъднини ме чакат, и същевременно да иска да ме пенсионира малко преди да изкуфея съвсем.



Здравей, Любо!
Минало, бъдеще, а ДНЕС го няма.
Как е ДНЕС? Дали ще има УТРЕ?
Вдигане на възрастта за пенсиониране - добре, така било в цивилизованите, демократични държави.
Някой отчита ли средната продължителност на живота в ЕВРОПЕЙСКА България?
Отчита ли сърдечно-съдовите заболявания, които водят до: "... и същевременно да иска да ме пенсионира малко преди да изкуфея съвсем."
Навремето водих една моя си борба с Дянковеца, като ну написах, че трябва да се отчитат и нашенските дадености, но аз си пишех тук, в блога, а той и хабер не е имал от такива като мен.

Хубава вечер, Любо!

цитирай
55. katan - 51. makont - Здравей Катя, никой не може да ти вземе живота,
24.02.2013 20:01
makont написа:
не им го давай. Аз отдавна не допускам никой да се меси в живота ми, просто прекалено много се борих, прекалено много грешки допусках и прекалено много кредит на доверие дадох. Сега, за да получи някой моя живот, ще трябва доста да си поиграе. Но ме боли за другите, за тези, които нямат сили да се борят или лесно се дадоха, защото повярваха. За техния живот съм готова да се поборя мъничко, в края на крайщата няма неразрешими проблеми, има нежелание за решаване. Поздрави!


Здравей, Майче!
От както се помня все се боря за нещо и то предимно за други.
Сега се боря за решаване на уж нерешими проблеми.
Борим се всички. Дано успеем.
Поздрави!

цитирай
56. lion1234 - Дано всеки разбере...
25.02.2013 17:04
тази проста истина, защото най-трудно се разбират простите неща!
цитирай
57. katan - 56. lion1234 - Дано всеки разбере...
28.02.2013 16:02
lion1234 написа:
тази проста истина, защото най-трудно се разбират простите неща!



Осъзнаването е труден процес, приятелю!
Още по-трудни за разбиране са простите неща.
Поздрави!
цитирай
58. kamosutrov - Кате, сега ще напиша нещо еретично. Всъщност, всички величаете Ботев
28.02.2013 17:14
katan написа:
kamosutrov написа:
Силно се съмнявам, че "плеснаха с ръце и се прегърнаха" този път ще сработи. С тази разлика, че този път и малоумниците разбраха, че ги правят на будали.


Ех, Сава, Сава!
Колко пъти пъти цитирам Ботев, но ефектът е никакъв.
Будали сме, но дали и до кога?

Поклон пред паметта му! Но истинските "виновници" за освобождението на България, не са въстаниците и той. Чудя се защо никой не споменава за "Добродетелната дружина". Такава блестяща PR акция са провели, че привличат вниманието на Великите сили и тогавашните медии. В началото те плащат на журналисти да дойдат и да видят. Та разклащането на общественото мнение и освобождението е съвместно дело на две противоположни по идеология течения.
цитирай
59. katan - kamosutrov - Кате,
28.02.2013 17:30
Здравей, Сава!
Като рекох Ботев, нямах пред вид " Хаджи Димитър", а "Борба" и по-точно - "свестните у нас считат за луди, глупецът всеки вредом почита".
Като пишеш за "Добродетелната дружина" ме връщаш в едни мои мисли от последните дни.
За "младите" и "старите" в БРЦК, но препратката е много стара.
Пак ще напиша и за думите на Бенковски за Априлското въстание - за успеха и "врещене"-то.
Мисля си и за много други неща, като правя аналогия за минало и настояще.
Имам една още по-еретична мисъл от твоята, но няма да я кажа на глас тук.
Когато съм я казвала са ме гледали като /да кажем врещени/.
цитирай
60. kamosutrov - Ми прошепни ми я на лични. :-)))) Аз мога да я изрева, без да те издавам.:-))))
28.02.2013 18:18
katan написа:
Здравей, Сава!
Като рекох Ботев, нямах пред вид " Хаджи Димитър", а "Борба" и по-точно - "свестните у нас считат за луди, глупецът всеки вредом почита".
Като пишеш за "Добродетелната дружина" ме връщаш в едни мои мисли от последните дни.
За "младите" и "старите" в БРЦК, но препратката е много стара.
Пак ще напиша и за думите на Бенковски за Априлското въстание - за успеха и "врещене"-то.
Мисля си и за много други неща, като правя аналогия за минало и настояще.
Имам една още по-еретична мисъл от твоята, но няма да я кажа на глас тук.
Когато съм я казвала са ме гледали като /да кажем врещени/.

Винаги съм твърдял следното. Едно бъдещо правителство /по примера на Дянков, който наля много пари при археолозите и "преоткриха" наново траките/, трябва да налее пари в изпирането на историята ни от русофилията и славянофилията. Няма да имаме наново национален идеал и респективно национално самочувствие, докато разни хаймани със шпагини висят по високото и други хаймани ги посрещат с цветя.
цитирай
61. katan - kamosutrov -
28.02.2013 18:42
"Винаги съм твърдял следното. Едно бъдещо правителство /по примера на Дянков, който наля много пари при археолозите и "преоткриха" наново траките/, трябва да налее пари в изпирането на историята ни от русофилията и славянофилията. Няма да имаме наново национален идеал и респективно национално самочувствие, докато разни хаймани със шпагини висят по високото и други хаймани ги посрещат с цветя."

Няма да ти го напиша и на лични:).

Много пъти съм писала за НАЦИОНАЛНАТА ДОКТРИНА и НАЦИОНАЛНИЯ ИДЕАЛ.

Историята няма нужда от изпиране, Сава. Историята има нужда от ИСТИНА.
Не ми се иска да се занимаваме в ХХI в., във века на пълната глобализация с "фили" и "фоби".
Чърчил е казал, че няма вечни приятели, а има вечни ИНТЕРЕСИ.
Ние с това фобство изпуснахме един огромен български интерес - РУСКИЯ ПАЗАР.
Сега не с цветя пред "Шпагин" и "Калашник" - с нищо не можем да го върнем.
Май излязохме доста от темата, приятелю:))).

цитирай
62. kamosutrov - Кате, аз си правя едно проучване. /ами, напиши тема по темата, де/:-)
28.02.2013 21:45
Много ще се изненадаш, но точно в 19 век са закопани толкова кучета, че и най бегла представа си нямаш. Според мен, де. Събития станали през 19 век дават отражения чак до сега. Да не задавам гатанки. Като напиша материала, ще ти го дам да го публикуваш, ако желаеш.
цитирай
63. katan - 62. kamosutrov - Кате, аз си правя едно проучване. /ами, напиши тема по темата, де/:-)
28.02.2013 22:02
kamosutrov написа:
Много ще се изненадаш, но точно в 19 век са закопани толкова кучета, че и най бегла представа си нямаш. Според мен, де. Събития станали през 19 век дават отражения чак до сега. Да не задавам гатанки. Като напиша материала, ще ти го дам да го публикуваш, ако желаеш.


Кой знае, Сава:).
19 век ми беше любим преди години.
Направи си изследването, напиши си материала и може да ме изненадаш с нещо неизвестно:))).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5688274
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930