Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2021 12:39 - Здравейте колеги от блог бг вижте само zaw12929 какво ми написа
Автор: anonymous285 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 14.07.2021 12:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Бих искал само да напиша в своят блог едно много странно изказване на наш колега от блога.Който видимо ме изненада с това негово съобщение.Според вас кой има по-големи аргументи за своята си теза коментар 1 или комебтар 2.Отностно видеото по-долу.И как така се ръси злоба и омраза с едно публикуване на видео.Колеги аз от никого не търся злоба или омраза публикувам с общо образователна цел защото съм любител на науката с ястни и точни заключения на учените.Това мое поведение според вас носи ли злоба или омраза?



1. zaw12929 - А КЪДЕ ТИ Е АКАДЕМИКО ПРАВИЛНАТА ... 11:51 А КЪДЕ ТИ Е АКАДЕМИКО ПРАВИЛНАТА ТАБЛИЦА ТО БИВА ПРОСТОТИЯ, НО ПАДНА ПОД ДЪНОТО ОТ ЗЛОБА И ОМРАЗА. СПРИ СЕ! цитирай

2. penata555 - 

Незнам обаче кой я ръси .....
11:58 тази злоба и омраза пу не съм аз :) Ей аман от злобъри ти на loob1 ли подражаваш ?Защото той с два профила хейтва и ти ли Бруте?Аман от чешити които си мислят че знаят много ама накрая нищо не знаят!Същите тези не са гледали изумителните предаванията на Стамен Стаменов по телевизия Скат.Ей хора не се излагаите ами гледайте филмчетата и ще разберете че момчето което прави видеата е на топ ниво в това няма спор ако не беше така то нямаше и да публикувам неговите видеа!А и всичките видеа са направени с желание,те са забавни и пълни с поучения ястно смилаема информация.Само трябва да ги изгледате и ще разберете че всичкото това нещо което го има във видеата на ЧОКО и Клашерс е на много високо ниво.Ако те не бяха качествени хората в y..b нямаше да ги гледат. И нямаше да ги канят в някой национални телевизии!Гледайте видеата и не обръщайте внимание на уважаемата не компетенция в нашето общество която не знае не е чела, не гледа видеа но само знае да храни другите без да си прави усилията да вникне малко в материята в която са видеата информацията можете да я видите и в интернетза видеата проучете я а до тогава ,оставам преценката на вас блогъри!

Според мен това поведение на zaw12929 не е етично към мен вие преженете това уважаеми блогъри!И аз настоявам за извинение на господинът за това негово твърдение че ръся злоба и омраза!




Гласувай:
5



1. nedovolen - Зав няма да коментирам. И видеото, ...
14.07.2021 14:56
Зав няма да коментирам. И видеото, щото не го изгледах.
Менделеев е спестил в таблицата си около 900 съществуващи елементи. Толкова е могъл човека.
Мисля, че го бе казал акад. Б. Болотов, но не съм сигурен.
Ще цитирам Р. Щайнер по памет. Умните хора, като чуят нещо непознато, започват да мислят, как и защо е възможно това. А не толкова умните, отсичат - не, това не може да бъде.
:)))
цитирай
2. anonymous285 - Хей хора ама гледайте ги тези .....
14.07.2021 15:17
видеа те са за вас не за мен.Аз съм ги гледал вече .Видеата са на топ ниво само че вашите коментари не са според мен,ако искате да ви ги чета то направете си този труд от 15 мин да погледате нещо качествено а не само да изказваме предварителни мнения .Това е не уважително мнение и към този които го е създал видеото и към мен да го търся и намирам толкова интерестни видеа.Малко по-сериозно се отнасяйте със съдържанието на видеата ако искате вашите коментари да се четът.В противен случай губите моето време в четенето на не чак толкова компетентни мнения по този въпрос.Така че апелирам към това да го изгледате и след това да го коментираме.Според мен видеото съмо по себе си говори за своето съдържание.
цитирай
3. nedovolen - Благодаря за ре коментара и забе...
14.07.2021 17:08
Благодаря за ре коментара и забележките.
Отделих 12 мин. да изгледам клипа. Нищо особено, ново. За мен. За някои може би.
/Не/загубих и още 3 мин. да ти пиша.
:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anonymous285
Категория: Новини
Прочетен: 2480221
Постинги: 8264
Коментари: 277
Гласове: 1011
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031