Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2023 21:55 - 70!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17013 Коментари: 94 Гласове:
95

Последна промяна: 19.03.2023 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Казват, че жена не се пита за годините. Зависи от жената.

Аз се радвам, че мога да извикам:
Хей, приятели! Станах на седемдесет години!

Неочаквано за много хора. За мен също.

Всяка една година е брънка от верига.
Всяка една брънка е  един етап от живота. Не бих могла да се откажа от нито една брънка, дори да е остаряла или корозила, дори да не е лъскава като благороден метал, а да е като от  стара корабна верига, прекосила морета и океани. Видяла синьо-зелената коприна на спокойното море, видяла огромни океански вълни, но все пак оцеляла. Е, малко притегната тук-там, поостаряла, но служеща вярно все още...

Хубави са за мен всички брънки! Харесвам си ги всичките - и лъскавите и корозиралите.

Това е моят живот, от който не искам да изваждам нищо. Има всичко - мечти, спомени, красиви и незабравими мигове, препъвания, изправяния, успехи, неуспехи ... прекрасни двама сина, две внучки, двама внука, които ме радват и ме правят щастлива, пълна, завършена.

В тази верига, за сега със седемдесет брънки има внимание, обич, благодарност.
Има невъзвратими загуби, предателства, но най - вече обич и радост от този неповторим и прекрасен, прекрасен, единствен живот!

Благодаря на Бога за тази милост!

П. П.  Изведнъж ме "споходи" нещо от П.Пенев - "Не мечтая безсмъртие и пътища леки, а ватенка топла за зимния ден. Безсмъртно нека остане навеки построеното тук от мен."

Радвам се, че имам "ватенка" - моите наследници.
Топли тази ватенка. При това много, а понякога те кара да се изпотиш.
Да са ми живи, здрави и щастливи и нека и внуците ми имат "ватенки" - продължения!

Какво му трябва повече на човек?
Още брънки:)? Повече, по-добре. Не е задължително да са платинени:).

А сега, моля заповядайте!
image










Гласувай:
95



1. donkatoneva - Честит Рожден ден, Кате!
19.03.2023 09:43
Честита кръгла Годишнина! Пожелавам ти дълги години
да си жива и здрава и дните ти да са изпълнени
само със щастливи мигове.
цитирай
2. emi1ts - Честит Рожден ден мила Катя!https://www.youtube.com/watch?v=tKQQQyjJDRI
19.03.2023 09:47
Поздравявам те с този ценен юбилей! Прекрасното видео (по - горе)с което избрах да те поздравя е за теб и съдържа всичко което желая да ти кажа!Благодаря за приятелството и подкрепата ,която съм усещала в продължение на години!Със сигурност мога да кажа ,че е ценна,много ценна за мен.Нека здравето,щастието и късмета са винаги с теб!Прегръдки с обич мила Катя!Хубав празник!
цитирай
3. avangardi - Честит 70-годишен юбилей, Кате!
19.03.2023 09:49
Пожелавам ти най-хубавите моменти в живота да ги изживееш отново по своя си начин!
На този ден не мислим за тъгата, не броим годините, а радваме се на съдбата, че не ни е разделила, а сплотила, че сме с най-прекрасния човек, обичан, топъл и подкрепящ, готов на всеки да прости, Това си ти!
цитирай
4. panazea - Честито ,Кате !
19.03.2023 10:50
Да си жива и здрава и да ни радваш !
Да са живи и здрави от домочадието ! Да имат успехи и щастие !
Тони
цитирай
5. mt46 - Поздрави, Катанче!
19.03.2023 11:33
ЧРД! Да си здрава, да живееш още много!...
цитирай
6. troia - Честит юбилей, Кате!
19.03.2023 12:24
Макар и на патерица.:) И аз не мога да повярвам, че си пораснала, защото си с млада душа и жизнена.
Бъди все така здрава, щастлива и обичана! Като направиш 90 години пак ще ти честитя!:)
цитирай
7. miri479 - поздрави!
19.03.2023 12:38
"Но блазе на онзи,който може
зрял да бъде, докато е млад
и да бъде млад, когато сложи
върху него времето печат"
(цитат по памет)

цитирай
8. cefulesteven - Бъди благословена!
19.03.2023 13:00
Бъди благословена!
цитирай
9. katan - Благодаря ви, приятели donkatoneva, emi1ts, avangardi, panazea, mt46, troia, miri479, cefulesteven!,
19.03.2023 15:23
Благодаря за всички мили и сърдечни пожелания! За добрите чувства към мен, които са взаимни!

Искам да направя едно малко уточнение, за яснота:).
Рожденият ми ден е днес - 19 март, а не вчера, когато по непонятни за мен причини постът излезе на "бял свят":).
Видях на време и го деактивирах. Затова ти, Кате, /troia/ ми честити на "патерица":), а то е точно на деня:).
Благодаря ви отново и ви пожелавам благословени дни и години!
С обич!
цитирай
10. zemela - Честит рожден ден!
19.03.2023 17:06
Усмихната и здрава да си, Кате! Още казват, че когато една жена не крие годините си, е дяволски доволна от себе си. Аз не крия моите, радвам се, че има и други, които не го правят! Браво, момиче!
цитирай
11. ka4ak - - -:) ЗДРАВЕ,МЕРАК И КЪСМЕТ!!
19.03.2023 18:21



КAТE,БЪДИ И НИ НАБИВАЙ В КРАТУНИТЕ,СВЕТЛИНАТА,КОЯТО СЕЕШ...:)))))))))
цитирай
12. tikoev - Честито! :)
19.03.2023 18:40
Честито! :)
цитирай
13. katan - Благодаря и на вас, приятели!
19.03.2023 20:02
zemela, tonsun, ka4ak, tikoev, благодаря ви!
Всеки от вас ми е написал нещо, което е истинско и топли като "ватенка":).
Е, Владо се е изхвърлил малко, но ... нали ми е скъп приятел му прощавам:))).
цитирай
14. donchevav - Еха, 70 - и аз не мога да повярвам!...
19.03.2023 21:08
Еха, 70 - и аз не мога да повярвам!
Честит юбилей, Кате!
Преплела си такава емоционална, празнична нишка през твоите брънки години - свети, увлича, трогва. И покорява!
Щастливка! Какво да ти пожелае човек - от всичко по много си имала, получила, дала! Пълен-препълнен със смисъл живот, удовлетворение за награда.
Остава най-сладкото: тиха радост, топла обич, време за себе си и за всичко мечтано, за което все не е оставало време. И здраве, много, много здраве и дълъг живот. Пожелавам ти го от сърце!
Прегръщам те с обич!
Весел празник!

цитирай
15. vasisid7 - Честит Юбилей!
19.03.2023 21:47
Какво ти сЪрце сака, във рЪце да ти скака!
ЗДРАВЕ И ЛЮБОВ!
цитирай
16. kvg55 - katan,
19.03.2023 22:04
Да повториш, да потретиш и така до безкрайност!
цитирай
17. tota - Кате,
19.03.2023 22:18
Честит юбилей! Желая ти, добро здраве и щастливо дълголетие! Наздраве, мила Кате! Доброто да е, с теб! Прегръдка!
цитирай
18. katan - donchevav, vasisid7, kvg55, tota Благодаря ви!
19.03.2023 22:48
Малко ми е странно и необичайно да ви наричам по този начин:).
Нямам юбилей. Имам само кръгла годишнина. Юбилеят ми е след 5 години.
Тогава ще ви чакам тук, на тази дата да ме поздравите отново:) с истински юбилей!
Да ми пожелаете много, много здраве и до следващия юбилей - 100 - я:).
Приемам пожеланията за здраве от всички и ще очаквам още!
То ми е малко дефицит:).
Празнично ми беше през целия ден!
Дори големият ми внук ми каза, че съм герой:).
Понадух се малко и очаквам орден скоро:))).
Благодаря ви, благодаря, благодаря!
Бъдете здрави и щастливи и вие!
Прегръдка за всеки!
цитирай
19. batogo - !!!:))) Честит юбилей, Кате!
20.03.2023 07:59
Нека Божията Любов, Мъдрост и Истина винаги живеят в теб, за да имаш още много години пълноценен живот и да помагаш на всички около теб да израстват духовно, за да бъдат неуморни търсачи на Истината.
Наздраве!
цитирай
20. veninski - Родопско здраве и дълголетие, ч...
20.03.2023 08:20
Родопско здраве и дълголетие, човешка топлина и обич и радост от деца, внуци и правнуци!
цитирай
21. blackpredator - ;
20.03.2023 13:10
!
цитирай
22. katan - batogo, veninski, bkackpredator, Благодаря ви!
20.03.2023 13:21
За пожеланията, които ми изпратихте!
Божия Любов, Мъдрост, Истина, Родопско здраве и дълголетие ... правнуци!
И една удивителна, която ме усмихна широко:).

Малкият ми внук е на годинка и половина. Пожелавам си да дочакам правнуци от него:).

Честита Пролет!
цитирай
23. martiniki - Оооо, рожденичка! Че и юбилярка! Наздраве!
20.03.2023 14:14
Честит рожден ден, Кате! Със закъснение, но от сърце! Бъди здрава и се радвай! Нека твоите желания бъдат мои пожелания!
цитирай
24. wonder - Честита 70-годишнина, Кате! ...
20.03.2023 16:26
Честита 70-годишнина, Кате!

Да си жива и здрава да гледаш деца, внуци и правнуци!
Да имаш покой в душата и радост в сърцето!
цитирай
25. catforlife - Честит рожден ден и от мен!
20.03.2023 16:56
Извинявам се, че е със закъснение!
Здраве, щастие, много любов и успехи!

цитирай
26. katan - Благодаря и на вас, мили, талантливи дами!
20.03.2023 17:48
martiniki, wonder, catforlife, Благодаря за вниманието и чудесните пожелания!
Кой казва, че сте закъснели?
Кръгла годишнина се празнува цяяяла година:).
Спомням си 60-та си годишнина. Цялата година беше един безкраен празник.
Пожелавам си и тази да е такава!
Благодаря ви! Прегръщам ви и ви желая вълнуваща пролет и слънчево настроение!
цитирай
27. born - Честит юбилей и от мен !
21.03.2023 00:04
Пожелавам Ти най-вече крепко здраве !
Както се убеждавам все повече, всичко останало, от което се нуждае човек - си го имаш !
И все пак много късмет и щастие !
цитирай
28. leonleonovpom2 - Честит юбилей, Катя!
21.03.2023 00:35
Да си жива, здрава, от щастие да не се отървеш!
И да улучваш всичко в десятката! Разбрах ,че си класен стрелец!
И аз бях, но след казармата не съм стрелял Като тебе, не обичам проливането на кръв, дори и виртуално!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
29. ckarlet - Честита да си, Кати, дарена със з...
21.03.2023 09:50
Честита да си, Кати, дарена със здраве, обич и много щастливи моменти с любимите на сърцето ти хора! Остани си все такъв добър и мъдър Човек! Прегръщам те, Кати! Много здраве и щастие на прекрасното ти семейство! Нека още дълги години да се радвате заедно!
цитирай
30. katan - born, leonleonovpom2, skarlet - Благодаря ви!
21.03.2023 11:03
Благодаря за пожеланията!
Всичко си имам, Стефане!
Имам си и "ватенка ":).
Приемам с благодарност пожеланията за здраве!
Нека да е здраве, мир и разбирателство!
Благодаря за пожеланията за здраве, живот и щастие и на теб, Иване!
Юбилеят ще е твой тази година - посрещни го с благодарност и в достойна компания!
Що се отнася до точния ми мерник - да, имам го още.
Ние бяхме единственият випуск в гимназията, които учехме две/2/ години и военно дело.
На писмените изпити получавах 6 с няколко плюса:), а на полевите - 1-во място с грамота и книга.
Стреляла съм с различни оръжия - флоберка, манлихера, която ми посини рамото, Шпагин, Калашников, Макаров, ТТ и с ловно чифте:).
Не броя стрелбите за забавление по циркаджийските стрелбища.
Дълга история.
Благодаря ти, Скарлетче!
Твоите пожелания винаги са толкова мили, сърдечни и ме "хващат за гърлото".
Те са не само за мен, но и за всички, които обичам /семейството, децата, внуците/.
Може би не знаеш - най-малкият ми внук е на годинка и половина:). Голяма "зАкачка" е. Думата е на баба ми Катя:).
Благодаря ви, приятели, че ме връщате в минали десетилетия и ме препращате в следващи, с Божията помощ!

Честита Първа Пролет!
Нека на този ден се поздравяваме чааак до 2040-та година:)))!
цитирай
31. eva666 - нека!! да бъде ) и ти си 19 айкаа...още една Астрална...двойничка @@
21.03.2023 11:55
.. прегърдки, кети (()) бъди щастлива, мила...

Честита Първа Пролет!
Нека на този ден се поздравяваме чааак до 2040-та година:)))!
цитирай
32. katan - Здравей, Джу!
21.03.2023 12:14
Ти излезе специална:).
Специална, защо ти отговарям персонално:).

Благодаря ти за поздравите и пожеланията!
19 е специално число!

Честита Първа Пролет и на теб и с пожелание 2040 година отново да си честитим:)))!
цитирай
33. dimganev - Честит Рожден ден!
22.03.2023 07:45
Честит ти юбилей - 50 - годишнина и още (някакви-си) 240 месеца! Да ти дава Господ здраве и живец за да ти честитим такива 60, 70, 80 и т.н юбилеи!
Още веднаж: Желая ти здраве!
Д.Г.
цитирай
34. katan - Благодаря за поздрава и пожеланията, dimganev!
22.03.2023 10:11
"Бабо, ти вече стара ли си? Виждам, че си си същата като вчера."
Въпросът беше от големия ми внук, който скоро стана на 10 години.
Ти ме усмихна по същия начин с тези някакви си 240 месеца:).
Благодаря ти за пожеланията за следващите ми юбилеи:)!
Сега ще ти издам една тайна / само на теб:)))/ : Не искам да съм на 50 !

Предпочитам твоите 60, 70, 80 и т.н.:))).
Благодаря за пожеланото здраве! Приемам го с благодарност!
Бъди здрав и публикувай!!! Носиш радост на много хора.
К.А:)))
цитирай
35. viovioi - Прекрасна възраст! Бъди жива и здрава!
23.03.2023 09:14
Нашия живот е само един вселенски миг, едно трепване......Всички сме деца до края. Няма възраст, няма старост има само едно преходно състояние и Вечност. Радвай се на всеки миг, наслаждавай се на живота и бъди!
цитирай
36. katan - Хей, здравей viovioi!
23.03.2023 19:21
Най-напред да ти кажа, че много ти благодаря, че се обади!
Отдавна не съм те навестявала, а си на 2-та страница от тези другари, които са избрали блога ми.
Спомням си онези хубави години, когато се запознахме.

Благодаря ти за прекрасния коментар!
Истина, стойност, живот, вечност, миг...
Ние си оставаме деца, които се радват на всеки миг като внуците си:).

Бъди жива и здрава и ти и се радвай на живота! Обаждай се понякога!
Приятно е!
Достави ми радост и полъх от минали години...
Благодаря ти!
цитирай
37. sekirata - Честито!Да си жива и здрава с душа млада!
23.03.2023 20:05
Юбилей, браво! Бъди!
цитирай
38. katan - sekirata - :)))
23.03.2023 20:24
Благодаря за хубавите пожелания!
Амин!

Не е юбилей, а само кръгла годишнина:), но това не попречи да празнуваме с радост, както винаги!

Бъди и ти!
цитирай
39. sedem - Честита да си!
24.03.2023 17:29
Радост, обич и удовлетворение!
цитирай
40. katan - Sedem - Благодаря ти,
24.03.2023 17:46
непознато другарче:))).
За пръв път те "срещам", но ми е приятно да се запознаем.
Радост, обич и удовлетворение и на теб!
Голям/а да пораснеш:))).
Сега си седем да станеш поне на 107:)))!
цитирай
41. sedem - Благодаря ти,
24.03.2023 18:30
мила, все добронамерена Катан! :)
цитирай
42. katan - sedem - Благодаря и аз
24.03.2023 19:15
за добрите думи за скромната ми персона.
По принцип съм добронамерена, докато не ме разочароват.
Опитвам се да те позная, но нещо не успявам:).
Няма значение.
Да сме живи и здрави и да сме мили и добронамерени един към друг.
цитирай
43. iw69 - Честито!
27.03.2023 11:18
Още много години да си жива и здрава!
цитирай
44. katan - iw69 - Благодаря!
27.03.2023 11:23
Да сме живи, да сме здрави всички!
цитирай
45. lubara - Поздрави, Катя!
27.03.2023 21:36
Седемдесет е двадесет преди деветдесет, тридесет преди стоте, и т.н. Да си жива и здрава и все така мила и човечна приятелка! Наздраве!
цитирай
46. katan - lubara - Благодаря ти, приятелю Любо!
28.03.2023 12:41
Написах "приятелю", но не е пълно, защото ти отдавна си ми станал "братле".
Ти и Стела сте ми като кръвни роднини. Благодаря ви!
Благодаря за всички пожелания, които си ми написал тук!
Усмихнах се на годините, които си изредил:).
Пропуснал си една:))) - 101:))).
Пазя снимката с тази торта - 101.
Е, хайде да си пожелаем и ние такива торти - като на леля Иванка, а?:)))
Едната година ти, следващата аз:).
Да сме здрави, братче! Всички!
Прегръщам ви - теб и Стела!

цитирай
47. katan - Моля за извинение от приятел,
29.03.2023 10:35
чийто коментар съм изтрила!!!!!
Надявам се да ме разберете.
Паднаха ми очилата и видях само едно голямо ОК, което натиснах:(.
След това разбрах, че съм се лишила от коментар от приятел.
Извинявам се и моля за разбиране!
Съжалявам много, безкрайно!
цитирай
48. katan - Открих грешката си.
29.03.2023 10:47
tonsun, твоят коментар съм изтрила!
Извини ме, друже!
Намерих, на кого съм благодарила и видях, че твоят коментар липсва:(.
Ако някой е забелязал: всеки ден влизам да гласувам за избрани от мен блогове. Това е моят поздрав за деня към вас.
Тук грешката е станала, когато вместо да гласувам съм изтрила коментара.
Извини ме, tonsun! Моля!
цитирай
49. lamb - Бих ти пожелал още 70 години здраве и ...
29.03.2023 18:15
Бих ти пожелал още 70 години здраве и благоденствие, но могат да ти се сторят малко, за това ти желая всичко, за което се бориш да бъде твое и това да ти дава нужната сила да продължаваш напред и нагоре!
цитирай
50. katan - lamb - Благодаря ти!
29.03.2023 19:41
И още 70 е добре:))))).
Колкото - толкова.
Здрави и мирни години да ни дарува Бог!
Благодаря ти!
цитирай
51. kometapg - Честита да сте! Още много години ...
30.03.2023 00:36
Честита да сте! Още много години здраве и вдъхновение за творчество и поводи за усмивки и добро настроение! 😀
цитирай
52. katan - kometapg - Благодаря, Светле!
30.03.2023 10:48
Изненада ме с официалното "сте".
Помислих си, че не си ти, че нещо недовиждам:), но ми стана много приятно от пожеланията ти!
Благодаря!
Пожелавам и на теб много здраве и творческо вдъхновение!
От "Есенни..." не си публикувала.
Все се надявам като вляза при теб да има поне "Пролетни.. ":)
Поздрави и до скоро!
цитирай
53. schumpov - Какво прави човек когато навърши ...
02.04.2023 17:48
Какво прави човек когато навърши седемдесет гадини ? Ами започва седемдесет и първата. Бъди жива и здрава. Нанизвай брънките и не ги брой, нека другита да ги броят и да ти се радват.
цитирай
54. katan - schumpov - Благодаря!
02.04.2023 21:27
Изненада ме с коментара си, но ме и зарадва.
Благодаря за пожеланията!
Ами, да. Започнах я:).
И честно казано ми харесва:))).
Поздрави и успех!
цитирай
55. vania23 - Ех, по-добре късно, отколкото по-късно или никога :)
03.04.2023 13:39
Бъди здрава! Срещай доброта и раздавай доброта!
Знаеш ли, че познавам двама души, родени на тази дата? И двамата са едни от най-добрите хора, които познавам.
цитирай
56. katan - vania23 - Здравей, Ваня!
03.04.2023 17:30
Благодаря за НЕзакъснелите поздрави и пожелания!
Кръгла годишнина се празнува цяла година:))). Поне ние празнуваме така:).
60-та ми годишнина я празнувахме чак до 61-та:))))).
И аз познавам лично още трима души и двама задочно родени на 19-ти март.
Различни сме всички. По принцип сме добри:), но всеки с кусурите си:).
Да сме живи и здрави и ние, да сте живи и здрави и вие, които ни поздравявате!
Да живеем в мир и сговор, в разбирателство и добронамереност. Тогава светът ще бъде добро място за живеене!
Поздрави!
цитирай
57. palisandar - ДОБРОНАДАРЕНА, СВЕТЛА, ДУХОВНА ...
03.04.2023 18:22
ДОБРОНАДАРЕНА,
СВЕТЛА,
ДУХОВНА
ВСЕ ДА СИ СИ ТИ,
КАТИ!

ЧЕСТИТО РОЖДЕНИЕ!

https://youtu/zXKt_5ZrkqM
цитирай
58. katan - palisandar - Благодаря ти,
03.04.2023 20:00
умна,
интелигентна,
чувствителна,
красива,
прекрасна,
чаровна,
благородна...
Да продължавам ли с характеристиката ти:)))?
Трогна ме! Благодаря!
цитирай
59. bojo12345 - Жива и здрава!
04.04.2023 19:21
Другото ще си го купиш!:))))
цитирай
60. katan - bojo 12345 - Благодаря ти!
04.04.2023 21:06
Всичко можеш да си купиш, но здравето е дар!
Благодаря за пожеланията!
Живи и здрави да сме!
цитирай
61. nedovolen - Честит Юбилей на Цветница! 70 може ...
09.04.2023 15:38
Честит Юбилей на Цветница! 70 може да се честити +-70 дни. Единствения начин да се поживее повече, е човек да поостарее.
:)))
цитирай
62. katan - Благодаря, nedovolen!
09.04.2023 17:17
Преди много години *40* ми се струваха някаква пределна, срарческа възраст:))).
Сега 70 ми се струват нормална:).
Зависи от "камбанарията", от която гледаме:).
Прав си, а и хората, които са го казали, че за да живеем по-дълго трябва да остаряваме.
Нека остаряваме в здраве и радост!
Бъди здрав и щастлив!

Честит празник - Цветница!
цитирай
63. barin - Честита кръгла годишнина, Катя. ...
20.04.2023 06:27
Честита кръгла годишнина, Катя. Днес реших да видя какво става в блога. Не съм забравил редовните посетители и читатели при мен. Приеми моите най-добри пожелания!
цитирай
64. katan - barin! - Да казвам ли колко ме зарадва, Иване:)?!
20.04.2023 09:51
Благодаря ти за отношението, поздравите и пожеланията!
Трогна ме наистина много!
Знам по себе си, че никой не може да напусне съвсем и завинаги blogА:)))
Пожелавам ти, с каквото и да се занимаваш, където и да си да си удовлетворен и успешен!
Да си здрав ти и семейството ти!
Моят поздрав ще го имаш всеки ден! Както до сега:))).
Светът е хубав, светът е чудесен, светът има нужда от една песен и ... едно приятелско "здравей!".
Благодаря ти, Иване!
Много ме зарадва, приятелю!
цитирай
65. katan - lidka75!!!
25.04.2023 16:12
Благодаря ти!
Радвам се, че те виждам отново тук, както и tantri, explorer и още от "старите":) приятели!
За мен лично е много приятно!
Предлагам да не "изчезвате":) за дълго време:))).
Бъдете здрави, щастливи и добре завърнали се!
цитирай
66. anibel - Боже!
11.05.2023 14:57
Бих се заклела, че си на 30, толкова млад дух имаш и свежа енергия!
Ама... така е като не се познаваме, не знаех... но воъбще не е важно де.
Просто се изненадах.
цитирай
67. katan - anibel - :)))
11.05.2023 19:24
Ани, благодаря ти!
Честно казано и аз се чувствам на около 30:))).
Уж се познаваме, но...
Приемай ме за 30 годишна:))).
Така е добре:). Връстнички почти:))).
Да сме здрави преди всичко!

цитирай
68. erato7 - Честита да си, Катюшка, със здраве, ...
12.06.2023 13:36
Честита да си, Катюшка, със здраве, обич, успехи на всички поприща и безброй много радости!
цитирай
69. katan - erato7 - Слънчево момиче!
12.06.2023 14:54
Благодаря ти за пожеланията!
Радвам се, че те "виждам"!
Бъди щастлива и винаги усмихната!
цитирай
70. stela50 - Мила Кати...
15.06.2023 21:36
Много рядко влизам в блога, но да си призная - липсва ми.
Трогната съм от вниманието на двама души, ежедневно почти надниквали
на моята страничка тук... и безкрайно благодарна за вниманието и незабравата.
Здрава и благословена да си, скъпа виртуална приятелко!
Прегръщам те през разстоянията!
цитирай
71. katan - stela50 - Мила, скъпа Таня!
15.06.2023 22:02
Благодаря ти!Благодаря ти, че се отби за празника ми!
На мен наистина ми липсваш. И то много!
Случва се да не стигна до теб някой ден. Просто отдавна не си публикувала и името ти остава по-назад.
Преди известно време четох стари неща и ми стана тъжно, че вече не те срещам теб и други скъпи приятели.
Връщай се понякога тук. Не ни забравяй, моля те!
Липсват ми старите приятели и отминалите приятни години.
Благодаря ти, Таня, че ме посети и ме зарадва за празника ми!
Очаквам те отново тук и то за постоянно:).

цитирай
72. viovioi - Бъди щастлива и благословенна!
29.06.2023 14:26
Всичко хубаво за което си мечтаеш, аз ти го желая да го имаш, да го постигнеш и най-вече с пълни шепи грабвай от живота!!!
цитирай
73. katan - viovioi - Благодаря ти, Вио!
30.06.2023 13:20
Много приятно е някой да се сети за теб два или повече пъти, когато всички други са забравили.
Благодаря ти!
Пожелавам ти и аз шепите ти да са винаги пълни със сбъднати мечти и винаги да има място за нови, които да сбъдваш!
Прекрасно лято с много настроение да имаш!
цитирай
74. candysays - Честита бъди, скъпа Катя!
30.06.2023 20:52
Честити 70 години!!! Нека имат своите "ватенки" и твоите наследници, наистина! Присъединявам се към пожеланието ти от сърце! И се радвам на твоята равносметка - човешка и стопляща...
цитирай
75. katan - Благодаря ти от все сърце, Криси!
01.07.2023 10:04
Благодаря за пожеланията към мен и най-вече към наследниците ми!
Равносметка вече не правя:))).Само малко:) и бегло.
Поздрави на всички!
Честит Джулай и незабравим юли!
цитирай
76. lubara - Поздрави, Катя!
17.07.2023 00:11
Катя, да си все така обичаща живота! И все напред, до стоте има още да се мъчим! Наздраве!
цитирай
77. katan - lubara - Здравей, Любо!
17.07.2023 09:09
Благодаря ти за пожеланията и за всичко!
Очаквам много от теб:))). Лятно:).
Поздрави на Стела и теб!
До много скоро!
цитирай
78. bezistena - Благословение с малко закъснение, ...
23.07.2023 19:45
Благословение с малко закъснение, Кате, но затова с още повече Любов!
Бъди честита със здраве и много радости в живота, който е безкраен!
цитирай
79. katan - bezistena - Благодаря ти, Иване!
23.07.2023 21:25
Благодаря на целия ви екип за чудесните пожелания!
Още повече, че са изпратени от сърце и с Любов!
Поздрави и най-добри пожелания на всички ви!
цитирай
80. venercheto - Стопли ме,
24.07.2023 02:28
и ме накара да загледам в бъдещето с оптимизъм. В свят, който изтрива възрастните, сякаш заличавайки ги с Фотошоп от снимка, ти внасяш друга перспектива. Благодаря ти! Честит юбилей и от сега чакам постинга за 80-годишнината!
цитирай
81. katan - venercheto -Ти също ме стопли.
24.07.2023 11:38
Благодаря ти!
Жега е. Непоносима, особено за възрастни хора:), но твоята толинка е нещо друго - топли и ти става приятно, приятелско...
Благодаря за написаното и пожеланието!
Дай, Боже, да се поздравим отново:)!

Поздрави и чудесен, щастлив ден!
цитирай
82. astrojozi19 - ЧРД Кате!
24.08.2023 19:14
чЕСТИТ ЮБИЛЕЙ!
Здраве и благодат
цитирай
83. katan - astrojozi19 - Благодаря, Жози!
24.08.2023 19:43
Зарадва ме!
Бъди жива, здрава и благословена!
цитирай
84. katan - Не харесвам числото 81.
11.09.2023 21:03
Пиша още малко, за да го променя.
Иначе 81 си е хубаво. Число като число.
цитирай
85. onlooker - Благословение за Вас и хоратата, които са близки на Сърцето Ви!
24.09.2023 19:00
Хубава вечер, Katan!
цитирай
86. katan - Благодаря за хубавите пожелания!
24.09.2023 19:42
Да се връщат и на Вас, onlooker!
Изненадах се приятно. Поздрав от непознато другарче:) - много р приятно!
Хубава врчер!
цитирай
87. malchaniaotnadejda7 - Честити 70 години, мила Кате!
26.09.2023 16:20
Прощавай, отдавна отпътувах и чак сега се завръщам тук, сред скъпите приятели.

Честита да си "с двамата си прекрасни сина, с двете внучки и с двамата внука, които те радват и те правят щастлива, пълна, завършена". Споделям твоята изповед, стиховете на Пеньо Пенев, Бъди и пребъдвай в този твой "прекрасен, прекрасен, единствен живот!" Бъди здрава, вдъхновена и вдъхновявай любимите си хора, пожелавам ти да се радваш и на правнуци на многая лета! Как хубаво си го казала:
"Благодаря на Бога за тази милост!". Прекрасно е. Твоята изповед извика сякаш "Кълна ви се" на Христо Фотев. Поздрав с тези негови редове:

Кълна ви се - аз всичко бих повторил.
Аз всичко бих отново изживял,
излюбил, изпътувал, изговорил,
измолил и изплакал,
и изсмял.
Аз бих повторил целия си дивен
и кратък, кратък свой живот до днес
със същия безмилостно наивен
и въпреки това измерен жест.
Не съжалявам - както съм заставал,
пак бих застанал, малък и велик
и с яростен замах бих защитавал
най-пустия си ден и час, и миг...
Над всеки свой изгубен ден със вопъл
бих паднал аз по гръцки ритуал
и както върху мъртвия Патрокъл -
Ахил, сина Пелеев -
бих ридал.



И съм ридал... Самотен и незнаен.
И пак. И пак във същия Бургас
до ужас съм се чувствал осезаем
и изумен съм викал - жив съм аз.
Но аз съм жив - на гарата съм в девет.
Под златния луминесцентен диск...
Локомотивът е пробуден лебед...
Приемам възхитителния риск
да бъда жив, не някакъв излишен
и мъртъв Христо Фотев да съм аз:
Роден в Истанбул. Тридесетгодишен.
Но българин. И жител
на Бургас...

ХРИСТО ФОТЕВ
цитирай
88. katan - Благодаря за трогателното поздравление,
26.09.2023 16:38
Наде!
Просто се просълзих. Развълнува ме и стихотеорението на Христо Фотев.
Пожелавам и на теб много, много щастливи и пълни години!
Не можах да дочакам да излезе коментара и пропускам сигурно много емоции и мисли, които изпитах, докато го четях.
Имам и молба към теб - моля malschaniaotnadejda7 да се отбива по-често при нас:).
Прегръщам те!
цитирай
89. malchaniaotnadejda7 - 88. katan - Благодаря за трогателното поздравление,
26.09.2023 21:15
katan написа:
Наде!
Просто се просълзих. Развълнува ме и стихотеорението на Христо Фотев.
Пожелавам и на теб много, много щастливи и пълни години!
Не можах да дочакам да излезе коментара и пропускам сигурно много емоции и мисли, които изпитах, докато го четях.
Имам и молба към теб - моля malschaniaotnadejda7 да се отбива по-често при нас:).
Прегръщам те!

Взаимно е, мила Кате! Благодаря ти, да, обещавам, наистина се завърнах :) Толкова ми липсвахте! И аз те прегръщам, вдъхновена есен!
цитирай
90. katan - Мила, Наде!
27.09.2023 17:08
Откакто се появи отново атмосферата в блога се промени. Блогът се съживи. Поне за мен е така.
От няколко дни топлината от твоята Камина не ми дава спокойствие.
Все ме връща в един топъл и мил спомен.
Благодаря ти!

П.П. Обеща, че няма да отсъстваш:))).
Държа на изпълнението:).
Прегръщам те с благодарност!
Пожелавам ти красива есен!
цитирай
91. ka4ak - КАКВО ИМЕ!!!
24.11.2023 08:56
БЪДИ:)))))))))
цитирай
92. katan - ka4ak - :)))
24.11.2023 14:44
Име - Хубаво, Свято, На Великомъченица Екатерина!
Благодаря ти, Владо!
цитирай
93. valben - И нека нещото, което го имаш, да е все ...
19.12.2023 14:02
И нека нещото, което го имаш,
да е все истина, а не суета.
А брънката нека, дори и през зимата,
да е цяла и да я бъде чак
до свършека на света.
цитирай
94. katan - valben - Благодаря, приятелю!
20.12.2023 15:31
Приемам пожеланията ти с благодарност!
Толкова години съм истинска, неподправена.
Суетата не ми е била и не е в стила ми.
А брънките ... нека се увеличават:)!
На теб пожелавам още много /поне една книга-брънка/ през Новата година!
Тази ми хареса - другата повече:)!
Весели предстоящи празници!
цитирай
95. bojinkata - Честит Рожден ден! Жива и здрава!!!
13.03 21:50
Честит Рожден ден! Жива и здрава!!!
цитирай
96. katan - bojinkata - :)))
14.03 11:10
Благодаря!
Много мило.
Приемам ги и в аванс за 17 /:)))/ -71- та ми годишнина:).
С Божията милост и воля!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655194
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195518
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031