Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2020 20:20 - Избрани Етюди из Есенната ми Лазурна Романтика
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4577 Коментари: 17 Гласове:
12

Последна промяна: 05.10.2020 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image


image


image


image


image


image


image


image


image


image





Гласувай:
12



1. lexparsy - Ама защо не казваш къде е това е ая...
05.10.2020 22:40
Ама защо не казваш къде е това е аязмо, дет' му се правиш на самодивна... :-)))
А като чета дивните ти възнамерения към тези торби цимент, явно ще градиш нещо... Ако ша е друга чешма, гледай да не си зазидаш сянката , че как ще ти я отзиждаме после!? :-)))
   Лекс
цитирай
2. vesever - Лексии, драго ми е да те видя :)...
05.10.2020 23:09
Лексии, драго ми е да те видя :)
Ами това е всъщност по пътя за с. Обединение, реката си е моята Янтра, а нивята и чешмата са между Ресен и Обединение.
Ау, забравих да сложа две снимки от Бали ))
Ей сега ще ги добавя, непременно ще се посмееш!
Ще добавя и цигуларката...сдобих се със старинна цигулка, на 100-ина години е...

Циментът...нужен ми е за фугиране на новата част от плочника ми - стария отдавна съм го фугирала.
Чешма ще зидам, по-скоро коритото й...ако не успея сега, то ще е напролет...
Ще мина да те видя тези дни, но все не ми остава време и все по-рядко влизам в блога.
Поздрави сърдечни!
цитирай
3. tonsun - Есенна фотографска "сюит...
05.10.2020 23:24
Есенна фотографска "сюита"! :)
цитирай
4. didige - Ама защо не казваш къде е това е ая...
06.10.2020 08:23
lexparsy написа:
Ама защо не казваш къде е това е аязмо, дет' му се правиш на самодивна... :-)))
А като чета дивните ти възнамерения към тези торби цимент, явно ще градиш нещо... Ако ша е друга чешма, гледай да не си зазидаш сянката , че как ще ти я отзиждаме после!? :-)))
   Лекс

Здравейтееее! Само да чуя, че не си била на Бали.:)))Аз пък не съм ходила още.То къде ли пък съм ходила.Ама карай, каквото такова.Леко с мятането, че това лято мятах дървета.Болят ме китките вече.Останаха за довършване пътеките ми от нарязани пънчета.Напролет или по- точно лято.
Светлината сянка няма!
Прегръдки!
цитирай
5. vesever - Диде, идваш при мен и ще пътешест...
06.10.2020 16:34
Диде, идваш при мен и ще пътешестваме и до Бали, и където ни хрумне )))
Я го виж батко ти Иво как пътешества по света и у нас ))
С мятането се поспирам и аз малко по малко, давам го по-кротко. Е, поне те толков аинтензивно както преди, макар че пак има работа за целия китайски народ. Ще я свършим, няма да избяга ))
Прегръдки и от мен и поздрави на моренцето, до края на месеца ще опитам да дойда и до теб, откога обещавам!
цитирай
6. vesever - Дон Тонсън-Донсън, благодаря ти, ...
06.10.2020 16:36
Дон Тонсън-Донсън, благодаря ти, много точно определение си дал :)
Поздрави!
цитирай
7. didige - Диде, идваш при мен и ще пътешест...
07.10.2020 22:17
vesever написа:
Диде, идваш при мен и ще пътешестваме и до Бали, и където ни хрумне )))
Я го виж батко ти Иво как пътешества по света и у нас ))
С мятането се поспирам и аз малко по малко, давам го по-кротко. Е, поне те толков аинтензивно както преди, макар че пак има работа за целия китайски народ. Ще я свършим, няма да избяга ))
Прегръдки и от мен и поздрави на моренцето, до края на месеца ще опитам да дойда и до теб, откога обещавам!

Когато Весе, когато!
Тя стана моята като жената, която искала да избяга, събрала си багажа и излязла, но след това се върнала, защото си спомнила, че била сама.Аз не съм, но когато прекрача се самопоканвам, защото на мен чака.И става една.хахахаха.
цитирай
8. ckarlet - Веси, приказна си! Животът те обича ...
08.10.2020 15:01
Веси, приказна си! Животът те обича и ти наистина му се наслаждаваш! Нека да е винаги така!
цитирай
9. vesever - Хе, Дидка, като има чувство за ху...
09.10.2020 12:59
Хе, Дидка, като има чувство за хумор, животът е по-лек...
Да ни е весело и да се справяме с всички препятствия, аз напоследък съм лежерна, ако и да имам много работа, политвам си по малко ))

Прегръдки!
цитирай
10. vesever - Скарлет, сърдечно благодаря! ...
09.10.2020 12:59
Скарлет, сърдечно благодаря!
Обичам да ми е ведро и романтично и красиво, знам, че и ти си така :)

Прегръдки!
цитирай
11. troia - Здравей, Веси!
09.10.2020 19:44
Като те гледам така босичка ми се прииска още да е топло.:)
Мисля, че трябва да оценим и майсторството на твоя фотограф. Много хубави снимки ти е направил. Уловил е слънчевото ти излъчване, а на някои снимки си като ученичка.
Поздрави на него/нея и на теб!:)
цитирай
12. planinitenabulgaria - Другаде трябваше да направиш тези снимки,
09.10.2020 23:02
но...остава за пролетта...
цитирай
13. vesever - Кати, нека да е лято, само да е лято. . ...
10.10.2020 23:10
Кати, нека да е лято, само да е лято... )))
Ще предам поздравите на фотографа си, сърдечно благодаря и прегръдки от мен!
цитирай
14. vesever - Коста, така е. . . трябваше, но по...
10.10.2020 23:10
Коста, така е...трябваше, но понякога стават непредвидени събития.
Пролетта е близо... )
Поздрави!
цитирай
15. barin - Здравей, Веси. Накрая и цигулка? ...
11.10.2020 06:42
Здравей, Веси. Накрая и цигулка? Разностранни способности.
Поздрави.
цитирай
16. vesever - Иване, привет! Обожавам цигу...
11.10.2020 11:12
Иване, привет!
Обожавам цигулка! Съжалявам, че не се занимавам с музика, в съсвем друга насока се развих. Не че не обичам професията си, но понякога си мисля, че много по-вдъхновяващо би било да се занимавам с музика...

Поздрави!
цитирай
17. didige - Хе, Дидка, като има чувство за ху...
12.10.2020 22:26
vesever написа:
Хе, Дидка, като има чувство за хумор, животът е по-лек...
Да ни е весело и да се справяме с всички препятствия, аз напоследък съм лежерна, ако и да имам много работа, политвам си по малко ))

Прегръдки!

Няма, няма как да има.Познаваш ме добре.Никога не съм сама и затова не ми е скучно, хахахаха, ама изобщо, хахаха!
Лети си, хвъркай си :))).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044306
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол