Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2012 17:30 - ХРУПКАВИ ПИЛЕШКИ ХАПКИ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27168 Коментари: 51 Гласове:
45

Последна промяна: 27.10.2012 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                    imageimage

                                    Какво може да се приготви от едно пиле?

 

                        „Какво е това пиле, то да не е било, колкото слон J?”

Този въпрос ми зададе синът ми днес на обед.

В последно време купувам пиле “DUC” – не искам да прозвучи като рекмама, но съм сигурна, че който го познава едва ли би си купил друго.

Наистина прилича на истинско домашно пиле, особено след като го поопърля на газовия котлон.  Тогава ароматът става съвсем истински.

Тук се сещам за едно приятелско семейство и не мога да не споделя с вас J.

Приятелят категорично отказваше да хапне бройлер.

Жена  му пък  измислила „трика” J с пърленето J.

И така имаше мир, любов и хармония в семейството J.

И аз така сега – без пърлене няма истински вкус , няма пълно удоволствие и хармония J.

Сега се пригответе за изненадата – от едно пиле приготвих  какво ли не J.

Най-напред супа.
После  от горната част на бутчетата /обекостени/ и част от  бялото филе направих  4 /четири пържоли/, изпечени на грил-тигана.

В една малка тавичка реших да направя гарнитура от задушени картофи, моркови, гъби, кервиз и скилидки НЕОБЕЛЕН чесън, но сложих и малко от пилешката мазнина. Пилето беше над 1 800 гр., та имаше възможност да сложа и  няколко месца. Завих тавичката с алуминиево фолио – и във фурната.

От долната част на бутчетата/коктейлната/, крилцата, разделени на по две, част от бялото филе /пилето беше голямо и всичко беше ДОВОЛНО достатъчно J/ направих хрупкави пишешки хапки.

Точно на тях ще отделя малко повече внимамие и ще ви ги предложа като нещо по-различно и разнообразно.

За тези  „хапки” – /бутчетата и крилцата в никакъв случай не може да се отнесат в категорията  „хапки” J/ направих  марината, дресинг или, както ви харесва от :

 

1.     1. мед

2.     2.  кетчъп

3.      3.майонеза

4.      4.тъмен оцет балсамико

5.      5.дижонска горчица

6.      6.черен пипер

7.      7.малко настърган джинжифил /да се усеща в „далечина”/

8.      8.„мамита” /е, тя ми е любима J/

9.      8.сусамово семе

10.  9.корнфлейкс

11.  10.трохи от стар царевичен хляб

Не  пиша пропорции, защото всичко зависи от големината и количеството на месото.

Аз сложих по около 2 /две/ супени лъжици мед, кетчъп, майонеза и балсамико.

Горчицата е една чаена лъжичка, а „мамита”-та – една супена. Черният пипер – на вкус, джинжифилът също /може да пробвате и с друга подправка по ваш избор, но не бива да се прекалява/. 

Всичко разбърквам  добре, за да се стопи меда.

После  изсипвам в съд, който може да се захлупи – аз ползвам йенска тенджерка с капак, слагам месетата да се овкусят добре и ги оставям  да престоят в хладиника до другия ден /може и само няколко часа/.

Приготвям в една чиния наронените трохи от стария хляб, в друга – сусама, в трета корнфлейкса.

Изваждам добре овкусеното месо и овалвам в една от чиниите по избор. Този път установих, че корнфлейксът го няма /изхвърлих го преди време и не съм се сетила да купя нов/. Започнах  с трохите от царевичен хляб и така се „отнесох”, че забравих за сусама J.

В тава, покрита с хартия за печене и без грам мазнина /майонезата замества мазнината/ подреждам вече готовите „оваляни” J месенца и ги слагам във фурната при тавата с „гарнитурата” J.

При пуснат вентилатор и на около 200 градуса за 30-ина минути всичко е готово.

Е, аз им  „бая” от време на време – обръщам ги насам-натам, махнам  фолиото от тавата с „гарнитура” J, за да хванат „загар” J картофите и месото.

С тези пилешки истории много върви и салатата, която бях направила от айсберг, настърган морков, краставица, сушени домати /собствено производство - само сушенето/ и няколко листенца наситнен кервиз/. В дресинга слагам и фино счукана скилидка чесън за аромат /може и чесън на прах/.

Дресингът е много тривиален, но всички го харесват.

Приготвям го от малко зехтин и малко ленено масло /заради холестерола, де/, бял балсамов оцет, фино счуканата скилидка чесън и сол на вкус /за салата използвам калиева сол, защото все пак не е доказано, че е толкова вредна като натриевата J/. Имам си едно бурканче, което се затвяря с пластмасово капаче и разДРУСВАМ J добре до получаване на хомогенна смес.

Всеки сам си подправя салата според вкуса.

Ами това е .

Ако предпочитате може да си пожелаете  „Наздраве!” с чаша сухо бяло вино, розе или бира. Може и червено. Въпрос на личен избор J.

Да ви е вкусно!




Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Прекрасно си се справила. Благо...
27.10.2012 17:54
Прекрасно си се справила.
Благодаря за рецептата.
цитирай
2. erato7 - Ммммм, вкуснотийки! Аз пък сг...
27.10.2012 18:04
Ммммм, вкуснотийки!
Аз пък сготвих бобец.:)
цитирай
3. kamosutrov - Пак ли ти!?!?!?!?!?
27.10.2012 18:07
Амаан! :-))))))))))))) Кервиза го вдянах к`во е, ама сега "мамита". Ами, "маминка" не е у нас вече и не мога да я изсуша и стрия на ситно. Пък и ще вгорчи в каквото и да я сложа. Дори и да кисне 3 месеца в оцет с мед, пак ще е кисело.
цитирай
4. diamant1965 - Още една върховна рецепта! :)
27.10.2012 18:37
Ех, защо си нямам едно Катенце като теб вкъщи, щях аз да стана като слон, не пилето. ;)) Е, аз ще мина с домашна пица тази вечер. Но си записвам хапките да ги пробвам някой ден и тях. Благодаря, Кате!
Приятна и уютна съботна вечер! :)
цитирай
5. katan - 1. stix - Прекрасно си се справила.
27.10.2012 18:38
stix написа:
Прекрасно си се справила.
Благодаря за рецептата.



Благодаря, stix!
Бързах да опиша рецептата, за да може някой да се възползва от нея в неделя.
Поздрави!
цитирай
6. katan - 2. erato7 - Ммммм, вкуснотийки!
27.10.2012 18:39
erato7 написа:
Ммммм, вкуснотийки!
Аз пък сготвих бобец.:)


Оооо, и бобецът си го бива:).
Да ви е вкусно!
цитирай
7. katan - 2. erato7 - Ммммм, вкуснотийки!
27.10.2012 18:40
erato7 написа:
Ммммм, вкуснотийки!
Аз пък сготвих бобец.:)


Оооо, и бобецът си го бива:).
Да ви е вкусно!
цитирай
8. katan - 3. kamosutrov - Пак ли ти!?!?!?!?!?
27.10.2012 18:42
kamosutrov написа:
Амаан! :-))))))))))))) Кервиза го вдянах к`во е, ама сега "мамита". Ами, "маминка" не е у нас вече и не мога да я изсуша и стрия на ситно. Пък и ще вгорчи в каквото и да я сложа. Дори и да кисне 3 месеца в оцет с мед, пак ще е кисело.


Здравей, Сава!
Извини ме, но пак съм аз:))).
Ще ти обясня какво е "Мамита" - универсална подправка, като "Вегета", "Маги" и др.
Ако ти образувам скомина:) - повече няма да пиша рецепКи:).

цитирай
9. katan - diamant1965 -
27.10.2012 18:46
18:37 - Още една върховна рецепта! :)

от: diamant1965 За постинг: ХРУПКАВИ ПИЛЕШКИ ХАПКИ
Ех, защо си нямам едно Катенце като теб вкъщи, щях аз да стана като слон, не пилето. ;)) Е, аз ще мина с домашна пица тази вечер. Но си записвам хапките да ги пробвам някой ден и тях. Благодаря, Кате!
Приятна и уютна съботна вечер! :)

Здравей, Диамантче!
От моите "манджи" не се дебелее:), защото се старая да са съобразени със здравословното хранете.
Като реших да опиша днешната рецепта си помислих за теб и Чайчето:).
И аз обичам пица и то много:)))).
Прати едно малко парче:)))).
цитирай
10. hristo27 - Дано да е вкусно.
27.10.2012 18:55
Дано да е вкусно.
цитирай
11. katan - hristo27 -
27.10.2012 18:56
Вкусно е, Ице:).
Затова го описах.
цитирай
12. diamant1965 - :)
27.10.2012 19:07
Разбира се, Кате, пращам веднага, и то голямо. Хващай! :)
цитирай
13. katan - diamant1965 -
27.10.2012 19:14
Благодаря, Диамантче!
Сега ще си го хапна с удоволствие:))).
цитирай
14. анонимен - Вкусна рецепта, Кате! ;)
27.10.2012 19:24
Разкоствам пиле за няколо минути с подходящи ножове. Ще пробвам рецептата някой път, харесвам марнатата, другото го правя сходно. Спокойна вечер ;)
цитирай
15. kamosutrov - Така кажи! Рекох, че ще трябва да се снабдявам с тъща наново, да я кисна в оцет и подправки
27.10.2012 19:29
katan написа:
kamosutrov написа:
Амаан! :-))))))))))))) Кервиза го вдянах к`во е, ама сега "мамита". Ами, "маминка" не е у нас вече и не мога да я изсуша и стрия на ситно. Пък и ще вгорчи в каквото и да я сложа. Дори и да кисне 3 месеца в оцет с мед, пак ще е кисело.


Здравей, Сава!
Извини ме, но пак съм аз:))).
Ще ти обясня какво е "Мамита" - универсална подправка, като "Вегета", "Маги" и др.
Ако ти образувам скомина:) - повече няма да пиша рецепКи:).


да я суша и стривам на ситно. :-))))))))))))) Не съм ти разказвал, ама веднъж отивам да си купа дафинов лист. Дайте 100 грама, казвам. Продавачката ме изгледа все едно и се тупурдяса най-зеленото човече в иснорията. Пита, ама сериозно ли? Съвсем убедено казах "ДА". Сега имам дафинов лист за една петилетка напред.
цитирай
16. katan - gogi6666 -
27.10.2012 19:53
Здравей, Гоги!
Всичко е въпрос на интерпретация.
Не е задължително да се придържаме стриктно към дадена рецепта - просто си я нагласяваме по нашия вкус.
Ще очаквам някой ден да ми кажеш дали ти е харесала моята импровизация:).
Наздрааве!:)
цитирай
17. katan - kamosutrov -
27.10.2012 20:00
Ей, Сава!:)))
Пълен си с такива истории:).
Аз пък имам от о.Левкада сигурно килограм дафинови листа, с "барабонките":) барабар ":) и няколко клонки, които също са силно ароматни.
Рядко ползвам дафинов лист. На телешко варено и някои други телешки манджи, но винаги по малко.
НАВИК от стари времена:))))).
цитирай
18. kamosutrov - Едно кило дафинов лист вече е количество. За 50 години напред имаш. Най-малко.
27.10.2012 20:30
katan написа:
Ей, Сава!:)))
Пълен си с такива истории:).
Аз пък имам от о.Левкада сигурно килограм дафинови листа, с "барабонките":) барабар ":) и няколко клонки, които също са силно ароматни.
Рядко ползвам дафинов лист. На телешко варено и някои други телешки манджи, но винаги по малко.
НАВИК от стари времена:))))).

Можеш спокойно да го оставяте в наследство. :-))))))))))))
цитирай
19. katan - kamosutrov -
27.10.2012 20:35
:))))
Сигурна съм:))).
Така е и с един зехтин от истиски по-истински.
Ама много истински за моя вкус:))).
Представи си една туба от 25 литра:)!!!!
Добре, че съм добричка и правя подаръци:))).
Толкова лаври и зехтин съм подарила:))), че някои ме благославят /с добро, хей:)))/.

цитирай
20. katan - priqtel12 -
27.10.2012 20:50
Здравей, Ивче!
Пробвай я някой път.
Сигурна съм, че ти хареса.
цитирай
21. kamosutrov - Че аз съм блед аматьор в сравнение с тебе. До сега не ми е хрумвало да купя 30 кила олио, примерно.
27.10.2012 21:04
katan написа:
:))))
Сигурна съм:))).
Така е и с един зехтин от истиски по-истински.
Ама много истински за моя вкус:))).
Представи си една туба от 25 литра:)!!!!
Добре, че съм добричка и правя подаръци:))).
Толкова лаври и зехтин съм подарила:))), че някои ме благославят /с добро, хей:)))/.

В постиженията ми влизат и 8 кила гъби.
цитирай
22. katan - kamosutrov -
27.10.2012 21:17
Не съм купила 30 кИла шарлань:)))).
Донесоха го ми го приятели от маслобойната на техни приятели:))).
Истински и много качествен екстра върджин зехтин, но много ми мирише на ... истинско:).
Не е за нашия вкус:).
цитирай
23. megg - Наздраве и от мен, Кате!
27.10.2012 21:50
Тук съм с чаша бяло вино и с категоричната увереност, че в най - скоро време ( може и още утре ) ще опитам пилешките хапки; изкушение са си, вижда се, че са мнооого вкусни! Благодаря за споделеното!
Приятна съботна вечер и весела, пълна с радост неделя! :)
цитирай
24. katan - megg -
27.10.2012 22:04
Наздраве, Мег!
Пробвай ги, но внимавай да не забравиш сусама като мен:).
Снаха ми ги хареса и без сусам. Всъщност сусама го слагам заради нея, но този път беше останал зад хартията за печене и - стана тя, каквато стана:))).
Да ви са вкусни хапките и пийнете и заради мен:).
цитирай
25. kasnaprolet9999 - Тази вечер правих каварма, но някой ...
27.10.2012 23:02
Тази вечер правих каварма, но някой ден при повече време може да се пробвам с твоята рецепта.
цитирай
26. katan - kasnaprolet9999 -
27.10.2012 23:06
Здравей, Невенче!
Кавърма правих преди няколко дни. Утре, живот и здраве ще си устроя пир:) с панирани чушки. Ще пробвам да ги запека върху хартия за печене без мазнина във фурната да видим какво ще се получи:).
Ако не стане - ще ги изпържа:).
цитирай
27. kamosutrov - Пак си е количество. :-)))))))))))))))
28.10.2012 00:15
katan написа:
Не съм купила 30 кИла шарлань:)))).
Донесоха го ми го приятели от маслобойната на техни приятели:))).
Истински и много качествен екстра върджин зехтин, но много ми мирише на ... истинско:).
Не е за нашия вкус:).

Мож омаза цял квартал със зехтин.
цитирай
28. sande - Санде: Ех, че вкусно!
28.10.2012 08:30
Хубаво и в твоята кухня. Божествено ухание.

Поздрави, Кате!
цитирай
29. kamosutrov - Там, където съм организирал срещата блогърска, правят едно великолепно и
28.10.2012 10:29
диетично /само да посмее някой да спори с мене/ пикантно прасешко джоланче, едни пикантни картофки /също диетични/. Правят и едни печени червени чушки /аз си ги искам с мноооооооогоооо чесън. Така че ще компенсирам интензивното слюноотделяне, което получавам от твоя блог.
цитирай
30. sestra - Харесва ми.
28.10.2012 10:54
Ще го направя. Тайната обикновено е в няколкото нюнса по свой избор, което обичам! :)
цитирай
31. katan - 28. sande - Санде: Ех, че вкусно!
28.10.2012 11:10
sande написа:
Хубаво и в твоята кухня. Божествено ухание.

Поздрави, Кате!


Здравей, Санде!
Всеки дом си има специфичен аромат.
При мен в различните части мирише различно.
Мишел като дойде вчера попита: "На какВО ми'ише?"
Татко й каза: "На вкусно" и тя прие отговора с разбиране:))).
Поздрави и на теб, Санде!

цитирай
32. katan - 29. kamosutrov - Там, където съм организирал срещата блогърска, правят едно великолепно
28.10.2012 11:16
kamosutrov написа:
диетично /само да посмее някой да спори с мене/ пикантно прасешко джоланче, едни пикантни картофки /също диетични/. Правят и едни печени червени чушки /аз си ги искам с мноооооооогоооо чесън. Така че ще компенсирам интензивното слюноотделяне, което получавам от твоя блог.


Здравей, Сава!
Хапнете си със здраве всички вкусни и диетични манджички там:))).
Ще съм с вас с мислите си:).
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, покрай тези вкусотии, че сте се събрали за ДЕНЯ НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ, каквито по един или друг начин се явявате и вие, во главе с ВЛАДО КАЧАКЛИЕВ /ka4ak/ без когото не би могла да се осъществи идеята за ЕЛЕКТРОННИТЕ БУДЕЛИ.
За това имам отделен, специален постинг посветен на ИЗДАТЕЛЯ още след бр.1-ви на СПИСАНИЕТО.


цитирай
33. katan - 30. sestra - Харесва ми.
28.10.2012 11:19
sestra написа:
Ще го направя. Тайната обикновено е в няколкото нюнса по свой избор, което обичам! :)


Здравей, сестице!
Направи го по твоя си начин, с твоя си нюанс.
Симеон Щерев - Банана казва, че без импровизация и малко мардигрюн нищо не става:).
И аз така - всяко нещо минава през моето АЗ.
Поздрави и хубав, много вкусен:))) ден!
цитирай
34. starotomagare - Сигурно е чудесно на вкус но...
28.10.2012 11:20
Категорично не става за полевата кухня на дрът парясник дето се събира в раница.Ако е нещо по-простичко с две -три работи в тенджерка , партигрил или тиган...
цитирай
35. katan - starotomagare -
28.10.2012 11:25
11:20 - Сигурно е чудесно на вкус но...

от: starotomagare За постинг: ХРУПКАВИ ПИЛЕШКИ ХАПКИ
Категорично не става за полевата кухня на дрът парясник дето се събира в раница.Ако е нещо по-простичко с две -три работи в тенджерка , партигрил или тиган...

Здравей!
За всяка раница има и меню:).
Много е лесно даже.
Слагаш пилето в една тенджера, пребайваш му с разни зелени подправки, черен пипер, слагаш морков, картоф и глава лук и готово:).
Имаш и супа и второ без много галимации:))).
Да ти е сладко и да ти е пълна раничката:).
цитирай
36. vostroto - :)Приятно е при теб. Каква е тази ...
28.10.2012 11:30
:)Приятно е при теб. Каква е тази случайност, не знам:) - днес у нас се готви печено пиле с картофки, а на миналия ти постинг за рибата, имаше риба:))) Абе, има нещо..:)))
Поздрави!:)
цитирай
37. katan - vostroto -
28.10.2012 11:35
11:30 - :)Приятно е при теб. Каква е тази ...

от: vostroto За постинг: ХРУПКАВИ ПИЛЕШКИ ХАПКИ
:)Приятно е при теб. Каква е тази случайност, не знам:) - днес у нас се готви печено пиле с картофки, а на миналия ти постинг за рибата, имаше риба:))) Абе, има нещо..:)))
Поздрави!:)

Здравей, приятелю!
Знаеш, че няма нищо случайно, нали:)?
Ти само приготви хубаво винце:) и го сподели тук, с нас:)
Наздраве и да ни е вкусно на всички!:)
цитирай
38. makont - Здравей Кате,
28.10.2012 12:07
много вкусно звучи, ще пробвам при пръв удобен случай. Аз този уикенд се боря със същото, но приготвено от домашно петле от мама. Напълних го с плънка от ориз, гъбки, воденичка и дробче. Сварих го, от бульона направих супичка и любимата на всички в къщи каша с бялото месце. Пръстите си да оближеш. Хубав и слънчев неделен ден!
цитирай
39. katan - makont-
28.10.2012 12:24
Здравей, Майче!
Разплакаме с това това "петле от МАМА".
Да е жива и здрава дълги години!
Радвайте се едни на други и се обичайте.
Хубав ден, Мая!
Да ви е вкусно петлето от мама, приготвено от теб!
цитирай
40. kamosutrov - Ама ние ще се будим преди това. :-))))))
28.10.2012 12:41
katan написа:
kamosutrov написа:
диетично /само да посмее някой да спори с мене/ пикантно прасешко джоланче, едни пикантни картофки /също диетични/. Правят и едни печени червени чушки /аз си ги искам с мноооооооогоооо чесън. Така че ще компенсирам интензивното слюноотделяне, което получавам от твоя блог.

И 20 кила списания ще нося. Имаш представа, колко е гот в компания на интелигентни люде. И вземи, че ела и ти. Ще си останеш неразбудена и ще трябва да вдигам гюрултия, за да те събудя. Ама ха! :-))))
Здравей, Сава!
Хапнете си със здраве всички вкусни и диетични манджички там:))).
Ще съм с вас с мислите си:).
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ, покрай тези вкусотии, че сте се събрали за ДЕНЯ НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ, каквито по един или друг начин се явявате и вие, во главе с ВЛАДО КАЧАКЛИЕВ /ka4ak/ без когото не би могла да се осъществи идеята за ЕЛЕКТРОННИТЕ БУДЕЛИ.
За това имам отделен, специален постинг посветен на ИЗДАТЕЛЯ още след бр.1-ви на СПИСАНИЕТО.



цитирай
41. katan - 40. kamosutrov - Ама ние ще се будим преди това. :-))))))
28.10.2012 12:58
От както се помня все страдам от безсъние - ще остана будна, бъди рахат:).
цитирай
42. kamosutrov - Кате, ще шушна на Вострото да донесе бутилка приспивателно.
28.10.2012 13:27
katan написа:
От както се помня все страдам от безсъние - ще остана будна, бъди рахат:).

Искам да знаеш, че съм провокатор и половина. И изкусител. Ако се проснеш под масата в сладка дрямка, аз ще съм причината. :-)))))))))))
цитирай
43. vostroto - :)))
28.10.2012 13:49
:)Приятелко, сигурно ще ти прозвучи потресаващо:), но се изкуших на своя глава виното, което ще "донеса", да е от червеното "пино ноар"...:)
Ще се обоснава със следните три причини!:):
1. Макар и червено вино, то е от по-леките такива.
2. Малко застудя, и моментът вече е по-подходящ за сервиране на "розе", и "пино ноар".
3. Неслучайно го препоръчвам, защото преди известно време ни донесоха от едно пловдивско "шато" :) десет литра букетно (от три сорта грозде) червено вино, което е леко, с интересен привкус на бадемов ликьор, чай, едва-едва пикантно, а накрая остава дори бих казал, отенък като на шоколад...:) На мен специално, това вино удивително много ми прилича на "пино ноар", макар, че когато ни го подариха, не питах от какви точно сортове е направено..., нали разбираш:)
Уверявам те теб, и компанията, че винцето ни върви супер с пилешко, и няма начин да не е така и с "пино ноар"!:)))
Разтърсих се из нета, за да видя с кое точно "пино ноар" съвпада нашето вино, и се спрях ето на това:
Пино ноар 2008 Nimbus Винарска изба “Кастра рубра”
http://e-vestnik.bg/imgs/pinot_noir09/Pinot_Noir09-Nimbus2008.jpg
Наздраве!:)))
цитирай
44. katan - kamosutrov -
28.10.2012 16:54
Ще те разочаровам, Сава. Може да ме наречеш и "госпожица":), както ме наричаха някои колеги, но аз не мога да пия:).
Вдигам чашата /да не се цепя от колектива:)/ и толкова.
А vostroto e приготвил "пино ноар":) - ще "дойде":) след малко.
Аз отивам да гледам "Всяка неделя".
цитирай
45. gocho52 - Ммммного хубаво!!!...
28.10.2012 17:50
Резни на ситничко и три листенца розмарин, пресни...
цитирай
46. kamosutrov - И рече Камо Сутров с уплаха в гласа
28.10.2012 18:25
katan написа:
Ще те разочаровам, Сава. Може да ме наречеш и "госпожица":), както ме наричаха някои колеги, но аз не мога да пия:).
Вдигам чашата /да не се цепя от колектива:)/ и толкова.
А vostroto e приготвил "пино ноар":) - ще "дойде":) след малко.
Аз отивам да гледам "Всяка неделя".

Да пази Бог компаниите, мъжете и всички, пиячи от непиещи трезвеници, които чаша за пръв път вдигат. И рече още Камо Сутров, треперете и със страх побегнете, когато непиещ каже, абе я да опитам туй вино чудесно. Историята знае не един и два случая на подмасени компании.
цитирай
47. katan - 43. vostroto - :)))
28.10.2012 21:04
Разчитам на добрия ти вкус:).
А виното от пловдивско съм сигурна, че е отлично.
Описанието ти ме навежда на мисълта за едно леко и букетно вино от този край.
Аз не пия, но съм страхотен дегустатор и никога не се лъжа:).
Наздраве и хубава вечер!
цитирай
48. katan - gosho52 -
28.10.2012 21:06
Не обичам особено розмарин.
Слагам го почти само на агшешко. Иначе звучи изкушаващо:).
Въпрос на вкус.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
49. katan - kamosutrov -
28.10.2012 21:14
Мислиш ли, че за моите 59 години не съм опитвала разни видове питиета, приятелю:)?
Правилно мислиш:).
Опитвала съм, но не ми е приятно.
Писах на vostroto, че съм отличен дегустатор. Казвам го и на теб, но само ДЕГУСТИРАМ.
Знаеш как става това, нали:)?
Иначе оценявам високо чувството ти за хумор:).
Благодаря ти за многото усмивки, които ми предизвикваш!
Обещавам, че повече няма да правя така - да засилвам функцията на слюнчените ти жлези:)))).
Ще пусна скоро един спомен за нещо, но без рецепКа:))).
Приятна вечер, Сава!
цитирай
50. 4aiotgluhar4e - Кате, цял ден се боря с водата, до ...
29.10.2012 20:10
Кате, цял ден се боря с водата, до къщи плувах, а сега като прочетох, водата текна от устата :))) Имай малко милост, де!!!

Пошегувах се, приятно ми е да чета такива постинги и установих, че не съм единствената, която използва нетрадиционни подправки. Аз направо си правя галета от царевичен хляб, добавям куркума и смлян кориандър, разбърквам, затварям я в буркан и свещенодействам с нея. Само с калиевата сол не мога да се съглася, много ми е блудкава. Ползвам хималайска сол и поне анемии нямаме :)))

П.П. Рибните бонбони станаха превъзходни, но нали тук плуваме и нямах нет, та не можах да ти се похваля веднага :)))
цитирай
51. katan - 50. 4aiotgluhar4e - Кате, цял ден се боря с водата,
31.10.2012 12:28
4aiotgluhar4e написа:
Кате, цял ден се боря с водата, до къщи плувах, а сега като прочетох, водата текна от устата :))) Имай малко милост, де!!!

Пошегувах се, приятно ми е да чета такива постинги и установих, че не съм единствената, която използва нетрадиционни подправки. Аз направо си правя галета от царевичен хляб, добавям куркума и смлян кориандър, разбърквам, затварям я в буркан и свещенодействам с нея. Само с калиевата сол не мога да се съглася, много ми е блудкава. Ползвам хималайска сол и поне анемии нямаме :)))

П.П. Рибните бонбони станаха превъзходни, но нали тук плуваме и нямах нет, та не можах да ти се похваля веднага :)))


Здравей,мило Чайче!
Разбирам от шеги:).
Вече се надявам всичко да е нормализирано.
Радвам се, че "бонбоните" са ви харесали.
Ако знаеш само колко подправки имам и използвам свят ще ти се завие:).
Кориандър, куркума, кардамон, синап, чимен и другите, които ползвам на пръв поглед са несъвместими, но не са:).
Имам ЦЯЛ ПОЛОВИН килограм ЗВЕЗДЕН АНАСОН, който по никакъв начин не мога да оползотворя дори за 20 години:).
Подарявам, ако имаш интерес:).
Аз слагам по едно ромбче от звездичката в разни миксове, в които правя с подправки.
Все мои си измишльотини, но са приятни, а освен това са и ПОЛЕЗНИ:).
След като прочетох за твоето телешко със сини сливи, предполагам, че ще ти харасат и на теб. На всеки микс слагам и по малко канела и карамфилче:).
За калиевата сол няма да говорим:).
С нея не се готви - тя се добавя накрая, но не като да си сложиш истинска, морска или хималайска:).
Обичам да еспериментирам, но не бих стигнала до там да направя торта с черен пипер и люта чушка:) /може да е вкусно, но не съм чак толкова "отворена":)))/
Сега се усмихвам, защото в последния си публикуван постинг пиша за кулинарни спомени и аромати и за АЗНАВУР:), което си е индиректно посвещение и на теб:).
Извини ме, че не можах да ти отговоря вчера, но такава беше ситуацията при мен:).
Сега те прегръщам и ти пожелавам хубав и слънчев ден!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5681341
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196364
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930