Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2013 11:43 - ОТМИНА ЛЯТОТО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16162 Коментари: 48 Гласове:
68


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                      image  image   

Отмина  лятото. Изтъркулиха се дните му  като зрънца от скъсана броеница, като капки дъжд изхнали по току-що измит прозорец, като синца от разноцветно детско герданче и съвсем неусетно и неочаквано като че ли  дойде септември – край на ваканцията и забавленията , но само в понеделник, вторник, сряда, четвъртък  и петък до обед  J
Събота и неделя си остават все още дни за слънчеви разходки и "крива пързалка".
Много вода изтече, много сол си поделихме с близки и приятели, много радостни и незабравими дни и нощи се сляха като в един-единствен миг.
Толкова пъстро и хубаво лято като шареното и мило чадърче на Оле Затвори Очички не съм имала от много години.
Пълно беше лятото ми - с настроение, незабравими гостувания, пътувания и много, много обич.
В края му, съвсем в края, точно преди да се отворят вратите на училището и детската градина се прегърнархме и с приятелка, с която не бяхме се виждали.
Всичко това го пиша, за да ви кажа едно искрено и топло: "Здравейте, приятели! Липсвахте ми!".
Може би ще напиша нещичко за това прекрасно лято, но не знам кога ще бръкна в торбата с още горещите спомени.
За мен има още поне две седмици ваканция - само за мен:).






Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Здравей Кате,
18.09.2013 11:51
добре дошла отново. Хубава, топла и спокойна да ти е есента. Усмивки!
цитирай
2. katan - 1. makont -
18.09.2013 11:54
Здравей, Майче!
Добре съм ви заварила!
Много се радвам, че първият коментар и посетител на блога ми след дългото ми отсъствие си ти:))).
Благодаря ти за хубавите пожелания!
Усминати и слънчеви есенни дни и на теб!
цитирай
3. tota - Кате, приятно ми е, че отново си тук!
18.09.2013 12:35
Радвам се, че си успяла да изживееш красиви мигове.
Моето лято беше много тежко, натоварено с проблеми от битово естество.
Едва сега намирам време за себе си, а имам още задачи.

Хубави дни, пълни с усмивки!
цитирай
4. scarlety - Привет, Кате!
18.09.2013 12:41
Лятото е винаги прекрасно, но ни се струва,че е най-краткият сезон и искаме още. Ще чакам да разкажеш за твоите срещи и ваканции!
Усмивки и един хубав септември с много слънчеви дни! :)
цитирай
5. katan - 3. tota -
18.09.2013 12:49
Здравей, Ати!
Хубаво лято беше, а ми се иска и есента да е като лятото:))).
Проблеми винаги има и ще има. Важното е да се решават благополучно.
Хубави и слънчеви дни и на теб!
цитирай
6. katan - 4. scarlety -
18.09.2013 12:51
Здравей, Ади!
Понякога лятото за мен е твърде дълго и горещо.
Тази година беше ПРЕкрасно!
Ще разкажа може би за това лято, но за мен то все още продъкжава:))).
Хубав ден и поздрави!
цитирай
7. veninski - Добре дошла, Катя! Поздрави от ...
18.09.2013 13:34
Добре дошла, Катя!
Поздрави от Родопите!
цитирай
8. stela50 - Здравей, Кати ... липсваше ми, хубаво е, че си тук ...
18.09.2013 13:49
Когато някой от приятелите отсъства, сякаш не е същото.
Радваме прекрасното твое лято, за което се надявам да разкажеш,
а още по- страхотно е, че за теб то продължава ...
Сърдечни прегръдки с пожелание за още незабравими
летни приключения !
цитирай
9. katan - 7. veninski -
18.09.2013 13:50
Добре съм ви заварила, Васко!
Поздрави на вълшебните Родопи!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Кате! :)
18.09.2013 14:01
Да, лятото и за мен продължава. Може би защото обичам есента. Хубаво е, че си тук и благодаря за наниза от слънчеви лъчи и синьо и лъчисто чувство. :) Радвам се!
цитирай
11. katan - 8. stela50 -
18.09.2013 14:11
Здравей, Таня!
Мила и топла си, както винаги - как да не ми липсваш и ти?
Хубаво лято беше - пълно, много пълно и щастливо.
Предстои ми продължение:))), но вече в "бабье лето":).
Имам много спомени, снимки и най-вече чувства, които няма да забравя.
Прегръщам те и аз с пожелание за хубав ден!
цитирай
12. mitkaloto - Пожелавам ти есента да бъде по-к...
18.09.2013 14:13
Пожелавам ти есента да бъде по-красива от лятото!Поздрави!
цитирай
13. katan - 10. malchaniaotnadejda7 -
18.09.2013 14:15
Привет и на теб, Наде!
Винаги съм обичала есента най-много от всички сезони, но това лято беше различно - пълно с обич, много пътувания и незабравими срещи.
Радвам се, че ме посети!
Нека продължава лятото - навън и в душите ни!
Хубав ден ти пожелавам от сърце!
цитирай
14. katan - 12. mitkaloto -
18.09.2013 14:23
Благодаря за пожеланието, приятелю!
Есента за мен винаги е красива и се надявам и тази да е такава:)!
Поздрави и на теб!
цитирай
15. didoignatov - Добре дошла, Кате!
18.09.2013 14:40
Ще чакаме да ни го опишеш това лято, като е било толкова ПРЕкрасно. :)

Ако знаеш на мен как не ми се искаше да свършва...
цитирай
16. katan - 15. didoignatov -
18.09.2013 15:28
Здравей, Дидо!:)
Може и да го опиша някой нен, но ще стане прекалено дълго и досадно за хората, които не са го преживели заедно с мен.
Все пак може и да драсна нещичко, но още е твърде рано - предстоят ми МОИТЕ две седмици ваканция:))).
Поздрави и хубави есенни дни!
цитирай
17. megg - Хей, Кате мила, здравей! :))
18.09.2013 16:04
Хубаво е, че си тук; пристигаш почти с първото школско звънче и като него звъниш - радостно, звънко - звънко! Трепетно!
Радвам се за теб и всичкото пъстро, светло, което си събрала, което топли!
Прегръдки, Кате! :)
цитирай
18. katan - 17. megg - ЗДРАВЕЙ, МЕГ!
18.09.2013 17:58
Пак ме разнежи, Мег!
Току-що ми казаха по телефона, че гласът ми трепти като звънче и сега го чета тук.
Вероятно съм зазвъняла:))))))))) цялата.
Благодаря ти за топлото посрещане!
Прегръщам те и аз с пожелание за много цветни мъниста:))) през есeнта!
цитирай
19. vostroto - Хей, Катя, привет!:) Радвам се, че ...
18.09.2013 18:37
Хей, Катя, привет!:) Радвам се, че си отново тук, и че си имала толкова хубаво лято! Аз казвам, нека отминава вече, разнообразие си иска:) Време е да се наслаждаваме на есента:) А на теб пожелавам приятно изкарване и на последните две седмици от ваканцията;)
цитирай
20. katan - 19. vostroto -
18.09.2013 19:08
Привет, щастливи ми приятелю!
Тук съм за сега:))).
Във всеки сезон можем да намерим разнообразие.
Есента е вече тук, а това е любимият ми сезон - още повече, че ми предстои моята си ваканция:))).
Радвам се да те "видя"!
Поздрави на цялата ти къща!
цитирай
21. ckarlet - Добре дошла и от мен, Катя! Лятото ...
18.09.2013 20:31
Добре дошла и от мен, Катя!
Лятото бавно, но със сигурни стъпки отстъпва на есента... Да си пожелаем да ни изпълни със зрелостта и красотата си:)
Прекрасни есенни дни, мила!
цитирай
22. injir - Винаги е малко тъжно, когато си о...
18.09.2013 21:17
Винаги е малко тъжно, когато си отива лятото, но есента е прекрасна със своята прохлада. Всеки сезон си има своята хубост.:)
цитирай
23. sestra - Тези дни са от най-хубавите за ваканция.
18.09.2013 21:38
Слънцето става истински художник, а въздухът придобива някаква трепкаща живост преди застудяване. Пожелавам ти всичко това да те изпълни през твоите дни за почивка.
цитирай
24. katan - 21. ckarlet -
18.09.2013 21:44
Добре съм ви заварила всички, мила Скарлет!
Добре съм те заварила и теб!
Отстъпва лятото, но не без съпротива:).
На есента й е съвсем, съвсем време да ни покаже красивите си, пастелни тонове.
Прекрасни да са и твоите дни, мила Скарлет!
цитирай
25. katan - 22. injir -
18.09.2013 21:52
Малко тъжничко е наистина, Мария, но твоите думи ме подсетиха за едно стихотворение, което мисля, че беше на Божидар Божилов и това, че: " ... нали умират старите листа, дърветата да могат да живеят?"
Есента сменя лятото, после идва зима - всеки сезон с красотата си и по реда си.
Поздрави от мен!
цитирай
26. katan - 23. sestra -
18.09.2013 22:05
Това са едни от най-приятните дни на годината за мен, мила сестрице:).
Слънцето, а и студът са вълшебни художници.
Пастелът и топлината и първите засланени като дантела листа ...
Красиво е и го обичам това време.
Благодаря ти за пожеланията!
Надявам се и тези две седмици, които ми предстоят да са толкова наситени с приятности като изминалите месеци.
цитирай
27. krassko - Време е за лютеница :))))))))))))))))))
19.09.2013 00:36
И за сладка и конфитюри.
цитирай
28. lubara - Поздрави, katan!
19.09.2013 07:07
И аз не мога да се оплача, Катя! Ходих в Банско, ходих на Каваците, разходих се до Троян и Тетевен, няколко пъти до София и веднъж до Казанлък. Ще те каня на едно място, по един повод, както преди четири години. Много скоро!
цитирай
29. inel379 - Да се чувстваме добре и след него!:)
19.09.2013 07:48
Прелива от обич този твой постинг.
С нежност и топлина ме обгръща.
Това е усещане за стойностните неща в живота.
Да сме благодарни за всички земни радости,
които той ни поднася почти на тепсия.
Осъзнаваме ли го...
Истинската оценка май идва с мъдростта на времето.:)
Прекрасно е да се чувстваме щастливи
от дадената ни възможност за това.
Хубаво е да умеем да я предаваме,
за да се умножава и проявява отрано.
Животът наистина е чудото,
което не престава да ни изненадва
със своите вълшебства.
Поздрав за теб, скъпа Катан!
цитирай
30. hel - Радвам се за твоето прекрасно лято! ...
19.09.2013 11:30
Радвам се за твоето прекрасно лято! Нека и есента ти донесе красиви и вълнуващи изживявания!
цитирай
31. dpenkov - За тези,
19.09.2013 11:47
които вярват в топлината на човешките взаимоотношения, лятото остава завинаги да ги сгрява. Приятен летен ден!
цитирай
32. katan - 27. krassko -
19.09.2013 13:17
:)))))))))))) А, лютениците не са ВЕЧЕ за мен!:))))))))))))))
Поздрави!
цитирай
33. katan - 28. lubara -
19.09.2013 13:22
Поздрави и на теб, Любо!
На три места е можело да се "засечем", но не се е случило.
Надявам се да се видим на следващата ти презентация!
Дано да съм в София:))) - да не съм отново някъде да "ваканцувам":)))).
Успех, приятелю!

Извинявам се на теб и на всички приятели, че не мога да прочета новите постинги, но оправданието ми е само едно - НЯМАМ ВРЕМЕ.

До скоро на теб и всички!
цитирай
34. katan - 29. inel379 -
19.09.2013 13:28
Животът наистина е чудо и ние трябва да го го ценим и да сме благодарни, скъпа Инел!
Много ме зарадваха думите ти за обичта, нежността и топлината, които са те обгърнали /всъщност, това съм била аз:)))/.
Мисля си, че много малко ни трябва да сме щастливи и ние май наистина сме щастливи много повече, отколкото казваме и показваме.
Нека сме повече щастливи и да го споделяме на глас.
Поздрав и за теб, Инел!
цитирай
35. katan - 30. hel -
19.09.2013 13:29
Хел, мила!
Благодаря ти за споделената с мен радост и за пожеланията за златна есен!
Да е златна и щастлива и за теб!
цитирай
36. katan - 31. dpenkov -
19.09.2013 13:32
Здравей, приятелю!
Вярвам много силно в ДОБРИТЕ, ЧОВЕШКИ взаимоотношения. За мен те са ЛЯТОТО в живота ни.
Нека да е лято в душите ни!
Поздрави!
цитирай
37. monaliza121 - Привет, Кате!
19.09.2013 16:03
Драго ми е като каже някой, че лятото му е било пълно с настроение и обич.:))
Те ни топлят през зимата до... следващото лято.
Още не искам да си отива. Не се обличам по-топло, къпя се в морето /боли ме гърлото, изстинала съм:))) / и се правя, че не забелязвам как горещите му целувки бавно охладняват...
цитирай
38. cornflower - Здравей, Катя!
19.09.2013 19:36
Здравей, Катя!
цитирай
39. katan - 37. monaliza121 -
19.09.2013 22:57
Привет, Лизи!
Радвам се да те видя!
С чисто сърце мога да кажа, че лятото ми беше пълно с обич и настроение. Просто преливах:))).
За мен лятото все още не е свършило:) и се надявам и времето да на моето мнение:)), за да не нямам проблеми с гърлото /то ми едно от болните места/.
Няма да се къпя в морето - за тази година ми стига.
Ще се отдам на нежните милувки на някой топъл и мил басеин:) - той няма да охладнява:).
Поздрави и хубава вечер, Лизи!
цитирай
40. katan - 38. cornflower -
19.09.2013 22:58
Здравей, Люба!
Винаги се радвам на твоя поздрав!
Хубава вечер!
цитирай
41. cinderellathespy - Добро утро!
20.09.2013 09:57
Кате,
минах само... да те прегърна невидимо
и да ти се усмихна с лятно-есенна усмивка!

Ели
____________________________________
пп: И едно красиво лятно ехо от мен...
Лято Е ...млади Сме И Влюбени
http://vbox7.com/play:d1181bbe
цитирай
42. katan - 41. cinderellathespy -
22.09.2013 13:00
Здравей, мила Ели!
Честит празник!
Благодаря ти за думите и за ехото от лятото:)!
Стана ми малко носталгично по едно време, когато бяхме млади ...
Прегръщам те с много обич!
До скоро!
цитирай
43. priqtel12 - Поздрави, Катя!
16.10.2013 11:43
Хубава е твоята равносметка, радвам се за теб!
Нека и настъпващата есен е така богата на емоции, срещи и чувства!
цитирай
44. katan - 43. priqtel12 -
16.10.2013 15:10
Здравей, Ивче!
Хубаво беше лятото ми. Хубава беше и есента до тук.
Надявам се да продължи все така!
Пожелавам ти от сърце прекрасни дни!
цитирай
45. анонимен - НАВЪН ВЕЧЕ Е ИСТИНСКА ЕСЕН
17.10.2013 14:19
СТУДЕН, МРАЧЕН И ДЪЖДОВЕН ДЕН.
ЗНАЧИ Е ВРЕМЕ ДА СЕ НАПИШЕ НЕЩО ОПТИМИСТИЧНО НА "ЕСЕННА" ТЕМА. :)
цитирай
46. katan - 45. andreshko -
17.10.2013 15:32
Такова време не е по вкуса ми:).
Предпочитам ТОПЛА есен и не много широко усмихнато:))) лято.
Оптимистично да ти е:)!
цитирай
47. sande - Здравей, Кате!
18.10.2013 03:40
Радвам се за твоето прекрасно лято. Приятно ми бе да прочета това.

Нека хубавите мигове продължат и през есента.

Пък после ще видим какво не е спретнала зимата.

Поздрави от Банкя!
цитирай
48. katan - 47. sande -
18.10.2013 11:32
Здравей, Санде!
Прекрасното ми лято лято започна с твоята Банкя:), почти завърши отново там със замечателната среща с КОТЕТО.
Продължи още малко с едно пътуване до други два мои любими града в България.
Надявам се есента да се смили над нас и да ни осигури хубаво време, защото ми предстои още едно дълго и приятно пътуване.

Поздрави на Банкя и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5674062
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196188
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930