Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2023 13:33 - Не е истина Гочи живее в блога на гетьо
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2668 Коментари: 5 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пуснах коментар в 13 01 ч към последния постинг на гетьо
сега е 13 и 15 и коментарът изтрит. Гетьо залага разсада си, че не е Гочи-вЕрвам му
сигурно е евнухът на Гочи тогава:)
  коментарът ми беше приблизително следният
-24 май Москва- По случай празника велофестивал и хиляди на колела в центъра на столицата руска
24 май Петербург-По случай празника в петродоворец впечатлителна заря
24 май Пекин- Впечатляващо посрещане на премиера на Русия Мишустин-с гвардейци и топли думи на президента Си.
24 май България.-Борисов и гешев се "страхуват" един друг, дупничанин съблякъл гола жена си и я провесил на балкона. Интелектуалния кръг Гочи, гетьо и компания си мерят струята срещу Русия, но вятърът източен

....Почвам да се питам вече. Да няма ревност някаква в случая.- бие...пардон "Трие защото обича" Не бой съм Гоче. нали сам казваш, че съм дърт с две думи-демоде съм.
Това еднополовите дружби са за вас "младите", евробайдъните. Както казва Гетьо-аз съм си още в пещерата/платоновата/  и не виждам новото!?




Гласувай:
1



1. getmans1 - Сега, за 4-ти път ти "изчез...
25.05.2023 15:04
Сега, за 4-ти път ти "изчезва" коментар под мой постинг и ето днешното положение;

13:15 - vencivaleri1951
12:50 - vencivaleri1951
- за съжаление не съм го видял и няма смисъл да ми го препазказваш още повече, че ти вече си си напрвил констатациите си

... Ето и вчера;

13:15 - ganini
12:55 - vencivaleri1951
11:49 - vencivaleri1951
09:51 - notfun

- Тук поне случайно видях коментара, имам и отговор /ще го цитирам по-късно ЗАЩОТО ИМА ЗАЩО /

Същото положение беше при първият ти коментар, когато аз ГО видях но отложих репликата си за сутрита.
Картинката в "статиската" ми бе;
.... - vencivaleri1951
.... - vencivaleri1951
- Разбира се, че точните часове не мога да възстановя.

... Такова е положението и при вторият ти изтрит - КОМЕНТАРИТЕ ТИ ИЗЧЕЗВАТ МЕЖДУ ДВЕ ( 2 ) ТВОИ ПОСЕЩЕНИЯ

Първият път си помислих, че сам си го премахнал, че смисълт му бе вода в моята воденица НО ТИ МИ ВЛИЗАШ С БУТОНКИТЕ - може да се покажат коментарите ти и това ме накара И АЗ ДА ТЪРСЯ ЗЛОСТОРНИКА - понеже знам как някой да изчезне от статистиката ми ... ЗА ТОВА ТИ КАЗАХ, ЧЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ ПРОФИЛИТЕ КОИТО ТИ ПРЕПИСВАШ НА "ГОЧЕТО" СИ...

През цялото това време АЗ САМО ЛЕКИНКО ТИ НАМЕКНАХ НАЙ - ЛОГИЧНОТО НА ПРЪВ ПОГЛЕД, САМ ДА СЕ 'ИЗТРИВАШ' .

Опитах се и ти обясних НО ТИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ МЕ ЗАЛИВАШ С ПОМИЯ ОТ ОБВИНЕНИЯ, ВНУШЕНИЯ И ЕПИТЕТИ.

ОТГОВОРЪТ МИ Е - ВЪРВИ ... ти знаеш къде! ... и умната с лъжите!!!
цитирай
2. marana69 - ....аз, викам, да земе..
25.05.2023 15:51
да , напрайте, една...Холандска.Тройка @@@

Гетююю, у средата ))))))

кака вакса мараТуйкова, ша забърка.Лубриканта @
цитирай
3. vencivaleri1951 - Ето кой злобее
25.05.2023 15:59
Защо да го правя? Лично аз с този коментар исках дискусия-как така се случват сериозни неща в света , с възможни последствия внл и за нас , като Форума на БРИКС, като посещението на Мисуштин и по важно какво посрещане му направиха на фона на тези с Макрон и фонката-нея я пуснаха и да се чекира дори...
Специално реплика към теб -как посрещат 24май в Москва в Питер
И за всичко това се мълчи, а ни занимават с дупничанина провесил жена си, за посрещането на Бойко пред следствието от фенове и депутатското му войнство , Къро и т н Защо да го правя
И един прост въпрос-има ли паролата ти и ако е да защо
На мен на времето ми я поиска да си правел майтап
Една дама също се оплакваше, че злоупотребил с предоверяването и и не ми се влиза в подробности
Говореше за безсилие...Ти си безсилен да кажеш баста на човек който те използва най -примитивно
, човек който се хвалеше , че заключвал храната от майка си. Може да е имало медицинска причина, но това за публичност ли е?
Най лесното е да ме пратиш при"птичките", аз също мога...и какво. Много на нула за този , който се ебава с двама ни
Ще попитам как може да се извършват действия без да се остави следа в статистиката

getmans1 написа:
Сега, за 4-ти път ти "изчезва" коментар под мой постинг и ето днешното положение;

13:15 - vencivaleri1951
12:50 - vencivaleri1951
- за съжаление не съм го видял и няма смисъл да ми го препазказваш още повече, че ти вече си си напрвил констатациите си

... Ето и вчера;

13:15 - ganini
12:55 - vencivaleri1951
11:49 - vencivaleri1951
09:51 - notfun

- Тук поне случайно видях коментара, имам и отговор /ще го цитирам по-късно ЗАЩОТО ИМА ЗАЩО /

Същото положение беше при първият ти коментар, когато аз ГО видях но отложих репликата си за сутрита.
Картинката в "статиската" ми бе;
.... - vencivaleri1951
.... - vencivaleri1951
- Разбира се, че точните часове не мога да възстановя.

... Такова е положението и при вторият ти изтрит - КОМЕНТАРИТЕ ТИ ИЗЧЕЗВАТ МЕЖДУ ДВЕ ( 2 ) ТВОИ ПОСЕЩЕНИЯ

Първият път си помислих, че сам си го премахнал, че смисълт му бе вода в моята воденица НО ТИ МИ ВЛИЗАШ С БУТОНКИТЕ - може да се покажат коментарите ти и това ме накара И АЗ ДА ТЪРСЯ ЗЛОСТОРНИКА - понеже знам как някой да изчезне от статистиката ми ... ЗА ТОВА ТИ КАЗАХ, ЧЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ ПРОФИЛИТЕ КОИТО ТИ ПРЕПИСВАШ НА "ГОЧЕТО" СИ...

През цялото това време АЗ САМО ЛЕКИНКО ТИ НАМЕКНАХ НАЙ - ЛОГИЧНОТО НА ПРЪВ ПОГЛЕД, САМ ДА СЕ 'ИЗТРИВАШ' .

Опитах се и ти обясних НО ТИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ МЕ ЗАЛИВАШ С ПОМИЯ ОТ ОБВИНЕНИЯ, ВНУШЕНИЯ И ЕПИТЕТИ.

ОТГОВОРЪТ МИ Е - ВЪРВИ ... ти знаеш къде! ... и умната с лъжите!!!
цитирай
4. getmans1 - Подлеца си е подлец /както винаги ...
25.05.2023 18:26
Подлеца си е подлец /както винаги съм коректен/

Сега ТЕ цитирам от ком 3;
"Ще попитам как може да се извършват действия без да се остави следа в статистиката"

Сега виж ком.1, / който даже си цитирал/ и ОТНОВО ГО ПРОЕТИ неминуемо ще стигнеш до главните ей тева; " ... ЗА ТОВА ТИ КАЗАХ, ЧЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ ПРОФИЛИТЕ КОИТО ТИ ПРЕПИСВАШ НА "ГОЧЕТО" СИ..."

После се върни в коментарите си откакто се появи тая мизерия 2-3 дена И ВИЖ ЗА КОЙ ПЪТ ГО ПИША ... 2 или 3.

- ОТ СТАТИСТИКАТА ... ИЗ - ЧЕЗ - ВАТ... ДЕАКТИВИРАНИТЕ ПРОФИЛИ ... и ОТКЪДЕ АЗ ДА ЗНАМ ЧЕ ТОЗИ ЕЛЕМЕНТАРЕН ФАКТ ТИ Е ... НЕИЗВЕСТЕН, и днес съм проверил 4 профила за които знам, че приписваш на СТАР.

А, ТИ ФУКЪЛЪТ, ДЕТО ПРЕТЕНДИРАШ, ЧЕ В БЛОГА СИ С ИМЕ И ЛИЦЕ ... ИЗЛИЗАШ С ЗАДИКА СИ ДА МЕ ОДРИСКВАШ С НЯКАКВИ СИ ПУБЕРСКИ ВНУШЕНИЯ ... и на тов му казвам малката подлост

И понеже го правиш за поредн път вече си мисля дали не си ГОЛЕМИЯТ ПОДЛЕЦ

цитирай
5. vencivaleri1951 - Аз те питах нещо елементарно
25.05.2023 21:03
Знае ли ти гочето паролата или който и да е друг Например аз знам паролата ти, имейла и ще вляза сто пъти от твое име, ще изтрия и няма да ме отрази статистиката
Мен лично ме излъга влизайки с профила на Катана и аз се нахвърлих за нищо на последния- Ама носи си го на рамо този "Херувим", но аз не знам някой друг освен него да трие анонимно постинги и коментари
Влизаш ми с бутонките, без да съм ти казал нито една укорителна дума, само защото съм почти убеден че Жоро сега се смее на караницата ни.
Никога не съм трил, никога не съм докладвал, никога не съм правил интрига.
Прави те на глупак някой и ти се смее-това да знаеш Приключвам темата Ето сега се ядосах!

getmans1 написа:
Подлеца си е подлец /както винаги съм коректен/

Сега ТЕ цитирам от ком 3;
"Ще попитам как може да се извършват действия без да се остави следа в статистиката"

Сега виж ком.1, / който даже си цитирал/ и ОТНОВО ГО ПРОЕТИ неминуемо ще стигнеш до главните ей тева; " ... ЗА ТОВА ТИ КАЗАХ, ЧЕ СЪМ ПРОВЕРИЛ ПРОФИЛИТЕ КОИТО ТИ ПРЕПИСВАШ НА "ГОЧЕТО" СИ..."

После се върни в коментарите си откакто се появи тая мизерия 2-3 дена И ВИЖ ЗА КОЙ ПЪТ ГО ПИША ... 2 или 3.

- ОТ СТАТИСТИКАТА ... ИЗ - ЧЕЗ - ВАТ... ДЕАКТИВИРАНИТЕ ПРОФИЛИ ... и ОТКЪДЕ АЗ ДА ЗНАМ ЧЕ ТОЗИ ЕЛЕМЕНТАРЕН ФАКТ ТИ Е ... НЕИЗВЕСТЕН, и днес съм проверил 4 профила за които знам, че приписваш на СТАР.

А, ТИ ФУКЪЛЪТ, ДЕТО ПРЕТЕНДИРАШ, ЧЕ В БЛОГА СИ С ИМЕ И ЛИЦЕ ... ИЗЛИЗАШ С ЗАДИКА СИ ДА МЕ ОДРИСКВАШ С НЯКАКВИ СИ ПУБЕРСКИ ВНУШЕНИЯ ... и на тов му казвам малката подлост

И понеже го правиш за поредн път вече си мисля дали не си ГОЛЕМИЯТ ПОДЛЕЦ


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5142148
Постинги: 1378
Коментари: 19710
Гласове: 5500
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930