Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2020 20:25 - Домашни фунийки с крем
Автор: mariyastanimirova Категория: Рецепти   
Прочетен: 1796 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 11.06.2020 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте! Днес ще ви представя домашни фунийки с крем.

Необходими продукти

За тестото:
- 2 яйца
- 100 гр. захар
- 200 гр. кисело мляко
- 300 мл. олио
- 900 гр. брашно
- 10 гр. бакплувер
- 1 ванилия

За крема:
- 700 мл. прясно мляко
- 1 яйце
- 120 гр. захар
- 80 гр. масло
- 5 равни с.л. брашно
- 1 ванилия

Начин на приготвяне:

Яйцата и захарта се разбиват добре с миксер. След това добавяте олиото и киселото мляко, а след това отново разбивате добре. Постепенно добавяте брашното, бакплувера и ванилията. Трябва да замесите меко тесто. Оставете тестото за 5 минути. 

Готовото тесто се разточва с дебелина около 5 мм. и и се реже на лентички. 

След това увиваме лентичките около метални фунийки или се правят фунийки от алуминиево фолио, ако нямате метални фунийки. Аз си направих фунийките от алуминиево фолио, защото нямах метални форми и също се получиха чудесно. 

Фунийките се печат в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 15 минути. Всяка фурна е различна, затова трябва да ги следите. Фунийките трябва да имат златист цвят.

Когато фунийките са готови ги извадете веднага от металните фунийки/фунийките от алуминиево фолио и ги оставете да изстиват.

Кремът трябва да бъде приготвен на слаб/бавен огън. В по-дълбока тенджера сложете прясното мляко и захарта. След това добавете маслото и разбитото яйце. Накрая добавете брашното и ванилията. Кремът трябва да се бърка постоянно докато се сгъсти.

Започвате да пълните фунийките с домашния крем, който трябва да е все още топъл.

Украсата е по ваше желание.

Добър апетит!

*** Ако имате въпроси, може да ги зададете отдолу в коментари или да се свържете с мен в моя instagram профил - mariya.stanimirova, ако нямате регистрация тук.

*** Ще се радвам да пробвате тази рецепта и да споделите вашето мнение. Ако желаете, може също да изпратите снимки, а аз ще ги споделя, ако вие желаете.

*** Може да ме последвате в Instagram - mariya.stanimirova ( https://www.instagram.com/mariya.stanimirova/?hl=en ), където може да намерите и други от моите вкусотийки! )image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Браво, Мими!
11.06.2020 21:13
Това е доста трудоемка работа.
Правех ги, когато децата ми бяха малки.
За тях беше голямо забавление.
Тогава нямаше още готови формички и алуминиево фолио.
Правех си металните фунийки от капачки на буркани.
Ех, къде ме върна!
Правех огромни количества, които събираха децата от нашите три блока и майките им.
После всички си тръгваха с по една чиния фунийки.
Нямаше още найлонови пликчета:).
Беше ми приятно, че доставям радост на толкова деца и възрастни...
Аз харесвах фунийките заради баварския крем. И сега го харесвам, но рядко го правя.
Сегашните деца харесват други сладкиши.
Радвам се, че публикува тази рецепта, която ми върна толкова спомени!
Продължавай с кулинарните занимания!
Усещам, че не само можеш, а ти доставя и удоволствие!
Хубава вечер!

цитирай
2. mariyastanimirova - Благодаря ви, katan!
11.06.2020 21:41
Радвам се, че съм ви върнала с години назад и сте си върнали толкова спомени! Правене на метални фунийки от капачки на буркани е интересен метод за правене на метални формички и се радвам, че го споделихте! Благодаря ви много за подкрепата! Определено кулинарията ми доставя огромно удоволствие! Хубава вечер и на вас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariyastanimirova
Категория: Рецепти
Прочетен: 57808
Постинги: 28
Коментари: 53
Гласове: 261
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031