Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2014 22:32 - ИЗЛОЖБА, ЗАПОЗНАСТВО, ИДЕЯ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14919 Коментари: 42 Гласове:
47

Последна промяна: 16.06.2014 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тази седмица препускайки нагоре-надолу, вършейки нужни и ненужни дейности реших да си направя един подарък – само за мен и за сетивата ми.
Посетих няколко художествени изложби, купих си четки, терпентин и няколко платна.
Последното място, което посетих беше на „Кракра” в сградата на архитектите /обичам си го/.
Имаше две изложби, но аз се застоях на едната на първия етаж – изложба на Елисавета ЮловаМирчева.

image

Бях сама за известно време и поглъщах с очи и душа багрите, сюжетите и атмосферата.
Чух зад себе си по едно време приятен женски глас, който изказваше моите мисли.
Обърнах се и видях млада жена, която също като мен се беше загледала в картината, която ми направи силно впечатление.
На изложба не съм свикнала да споделям мислите и чувствата си с непознати.
Жената сякаш разбра и ми се представи – Веселка, от Историческия факултет.
Подадохме си ръцете и се запознахме.
Не усетих как така изведнъж си станахме близки?!
Тя ми даде два листа, изписани от край до край.

„Не знам кой го е писал, но татко ми, дядо ВАСКО го е перифразирал и пригодил за сина ми, когато беше малък. Подарявам Ви го за Вашите внуци – да им го четете и да се радвате.”
Мило, много мило ми стана! Прибрах листата в чантата.
Тя ми каза, че събират в техния факултет книги за българите в Република Македония. Сегашното събиране е за българите в Струмица.
Нещо още повече ме привлече към тази жена! Книги за българите в Македония!
„Предпочитаме в момента да събираме книги за малките. Да знаят и могат да четат на родния си език!

Македония! Моя любов, мъка и носталгия!

Обърнах се с гръб към картините и се заговорихме като стари и верни приятелки. Събра ни една изложба, сближи ни една идея, идеята наречена Македония!
Разменихме си телефоните след задушевния ни разговор.
Аз я записах като Веселка – СУ.  Тя ме записа като Катя – изложба.
Без фамилии, без обещания, но с надежда, че ще се видим някога.
Сега като четях за пореден път написаното от дядо Васко ми дойде на ум, че мога да споделя преживяното и да се опитаме да помогнем на сънародниците ни БЪЛГАРИ в Македония да четат и учат и децата си на български език!
Не знам как може да подкрепим идеята на Веселка.
Реших и написах това. Очаквам коментарите и предложенията ви, приятели.
Съберем ли достатъчно желаещи да се включат в ИДЕЯТА /не инициатива/ ще се обадя на Веселка и ще ви напиша къде точно да изпращаме книгите.
Говорехме само за книги, предимно детски, но на мен ми се иска и книги за историята на България!
Спомням си поалбанчената СТРУГА и избодените очи на големия Димитър Талев на крайезерната им улица и ми се иска и аз като Паисий да извикам: „О, неразумни и юроде, поради що се срамиш да се наречеш болгарин?”
Заставате ли зад мен, приятели?
По-добре да ви помоля – Застанете зад мен, приятели! Да подкрепим идеята на  Веселка и да отворим очите на българчетата в Струмица за българското „Аз, Буки, Веди, Глаголи”!

Очаквам с нетърпение вашите предложения и идеи!

image

 

 

ОТ АТИ  /tota /  с благодарност и признателност!

За подкрепата и общата ни любов Македония!

 Иво Станкулов
„Книги , които ще бъдат дарени на нашите братя и сестри в Македония и по - конкретно на БККС . Силно се надявам даряването на още книги да продължи . Това може да стане , като се свържете с мен по телефона или на пощата ми . > 0884002943 и 0893577385 i.s75@ab
v.bg.”

https://www.facebook.com/groups/1425899120998213/?fref=ts


ГОВОРИХ С ВЕСЕЛКА. НЕЙНИЯТ СЪВЕТ Е ДАРЕНИЯТА ДА СЕ ИЗПРАЩАТ ДО БККС, ДО ИВО СТАНКУЛОВ.
АЗ ЛИЧНО БИХ СЕ АНГАЖИРАЛА ДА ИЗПЪЛНЯ РОЛЯТА НА "ДЕПО" И СЛЕД ТОВА ДА ГИ ЗАНЕСА В СУ, НО ЩЕ ОТСЪСТВАМ.
МОЛЯ ВСИЧКИ, КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА ОСЪЩЕСТВИМ ИДЕЯТА ДА СЕ СВЪРЖАТ С ИВО СТАНКУЛОВ.
ВСЕ ПАК МИ СЕ ИСКА ДА НАПИШЕТЕ, ЧЕ Е ОТ ИМЕТО НА ВСИЧКИ РОДОЛЮБИВИ БЪЛГАРИ ОТ blog.bg.







 

 






Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Чудесна идея! И ние в училище съб...
15.05.2014 22:54
Чудесна идея! И ние в училище събирахме чрез училищната библиотека книги и учебници за бесарабските българи от едно молдовско градче. Сега си пишем. Подкрепям делото, но съм малко далеко. Но бих могла да пратя нещо, ако има уточнен адрес. Поздрави!
цитирай
2. tit - това е една много добра,
15.05.2014 22:55
даже чудесна инициатива. Сигурно всеки има в дома си по няколко издания на любими български автори за деца!
цитирай
3. katan - 1. donchevav - Чудесна идея!
15.05.2014 23:01
Здравей, ВЕНЕТЧЕ!
На мен също много ми допадна идеята на ВЕСЕЛКА!
КНИГИ за БЪЛГАРСКИ деца!!!!
Сега искам да видя каква е нагласата тук и ще се обадя на ВЕСЕЛКА за адрес.
Благодаря ти!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
4. katan - Здравей, Теди!
15.05.2014 23:03
Благодаря и на теб за подкрепата!
Книги има във всеки дом! Сигурна съм, че дори искаме да се освободим от някои. Това е един прекрасен начин да дадем БЪЛГАРСКО четиво на БЪЛГАРСКИ граждани в Р Македония.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - И аз бих се включила с книжки за деца, ...
16.05.2014 00:07
И аз бих се включила с книжки за деца, моите отдавна пораснаха, а внуците едва ли ще четат като гледам как синовете само интернета ги влече . За какво да ги пазя, поне да има някаква полза от тях. Кализията пусна коренчета и я засадихр кога ще дойдеш да си я прибереш?
цитирай
6. tota - Поздрави, Кате! Това е адресът на който се изпращат книгите за Българският културен клуб в Струмица
16.05.2014 08:07
Иво Станкулов
6 май в 14:58 · Sofia Честит празник приятели !!! И на днешния светъл ден хората се обаждаха и даряваха книги . Малко остана , книгите събрани в София само за около 10 - 15 дни да станат 200 . Книги , които ще бъдат дарени на нашите братя и сестри в Македония и по - конкретно на БККС . Силно се надявам със започването на работните дни и с прибирането на столичани след дългата почивка , даряването на още книги да продължи . Това може да стане , като се свържете с мен по телефона или на пощата ми . >>> 0884002943 и 0893577385 >>>> i.s75@abv.bg .
— в София.
цитирай
7. tota - Това е линк към отворината група на БККС - музика, където може да се намери информация за кампанията за събиране на книги за клуба.
16.05.2014 08:11
https://www.facebook.com/groups/1425899120998213/?fref=ts
цитирай
8. benitta - Привет!
16.05.2014 08:21
Присъединявам се :)
Книгите вкъщи са ми ценни, още повече, че децата ми не са отраснали. Но мога да купя и да подаря.
Събери подкрепление и накрая ще реализираме една творческа колекция на чист български език, която да подарим на тези деца.
Прегръдки! (с обич :) )
цитирай
9. katan - 5. kasnaprolet9999 - И аз бих се включила с книжки за деца
16.05.2014 09:31
Здравей, Вени!
Благодаря за подкрепата, която даваш!
Благодаря ти и за кализията, коятно вероятно расте и ме очаква:).
Може би скоро ще ти се обадя и ще дойда да си я взема с благодарност, усмивка и прегръдка.
Сега ти изпращам поздрави и пожелания за прекрасен ден!
цитирай
10. katan - 6. tota - Поздрави, Кате!
16.05.2014 09:38
Ати мила, здравей!
Благодаря ти за всичката информация, която си ни написала!
Много ти благодаря!
ВЕСЕЛКА спомена за някакво момче. Вероятно става дума за ИВО СТАНКУЛОВ отКлуба.
Сега ще редактирам постинга и ще включа линковете и телефоните, които НИ предоставяш!
Чудесна си!!!!!
Винаги ме "захранваш":) с важна и интересна информация.
Благодаря ти отново и отново от цялото си сърце!
МАКЕДОНИЯ!!!!!!!
Прегръщам те!
цитирай
11. katan - 7. tota - Това е линк към отворината група на БККС - музика, където може да се намери информация за кампанията за събиране на книги за клуба.
16.05.2014 09:40
tota написа:
https://www.facebook.com/groups/1425899120998213/?fref=ts


Сега ще ги сложа в постинга.
Благодаря ти, скъпоценна АТИ!
цитирай
12. katan - 8. benitta - Привет!
16.05.2014 09:45
Здравей, Бени!
Твоят коментар ме върна към една притча на Иисус Христос - притчата за ЛЕПТАТА!
Благодаря ти от сърце!
Сетих само за този вид подкрепа и реших да се подкрепим взаимйно:).
"Сговорна дружина планина повдига", макар тази поговорка отдавна да не е актуална за СЕГАШНО време, аз ЗНАМ, че е истина!
Как да не те прегърна с обич, кажи ми:)???


ЕТРОПОЛЕ и околностите му е едно от местата, където ми се отварят и сърцето и душата.

Прегръщам те отново смного обич!
цитирай
13. tota - Мила Кате,
16.05.2014 09:48
Поздравявам те за постинга. В него прозира цялата твоя любов към Македония и си я изрекла с няколко думи на глас: "Македония! Моя любов, мъка и носталгия!"
Прекрасно е начинанието на младите хора, които несъмнено трябва да подкрепим. Качих постинга във фейсбук на моята страница и на БККС - музика Струмица за да достигне до повече българи, които са съпричастни към нашите братя и сестри там и родолюбивото им дело - да четат децата книги та майчиния си език.
Прегръщам те! Хубав ден и добро начало!!
цитирай
14. katan - Ати, благодаря ти за всичко!
16.05.2014 10:29
Много пъти се опитах да редактирам постинга и все неуспешно.
Пробвах през различни места и резултат /0/.
На едно място уж "хвана", после виждам - нищо.
Това трябваше да е редакцията:

ОТ АТИ /tota / с благодарност и признателност!
За подкрепата и общата ни любов Македония!


Иво Станкулов Честит празник приятели !!! И на днешния светъл ден хората се обаждаха и даряваха книги . Малко остана , книгите събрани в София само за около 10 - 15 дни да станат 200 . Книги , които ще бъдат дарени на нашите братя и сестри в Македония и по - конкретно на БККС . Силно се надявам със започването на работните дни и с прибирането на столичани след дългата почивка , даряването на още книги да продължи . Това може да стане , като се свържете с мен по телефона или на пощата ми . >>> 0884002943 и 0893577385 >>>> i.s75@abv.bg .
— в София.

https://www.facebook.com/groups/1425899120998213/?fref=ts

Благодаря ти още и още и още ...!
прегръщам те с обич и благодарност!
цитирай
15. katan - 13. tota - Мила Кате,
16.05.2014 10:46
Успях накрая, АТИ!
Любовта ни към Македония! - всички други любови минават и отминават, но тази е завинаги!!
цитирай
16. lion1234 - Чудесна идея!
16.05.2014 11:19
Напълно подкрепям инициативата ти! Тези деца трябва да усвоят родния си език!
цитирай
17. katan - lion1234- Чудесна идея!
16.05.2014 11:33
Благодаря ти, приятелю!
Идеята не е моя. Аз само я споделих с вас.
Всеки трябва да знае и чете на родния си език.
Това е СВЕТИЯТ ДУХ, спомняш ли си?

Поздрави, друже мой!
цитирай
18. megg - Здравей, Кате мила!
16.05.2014 13:06
Много ми се иска да продължа думите ти от заглавието: Изложба, запознанство, идея - добро - обич към родното... Идеята е много хубава, родолюбива, с почит към миналото. А пък, че се събират и даряват книги точно за малките, е още по - хубаво. Обичта към родното е даденост, но тя се и учи; и приказките, стихчетата, разказите ... отварят вратата към един прекрасен свят - света на богатото ни българско слово. Мисля си, че доста хора ще се включим и това е много хубаво!
Успех на идеята, на сбъдването й!
Прегръдка, Кате!
цитирай
19. veninski - Подкрепям напълно. Координатите ...
16.05.2014 14:15
Подкрепям напълно. Координатите са по-горе, нали?
цитирай
20. katan - 18. megg - Здравей, Кате мила!
16.05.2014 17:44
Здравей, миличка Мег!
Извини ме за окъснелият отговор на коментара ти!
Сега се прибирам от задачки.
Благодаря ти за допълнението, което предлагаш!
РОДНО - та те са българи!
Спомням си от преди около 50 години едно момиченце на моята възраст /тогавашна:)/ от Струмица.
И двете бяхме на ваканция в ГРАДА и двете говорехме на БЪЛГАРСКИ!!!!
Преди 50 години е било нормално да говорят на български, а преди 2 в РМакедония избягваха да "разбират" нашиОТ език:(.

Много ме зарава това "... че доста хора ще се включиМ"!
Успехът на идеята зависи от всички нас.
Разчитам да се включите в групата във Фейсбук и да съберете повече информация.
Аз нямам там профил.
Прегръщам те, Мег!
Хубава вечер!
цитирай
21. katan - Здравей, Васко!
16.05.2014 17:50
Да, Ати /tota/ е дала много и точни координати!
Дойде ми на ум, че тук има много хора с издадени книги, включително и ти:))).
Представям си каква ще е радостта на хората там да получат книга с автограф от автора!!!!
Знам аз колко съм се радвала на такива книги преди и сега!

Очаквам "доклад":))) от 14.05!
Забеляза ли ме на последния ред:)?

Поздрави, Васко! На теб и цялата ти къща!
цитирай
22. veninski - Как няма да забележа челяк като теб, ...
16.05.2014 20:54
Как няма да забележа челяк като теб, Катя?:) До кога трябва да се осъществи идеята с книгите? И мога ли да ти изпратя примерно 5 броя от последната си книга (от другите нямам - изчерпиха се тиражите), а ти да ги отнесеш?
цитирай
23. katan - veninski - Как няма да забележа челяк като теб
16.05.2014 21:35
Да знаеш само колко пъти поглеждах часовника, за да не закъснея:).
Много рано започнах да го гледам - още от 15,30, но нали съм "със сърце мъжко, юнашко" и не трае:). Много исках и да съм първа, както бях обещала:).

Сега за книгите.
Точно преди две минути си мислех за смисъла на този ми постинг.
Какво всъщност успяхме да се договорим?!
Аз ще се обадя на ВЕСЕЛКА, но не знам КОГА ще мога да й дам щедрия ти дар.
Докато си мислех такива неща си помислих и това, че GSM-те, емеила и групата във фейсбук са по-удачният начин за комуникация.
Аз с удоволствие бих получавала и препредавала дарените съкровища, но знаеш, че ще отсъствам.
Сега ще се обадя на Веселка и отново ще пиша тук.
Благодаря ти, Васко! Жестът ти показва, че си с голямо, родопско сърце!
цитирай
24. katan - ДО ВСИЧКИ!
16.05.2014 22:10
ГОВОРИХ С ВЕСЕЛКА. НЕЙНИЯТ СЪВЕТ Е ДАРЕНИЯТА ДА СЕ ИЗПРАЩАТ ДО БККС, ДО ИВО СТАНКУЛОВ.
АЗ ЛИЧНО БИХ СЕ АНГАЖИРАЛА ДА ИЗПЪЛНЯ РОЛЯТА НА "ДЕПО" И СЛЕД ТОВА ДА ГИ ЗАНЕСА В СУ, НО ЩЕ ОТСЪСТВАМ.
МОЛЯ ВСИЧКИ, КОИТО ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА ОСЪЩЕСТВИМ ИДЕЯТА ДА СЕ СВЪРЖАТ С ИВО СТАНКУЛОВ.
ВСЕ ПАК МИ СЕ ИСКА ДА НАПИШЕТЕ, ЧЕ Е ОТ ИМЕТО НА ВСИЧКИ РОДОЛЮБИВИ БЪЛГАРИ blog.bg.

цитирай
25. veninski - 23. katan - veninski - Как няма да забележа челяк като теб
17.05.2014 07:53
katan написа:
Да знаеш само колко пъти поглеждах часовника, за да не закъснея:).
Много рано започнах да го гледам - още от 15,30, но нали съм "със сърце мъжко, юнашко" и не трае:). Много исках и да съм първа, както бях обещала:).

Сега за книгите.
Точно преди две минути си мислех за смисъла на този ми постинг.
Какво всъщност успяхме да се договорим?!
Аз ще се обадя на ВЕСЕЛКА, но не знам КОГА ще мога да й дам щедрия ти дар.
Докато си мислех такива неща си помислих и това, че GSM-те, емеила и групата във фейсбук са по-удачният начин за комуникация.
Аз с удоволствие бих получавала и препредавала дарените съкровища, но знаеш, че ще отсъствам.
Сега ще се обадя на Веселка и отново ще пиша тук.
Благодаря ти, Васко! Жестът ти показва, че си с голямо, родопско сърце!

Писах на Иво Станкулов, сега чакам да ми каже адреса. Хубав ден!
цитирай
26. katan - 25. veninski -
19.05.2014 10:24
ВАСКО! ГОЛЯМ ЧОВЕК СИ! БЛАГОДАРЯ ТИ!
ЗНАЕШ, ЧЕ И ТАТКО ТИ ВИЖДА И КАЗВА СЪЩОТО!
ТВОИТЕ 6 ВЪГЛЕНЧЕТА ЩЕ СТОПЛЯТ 6 БЪЛГАРСКИ КЪЩИ В СТРУМИЦА!
ЩЕ СЕ РАДВАТ, ЩЕ ПЛАЧАТ И ЩЕ СЕ СМЕЯТ НА ТВОИТЕ АВЕЛЗАМАНСКИ ИСТОРИИ!
МНОГО МИ СЕ ИСКАШЕ И ДРУГИТЕ, КОИТО ПРОЯВИХА ИНТЕРЕС КЪМ ИДЕЯТА ДА ИЗПРАТЯТ СВОИТЕ ВЪГЛЕНЧЕТА,НО СЕ НАДЯВАМ ДА СА СЕ СВЪРЗАЛИ С ИВО СТАНКУЛОВ ВЪВ ФЕЙСБУК.
ТВОЯТ ПОДАРЪК Е МНОГО НАВРЕМЕНЕН - ЗА 24 МАЙ!
БЛАГОДАРЯ ТИ ОТ ИМЕТО НА БЪЛГАРИТЕ В МАКЕДОНИЯ!!!!!!!
цитирай
27. makont - Поздрави, Катя!
19.05.2014 15:57
Развълнува ме твоят постинг. Доброто е на всякъде! Ще се включа от сърце, координатите са дадени. Щастлива и здрава бъди!
цитирай
28. katan - makont -
19.05.2014 16:51
Здравей, Майски:)!
Няма как да не се развълнува човек, когато става дума за отстояването на българската идея!
Преди две години се изумих от преиначаването на исторически факти в т.н. Р Македония.
Хората дори да искат не смеят да се "оповестяват" като българи!
Приемат ни като братовчеди /не знам кои си/. Аз няколко пъти казвах, че сме БРАТЯ, но те си настояваха на браовчеди.
РБългария ПЪРВА /като пърле пред майка:(/ призна РМакедония.
Не искам да си спомням джамиите и минаретата от Скопие до Охрид!
Не искам да си спомням Струга, за която сърцето ми подскачаше, а сега плаче.
Братята ни приеха за втори ОФИЦИАЛЕН език АЛБАНСКИ и особено в Струга и Скопие /до някъде/ се чува предимно албанска реч.
Сърцето ме боли! СТРУГА - градът на БРАТЯ МИЛАДИНОВИ е полуалбански!!!!!
Тръгнах към една художествена галерия в този град, а галериста ми каза:"Ела, ела. Има и ваши, бугарски картини".
Е, не влязох.
На крайречната улица имаше 4 бюст-паметника. Двата на българи от Македония. Единият беше на Димитър Талев, познах го, но очите му бяха избодени и името махнато. Същото беше и с другия българин /не се сещам кой беше/. Адам Мицкевич и още една известна личност си стояха мирно и кротко с очи и надписи.
Това съм го описала в цял цикъл, но е деактивиран.

Сега на въпроса - да координатите са тези.
Аз ще ходя до СУ да даря моята "лепта", но най-вече да занеса книгата /6 бр/ на В.Венински, който си е направил труда да ми я изпрати по пощата на дом. адрес от друго населено място, защото тяхната поща не работела днес, а той обеща.
"По делата им ще ги познаете!"

Такива ми ти работи, Майски.


цитирай
29. katan - veninski -
20.05.2014 13:41
ВАСКО, ПРИЯТЕЛЮ!
ПОЛУЧИХ ПРАТКАТА С ВЪГЛЕНЧЕТАТА!
БЛАГОДАРЯ ТИ!
УТРЕ ЩЕ ГИ ПРЕДАМ НА ВЕСЕЛКА!
ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ И ОТ НЕЙНО ИМЕ!
МНОГО СЕ НАДЯВАМ ТВОИТЕ ВЪГЛЕНЧЕТА ДА РАЗПАЛЯТ ОГЪНЧЕТА В СЪРЦАТА НА НАШИТЕ БРАТЯ И СЕСТРИ В СТРУМИЦА!
БЛАГОДАРЯ ТИ БЕЗКРАЙНО, РОДОПСКИ БУДИТЕЛЮ!
цитирай
30. veninski - 29. katan - veninski -
21.05.2014 06:21
katan написа:
ВАСКО, ПРИЯТЕЛЮ!
ПОЛУЧИХ ПРАТКАТА С ВЪГЛЕНЧЕТАТА!
БЛАГОДАРЯ ТИ!
УТРЕ ЩЕ ГИ ПРЕДАМ НА ВЕСЕЛКА!
ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ И ОТ НЕЙНО ИМЕ!
МНОГО СЕ НАДЯВАМ ТВОИТЕ ВЪГЛЕНЧЕТА ДА РАЗПАЛЯТ ОГЪНЧЕТА В СЪРЦАТА НА НАШИТЕ БРАТЯ И СЕСТРИ В СТРУМИЦА!
БЛАГОДАРЯ ТИ БЕЗКРАЙНО, РОДОПСКИ БУДИТЕЛЮ!

Удоволствието е изцяло мое, приятелко! Бъди благословена!
Поздрави от Родопите!
цитирай
31. ckarlet - Идеята е страхотна, Катя! За пор...
22.05.2014 22:58
Идеята е страхотна, Катя! За пореден път си казах, че няма нищо случайно. Една среща, но навярно не случайна:)
Поздрави!
цитирай
32. katan - 30. veninski - 29. katan - veninski -
23.05.2014 11:45
Твоите, "въгленчета" са удоволствие за всеки четящ човек, Васко!
Не можах да ги предам тази седмица, но следващата, живот и здраве ще "парят":) и други ръце, очи и души.
Ще "докладвам":).
Поздрави, скъпи приятелю!
цитирай
33. katan - 31. ckarlet - Идеята е страхотна, Катя!
23.05.2014 11:50
Здравей, мила Скарлет!
Идеята се роди спонтанно в мен. После научих, че има цяла група и клуб във фейсбук.
Срещата наистина не е случайна!
Убедих се в това след множеството разговори с Веселка.
Надявам се следващата седмица, живот и здраве да се видим отново и да й предам моите 20-ина книги /от моята библиотека/ и най-големия дар - ВЪГЛЕНЧЕТАТА на ВАСИЛ ВЕНИНСКИ!
Поздрави и на теб! Поздрави за последния ти постинг и за всичко друго!
цитирай
34. kleopatrasv - Здравей, мила! Поздравявам те за ...
23.05.2014 22:01
Здравей, мила!
Поздравявам те за идеята.
Дали съм закъсняла - незнам, но с радост ще даря от своите книги.
Отделно за децата, наред с приказките и стихчетата имам блокчета за оцветяване.
Обади ми се на лични!
цитирай
35. natali60 - Браво, Кате!
24.05.2014 02:27
Истинска българка си.
Подкрепям идеята, но не мога да се включа, защото съм твърде далеч.
Честит празник на Писмеността и културата! :)
цитирай
36. katan - 34. kleopatrasv - Здравей, мила!
24.05.2014 10:39
Здравей, Светле!
Много ти благодаря за включването!
Все още не си закъсняла:).
Ако изпратиш ДНЕС САМО от твоите детски книги /с автограф, моля те:)))/ ще ги получа в понеделник, живот и здраве.
Другото - към Иво Станкулов, но не по-късно от началото на юни.
Писах ти на ЛС.
Благодаря ти още веднъж!
цитирай
37. katan - 35. natali60 - Браво, Кате!
24.05.2014 10:42
Здравей, Натали!
Всички сме българи, независимо кой къде живее в този слобален свят.
Нека да запазим българското в себе си!
Това ми беше идеята за този постинг. Иска ми се да се направи нещо подобно и за българите от ЗАПАДНИТЕ ПОКРАЙНИНИ, но не знам как точно да го направя. Това е само идея, която ми се роди в момента.
Благодаря ти!
Честит 24-май и на теб, далечна приятелко!
цитирай
38. lion1234 - Честит празник, скъпа дружке!
24.05.2014 20:11
Този празник наистина е най-българският, защото той е преди всичко празник на българския език, на езика, претърпял дългата еволюция от синтетизма към аналитизма, на най-древния славянски език, положил основите на руската и на славянската култура като цяло.
цитирай
39. katan - 38. lion1234 - Честит празник, скъпа дружке!
25.05.2014 16:35
Честит празник, приятелю!
Най-българският е! Дори руснаците тази година го честваха. Не си спомням преди да са го правили. Може би съм забравила.
Еволюцията му е дълга. Сега е изпълнен с токова много чуждици /европеизми/, че не искам да мисля, докога ще запази нужната чистота.
Архаизмите се забравят или им се придава ново, много различно значение, а според мен те предават вкуса на един език.
Глобализация, това е.
Честит празник отнова, макар и със ден закъснение!
цитирай
40. katan - 34. kleopatrasv - Здравей, мила!
25.05.2014 16:40
Здравей, Светле!
Благодаря ти за 10-те твои детски книжки, дар за децата от Струмица!
Надявам се да ги получа във вторник, живот и здраве и да ги предам заедно с въгленчетата на Васил Венински!
Вие двамата ме направихте много щастлива и горда, че имам такива приятели, които веднага се отзоваха да идеята ми!

БЛАГОДАРЯ ВИ, ПРИЯТЕЛИ! НЕКА ЗАПАЗИМ БЪЛГАРСКИЯ ДУХ У НАШИТЕ СЪНАРОДНИЦИ ЧРЕЗ БЪЛГАРСКОТО СЛОВО!
цитирай
41. kleopatrasv - Здравей, Светле! Благодаря ти за ...
27.05.2014 23:05
katan написа:
Здравей, Светле!
Благодаря ти за 10-те твои детски книжки, дар за децата от Струмица!
Надявам се да ги получа във вторник, живот и здраве и да ги предам заедно с въгленчетата на Васил Венински!
Вие двамата ме направихте много щастлива и горда, че имам такива приятели, които веднага се отзоваха да идеята ми!

БЛАГОДАРЯ ВИ, ПРИЯТЕЛИ! НЕКА ЗАПАЗИМ БЪЛГАРСКИЯ ДУХ У НАШИТЕ СЪНАРОДНИЦИ ЧРЕЗ БЪЛГАРСКОТО СЛОВО!

Здравей, Катя!
Като председател на БЧК в МФСБ-Свищов,
пускам АКЦИЯ "Да ограмотим българчетата в Струмица"
Акцията със съдействието на Обл.Съвет на БЧК - В.Търново и Община Свищов ще трае две седмици. Книжките, които съберем ще предоставим н БКК в Струмица Македония.
Нека не забравяме, че Свищов е град на дарителите, град на безсмъртния щастливец Алеко Константинов.
цитирай
42. katan - 41. kleopatrasv -
11.06.2014 21:09
Здравей, Светле!
Свищовлии са известни със щедрите си дарения. Аз поне се сещам за трима в момента, но струват колкото 300!
Само това му стига на града ви, а той е дал на България и АЛЕКО! Стамболов пък е свищовски зет. Да не изпробвам повече познанията си по история и други науки:).
Ти, с твоята инициатива доказваш, че си истинска свищовлийка, която носи духа на старите, заслужили много пред Родината ни свищовлии!
Ще "докладвам" за свършеното от мен!
Поздрави и предгръдки!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5679735
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930