Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2011 13:30 - 6-те не важни неща, които ме правят щастлива
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20729 Коментари: 48 Гласове:
66


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

6 не важни неща, които ме правят щастлива

Това беше една игра от преди малко повече от две години. Разглеждах архива си и реших да публикувам отново този пост - него самият и коментарите към него.
Много ми се иска да видя дали сме се променили за това време. Да се "преброим":) колко сме останалите верни на blog.bg ...
Ако сме се променили - как сме се променили /за по-добро или не чак толкова/?
Дали дребните неща, които са ни правили щастливи преди ни правят щастливи и сега?
Омръзна ми да слушам и гледам неприятни новини, свързани с опорочени избори,
хитри ходове на още по-хитри съседски политици ...
Искам да се радвам на красота, изисканост и приятни дреболии, които осмилят живота ни и го правят поносим.


1. Обичам шапките, особено кокетните.

Тази ми обич към тях идва може би от ранното ми детство …

Баба, която беше от ГРАДА, когато ме водеше на черква /онази, неповторимата “Св. Св.Кирил и Методий”, с кристалния и вълшебен звук на камбаните!/ се обличаше много стилно и изискано – с кожено палто/може би е било по време на Коледните или Великденските празници/, с шапка с воалетка, която не винаги спускаше. Много харесвах шапките с воалетка, но не съм носила такава! Бях в четвърти курс студентка, когато си купих първата красива шапка с периферия. Дълго я пренасях от град на град/и село/, макар че вече не можеше да се носи, но така – мъчно ми беше да я изхвърля …После се загуби някъде по пътищата на Родината. Имам над 30 шапки – за различно време на годината и за различен повод.Сега ги нося не само от кокетство, но и по необходимост…

image

 

2. Обичам морето!

Тук всеки ще каже ,”че кой не го обича?”

Аз обичам есенното море, когато плажовете са пусти, а водата е чиста и топла като прегръдка! Тогава ми идва да прегърна цялото ласкаво  море и да се слея с него! Май и морето ме обича, защото винаги ми изпраща една нежна вълна, която влюбено ме докосва за поздрав…

Е, обичаме се взаимно – нали съм зодия Риби!:)

image

 

3. Обичам планината! Най-много обичам Пирин, но не мога да кажа, че не обичам и другите! Всяка от нашите планини си има своето очарование и   великолепие!

Странджа ме изуми с многообразието на цветовете! За пръв път видях такава красота – бях свикнала със зеленото, отморяващо или с бялото заслепяващо на планината!

image

image

image

image

Последната снимка е от Странджа: такава я видях за пръв път - невероятна, златна, огнена...приказна!

4. Обичам  старинни къщи …

Те са пълни с история и носталгия, които ми навяват такива мисли, че понякога се идентифицирам с хората, живели тук преди векове …

image

 

5. Обичам струнни инструменти – предпочитам цигулката и китарата. Не само да ги слушам, но и да ги гледам. Напомнят ми нещо много чисто, нежно, влюбено, задушевно и малко тъжно…

image

image

 

6. Обичам тишината – не знам как може да се изобрази тишината …За мен тя е неземна мелодия, която не мога да потърся в YouTube

Може би тишината ми навява спомени, открива ми истини…

Ето така съм я описала преди време:

 

СЛЕДВАМ ТИШИНАТА

 

Следвам тишината.

Тя ме води към истината.

В тишината на спомените,

в тишината на мислите –

откривам голата истина!

 

Не се страхувам,

не се срамувам…

Гола,

истината е красива.

 

Дори е по-красива,

когато е гола …

Не прикрива с ефирни коприни

забравени болки, рани, обиди …

 

Истината е наметнала

върху себе си единствено

тишината!

 

Следвайки тишината,

откривайки истината,

стигам до пълно прозрение!

Прозрение за смисъла на живота -

 

този божествен дар,

който сме длъжни да следваме

от край до край,

да умножим и да продължим …

 

 

До смисъла на всичко

дълбоко и съкровено,

което ни прави хора …

 

Хора различни,

със собствена истина,

която не всеки

има смелостта да разсъблича …

 

Следвам тишината …
Тя ме води към истината.


Като написах тези 6 не важни неща, които ме правят щастлива се сетих за още може би толкова! Обичам парфюмите/от "лъв нагоре":)))/, обичам книгите, обичам цветята, обичам топлия летен дъжд, обичам залезите, обичам небето, обсипано с милион едри/особена на Вихрен!/звезди, обичам, обичам ...обичам толкова много дребни на вид неща, които ме правят истински щастлива!
Но не мога да пиша за повече от 6! Такова е условието!:)))
Такова е условието ... Да, има условие, защото това е игра, в която ме включи едно изключително дете/Cinderellathespy/. Тя всъщност е прекрасна млада жена, но аз съм я приела като мое дете ...
А нея пък я "запалила" Бу и ...така стигна до мен.
В първия момент, в който видях името си в постинга й /и то първа поканена:)!/, малко се замислих за тези 6 неща...
А то май смисълът на играта е да те накара да се замислиш за дребните уж неща, които те правят щастлив! Дребните неща, които те карат да се радваш на живота ...

Ами това е ... УСПЕХ!!!

Изинявам се, че няма струнни инструменти за поздрав:).
Ернесто Кортазар ми се стори много подходящ за случая:).



    Коментари 1. ka4ak - здравей,ти го направи,много е добър и богат!
17.07.2009 20:53 аз тръгнах да го правя,ама видя какво стана,ще трябва да се поуча от теб!Успех! цитирай
Изтрий 2. katan - ka4ak -
17.07.2009 20:58 Да,Владо,направих го!
И се учудих колко много дребни нещица ме правят щастлива!
И, както е казал някой:"Какво му трябва на човека"?
Аз бих казала - ЕДНА ДОБРА ДУМА, това ме прави най-щастлива!
Хубава вечер,приятелю,с много настроение и усмивки!:))))) цитирай
Редактирай | Изтрий 3. cvetnica - http://cvetnica. blog. bg/dru...
17.07.2009 21:06 http://cvetnica.blog.bg/drugi/2009/07/17/moite-6-nevajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365352 цитирай
Изтрий 4. katan - cvetnica -
17.07.2009 21:08 Лили!
Бягам да видя дали имаме съвпадения!:) цитирай
Редактирай | Изтрий 5. priqtel12 - Привет, Катя!
17.07.2009 21:54 Страшно ми хареса твоя постинг. Права си, целта е да се замислим за дребните, уж не-важни неща,/а всъщност толкова важни/, които ни правят щастливи.
А пък във стиховете ти направо се влюбих. Особено ми хареса:
"Следвайки тишината,
откривайки истината,
стигам до пълно прозрение!

Прозрение за смисъла на живота.....
До смисъла на всичко
дълбоко и съкровено,
което ни прави хора…"

Лека вечер! цитирай
Изтрий 6. mamas - Каква красота!
17.07.2009 21:58 И това е щастие

Когато се завърна
след дълго
(или не толкова дълго)
отсъствие
и някой ми каже:
"Да знаеш
как ми липсваше..."

Когато видя,
че още някой
е добавил стиха ми
в "любими" -
значи
още една душа
съм докоснала...

В такива мигове
не се скъпя.
Последната
искра любов
на другите дарявам.



Защото подареното
стократно се възвръща
и в щастие
и обич засиявам... цитирай
Изтрий 7. katan - priqtel12
17.07.2009 22:03 Благодаря ти за добрите думи!
ЕДНА ДОБРА ДУМА, това ме прави най-щастлива!
Поздрави и хубава вечер!:))) цитирай
Редактирай | Изтрий 8. katan - mamas -
17.07.2009 22:06 Благодаря за чудесното стихотворение!
И аз като теб засиявам:
"Защото подареното
стократно се възвръща
и в щастие
и обич засиявам..."
Хубава и сияйна вечер,скъпа приятелко!:) цитирай
Редактирай | Изтрий 9. tili - Падна ми шапката, katan!
17.07.2009 23:39 прекрасна сбирка от обичани неща, които те правят щастлива! Благодаря за поканата, мила.
Утре, утре , утре, както казал Хамлет на себе си! цитирай
Изтрий 10. ani101 - Прекрасно ! Без шапките (за...
17.07.2009 23:50 Прекрасно !

Без шапките (защото ми смачкват прическата :))) и аз се чувствам щастлива с останалите 5 неща.
Особено моероти и.... старите къщи .... цитирай
Изтрий 11. cinderellathespy - Кате, браво на теб!-:)
17.07.2009 23:52 Страхотно си се справила. Радвам се, че се включи! Постинга е толкова мил! Между другото аз също обичам много шапки, нося ежедневно през всички сезони, обичам китари, обичам и планината! Не знам дали съм поствала в блога ми един стих от преди години посветен на един басист, заради когото избудувах много безсънни нощи, мисля че съм го поствала, но го добавям и тук, защото твоя постинг ми напомни отново за този стих!

Бяло
на П.

Във мисли като вихрен водопад
минават дни подобно малки гари
и някъде във този кръговрат
душата неусетно се запали

от две очи видяни във нощта
от ритъма на звуци от китари
поисках да си идеш самота
и да се върнат бляновете стари.

Отново вярвам, че я има любовта,
макар понякога от нея да ти пари,
преглъщаш и си връщаш радостта
със две очи и ритъм на китари.

Ето го постинга : http://cinderellathespy.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/16/da-se-vliubish-v-rok-zvezda.305388

Прегръщам те и се радвам, че съм ти създала позитивни емоции и мисли!-:) цитирай
Изтрий 12. enige - Какви ти маловажни неща?
18.07.2009 00:58 Катан, като изключим шапките, това са все важни неща!
Пък и без капа не може, то май всичко за което говориш е много важно!
Да, всичко, което ни носи щастие, придобива важност, значимост! цитирай
Изтрий 13. katan - tili -
18.07.2009 08:04 Ами сега?!:)))
Бързо да я вдигнем,че може вятърът да я отвее нанякъде и да трябва да я гоним/шапката ти,де:)))/!:)))
Ами то и утрето май дошло...
Само не си задавай Хамлетовския въпрос,а действай бързо!:)
Благодаря за коментара!
Хубав,слънчев ден с много настроение и усмивки!К. цитирай
Редактирай | Изтрий 14. katan - ani101 -
18.07.2009 08:07 Ааааа! Не!:)Без шапки не може!:))) Нищо,че "смачкват прическата":)))
Има и такива,които я подчертават!:)
Колко малко ни трябва, за да сме щастливи!
Едно море, стари къщи,музика и красота!
Пожелавам ти ги от сърце!:) цитирай
Редактирай | Изтрий 15. katan - cinderellathespy -
18.07.2009 08:17 Ели,мило дете!
Благодаря ти за ласкавите думи и за "потупването по рамото"!:)))
Виждаш ли колко много общи неща имаме!
Мисля, че другият замисъл на играта е да се поопознаем малко повече.
Е,и това става - малко по малко...
А стихът ти ми хареса МНОГО!
Само заради това стихотворение си е струвало да избудуваш много нощи...
"със две очи и ритъм на китари."...там някъде в нощта,в компанията на прибоя...
Поздрави и много слънчево настроение!:))) цитирай
Редактирай | Изтрий 16. katan - Това е от scarletpearl
18.07.2009 08:46 Много ми хареса и развълнува!
Моля ви - вижте го и няма да съжалявате!
http://scarletpearl.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/18/pismo-do-katan-6-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365480 цитирай
Редактирай | Изтрий 17. feq - И аз се включвам в ИГРАТА...
18.07.2009 12:19 за ЩАСТИЕТО по Земята! цитирай
Изтрий 18. tili - Готово, мила ми katan!
18.07.2009 12:25 Излях си душата, заповядай ;-))) цитирай
Изтрий 19. katan - feq -
18.07.2009 12:46 За Щастието,feq!
Бъди щастлива с твоите уж НЕ важни неща!:) цитирай
Редактирай | Изтрий 20. katan - tili -
18.07.2009 12:47 Е,щом е така - идвам да видя пороя, който си изляла!:))) цитирай
Редактирай | Изтрий 21. silencemurmur - Тишината,
20.07.2009 22:57 която говори и нищо не казва.
Тишината,
която мълчи и не спира да казва....

сърдечно Silence цитирай
Изтрий 22. katan - silencemurmur -
20.07.2009 23:09 При мен тишината мълчи и не спира да казва...
Поздрави!К. цитирай
Редактирай | Изтрий 23. batstefan - Няма да коментирам
30.07.2009 23:05 за да не ти наруша тишината. цитирай
Изтрий 24. batstefan - шегувам се
30.07.2009 23:06 най хубавите неща те правят щастлива. Ти си истинска българка. цитирай
Изтрий 25. katan - batstefan -
30.07.2009 23:26 Понякога и тишината може да бъде нарушавана от...красива музика или нежни думи... цитирай
Редактирай | Изтрий 26. katan - batstefan -
30.07.2009 23:29 Това са нещата,които първи ми дойдоха на ум.После се сетих за още много други.Радостта и щастието са в дребните неща, в детайлите...
Българка съм и е чест за мен!
Поздрави!:)))





Гласувай:
66


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чудесен пост и снимки,
28.10.2011 13:43
благодаря за възможността да го прочета ;)
цитирай
2. katan - 1. gogi6666 - Чудесен пост и снимки,
28.10.2011 13:46
gogi6666 написа:
благодаря за възможността да го прочета ;)


Благодаря, Гоги!
Това беше една игра, но на мен ми хареса и се включих.
Само две от снимките са мои. Другите са от нета.
Хубав ден!
цитирай
3. alexs - Много е красиво! Едни си мислят за ...
28.10.2011 14:59
Много е красиво! Едни си мислят за красотата, а други са обхванати от изборни страсти!
цитирай
4. katan - 3. alexs - Много е красиво! Едни си мислят
28.10.2011 15:05
alexs написа:
Много е красиво! Едни си мислят за красотата, а други са обхванати от изборни страсти!


Благодаря ти, Алекс!
До вчера и аз мислех и бях ОБСЕБЕНА от изборни страсти, но виждам колко е прав Н.Й.Вапцаров за живота и за народа ни, затова реших да се обърна към Ф. М.Достоевски.
Хубав ден!
цитирай
5. bven - Малко като едновремешните анкети,
28.10.2011 15:06
но дава голяма възможност да спреш забързаното време и да усетиш какво те прави щастлив. Благодаря, че ми поднасяш твоите отговори, Катя. Много хубаво се е получило.
Поздрави!:)))
цитирай
6. katan - 5. bven - Малко като едновремешните анкети
28.10.2011 15:13
bven написа:
но дава голяма възможност да спреш забързаното време и да усетиш какво те прави щастлив. Благодаря, че ми поднасяш твоите отговори, Катя. Много хубаво се е получило.
Поздрави!:)))


Стар постинг, Вбен, но искам да видя колко сме се променили за тези две години и няколко месеца. Нещо като мое лично си ЕСИ или анкета:).
Хубав ден!
цитирай
7. hristo27 - А аз най-много си обичам Родопите!
28.10.2011 15:14
А аз най-много си обичам Родопите!
цитирай
8. katan - 7. hristo27 - А аз най-много си обичам Родопите!
28.10.2011 15:17
hristo27 написа:
А аз най-много си обичам Родопите!


Нашите планини са прекрасни и вълшебни /бях писала за ВЪЛШЕБНАТА ПЛАНИНА:)/.
Ако си ходил в Странджа няма как си останал равдушен към нея.
Всяка от нашите планини е уникална. Няма еднообразие, от което да ти доскучава ...
Поздрави и хубав ден, Ице!

цитирай
9. mt46 - Здравей, Катанче!
28.10.2011 16:59
Имаме доста общи обичания...
Приятна, спокойна вечер! :)
цитирай
10. katan - 9. mt46 - Здравей, Катанче!
28.10.2011 17:13
mt46 написа:
Имаме доста общи обичания...
Приятна, спокойна вечер! :)


Радвам се на това съвпадение, Маринче!
Може би и затова ми харесва творчеството ти.
Хубава вечер!
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Хм, накара ме да се замисля, Катя :)
28.10.2011 17:19
При мен няма как да отчетеш промяната, защото съм само годиначе в блога, но май и не съм се променила.
Шест неща, които ме карат да се чувствам щастлива?
1. Много обичам да се загубвам в чужди градове, по възможност малки. Ей така да не знам точно къде съм, но да гледам лицата на хората, фасадите на сградите, децата и бабите в градинките, мостовете, фенерите....
2. Обожавам картинни галерии - на живо и виртуални. Ако ми харесват картините, мога да вися в една галерия цял ден и да не усетя кога се е стъмнило.
3. Не мога да живея без музика. Нито ден! Обожавам Пучини, Чайковски и Шостакович, за Цепелин и Гънс мога да изкопая тунел под Алпите :) И страшно обичам фадо. Изобщо каквото и да правя, около мен нещо свири. И семейството ми е свикнало, даже понякога заспиваме на музика.
4. Обожавам кафето! Ако нямам кафе, ще загина. Първата глътка кафе сутрин ми е единица мярка за щастие.
5. Много обичам бижута. Където ходя, купувам бижута и с тях нося спомени за места и хора.
6. Обичам животни всякакви, но най-много кучета и котки. Нямам обяснение, така съм се родила.

Ами сега? Шест не стигат! Трябва да са поне 15, за да съберем долината на Струма, книгите, филмите на Фатих Акин, тирамисуто, устието на Велека, шаловете, театъра и театралните зали, камерата и снимането, Париж и Прага, печените кестени, бирата с пържена рибка...
Катя, оказа се, че съм един щастлив човек! Много е важно от време на време някой да ни почуква по главата, за да се сещаме, че животът е хубав :)))
цитирай
12. megg - Кате, много ми хареса! Всичко! :))
28.10.2011 17:28
И аз обичам тези изкушения, а от планините любими са ми Балкана и Средна гора, където под самите звезди, край светулките вечер и с много хлапета направо се разтапях във ваканциите си. После се влюбих в морето , та - до днес!
Пожелавам ти събота и неделя, изпъстрени с романтични изживявания!
цитирай
13. katan - 11. 4aiotgluhar4e - Хм, накара ме да се замисля, Катя :)
28.10.2011 17:32
4aiotgluhar4e написа:
При мен няма как да отчетеш промяната, защото съм само годиначе в блога, но май и не съм се променила.
Шест неща, които ме карат да се чувствам щастлива?
1. Много обичам да се загубвам в чужди градове, по възможност малки. Ей така да не знам точно къде съм, но да гледам лицата на хората, фасадите на сградите, децата и бабите в градинките, мостовете, фенерите....
2. Обожавам картинни галерии - на живо и виртуални. Ако ми харесват картините, мога да вися в една галерия цял ден и да не усетя кога се е стъмнило.
3. Не мога да живея без музика. Нито ден! Обожавам Пучини, Чайковски и Шостакович, за Цепелин и Гънс мога да изкопая тунел под Алпите :) И страшно обичам фадо. Изобщо каквото и да правя, около мен нещо свири. И семейството ми е свикнало, даже понякога заспиваме на музика.
4. Обожавам кафето! Ако нямам кафе, ще загина. Първата глътка кафе сутрин ми е единица мярка за щастие.
5. Много обичам бижута. Където ходя, купувам бижута и с тях нося спомени за места и хора.
6. Обичам животни всякакви, но най-много кучета и котки. Нямам обяснение, така съм се родила.

Ами сега? Шест не стигат! Трябва да са поне 15, за да съберем долината на Струма, книгите, филмите на Фатих Акин, тирамисуто, устието на Велека, шаловете, театъра и театралните зали, камерата и снимането, Париж и Прага, печените кестени, бирата с пържена рибка...
Катя, оказа се, че съм един щастлив човек! Много е важно от време на време някой да ни почуква по главата, за да се сещаме, че животът е хубав :)))


Чайче! Ами ти все едно си описала мои други 6 дребни неща!:))))
Такива и толкова много съвпаденения! Чак не ми се вярва!:)))
Имаме и други общи неща,които съм забелязала с времето:))).
Е, ти не си от "преброените":), защото си от скоро:).
И още едно съвпадение или не знамкакво - докато ти си писала тук, азписах при теб:))).
На това вече - здраве му кажи!:)
Хубава вечер, Чайче!
А, сетих се - от бижутата най-много си купувам брошки /това няма нищо общо с Мадлин Олбрайт/
цитирай
14. katan - 12. megg - Кате, много ми хареса! Всичко! :))
28.10.2011 17:39
megg написа:
И аз обичам тези изкушения, а от планините любими са ми Балкана и Средна гора, където под самите звезди, край светулките вечер и с много хлапета направо се разтапях във ваканциите си. После се влюбих в морето , та - до днес!
Пожелавам ти събота и неделя, изпъстрени с романтични изживявания!


Мила, Мег!
Ето, че тази игра, която беше на "мода":) преди повече от две години се оказа наистина едно интересно ЕСИ.
С това, което ми пишете тук аз успявам да науча много неща за всеки от вас, както и вие за мен.
Писах на Христо, ще напиша и на теб, че нашите планини са различни, вълшебни и не те оставят равнодушен.
И аз обичам стария БАЛКАН, обичам и Средна гора, с която ме свързват много спомени.
А ти с тези светулки ме върна в едно мое детско лято ... Благодаря ти!
Хубава вечер и прегръдки.
цитирай
15. vahisht - Ех, като махнем това с....
28.10.2011 20:25
шапките:)) и Пирин го заместим с Балкана....ами то какво стана....хм, сякаш аз съм го писал и някой друг го е коригирал:))))

http://www.youtube.com/watch?v=eZGWQauQOA

Поздрави!!!
цитирай
16. ketcakuatl - ОХ
28.10.2011 20:32
Най сетне прочетох нещо положително в блога днес. А четох доста! Хората са полудели ви казвам. Страхотия някаква от бесове. И сега жена ми гледа Хорейшо по телевизията, и 'музикалния' фон ми е от стрелба, престъпление и наказание... Пълна лудница!!! Превръщаме се в някакви зомбита, откачалки и извратеняци. Много ми е интересно на тая злобна кучка джойси, която цял ден виси на първа (не съм и чел скапания постинг) какви може да са любимите неща? Почнах да съжалявам за написаното, но ще ти го пусна. Това е вопъл! Задръстен съм от мръсотия... Извинявай!
цитирай
17. katan - шапките:)) и Пирин го заместим с ...
28.10.2011 21:25
vahisht написа:
шапките:)) и Пирин го заместим с Балкана....ами то какво стана....хм, сякаш аз съм го писал и някой друг го е коригирал:))))

http://www.youtube.com/watch?v=eZGWQauQOA

Поздрави!!!


Ами така се получава понякога:))).
Преди време MAMAS беше написала за думите, които си търсят собственика. Много хубаво го беше написала.
Така е и с любимите неща:))).
Много са дребните неща, които са любими на много хора и те ни сближават и ни правят ... ПРИЯТЕЛИ /спомняш ли си?:)))/
А клипът е празен:(.
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
18. katan - 16. ketcakuatl - ОХ
28.10.2011 21:31
ketcakuatl написа:
Най сетне прочетох нещо положително в блога днес. А четох доста! Хората са полудели ви казвам. Страхотия някаква от бесове. И сега жена ми гледа Хорейшо по телевизията, и 'музикалния' фон ми е от стрелба, престъпление и наказание... Пълна лудница!!! Превръщаме се в някакви зомбита, откачалки и извратеняци. Много ми е интересно на тая злобна кучка джойси, която цял ден виси на първа (не съм и чел скапания постинг) какви може да са любимите неща? Почнах да съжалявам за написаното, но ще ти го пусна. Това е вопъл! Задръстен съм от мръсотия... Извинявай!


Хей, приятелю, здравей!
Днес ти си вторият след мен, който индиректно споменава Достоевски:))).
Е, аз го споменах директно:) в един коментар.
А ти не чети неща, които те натоварват и предизвикват негативни емоции.
Аз съм си забранила да правя това:).
Не коментирам неща, хора и събития, които не познавам:).
Винаги разчитам на собственото си мнение:) , а то не подлежи на манипулации.
Хубава вечер и поздрави на съпругата ти!

цитирай
19. elinora - Ха, Кате, и аз обичам шапките! :)
28.10.2011 21:46
и пътуванията в интересни страни, и всякави красиви предмети, и въздуха в планините, и музиката, книгите, киното и още хиляди неща които ме правят щастлива и жива :)
Много хубав пост!
цитирай
20. katan - 19. elinora - Ха, Кате, и аз обичам шапките! :)
28.10.2011 21:53
elinora написа:
и пътуванията в интересни страни, и всякави красиви предмети, и въздуха в планините, и музиката, книгите, киното и още хиляди неща които ме правят щастлива и жива :)
Много хубав пост!


Благодаря ти, мила Ели!
Виждаш ли колко малко ни трябва, за да сме щастливи и живи:)?
Добре, че ме допълни с киното:).
Един хубав филм може да ме разплаче или да ме накара да съпреживея събитията в него и после да се почувствам пречистена и щастлива.
Доколкото знам имаме доста общи любими филми:).
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
21. babaelenica - Хората се познават не само по написаното в блоговете им, но и по коментарите:)
28.10.2011 23:08
Няма да се впускам в разбори, защото това е твоят малък оазис на красота и доброта.
Защо ли всички не се съобразяват къде стъпват, а са готови да излеят отровата си?
Катюшка, зная какво се опитваш да направиш.
Искаш да обърнем взор към малките неща, които могат да накарат лицата ни да светят, а душите да се реят в полет към прекрасни възприятия.
Винаги съм мислила, че когато се обгърнеш с красиви мисли и ти се случват красиви неща. Тук не желая да цитирам общоизвестни сентенции. Преядох с цитати от кого ли не щеш. :) Няма смисъл и да добавям нови позиции.
Защото не желая да се ограничавам.
Позволи ми моите не важни нещица да са 606.
Бива, нали?
:)))
цитирай
22. desilazarova - И аз се зареждам от доста неща под...
29.10.2011 00:36
И аз се зареждам от доста неща подобни на твоите. Особено разходките сред природата и срещата с приятели ме правят много щастлива! Поздрави за чудесния блог!:)
цитирай
23. kometapg - Чудесен постинг! А наистина кра...
29.10.2011 02:25
Чудесен постинг! А наистина красотата много често се крие в малките и незабележими неща! Те могат да изпълнят деня ти с неповторими усещания! Желая ти чудесни почивни дни!:)
цитирай
24. diadokolio - Благодаря Ви, за топлите думи!
29.10.2011 08:37
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудните насочвания!
Обичам градината, тишината и чакането!
Забравих бързането, сега е нужно да се поддържам здрав, да работя в градината и търпеливо да изчаквам, когато някое от 4-те внучета е в домашен стационар.
Лесно е да присъствам, но това е досадно и за зетьовете, и за внуците.
Трудното е, да се поддържам във форма за споделяне от малки и големи.
Това ме амбицира да чета, да се променям и де не съм в тежест, а появяващ се при нужда.
Не какво нося, а какъв събеседник съм.
Това ме прави щастлив, защото се обичам!
Давам възможност за избор, а не налагам истини, защото съм бил имал опит.
Опитът ми е нищо, ако не е приложим в нуждата.
Обичам разговарянето, а не изговарянето на истини, които са извадени от конкретния момент.
Обичам да казвам "НЕ", защото правото му на свободна воля е важна, но ако тя е насочена към бъркането му в контакта?
Казвам "НЕ", ставам и донасям миксера. Включвам го в контакта. Поглеждам, не натрапвам думи, а питам с очи и мирът е въдворен.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
25. katan - 21. babaelenica - Хората се познават не само по написаното в блоговете им, но и по коментарите:)
29.10.2011 11:14
babaelenica написа:
Няма да се впускам в разбори, защото това е твоят малък оазис на красота и доброта.
Защо ли всички не се съобразяват къде стъпват, а са готови да излеят отровата си?
Катюшка, зная какво се опитваш да направиш.
Искаш да обърнем взор към малките неща, които могат да накарат лицата ни да светят, а душите да се реят в полет към прекрасни възприятия.
Винаги съм мислила, че когато се обгърнеш с красиви мисли и ти се случват красиви неща. Тук не желая да цитирам общоизвестни сентенции. Преядох с цитати от кого ли не щеш. :) Няма смисъл и да добавям нови позиции.
Защото не желая да се ограничавам.
Позволи ми моите не важни нещица да са 606.
Бива, нали?
:)))


Здравей, Хелън!
Много си точна.Това ми харесва у теб - точна и разбираща си.
Благодаря ти за това!
Ако забеляза пиша "ОБИЧАМ" това и това. Няколко пъти използвам "ОБИЧАМ".
Много ми се иска да обичаме, а не да сме настръхнали един срещу друг в това настръхнало ежедневие.
Може би не случайно избрах този постинг. Не знам. Така ми се прииска да бъде.
След време разбирам, че нещо, което съм направила не е било самоцелно.
Може би искам да погледнем извън лошото и да намерим доброто и обичаното дребно нещице, което ни прави щастливи и по-добри? Не знам. Точно сега не мога да ти отговоря.
На теб и на всички, които ще прочетат постинга ми - РАЗРЕШАВАМ:)))) повече от 6 любими не важни неща. Може да са 606, може да са и повече. Всеки избира сам:).
Поздрави и прекрасен ден!

цитирай
26. katan - 22. desilazarova - И аз се зареждам от доста неща
29.10.2011 11:25
desilazarova написа:
И аз се зареждам от доста неща подобни на твоите. Особено разходките сред природата и срещата с приятели ме правят много щастлива! Поздрави за чудесния блог!:)


Здравей, Деси!
Радвам се, че си тук!
Много исках да те открия, но не си спомнях точно ника ти.
Ето, че ти ме намери и аз ти благодаря!
Това ме прави щастлива!
Приятелите, всички любими хора /те не са от не важните неща:)/ - има ли по-хубаво нещо от това?
Природата ни зарежда с енергия, която е дар от Бога.
Пожелавам и на теб поне 606 /това число го вземам от babaelenica:)/ дребни и не важни нещица да те направят щастлива днес и завинаги.
Поздрави!


цитирай
27. katan - 23. kometapg - Чудесен постинг!
29.10.2011 11:29
kometapg написа:
Чудесен постинг! А наистина красотата много често се крие в малките и незабележими неща! Те могат да изпълнят деня ти с неповторими усещания! Желая ти чудесни почивни дни!:)


Добър ден, Светле!
Този постинг е стар. Писан е преди повече от две години. Тогава беше една игра, в която се включиха много хора.
Представи си - толкова хора, а не важните неща все сходни!:)
Пожелавам и на теб много не важни неща, които да те направят щастива!!!
Поздрави!
цитирай
28. katan - 24. diadokolio - Благодаря Ви, за топлите думи!
29.10.2011 11:39
diadokolio написа:
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за чудните насочвания!
Обичам градината, тишината и чакането!
Забравих бързането, сега е нужно да се поддържам здрав, да работя в градината и търпеливо да изчаквам, когато някое от 4-те внучета е в домашен стационар.
Лесно е да присъствам, но това е досадно и за зетьовете, и за внуците.
Трудното е, да се поддържам във форма за споделяне от малки и големи.
Това ме амбицира да чета, да се променям и де не съм в тежест, а появяващ се при нужда.
Не какво нося, а какъв събеседник съм.
Това ме прави щастлив, защото се обичам!
Давам възможност за избор, а не налагам истини, защото съм бил имал опит.
Опитът ми е нищо, ако не е приложим в нуждата.
Обичам разговарянето, а не изговарянето на истини, които са извадени от конкретния момент.
Обичам да казвам "НЕ", защото правото му на свободна воля е важна, но ако тя е насочена към бъркането му в контакта?
Казвам "НЕ", ставам и донасям миксера. Включвам го в контакта. Поглеждам, не натрапвам думи, а питам с очи и мирът е въдворен.
Приятен и ползотворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.


Добър ден и от мен, ДЯДО КОЛЬО:)!
Аз съм БАБА КАТЯ:) - е баба съм само ма милата ми и единствена внучка Мишел.
Тя не е от не важните неща, тя е най-важното нещо и ме прави най-щастлива!:)
И аз като теб /може на"ТИ", нали:)/ не налагам, а показвам, не давам съвети, а оставям всеки сам да стигне до истината...
Понякога истините ни са различни, но в основата са еднакви.
Много ме зарадва коментара ти!
В теб намерих сроден характер и се зарадвах.
Прав си за присъствието. Но явно и ти си от хората, които не искат САМО да присъстват ...
Ползотворен и щастлив ден ти пожелавам!
цитирай
29. jabalka - Привет и от мен!
29.10.2011 12:13
Много се радвам , че има човеци като теб!
Обичта към нещата и всяка добра идея - или я носиш и до изграждаш себе си с годините, или непрекъснато се правиш , че не съществува , а тя е твоята сянка - следва те ! Дано отворим очите си, за да я открием!
Много обичам шапки и не само...!
Много добрини и слънце в очите на хората да има!
цитирай
30. katan - 29. jabalka - Привет и от мен!
29.10.2011 12:38
jabalka написа:
Много се радвам , че има човеци като теб!
Обичта към нещата и всяка добра идея - или я носиш и до изграждаш себе си с годините, или непрекъснато се правиш , че не съществува , а тя е твоята сянка - следва те ! Дано отворим очите си, за да я открием!
Много обичам шапки и не само...!
Много добрини и слънце в очите на хората да има!


Привет:)))!
Много си права за доизграждането, защото съм сигурна, че в човека е заложено доброто начало, иначе нямаше да сме създадени по "образ и подобие" на Създателя.
И аз като теб искам да отворим очите си за доброто и красотата, а не да не вдигаме поглед от носа на обувките си.

Шапките:))) ... Ами как да не ги обичаме, а:?

Поздрави от мен и много хубав ден!



цитирай
31. sande - Поздрави, Катя, радвам се, че се откриваш от една своя съкровена страна и ...светлина
29.10.2011 14:34
И си прекрасна.
цитирай
32. monaliza121 - Здравей, Кате!
29.10.2011 15:11
Аз се включвам за първи път и започвам с това, че не мога да живея без морето.:))
Обичам да се смея и съм цар на абсурдните ситуации.
За по-кратко ще кажа, че обичам всичко в живота, дори да плача с вдъхновение, от сърце.:))
Прегръдка за хубавия постинг!
цитирай
33. stela50 - За колко много не важни неща ,
29.10.2011 18:02
които ме правят щастлива ме подсети , Кати ...
Много уютно и светло е да попаднеш в такъв чист ,
красив и истински свят .
Поздрави за прекрасния постинг , мила !
цитирай
34. katan - 31. sande - Поздрави, Катя, радвам се, че се откриваш от една своя съкровена страна и ...светлина
29.10.2011 18:28
sande написа:
И си прекрасна.


Благодаря ти, Санде!
Много лични неща съм написала тук, в блога, в които съм разкрила много съкровени неща. В един момент реших да ги деактивирам. Чак толкова откритост не бива, макар аз да съм като отворена книга ...
Поздрави, приятелю!
цитирай
35. katan - 32. monaliza121 - Здравей, Кате!
29.10.2011 18:37
monaliza121 написа:
Аз се включвам за първи път и започвам с това, че не мога да живея без морето.:))
Обичам да се смея и съм цар на абсурдните ситуации.
За по-кратко ще кажа, че обичам всичко в живота, дори да плача с вдъхновение, от сърце.:))
Прегръдка за хубавия постинг!


Здравей, Лизи!
Всички, които се включиха до тук са все за пръв път:).
Очаквах да се включи и някой "стар":))).
Може ли морско чедо да не обича морето?!:)))
Имам наблюдения върху бургазлии - за нищо на света не сменят Бургас, може би заради морето?:)
Обичам царете на абсурдите, Лизи:)).
И аз плача с "вдъхновение":), когато чета или гледам истински филм.
И с теб сме близки.
Сега се сещам за една индийска поговорка /как не съм се сетила до сега?!/, в която се казваше, че за да си приятел с някого трябва да имаш 10 допирни точки /не физически, де:)/.
Ако бях се сетила по-рано щях да "докарам" любимите, дребни неща поне до 10:))).
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
36. katan - 33. stela50 - За колко много не важни неща
29.10.2011 18:41
stela50 написа:
които ме правят щастлива ме подсети , Кати ...
Много уютно и светло е да попаднеш в такъв чист ,
красив и истински свят .
Поздрави за прекрасния постинг , мила !


Мила Таня!
Истинската радост е в дребните неща, в детайлите.
Те правят живота ни красив, щастлив и уютен.
На първо място са любимите хора, които ни карат да правим за тях всичко с обич и радост.
Хубава вечер, Таня и прегръдка от мен.
цитирай
37. ka4ak - Кате,Прекрасна си!!!:)))
29.10.2011 19:35
Целувкиииииии,с обиччччччччччч!!!:)))
цитирай
38. priqtel12 - Здравей, Катя!
29.10.2011 21:37
Поспрях с удоволствие и постингът ти ми припомни едно мило време, когато имах повече време за блога и аз като теб също по покана на Ели се включих в "анкетата"..И аз като теб май продължавам да си обичам същите неща и още куп други малки, уж незначителни на пръв поглед неща, а толкова важни иначе, защото правят деня ти цветен, добавят музика и красота в дните ти и така осмислят и големите неща.
Поздрави, прегръдка и пожелание за хубави мигове !
цитирай
39. ckarlet - И мен ме накара да се замисля, Катя. ...
29.10.2011 21:42
И мен ме накара да се замисля, Катя. Хубаво е човек да може да отсее и оцени и малките, но много важни нещица от живота ни, които ни даряват с радост и щастие.
Поздрави, за този невероятен и жизнен заряд, който носиш, и с който ни зареждаш винаги!
цитирай
40. katan - 37. ka4ak - Кате,Прекрасна си!!!:)))
29.10.2011 22:32
ka4ak написа:
Целувкиииииии,с обиччччччччччч!!!:)))


Знам, Владо!:)))
И аз те целувам с обич!
Липсваш ми!
цитирай
41. katan - 38. priqtel12 - Здравей, Катя!
29.10.2011 22:36
priqtel12 написа:
Поспрях с удоволствие и постингът ти ми припомни едно мило време, когато имах повече време за блога и аз като теб също по покана на Ели се включих в "анкетата"..И аз като теб май продължавам да си обичам същите неща и още куп други малки, уж незначителни на пръв поглед неща, а толкова важни иначе, защото правят деня ти цветен, добавят музика и красота в дните ти и така осмислят и големите неща.
Поздрави, прегръдка и пожелание за хубави мигове !


Здравей, мила Ивче!
Много ме зарадва коментарът ти!
Ти си първата от "старите", които се обадиха.
За тези две и нещо години си мисля, че всеки от нас е добавил нещо дребничко, което да носи радост и красота в живота ни.
Благодаря ти, че се отби!
Прегръщам те с обич.

цитирай
42. katan - 39. ckarlet - И мен ме накара да се замисля,
29.10.2011 22:42
ckarlet написа:
И мен ме накара да се замисля, Катя. Хубаво е човек да може да отсее и оцени и малките, но много важни нещица от живота ни, които ни даряват с радост и щастие.
Поздрави, за този невероятен и жизнен заряд, който носиш, и с който ни зареждаш винаги!


Мила, Скарлет!
Радвам се, че този постинг е накарал поне няколко души да се замислят за дребните и неважни неща, без които можем, но не бихме били "цели" и "завършени".
Колко пъти на ден се усмихваме или примижаваме от радост и удоволствие само от един полъх на вятъра, паднало красиво листо или причудливо клонче?
Ето това е щастието на дребните неща.
Хубава вечер, Скарлет! Поздрави!

цитирай
43. cinderellathespy - Здравей, Кате!:-)
30.10.2011 14:35
Искрено ме усмихна, когато онази нощ някъде към 4.00 часа сутринта, след една буквално вихърна вечер и част от нощ, докато разтребим, а после и да чакам едни младежи-купонджии да се завърнат от обиколен тур по Софийските музикални клубове, като една грижовна по-голяма какичка:-), успях да надникна за мъничко в блога и първото нещо, което видях на първа беше постинга за 6-те неща! Припомни ми и на мен за пореден път колко хубаво и важно е приятелството ми с някои от хората, с които ме срещна блог.бг през изтеклите вече близо три години тук!:-) Радвам се, че с 5 от всичките 6 човека, които сте изброени в моя пост продължавам да контактувам и развиваме приятелството си. Владо липсва от много време и се питам Защо?! Виждам, че е коментирал тук по-горе, дано се обади и при мен скоро, защото ми липсва общуването с него! Не съм мислила дали моите 6 неважни неща са се променили. Може би по-натам и аз ще постна нещо по темата, когато ми остане свободно време от доста сериозните задължения в реалността! Много те прегръщам, благодаря ти за приятелството, хубаво ми е да знам че добър човек, като Теб мисли за мен с обич!
Ето го моя пост по темата от преди 2 години : http://cinderellathespy.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/15/6-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.364204
Усмихнати есенни дни от мен и много радост и обичаност в дните!:-)
цитирай
44. 4aiotgluhar4e - Здравей, Катя :)
30.10.2011 22:38
[quote=katan][quote=4aiotgluhar4e]
Чайче! Ами ти все едно си описала мои други 6 дребни неща!:))))
Такива и толкова много съвпаденения! Чак не ми се вярва!:)))
Имаме и други общи неща,които съм забелязала с времето:))).
Е, ти не си от "преброените":), защото си от скоро:).
И още едно съвпадение или не знамкакво - докато ти си писала тук, азписах при теб:))).
На това вече - здраве му кажи!:)
Хубава вечер, Чайче!
А, сетих се - от бижутата най-много си купувам брошки /това няма нищо общо с Мадлин Олб

Вярваш ли, че хората могат да се усещат на мисловно ниво и да мислят паралелно? Аз вярвам, а ти си ми доказателството. Много често мисля паралелно с теб, радвам се на същите неща, боли ме от същите неща. Сигурно в някой предишен живот сме се срещали :)
цитирай
45. katan - 43. cinderellathespy - Здравей, Кате!:-)
01.11.2011 09:45
Ели, мила, здравей!
Много ме зарадва коментарът ти!!!
От "старите":) се обадихте ти, Ива и Владо, за което много ви благодаря!
Ти си инициаторката на тази игра тук. С тази игра се опознахме с много хора, с които и до сега поддържаме връзки.
Не съм прочела сега твоите неважни неща, но си спомням за чехлите и вафлите:) /е,може да не бяха точно вафли, но беше нещо подобно:))) (много помня, ей, като слон:))) /).
Вероятно всеки от нас е добавил и открил други неважни неща, а може би и най-важните?
Знае ли човек какво може да се случи за повече от две години?
Аз съм радостна от още едно нещо, което със сигурност ми потвърдиха снощи новините по националните ТВ.:)
Прегръщам те, мило дете и ти пожелавам хубав есенен ден!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ!

цитирай
46. katan - 44. 4aiotgluhar4e - Здравей, Катя :)
01.11.2011 09:52
Вярваш ли, че хората могат да се усещат на мисловно ниво и да мислят паралелно? Аз вярвам, а ти си ми доказателството. Много често мисля паралелно с теб, радвам се на същите неща, боли ме от същите неща. Сигурно в някой предишен живот сме се срещали :)[/quote]

Здравей, Чайче!
Вярвам,мила, вярвам и съм го изпитвала много пъти.
Имам една приятелка, с които мислим и чувстваме почти еднакво и то по едно и също време.
Вероятно не само сме се срашали някога, някъде в други животи, но сме били и близки.
Така е и с теб - изумих се от постинга ти за Й.Радичков!
Толкова много съвпадения открих там, които не са случайни, според мен.
Спомням си и клоните, които обичаш да снимаш и много други "нещица".

П.П. В Пловдив снимах една къща с оголели клони пред нея специално за теб:).
Дано да си си я познала и открила посланието ми към теб:).

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ!


цитирай
47. mamas - Хайде да се обадя и аз от "старите" ;-)
01.11.2011 19:35
Много мило ми стана от този твой постинг. Липсват ми онези дни... Атмосферата беше друга, нямаше толкова злоба сякаш. Въодушевявахме се едни от други, творяхме "в движение"...
С носталгия и удоволствие препрочетох постинга си по темата: http://mamas.blog.bg/poezia/2009/07/19/shestte-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365839
Щастлива съм да допълня началото с още едно внуче - Александър вече е на 6 месеца! А покрай споделеното в коментарите откривам, че "дребните" неща, които ме правят щастлива, са ако не 606, то поне 66 :)))
цитирай
48. katan - 47. mamas - Хайде да се обадя и аз от "старите" ;-)
01.11.2011 19:44
mamas написа:
Много мило ми стана от този твой постинг. Липсват ми онези дни... Атмосферата беше друга, нямаше толкова злоба сякаш. Въодушевявахме се едни от други, творяхме "в движение"...
С носталгия и удоволствие препрочетох постинга си по темата: http://mamas.blog.bg/poezia/2009/07/19/shestte-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365839
Щастлива съм да допълня началото с още едно внуче - Александър вече е на 6 месеца! А покрай споделеното в коментарите откривам, че "дребните" неща, които ме правят щастлива, са ако не 606, то поне 66 :)))


Хей, Славе!
Толкова хубаво ми стана, че се обади!
И аз си спомням с носталгия за онова неповторимо време, което ни направи приятели.
Спомням си удоволствието от срещите "на живо" с много хора, включително и нашата среща, която за мен си остава незабравима.
Твоята стихосбирка си я препрочитам често.
АЛЕКСАНДЪР и всички други твои внучета да са живи и здрави и да растат щастливи!
Те са нашите НАЙ-ВАЖНИ неща!
Нека твоите неважни да са 66:))).
Прегръщам те с обич.
Катя
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655500
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031