Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2015 17:53 - ОТЧЕТ ЗА МИНИ КАМПАНИЯТА В ПОМОЩ НА ПРИЯТЕЛ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5058 Коментари: 15 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                  image

Искам най-напред да благодаря на всички, които се отзоваха и отделиха от средствата си, за да помогнат.
Благодаря от сърце на всички вас, добри и отзивчиви хора! В  навечерието на предстоящите празници вие отделихте средства, с които бихте купили поне още един подарък за близките си. Не го направихте. Предпочетохте да помогнете на човек в нужда. Отзоваха се 8 души, 8 приятели.  С трима от тях се срещнах лично. Други две много скъпи за мен приятелки ми изпратиха телеграфни записи. Едната от срещите ми беше драматично-комична. Близо два часа обикаляхме с приятеля, като в омагьосан кръг и едва след това успяхме да се открием. Няма да казвам колко беше студено, а и колко километра е навъртял приятелят, макар да бяхме на 200-300 метра разстояние. Все пак се намерихме. С двама от приятелите се видяхме и пихме кафе. Излишно е да споменавам, че разговорите ни бяха преди всичко по темата. После ... После си споделихме някои лични преживявания и перипетии. Решихме скромните ни дарения да са анонимни. Благотворителност не се прави с афиширане, а с душа. Това, което събрах го изпратих с телеграфен запис на болния колега и приятел. Сега по същество.
ОТЧЕТ
1. - 03.12 - изпратени 50 /петдесет/ лева - София - анонимен дарител 2. - 09.12 - събрани от анонимни дарители от София и страната  - 165 /сто шестдесет и пет / лева. 3. - 09.12 - изпратени от мен /от името на дарителите/ до приятеля - 130 /сто тридесет/ лева.
Сега искам да поясня - изпратих 130 /сто тридесет/ лева, защото получих другите 30 /тридесет/ лева късно вечерта, когато пощата вече не работи. Вторият телеграфен запис струваше 4,80 /четири лева и осемдесет стотинки/. Не ми достигнаха няколко стотинки и си позволих да изпратя само 130/сто и тридесет/ лева, а с другите 5 /пет лева/ направих превода. В момента у мен имаше 30,20 /тридесет лева и двадесет стотинки/. Още на другия ден, след като беше получил и втория запис, приятелят се обади да ми благодари и да ми каже, че други добри хора - приятели са му занесли вкъщи още 300 /триста/ лева и с тях и нашата помощ - 180 /сто осемдесет/ лв. ще направи Ядрено-Магнитната Томография /ЯМР/. Поисках да му изпратя и другите 30,20 /тридесет лева и двадесет стотинки/, но той отказа категорично. Тези стигали. С огромна благодарорност към всички! Говорих с приятеля с драматично-комичната среща. 
Каза ми, че тези пари са дарени и да ги дам в църквата!
Полетях на крилете на радостта!
30,20 лева ще ги даря в нашата църква "Рождество Христово"!
Всичко си дойде на мястото за голяма моя радост! Помогнахме на приятел, а ще дарим нещо и за новия православен храм в нашия квартал, осветен на 18.10.2015 г. лично от Негово Светейшество ПАТРИАРХ НЕОФИТ!

Днес, 13.12.2015 г. пуснах в дарохранителнителницата на храма "Рождество Христово" 30,20 лв.
Почувствах се пречистена, с надежда, че нашият приятел ще се възстанови скоро и много благодарна на  всички вас!


image Едно момче от България, живеещо в чужбина се отзова от първите. Неговият банков превод получих и изпратих днес, 14.12.2015 г. на сестрите от манастира "Св.Св.Петър и Павел" - гр. Лясковец.
Всички имаме тяхната благодарност и благословия, но преди всичко са за теб, млади приятелю!

Останаха още 3,76 лв., които ще дам в нашата църква.

 
Сетих се за изложбата "Завръщането на Пастирите" и благославящата ръка.
Нека благословът е за всички нас!
Нека посрещнем Рождество Христово с благодарност и радост!
Нека приятелството да е магия, а приятелите да се множат!

Ти, болни приятелю, направи ЯМР -то и се обади, че с Божията помощ всичко е наред и следите от болестта изчезват една по една!










Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Благодаря!
14.12.2015 17:55
Преведох и последните изпратени с най-добри чувства и надежда да помогнат на приятел в беда средства.
Оказа се, че сме събрали повече. За "повечето" написах в постинга - къде и за какво съм ги изпратила.
С това смятам, че кампанията "Помогни на приятел в нужда" стигна до естествения си финал.
Благодаря на всички дарители, които отделиха от залъка си и помогнаха като анонимни дарители.
Всъщност те не са никак анонимни, но не желаят да излизат с имената си.
Благодаря на всички за протегната ръка, за което въобще не се замислихте.
Щастлива съм, че имам приятели като вас!
Надявам се и болният ни приятел скоро да се обади, че е много по-добре!
Тогава всички тук ще сме спокойни и щастливи!
цитирай
2. vilish - Ако до всяко добро същество ....
14.12.2015 18:14
...застане поне още едно! :)
https://www.youtube/watch?v=6bILquOcufY

Бъди благословена, мила Кате !!!
цитирай
3. hloris - Боже,Кате,направо ме разплака...
14.12.2015 18:44
Радвам се,че те познавам,нищо,че е само виртуално!

По-голяма радост накъде от това...да помогнеш на човек в беда.

И аз като vilish казвам:
Бъдете благословенни!
Бог да ви връща стократно стореното добро!!
цитирай
4. katan - 2. vilish - Ако до всяко добро същество ....
14.12.2015 19:14
"У мен остава надеждата, че добрите хора са не само 1002!", мила Вили!
Благослов за всички нас и преди всичко за болния ни приятел и момчето, което ги зарадва за Рождество от сестрите в манастира "Св.Св. Петър и Павел" в гр. Лясковец!
Пастирите са тук, за да съберат стадата си и да ни поведат по пътя на ДОБРОТО!
Прегръщам те, Вили!

цитирай
5. katan - 3. hloris - Боже,Кате,направо ме разплака...
14.12.2015 19:18
Здравей, Хлори!
Радвам се, че и аз те познавам виртуално!
Да помогнеш на човек в беда за мен е проява на човещина.
Нищо особено не сме направили, но все пак малко от малко помогнахме.
Бог да благослови болните и помагащите!

цитирай
6. donchevav - Едно добро дело! И причина човек да ...
14.12.2015 22:07
Едно добро дело! И причина човек да остане в блога!
Да ти се връщат стократно добрините, които правиш, мила Кате! Щастлива съм, че те познавам, приятелко! Прегръдка!
цитирай
7. katan - 6.donchevav - Едно добро дело!
14.12.2015 22:31
Причини за оставане в блог.бг. има доста, Венетче.
Причина са приятелите, които намерихме тук, истински, стойностното творчество, което го има тук, въпреки всичко.
Има болка, има взаимопомощ, има ... всичко. Като в реалния живот.
Радвам се, че с общи усилия и за много кратко време успяхме да съберем 321 /триста двадесет и един/ лева, които отидоха по предназначение - за болен приятел и колега-съблогер, за храма "Рождество Христово" и за манастира "Св.Св.Петър и Павел" в Лясковец.
За този манастир получих подсказка от добра и милостива приятелка от блог.бг.
Благодаря на всички за подкрепата и идеите!
Бог да помогне на болния ни приятел!
Тук ще използвам нещо от Фрасоа Вийон в песен на Булат Окуджава - "И да не забравя за нас":).
Благодаря ти за пожеланията към мен, мила приятелко!
Едно добро дело направено от много хора. Човеци!
Щастлива съм, че се запознахме и си допаднахме, Венетче! Прегръдка и от мен!
цитирай
8. elcho - Здравейте Приятели !
14.12.2015 22:56
.......Ако човек направи така, че да бъде щастлив, то той е направил страшно много !, Но ако направи някого щастлив,то той е направил всичко !!!.......
цитирай
9. vmir - Добрият Дядо Коледа май вече е тръгнал на обиколката си и май от този блог.
15.12.2015 12:22
Поздравления и много здраве и късмет!!!
цитирай
10. katan - 8. elcho - Здравейте Приятели !
15.12.2015 12:53
Здравей, Елчо!
Ние, хората сме така устроени - да сме добри и щастливи и да бъдем още по-щастливи, когато даряваме добро и щастие.
Поздрави и хубав ден, приятелю!
цитирай
11. katan - 9. vmir - Добрият Дядо Коледа май вече е тръгнал на обиколката си и май от този блог.
15.12.2015 12:56
Шегаджия:).
Усмихна ме и ми донесе подарък - добро настроение:).
Много здраве и късмет извади Дядо Коледа от ... "каручката":) за теб!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
12. katan - ОЩЕ ЕДНО ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ПОСТИНГА.
17.12.2015 16:57
ПОСЛЕДНИТЕ 3,76 лв. ДАРИХ ДНЕС В ХРАМА "РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО".
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И НЕКА ДОБРОТО БЪДЕ С ВСИЧКИ НАС!
цитирай
13. elcho - Хей, katan !
19.12.2015 23:16
Не прави това ! Парите сме ги дали на добър човек , на теб ! и знаем, че ще отидат по преназначение за добро ! Аз съм щастлив, че ти ме нарече добър човек, а за мен това е всичко, за което мечтая ! Незнам какво повече да напиша,....разплаках се.....
цитирай
14. katan - 13. elcho - Хей, katan !
20.12.2015 08:39
Добро да е утрото и денят ти, Елчо!
Как да не го правя?
Всички ми гласувахте доверие, а аз да не дам пълен отчет?!
Не може така!
Как да те нарека, освен добър човек, Елчо?
Ти отдели толкова много време, за да се срещнем. Това се прави само от добри хора. Можеше да ти "писне" и да се откажеш.
Поздрави, приятелю!
Радостни и щастливи да са Рождественските празници за теб и близките ти!
цитирай
15. flymore - Чудех се,
21.12.2015 20:32
дали да пиша или замълча. Кате, това, което предприе, изпълни, без да си сигурна какво ще се получи - говори достатъчно красноречиво за благородната мисия. За заложената в теб загриженост за човека. Със сигурност и аз бих дала публичен отчет. Така сме устроени...Някои повярваха, други - скептично настроени...Нормално и обяснимо. Не знаеш за кого даваш, но пък с радост се отзоваваш на призива на човек, доказал, че можеш да му гласуваш пълно доверие. В теб виждам себе си. Преди 4 години стигнах на ниво министър, за да помоля, да изпрося помощ за дете...Трудна е каузата да помагаш...
Ще ти напиша нещо кратко: пази себе си, давай и раздавай, когато жизнените сили стигат...
Прегръщам те с обич!<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5676778
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196230
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930