Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2011 16:30 - МАЛИНИ ПРЕЗ ОКТОМВРИ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16963 Коментари: 44 Гласове:
63

Последна промяна: 15.10.2011 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Циганско лято, сиромашко лято или някакво друго лято през октомври – названието няма значение.Толкова е приятно, топло, слънчево, че ми е все едно как му казват. Нещо в мен цвърчи възторжено-щастливо и аха да изкочи навън, наяве.

Слънцето гали. Понякога ласката му е силна и страстна, но от това  нещото в мен цвърчи още по-въодушевено и ме кара да бързам към едно от любимите ми места – парка с алеите, покрити с листа, като с разтопен златист карамелел. Обичам да се заравям в нежната мекота на нападалите листа, да се радвам на кадифената хладина и лъскавата заобленост на дивите кестени,  да усещам стипчивия аромат на есента, която е отстъпила за малко правата си на циганското лято.

НО ... няма листа, няма нападали кестени ... Не ми се вярва, но е така. Тук-там по някое дребно листенце  се откъсва сякаш с неохота от дървото-кърмилница и  пада в краката ми за утеха...

От една пейка стопанка на метла и уред за събиране на смет ми подвиква да не се оглеждам за кестени, защото учениците са ги събрали.  Аз пък се заглеждам в нея – достатъчно мургава, с цигара в уста и пластмасова чашка с кафе, отдала се на заслужена кратка /?/ почивка.

-         Много сте изчистили. Няма листенце паднало на земята, нито кестенче за малко радост.

-         Аааа, чистим, чистим. Да е чисто за изборите! А ти ела сутринта преди учениците да си събереш кестени.

Махвам й с благодарност за съвета и един нахален въпрос замества онова приятно цвърчене в мен – „Защо учениците събират кестените? Това нещо като ученическа бригада от моето време ли е или нещо вместо физзарядка?”

Така с тези мисли и разочарование стигам до пазара.

На една импровизирана сергийка – малка холна масичка, покрита с чиста хартия, много чист и спретнат възрастен човек /дядо/ е подредил кофички с домашни, градински малини.

„Преди половин час са брани. Опитай ги.”

Не ги опитвам. Купувам си две и тръгвам към чешмата.

За мой късмет няма хора с безброй туби и шишета.

Вадя си пликчето с малините – да ги измия, но се отказвам. Толкова са крехки и усмихнати! Няма да им развалям фасона:), въпреки принципите си.

Навеждам се за глътка вода и чувам звънлив женски глас – „Много е сладка тази вода. Най-хубавата! Бат’Бойко ни я е подсладил.”

Обръщам се и виждам една усмихната възрастна жена с бастун да ми „удря един мигач”.

Разбирам шегата й и се усмихвам и аз.

Охо! На съседната „чучурка” млада /около 45 годишна:)/ жена е „строила” туби за пълнене. Включва се в шегата ни /поне така си помислих в началото/.

„И водата и живота ни подслади бат’Бойко. Пак ще гласуваме за него, "щото без него е лошо.”

Много съм докачлива на тема гласуване, предизборна агитация под всякаква форма и особено бат’Бойко /всеки сам решава за себе си, всички имаме ум и разум; трябва ли някой да ме агитира и то точно тук и точно по този начин?!/

„Той за какъв се кандидатира – за кмет или за президент? Или може би за общински съветник?” – на шега и с усмивка питам, неподозирайки отговора.

„За кмет, за президент – все за него ще гласуваме! Така трябва!”

Все още не ми се вярва, че чувам това което чувам, но усещам, че „моторетката” у мен набира скорост.

„На кого трябва и защо трябва? На мен не ми трябва ни бат’, ни сват Бойко.”

„Изсипвам” един огромен куп доводи, защо точно не ми трябва, но виждам, че няма смисъл – жената ме гледа остро и с неприязън.

Сядам на една пейка /не обичам думата скамейка, звучи ми като змейка:)/ на шарена сянка – хем да ме гали слънцето на това циганско или сиромашко лято, хем солидните клони с все още неопадали листа да ми правят сянка.

В главата ми се блъскат и прескачат мисли за притчите на Халил Джубран, историите на Хорхе Букай, приказката за Настрадин ходжа и неговото магаре, за предизборната кампания на една определена сила, която виждам тук, толкова очебийна, в стремежа си да НЕ бие на очи, че чак имам усещането, че физически ми бърка в очите /може би това е целта - да си затваряме очите?!/; за неграмотността и заблудата, за манипулациите, съшити с бели конци, за грешната народна пара, потрошена и омаловажена в тези "надбягвания"; за едни други времена от преди 20 и няколко години, когато партсоцтвеличия ни караха да не гледаме какво вършат, а да слушаме какво говорят ...

Въздъхвам много тежко, тъжно и с болка.

„Малини през октомври” – сещам се и изваждам едната кофичка.

Опитвам се да направя някаква връзка с малините и всичко, което ми се случи за последните час-два, но се отказвам.

Отдавам се на ласките на октомврийското слънце, на нежността, свежеста и аромата на току-що набраните малини.

Само се опитвам да не мисля, но не успявам. Мислите ми се надпреварват едни други – малини през октоври, циганско или сиромашко лято, избори 2 в 1, безсилие пред невежеството и неграмотността, подкупност и продажност ...

„Стига вече”  - казвам си – „Наслади се на малините”...

 

 

 

  






Тагове:   лято,   октомври,   малини,   През,


Гласувай:
63



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрави, Катанче!
15.10.2011 16:37
Ами тез малини да не ги е садил бат ти Бойко, та са толкова хубави?... :))
цитирай
2. katan - 1. mt46 - Поздрави, Катанче!
15.10.2011 16:44
mt46 написа:
Ами тез малини да не ги е садил бат ти Бойко, та са толкова хубави?... :))


Здравей, Маринче!
Сега като поставих всичко на щателен анализ:))) може и така да излезе:(.
Хубава вечер!
цитирай
3. yotovava - Ааааа, не е той бе,
15.10.2011 16:56
нашата земя си ги е родила.
И без политици го може :))))))))))))))))))))))

Валя
цитирай
4. katan - 3. yotovava - Ааааа, не е той бе,
15.10.2011 17:01
yotovava написа:
нашата земя си ги е родила.
И без политици го може :))))))))))))))))))))))

Валя


Здравей, Валя!
Тя, земята си ги е родила, дядото си ги е отгледал, но ...:))) без "АЗ" накъде?:))).
Без политици земята си го може,но без "АЗ" - едва ли:))).
Поздрави!

цитирай
5. ckarlet - Така хубаво си описала чувството, ...
15.10.2011 17:29
Така хубаво си описала чувството, което те изпълва през есента, Катя... А за изборите не им се сърди на хората. Нали са дни за размисъл, а те го правят и на глас:))
Наслади се на малините, и на есенното слънчице.
Поздрави!
цитирай
6. katan - 5. ckarlet - Така хубаво си описала чувството
15.10.2011 17:44
ckarlet написа:
Така хубаво си описала чувството, което те изпълва през есента, Катя... А за изборите не им се сърди на хората. Нали са дни за размисъл, а те го правят и на глас:))
Наслади се на малините, и на есенното слънчице.
Поздрави!


Здравей, мила Скарлет!
Знаеш, че есента е любимият ми сезон.
Преди 10-ина дни времето беше толкова хубаво, а и настроението ми също.
Все пак си събрах малко кестени, но от нашите, пред блока.
Не изборите като избори развалят всичко, защото те са неизбежни.
Развалят го хората, които са подвластни на всичко, което съм написала в постинга.
Пожелавам ти топла и хубава вечер!


цитирай
7. dolsineq - Дано са ти били поне вкусни малин...
15.10.2011 18:20
Дано са ти били поне вкусни малинките, Катя? Подсети ме, че не съм си събрала трънкосливки, та веднъж отивам аз да събирам и не щеш ли след малко идва и един мой комшия. Той бере от едната страна, аз от другата, обикаляме си храстта близо половин час и никой не пророни нито думичка. Мълчим и берем, и май е било по-добре, че можеше и нещо не дотам приятно да науча и да ми се развали настроението...;)
цитирай
8. nicodima - Образованието рухва в световен мащаб!
15.10.2011 19:42
На политиците не им трябват хора, които да правят проблем от две кофички малини : )))...
Трябват им безпросветни манипулируеми маси, които да ръкопляскат при всяка отрязана лентичка, да викат "Смърт на циганите!" и да не осъзнават хала си и кой ги е докарал дотам.
Трябва да изчислим колко е 5% от 7 млрд. и ще получим абсолютния брой на образованите и мислещи хора. Всички останали се броят свободни гласоподаватели. Съотнеси цифрата към нашето население и ще разбереш защо не ни върви... Може би и защо и светът е зациклил!
цитирай
9. alexs - През октомври набора се уволняв...
15.10.2011 21:09
През октомври набора се уволняваше ........
Вече всички са уволнени!
И задухаха южни ветрове!
„Стига вече”
цитирай
10. tit - Не те ли е срам да не благодариш на байбойко, че слънцето грее, м?!
15.10.2011 21:13
Впрочем, добре, че слънцето ни огрява въпреки него, все още...
Нямам идея дали ще гласувам, Катя. Още не съм решила.
Да беше си направила три компота - много нашироко го даваш, богаташка!:)):):))
цитирай
11. hristo27 - За изборите освен кебапчета и ма...
15.10.2011 21:22
За изборите освен кебапчета и малини ли ще раздават? :)))))))
цитирай
12. babaelenica - И за мен есента е любим сезон))
15.10.2011 22:08
В нея има някаква зрялост, багрите са едновременно цветни и пастелни.
Намирам мъдрост в есента.
Няма я яркостта на пролетта.
Но може би харесвам този сезон по лични причини, просто съм родена през есента.
:)))
цитирай
13. bven - Няма да се молим : Уволнение!
15.10.2011 22:14
Трябва да го дадем така, както ние го получавахме през всичките години и навсякъде - за работа, за следване, за живеене! Всеки Един глас трябва да е за нов живот и за всички нас!
цитирай
14. анонимен - Харесвам!
15.10.2011 22:40
И се радвам, че се завръщаш с нещо така красиво, видяно през очите на художник на словото ;))
цитирай
15. katan - 7. dolsineq - Дано са ти били поне вкусни
15.10.2011 22:42
dolsineq написа:
Дано са ти били поне вкусни малинките, Катя? Подсети ме, че не съм си събрала трънкосливки, та веднъж отивам аз да събирам и не щеш ли след малко идва и един мой комшия. Той бере от едната страна, аз от другата, обикаляме си храстта близо половин час и никой не пророни нито думичка. Мълчим и берем, и май е било по-добре, че можеше и нещо не дотам приятно да науча и да ми се развали настроението...;)


За вкусни, вкусни бяха малините, но послевкусът им нещо ме разтъжи:(.
А вие добре сте направили със съседа, че сте си мълчали:))).
Нали знаеш, че дума дупка не прави, но за дума се гони до дупка:)?
Поне не сте се гонили, а сте си обрали трънкосливката:).
Хубава вечер!

цитирай
16. katan - 8. nicodima - Образованието рухва в световен мащаб!
15.10.2011 22:50
nicodima написа:
На политиците не им трябват хора, които да правят проблем от две кофички малини : )))...
Трябват им безпросветни манипулируеми маси, които да ръкопляскат при всяка отрязана лентичка, да викат "Смърт на циганите!" и да не осъзнават хала си и кой ги е докарал дотам.
Трябва да изчислим колко е 5% от 7 млрд. и ще получим абсолютния брой на образованите и мислещи хора. Всички останали се броят свободни гласоподаватели. Съотнеси цифрата към нашето население и ще разбереш защо не ни върви... Може би и защо и светът е зациклил!


Права си, Дани!
Но у нас образованието не само рухва, то вече се е срутило!
Все още се намират и хора, които правят проблеми от няколко малини:).
До преди малко гледах и слушах внимателно едно предаване, което ме обезпокои още повече от циганското лято, малините и случката на "водопоя":(.
Светът цикли и отцикля, а при нас - няма отцикляне, а задълбаване.
Мъчно ми е за всичките тези 350 000 българи, които мислят и разсъждават; тормозят се и се опитват да помогнат с нещо да отциклим и ние, но явно захарчета и лукчетата с една известна абревиатура са доста сладички ...
Поздрави.
цитирай
17. katan - 9. alexs - През октомври
15.10.2011 22:57
alexs написа:
През октомври набора се уволняваше ........
Вече всички са уволнени!
И задухаха южни ветрове!
„Стига вече”


Стига вече, Алекс - не с лошо:)!
Как можа да слушаш поздрава , който е отреден само и единствено за един свръхчовек?:)
Не видя ли, че "БатольонЪТ" не тръгва заедно с постинга:)?
Ами внимавай малко, де:)!
Как тогава няма да ни уволняват:) и няма да има "южни ветрове"????
Хубава вечер!


цитирай
18. katan - 10. tit - Не те ли е срам да не благодариш на байбойко, че слънцето грее, м?!
15.10.2011 23:02
tit написа:
Впрочем, добре, че слънцето ни огрява въпреки него, все още...
Нямам идея дали ще гласувам, Катя. Още не съм решила.
Да беше си направила три компота - много нашироко го даваш, богаташка!:)):):))


Благодарих му, Теди, ама на ум:)).
И метани му сторвах даже, но пак на ум:).
Малините ги изядох, вместо да си направя компот по икономически съображения - една проста сметка ми показа,че ще ми излязат много скъпи тези компоти при тази висока цена на захарта и тока ...
Та така се поосвежих с пресни плодчета:) - или :(((.
Поздрави на теб и Маги.
цитирай
19. katan - 11. hristo27 - За изборите освен кебапчета
15.10.2011 23:04
hristo27 написа:
За изборите освен кебапчета и малини ли ще раздават? :)))))))


Не знам, Ице - честно ти казвам:)).
Кебапчета не са ми дали до сега, затова си купих малинки със собствени средства:).
цитирай
20. katan - 12. babaelenica - И за мен есента е любим сезон))
15.10.2011 23:06
babaelenica написа:
В нея има някаква зрялост, багрите са едновременно цветни и пастелни.
Намирам мъдрост в есента.
Няма я яркостта на пролетта.
Но може би харесвам този сезон по лични причини, просто съм родена през есента.
:)))


Хей, Хелън!
Радвам се, че си тук!
Малко ме разочарова с коментара - обичам есента, но тук освен есен има и 2 в 1:(.
Добре си дошла отново!
цитирай
21. katan - 13. bven - Няма да се молим : Уволнение!
15.10.2011 23:08
bven написа:
Трябва да го дадем така, както ние го получавахме през всичките години и навсякъде - за работа, за следване, за живеене! Всеки Един глас трябва да е за нов живот и за всички нас!


Хей, Бвен!
Много си крайна, но си адски права!
Всеки един глас трябва да е за всички и за всеки от нас.
Поздрави!
цитирай
22. katan - 14. gogi6666 - Харесвам!
15.10.2011 23:10
gogi6666 написа:
И се радвам, че се завръщаш с нещо така красиво, видяно през очите на художник на словото ;))


Добре заварила, Гоги!
Радвам се, че си видял красивата есен, но има и още нещичко в постинга:))).
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
23. krassko - Ма те и малините са от бат Бойко, не ти ли казаха :Р
16.10.2011 06:57
Искаш ли да ти кажа къде са сложили кафе машина под плакат на ГЕРБ и раздават безплатно кафе. Ама Дянков се е стиснал и няма захар.
Простотии колкото искаш, край нямат :(
цитирай
24. diso - Вчера си зобнах малко - право от растенията
16.10.2011 09:07
Ама тях знам, че аз съм си ги садил:)) Хапвам, кефя се и си мисля: Да бях се кандидатирал, щях да гласувам за тоя дето е насадил вкусните малини, сочните ябълки, сладката прясна царевица, грейналите гергини, гладиоли и рози... :))
А малините никога не ги мия - толкова са нежни, че и водата ги смачква.
цитирай
25. katan - 23. krassko - Ма те и малините са от бат Бойко, не ти ли казаха
16.10.2011 09:22
krassko написа:
Искаш ли да ти кажа къде са сложили кафе машина под плакат на ГЕРБ и раздават безплатно кафе. Ама Дянков се е стиснал и няма захар.
Простотии колкото искаш, край нямат :(


Не ми казаха, Краси, но аз си знам,че и малините са от него.
Ти не знаеш ли, че всичко започва с него - той е началото.
Само ме е страх от края:(.
За кафето и захарчетата - сещам се за една поговорка - "на брашното евтини, на триците скъпи". То всичкото им е такова, но не искам да си вгорчавам сутрешното кафе. Ще си сложа няколко лъжички захар, докато все още мога да сипозволя този лукс.
Поздрави!
цитирай
26. katan - 24. diso - Вчера си зобнах малко - право от растенията
16.10.2011 09:36
diso написа:
Ама тях знам, че аз съм си ги садил:)) Хапвам, кефя се и си мисля: Да бях се кандидатирал, щях да гласувам за тоя дето е насадил вкусните малини, сочните ябълки, сладката прясна царевица, грейналите гергини, гладиоли и рози... :))
А малините никога не ги мия - толкова са нежни, че и водата ги смачква.


Здравей, приятелче!
Честит първи сняг!
Добре, че вчера си си зобнал от ТВОИТЕ малинки. Днес можеше да са попарени от слана или сняг.
Радвам се на млади хора като теб! Щастлива съм, че има такива хора!
Никодима ми писа, че "читавите" са 5% от населението.
Ти си от тези 5%. Ако трябваше сами да си издигаме кандидатурите /нищо, че има ИНИЦИАТИВНИ КОМИТЕТИ, подписки и др. п., не можем да го направим:( - ЦИК ще ни "резне" за някоя запетая:(/ бих те издигнала и гласувала за теб.
Нали искаме БЪДЕЩЕ ЗА БЪЛГАРИЯ???
Ами БЪДЕЩЕТО е в хора като теб - млади, но с опит, образовани, интелигентни, работещи с удоволствие и в офиса и на къра;с чувство за хумор и за красота; изпълнени с енергия и имащи КАУЗА, която е БЪЛГАРИЯ.
Много ми се иска НОВИТЕ ПЪРВИ да са като теб!!!
Радвам се, че си разбрал и за малините - това беше - толкова са нежни, че и водата ги смачква.
Хубав ден, приятелче!
Поздрави на цялото семейство.
цитирай
27. sande - Важното е, че водата е хубава и полезна, в Банкя.
16.10.2011 10:24
Аз редовно си пия студена водица.

Студена водица - мирна главица.

Поздрави, Катя! /Разбра се къде си се скътала./
цитирай
28. nicodima - Захарта е във Видин! Виж при miralyub :(...
16.10.2011 10:28
krassko написа:
Искаш ли да ти кажа къде са сложили кафе машина под плакат на ГЕРБ и раздават безплатно кафе. Ама Дянков се е стиснал и няма захар.
Простотии колкото искаш, край нямат :(

цитирай
29. katan - 27. sande - Важното е, че водата е хубава и полезна, в Банкя.
16.10.2011 10:29
sande написа:
Аз редовно си пия студена водица.

Студена водица - мирна главица.

Поздрави, Катя! /Разбра се къде си се скътала./


"Важното е, че водата е хубава и полезна, в Банкя." и СЛАДКА бих добавила, Санде:)!
Ама там водата не е студена и може би затова "размътва" главите:)))

Теб не са ли те учили да опазваш военната тайна:)))?
Аз още помня тези лекции ...:)))
Поздрави!
цитирай
30. katan - 28. nicodima - Захарта е във Видин!
16.10.2011 10:33
nicodima написа:
krassko написа:
Искаш ли да ти кажа къде са сложили кафе машина под плакат на ГЕРБ и раздават безплатно кафе. Ама Дянков се е стиснал и няма захар.
Простотии колкото искаш, край нямат :(



Някъде кафе, някъде захар, някъде лукчета, някъде "сбирки" в работно време със захар, кафе, лукчета, а може и нещо друго.
Отново действия избирателни; отново дележ на "категории".:(
По делата им ще ги познете:(((
цитирай
31. tota - Радвам се да те видя отново...
16.10.2011 10:35
„Стига вече” - казвам си – „Наслади се на малините”...

Наистина - наслади се на малините в сезона на златната есен! Чудесна импресия си ни поднесла, Кате!
Поздрави! И хубав ден!! Казват бил снежен...
цитирай
32. katan - 31. tota - Радвам се да те видя отново
16.10.2011 10:39
tota написа:
„Стига вече” - казвам си – „Наслади се на малините”...

Наистина - наслади се на малините в сезона на златната есен! Чудесна импресия си ни поднесла, Кате!
Поздрави! И хубав ден!! Казват бил снежен...


И аз се радвам да те видя при мен, Ати!
Насладих се на малините, но не напълно.
Може ли да ми е пълно, когато наоколо е празно?!

Благодаря ти и хубав ден - слънчицето отново се опитва да изгрее:). Дай, Боже!
цитирай
33. megg - Насладих се на всеки ред, Кате!
16.10.2011 14:28
Толкова лъчезарен , хубав и някак усмихнат - като малините! Много обичам да слушам как красивите пъстри листа разказват приказки за лято, слънце ... ; обичам и дивите кестени ... и ако ги няма, ако са ги помели в името на агитацията, ще се почувствам като окрадена.
Поздрав и хубава неделя! :))
цитирай
34. katan - 33. megg - Насладих се на всеки ред, Кате!
16.10.2011 14:44
megg написа:
Толкова лъчезарен , хубав и някак усмихнат - като малините! Много обичам да слушам как красивите пъстри листа разказват приказки за лято, слънце ... ; обичам и дивите кестени ... и ако ги няма, ако са ги помели в името на агитацията, ще се почувствам като окрадена.
Поздрав и хубава неделя! :))


Здравей, Мег!
И аз се наслаждавах на есента и летния октомври до парка.
Там ме заболя. Всичко беше оголено. Имаше събрани на купчинки листа - едни бяха от скоро, други от по-отдавна.
Не можах да разбера защо учениците идват под строй да съберат нападалите кестени.
Празно ми беше и не ми се излизаше в тази празнота.
Положението и в гората не беше по-различно: отидохме да се порадваме на природата, но всичко беше подготвено за "нагледна агитация" - пейки, сложени може би преди дни /съдя по лака, с който бяха лакирани/ ... абе, да не се впускам в подробности, че "моторетката" в мен отново припалва:).
Не окрадена, ОГРАБЕНА се почувствах. Нещо светло се прекърши в мен ...

Хубав ден и на теб, Мег!

цитирай
35. elinora - Кате, вкусни ли бяха малините? :)
16.10.2011 14:47
За кестените - събират ги за сладък сън! поне така съм чувала, че няколко кестена под възглавницата гарантирали приятен сън :)
пп за бат бойко - гадост! :(
цитирай
36. monaliza121 - Катан, текста за есента и малините е ...
16.10.2011 15:21
Катан, текста за есента и малините е чудесен! :))
Предизборните агитации не са характеристика само на ГЕРБ. Докато пътувах това лято, на всрки километър Семов ме убеждаваше, че ще уволни ББ, а Кадиев ми казваше да карам внимателно, че София има нужда от мен, за да бъде различна и други такива оригиналности. Не гласувам на избори, защото отдавна няма избор.
Унизително е да избираш по-малкото зло.
цитирай
37. katan - 35. elinora - Кате, вкусни ли бяха малините? :)
16.10.2011 16:31
elinora написа:
За кестените - събират ги за сладък сън! поне така съм чувала, че няколко кестена под възглавницата гарантирали приятен сън :)
пп за бат бойко - гадост! :(


Много бяха вкусни, Ели:).
Кестените ги събирам за настроение - действат ми много положително.
А за другото - то се вижда навсякъде и боде.
Поздрави!
цитирай
38. katan - 36. monaliza121 - Катан, текста за есента и малините
16.10.2011 16:38
monaliza121 написа:
Катан, текста за есента и малините е чудесен! :))
Предизборните агитации не са характеристика само на ГЕРБ. Докато пътувах това лято, на всрки километър Семов ме убеждаваше, че ще уволни ББ, а Кадиев ми казваше да карам внимателно, че София има нужда от мен, за да бъде различна и други такива оригиналности. Не гласувам на избори, защото отдавна няма избор.
Унизително е да избираш по-малкото зло.


Здравей, Лизи!
Радвам се да те видя!
Благодаря за добрите думи.
За другото ... ами предизборно време е - всеки кандидат за нещо си си избира тактиката и стратегията /затова са и тези предизборни щабове и всичко останало/.
Подразни ме това, че "крадецът вика - дръжте крадеца":(.
Те "удрят под кръста", което най-малкото е непочтено /да не употребя по-силна дума/.
Има много добри кандидати, но не са в надпреварата. Те са тук, сред нас, но на тях не им дават право, /което е по Конституция/ достъп до нищо - да не се променя статуквото:(.
Поздрави от мен за хубава вечер!
цитирай
39. razkazvachka - Малинките донесоха вкус,
16.10.2011 20:44
а споменаването на изборите - студ и вятър.
Но мъгла няма и всички могат да видят кой кой е.
цитирай
40. hatanasov - И ягоди има!
16.10.2011 22:47
В петък все още имах ягоди!
цитирай
41. katan - 39. razkazvachka - Малинките донесоха вкус
16.10.2011 23:05
razkazvachka написа:
а споменаването на изборите - студ и вятър.
Но мъгла няма и всички могат да видят кой кой е.


Не забравяй и аромата:) на малинките:).
Студът и вятърът дойдоха след "дебата".
Надявам се мъглата да се разсее съвсем:).
Хубава вечер!
цитирай
42. katan - 40. hatanasov - И ягоди има!
16.10.2011 23:07
hatanasov написа:
В петък все още имах ягоди!


Представи си - в петък ягоди, а в неделя сняг и студ.
Предизборно време:).
цитирай
43. mmagy - Един виц от соца: -Другарко, може ...
17.10.2011 12:53
Един виц от соца:
-Другарко,може ли десет яйца,ама аз да си ги избера.
-Може,ето ти десет яйца,избирай си ги!
...................................................................
Та,избори ли ще има!?!?!?!

Преди години,преди още АЗ да беше станал АЗ,гледах едно интервю с него.Това беше една от любимите му песни....Надявам се да я чува все по-често!

Здравей,Катя!:)
цитирай
44. katan - 43. mmagy - Един виц от соца: -Другарко, може
17.10.2011 22:14
mmagy написа:
Един виц от соца:
-Другарко,може ли десет яйца,ама аз да си ги избера.
-Може,ето ти десет яйца,избирай си ги!
...................................................................
Та,избори ли ще има!?!?!?!

Преди години,преди още АЗ да беше станал АЗ,гледах едно интервю с него.Това беше една от любимите му песни....Надявам се да я чува все по-често!

Здравей,Катя!:)


Здравей, Маги!
Страхотен избор на яйца:)))!

Аз имам лошата дарба да помня. Много да помня - чуто, видяно, прочетено, дори помирисано.
Спомням си удоволствието и доволната физиономия на АЗ в едно предаване: "Великолепната петорка" /тези, които Слави не одобри за бек-вокалисти/.
Там Аз беше гост и естествено му изпяха "БальонЪТ".
Спомням си и едно друго предаване - "Ах, тези муцуни" от преди 10 години, в което той, прясно изпечен гл. секретар на МВР си направи някои признания, които в сегашно време могат да се приемат за САМОпризнания и да са смекчващи обстоятелства.
Спомням си и една наша лична среща с него /той едва ли ме помни/.
Бях в Банкя и бях на разходка в гората. Там се срещнахме - аз, той и една сюрия кучета, които той съпровождаше.
Беше гл.секретар от няколко дни.
Беше все още почти възпитан. Каза ми:"Спокойно, госпожо, няма страшно!"./Не се страхувам от кучета. Имам страх само от мишки и змии./
Тогава се прояви и другото ми осезание - обонянието.
Лъхна ме неприятен "запах", но тогава го отдадох на бързото ходене и подтичването след кучетата ...
Кой да предположи тогава, че ще остане този непиятен "запах" чак до сега?

Поздрави, Маги!

П.П. Сетих се за честването на 30 годишнината от създаването на "Баретите".
Горката Надя Обретенова! Толкова неловко се чувстваше от думите на АЗ и всяески се опитваше да го "издърпа" от неловката ситуация, в която САМ се беше набутал!
А той с негова "неподражаема" усмивка и невинен като бебе си изповядаше мечтата да е един от "Баретите", а може би да им е Командир:)))?
Да си ПРЕМИЕР на РБЪЛГАРИЯ за АЗ е по-малко от "барета" ...
Разни хора, разни идеали!:(

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5657214
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031