Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2017 21:20 - ЗДРАВЕЙ МОРЕ!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12993 Коментари: 23 Гласове:
64

Последна промяна: 14.11.2017 20:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               image
      
                                           image

Здравей, море!
Да извикам или да пошепна едва?

Ще сложа рапан до ухото си.
Ще чуя отново как дишаш, море.
Ще ти разкажа всичко, което видях по света.
Искам да те видя отново, море!
Да погаля вълните ти топли...
А ти да ми кажеш -
"Ела! По-скоро ела!
Ще те чакам с шума на прибоя и чайките бели."
Здравей, мое тихо и бурно море!
Здравей, мой прибой, солен и омайващ!
Море, кажи ми  - ти, в раковината чу ли гласа ми?


                                 image

Не си спомням кога съм го писала. 
Намерих го случайно в едни стари тефтери ...
Написано е с моя почерк.







Тагове:   море,   Отново,   мое,   рапан,   Да,   Те,   бели,   тихо,   искам,   здравей,   видя,   прибой,   чайки,   бурно,


Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Привет,
18.05.2017 21:44
С нежност и обич към морето е написано, вероятно си била щастлива и вдъхновена в онзи момент ...Пожелавам ти още такива мигове :)
цитирай
2. katan - 1. anin - Привет,
18.05.2017 21:55
Здравей, Ани!
Много точно си уловила настроението.
Благодаря ти!
Предполагам, че съм го писала в щастлив за мен момент.
Жалко, че не слагам дати.
Благодаря за пожеланието!
На теб още повече щастливи мигове, дни, години ...
цитирай
3. donchevav - О, да - лятото, което идва, морето, ...
18.05.2017 23:35
О, да - лятото, което идва, морето, което ни очаква - чудесен сезон е краят на пролетта! Единственото, което продължава да ме задържа далече от любимото море, са още по-любимите череши - тъкмо "се позапържиха", както казваше майка ми, която като мене обожаваше този пръв летен плод и бързаше да ни набере череши още преди да са узрели хубаво:)))
А морето ни чака, сигурна съм, и слуша в нежната раковинка, и става все по-нетърпеливо, че лятото е толкова кратко!
Чудесни стихове, мила Кате - емоционални, докосват сърцето, спомнят любими неща! И Тони Димитрова -ех! Благодаря ти, приятелко!
Пожелавам ти весели и щастливи летни изживявания - и непременно поне част от тях да са с вкус на море! Прегръдка с обич!
цитирай
4. katan - donchevav - О, да - лятото, което идва, морето,
18.05.2017 23:57
Имаше една песен -"Морското момиче Варна ...."
Казвам ти - Здравей, морско момиче Несебър!
Лятото идва и може би подсъзнателно избрах това нещице.
Черешки червенки, на клонка зелена:) не съм видяла още.
Има ги само на пазара:). Опитахме ги с моето момиченце.
Морето ни чака търпеливо, не като нас:).
То е нежно, топло, гальовно и много мамещо.
Една от най-хубавите ми срещи с него беше през 2008 година.
Не можех да му се наситя! Тръгвах и се връщах безброй пъти да се сбогувам с него и да си взема всеки път "последната мидичка".
Може би след това съм написала и това.
Знам, че ме чува в раковината, както аз го чувам тук.
Моето море е есенното море.
То ми е любимо. Можем да се порадваме по-дълго без да ни пречат многото хора. Оставаме почти сами - само аз и то.
Ще се видим скоро, само след няколко месеца:).
Благодаря за добрите думи, Венетче!
А Тони си е морското момиче Бургас:).
Не може без нея:).
Благодаря за пожеланието за лято с вкус на море.
Този път малко по- на север.
Хубава вечер с прегръдка, приятелко!




цитирай
5. inel379 - Чудна емоция, незаключена във времето на своя изблик!
19.05.2017 00:49
Любимото море!:)
Многолико в своята красива безбрежност!
Предизвикващо възторг!
Пробуждащо толкова много нежност!
Чувам неговия зов в рапана!
И се усмихвам!:)
Развълнува ме, мила!
Сърдечен поздрав за поетичното преживяване!
цитирай
6. barin - Здравей, Катя. И аз писах вчера за ...
19.05.2017 06:12
Здравей, Катя. И аз писах вчера за морето. Наближава лятото.
Поздрави!
цитирай
7. bven - толков ми е близко написаното - като че ли са мои мислите и емоциите...
19.05.2017 11:09
Може би всички сме свързани с морето и подсъзнателно го обичаме и мечтаем за нето.Особено пък днес - чета за изследванията на морското дъно на Черно море /по идея на Далида се зазрових в книгата на б.Шкодро/в и прочетеното ме кара да се гордея, че живея в България!
Поздрави и пожелания за морски бриз , Катя!
цитирай
8. ponicka - След изложбите, стихосбирка, може ...
19.05.2017 15:51
След изложбите,стихосбирка ,може би?!:)
цитирай
9. sande - Здравей, Кате !
19.05.2017 16:19
" ...Море, кажи ми -
ти, в раковината чу ли гласа ми? "

***
Гласът ти чувам.

Нежен. Ласкав. Чувствен.

Мамещ. Приласкаващ.

Радвам се на нежните ти думи.
цитирай
10. katan - 5. inel379 - Чудна емоция, незаключена във времето на своя изблик!
19.05.2017 17:20
Здравей, Инел!
Благодаря ти за възторжения коментар!
Морето по всяко време на годината предизвиква възторг и емоции.
Декемврийското море е сиво и бурно, но ми идва да го прегърна без да се замисля:).
Поздрави и благодарности, мила!
цитирай
11. katan - 6. barin - Здравей, Катя. И аз писах вчера
19.05.2017 17:22
Здравей, морско момче Варна:)!
Ще се постарая да прочета и за твоето море:).
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
12. katan - 7. bven - толкова ми е близко написаното - като че ли са мои мислите и емоциите...
19.05.2017 17:29
Понякога и на мен така ми се струва, Бвен:).
Някой да изкаже на глас или да напише моите мисли и чувства.
Дъното на нашето Черно море крие такива невероятни тайни, че си мисля, че те ни привличат толкова много /подсъзнателно/.
И другите морета, които съм видяла ме привличат, но нашето е някак магично и мистично ...
Поздрави!
цитирай
13. katan - 9. sande - Здравей, Кате !
19.05.2017 17:35
Здравей, скъпи Санде!
"Гласовете ви чувам" ме върна ... знаеш къде:).
Толкова хубаво си описал морето.
Такова е морето - нежно, ласкаво, чувствено, мамещо, приласкаващо и още толкова много епитети, които му прилягат.
Благодаря ти, Санде!Разнежи ме.
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
14. batogo - !!!:))) Поздравления!
19.05.2017 17:44
Много ми хареса отношението ти към морето, Кате! То го заслужава напълно!
Пожелавам ти весело лято!
цитирай
15. katan - batogo -
19.05.2017 17:54
Здравей, Оги!
Морето си е море:).
То ни привлича и на мен лично ми е трудно да си тръгна от него.
Едва ли има човек, който да не обича морето.
Сещам се за теорията на Опарин:).
Дали за това не го обичаме толкова:)?
Поздрави и прекрасно морско лято!
цитирай
16. to4icata111 - Сетих се за
19.05.2017 20:01
"...момчето, което говори с морето на някакъв странен език. Аз ли бях тогава?..."

Много е хубаво, Кате!

Слънчеви дни и щастливо да е лятото ти!
Поздрави!
цитирай
17. katan - to4icata111 - Сетих се за
19.05.2017 20:45
От няколко дни си тананикам тази песен, Криси:).
Сложих "Ах морето", защото не върви да съм момчето, което говори с морето, а съм жена, която много го обича и си говори с него посредством ...рапани:).
Прекрасно и синьо лято и на теб!
Поздрави!



цитирай
18. eliana - Здравей,Кате!
20.05.2017 11:30
Уловила си дъха на морето,тайните и дълбините му!
Нима е малко,на хиляди го разказа.Прекрасна събота!
цитирай
19. katan - 18. eliana - Здравей,Кате!
20.05.2017 21:43
Здравей, Ели!
Разказах го според силите си, Ели.
Радвам се, че си се потопила в емоцията, наречена море.
Хубава вечер и прекрасна неделя!
цитирай
20. natali60 - Хубаво морско лято
21.05.2017 12:22
и от мен, Кате! Никога не можем да се наситим на морето. :)
Поздрави!
цитирай
21. katan - 20. natali60 - Хубаво морско лято
22.05.2017 19:10
Прекрасно и невиждано от теб до сега море или океан, Натали!
Морето е магия.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
22. astrojozi19 - Ех прекрасно е
24.05.2017 01:56
Кате обичам морето и съм свързана с него.
Благодаря ти
Хубво лято скъпа Кат
цитирай
23. vilish - Ах, морето!
30.06.2017 09:25
Две думи, събрали в себе си толкова много емоции...
И твоите стихове, Кате!
Спомен за прекрасни мигове със солен привкус, морски бриз, чайки, изгреви и една раковина!
Това видях при теб, мила! :)
Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655408
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195524
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031