Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 21:57 - ОТВЪД ЛЕГЕНДИТЕ с приказките на ГеА
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24356 Коментари: 55 Гласове:
81

Последна промяна: 05.02.2012 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

                     image

 

„ Тези неща, които са около нас, са едни от най-странните неща във вселената. А ние ги мислим за ежедневие!”

 

 

Няма грешка – ГеА, а не Гея, богинята майка на земята.

Чета всеки ред. По няколко пъти. По колкото е нужно, за да стигна отвъд легендите.

Трудно се пресегнах към книгата на Гери Апостолова - razkazvachka.


Получих  книгата й „Отвъд легендите” в първия ден на Новата година. Нямах
 търпение да я отгърна. Но още с посвещението ме изненада, като да спусна бариера към вратата, която исках да затворя.


Много дни минаха, докато започна да я чета, но протегнах  ръка и се пресегнах да отворя нова врата към света.

 

Книгата й ми приличаше с всяка страница на нещо познато, близко, преживяно, но разказано по особено приятен и увлекателен начин, сякаш бях  действащо лице, а не само читател.

 

На места дори си помислях, че съм попаднала при Андерсен, Гор Видал, Ред Бредбъри, Хърбърт Уелс или в нашенски народни приказки, за лами и хали, за самодиви, за митични майстори-строители за вграждане и какво ли още не. Приказките са разказани по един друг начин,  типично неин си ...

 

Може умишлено да е търсен такъв аналог, може да е случайно, но едно е сигурно – книгата те води и запраща в мъдростта.


Е, не бързайте да се усмихвате скептично.


Мъдростта какво е всъщност?

Мисля си, че мъдростта е припомняне на неща, познания, усещания, които сме имали с раждането, но постепенно сме забравили.

Някои си ги припомнят и намират Вратите на Времето, строени от Демиурга , Строителя, Смесителя, Дизайнера или Градинаря, намират Пътя.

Други, колкото и да се стараят не достигат до забравеното Познание. За всеки е различно. Може би не на всеки е дадено да достигне и се слее с Гея и чрез нея с Вселената, с магията, със забравеното знаене.

 

Има и съвсем съвременни приказни истории, които сякаш с едно мацване на четката, описват няколко десетилетия, преживени и от нас самите.

 

Книгата е различна.

Книга, изпълнена с легенди, с паралелни светове, с настоящи преживени нереални или нералистично звучащи истории-приказки, изпълнена с напрежение, на места дори с тревога. Виждах  твореца-разказвач на приказки, там, където става прекалено напрегнато и тревожно. Там, където вече си мислиш да спреш за „глъдка въздух”, ГеА те повежда по едни до болка познати и приятни, типично земни красиви места, места, които всеки от нас носи в сърцето си от ранното детство, които не забравя никога.

Липи, дъбове, лозя, габери, акации, диви череши и круши, които насищат въздуха с техните неповторими и преплетени в подсъзнанието аромати, едни неподозирани енергии, карат те да се отпуснеш и да се върнеш наистина във Времето, в онова време, когато всичко е било младо, свежо и зелено, когато полето е било уж същото, но все пак  различно, натежало от роса, от следобедни сенки, с розовеещо по залез небе ...

 

„Там, където ходим да си взимаме приказките наяве и насън – повече на сън, по-малко наяве – е същото място, където ходим обикновено. Трябва обаче да гледаме с другите очи ...”

 

 

Тази книга ме пренасяше от място на място и от светове в светове.

Няколко от приказките ги сънувах. Една дори я сънувах две нощи по ред.

Не мислех да пиша нещо повече от няколко реда на личната линия, но книгата не ми даваше мира, не ми даваше покой.

Седнах  и излезе това, което четете. Не споменавам нищо конкретно. Не искам да пиша за всяка приказка отделно. Не си поставям за цел да направя някакъв анализ или рецензия. Просто искам да се освободя от многото насъбрали се в мен чувства и емоции на съзнателно и подсъзнателно ниво.

Много са и са ми някак много познати ...

 

Самата книга като предмет е интригуваща с илюстрациите на кориците, а и с вътрешното художествено оформление, дело на самата ГеА.

image                    image


Отвъд легендите, в легендите или в реалността – изберете сами.

 

Аз мога само да кажа – „Благодаря за преживяното с твоите приказки, Гери! Очаквам с нетърпение романа.”




Гласувай:
81



1. katan - Написах няколко реда.
04.02.2012 22:01
Надявам се сънищата, които сънувам, след прочитането на книгата на Гери Апостолова да ме оставят на мира:).

Успех, Гери!
цитирай
2. kalin8 - И аз...
04.02.2012 22:18
И аз пожелавам същото! Успех!
Привет, Катя!
Б.
цитирай
3. katan - 2. kalin8 - И аз...
04.02.2012 22:20
kalin8 написа:
И аз пожелавам същото! Успех!
Привет, Катя!
Б.


Здравей, Боре!
Радвам се, че се отби.
На Гери успех!
Хубава вечер от мен.
цитирай
4. jabalka - Много харесах твоето представяне на книгата!
04.02.2012 22:26
На Гери -Успех!
На теб също !Във всичко!
От перманентно сънуващата!
цитирай
5. alexs - Заинтригува ме с тази кника Катя, а ...
04.02.2012 22:28
Заинтригува ме с тази книга Катя, а на razkazvachka. и пожелавам успех!.
Хубава вечер Кате!
цитирай
6. katan - 4. jabalka - Много харесах твоето представяне на книгата!
04.02.2012 22:34
jabalka написа:
На Гери -Успех!
На теб също !Във всичко!
От перманентно сънуващата!


Здравей, Ябълчице!
Нямах намерение да представя книгата на Гери.
Нахвърляла съм само някои дребни неща, които не ми дават мира.
Аз не съм от сънуващите перманенто:), но след книгата сънувам. Сънувам дори две нощи по ред един и същ разказ-приказка.
Надяваям се да не сънувам тази нощ:).
Успех и на теб във всичко!
Хубава вечер.
цитирай
7. katan - 5. alexs - Заинтригува ме с тази кника Катя,
04.02.2012 22:36
alexs написа:
Заинтригува ме с тази кника Катя, а на razkazvachka. и пожелавам успех!.
Хубава вечер Кате!


Прочети я, Алекс.
Препоръчвам ти я горещо.
Хубава вечер и на теб.
цитирай
8. magnoliya - Ех, емоциите са ти дошли в повече, ...
04.02.2012 22:52
Ех, емоциите са ти дошли в повече, затова си сънувала, надявам се само хубави неща. А това е гаранция, че книгата е на ниво.
Поздрави за поста!
цитирай
9. katan - 8. magnoliya - Ех, емоциите са ти дошли в повече,
04.02.2012 22:56
magnoliya написа:
Ех, емоциите са ти дошли в повече, затова си сънувала, надявам се само хубави неща. А това е гаранция, че книгата е на ниво.
Поздрави за поста!


Здравей, Раче!
Благодаря ти, че се отби.
Книгата е на много високо ниво.
Но ми е странно защо една приказка я сънувам две нощи по ред?
Това не е приказка,в която съм намерила нещо от себе си.
Непонятно ми е.
Благодаря ти за поздравите.
Хубава вечер и прегръдка.

цитирай
10. kometapg - И мен ме заинтригува. Обичам при...
05.02.2012 02:20
И мен ме заинтригува. Обичам приказките на Гери и с удоволствие бих им се насладила и в книгата! Пожелавам и на двете ви много хубави емоции!:)
цитирай
11. mitkaloto - Страхотен предговор!За другата ...
05.02.2012 07:38
Страхотен предговор!За другата книга авторката може да те покани да го напишеш.Поздрави!
цитирай
12. katan - 10. kometapg - И мен ме заинтригува.
05.02.2012 10:05
kometapg написа:
И мен ме заинтригува. Обичам приказките на Гери и с удоволствие бих им се насладила и в книгата! Пожелавам и на двете ви много хубави емоции!:)


Здравей, приятелко!
Щом обичаш да четеш приказките на Гери в блога, ти обещавам да се насладиш на тях в книгата много повече.
От опит ти го казавам:)).
Приятен, снежен неделен ден!
цитирай
13. katan - 11. mitkaloto - Страхотен предговор!
05.02.2012 10:08
mitkaloto написа:
Страхотен предговор!За другата книга авторката може да те покани да го напишеш.Поздрави!


Усмихна ме, приятелю:).
Чак пък страхотени предговор:)?
Предговорът на самата Гергана в книгата е истински предговор. Моето само е опит да освободя съзнанието си от натрупаните чувства и емоции.
Хубав ден!
цитирай
14. mitkaloto - Страхотен предговор!За другата ...
05.02.2012 10:20
katan написа:
mitkaloto написа:
Страхотен предговор!За другата книга авторката може да те покани да го напишеш.Поздрави!


Усмихнаме, приятелю:).
Чак пък страхотени предговор:)?
Предговорът на самата Гергана в книгата е истински предговор. Моето само е опит да освободя съзнанието си от натрупаните чувства и емоции.
Хубав ден!

Не знам дали е вярно,че авторите канят други да напишат предговор .За това Гергана да не се чуди много.
цитирай
15. katan - 14. mitkaloto - Страхотен предговор!
05.02.2012 10:27
mitkaloto написа:
katan написа:
mitkaloto написа:
Страхотен предговор!За другата книга авторката може да те покани да го напишеш.Поздрави!


Усмихна ме, приятелю:).
Чак пък страхотени предговор:)?
Предговорът на самата Гергана в книгата е истински предговор. Моето само е опит да освободя съзнанието си от натрупаните чувства и емоции.
Хубав ден!

Не знам дали е вярно,че авторите канят други да напишат предговор .За това Гергана да не се чуди много.


Това си е нейно право:). Книгата си е нейна, ние сме само читатели:).
Пращам ти поздрави и усмивки:)))).

цитирай
16. gocho52 - Мъдростта...
05.02.2012 11:45
Тя е наоколо.
Тя е като полезните изкопаеми.
Бог е посял мъдрост и ние катадневно я откриваме.
Привет,Катан!
цитирай
17. pcelata - Здравей мила.
05.02.2012 12:08
Сега,ме запали и мен.И ще я търся тази книга.А що се касае до сънищата...най вероятно,ти се дава отговор на въпрос или проблем,който те тревожи.И според мен, трябва да вникнеш по обстойно на тях.Сърдечен поздрав мила.
цитирай
18. katan - 16. gocho52 - Мъдростта...
05.02.2012 12:24
gocho52 написа:
Тя е наоколо.
Тя е като полезните изкопаеми.
Бог е посял мъдрост и ние катадневно я откриваме.
Привет,Катан!


Привет, gocho52!
Мъдростта и времето са в нас и ние сме в тях ...
Бог дава.
цитирай
19. katan - 17. pcelata - Здравей мила.
05.02.2012 12:29
pcelata написа:
Сега,ме запали и мен.И ще я търся тази книга.А що се касае до сънищата...най вероятно,ти се дава отговор на въпрос или проблем,който те тревожи.И според мен, трябва да вникнеш по обстойно на тях.Сърдечен поздрав мила.


Здравей, милО пчелице!
Книгата я потърси при Гери. Надявам се да й е останал някой и друг екземпляр /пиши й на лични/.
Да, дава ми се някакъв отговор с тези сънища, но не мога да разбера защо точно тази приказка сънувах две нощи по ред?
Има една друга, в която открих моите очи, но нея не съм я сънувала.
Помислих си, че трябва да напиша нещо и да видя какво ще се случи.
Тази нощ не сънувах:).
Ще се постарая да намеря отговора.
Поздрави и хубав ден!


цитирай
20. ivankalilova - Благодаря, за представянето, мила ...
05.02.2012 12:37
Благодаря, за представянето, мила Катя!
Обичам да чета разказите на Разказвачка!Желая и още много, много творчески успехи !
Сърдечни поздрави и прегръдки и за двете !:)))
цитирай
21. katan - 20. ivankalilova - Благодаря, за представянето, мила
05.02.2012 12:44
ivankalilova написа:
Благодаря, за представянето, мила Катя!
Обичам да чета разказите на Разказвачка!Желая и още много, много творчески успехи !
Сърдечни поздрави и прегръдки и за двете !:)))


Здравей, Ваня!
Радвам се, че се отби.
Мисля, че Разказвачка няма нужда от представяне.
Всички я познаваме и виждаме таланта й.
Аз просто написах няколко думи за нейната великолепна книга.
Поздрави и хубав ден, Ваня! И прегръдка от мен.

цитирай
22. vostroto - Успех на книгата, и на Разказвач...
05.02.2012 12:51
Успех на книгата, и на Разказвачка!
Поздрави!
цитирай
23. katan - 22. vostroto - Успех на книгата, и на Разказвач
05.02.2012 12:53
vostroto написа:
Успех на книгата, и на Разказвачка!
Поздрави!


Успех, здраве и късмет и от мен на Разказвачка.
На теб също:).
Поздрави и хубав ден.
цитирай
24. yotovava - Книгата е различна.
05.02.2012 13:56
Книга, изпълнена с легенди, с паралелни светове, с настоящи преживени нереални или нералистично звучащи истории-приказки, изпълнена с напрежение, на места дори с тревога.


Истината, която си прозряла, те е изпълнила със съдържание.
Хубав ден.

Валя :))))))))))))))))
цитирай
25. katan - Книга, изпълнена с легенди, с па...
05.02.2012 14:09
yotovava написа:
Книга, изпълнена с легенди, с паралелни светове, с настоящи преживени нереални или нералистично звучащи истории-приказки, изпълнена с напрежение, на места дори с тревога.


Истината, която си прозряла, те е изпълнила със съдържание.
Хубав ден.

Валя :))))))))))))))))


Здравей, Валя!
Ще си позволя да цитирам отново авторката:
"„Там, където ходим да си взимаме приказките наяве и насън – повече на сън, по-малко наяве – е същото място, където ходим обикновено. Трябва обаче да гледаме с другите очи ...”

Истината и всичко друго е около нас, само трябва да ги гледаме с ДРУГИТЕ очи.

Благодаря ти за прочита и онова, което си забелязала в моя постинг.
Хубав ден и на теб.
цитирай
26. pevetsa - УСПЕХ НА ГЕРИ!
05.02.2012 14:13
Топли прегръдки Кате, прекрасно представянe на книгата на Гери, усеща се че си омагьосана от нея :))))))
цитирай
27. katan - 26. pevetsa - УСПЕХ НА ГЕРИ!
05.02.2012 14:16
pevetsa написа:
Топли прегръдки Кате, прекрасно представянe на книгата на Гери, усеща се че си омагьосана от нея :))))))


Успех на Гери!
Благодаря за прегръдките, Алекс:)*.
Радвам се да те видя отново.
Не съм омагьосана - ЗАВЛАДЯНА съм от книгата й.
Поздрави на всички.
цитирай
28. martiniki - Книгата е различна - съгласна съм, katan. Вълшебна и увлекателна
05.02.2012 14:54
Щом добър разказвач за ръката те хване, светът ти различен може да стане:)

И аз благодаря на Гери за книгата!
цитирай
29. katan - 28. martiniki - Книгата е различна - съгласна съм, katan. Вълшебна и увлекателна
05.02.2012 15:34
martiniki написа:
Щом добър разказвач за ръката те хване, светът ти различен може да стане:)

И аз благодаря на Гери за книгата!



Taka e, martiniki.
Гери е не само добър разказвач, тя е нещо много повече.
Така миксира времето и световете, че наистина на човек му се завива свят.
Поне при мен е така. В началото, когато започнах да чета приказките й в блога винаги ме заболяваше главата в буквалния смисъл.
Сега се появиха сънищата ...
Така съм се чувствала само с книгите на един руски автор.

Благодаря й и й пожелавам успех и за напред!
цитирай
30. mileidi46 - :)))))
05.02.2012 20:55
Страхотни сте и двете...и разказвачката и ти!!!
истински ви се зарадвах и за съжаление няма как да влезна в легендите...нито да ида отвъд тях,поне докато не мина границата на реалната България..::)))
Прегръдки и за двете:))
цитирай
31. katan - 30. mileidi46 - :)))))
05.02.2012 22:02
mileidi46 написа:
Страхотни сте и двете...и разказвачката и ти!!!
истински ви се зарадвах и за съжаление няма как да влезна в легендите...нито да ида отвъд тях,поне докато не мина границата на реалната България..::)))
Прегръдки и за двете:))


Здравей, скъпа приятелко!
И аз ти се зарадвах много.
Съжалявам, че Гери не се появи днес, но все някога ще прочете хубавите думи за нея.
За легендите, както и за мечтите няма реални граници:) - така че влизай спокойно и смело.
Чакам те:))).
Хубава вечер и поздрави.
цитирай
32. razkazvachka - ИИИИИИЙ! Какви сте всичките, начело с Катя!
05.02.2012 22:40
Днес ми беше тежък ден и имам още три часа работа, а ми се спеше неистово и мрънках - и сега ме разсънихте - в понеделник срещу вторник ще трябва да напиша една извънредна приказка за цялата тайфа от блог.бг

Катя, разбрах, че съм те разстроила. Но - това беше идеята - един вид терапия - с премахване на преградите.
Коя приказка сънуваш - любопитна съм:)))

който иска - напишете си адреса на лични - ще ви изпратя - ако свърши - винаги мога да поръчам още...

цитирай
33. katan - 32. razkazvachka - ИИИИИИЙ! Какви сте всичките, начело с Катя!
05.02.2012 22:47
razkazvachka написа:
Днес ми беше тежък ден и имам още три часа работа, а ми се спеше неистово и мрънках - и сега ме разсънихте - в понеделник срещу вторник ще трябва да напиша една извънредна приказка за цялата тайфа от блог.бг

Катя, разбрах, че съм те разстроила. Но - това беше идеята - един вид терапия - с премахване на преградите.
Коя приказка сънуваш - любопитна съм:)))

който иска - напишете си адреса на лични - ще ви изпратя - ако свърши - винаги мога да поръчам още...



Ей такива сме, на, от баира Джумбарица:))) - там дето излиза онова от корицата:)
А дали сме само от там, знае ли се?
И дали сме само ние си, пак не се знае.
Сънувах няколко, но една я сънувах два пъти.
Познай коя е:))).
Да ти кажа е много лесно:))). Пробвай до три пъти:))).
Не си ме подразнила - ПРЕДИЗВИКА ме да се освободя от много натрупани пластове.

Пожелавам ти по-спокойни дни и не се оставай сънят да те командва:))).

цитирай
34. razkazvachka - Ха, Катя - със сигурност си харесваш онези от Магьосничеството...
05.02.2012 23:09
някоя, в която те няма - това са по-новите - сигурно тролската...

Сънищата - освен че са цветни, широкоекранни, със звук и мирис - развила съм и навика да си ги преправям докато ги сънувам - особено, ако тръгнат в някаква нежелателна посока - обикновено си казвам - я, това е сън, може да се направи и по-друг начин... като си помислиш, че всъщност отнема някакви секунди време... нищо работа.
цитирай
35. katan - 34. razkazvachka - Ха, Катя - със сигурност си харесваш онези от Магьосничеството
05.02.2012 23:19
razkazvachka написа:
някоя, в която те няма - това са по-новите - сигурно тролската...

Сънищата - освен че са цветни, широкоекранни, със звук и мирис - развила съм и навика да си ги преправям докато ги сънувам - особено, ако тръгнат в някаква нежелателна посока - обикновено си казвам - я, това е сън, може да се направи и по-друг начин... като си помислиш, че всъщност отнема някакви секунди време... нищо работа.


За сънищата - случвало ми се е да си казвам, че сънувам и да променя посоката:).
Сънувам цветно, широкоекранно, с АРОМАТ и звук.

За приказките - има една от "Магьосничество".
Другите са от "Болезнено човешко" /там е тази, която сънувах два пъти/.
В една от "Недоказано и недоказуемо" видях ... очите си.

Може вече да се досетиш сама за другото:).
цитирай
36. razkazvachka - а, сега видях това - заболяваше ли те главата - странно -
05.02.2012 23:46
при мен това става с най-любимите ми книги - на първо четене винаги ме е боляла главата, но после ги чета много пъти - май съм прихванала от тях писането... - Тери Пратчет, Удхаус, Азимов, Орхан Памук, а Рушди пак го зарязах на средата. Странното е, че от други не ме боли... дори от Достоевски не ме боли. Но там ефектът е друг.
цитирай
37. inel379 - Благодаря ти за интересното представяне на тази "особена" книга!
06.02.2012 10:41
А също и за "другите очи"!
Изненадите от този род искат търпение,
а може би и от подходящ момент за разчитане на посланията!
Сърдечен поздрав!
цитирай
38. megg - Здравей, Кате! :))
06.02.2012 16:50
Наистина хубавата книга те води, разкрива тайни пред теб, посвещава те в тях и не просто четеш, а вече си в нейната реалност. Радвам се за Гери и й пожелавам много успехи и щастие!
А твоето представяне е чудесно, Кате, не само с усет, но и - с душа и сърце!
цитирай
39. анонимен - Кати, привет!
06.02.2012 19:59
Аз си я знам Разказвачката! Има си дарба. Преди време си изкрънках нейни разкази и си ги чета. :-)))
цитирай
40. bovari - Обичам легендите, а тези няма начин да не прочета:)
06.02.2012 20:24
С авторът Гери Апостолова оказва се, че сме малко съграждани:)

Благодаря за споделеното, Катя.
Поздрави!


цитирай
41. 4aiotgluhar4e - Нищо чудно, Катя! Ти винаги гледаш с ...
06.02.2012 20:50
Нищо чудно, Катя! Ти винаги гледаш с другите очи :)

Успех на разказвачката! Ще потърся книгата и ще си устоя един празник. Обичам мехлемчета за излиняла душа.
цитирай
42. katan - 36. razkazvachka - а, сега видях това - заболяваше ли те главата - странно
06.02.2012 21:19
razkazvachka написа:
при мен това става с най-любимите ми книги - на първо четене винаги ме е боляла главата, но после ги чета много пъти - май съм прихванала от тях писането... - Тери Пратчет, Удхаус, Азимов, Орхан Памук, а Рушди пак го зарязах на средата. Странното е, че от други не ме боли... дори от Достоевски не ме боли. Но там ефектът е друг.


Странно наистина. От малко автори ме боли главата.
Прегръщам те.
цитирай
43. katan - 38. inel379 - Благодаря ти за интересното представяне на тази "особена" книга!
06.02.2012 21:24
inel379 написа:
А също и за "другите очи"!
Изненадите от този род искат търпение,
а може би и от подходящ момент за разчитане на посланията!
Сърдечен поздрав!


Здравей, Инел!
"Другите очи" - може би имам и други очи.
Сънуваното след време показва наяве това, което е ни подсказвало на подсъзнателно ниво.
Понякога много по-рано от очакваното.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
44. katan - 39. megg - Здравей, Кате! :))
06.02.2012 21:27
megg написа:
Наистина хубавата книга те води, разкрива тайни пред теб, посвещава те в тях и не просто четеш, а вече си в нейната реалност. Радвам се за Гери и й пожелавам много успехи и щастие!
А твоето представяне е чудесно, Кате, не само с усет, но и - с душа и сърце!


Здравей, Мег!
Наистина добрият автор може да те поведе по незнайни и знайни пътеки и да отвори пред теб врати, за които си предполагал, но не си бил сигурен, че и има ...
Поздрави и прегръдка.
цитирай
45. katan - 40. katana - Кати, привет!
06.02.2012 21:29
katana написа:
Аз си я знам Разказвачката! Има си дарба. Преди време си изкрънках нейни разкази и си ги чета. :-)))


Привет, Сава!
Има си дарба, бих казала талант нашата Разказвачка.
Чети си нейните разкази и й благодари за тях.
Поздрави!
цитирай
46. katan - 42. 4aiotgluhar4e - Нищо чудно, Катя! Ти винаги гледаш
06.02.2012 21:33
4aiotgluhar4e написа:
Нищо чудно, Катя! Ти винаги гледаш с другите очи :)

Успех на разказвачката! Ще потърся книгата и ще си устоя един празник. Обичам мехлемчета за излиняла душа.


Мило Чайче!
Гледам с моите си очи, които по някога виждат и различни неща, но тук гледах и възприемах по един много особен начин.

Обади се на Гери и ще си получиш книгата, която ти предлагам да четеш с другите очи.

Поздрави, прегръдки и хубава вечер от една излиняла душа:).
цитирай
47. katan - 41. bovari - Обичам легендите, а тези няма начин да не прочета:)
06.02.2012 21:36
bovari написа:
С авторът Гери Апостолова оказва се, че сме малко съграждани:)

Благодаря за споделеното, Катя.
Поздрави!

Здравей, мила Ели!
Радвам се, че сте малко нещо съгражданки:). Така по-лесно книгата ще стигне до теб:).
Радвам се, че се обади.
Поздрави и хубава вечер.




цитирай
48. mamas - Страхотно представяне!
06.02.2012 22:16
И аз чакам с нетърпения моя екземпляр от книгата на Гери. Предвкусвам удоволствието...
Поздрави, Катя :)
цитирай
49. katan - 48. mamas - Страхотно представяне!
06.02.2012 22:33
mamas написа:
И аз чакам с нетърпения моя екземпляр от книгата на Гери. Предвкусвам удоволствието...
Поздрави, Катя :)


Здравей, Славе!
Ще го получиш. Аз получих книгата като новогодишен подарък, но започнах да я чета доста по-късно.
Пожелавам ти удоволствието, което непременно ще изпиташ да е пълно:).
Поздрави и хубава вечер.
цитирай
50. veninski - Гергана има какво да каже! Желая ...
07.02.2012 09:41
Гергана има какво да каже! Желая успех на книгата, а на вас двете - ЗДРАВЕ!
цитирай
51. panazea - Привет на разказвачка ,
07.02.2012 11:26
привет на тебе ! Нещо хубаво да се случи и в България !
цитирай
52. zaw12929 - Поздравления за постинга! За сп...
08.02.2012 14:39
Поздравления за постинга! За споделените чувства...
цитирай
53. katan - 50. veninski - Гергана има какво да каже!
08.02.2012 18:00
veninski написа:
Гергана има какво да каже! Желая успех на книгата, а на вас двете - ЗДРАВЕ!


Има, Васко! Много има!
Благодаря за пожеланията!
цитирай
54. katan - 51. panazea - Привет на разказвачка ,
08.02.2012 18:01
panazea написа:
привет на тебе ! Нещо хубаво да се случи и в България !


Привет, Тони!
Случват се и хубави неща като тази книга:).
цитирай
55. katan - 52. zaw12929 - Поздравления за постинга!
08.02.2012 18:02
zaw12929 написа:
Поздравления за постинга! За споделените чувства...


Благодаря, приятелю!
Поздрави и на теб.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5682730
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930