Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2015 12:15 - НЕРЕАЛНО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7412 Коментари: 16 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В последно време разравям стари писания, които са деактивирани отдавна.
Това, което препубликувам  е едно от първите ми нещица тук и го посвещавам на Мартито/Надето /
martito / .

Мартинко, това е специално за теб!
Оказа се, че имаме едни и същи любими стихове от Атанас Далчев.
Мислех да ти посветя друго, но накрая се спрях на това.
Искам да те поздравя за твоя невероятен романо-сериал, който пишеш в момента! Всичко си изпипала много майсторски. Израсна като истински творец. Дори Кари може да се поучи от теб.   




Когато напълно

си забравил

за мен,

аз ще дойда

неканена и смела.

Ще объркам всичките ти планове

и ще ти направя чай

 по моята рецепта.

Чергите ще ти изтупам

и чехли ще ти дам

да си обуеш.

После кротичко ще седнем,

отпивайки от чашите

горещи.

Ти ще ми четеш

АтанасДалчевите стихове.

Душата ми възторжено

ще слуша

възвишена поезия

и топъл глас.


Млади клонки с есенни листа,

свенливо ще почукват по стъклото.

Ще бъде чисто, светло и уютно.

Ще бъде просто нереално...


                                     image


















         




Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Нереално и красиво. . . може би сп...
09.09.2015 13:43
Нереално и красиво...може би спомен...или мечта, илюзия някаква, сън. Каквото и да е, харесва ми.
Мога ли да се присъединя към хубавите думи за романа на Martito? И без това в повечето си коментари в нейния блог съм като твое ехо:)))) Чудесно посвещение!
А Далчев е и мой любим поет!
Прегръдка, мила приятелко! Усмивки!
цитирай
2. katan - 1. donchevav - Нереално и красиво.
09.09.2015 14:09
Посветено е на реален човек, Венетче.
За мен Далчев е един от любимите ми поети, както на теб и Мартито.
Присъедини се към хубавите думи за Мартито:). Тя ги заслужава!
Стана ми смешно от новия жанр, който измислих: романо-сериал:), но реших да си остане така:))).
Няма да си мое ехо:))) - оставям те да пишеш само ти от името на двете:))).
Мартито е първата ми приятелка тук и я обичам истински.
Прегръдка и хубав ден от мен!





цитирай
3. martito - Катенцееееее,
09.09.2015 17:03
Гушвам те много и реално, въпреки че не еточно така :)
Прекрасен стих! знаеш го!
Благодаря ти за поздрава, за топлотата, за доброто ти отношение към мен, за добрите и хубави думи, които изричаш, и които, знам, винаги идват от сърцето ти!
Ти си прекрасен човек и за мен е чест, че ме наричаш своето приятелче :)
Стопли ми сърцето и душата!... Много..
цитирай
4. katan - 3.martito - Мартинко!
09.09.2015 17:39
Знаеш, че си първото и любимото ми другарче тук.
Ти беше първият човек, който ме подкрепяше и насочваше в дебрите:) на блогопространството. Първият човек, който ме разбра ....
Благодарна съм ти за всичките години заедно!
Отново ще те поздравя за израстването ти като творец! Няма да се уморя да го повтарям:))). Само не оставай без думи:))).
Искам да те поздравя с нещо стойностно от любимия Атанас Далчев.
Харесваш "Дяволско" и "Ангелът на Шартър".
В моето нещице визирам второто /надявам се да помниш/, а и то ми харесва повече:).
Преди това ще те прегърна топло и с обич.
Продължавай да пишеш, защото го можеш!!!

АНГЕЛЪТ НА ШАРТЪР


Не зная твоя чин, ни име
на ангелите във реда,
но знам, че ти в нощта откри ми
отново пътя към света.

И днес, спасен, смирен те славя,
прекрасен ангел божи, спрял
на Шартърската катедрала
върху зелената стреха`.

Ти сякаш слиташ като птица
всред облаци и ветрове
и носиш в своята десница
не меч и смърт, а благовест.

Ти идваш не души да вземаш,
ти идваш да благословиш
еднакво всички и човека
ведно със слабите треви.

И ето грее слънце ден е.
Синее стихналата вис.
Светът блести, цъфти пред мене
като старинна стъклопис.

Със гордост Ил дьо Франс разгръща
поли, препълнени с кръстци,
и всякое дърво е къща
на орляк палави скорци.

Вървя край зидовете стари
и мостовете на града,
де отражения като пари
излъчва злачната вода.

И дето спра, все тъй те виждам
върху църковната стреха
от синкавата вис да слизаш
със благославяща ръка.

цитирай
5. stela50 - Вълнуващо споменно... топло приятелско.
09.09.2015 19:30
Прекрасно !
Прегръщам ви и двете !
цитирай
6. katan - 5.stela50 - Вълнуващо споменно... топло приятелско.
09.09.2015 19:37
Благодаря ти, мила Таня!
Както винаги си много мила и снизходителна.
Прегръдка от мен и още една от името на Мартито:).
цитирай
7. lidislidis - Oт стиха ти лъха топла сърдечност, човешка добрина и светлина!
09.09.2015 20:37
Поздрави, Кате !
цитирай
8. katan - 7. lidislidis - Oт стиха ти лъха топла сърдечност, човешка добрина и светлина!
09.09.2015 20:41
Благодаря за добрите думи, Лидис!
Поздрави и от мен!
цитирай
9. tota - Кате, Прекрасен е този твой нов ж...
09.09.2015 21:36
Кате,
Прекрасен е този твой нов жанр. Прегръдка за двете Ви! Хубава вечер!
цитирай
10. katan - 9. tota - Кате, Прекрасен е този твой нов
09.09.2015 22:03
Романo-сериал:))).
Трябва да го патентовам:).
Прегръдка и хубава вечер и от нас:), Ати!
цитирай
11. mariniki - красиво... топло, мило...
09.09.2015 22:43
поздравления и за двете ви, от сърце...
цитирай
12. katan - 11.mariniki - красиво... топло, мило...
09.09.2015 22:47
Благодаря от името на двете ни!
Като гледам първите си стъпки тук - Мартито е все до мен.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
13. martito - :)
10.09.2015 10:39
Сърдечни благодарности на всички за милите думи - вече лично и от мен :)
Хубаво е човек да има спомени, а още по-хубаво е, ако тези спомени са изпълнени с топлота :)
Пожелавам на всички да създават спомени топлота и любов!
цитирай
14. flymore - За кой ли път доставяш радост, Кати:))
10.09.2015 20:53
Много уют и топлина, сгряващи ме, има тук...Да сте живи, здрави и двете! Хубава вечер, мила!<3
цитирай
15. katan - 13. martito - :)
10.09.2015 21:11
Мартинко!
Пожелавам и на теб топлота и любов!
Силна прегръдка!
цитирай
16. katan - 14. flymore - За кой ли път доставяш радост, Кати:))
10.09.2015 21:12
Здравей, Флайче!
Благодаря ти!
Май ще трябва да измисля нещо и за теб:))).
Прегръщам те с пожелание за хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5657006
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031