Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2013 18:51 - ЗДРАВЕЙТЕ!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4920 Коментари: 9 Гласове:
42

Последна промяна: 13.12.2013 17:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Най-напред искам да ви кажа:

"ЗДРАВЕЙТЕ, ПРИЯТЕЛИ! ТУК СЪМ. ПРИБРАХ СЕ У ДОМА!"

Бях на много хубаво място и изкарах десетина незабравими дни, изпълнени с много забавление, радост и истинско щастие.

После искам да благодаря на всички, които сте ми писали на ЛС и да благодаря за поздравите и добрите думи!

Накрая искам да споделя с вас разочарованието и огорчението си по повод липсите в блога ми.

Опитах да прочета коментарите на voinov50 и agea, но при всеки опит ми се изписваше, че няма коментари за одобрение.
След много неуспешни опити успях да ги пусна един по един през различни браузери.

Съжалявам много, ама много, че липсват всичките ми чернови!
Липсва и статистиката ми.
Липсва и част от архива ми.

Написах писмо на BLOGBG.BG, но отговор все още не съм получила.

Надявам се с ваша помощ да успея да си върна ПОНЕ част от изгубеното /или и моите загуби ще отидат при загубите на veninski и gogi - т.е. в небитието/.

Позволявам си да публикувам и двете съобщения до админите, защото не са конфиденциални:

ОБЩА СТАТИСТИКА ЗА БЛОГА


Прочетен от създаването:
Прочетен този месец:
Прочетен днес:
Гласове от създаването:
Гласове този месец:
Коментари:
Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове": 0


Последни 20 регистрирани посетителя

Никой регистриран не е посещавал Вашия блог
Последни 20 гласували:

Никой регистриран не е гласувал за Вашия блог
ПОТРЕБИТЕЛИ, ИЗБРАЛИ ТОЗИ БЛОГ В MY BLOG.BG


Няма потребители, избрали този блог в My Blog.bg
Изпратено: 12:42 От: katan Изтрий | Отговор   Заглавие:
Съобщение: Изпрати Здравейте! Отсъствах известно време.
Днес с изненада откривам, че липсват всичките ми чернови, липсва и статисиката ми. Имам 2 /два/ коментара, които изчезват при опитите ми да ги прочета.
Влизам през различни браузери, но е все същото.
Моля Ви за съдействие! Дори Ви моля да е по-бързо, защото имам лоши спомени от "решаването" на проблеми.
Имам още една молба - моля да не ми отговаряте с "Работим по въпроса", а просто наистина да отстраните проблема!
Поздрави и успешна работа!
С уважение: Катя Атанасова /katan/.

Е, това са моите "НЕВОЛИ".
Все пак у мен остана едно неприятно усещане и чувство.

Може би не съм единствена.

Пожелавам ви хубава и топла вечер!

КАТЯ



Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Навярно
03.12.2013 19:18
трябва да смените браузъра си...
цитирай
2. magnoliya - Катя, виж какво пише за блога ти: ...
03.12.2013 23:28
Катя, виж какво пише за блога ти: "Прочетен 1139000". Аз ли съм тази, която е закръглила прочитанията на блога ти?
Надявам се да можеш да прочетеш поне този мой коментар.
Хубава и топла вечер и на теб!
цитирай
3. tit - здравей, Катан!:))
04.12.2013 00:20
Влязла си в бъга...излез, логни се през стабилна връзка и всичко ще бъде наред!:))
цитирай
4. vostroto - "Бях на много хубаво място и ...
04.12.2013 11:43
"Бях на много хубаво място и изкарах десетина незабравими дни, изпълнени с много забавление, радост и истинско щастие"
Браво! Радвам се от сърце за тебе, Катя!:)
Дано оправят проблемите в блога ти, но се съмнявам. И аз имам един затрит блог вече, знаеш, и така и не ми го възстановиха.
Весели празници!:)
цитирай
5. veninski - Не се притеснявай, Катюшка. Знаеш ...
04.12.2013 13:14
Не се притеснявай, Катюшка. Знаеш какво се случи с моя блог. И как започнах отначало... Благодарение на теб. Поздрави!
цитирай
6. megg - Много се радвам за теб! :)
04.12.2013 13:56
Хубаво е, че си била на хубаво място, в хубави мигове и с хубави хора!
Дано да се оправи този проблем в блога, наистина е неприятно.
Желая ти весел декември, мила Кате, с много радост и смях, в очакване на Коледа, Нова година; много щастливи мигове! Всичките! :)
Прегръдка!
цитирай
7. gogi6666 - Кате,
04.12.2013 14:02
всичко е наред с блога ти. Има временни бъгове, но статистиката ти е видима при мен.

За мое щастие публикувах едновременно и в blogspot, така че нищо не съм загубил. Иначе чакам още отговор от блог.бг защо изчезна двегодишният ми труд тук...

Който желае, може да открие всичко там или в новия ми блог в wordpress, дал съм линкове в блогрола. Препоръчвам на всеки, който държи на блога си, да направи резервен блог в друга платформа. Ясно е защо. :)

Поздрави и хубав ден на всички посетители и блогъри! :)
цитирай
8. ivesa - Съжалявам за възникналите неприятности,Катан,
05.12.2013 18:23
дано бързо да настъпи нормализиране,да се възтанови загубеното!Приятна вечер!:)
цитирай
9. katan - Благодаря на всички
12.12.2013 20:07
Не е Катя в момента, благодаря от нейно име на всички, за съветите и коментарите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655464
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031