Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 22:10 - "KАФЕ И КОКИЧЕТА" ... И ДЪЛГОГОДИШНО ПРИЯТЕЛСТВО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27301 Коментари: 46 Гласове:
62


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Това мое нещице съм го писала преди три или четири години.

На 23 януари, почти както обикновено се чухме с една приятелка, която ме „разхожда” по нейния маршрут, а аз си представям красотите на Родопа планина и дишам кристалния й въздух. Слушам обясненията й за всяко място и усещам аромата на идващата пролет.

В този ден тя получи едно кокиченце, което веднага ми подари телефонно J и ми припомни за моите  „Кафе и кокичета”.

Обещах й, че когато се повъзстановя  ще го намеря и ще го публикувам специално за нея.

Още същия ден докуцуках  до компютъра, но никога не знам какво ще излезе, когато седна пред „белия лист” J и написах  „НОВИНИ”, а КОКИЧЕТАТА останаха да ги търся друг път.

Обещанията са за това да се изпълняват, а подаръците – да се подаряват.

Днес е този „друг път” и аз с благодарност и радост подарявам моите  „Кафе и кокичета” на моята скъпа, родопска приятелка.

Тези мои кокичета са и за stela50 /stela50/,която същия ден, но по-късно ми подари едно виртуално кокиченце.

Кокичетата са моята слабост.  Те ми носят много нежност, радост и надежда.

Сега ги свързвам и с приятелството и обичта на много хора, които ме познават.

Благодаря ви! Не забравям доброто и желая добро на всички!

 

                                          КАФЕ  И КОКИЧЕТА

                                          
                                imageimageimageimageimage

 

Ммммм ... Събуждам се от аромата на кафе, който се промъква сякаш през ключалката на вратата.

Приятен аромат, много приятен!

Обръщам се на другата страна и решавам да подремна още малко.

Но, не!

Ароматът става все по-силен и ми се струва, че е съвсем близо до мен.

Не издържам на изкушението и решавам да стана да си направя и аз едно силно и ароматно кафе.

Някой явно чете мислите ми. Преди да отворя съвсем очи, една топла ръка докосва лицето ми и чувам един топъл  глас да казва : „ Добро утро!”.

Мисля си, че още не съм се събудила и вероятно сънувам.

Ароматът на кафе е завладял цялата стая, но не е само това!

Ароматът на кафе е примесен с едно тънко, едва доловимо ухание на свежест и пролет!

Вече съм съвсем будна и осъзнавам всичко, което се случва около мен.

Ти държиш поднос, върху който има две чаши с кафе, от които се разнася този невероятен аромат на ново утро и нов хубав ден!

С изумление съзирам и малката вазичка, в която има дузина кокичета – аха, ето от къде идва това пролетно ухание!

Поглеждам те с благодарност.

Ние така се разбираме – с поглед. Думите май са излишни при нас.

Сега си давам сметка и за снощното ти суетене, което никак не ти прилича и ме озадачи J.

То е било заради кокичетата! Да не ги видя и да не ги усетя, за да бъде удоволствието от утрото пълно!

Искам да ти кажа много неща, да ти благодаря, да ти кажа, че така не съм се чувствала никога до сега ...

А се чувам да казвам:

-          - Кафе и кокичета! Невероятно съчетание! Ако можех бих направила такъв парфюм, като добавя и капка любов, разбира се!

 

 

П.П. Снимката ми е подарена преди няколко години от РАДОСТЧЕ от един друг сайт.

Мога да кажа, че съм наистина богат човек! Имам много приятели!

Благодаря ви, че ви има!




 








Гласувай:
63



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivana59 - Здравей, Катя!
02.02.2013 22:20
Днес това е и моята тема - дълга съботна разходка и радост за очите ми - цъфнали кокичета. Пролетта е близо, а наоколо е пълно с надежда.
Благодаря за красивите думи!
Хубава вечер!
цитирай
2. faktifakti - И аз обичам кокичета. Много издържливи цветя и същевременно нежни.
02.02.2013 22:23
Радвам се на приятелството Ви от сърце.
Преди година бях написала нещо за кокичетата.
http://faktifakti.blog.bg/tq-i-toi/2013/02/02/.945705
цитирай
3. katan - 1. ivana59 - Здравей, Катя!
02.02.2013 22:34
ivana59 написа:
Днес това е и моята тема - дълга съботна разходка и радост за очите ми - цъфнали кокичета. Пролетта е близо, а наоколо е пълно с надежда.
Благодаря за красивите думи!
Хубава вечер!


Здравей, Ваня!
Всеки ден се разхождам телефонно:) из Родопите.
Всеки ден стигаме до една прекрасна градина с огромни, нежни и красиви кокичета.
Кокичетата за мен са символ на надежда.
Поздрави и хубава вечер, Ваня!
цитирай
4. katan - 2. faktifakti - И аз обичам кокичета. Много издържливи цветя и същевременно нежни.
02.02.2013 22:37
faktifakti написа:
Радвам се на приятелството Ви от сърце.
Преди година бях написала нещо за кокичетата.
http://faktifakti.blog.bg/tq-i-toi/2013/02/02/.945705


Кокичето е може би първото цвете, което съм заобичала.
Издържливо и крехко, много нежно цвете е то.
Винаги си представям силата и волята на тази нежност да пробие студената земя и да ни донесе радост и надежда.
Есето ти е много хубаво!
Поздравявам те!
цитирай
5. tutankhamon661 - katan
02.02.2013 22:55

Хареса ми!

цитирай
6. katan - tutankhamon661 -
02.02.2013 22:56
Благодаря:)!
цитирай
7. jabalka - Привет katan!:))
02.02.2013 22:57
Кафе и кокичета - чудесно съчетание!
Дори и в този късен час!
Уютно ми беше тук!
Пожелания добри и ароматни за теб!
цитирай
8. katan - jabalka -
02.02.2013 23:32
Здравей, Ябълчице!
Съчетанието на тези два аромата особено сутрин в края на зимата е неповторимо.
Този аромат подсилен с капчица е незабравим.
Хубава и уютна съботна вечер!
цитирай
9. veninski - Поздрави и от Родопите, Катя!
03.02.2013 05:12
Поздрави и от Родопите, Катя!
цитирай
10. katan - veninski -
03.02.2013 10:09
Поздрави на Вълшебната планина, Васко!
цитирай
11. tili - Бъди здрава, Катански! Още малко остана
03.02.2013 10:45
до хубавото време и до разходките.
Аз пък кокичетата от моя двор го дадох на една приятелка. Да ги продаде за хляб. Тя от това се прехранва , бере цветя, гъби,билки и през зимата й е много трудно.
Всеки с проблемите си. Важното е, че животът продължава и още става за живеене:)))
цитирай
12. stela50 - Мила Кати ... прочетох с вълнение и благодарност ...
03.02.2013 10:49
С чаша кафе в ръка и невероятен аромат на кокиченца от малката вазичка
в твоя разказ ... уханието усетих толкова истински, сякаш нежните бели
цветенца бяха пред мен...Боже, наистина това съчетание на аромати...
и капчици обич е неописуемо, вълшебно... Нещо, което няма да забравя
никога - "KАФЕ И КОКИЧЕТА" ... И ДЪЛГОГОДИШНО ПРИЯТЕЛСТВО ...
Това е щастие и богатство за теб и приятелката ти ! Бъдете !
Топла приятелска прегръдка от мен с пожелание за добрини и сбъднатости !
цитирай
13. katan - 11. tili - Бъди здрава, Катански!
03.02.2013 11:00
tili написа:
до хубавото време и до разходките.
Аз пък кокичетата от моя двор го дадох на една приятелка. Да ги продаде за хляб. Тя от това се прехранва , бере цветя, гъби,билки и през зимата й е много трудно.
Всеки с проблемите си. Важното е, че животът продължава и още става за живеене:)))


Здравей, скъпа Лили!
Малко остана до хубавото време и надеждата за добро и здраве е все по-осезателна.
Представих си твоите кокичета:). - едри и ароматни, изпълнени с нежност и надежда.
Прегръщам те.
цитирай
14. katan - 12. stela50 - Мила Кати ... прочетох с вълнение и благодарност ...
03.02.2013 11:14
stela50 написа:
С чаша кафе в ръка и невероятен аромат на кокиченца от малката вазичка
в твоя разказ ... уханието усетих толкова истински, сякаш нежните бели
цветенца бяха пред мен...Боже, наистина това съчетание на аромати...
и капчици обич е неописуемо, вълшебно... Нещо, което няма да забравя
никога - "KАФЕ И КОКИЧЕТА" ... И ДЪЛГОГОДИШНО ПРИЯТЕЛСТВО ...
Това е щастие и богатство за теб и приятелката ти ! Бъдете !
Топла приятелска прегръдка от мен с пожелание за добрини и сбъднатости !


Здравей, мила Таня!
Радвам се, че си харесала моя поздрав за теб.
"Кафе и кокичета" е писано преди 4 години /20.02.2009/.
Това нещо не е посветено на приятелката ми, а на един скъп за мен човек.
Когато моята приятелка ми подари по телефона кокичето, които й подариха на нея тя се сети за "Кафе и кокичета".
Тогава й обещах, че ще го намеря и ще й го посветя специално.
По-късно вечерта ТИ ми подари едно виртуално кокиченце и реших, че това не е случайно. Реших да посветя "Кафе и кокичета" и на теб с огромна благодарност за добротата и всичко останало, което носиш.
Благодаря ти, Таня!
Топла и сърдечна прегръдка и от мен и пожелание за хубав неделен ден!

цитирай
15. mitkaloto - Хареса ми!Поздрави!
03.02.2013 11:37
Хареса ми!Поздрави!
цитирай
16. katan - mitkaloto -
03.02.2013 11:42
Благодаря! Поздрави!
цитирай
17. megg - " ... и капка любов ..."
03.02.2013 13:01
Толкова е хубаво да имаш приятели, които са красиви в белотата си - като кокичета.
И също като тях са силни с обичта, която даряват, с радостта да ги имаш, да даваш ...
Поздрав, мила Кате, и благодаря за хубавите, белите думи! :)
И аз много обичам това цветенце на надеждата, най - любимото ми е.
цитирай
18. kamosutrov - Както сте се запоздравявали.... ми, хайде и аз... :-)))))))))
03.02.2013 13:37
Ама по мой си начин.
http://www.youtube.com/watch?v=cuASW-VX6Sg
цитирай
19. stela50 - Поздравът много ми хареса, Кати ... а разказът ...
03.02.2013 15:22
разказът разкрива красотата на незабравими моменти
със скъп на сърцето човек ... Разбрах и за обещанието...
Но усетих и силата на приятелството ви не само с подареното
по телефона кокиче, а и с телефонните разходки
по пътеките на вълшебната планина, която и аз обожавам.
На това се дължи и емоцията ми, и пожеланията към вас двете.
Така се случи и в моя живот - имам много приятели, истински,
изключително важни и специални за мен, и тук - в блога срещнах
хора, които не съм виждала и не зная дали ще видя, но мога
да наричам - приятели ... Хубава вечер, мила !
цитирай
20. monaliza121 - И аз подарих днес букетче кокиченца ...
03.02.2013 15:56
И аз подарих днес букетче кокиченца от моята градинка. Не са много едри, но белите им личица са толкова усмихнати!:)
Поздраж, Катан!:)
цитирай
21. katan - 17. megg - " ... и капка любов ..."
03.02.2013 16:37
megg написа:
Толкова е хубаво да имаш приятели, които са красиви в белотата си - като кокичета.
И също като тях са силни с обичта, която даряват, с радостта да ги имаш, да даваш ...
Поздрав, мила Кате, и благодаря за хубавите, белите думи! :)
И аз много обичам това цветенце на надеждата, най - любимото ми е.


Здравей, Мег!
Видях, че имаш ново небе, но ще го прочета, когато мога.
/като при приятел/.
Имам приятели светли и бели като кокичета, които са с мен и в радост и болка.
Тази ми приятелка е специална.Много специална. Ще разкажа някой ден за ден.
Обичам кокичета и много им се радвам!
Това кокиченце ми беше поднесено по телефона толкова спонтанно, че сълзи ми излязоха.
Поздрави и хубава вечер, мила Мег!

цитирай
22. katan - 18. kamosutrov - Както сте се запоздравявали.... ми, хайде и аз... :-)))))))))
03.02.2013 16:40
kamosutrov написа:
Ама по мой си начин.
http://www.youtube.com/watch?v=cuASW-VX6Sg


Хей, Сава! Здравей!
Веднъж ти бях написала да "ни съ прайш на страшник, ни мъй страх ут тебе" /от "Записките на Захари Стоянов/ и пак ти го повторих.
Начинът ти на поздравяване много ми харесва!
Поздрави ме веднъж по ирландски, сега с Ения - какво да си пожелая повече, приятелю?:)
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
23. katan - 19. stela50 - Поздравът много ми хареса, Кати ... а разказът ...
03.02.2013 16:52
stela50 написа:
разказът разкрива красотата на незабравими моменти
със скъп на сърцето човек ... Разбрах и за обещанието...
Но усетих и силата на приятелството ви не само с подареното
по телефона кокиче, а и с телефонните разходки
по пътеките на вълшебната планина, която и аз обожавам.
На това се дължи и емоцията ми, и пожеланията към вас двете.
Така се случи и в моя живот - имам много приятели, истински,
изключително важни и специални за мен, и тук - в блога срещнах
хора, които не съм виждала и не зная дали ще видя, но мога
да наричам - приятели ... Хубава вечер, мила !


Мила, Таня!
Знам, че ТИ си разбрала, но реших да напиша малко по-широко /по македонски:)/ обяснение, за да не стане грешка.
Сегашния ти коментар ме накара да се замисля как и кога се заражда едно приятелство и какво го крепи.
Сега си мисля, че отговорът е ДОВЕРИЕ /сигурна съм, че има още много други неща, но това е първото/.
Разходките ни са из различни места на страната. Дори и в магазина:).
Много ме радва, че усещаш истинското чувство и емоцията, които ме завладяха с това кокиченце /както и и с твоето/ - тогава бях истински щастлива, както и сега.
Имам приятели от много години, имам и по-нови, макар да казват, че истинските приятелства се градят в детството и младостта.
Понякога приятелството започва преди пет години, а имаш чувството, че е от детството.
Така е и с блоговите ми приятели.
Някои ги усещам толкова близки, че често се сещам за тях като за реални и истински.
Ти си в тази категория, Таня:).
Хубава вечер и на теб, мила!

цитирай
24. katan - 20. monaliza121 - И аз подарих днес букетче кокиченца ...
03.02.2013 16:57
monaliza121 написа:
И аз подарих днес букетче кокиченца от моята градинка. Не са много едри, но белите им личица са толкова усмихнати!:)
Поздраж, Катан!:)


Здравей, Лизи!
Не много едри, но с усмихнати личица!
Букетче кокиченца от моята градина - толкова ми домиля!
Спомних си едно букетче кокиченца от "мамината градина", което получих преди много години като студентка /преди 40!!!!!/.
Имам и един разказ за това. Ако го намеря ще ти го посветя:).
Публикуван е тук някъде. Тогава hristam с един неин разказ ме провокира.
Благодаря ти, Лизи!
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
25. ivesa - Привет,katan!
03.02.2013 18:40
Хубаво е да намираме време за хората,на които държим.Благодаря за хубавите пожелания!:)
цитирай
26. kamosutrov - А, винаги мога да те изненадам.... Приятно. :-)
03.02.2013 18:51
katan написа:
kamosutrov написа:
Ама по мой си начин.
http://www.youtube.com/watch?v=cuASW-VX6Sg


Хей, Сава! Здравей!
Веднъж ти бях написала да "ни съ прайш на страшник, ни мъй страх ут тебе" /от "Записките на Захари Стоянов/ и пак ти го повторих.
Начинът ти на поздравяване много ми харесва!
Поздрави ме веднъж по ирландски, сега с Ения - какво да си пожелая повече, приятелю?:)
Поздрави и хубава вечер!


Поздрави и за тебе, Кате!
цитирай
27. vostroto - :)Много приятен разказ. Кафе, к...
03.02.2013 19:18
:)Много приятен разказ. Кафе, кокичета, и обич:)
Поздрави, Катан!
цитирай
28. qbylkovcvqt - :)
03.02.2013 19:20
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=470675062988634&set=a.411109048945236.99723.100001384340361&type=1&theater
цитирай
29. katan - 25. ivesa - Привет,katan!
03.02.2013 19:48
ivesa написа:
Хубаво е да намираме време за хората,на които държим.Благодаря за хубавите пожелания!:)


Здравей, Иве!
Колко струва една добра дума или жест?
И колко много ни дават и думите и жеста!
Поздрави!
цитирай
30. katan - 26. kamosutrov - А, винаги мога да те изненадам.... Приятно. :-)
03.02.2013 19:49
Благодаря ти, Сава!
цитирай
31. katan - 27. vostroto - :)Много приятен разказ.
03.02.2013 19:50
vostroto написа:
:)Много приятен разказ. Кафе, кокичета, и обич:)
Поздрави, Катан!


Здравей, приятелю!
Това е много приятно преживяване:).
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
32. katan - 28. qbylkovcvqt - :)
03.02.2013 19:52
Славе, благодаря ти!
Разнежи ме!
Хубава вечер!
цитирай
33. bven - Дано приятелите ти са като кокичетата - здрави, силни и нежни:)))
03.02.2013 20:07
Хубава вечер, Катя!
цитирай
34. katan - bven - Дано приятелите ти са като кокичетата - здрави, силни и нежни:)))
03.02.2013 20:10
Дано, bven!
И ти бъди като кокиче!:)
Хубава вечер!
цитирай
35. tota - Мила, Катя!!
03.02.2013 20:38
"- Кафе и кокичета! Невероятно съчетание! Ако можех бих направила такъв парфюм, като добавя и капка любов, разбира се!"
Прекрасно си го казала. Нека да е парфюм за да ухае на пролет и нежност!!
Поздрави за постинга и за подсещането, че Пролетта по - рано почука на вратата. Бърза ли бърза. Надявам се Малък Сечко да не се разлюти.
И още припомни ми една песен от детството. "Кокиченце, момиченце, бело, беленичко, що си толкоз подранило само саменичко. Ази дойдох ..." и до тук е останала в мислите ми.
Поздравявам те с цветята, пробудили се в очакване на пролетта!!
http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/24/v-ochakvane-na-proletta.908680
цитирай
36. ckarlet - Привет, Катя! Знаеш ли и аз днес в...
03.02.2013 21:04
Привет, Катя! Знаеш ли и аз днес видях кокичета. А до тях и една калинка:) Прекрасна е случката, която ни разказа! А още по-прекрасно е, че имаме такива приятели!!!
цитирай
37. katan - 35. tota - Мила, Катя!!
03.02.2013 22:11
tota написа:
"- Кафе и кокичета! Невероятно съчетание! Ако можех бих направила такъв парфюм, като добавя и капка любов, разбира се!"
Прекрасно си го казала. Нека да е парфюм за да ухае на пролет и нежност!!
Поздрави за постинга и за подсещането, че Пролетта по - рано почука на вратата. Бърза ли бърза. Надявам се Малък Сечко да не се разлюти.
И още припомни ми една песен от детството. "Кокиченце, момиченце, бело, беленичко, що си толкоз подранило само саменичко. Ази дойдох ..." и до тук е останала в мислите ми.
Поздравявам те с цветята, пробудили се в очакване на пролетта!!
http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/24/v-ochakvane-na-proletta.908680


Здравей, Ати!
Знаеш ли, че и аз си мислех за тази песничка вчера и много я търсих, но намерих само тази, която съм сложила втора в постинга.
Пролетта чука, духа ураганно и тропа дъждовно-градоносно почти като по Вапцаров:).
Видях постинга ти от миналата година. /Странно, че не съм го видяла тогава/.
Не оставих коментар, но за сметка на това се насладих на красотата, за която ти благодаря!
Прегръщам те и ти пожелавам красива вечер!

цитирай
38. katan - 36. ckarlet - Привет, Катя!
03.02.2013 22:16
ckarlet написа:
Привет, Катя! Знаеш ли и аз днес видях кокичета. А до тях и една калинка:) Прекрасна е случката, която ни разказа! А още по-прекрасно е, че имаме такива приятели!!!


Здравей, скъпа и мила Скарлет!
Днес и аз получих истински кокичета - бели, нежни, с аромат и капчици дъждовни.
Прекрасно е, че имаме такива приятели!
А ти ме усмихна с калинката:), любима на Мишел:).
Поздрави и прекрасна вечер ти пожелавам!

цитирай
39. cinderellathespy - Ааааа, помня го това...
04.02.2013 10:30
... от преди време, Кате...
Даже бях и коментирала...
Малко съм мълчаливичка напоследък,
но в блоговете на приятелките ми от нет-а
надничам през визьора на снайпера редовно...
Прегръдка за тебе и обещавам скоро да пиша на мейл-а!

Ели
цитирай
40. makont - Здравей мила Катя,
04.02.2013 12:25
спомням си този твой постинг, аз още нямах блог тук, а надниквах през ДИР.БГ. Хареса ми, излъчваше любов, аромат на кафе и оптимизъм с кокичета. Така да бъде винаги. Винаги бъди обичана, обгрижвана и щастлива. Усмивки!
цитирай
41. katan - 39. cinderellathespy - Ааааа, помня го това...
04.02.2013 13:19
cinderellathespy написа:
... от преди време, Кате...
Даже бях и коментирала...
Малко съм мълчаливичка напоследък,
но в блоговете на приятелките ми от нет-а
надничам през визьора на снайпера редовно...
Прегръдка за тебе и обещавам скоро да пиша на мейл-а!

Ели


Здравей, мила Ели!
Твоят визьор явно има и устройство за памет:))).
Да, това съм го писала на 20.02.2009-та.
Това е годината, която ми е любима в последните 10:))).
Ще те очаквам на мейл-а с нетърпение.
Прегръщам те с обич.
цитирай
42. katan - makont -
04.02.2013 13:29
Здравей, мила Мая!
Радвам се, че има хора, които помнят като теб и Ели:).
Аз пък си спомням как с изненада открих, че "Кафе и кокичета" е на първа страница.
Това беше първото ми излизане на Първа в първите няколко.
Изненадах се, защото си мисля, че преди това имах много по-добри неща, но това явно беше достигнало до сърцата на повече хора.
И сега не мога да си обясня защо. Може би, заради това, че всеки е намерил частица от себе си.
Радвам се също, че си направи блог, който четях с интерес. Сега не мога да чета толкова /особено тези дни и месец:(/.
Надявам се отново да вляза във форма и да чета ПОНЕ приятелите си:).
Поздрави, Майче! Хубав и слънчево-усмихнат ден!
цитирай
43. magnoliya - Нежност, красота, аромат. . . По...
05.02.2013 22:33
Нежност, красота, аромат . . .
Поздрави за интересния постинг!
цитирай
44. ivarne - Ще сложа повече от капка любов!
08.02.2013 23:21
Здравей,
ето че четейки твоя постинг ми даде идея как да изненадам любим човек след няколко седмици. Засадил съм минзухари в една голяма саксия и им трябват около две седмици да цъфнат :). И двамата сме големи любители на кафето - еспресо of course. От любовта ще сложа повече от капка, една делва поне - за да е по-романтично! Благодаря за хубавия постинг!
цитирай
45. katan - 43. magnoliya - Нежност, красота, аромат. . .
10.02.2013 13:55
magnoliya написа:
Нежност, красота, аромат . . .
Поздрави за интересния постинг!


Здравей, мила Раче!
Прочетох коментара ти и си представих твоята красива, спретната и отлично поддържана градинка.
Представих си нацъфтелите кокичета в нея и всички други цветя, които вече се опитват да излязат за радост на сетивата.
Поздрави!
цитирай
46. katan - 44. ivarne - Ще сложа повече от капка любов!
10.02.2013 13:59
ivarne написа:
Здравей,
ето че четейки твоя постинг ми даде идея как да изненадам любим човек след няколко седмици. Засадил съм минзухари в една голяма саксия и им трябват около две седмици да цъфнат :). И двамата сме големи любители на кафето - еспресо of course. От любовта ще сложа повече от капка, една делва поне - за да е по-романтично! Благодаря за хубавия постинг!


Здравей, Стояне!
Умили ме с тези минзухари!
Представих си нежните и ефирни листенца като малки пламъчета.
Сложи, колкото капки искаш! Сложи и цяла делва - и нека е споделена!
Така ароматът е вълшебен!
Поздрави и минзухарен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5682214
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196376
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930