Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2012 17:03 - ЕДИН ВЪПРОС - МОЛБА И ПОЗДРАВ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 43530 Коментари: 102 Гласове:
83

Последна промяна: 13.01.2012 17:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди месец ми се случи неприятност. Някои от вас знаят за какво става дума. Повечето не знаят, но няма да обяснявам минали неприятни истории.
Днес разглеждах снимки, които ми бяха върнати.
Намерих една, която ми беше единствена, както и повечето останали. На тази снимка съм почти на 22 години /само 2 месеца ме делят от 22/. Правена е във Велико Търново и беше за албума за завъшването на института /сега са университети:)/. Домиля ми за онова време и реших да си я сложа за аватар. За съжаление от Мозила не се вижда. Виждам я през Експлорер и Опера, но аз влизам през Мозила.
МОЛБАТА ми е някой да ми обясни как може да се вижда и през Мозила. 
Снимката ми е приета, но аватарът си остава все "къщичките на баба Кати", както казва Мишел.
Бихте ли ми помогнали, докато ми мине носталгията по отминалото време и се върна отново към "къщичките"?
Безкрайно благодаря на тези, които ще се отзоват на молбата ми!
За всички една песен на ФСБ, преди да деактивирам постинга.
С благодарност - Катя Атанасова

Прави са хората, когато казват, че няма нищо по-постоянно от временното.
Реших да не изтривам този постинг, а да го превърна в поздрав за всички, които имаха огромното желание и старанието да ми помогнат.
Писахте ми коментари, писахте ми и на личната линия, писахте ми имейли... Всеки направи нещо, за да ми помогне.
Избрах две песни, които ще сложа под тази на ФСБ.
Едната е на Лили Иванова - "Много ли струва една нежна дума" - това е песен за любов, но винаги съм си задавала въпроса: "Много ли струва добрата дума?" - да много струва, за този, който я получава, толкова струва и за този който я изрича. Добра дума. Не струва пари, но е като безценно камъче.

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ВИ ПРИЯТЕЛИ! ПОЖЕЛАВАМ ВИ ПРЕКРАСЕН ДЕН И МНОГО ДОБРИ ДУМИ!

На края да добавя само, че "Сговорна дружина, планина повдига".




 Махнах от заглавието - "временен постинг", 
защото VOSTROTO има страхотна идея, която подкрепям безусловно.
Написал я е в първия коментар към този постинг.
Още тогава се присъединих към предложението му.
Надявам се да направи скоро материал и да предложи сам идеята си.
Хайде, приятелю, ти си на ход:))).
Аз махнах "временен постинг":))).












Тагове:   молба,   ФСБ,   22,


Гласувай:
83



1. gremlin - Опитай
12.01.2012 17:15
да изчистиш кеша или обнови мозилата до по-нова (последна) версия. Друго не ми хрумва, аз също съм с мозила и нямам грижи.
цитирай
2. анонимен - ДЕинсталирай мозила от старт меню, ад/ремув програм...
12.01.2012 17:28
после си сложи друга, ако има по- различна версия, по- нова..така се оправя:)
Мозила е най- използвания и бъгав експлорер, но и аз го ползвам...като това инстал, деинстал го правя всяка седмица.....
цитирай
3. katan - 1. gremlin - Опитай
12.01.2012 17:29
gremlin написа:
да изчистиш кеша или обнови мозилата до по-нова (последна) версия. Друго не ми хрумва, аз също съм с мозила и нямам грижи.


Благодаря ти, gremlin!
Само не знам как да изчистя този кеш:(((.
Би ли ми обяснила на лични, моля?
цитирай
4. katan - 2. alllyallly - ДЕинсталирай мозила от старт меню, ад/ремув програм
12.01.2012 17:33
alllyallly написа:
после си сложи друга, ако има по- различна версия, по- нова..така се оправя:)
Мозила е най- използвания и бъгав експлорер, но и аз го ползвам...като това инстал, деинстал го правя всяка седмица.....


Благодаря и на теб, alllyallly!
Ами уж ми е най-новата версия.
Явно няма да се справя без помощ от вън.
Ще си остана с два аватара, докато махна снимката.
Благодаря за отзивчивостта и на двете ви!
цитирай
5. lubara - Поздрави, katan!
12.01.2012 17:33
Катя, понякога снимките са с висока резолюция. Ако искаш, прати ми я по имейла. Аз ще я намаля , имам програма, и ще ти я върна. Тогава мисля, че ще можеш да я сложиш. Да пробваме.
цитирай
6. katan - 5. lubara - Поздрави, katan!
12.01.2012 17:36
lubara написа:
Катя, понякога снимките са с висока резолюция. Ако искаш, прати ми я по имейла. Аз ще я намаля , имам програма, и ще ти я върна. Тогава мисля, че ще можеш да я сложиш. Да пробваме.


Благодаря ти, скъпи приятелю!
Снимката съм я намалила до необходимото, но тук не излиза.
Излиза през другите браузъри.
Ще ти я пратя, дано да успеем, Любо, но си мисля, че момичетата са прави.
цитирай
7. анонимен - Леле, що желаещи да помагат!
12.01.2012 17:38
Айде и аз се включвам.
цитирай
8. neprosvet - Ехооооо...аз не виждам къщичкааааа...
12.01.2012 17:38
Аз виждам една много красива девойка, Катан!
Може би само ти не си я виждаш!:)))
цитирай
9. lubara - Отново поздрави!
12.01.2012 17:42
Аз усетих, че не съм на прав път, ама късно. На моя комп. е къщичката.
цитирай
10. анонимен - просто я преинсталирай мозилата, бъгва се доста бързо.......
12.01.2012 17:44
katan написа:
alllyallly написа:
после си сложи друга, ако има по- различна версия, по- нова..така се оправя:)
Мозила е най- използвания и бъгав експлорер, но и аз го ползвам...като това инстал, деинстал го правя всяка седмица.....


Благодаря и на теб, alllyallly!
Ами уж ми е най-новата версия.
Явно няма да се справя без помощ от вън.
Ще си остана с два аватара, докато махна снимката.
Благодаря за отзивчивостта и на двете ви!

цитирай
11. katan - 8. neprosvet - Ехооооо...аз не виждам къщичкааааа...
12.01.2012 17:51
neprosvet написа:
Аз виждам една много красива девойка, Катан!
Може би само ти не си я виждаш!:)))


Ти влизаш от друго място навярно, скъпа neprosvet.
През Мозила са къщичките.
И благодаря за девойката:))).

цитирай
12. tili - Toчно защото сложих най-новата
12.01.2012 17:57
версия, сега не мога дори да влизам през Музилла в блогбеге. Влизам през Гугъл хром. И да не ти казвам, че Гугъл тулбарът ми не работи и нямам достъп до всичките си важни букмарки там! Да не говорим за G-mail! не можеш едно писмо да препратиш:(
Няма пълно щастие, дори да си на 22 години:)))
цитирай
13. veninski - За хубава мома - ергени бол!!!:)...
12.01.2012 17:59
За хубава мома - ергени бол!!!:)))
Да си жива и здрава, приятелко!
цитирай
14. katan - 12. tili - Toчно защото сложих най-новата
12.01.2012 18:01
tili написа:
версия, сега не мога дори да влизам през Музилла в блогбеге. Влизам през Гугъл хром. И да не ти казвам, че Гугъл тулбарът ми не работи и нямам достъп до всичките си важни букмарки там! Да не говорим за G-mail! не можеш едно писмо да препратиш:(
Няма пълно щастие, дори да си на 22 години:)))


Ей, Лили!
Ти направо ме шашна с тези термини:)))!
Няма пълно щастие, то се вижда и тук - едни виждат девойка, други - къщички.
Ами като се объркват толкова неща, защо ги правят тези нови версии?
Тъп въпрос. Знам отговора.
Прегръщам те.
цитирай
15. mitkaloto - И аз виждам снимката Катя. Аз съм на ...
12.01.2012 18:03
И аз виждам снимката Катя.Аз съм на Експлорер.Нямам проблеми.Не мога да ти помогна.Поздрави.
цитирай
16. gita969 - Аз влизам през музила
12.01.2012 18:03
и на аватара е девойката от иститута. Къщичките ги няма.Даже като прочетох Катан и не ги видях си помислих, че някой те е клонирал.
цитирай
17. katan - 13. veninski - За хубава мома - ергени бол!!!:)...
12.01.2012 18:09
veninski написа:
За хубава мома - ергени бол!!!:)))
Да си жива и здрава, приятелко!


Ех, Васко!
Снимката е от преди повече от 30 години /няма да казвам колко:)))/.
И ти да си жив и здрав, приятелю!
цитирай
18. katan - 15. mitkaloto - И аз виждам снимката Катя.
12.01.2012 18:10
mitkaloto написа:
И аз виждам снимката Катя.Аз съм на Експлорер.Нямам проблеми.Не мога да ти помогна.Поздрави.


Проблемът е в мен, приятелю, защото не мога да се справя с Мозила.
Благодаря ти за желанието да помогнеш!
Поздрави!
цитирай
19. анонимен - Хе,хе....
12.01.2012 18:10
Бре, че мома!
цитирай
20. katan - 16. gita969 - Аз влизам през музила
12.01.2012 18:12
gita969 написа:
и на аватара е девойката от иститута. Къщичките ги няма.Даже като прочетох Катан и не ги видях си помислих, че някой те е клонирал.


Прочетох коментара ти и погледнах отново - при мен са "къщичките" - моята картина, рисувана по К. Щъркелов, която предизвика силно брожение преди две години.

цитирай
21. katan - 19. katana - Хе,хе....
12.01.2012 18:14
katana написа:
Бре, че мома!


Ти пък къде я видя?
През Мозилата ли?
А тук момата или девойката вече е омъжена и има дете на почти годинка:)))).
цитирай
22. gocho52 - С Опера те виждам добре.
12.01.2012 18:25
Даже страхотно!
Девойко...
цитирай
23. katan - 22. gocho52 - С Опера те виждам добре.
12.01.2012 18:29
gocho52 написа:
Даже страхотно!
Девойко...


През Опера и Експлорер и аз се виждам, младежо:))).
Дори сега през Мозила махнах снимката на картината и ми излезе празното поле за жени, а в блога - пак картината.
Пробвах със съвета на alllyallly - нищо не се получи.
Ще стана шизофреник:))).
цитирай
24. анонимен - отпред в най- коментирани си с аватар:)
12.01.2012 18:36
а като отворя тук блога си без аватар....подозирам, че блогбг трябва да си преинсталира акъло:)))
цитирай
25. katan - 24. alllyallly - отпред в най- коментирани си с аватар:)
12.01.2012 18:39
alllyallly написа:
а като отворя тук блога си без аватар....подозирам, че блогбг трябва да си преинсталира акъло:)))


Да, Али. И аз видях сега. Вероятно трябва да се обърна към админите за помощ.
Все пак при мен излиза картината, а до преди малко беше празно.
Благодаря ти за всичко!
цитирай
26. boristodorov56 - Просто малко по-късно се монтират аватарите.
12.01.2012 18:48
Вижда се и през Мозила.
цитирай
27. katan - 26. boristodorov56 - Просто малко по-късно се монтират аватарите.
12.01.2012 18:49
boristodorov56 написа:
Вижда се и през Мозила.


При мен не се вижда все още, Боре.
Благодаря за информацията.
цитирай
28. анонимен - Кати, според мен не ти трябва ти да се гледаш. Знаеш си се отдавна :-)))
12.01.2012 18:54
Ние си те виждаме и ... се облизваме /да си призная/.
цитирай
29. katan - 28. katana - Кати, според мен не ти трябва ти да се гледаш. Знаеш си се отдавна :-)))
12.01.2012 18:58
katana написа:
Ние си те виждаме и ... се облизваме /да си призная/.


Е, знам се, Сава:))).
Познавам се от 58 години:))).
Щом вие ме виждате е по-добре, отколкото хич, нали:)))?
цитирай
30. vostroto - :))) Защо да е временен този постинг, Катя?
12.01.2012 18:59
На мен много ми харесва, даже от теб ми дойде едно предложение, ако всички искат, де - да си наслагаме снимки от, или около 22 годишни:) когато сме били - нещо като " среща след еди-колко си години:)))
Снимката се вижда идеално от мен, иначе.
За Мозила, не мога да ти помогна:( не ги разбирам тези истории много:)
цитирай
31. анонимен - Чакай да ти метна 1 виц, близко до темата
12.01.2012 19:00
Хлапчо отива при татко си и виновно пита : Тате, нали ми каза, че си помниш добре лица?
Да сине, защо?
Счупих ти огледалото за бръснене, бе тате...
цитирай
32. katan - 30. vostroto - :))) Защо да е временен този постинг, Катя?
12.01.2012 19:03
vostroto написа:
На мен много ми харесва, даже от теб ми дойде идеята, ако всички искат, де - да си наслагаме снимки от, или около 22 годишни:) когато сме били - нещо като " среща след еди-колко си години:)))
Снимката се вижда идеално от мен, иначе.
За Мозила, не мога да ти помогна:( не ги разбирам тези истории много:)


Хей, приятелю!
Това е страхотна идея!
Представяш ли си да се осъществи?
На 22 и сега - на 58:))) , че и повече, дай Боже!
Направи постинг-предложение.
Имаш моето ДА още сега:).
Как от едно нещо се ражда друго, а?
Поздрави!
цитирай
33. katan - 31. katana - Чакай да ти метна 1 виц, близко до темата
12.01.2012 19:05
katana написа:
Хлапчо отива при татко си и виновно пита : Тате, нали ми каза, че си помниш добре лица?
Да сине, защо?
Счупих ти огледалото за бръснене, бе тате...


Е, ама ти си станал много добър:)))!
Така ти прилича!
цитирай
34. анонимен - Това е илюзия, злостна клевета и инсинуация :-))))))))
12.01.2012 19:09
katan написа:
katana написа:
Хлапчо отива при татко си и виновно пита : Тате, нали ми каза, че си помниш добре лица?
Да сине, защо?
Счупих ти огледалото за бръснене, бе тате...


Е, ама ти си станал много добър:)))!
Така ти прилича!

цитирай
35. katan - 34. katana - Това е илюзия, злостна клевета и инсинуация :-))))))))
12.01.2012 19:12
katana написа:
katan написа:
katana написа:
Хлапчо отива при татко си и виновно пита : Тате, нали ми каза, че си помниш добре лица?
Да сине, защо?
Счупих ти огледалото за бръснене, бе тате...


Е, ама ти си станал много добър:)))!
Така ти прилича!



Аз така те виждам, а ти бъди, какъвто си искаш, но не ми отклонявай вниманието:))).
МолиМ те:).
цитирай
36. vostroto - :)))
12.01.2012 19:21
Знаеш ли, Катя, че това изненадващо може да ми се превърне в проблем - ами не мога да намеря снимки от тогава със свястно качество!:) Ай!
цитирай
37. анонимен - Коригирах ти снимката. Ще я сложа ...
12.01.2012 19:24
Коригирах ти снимката. Ще я сложа отдолу на последния ми постинг. Копирай я в някоя твоя папка и после си я сложи като аватар. В .JPG формат е и трябва да я приеме.
цитирай
38. katan - 36. vostroto - :)))
12.01.2012 19:24
vostroto написа:
Знаеш ли, Катя, че това изненадващо може да ми се превърне в проблем - ами не мога да намеря снимки от тогава със свястно качество!:) Ай!


Не се шашкай. Потърси спокойно и ще намериш поне една. Сигурна съм. Ако пък не намериш ще ти дам на заем:)))) /шегувам се, разбира се:)))/.
Ще намериш поне една, продължавай да търсиш.
цитирай
39. katan - 37. kushel - Коригирах ти снимката.
12.01.2012 19:27
kushel написа:
Коригирах ти снимката. Ще я сложа отдолу на последния ми постинг. Копирай я в някоя твоя папка и после си я сложи като аватар. В .JPG формат е и трябва да я приеме.


Благодаря ти, Кушел!
Моята беше също в JPG и размерите 110/88.
Ще те посетя и ще я сейвна от теб, дано стане.
Благодаря ти отново.
цитирай
40. wonder - Хааа...
12.01.2012 19:31
В "Най-коментирани" се вижда черно-бялата снимка, за която говориш, а като вляза в блога ти си стоят къщичките.
Моето предложение: изтрий снимката и след час я качи пак.
цитирай
41. katan - 40. wonder - Хааа...
12.01.2012 19:34
wonder написа:
В "Най-коментирани" се вижда черно-бялата снимка, за която говориш, а като вляза в блога ти си стоят къщичките.
Моето предложение: изтрий снимката и след час я качи пак.


И в "Най-коментирани" ту се появява, ту изчезва.
А другото го правих няколко пъти, но все със същия резултат.
Благодаря ти!
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Кате!
12.01.2012 19:35
Много си хубава, наистина! А и човек не се променя толкова.:) Със сигурност си още по-хубава сега. На мен ми харесва повече от "къщичките", защото си ти. Но щом искаш тях..., дано се върнат. Прегръдка и радостна вечер!:)
цитирай
43. stela50 - За съжаление не виждам снимката , Кати ...
12.01.2012 19:43
И аз влизам през Мозила , но ще се върна по- късно .
Много е мило да си намериш любима снимка ...
Прегръдки !
цитирай
44. katan - 42. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Кате!
12.01.2012 19:45
malchaniaotnadejda7 написа:
Много си хубава, наистина! А и човек не се променя толкова.:) Със сигурност си още по-хубава сега. На мен ми харесва повече от "къщичките", защото си ти. Но щом искаш тях..., дано се върнат. Прегръдка и радостна вечер!:)



Здравей, Наде!
Не, не искам "къщичките". Искам снимката, докато ми мине носталгията по отминалото време.
Аа - и благодаря за комплимента:)))!
Имах снимки от сегашно време тук, но са деактивирани.
Хубава вечер!
цитирай
45. katan - 43. stela50 - За съжаление не виждам снимката , Кати
12.01.2012 19:49
stela50 написа:
И аз влизам през Мозила , но ще се върна по- късно .
Много е мило да си намериш любима снимка ...
Прегръдки !


Вижда се от другите места, Таня.
Много се радвам, че ми върнаха няколкото снимки, които имах и бяха в единствен екземпляр.
Прегръдки и от мен.
цитирай
46. ketcakuatl - КЪЩИЧКИ БЕ
12.01.2012 19:50
Гугъл Хром му е майката, какви са тия Годзили - Мудзили...
цитирай
47. katan - 46. ketcakuatl - КЪЩИЧКИ БЕ
12.01.2012 19:52
ketcakuatl написа:
Гугъл Хром му е майката, какви са тия Годзили - Мудзили...


Излязох от Мозила и сега навсякъде е снимката.

цитирай
48. dolsineq - Виждам хубаво момиче на аватара ти и ...
12.01.2012 19:56
Виждам хубаво момиче на аватара ти и през Музилата, Кати...:)
цитирай
49. katan - 48. dolsineq - Виждам хубаво момиче на аватара ти
12.01.2012 20:00
dolsineq написа:
Виждам хубаво момиче на аватара ти и през Музилата, Кати...:)


Аз от там виждам "къщичките" и се прехвърлих на друго място.
Благодаря Снежи!
цитирай
50. katan - Махнах от заглавието - "временен постинг",
12.01.2012 20:05
защото vostroto има страхотна идея, която подкрепям безусловно.
Написал я е в първия коментар към този постинг.
Още тогава се присъединих към предложението му.
Надявам се да направи скоро постинг.
Хайде, приятелю, ти си на ход:))).
Аз махнах "временен постинг":))).
цитирай
51. razkazvachka - о, и при мен е страхотна млада мацка:)))
12.01.2012 22:35
макар че и аз съм на мозила - годзилата
цитирай
52. monaliza121 - Всичко е наред, Кате! :))Ти си!:))
12.01.2012 22:56
Всичко е наред, Кате! :))Ти си!:))
цитирай
53. lotos16 - И аз виждам хубавото момиче и то през Музилата.
12.01.2012 23:01
А бяхме млади и хубави, сега сме само хубави...
цитирай
54. makont - Не знам кой и как ти помогна, или ти се справи сама,
12.01.2012 23:03
но в момента на аватара ти е едно прекрасно младо момиче, което гледа със замечтан и влюбен поглед. Поздрави от мен!
цитирай
55. katan - 51. razkazvachka - о, и при мен е страхотна млада мацка:)))
12.01.2012 23:18
razkazvachka написа:
макар че и аз съм на мозила - годзилата


Моята Мозила все още държи да съм с "къщичките на баба Кати" - не иска да приеме, че и аз съм била млада:))).
цитирай
56. katan - 52. monaliza121 - Всичко е наред, Кате! :))Ти си!:))
12.01.2012 23:19
monaliza121 написа:
Всичко е наред, Кате! :))Ти си!:))


Аз съм, Лизи:))).
Но моята Мозила не иска да разбере това:))).
цитирай
57. katan - 53. lotos16 - И аз виждам хубавото момиче и то през Музилата.
12.01.2012 23:21
lotos16 написа:
А бяхме млади и хубави, сега сме само хубави...


Не сме за изхвърляне все още:))), Лотосче!
Сега сме по-зрели и сочни:))).
цитирай
58. katan - 54. makont - Не знам кой и как ти помогна, или ти се справи сама,
12.01.2012 23:24
makont написа:
но в момента на аватара ти е едно прекрасно младо момиче, което гледа със замечтан и влюбен поглед. Поздрави от мен!


Мая! Чрез теб искам да благодаря на всички, които се опитаха по всякакъв начин да ми помогнат.
Не съм правила нищо от повече от два часа.
Оставих нещата да се подредят или объркат сами.
При мен в Мозилата продължава да е картината.

цитирай
59. ckarlet - И при мен всичко е както трябва, К...
13.01.2012 07:28
И при мен всичко е както трябва, Катя! Дори и по снимката си личи излъчването на един добър и мил човек. Прекрасна си!
Хубав ден от мен!
цитирай
60. katan - 59. ckarlet - И при мен всичко е както трябва,
13.01.2012 09:28
ckarlet написа:
И при мен всичко е както трябва, Катя! Дори и по снимката си личи излъчването на един добър и мил човек. Прекрасна си!
Хубав ден от мен!


Благодаря ти, мила Скарлет!
Вече и при мен всичко е наред:)))).
С помощта на lotos16, току-що отстраних "повредата".
Всичко се оказа толкова лесно!!!!!!!
Един бутон F5 и при мен излиза едно забравено време.
Хубав ден и прегръдка.
цитирай
61. scarlety - Привет,Кате!
13.01.2012 10:46
Виждам,че въпросът вече е решен!:)
Остава ми само да те поздравя и...да помисля втрху идеята на Вострото!:))))
цитирай
62. katan - 61. scarlety - Привет,Кате!
13.01.2012 10:57
scarlety написа:
Виждам,че въпросът вече е решен!:)
Остава ми само да те поздравя и...да помисля втрху идеята на Вострото!:))))


Здравей, Ади!
Решението беше много просто:))), но без помощта на всички нямаше да се справя.
Lotos16 ми даде най-лесното решение:))).
Затова, вместо да изтрия вече ненужния постинг го редактирахи го превърнах в ПОЗДРАВ за всички.

Надявам се при теб всичко да е наред и Новата година да ти върне нещо загубено.
Поздрави и прекрасен ден!
цитирай
63. hel - Прекрасна си, Кате! Младостта п...
13.01.2012 11:08
Прекрасна си, Кате! Младостта поначало е красива. Но си мисля, че красотата на зрялата жена също е нещо ценно, стига да не е забравила да бъде и млада.Тази красота е обогатена с опита и мъдростта на годините. Имах позната, която на 82 години си беше мацка и половина и дори млади мъже й се възхищаваха.
Събуди момичето в тебе и се радвай се на Живота, Кате! Хубостта ти е не само отвън, а и отвътре!
цитирай
64. katan - 63. hel - Прекрасна си, Кате! Младостта
13.01.2012 11:20
hel написа:
Прекрасна си, Кате! Младостта поначало е красива. Но си мисля, че красотата на зрялата жена също е нещо ценно, стига да не е забравила да бъде и млада.Тази красота е обогатена с опита и мъдростта на годините. Имах позната, която на 82 години си беше мацка и половина и дори млади мъже й се възхищаваха.
Събуди момичето в тебе и се радвай се на Живота, Кате! Хубостта ти е не само отвън, а и отвътре!


Благодаря за добрите думи, Хел!
Момичето в мен почти си е същото - е, малко поочукано от живота, малко помъдряло, с повече опит и грижи, но не изневерило на себе си.
Важно е жената да се чувства добре в обвивката си, тогава е приятна и за околните.
Да изляза да изхвърля боклука по пеньоар и без червило?! НИКОГА:)))))!
Сега се усмихвам, защото си давам сметка, че момичето е станало суетна жена:)))).
Хубав ден, Хел!
Благодаря ти за всичко!
цитирай
65. gremlin - Аз
13.01.2012 11:30
все още виждам къщичките :((
цитирай
66. gremlin - Ха!
13.01.2012 11:34
F5 помогна и при мен моля lotos16 да приеме и моите поздрави!!!
цитирай
67. katan - 65. gremlin - Аз
13.01.2012 11:36
gremlin написа:
все още виждам къщичките :((


Пробвай с F5, както ме посъветва lotos16 за обновяване на страницата.
Благодаря ти за съвета, който даде вчера и си избери поздрав:))).
Хубав ден ти пожелавам.
цитирай
68. katan - 66. gremlin - Ха!
13.01.2012 11:38
gremlin написа:
F5 помогна и при мен моля lotos16 да приеме и моите поздрави!!!


Видя ли колко е вярна поговорката - "Сговорна дружина - планина повдига":)))?
поздрави за теб, за Лотос и за всички други!
цитирай
69. fatmin - Ne ne= snimka ima/mshllh - kakva ...
13.01.2012 11:41
Ne ne= snimka ima/mshllh - kakva krasota si Katq :*:* !!!Bravo ne teb taka si i misleh che si opravna .,Celuvki sas topli prgradki !
Hubav den milichka !
цитирай
70. vostroto - :)Здравей, Катя!
13.01.2012 11:45
За съжаление няма да мога пусна постинг сега, може би следващата седмица.
Времето ми е много голям враг...
Само ще видя само, дали няма да мога да сложа снимка от онова време, на аватара:)
Поздрави!
цитирай
71. katan - 69. fatmin - Ne ne= snimka ima/mshllh - kakva
13.01.2012 11:47
fatmin написа:
Ne ne= snimka ima/mshllh - kakva krasota si Katq :*:* !!!Bravo ne teb taka si i misleh che si opravna .,Celuvki sas topli prgradki !
Hubav den milichka !


Благодаря ти, мило Фатминче!
За тази снимка и още няколко, които ми върнаха съм благодарна на онези злосторници.
За другото ... здраве!
Прегръщам те ЧУДО мое!
Хубав ден ти пожелавам от сърце.
цитирай
72. katan - 70. vostroto - :)Здравей, Катя!
13.01.2012 11:49
vostroto написа:
За съжаление няма да мога пусна постинг сега, може би следващата седмица.
Времето ми е много голям враг...
Само ще видя само, дали няма да мога да сложа снимка от онова време, на аватара:)
Поздрави!


Каквото можеш и когато можеш, приятелю.
Тук не си поставяме срокове. Няма да режем и ленти за нов постинг:))), нали?
Хубав ден ти пожелавам и ти изпращам поздрави.
цитирай
73. janadarkova - Различните браузъри, различни виждания...
13.01.2012 12:13
Снимките са с висока резолюция понякога и различните браузъри правят проблеми! Иначе, постинга звучи като тъжна приказка! :)))
Това звучи и като различни гледни точки на различни хора разделени в три групи...
цитирай
74. katan - 73. janadarkova - Различните браузъри, различни виждания
13.01.2012 12:30
janadarkova написа:
Снимките са с висока резолюция понякога и различните браузъри правят проблеми! Иначе, постинга звучи като тъжна приказка! :)))
Това звучи и като различни гледни точки на различни хора разделени в три групи...


Да, за резолюцията си права.
Имах една снимка, която беше толкова голяма, че едва успях да я намаля.
Тази не е такава. Всичко си беше, както трябва. Но ми е трябвало да обновя страницата с F5, както ме посъветва lotos16 и се получи.
Тъжна приказка ли? Защо???
Има една неприятна история, която вече почти забравям. Другото е приказка за доброто и взаимното помагане /не обичам думата ВЗАИМОПОЩ/. Толкова хора се отзоваха с познанията си и най-вече с желанието си да помогнат, за което съм им много благодарна.
За разделянето на хората в три различни групи или категории и за различните гледни точки е друга тема.
Благодаря ти, че се отби тук. Благодаря и за коментара ти, който ме накара да се замисля за доста други неща.
Хубав ден и поздрави!

цитирай
75. janadarkova - Радвам се, че нещата се оправиха!
13.01.2012 12:50
имам предвид, че звучи като тъга за това че времето не може да се върне назад
Радвам се че вече всичко е както трябва!! Лек ден! :)))
цитирай
76. megg - Днес те виждам, Кате!
13.01.2012 12:55
Харесвам и двата ти аватара, но този повече ми допада, от него гледа момиче с добри и мечтателни очи; усеща се този поглед във всеки от постингите ти.
Поздрав, Кате, и все така да намираш безценни камъчета по пътя си! :)
цитирай
77. katan - 75. janadarkova - Радвам се, че нещата се оправиха!
13.01.2012 13:01
janadarkova написа:
имам предвид, че звучи като тъга за това че времето не може да се върне назад
Радвам се че вече всичко е както трябва!! Лек ден! :)))


Благодаря ти.
Нещата се оправиха още сутринта с помощта на Лотосчето.
Е, винаги има малко тъга и носталгия по отминалото време.Смятам, че това не трябва да е водещото. В живота би трябвало да гледаме напред с вяра и надежда.
Хубав и слънчев ден!
цитирай
78. katan - 76. megg - Днес те виждам, Кате!
13.01.2012 13:08
megg написа:
Харесвам и двата ти аватара, но този повече ми допада, от него гледа момиче с добри и мечтателни очи; усеща се този поглед във всеки от постингите ти.
Поздрав, Кате, и все така да намираш безценни камъчета по пътя си! :)


Виждаш ме, Мег:))), и аз се виждам вече благодарение на F5:)).
Толкова много хора се отзоваха на молбата ми, че се почувствах виновна, че крада от времето им.
Но съм безкрайно благодарна на всеки. Който, с каквото можеше ми помогна.
Благодаря ти за добрите думи по мой адрес.
Винаги съм била малко вглъбена в себе си, но не съжалявам за това. Не мога да бъда друга и не съжалявам, че съм такава.
Покрай мен има толкова безценни камъчета, за което съм много благодарна. Всяко едно ми е скъпо.
Хубав и слънчев ден, Мег.
цитирай
79. анонимен - А пък аз не мога да вляза в блога си
13.01.2012 16:32
през Мозила. А пощата си преглеждам през "мобилната й версия".
Затова пък Уиндос Експлоръра е безупречен.
Според мен аватара не прави "хубавото" по-хубаво.
Има една поговорка : "Добър кон и под съдран чувал се познава" :)
цитирай
80. katan - 79. andreshko - А пък аз не мога да вляза в блога си
13.01.2012 16:59
andreshko написа:
през Мозила. А пощата си преглеждам през "мобилната й версия".
Затова пък Уиндос Експлоръра е безупречен.
Според мен аватара не прави "хубавото" по-хубаво.
Има една поговорка : "Добър кон и под съдран чувал се познава" :)


Здравей, приятелю!
Аз бях така преди време с Уиндос Експлоръра, затова се прехвърлих на Мозила.
Явно трябва периодично да се прави нещо, но толкова си може пианиста:))).
Аватарът не е най-важното нещо за един блог, разбира се.
Просто исках да го сменя за известно време.
"Къщичките":) ги сложиш в знак на протест преди 2 години и така си останаха.
Когато се регистрирах тук си бях сложила моя снимка сред много рози, после ги сменях според сезона - все мои снимки от сегашно време:).
И за чула и за коня народът ни е прав. Мъдри са били нашите предци.
Поздрави и хубава вечер ти пожелавам.

цитирай
81. kasnaprolet9999 - Когато сменям снимката дълго време ...
13.01.2012 17:51
Когато сменям снимката дълго време не я приема, а после изведнъж се получава. Много си хубава на нея, да не ти е уроки.
цитирай
82. katan - 81. kasnaprolet9999 - Когато сменям снимката дълго време ...
13.01.2012 17:55
kasnaprolet9999 написа:
Когато сменям снимката дълго време не я приема, а после изведнъж се получава. Много си хубава на нея, да не ти е уроки.


И аз така си мислех - че ще се оправи от самосебе си.
Добре, че lotos16 ми каза лесен начин и всичко се оправи.
Благодаря ти за комлимента, а уроките са минали преди много години:)))).
Хубава вечер!
цитирай
83. lotos16 - Идвам да си взема петте минути слава...
13.01.2012 20:08
Кате, стига си ме хвалила. Важното е, че толкова много хора се отзоваха с желанието да помогнат. Тази хитринка, между другото, я научих тук, в блога, от един приятел - Хикма. За съжаление, той спря да се появява тук, но както се вижда, добрите хора винаги оставят диря.
Благодаря за поздрава, харесах си песента на Лили. Приятна вечер ти желая и слънчеви почивни дни! :)))
цитирай
84. alexs - И аз съм на мозила, но при мен е в...
13.01.2012 22:00

И аз съм на мозила, но при мен е всичко ОК...
Толкова ли хубава си била Кате ? Не че сега не си :))
цитирай
85. ninaantonova - Виждам една красива девойка, и бих искала да я виждам и за напред!
14.01.2012 13:45
Кате, няма значение снимката, важното е, как се чувстваш и как се приемаш! На мен така ми харесва! Остави я, спомените са като приказките, връщаме се към тях, когато имаме най-силна необходимост от това! Прегръдки и хубав ден за теб от мен! :)
цитирай
86. tota - Катенце,
14.01.2012 20:34
Едно много хубаво момиче ме гледа от снимката, но аз си те приемам и с къщичката. Тя е като марка - Катан!

Благодаря ти за поздравите! Прегръдка от сърце!
цитирай
87. katan - 83. lotos16 - Идвам да си взема петте минути слава
15.01.2012 20:26
lotos16 написа:
Кате, стига си ме хвалила. Важното е, че толкова много хора се отзоваха с желанието да помогнат. Тази хитринка, между другото, я научих тук, в блога, от един приятел - Хикма. За съжаление, той спря да се появява тук, но както се вижда, добрите хора винаги оставят диря.
Благодаря за поздрава, харесах си песента на Лили. Приятна вечер ти желая и слънчеви почивни дни! :)))


Ти се порадва на повечко минутки, Лотосче-Павлинче:))).
Заслужи си ги, заслужаваш даже и самостоятелен поздрав, но се радвам, че си си избрала песента на Лили.
Може би щях да те поздравя с нещо подобно, ако не си я беше издрала.
Една малка хитринка, научена от един добронамерен човек и виж какви чудеса се случват.
Аз съм много благодарна освен на теб и Хикма, така и на всички останали, които се включиха в помощта със съвети и дори само с добра дума.
За мен добрата дума е много, още повече в твоя случай, когато има и видими резултати:))).
Подсещаш ме, че и аз като теб научих една хитринка от santiment /отдавна не се е появявал/ и от avangardi.
Няма да забравя помощта им. Аз всъщност не забравям доброто, което ми е направено и си оставам вечно задължена за него.
А ти се порадвай още на тези дъъъълги 5 минути:)))!
Благодаря ти отново и ти пожелавам хубава неделна вечер!
Прегръщам те.
цитирай
88. katan - 84. alexs - И аз съм на мозила,
15.01.2012 20:28
alexs написа:

И аз съм на мозила, но при мен е всичко ОК...
Толкова ли хубава си била Кате ? Не че сега не си :))


Вече всичко е ОК, Алекс, благодарение на общите усилия на всички и накрая точката я сложи lotos16.
Младостта си е хубава винаги, приятелю.
Поздрави!
цитирай
89. katan - 85. ninaantonova - Виждам една красива девойка, и бих искала да я виждам и за напред!
15.01.2012 20:31
ninaantonova написа:
Кате, няма значение снимката, важното е, как се чувстваш и как се приемаш! На мен така ми харесва! Остави я, спомените са като приказките, връщаме се към тях, когато имаме най-силна необходимост от това! Прегръдки и хубав ден за теб от мен! :)


Благодаря ти, Нинче!
Със снимката вече всичко е наред.
Ще остане за известно време.
Как се чувствам в момебта - ами като баба на Мишел:))) - най-прекрасното и добро бабино внуче /нямам други за сега:))))/.
Поздрави на теб и домочадието!
И една прегръдка от мен.
цитирай
90. katan - 86. tota - Катенце,
15.01.2012 20:35
tota написа:
Едно много хубаво момиче ме гледа от снимката, но аз си те приемам и с къщичката. Тя е като марка - Катан!

Благодаря ти за поздравите! Прегръдка от сърце!


Ати, мила!
Благодаря ти за добрите думи.
Да, "къщичките" се застояха повече от две години в профила ми. Вероятно ще се върна отново към тях.
Бях изненадана много приятно от милото Мишенце, когато видя снимката ми и каза - "бабо Катии".
Значи не съм се променила много:)))))))))).
И аз те прегръщам топло и силно с пожелание за хубава вечер.
цитирай
91. sestra - Чак сега те видях,
16.01.2012 16:37
много си хубава, Кате!
цитирай
92. katan - 91. sestra - Чак сега те видях,
17.01.2012 13:08
sestra написа:
много си хубава, Кате!


Благодаря ти, сестрице с давност над 30 години:).
цитирай
93. voinov50 - Хехехех, Кате, и аз съм с аватар от преди 30 години :)))
17.01.2012 20:39
Хубава мома, а и млада невеста си била ;)

Поздрави от Пирин!
цитирай
94. bovari - Да се запознаем:)
17.01.2012 23:39
Аз се казвам Зли:)))
Като малка, опитвайки се да пиша името си/първото нещо, което се учи да пише един обичащ себе си човек:)/, съм писала не Ели, а Зли:))))

За теб познато непознато момиче - песента "Девойко, мари, хубава"
http://www.youtube.com/watch?v=n4neO2y559Y&feature=related
цитирай
95. tili - Е, доживях!
19.01.2012 00:34
Чак сега видях новото аватарче:))) Хубава, хубава!!! Ама и сега не падаш по-долу, Катански и щом Мишел те познава - всичко е наред.
Прегръдка:)))
цитирай
96. katan - 93. voinov50 - Хехехех, Кате, и аз съм с аватар от преди 30 години :)))
19.01.2012 13:49
voinov50 написа:
Хубава мома, а и млада невеста си била ;)

Поздрави от Пирин!


Благодаря ти, Цецо:)))!
Поздрави на Пирин.
цитирай
97. katan - 94. bovari - Да се запознаем:)
19.01.2012 13:51
bovari написа:
Аз се казвам Зли:)))
Като малка, опитвайки се да пиша името си/първото нещо, което се учи да пише един обичащ себе си човек:)/, съм писала не Ели, а Зли:))))

За теб познато непознато момиче - песента "Девойко, мари, хубава"
http://www.youtube.com/watch?v=n4neO2y559Y&feature=related


Зли:))).
И сестра ми бъркаше "Е" със "З":))).
Благодаря за поздрава, Зли:))).
цитирай
98. katan - 95. tili - Е, доживях!
19.01.2012 13:53
tili написа:
Чак сега видях новото аватарче:))) Хубава, хубава!!! Ама и сега не падаш по-долу, Катански и щом Мишел те познава - всичко е наред.
Прегръдка:)))


Браво!
Тъкмо ме освободи от ангажимента да ти я изпращам на мейла:))).
И сега не се давам, но най-важното е, че Мишенце ме позна веднага:))).
Прегръщам те.
цитирай
99. candysays - Много си красива!!!
22.01.2012 13:53
Много... Прегръдка от мен, миличка! :)*
цитирай
100. pumona - носталгично те поздравявам и аз
28.01.2012 18:09
и аз щях да се втурвам да помагам, ала... ей го колко много коментари...
иначе мога да кажа, че ще мине един момент, в който всичко от само себе си ще се обнови...
цитирай
101. katan - 99. candysays - Много си красива!!!
05.02.2012 11:33
candysays написа:
Много... Прегръдка от мен, миличка! :)*


Благодаря ти, Криси!
Прегръдки и от мен за всички ви:)*
цитирай
102. katan - 100. pumona - носталгично те поздравявам и аз
05.02.2012 11:36
pumona написа:
и аз щях да се втурвам да помагам, ала... ей го колко много коментари...
иначе мога да кажа, че ще мине един момент, в който всичко от само себе си ще се обнови...


Благодаря за поздравите и за светлата носталгия!
Твоят коментар е 100-ия за този постинг:).
Много хора се отзоваха на молбата ми и им благодаря от сърце.
Благодаря и на теб за желанието, което си е направо помощ:)*.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5685663
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196394
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930