Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2019 11:30 - ИМАМ СИ ЕДНА МАРТЕНИЧКА ...
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17501 Коментари: 34 Гласове:
60


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам не само една. Имам много, тези дни получих още и то от хубави по-хубави, но тази ми е любима и съм  я запазила, а и снимала. В нея има повей от далечни времена, които съхраняват българския дух ...
Тя е на много години и съм я споделяла с вас няколко пъти, но искам отново да ви кажа с нея: 

                                      ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, ПРИЯТЕЛИ!


                                     image



Пожелавам от сърце на всички много, здраве, късмет, любов, творчески успехи, настроение и щастието, което всичко това ви носи!

Краят на зимата е в този месец с много празници. Да се усмихнем на слънцето и  пролетта и за си вържем или закичим мартеничка!



                                    image
















Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avangardi - Честита баба Марта!
01.03.2019 11:32
Бъдете живи, здрави, бели и червени, във вас да блика щастие и любов! Възраждащата сила на пролетта отново да озарява с обич сърцата ви и нека вълшебството да пребъде чрез думите навеки! Прегръдки, Кате!
цитирай
2. mt46 - ЧБМ, Катанче!
01.03.2019 12:13
Поздрави и благодатни дни!...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Честита Баба Марта и на тебе Катя...
01.03.2019 13:12
Честита Баба Марта и на тебе Катя!
Чист човек си, истински!
Да си жива и здрава!
цитирай
4. katan - 1. avangardi - Честита баба Марта!
01.03.2019 13:29
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, ИЛЧЕ!!
Пожелавам ти пълни шиници със здраве! Късмет, усмивки и настроение, изпълнено с обич сърце и прекрасни пролети!
Прегръдка!
цитирай
5. katan - 2. mt46 - ЧБМ, Катанче!
01.03.2019 13:32
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, Маринче!
Пожелавам ти красива мартеничка за през цялата година:), която да ти носи здраве, щастие, късмет и голяяяяма любов!
цитирай
6. katan - 3. leonleonovpom2 - Честита Баба Марта и на тебе Катя...
01.03.2019 13:34
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, Иване!
Много здраве и късмет и по-малко дертове:)!
Усмивки и настроение!
цитирай
7. bven - Честита Баба Марта и от мен!
01.03.2019 13:55
Баба Марта бързала, мартенички вързала -
на момиче, на кокиче
на момче и на дръвче!
Ние връзваме на теб
с пожелание за късмет!
цитирай
8. katan - 7. bven - Честита Баба Марта и от мен!
01.03.2019 14:06
Честита Баба Марта и на теб!
Благодаря ти за хубавото стихче и пожеланията!
Пожелавам ти най-щастливите пролети и години от сега нататък!
цитирай
9. donchevav - Честита Баба Марта, Кате! Наистина ...
01.03.2019 15:46
Честита Баба Марта, Кате! Наистина тази мартеничка е много хубава! Нищо подобно не съм виждала! И здравчото как се кокори:))) Но си права, важен е също и този "повей от стари времена"- духът, който превръща една вещ в знак и сила, а спомена - в стойностно изживяване.
Благодаря за чудесните пожелания! Аз също ти желая от здраве да се не отърваш цялата година! Дните ти да са ведри, спомените - светли, а новите изживявания - пълни с щастие и СБЪДНАТИ МЕЧТИ!
Весели мартенски празници! Прегръдка, приятелко!
цитирай
10. lexparsy - Честита от Баба Марта да си и ти Катя
01.03.2019 15:47
Телефонно само но искрено пожелавам да ту се връща пролетното настроение и пожалания които раздаваш.
цитирай
11. vesever - Kaте, честита Баба Марта! Само ...
01.03.2019 22:10
Kaте, честита Баба Марта!
Само добрини да те спохождат!
Прегръдка от мен!
цитирай
12. katan - 9.emi1ts - Честита
02.03.2019 00:13







Честита
от: emi1ts За постинг: ИМАМ СИ ЕДНА МАРТЕНИЧКА ...

Баба Марта мила Катя!С най- сърдечни пожелания за здраве,щастие,късмет за теб и твоите близки!Много радост,настроение и усмивки!Хубави мартенски дни!




Честита Баба Марта, Еми!
Пожелавам ти здраве, щастие, късмет и всичко да ти е наред:).
Слънчеви усмивки и пролетно настроение!

цитирай
13. katan - Благодаря, Лекси!
02.03.2019 00:24
Честита от Баба Марта да си и ти Катя
от: lexparsy За постинг: ИМАМ СИ ЕДНА МАРТЕНИЧКА ...

Телефонно само но искрено пожелавам да ту се връща пролетното настроение и пожелания които раздаваш.

Телеграфно и от мен - най-добри пожелания:)!
цитирай
14. katan - Благодаря, Веси!
02.03.2019 00:27
Kaте, честита Баба Марта! Само ...
от: vesever За постинг: ИМАМ СИ ЕДНА МАРТЕНИЧКА ...

Kaте, честита Баба Марта!
Само добрини да те спохождат!
Прегръдка от мен!

И моето пожелание за теб и децата - доброто да е винаги с вас и да става все по-добро:)!
Прегръдка за лека нощ!
цитирай
15. veninski - Честита Баба Марта и на теб, Катя! ...
03.03.2019 16:27
Честита Баба Марта и на теб, Катя! Желая здраве и благоденствие!
цитирай
16. barin - Честит празник, Катя. От днес съм ...
04.03.2019 06:25
Честит празник, Катя. От днес съм отново в интернет и започвам да наваксвам пропуснатото по време на почивката ми в Боровец.
Поздрави!
цитирай
17. katan - 9. donchevav - Честита Баба Марта, Кате!
07.03.2019 17:15
Измъчих се днес с този бъг! Все нищо не се получаваше, докато не видях "почина":) на Веси - късно го видях и не мога да съм точно в първия ден на март.
Пожелавам ти здраве, късмет и време за Хисаря и Несебър!
Очаквам нови, интересни и различни творби!

А здравчето е от моята балконска градинка:)
Лека нощ с прегръдка!

П.С. Изтрих другия отговор и не съм сигурна дали не изтрих и другите коментари.
Съжалявам и се извинявам, ако е станало така!

Поздрави на всички!
цитирай
18. katan - 15. veninski - Честита Баба Марта и на теб, Катя!
07.03.2019 17:17
Благодаря ти, Васко!
Родопско здраве и успех на теб и "Севдата"!
цитирай
19. katan - 16. barin - Честит празник, Катя.
07.03.2019 17:21
Честит и на теб, Иване!
И добре си се завърнал с новия постинг!
На 3-ти март гледах филма "ВЪЗВИШЕНИЕ".
Там ролята на ОБЩИ се изпълняваше от Филип Аврамов. Опитах се да го харесам поне малко и да го оправдая поне малко, но не ми се отдаде.
Поздрави!
цитирай
20. katan - Emelika - Здравей!
14.03.2019 09:13
Коментарът ти не излиза и реших да ти благодаря не само за него, а и за възможността да прочета нещо изключително при теб. Преди време ми беше написала коментар в постинга ми за блатото. Спомням си, че ми беше написала, че си от месец в блога и искаш да "квакнеш":). Тогава не ти отговорих, незнайно защо:). Сега те моля да приемеш този ми коментар и като отговор на предишния! Поздрави от мен и хубав ден!
цитирай
21. mrazekoff - Имам и аз една
16.03.2019 13:08
мартеница, която стои над входната ми врата много, много години - двете куклички Пижо и Пенда. Заедно с един кръст и едно много малко пиринчено звънче си правят компания. Нищо, че църквата отхвърля мартениците като обичай, то аз съм ги сложил и трите символа, за да ми пълнят душата.
Катя, хубав да ти е месеца март /въпреки, че той отдавна се презполови/. Хубава да ти е и пролетта и да те радва!
цитирай
22. katan - 21. mrazekoff - Имам и аз една
16.03.2019 13:41
Не се е преполовил отдавна, Стефане:)!
Почти в самата половина сме:).

И аз имам още една мартеница - голяма. Направи ми я една жена от Ракитово преди около десет години. Направи я пред мен и ми я подари!, защото й бях първата клиентка за деня и бях купила доста неща, освен мартенички.
Истинска вълна! Една голяма бяла и една голяма червена! Повече не сме се срещали с тази жена, но мартеницата всяка година ми напомня за нея.
На 28 февруари вечерта или на 1 март я слагам на аплика в коридора.
Имам и кръстчета и звънчета, но не съм се сетила да ги комбинирам. Благодаря ти за идеята!
Да, Църквата не ги приема, защото са от езически времена.Но то е народна вяра, народна традиция, която сме запазили през дългите векове...

Хубава и слънчева пролет и на теб, Стефане!
цитирай
23. vostroto - Наистина е хубава мартеничката, ...
17.03.2019 13:00
Наистина е хубава мартеничката, типично българска.
Здраве и щастие и на теб, Катя!
цитирай
24. katan - 23. vostroto - Наистина е хубава мартеничката,
17.03.2019 13:18
Нали:)? И аз я харесвам много. Заради цървулките.
Не знам колко пъти я слагам тук за поздрав. Няколко са.
Много здраве и щастие и на теб, скъпи приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655249
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195520
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031