Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2014 17:59 - ФАТМИНЧЕТО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 25347 Коментари: 77 Гласове:
75

Последна промяна: 09.12.2014 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image




В ДЕНЯ НА СВ.АННА ПРЕДИ 3 ГОДИНИ В ЕДИН ГОЛЯМ ХИПЕРМАРКЕТ МЕ ОБРАХА.
ОТКРАДНАХА МИ ПОРТФЕЙЛА С МНОГО ПАРИ, ВСИЧКИТЕ МИ ВАЖНИ ДОКУМЕНТИ И СНИМКИ, ОТ КОИТО НЯМАХ КОПИЯ.
ПРИБРАХ СЕ В КЪЩИ С ПРАЗНА ЧАНТА И ПРАЗНА ДУША.
НЕ БЯХ НА СЕБЕ СИ.
ОБАДИХ СЕ НА СИНОВЕТЕ МИ, КОИТО МЕ УСПОКИХА, ЧЕ Е ВАЖНО ДА СЪМ ДОБРЕ И ДА СЪМ СПОКОЙНА.
ОБАДИХ СЕ И НА ЕДНА ПРИЯТЕЛКА, КОЯТО МЕ НАХОКА, ЧЕ НОСЯ ТОЛКОВА ПАРИ В СЕБЕ СИ И МИ ПОВТОРИ МНОГО ПЪТИ, ЧЕ САМА СЪМ СИ ВИНОВНА.
ВКЛЮЧИХ КОМПЮТЪРА И ВИДЯХ, ЧЕ ИМАМ СЪОБЩЕНИЕ ОТ FATMIN /fatmin/, С КОЯТО НЕ БЯХМЕ БЛИЗКИ.
БЕШЕ МИ ПИСАЛА НЕЩО ВЪВ ВРЪЗКА С ЕДНА МОЯ ПУБЛИКАЦИЯ.
ТЯ БЕШЕ ЧОВЕКЪТ, КОЙТО ПРЪВ МИ СЕ ОТЗОВА НА ПОМОЩ. ПРЕДЛОЖИ МИ "ХАРЧНИ", ДОКАТО СЕ СТАБИЛИЗИРАМ.
ВЕЧЕ ТРИ ГОДИНИ С ФАТМИНЧЕТО СМЕ В ПОСТОЯННА ВРЪЗКА - ПО ТЕЛЕФОНА ПРЕДИ ВСИЧКО.
ОБЕЩАВАМЕ СИ, ЧЕ ЩЕ ПИЕМ КАФЕ НА БОСФОРА.
ОЩЕ НЕ СМЕ ГО ИЗПИЛИ ТОВА КАФЕ, НО КАТО ЧУЯ ГЛАСА НА ФАТМИНЧЕТО ДА МИ КАЖЕ В СЛУШАЛКАТА "КАК СИ, КАКО?" НЕИЗМЕННО СЕ СЕЩАМ ЗА "ХАРЧНИТЕ", КОИТО ТОЛКОВА ЩЕДРО МИ ПРЕДЛОЖИ БЕЗ ДА МЕ ПОЗНАВА!
АЗ ВЕРОЯТНО Я ЗАСЕГНАХ КАТО НЕ ГИ ПРИЕХ, НО ТЕЗИ "ХАРЧНИ" СЛОЖИХА НАЧАЛОТО НА ЕДНО СИЛНО И ТОПЛО ПРИЯТЕЛСТВО МЕЖДУ НАС.
БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛО ФАТМИНЧЕ! БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ДОБРОТАТА, КОЯТО НОСИШ В СЕБЕ СИ И ЗА ЩЕДРОСТТА,КОЯТО НЕ ПЕСТИШ ДОРИ ЗА НЕПОЗНАТИ!

ТАЗИ ПЕСЕН ТИ ИЗПРАЩАМ С БЛАГОДАРНОСТ И ОБИЧ!
















Гласувай:
75



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Не успях да кача клипа,
09.12.2014 18:03
затова оставих линка в постинга.
Песен за приятелство.
цитирай
2. maelaen - :)))
09.12.2014 18:08
Трябва да се отдели "s"чето от URLа

https:\\www.youtube...... ->http:\\www.youtube.......
цитирай
3. katan - Благодаря!
09.12.2014 18:15
Сега ще пробвам.
цитирай
4. katan - Получи се!
09.12.2014 18:16
Благодаря отново!
цитирай
5. paciencia - Привет, Кате!
09.12.2014 18:19
Вълнуващ повод за празнуване - едно приятелство! Интересно, приятелите се появяват точно в такива моменти. Нека е жива и здрава Фатминчето! Жалко, че вече не публикува.
Бъди здрава, Кате и обградена от добри приятели! Хубави декемврийски празници! Поздрави!
цитирай
6. katan - 5. paciencia - Привет, Кате!
09.12.2014 18:40
Този ден няма да го забравя никога, Вася!
Моята приятелка, която смятах за един от най-близките ми хора ми се обаждаше по телефона да ме хока, а Фатминчето, с която се "познавахме" от блога веднага, без да се замисли ми предложи "харчни".
Всичко опира до човещината.
Аз съм вече "кака, абла" на Фатминчето и това много ме радва!
Познавам цялото й семейство и е много трогателно да ти ти предложат нещо без да искат нищо в замяна!
Вече много рядко се случва!
Поздрави и на теб и много хубава празнична вечер!
цитирай
7. mt46 - Поздрав!...
09.12.2014 18:53
Да, има и неочаквани добри жестове...
цитирай
8. monaliza121 - Поздрави, Кате! Приятелството ...
09.12.2014 18:54
Поздрави, Кате! Приятелството топли, пази го!:)
цитирай
9. ivoki - Ако искаш да се стартира с постинга ...
09.12.2014 18:55
Ако искаш да се стартира с постинга накрая на линка от YouTube /без s в https/ и без интервал прибави:
&start=1&autoplay=1 и така публикувай. Ще тръгне с отварянето на постинга.
УСПЕХ !
цитирай
10. katan - 7. mt46 - Поздрав!...
09.12.2014 19:07
Здравей, Маринче!
Абсолютно неочаквано благороден жест, който много ме стопли!
цитирай
11. katan - 8. monaliza121 - Поздрави, Кате! Приятелството
09.12.2014 19:10
Поздрави, Лизи!
Така се раждат приятелства за цял живот.
Не сме се виждали все още, но се чуваме и си споделяме.
Топло и истинско, безкористно е това наше приятелство.
Пазя го!
Хубава вечер!
цитирай
12. katan - 9. ivoki - Ако искаш да се стартира с постинга
09.12.2014 19:12
Здравей, Иво!
Не исках да тръгва с постинга и песента, но в крайна сметка го направих.
Благодаря ти!
Песента е хубава и е точно за приятели!
Хубава вечер!
цитирай
13. katan - Иска ми се да отправя поздрава и към SANDE!
09.12.2014 19:15
Той беше също с мен в тази ужасна и ограбена вечер.
Той ми каза, че съм трябвало освен "благодаря!" да приема предложената от сърце помощ.
Благодаря ти, приятелю САНДЕ!
цитирай
14. ivoki - Не е задължително да добавяш &am...
09.12.2014 19:30
Не е задължително да добавяш &start=1&autoplay=1 , ако не искаш. Но от моя опит в блога знам, че не винаги се пускат прибавените клипове....
цитирай
15. katan - Прав си, Иво!
09.12.2014 19:32
Не винаги се пускат клиповете, затова включих и старта.
Благодаря ти!
цитирай
16. iliada - Радваме всяка такава споделена новина,katan!
09.12.2014 20:34
Нека бъде щастлива твоята позната и нейната добрина да и се връща стократно!
цитирай
17. katan - iliada - Радваме всяка такава споделена новина,katan!
09.12.2014 20:48
Благодаря ти, Илиянче!
Фатминчето ми е не само позната, а приятелка в истинския смисъл на думата!
Тя ми връща вярата в доброто начало у човека.
Добрината й към непознат човек й се връща наистина многократно.
Хубава вечер и много добри приятели!

цитирай
18. lotos16 - Добра вечер, Кате!
09.12.2014 22:01
Вярвам, че в живота няма случайни неща. Точно днес двама човека сте минали през блога ми - ти и Explorer. Той е приятел от блога, който също отдавна не е публикувал, но правеше чудесни постинги. В един от тях беше споделил историята на едно хаитянско момиче http://explorer.blog.bg/sport/2010/10/24/haiti.624749. След като прочетох за сетен път тази статия, попадам на твоя благодарствен постинг. Фатмин е била твоят единадесети човек. Вероятно и ти си била за някого единадесетият човек. На това се крепи светът на добрите хора.
В блога намерих много приятели, все стойностни хора. Радвам се, че и ти си сред тях.
цитирай
19. donchevav - Света Анна е и моята покровителка - ...
09.12.2014 22:11
Света Анна е и моята покровителка - поне така ми е казвала майка ми. На този празник аз паля свещ с благодарност за светицата, която подкрепя семейството и жените в нужда. В този свят ден аз благодаря заедно с тебе, мила Кате, на онази, която е показала най-висша проба съпричастност и подкрепа, без да й ги поискаш при това - твоята приятелка Фатминчето. Е, това е блоговото приятелство! В него вярвам и аз... Не познавам тази твоя приятелка, Кате, но й благодаря от сърце за добрината и човечността, които носи в сърцето си. Прегръдка и на тебе за сърдечния постинг!
цитирай
20. katan - 18. lotos16 - Добра вечер, Кате!
09.12.2014 22:38
Здравей, Лотосче-Павлинче!
За н-ти път и аз се убеждавам, че няма случайни неща!
Радвам се, че ми припомни за Експлорер-а.
Бях му в избрани преди години.
Благодаря ти, че ми припомни този постинг!
" ...всички познаваме по някои и друг единайсeти човек."
За мен Фатминчето в онзи 9-ти декември беще единайсти човек.
Вероятно и аз съм била някога единайсти човек. Жалко е, ако поне веднъж не си бил единайсти за някого!
И ти беше за мен 11 човек преди няколко години с това F5!
Никога няма да забравя добрия ти съвет!
Приятелски съвет в точното време.
Благодаря ти за приятелството!
цитирай
21. katan - 19. donchevav - Света Анна е и моята покровителка
09.12.2014 22:48
Здравей, Венетче!
Това е един от най-хубавите празници.
Анна - от староеврейски означава БЛАГОДАТ.
На този ден ми отнеха много материални ценности, но получих голяма благодат - получих приятелството на Фатме /Фатминчето/.
Блоговото приятелство се оказа по-истинско от истинското приятелство, което мислех, че имам в лицето на тази моя приятелка.
Аз вече не й благодаря, Венетче, защото тя смята постъпката си за съвсем в реда на нещата.
Колко хора в сегашно време биха направили такова нещо и биха казали, че е най-нормалното?
Е, Фатминчето го смята за нещо естествено.
Има добри хора все още!
Прегръщам те и аз!
цитирай
22. megg - Топлината
09.12.2014 23:06
на приятелското сърце е огнището, което сгрява. Подклаждай огъня, Кате мила, и му се радвай - и премръзналите дни съживява.
И един ден, когато пиете кафе на Босфора, ще усетиш, че е едно от най - хубавите по пътя ти...
Поздрав, Кате, с прегръдка! :)
цитирай
23. katan - megg - Топлината
09.12.2014 23:25
Така е, миличка Мег!
Сърцето на Фатминчето е голямо и много топло.
Топли и радва!
Живот и здраве да е ще пием кафе на Босфора!
Знам, че това кафе ще е най-хубавото и ароматното! С аромат на приятелство!
Топла прегръдка и от мен, Мег!
цитирай
24. vilish - Поздрави, Кате!
09.12.2014 23:48
Чудесен повод да празнуваш днес!
С чувството на радост, удовлетворение и благодарност за едно приятелство!
Какъв по-ценен дар?!
От сърце ти желая да изпиете вашето кафе, заедно на Босфора!
И то ще бъде с един особен привкус, незабравим!
Спокойна вечер и нощ, Кате! :)
цитирай
25. tit - хей!:))
10.12.2014 01:33
Честит празник на имениците и да поздравиш Фатмин!:)
...тъгувам за онова време!
цитирай
26. swanlake - Nai - istinskia I zemen chovek s k...
10.12.2014 03:13
Nai - istinskia I zemen chovek s kogoto sum obshtuvala e tia! Takava dusha e tazi Fatmin!!!!
Kate svetli praznici za teb :)
цитирай
27. emi1ts - Благородна,
10.12.2014 08:39
красива,емоцонална проява!Благодарност към истински приятел - безценно!Както са безценни и те самите!Поздравления за красотата и емоциите Катя!
Хубав ден ти желая!
цитирай
28. stela50 - За приятелството - с обич и благодарност...
10.12.2014 08:46
Такива моменти никога не се забравят и тези приятелства завинаги остават.
С вълнение прочетох за толкова естествения човешки жест на Фатминчето,
който се проявява в точния момент също така естествено и спонтанно...
В моя живот, така се получи, че приятелите ми са по-близки от роднините.
Пожелавам на теб и скъпата ти приятелка в най-скоро време да изпиете
обещаното кафе на Босфора. Бъдете здрави и щастливи!
цитирай
29. troia - Има
10.12.2014 09:22
жестове, които се помнят цял живот.
Приятелството е нещо ценно и рядко срещано.
Бъдете все така двечките.:)
цитирай
30. sande - Поздрави, Катя! Поздрави и на Фатмина!
10.12.2014 09:28
" Макар, че всичко е ясно от само себе си, аз не мога да не ви предупредя: Внимавайте много като ходите за празнични покупки в разните Били, Кауфланди, Хитове и др., защото крадците вече ви очакват – хитри, нагли, нахъсени. Въпросът е кой – кого! Иначе – празно тенджере. "

***
Това е финала на разказа ми от това време "Тенджерето беглец", в който споменах анонимно за случката с теб.

Често от екрана на телевизора слушам как някой народен избраник ни плаши с призрака на "етническия мир".

Ето я истината! Не само мир, но и човешка солидарност, съчувствие, състрадание", готовност за взаимопомощ! Приятелство между "Фатминчетата" и "Катетата".
цитирай
31. katan - 24. vilish - Поздрави, Кате!
10.12.2014 12:04
Здравей, Вили!
"Когато губиш, не знаеш какво печелиш" - сега ми дойде на ум това, което се използва не рядко без причина.
Загубих много пари на този ден, но намерих едно приятелство, което не можеш да купиш с нищо.
Още не сме се видели, но си обещаваме кафето, което ще бъде незабравимо!
Поздрави и пожелание за истинско приятелство!
цитирай
32. katan - 25. tit - хей!:))
10.12.2014 12:06
Здравей, Теди!
Ще я поздравя непременно!
Хубаво време беше, нали:)?
цитирай
33. makont - Здравей Кате!
10.12.2014 12:07
Още едино доказателство, че човещината не е на свършване. Винаги в труден момент ще се намери някой, който да подаде ръка, и не толкова материалната страна на нещата, колкот жеста, че си чут, че си разбран, че има съпричасност в бедата. Това са истинските хора, те не са на светло, не търсят благодарност, не търсят слава, те просто подават ръка, тогава, когато трябва и ...после дори изчезват, може би нямат сили да понесат благодарността. Хубаво е в твоя случай, че се е създало едно прекрасно приятелство. Прегръщам те!
цитирай
34. katan - 26. swanlake - Nai - istinskia I zemen chovek
10.12.2014 12:09
Здравей, Светле!
Фатминчето е с голямо сърце!
Рядко се срещат такива хора като нея и Ремзи /съпруга й/.
Тяхната грижа и доброта не рядко са ме разплаквали от щастие.
Прегръщам те!
цитирай
35. katan - 27. emi1ts - Благородна,
10.12.2014 12:19
Здравей, Еми!
Много благороден и навременен беше жеста на Фатминчето!
Бяхме съвсем бегли познати от блога, а сега се чувстваме като сестри.
Имам чувството, че нейното семейство е предопределено да върши само добрини.
Безценно е приятелството ми с Фатминчето.
Пожелавам на всеки такъв приятел!
цитирай
36. katan - 28. stela50 - За приятелството - с обич и благодарност...
10.12.2014 12:30
Здравей, мила Таня!
Такива жестове, които не искат да бъдат афиширани, но те карат да плачеш от щастие, че си намерил ЧОВЕК, ПРИЯТЕЛ не се забравят никога!
Спомням си колко писма си писахме, за да ме склони да приема "харчните".
Щеше да изпрати племенника си да ми ги донесе на оживено място, за да не се страхувам от нищо. Милата ми Фатмин!
И при мен е така с роднините и приятелите, Таня.
Имам приятели, които са ми по-близки от роднини.
Тук, в блога намерих невероятни приятели, но Фатминчето е нещо изключително.
Ще пием кафе на Босфора:), обещали сме си го, само да е живот и здраве!





цитирай
37. katan - 29. troia - Има
10.12.2014 12:36
Има, приятелко!
Все по-рядко се срещат, но ги има!
Протегната ръка, предложена помощ в труден момент са неща, които не се забравят!
Непознат човек абсолютно безкористно да ти предложи помощта си е нещо, което е на изчезване.
Така се раждат приятелства, които остават за винаги!
цитирай
38. priqtel12 - Поздрав и за двете Ви-
10.12.2014 12:45
за големите сърца!
цитирай
39. katan - 30. sande - Поздрави, Катя! Поздрави и на Фатмина!
10.12.2014 12:47
Здравей, скъпи приятелю Санде!
Ти беше другият човек, с когото споделих за бедата си.
Веднага ме включи в разказа си за тенджерето:).
На другия ден си писахме с Ати /tota/ и й казах за случката и тенджерето.
Тя се изненада, че краят на разказа ти е действителен, а не твоя художествена измислица:).
Много ми хареса края на коментара ти :
"Ето я истината! Не само мир, но и човешка солидарност, съчувствие, състрадание", готовност за взаимопомощ! Приятелство между "Фатминчетата" и "Катетата".
Призракът на "етническия мир" е карта, която вадят политиците, за да плашат и настройват хората.
Истината е, че етноса няма никакво значение. Има значение ЧОВЕЩИНАТА!
цитирай
40. katan - 33. makont - Здравей Кате!
10.12.2014 12:57
Здравей, Майски!
Преди доста години казвахме, че "пари има, човещина няма".
След повече от 30 години видях, че ЧОВЕЩИНА има все още! Не е на свършване!
За мен също не е важна материалната страна, а чисто човешкия жест на съпричастност и помощ!
Толкова чисти и добри хора като Фатминчето и Ремзи не бях срещала от години.
Радвам се, че една такава неприятна случка ме дари с приятели като тях!
Прегръдка и от мен!




цитирай
41. katan - priqtel12 - Поздрав и за двете Ви-
10.12.2014 13:00
Благодаря ти за поздрава, Ивче!
Ти си също си от хората с големи сърца!
цитирай
42. lion1234 - Привет Катя,
10.12.2014 13:45
Умението и желанието да се поставиш на мястото на другия, да се опиташ да го разбереш, да проявиш солидарност, съпричастност - всичко това прави света около теб близък, приятен, свой. И обратно: в свят, лишен от солидарност, съпричастност, ти се чувстваш чужденец.
Желая ти повече приятелки като Фатминчето!
Поздрави!
цитирай
43. katan - 42. lion1234 - Привет Катя,
10.12.2014 14:13
Здравей, приятелю!
Умението и желанието без доброта и човечност не могат да те направят съпричастен и солидарен, да те приобщят към болката на другия.
Фатминчето направи всичко спонтанно и без да се замисля.
Направи го, защото е ЧОВЕК, защото е ДОБЪР ЧОВЕК!
Тук искам да цитирам САНДЕ, че етносът няма никакво значение. Значение има ЧОВЕЩИНАТА!
В онази вечер тя едва ли си е помислила за "чужди и свои", за различни етноси и други измислици. Тя просто протегна ръката си към човек в беда.
Ще съм й благодарна цял живот!
Поздрави, приятелю!
цитирай
44. vmir - Браво на Фатминчето! Хора като нея правят живота красив.
10.12.2014 14:15
За съжаление се срещат и обратните случаи. Много ми се иска да те замоля за съвет, но не смея да накърня приятното ти чувство с неговата противоположност.
цитирай
45. katan - 44. vmir - Браво на Фатминчето! Хора като нея правят живота красив.
10.12.2014 15:35
Здравей, приятелю!
Такава е тя! Прави живота добър и красив, както всичко около себе си.
Обратните случаи са доста повече, но доброто все пак побеждава рано или късно.
Давай да видим какво те мъчи. Може и да мога да помогна.
цитирай
46. fatmin - Blagodarq ti za priqtelstovoto kako !
10.12.2014 18:42
zdraveyte .... : )) samo se zachervqvam pred PC ... Blagodarq ti kako , blagodarq Vİ ot sarce za hubavite komentari , veseli nastoqshti praznici mili priqteli .
цитирай
47. kasnaprolet9999 - Радвам се, че има такива жени, като ...
10.12.2014 19:03
Радвам се, че има такива жени, като твоята приятелка. Това ми дава увереност, че добрите хора са повече от лошите.
цитирай
48. katan - 46. fatmin - Blagodarq ti za priqtelstovoto kako !
10.12.2014 19:07
Фатминче, миличка!
Аз ти благодаря за всичко, което ми даде! Даде ми приятелството си!
Благодаря ти за всичко, за което сме си говорили през тези три години!
За разбирането, за добрите думи, за отношението на теб и Ремзи към мен!
Няма защо да се изчервяваш:).
Или може би по-добре се изчервявай, защото това е предимство само на добрите хора!
На другите им е все едно ...
Липсваш на хората в блога, Фатминче!
Липсваш и на мен много!
Отбивай се понякога тук за по едно "здрасти!":).
Благодаря от името на всички за пожеланията, които ни отправяш за празниците!
Ти си един прекрасен и невероятен човек и аз много те обичам!
Ти си го знаеш:).
Поздрави Ремзи и Керимчо, а за теб една огромна целувка с благодарност и обич!
цитирай
49. katan - kasnaprolet9999 - Радвам се, че има такива жени, като ...
10.12.2014 19:12
Здравей, Вени!
Има и такива хора като Фатмин!
И ти си от тях.
Колко време ме преследваш да ми подариш кализията, която няколко пъти отглеждаш за мен:)?
Ще си я взема някой ден, както и ще пием кафе на Босфора с Фатминчето, само да е живот и здраве!
Явно аз съм орисана да имам истински и добри хора за приятели!
цитирай
50. agea - Катенце...
10.12.2014 19:41
Щастливи са хората, които те имат за Приятел и макар и далечна ти си в душите ни - скътали спомена и усмивката с теб. Много хора има в живота ни, много минаха и си отидоха без да ги опознаем, но малко са тези, които остават в сърцето ни.

Приятелче!:))
цитирай
51. katan - 50. agea - Катенце...
10.12.2014 21:18
Здравей, Вени! ПРИЯТЕЛЧЕ:) мило!
Знаеш, че ти си в сърцето ми от години и там за теб винаги има запазено местенце.
Търсех едно ПРИЯТЕЛЧЕ, а намерих добра, мила и нежна ПРИЯТЕЛКА:)!
Аз съм щастливката с приятели като теб, Фатминчето и още много други!
Понякога една протегната ръка или дори една шега оставя дълбоки следи в душите ни.
Прегръщам те, ПРИЯТЕЛЧЕ:)!
цитирай
52. agea - Прегръдка и за теб!:)
10.12.2014 21:52
Прегръдка и за теб!:)
цитирай
53. katan - agea - Прегръдка и за теб!:)
10.12.2014 22:56
От мен топла и приятелска!:)
цитирай
54. erato7 - Фатминчето е много истинска, Ка...
11.12.2014 10:19
Фатминчето е много истинска, Кате!
На мен ми помогна да намеря приятелка и съквартирантка от студентските години, която замина в Турция по времето на прехода. Двадесет години нямах никаква връзка с нея и Фатминчето беше тази, която ми помогна да я открия. Много съм й благодарна и я обичам!
цитирай
55. katan - erato7 - Фатминчето е много истинска, Кате!
11.12.2014 10:36
Много е истинска, Слънчево момиче!
Някъде писах, че на нея и е отредено да е добра, отзивчива и раздаваща се!
Имам още нещо, което не съм го казвала на никого, но което ме накара да плача от благодарност!
А за издирването на приятели е неотразима!
На мен също се опита да ми помогне да открия един съученик.
Не можа, а колко много искаше!
Преди няколко месеца научих, че Алиосман е починал преди 14-15 години.
Тя положи толкова усилия да търси и в Турция и в България, но не можа.
Аз съм й безкрайно благодарна и за това.
За много неща съм й благодарна!
Сестра ми не ми е казвала "како" от 100 години, а Фатминчето всеки разговор започва с "Как си, КАКО?"
Как да не я обичам като сестричка?!
Обичам я от цялото си сърце!


цитирай
56. tota - Кате,
12.12.2014 08:52
Запомнила съм тези твои неприятности и вълненията ти тогава. Чудесно е, че от един жест, подадена ръка не само се ражда, но и устоява приятелството Ви с Фатминчето във времето. Споделеното от теб разкрива, че човещината не е дефицит между хората, независимо кои са и какви са? Водещото е това, което са те самите - човеци. И това с пълна сила се отнася за твоята приятелка Фатминчето.
Чета написаното и Ви се радвам, дано да имате възможност да пиете кафе не само на Босфора, но и на някое любимо място тук на нашата земя.
Хубав ден! Нека веселото, предпразнично настроение да Ви владее и да няма повече такива притеснения!
Прегръдка, Кате!
цитирай
57. katan - 56. tota - Кате,
12.12.2014 10:58
Здравей, Ати!
Ти беше третия човек, с когото споделих.
Тогава не бях на себе си.
Фатминчето е невероятен човек!
Не може такъв човек да не ти стане приятел, не само заради жеста, а заради човещината и добротата, която носи в себе си.
Обещали сме си го това кафе:), но вече три години не сме го осъществили.
Да сме живи и здрави и това ще стане!
Ще стане и тук, в България, която продължава да обича като Родина и да си идва при всяка възможност.
Благодаря за пожеланието, Ати!
Тези дни избягвам да ходя в хипермаркети:).
Прегръдка!
цитирай
58. lion1234 - Привет Катя,
13.12.2014 13:23
Четейки коментара ти, оставам с впечатлението, че според теб добротата и човечността са някакви дадености - или ги имаш, или ги нямаш. Ако си добър ,,по природа'', постъпваш добре, ако си лош - постъпваш лошо. Според мен, човек не се ражда нито добър, нито лош. Как ще се определи впоследствие по линията добро - зло зависи от семейството, средата, в която е израсъл и най-вече от постъпките му, плод на неговите воля и избор. Затова споделих, че да бъдеш добър или лош е въпрос на желание и воля.
Едната ти приятелка е съумяла да се постави на мястото ти и е проявила съпричастност, другата обаче не е съумяла и е останала безучастна. Иначе казано, става въпрос и за умение.
Не можах да разбера защо намесваш етносите: тезата ми бе, че срещайки съпричастност и солидарност, светът/ а не етносите/ около теб ти става по-близък, свой.
Поздрави!
цитирай
59. katan - 58. lion1234 - Привет Катя,
13.12.2014 18:09
"Здравей, приятелю!
Умението и желанието без доброта и човечност не могат да те направят съпричастен и солидарен, да те приобщят към болката на другия.
Фатминчето направи всичко спонтанно и без да се замисля.
Направи го, защото е ЧОВЕК, защото е ДОБЪР ЧОВЕК!
Тук искам да цитирам САНДЕ, че етносът няма никакво значение. Значение има ЧОВЕЩИНАТА!
В онази вечер тя едва ли си е помислила за "чужди и свои", за различни етноси и други измислици. Тя просто протегна ръката си към човек в беда.
Ще съм й благодарна цял живот!
Поздрави, приятелю!"

Здравей, скъпи приятелю!
Копирах отговора си на предишния ти коментар, за да видиш, че не съм на противоположно на твоето мнение.
Напротив! Съгласна съм, но не съм развила достатъчно отговора.
Във всеки човек има две страни - добра и лоша.
Зависи от възпитанието и човешките ценности, които носи, за да определи за себе си кое да предпочете, да направи своя избор.
"... да бъдеш добър или лош е въпрос на желание и воля".
Желание, воля и ИЗБОР какъв да бъдеш.
Едната /ФАТМИНЧЕТО/ съумя и пожела да се постави на мястото ми, а другата, както впрочем, откакто я познавам се постави в ролята на съдник.
Защо споменавам етносите ли?
Санде ме наведе на тази мисъл и аз я приех.
Едната е от различен от моя етнос, но ми е близка, своя и с нея сме от един свят.
Другата, с която сме уж едно и години наред сме работили заедно, поддържахме приятелски отношения повече от 25 години не пожела и не успя да се постави на моето място и не прояви разбиране, съпричастност и солидарност.
Тя излезе от моя свят, защото аз я почувствах чужда.
Дано да те удовлетворява отговорът ми.
Виждаш, надявам се, че съм съгласна с всяка дума, написана от теб.
Възпитание, манталитет и ценностна система са в основата на доброто и недоброто.
Поздрави, приятелю!
Хубава съботна вечер!
цитирай
60. zaw12929 - ПАРИ СЕ ПЕЧЕЛЯТ, ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДР...
14.12.2014 21:06
ПАРИ СЕ ПЕЧЕЛЯТ, ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ!
НЕ СИ ПРИПОМНЯЙТЕ НЕПРИЯТНОСТИ, ЗА ДА ИМА ЗДРАВЕ И... ДЪЛГОЛЕТИЕ
ПОЖЕЛАВАМ ВИ ГИ!!
цитирай
61. katan - 60. zaw12929 - ПАРИ СЕ ПЕЧЕЛЯТ
15.12.2014 15:57
Здравей, приятелю!
Пари се печелят, но приятелството не се купува с тях.
Да сме живи и здрави с много и добри приятели!
цитирай
62. distrelets - Здравей, Кате!
15.12.2014 17:41
Добър пример даваш за добро сърце и признание за добротата и съпричастността! Всички се вълнуваме от подобни истории и бихме искали да ги чуваме и четем всеки ден. Поздрави и щастливи празници!
цитирай
63. radosslav - Познати
15.12.2014 21:47
Добре е че сте имала позната-непозната в труден момент. А като гледам колко коментари има, те всичките ли блогъри(ки) са ви познати :)))
цитирай
64. katan - 62. distrelets - Здравей, Кате!
15.12.2014 23:09
Здравей, Диди!
Всички искаме доброто да ни съпътства.
Да знаеш само колко по-вълнуващо е да си участник в една такава история!
Доброта, съпричастност, солидарност събрани на едно място е само едно ПРИЯТЕЛСТВО!
Хубава вечер и прегръдка!
цитирай
65. katan - 64. radosslav - Познати
15.12.2014 23:14
Здравей, Радо!
Не разбрах защо съм "ВИ"?
Преди си бяхме просто "ти":).
Повечето от коментиралите тук са ми познати-непознати:).
С някои се познавам лично, с други телефонно:), а с други само епистоларно, но всички тях ги чувствам близки, приятели.
Теб къде да те сложа:)?
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
66. mileidi - Поздрави, Кате ! Прекрасен човек ...
16.12.2014 09:02
Поздрави , Кате ! Прекрасен човек си , от сърце ти желая в живота си да срещаш още и още истински верни Приятели!
цитирай
67. katan - 67. mileidi - Поздрави, Кате !
16.12.2014 14:16
Здравей, Миленка!
Благодаря ти за топлите думи!
Пожелавам на всички това богатство - много и истински приятели!
Хубав ден и поздрави!
цитирай
68. astrojozi19 - Чудесна история за приятелство
18.12.2014 01:38
Мила Кате, стопли ми душата с тази история.Бъди здрава и щастлива.Любов и светлина за всички и нека има повече добро:)
цитирай
69. katan - 68. astrojozi19 - Чудесна история за приятелство
18.12.2014 14:27
При това съвсем истинска, Жозетка:).
Такива жестове топлят душата и те карат да вярваш в доброто, което все още го има!
Бъди здрава и щастлива и ти, миличка!
цитирай
70. metlichina - има и добри хора...
18.12.2014 16:33
и на тях се крепи светът, дай Боже да са повече...
прегръщам те...
цитирай
71. katan - 70. metlichina - има и добри хора
18.12.2014 18:31
Има, Метличинка!
Те ни карат да вярваме в доброто и да вървим напред с усмивка, въпреки всичко.
Погледни в блога на д-р Кирил Кирилов - comfy.
Още един добър човек, който помага на друг добър човек изпаднал в неволя.
Доброто съществува и ние трябва да благодарим на Бога, че имаме такива приятели!
Хубава вечер и прегръдка!
цитирай
72. mrazekoff - Всичко е толкова
19.12.2014 11:09
различно и неочаквано. Понякога когато човек е най-отчаян и само мрачни мисли му се въртят в главата, тогава се появява именно то - Приятелството, за да му покаже, че не всичко е загубено, че има някакъв изход от трудното положение.
Писах преди време един пост за един мой приятел - бай Белчо (Бог да го прости!), който се казвна "Великия майстор" и винаги този велик човек ми повтаряше следните думи - "Видиш ли много добро - не се радвай, но видиш ли много лошо - не се отчайвай" - животът върви винаги някъде по средата. Така е - в най-трудния момент за теб се е намерил човек, който да ти протегне ръка - просто така - безвъзмездно.
Той ще забрави този жест, защото това е нещо обикновено - незначително в неговия живот, но тииии, ти никога няма да забравиш този момент, защото той ти е променил живота.
Имал съм такива моменти в живота си и не е лошо да се споменат в някой пожст, защото те са носители на тази наша чарта наречена Човещина.
Катя, пожелавам ти много добрини да имаш в живота си - да ги даряваш на другите, а също така и да получаваш, защото какво е живота - истинския Живот?
Низ от добрини!
цитирай
73. katan - 72. mrazekoff - Всичко е толкова
19.12.2014 14:02
Здравей, Стефане!
Всичко беше толкова неочаквано и почти шокиращо за мен!
Реалната ми приятелка, с която бяхме от толкова години не прояви ни грам разбиране или съчувствие.
Тогава се появи Фатминчето - непозната почти и много далечна, която за миг ми стана близка и обична.
Предложи ми "харчни", които тогава си преведох като "джобни", което после се оказа точен превод:).
Спомням си разказа ти за бай Белчо.
Той като майка ми /Бог да ги прости!/ казва почти едни същи думи като нейните.
В онзи момент бях изпаднала в "безтегловност".
Тогава Фатминчето ми даде "тегло" с протегната си ръка и приятелството!
Човеци има, човещина също и ги намираме в най-неочакваните и трудни моменти.
Благодаря за пожеланията, Стефане!
Нека и твоят Живот е Низ от добрини /дадени и получени/!
Поздрави и пожелания за хубави празници!
цитирай
74. sestra - Радост за
21.12.2014 14:30
четене. Щастливо Рождество, Катя :)
цитирай
75. katan - 74. sestra - Радост за четене.
21.12.2014 15:25
Радостта е още по-голяма, когато е преживяна, сестрице!
Щастливи Рождественски празници и на теб!
цитирай
76. litatru - Приятелите са като бисерите. Трудно се намират, но намериш ли ги ставаш истински богат - Литатру.
31.03.2015 15:09
Беше ми приятна атмосферата в блога ти от хубавата песен, но излизам с отвратена душа от лицето (не заслужава да бъде наречено - човек), което е извършило престъплението.
цитирай
77. katan - 76. litatru - Приятелите са като бисерите.
31.03.2015 18:13
Фатминчето е повече от бисер. Тя е диамант, но топъл, отзивчив.
Приятел в истинския смисъл на думата.
Обеща ми, когато си направят или купят къща в България да има една стая само за мен.
Винаги плача от щастие, когато се сетя за тези й думи.
Рядко се срещат вече такива хора!
Тя на 29.03 порасна с още една година:)!
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, МИЛО ФАТМИНЧЕ и тук!
Благодаря и на теб, Лити!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5676705
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196229
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930