Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2013 20:19 - ПОЗДРАВ ЗА diamant1965 С УСМИВКА!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8814 Коментари: 24 Гласове:
54


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди известно време в blog.bg. имаше традидиция за поздравяване за определени гласувания, прочитания и други подобни на даден блог.
Тази традиция ми се струва, че се загуби /или може би я има, но аз все по-рядко влизам тук/.
Сега се логнах и се усмихнах - една скъпа приятелка е дала
69069 -тия глас за моята страничка:).

Tова е станало в 19:28 и гласът е на 
diamant1965 !

Благодаря ти, Диамантче! Благодаря ви, приятели!
Моят поздрав е от "Музикалната страничка" на Диамантчето!

Иска ми се да се поздравяваме, вместо да се хулим и да търсим "под вола теле".

Пожелавам една хубава петъчна вечер с ПЕПИНО!






Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Това с поздрава е прекрасно,
11.05.2013 10:09
а това с хуленето е неразбираемо за мен. Просто не мога да си представя, градивна критика, да, с аргументи, но просто ей така от спортна злоба... Здраве да е! Хубав уикенд, много слънчице и настроение и за Диамантчето също!
цитирай
2. katan - 1. makont - Това с поздрава е прекрасно
11.05.2013 10:16
makont написа:
а това с хуленето е неразбираемо за мен. Просто не мога да си представя, градивна критика, да, с аргументи, но просто ей така от спортна злоба... Здраве да е! Хубав уикенд, много слънчице и настроение и за Диамантчето също!


Здравей, Майче!
Още съм под впечатлението на твоите 30:).
До някъде прилича на моето начало:))).
За поздравите - преди, когато това беше ТРАДИЦИЯ тук се дразнех малко. Сега ми липсва това отношение.
Хуленето, оплюването, обидите, цинизмите в блога ме нараняват до болка.
Може би е "спортна злоба", може би е нещо друго, не знам, но на мен не ми харесва.
Хубав уикенд и на теб и много усмивки:)))))))
цитирай
3. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
11.05.2013 10:17

Поздрави!

цитирай
4. katan - 3.tutankhamon661-
11.05.2013 10:26
Поздрави и на теб, приятелю!
цитирай
5. ckarlet - Поздрави и за двете, мила Катя! В...
11.05.2013 12:07
Поздрави и за двете, мила Катя! Всяко посещение при теб е удоволствие!
цитирай
6. jabalka - Привет! :))
11.05.2013 12:30
Няма нищо по- добро, от доброто пожелание!
Музикалният поздрав е - разкош!
Благодаря ти katan!
Най - славейопесенни почивни дни! :)))
цитирай
7. diamant1965 - Катюше, благодаря ти за прекрасния поздрав! :)
11.05.2013 12:49
Признавам, изненада ме много приятно. По принцип нямам навика да гледам броя на прочитанията или гласуванията, защото това никога не ме е интересувало. Тук съм за да се забавлявам и да ми е приятно, по тази причина и избягвам да контактувам с блогъри, които се заяждат и обиждат. Гласувам за блогъри, които са ми приятни, дори и да публикуват рядко. Това е един своеобразен поздрав към тях, нещо като "здрасти". :)
Още веднъж ти благодаря за милите думи и поздравчето, които ме трогнаха и ме накараха да се почувствам специална! Сега цял ден ще съм усмихната широооко, широко... :)))
цитирай
8. katan - 7.ckarlet-
11.05.2013 12:49
Поздравът е за ВСИЧКИ, които ме посещавате, мила Скарлет.
Удоволствието е изцяло мое, защото имам ВАС!
цитирай
9. katan - 6. jabalka - Привет! :))
11.05.2013 13:03
jabalka написа:
Няма нищо по- добро, от доброто пожелание!
Музикалният поздрав е - разкош!
Благодаря ти katan!
Най - славейопесенни почивни дни! :)))


Привет и на теб, Ябълчице!
Най-доброто пожелание е доброто пожелание:))).
Музикалният поздрав го взех от "Музикалната страничка" на Диамантчето:)) - разкошен е.
Усмихнати и слънчеви дни, изпълнени с аморе гранде:) и настроение!
цитирай
10. katan - 7. diamant1965 - Катюше, благодаря ти за прекрасния поздрав! :)
11.05.2013 13:11
diamant1965 написа:
Признавам, изненада ме много приятно. По принцип нямам навика да гледам броя на прочитанията или гласуванията, защото това никога не ме е интересувало. Тук съм за да се забавлявам и да ми е приятно, по тази причина и избягвам да контактувам с блогъри, които се заяждат и обиждат. Гласувам за блогъри, които са ми приятни, дори и да публикуват рядко. Това е един своеобразен поздрав към тях, нещо като "здрасти". :)
Още веднъж ти благодаря за милите думи и поздравчето, които ме трогнаха и ме накараха да се почувствам специална! Сега цял ден ще съм усмихната широооко, широко... :)))


Здравей, Диаментче!

Снощи реших да вляза за малко, но погледът ми се спря на 69 0 69 и ми стана забавно и усмихнато:))).
Реших да спретна един поздрав:) и то от твоята страничка:).
Сега ми е още по-приятно и усмихнато:))).
Мишел ми донесе цяла торбичка с шишарки и три балона:).
Аз също, когато вляза гласувам за приятелите, които са избрали блога ми.
Това е моето "Здравей! Как си, приятелю?"
Поздрави и мнооого настроение и широооки, широооки усмивки:)))).
Да ти кажа под "секрет":) - ти по принцип си специална:)
Прегръщам те с обич.
цитирай
11. gogi6666 - Още много гласове за теб, Кате!
11.05.2013 14:26
И се присъединявам към поздравите за Диамантчето! :)))
цитирай
12. katan - 11.gogi6666 - Още много гласове за теб, Кате!
11.05.2013 14:37
"И се присъединявам към поздравите за Диамантчето! :)))"

Здравей, Гоги!
Гласовете не са важни - важно е ОТНОШЕНИЕТО.
Аз благодаря на всички вас, които се отбивате при мен за ОТНОШЕНИЕТО,с което ме дарявате!
Поздравът е за Диамантчето, която беше дала 69069:), но е за всеки един от вас персонално.
Благодаря ви!
цитирай
13. gosho568 - Чудесен поздрав!
11.05.2013 14:53
С пожелания за още много гласове и приятни емоции в блога от мен! Поздрави! ;)
цитирай
14. katan - 14.gosho568 - Чудесен поздрав!
11.05.2013 15:15
"С пожелания за още много гласове и приятни емоции в блога от мен! Поздрави! ;)"

Обичам добрите отношения между хората, независимо дали са в реалния или виртуалния живот.
Поздравът е СПЕЦИАЛНО и за теб, приятелю!
На първата ми страница си:))))).
Благодаря ти и много настроение!
цитирай
15. ketidoseva - ...
11.05.2013 15:20
Повече радостни поводи да има!
цитирай
16. katan - 15.ketidoseva -
11.05.2013 15:27
"Повече радостни поводи да има!"

Здравей, Кети!
Поводите сами си ги създаваме:).
Иска ми се да сме малко, ама съвсем мъничко по-позитивни и добронамерени.

Поздрави!
цитирай
17. cinderellathespy - Обичам тази песен...
12.05.2013 12:07
Усмихнат ден, Кате! :))
Прегръдка,

Ели

пп : От мен беше палец номер 40 нагоре :))
цитирай
18. megg - Много е хубаво! :)
12.05.2013 15:29
Толкова мило и приятно му става на човек, когато се докосва до хубавото - в мисли, дела, поздрави, усмивки ...
Чудесен поздрав, мила Кате! Бъдете здрави, усмихнати, слънчеви и двете! И всички!
Хубава неделя, Кате, и прегръдки! :))
цитирай
19. chinaware - Кате, къде се губиш, момиче
15.05.2013 16:47
Липсваш, дори и FB не си възстанови май .....:)
поздрави -J.P.K
цитирай
20. katan - 17. cinderellathespy - Обичам тази песен. - Усмихнат и слънчев ден, Ели!
16.05.2013 15:41
cinderellathespy написа:
Усмихнат ден, Кате! :))
Прегръдка,

Ели

пп : От мен беше палец номер 40 нагоре :))


Благодаря ти за палчето:)))!
От мен един поздрав: http://www.youtube.com/watch?v=XDs3H6_Z27Q , сигурна съм за "Позови меня ...", но реших да ти предложа нещо мое любимо:).
Прегръдки!
цитирай
21. katan - 18. megg - Много е хубаво! :)
16.05.2013 15:43
megg написа:
Толкова мило и приятно му става на човек, когато се докосва до хубавото - в мисли, дела, поздрави, усмивки ...
Чудесен поздрав, мила Кате! Бъдете здрави, усмихнати, слънчеви и двете! И всички!
Хубава неделя, Кате, и прегръдки! :))


Здравей, миличка Мег!
Неделята минала неусетно:) и сега се хващам, че е четвъртък:).
Нека е хубав, слънчев и усмихнат!
Нека е само добро за всички!
Прегръщам те!
цитирай
22. katan - 19. chinaware - Кате, къде се губиш, момиче
16.05.2013 15:47
chinaware написа:
Липсваш, дори и FB не си възстанови май .....:)
поздрави -J.P.K


Юле, миличка!
Здравей!
Понякога съм тук, понякога съм твърде далече:))).
Във ФБ видях голям зор:), докато се отпиша /е, не точно отписване, а само "временно" деактивиране/ и не смятам да се вписвам отново.
Там кашончета, тук хартиени пликчета - все се намираме, нали:)))?
Прегръщам те и теб и порасналата ти сестричка!
цитирай
23. lion1234 - Много оригинално число, признавам!
18.05.2013 13:35
Особено с тези две 69-ки, ха-ха. Благодаря ти за свежата закачка и за великолепния музикален поздрав! Пожелавам ти още много гласове и още повече приятелки като Диамантчето!
цитирай
24. katan - 24. lion1234 - Много оригинално число, признавам!
18.05.2013 20:45
lion1234 написа:
Особено с тези две 69-ки, ха-ха. Благодаря ти за свежата закачка и за великолепния музикален поздрав! Пожелавам ти още много гласове и още повече приятелки като Диамантчето!


Развеселяващо е числото, нали?:)))
Но музикалният поздрав е хубав и го взех от Диаматчето.
Радвам се, че беше тук, приятелю!
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5675162
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196207
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930