Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 12:40 - За промяна на ника ми
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15046 Коментари: 85 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте отново, приятели!
Може би ще ви стане досадно, а може би някой ще потърси и намери интрига и извлече "дивиденти" от нея ...
Може! Всичко може! Зависи от гледната точка и от много други неща ...
Преди известно време четох за патентоването на имената - за патентоването на личните имета.
Отиваш в определено ведомство, плащаш 300 /триста/ лева и никой няма право да използва името ти.
Чудесно!
Запитах се дали не е възможно това действие и във виртуалните среди?
Плащаш определена сума и имаш законно право на ника си.
Както знаете отсъствах доста време от блога поради липса на време и куп ангажименти.
Един ден влизам и виждам постинг на първа с моето име - попрегледах го и видях, че е на katanА, а не мой и си отдъхнах, защото езикът не ми хареса!
Но преди няколко дни в един постинг прочетох коментар, свързан с ника katanА и реших да напиша няколко думи, в защита на името си.
Защо името си ли?
Ами защото katan е моето име, от което произлиза никът ми.
Това съм го писала преди две години, когато се регистрирах тук и се представих официално.
"К" от Катя "atan" от Атанасова - така става katan.
Това е етимологията. Нищо неясно, загъдъчно и мистериозно.
Днес видях отново на първа постинг на katanА с нецензурни думи в заглавието.
Този път много сериозно се замислих дали да не си сменя ника, защото няма как да си сменя името, нали:)?
Миналата година, когато си  смених аватара, /той е и в момента/ имаше един "колега", който си слагаше рисуваната от мен картина по мотиви на К.Щъркелов за негов аватар, но във време, когато администраторите не са особено бдителни. Те дори ми писаха, че правят необходимото...
Тогава имах пълното основание да настоявам за смяната на аватара, защото това беше мое "произведение", дори с воден знак!, който ми постави тогава tsv, но сега ... все пак не мога да искам това от katanА, защото не съм си патентовала името, а има и малка разлика...
Не мога да искам от katanА да си смени ника, затова ще трябва да сменя моя, колкото и да ми е мъчно и болно ...
Може би да стана - atank - пак ще си е моето име Атанасова Катя, но има ли гаранция, след като не е патентовано някой друг да не стане например atankА?
Гаранция - Франция!
Мъчно ми е за ника и не ми се сменя, но не желая да ме бъркат с друг колега тук.
Сега ще цитирам два коментара към един постинг:

17. katan - kushel -
05.09 22:52 Моля те да се изясним - за katan ли говориш или за katanА?
Не бях влизала много време в блога, когато един слънчев, пролетен ден ми домъчня и се логнах.
С учудване видях един постинг на katanА някъде на първа.
Онемях от изненада!
Та аз не съм идвала тук от сумА ти време пък имам постинг?!
После разбрах, че има някой с подобно на моето име, което си ми е съкращение от истинското. 25. katana - Не сме съименници, само подобие
05.09 23:46
Да, katana, само подобие, но това подобие е объркващо най-малко, нали? 
Затова ще пусна постинга, когато ще отсъствам и ще сложа модерация, за да не се стига до недоразумения и неприятни писания, на които не съм почитателка.
И така - katan или atank /или нещо друго/ - все ще съм аз - Катя Атанасова, която не се срамува или притеснява от името си. 

Преди да тръгна прегледах черновите.
След първоначалното ми и почти /само почти/ импулсивно полурешение за смяна на ника си помислих - "Добре де, ще го сменя, но колко хора ще прочетат този постинг и ще са наясно, че atank и katan всъщност са едно и също име?"
Имам известно време за размисъл, а се надявам и разчитам на помощта ви.
Модерацията остава, докато се върна.
май 2010 г.

Това е нещо, което съм писала миналата година. Преди известно време писах коментар при sande, a той ми отговори в мъжки род, а в следващия ми писа, че вече се обърква - katan, katanА ...
На мен не ми е все едно! Не съм чела нищо от katanА по понятни причини. Нямам и нищо лично против него, но все пак искам да се разгранича - да се знае кой кой е.
май 2011 г.

От омразната ми Уикипедия  копирах това за значението на "катана" и една снимка на катана:

Катана (на японски език 刀 - меч) e двуръчен издължен японски меч с дължина 95—120 см (самото острие е с дължина около 70 см). Заедно с късия меч уакизаши влиза в комплекта с въоръжение на самураите.

Японските мечове били съхранявани на специални етажерки — Катанакаке.

Ко-катана (кокатана) е къс меч „катана“, който също влиза във въоръжението на самурая. Ръкохватката е права, острието е малко по-широко. Носел се е или на пояса или закрепен на кръста.

Ръкохватката на „катана“ е с дължина обикновено около или над 35 см. Ширината на острието е около 3 см, дебелината — 5 мм, само острието се заточива до острота на бръснач. Ръкохватката е обвита в кожа от скат или друг материал, за да не се плъзга в ръцете. Теглото на меча е около 1—1,5 кг.

Хамон е линията на закалката на „катана“.

Най-древните мечове „катана“, били изработвани от майстори (също и ножниците за „катана“), които те украсявали с орнаменти - техниката била предавана от поколение на поколение като стара семейна реликва.

Особено ценни мечове „катана“ са тези, на които има „меи“ - клеймо с името на известен майстор и годината на изработване.

                          image

Това горе е катана а сега вижте има ли нещо общо с katan, т.е. с мен:

                              image
Аз не съм нито меч-катана или уакизаши, нито самурай. Аз съм си най-обикновена средностатическа българка, но не желая да ме бъркат с катани, уакизаши и Учители.

Ето, че отново съм пред тази дилема - да си сменя ли ника или не?
Защо отново?
Ами отново ме сбъркаха с katanA:(.
В постинга ми за Независимостта ми написаха коментар, целящ да се провокират коментари, които предизвикват "прегракване":( на гърлото от безсмислени обиди и лавина от цинизми.
Извини ме, Сенсей, но точно това предизвикват хулите и ругатните, с които се надпреварвате.
Аз НЕ ЖЕЛАЯ името и никът ми да се свързват /макар и по погрешка/ с такъв род коментари и писания.
Ти няма да отстъпиш - ще си останеш katana. В такъв случай се налага аз да променя katan на нещо друго с ОГРОМНО НЕЖЕЛАНИЕ, защото вече цели 3 /три!!!/ години съм тук с този ник...
Е, какво да се прави ..., по-умният отстъпва, нали:)))?!
Помогни ми, Сенсей! Помогнете ми приятели!
Дайте ми предложение за нов ник, който да не е много по-различен от сегашния, моля ви!
С уважение към всички и всеки по отделно:
Катя Атанасова - katan
24.09.2011 г.

Следобеда на 24.09.2011г. -

Отново неприятни изживявания, свързани с ника ми, който грешно се възприема като ника на katanA.
Толкова хулителни и гнусни думи се изписаха в блога ми от един терминатор, че доброто ми настроение и милите поздрави, които получих от всичките си приятели бяха засенчени и помрачени, поне за мен.
Изтрих /това не го правя - приципи и толерантност/ всички гнусни и цинични коментари, които бяха насочени към всеки коментирал.
Ако бяха само към мен щях да ги оставя като възхвала на глупостта /извинявам се на Еразъм Ротердамски за заемката/, но не исках да бъдете засегнати и вие.

Вечерта на 24.09.2011г. -

Благодаря ти за постинга в моя чест, Сенсей!
Отзовах се на поканата и участвах в твоя импровизиран, виртуален БАР.
Такава съм си - не искам да обидя и засегна никого, още повече, че този твой постинг го приех като извинителен жест.
Благодаря отново за жеста, но си отстоявам принципите и правата, а и не се поддавам лесно на жестове и ласкателни думи.
В този БАР прочетох още два коментара на minavamotuk, от които за сетен път се убедих, че много хора не ни разграничават - приемат ни за един и същи човек.
Аз не искам да загубя самоличността си и да се слея, с когото и да било друг.
Надявам се, че разбираш, че отново няма нищо лично тук, нали?:)
Но аз съм си аз, а ти си си ти ... всеки с разбиранията, стила и езика си.
Пускам постинга по-рано от предвинето, за да съм наясно като как ще бъде никът ми за напред.

Ще съм тук, зад монитора и с модерация. Ще пускам САМО коментари по темата от ПОЗНАТИ ми никове или след щателна проверка на НЕПОЗНАТИ. Нещо като полицейщина:).
Моля да ме извините за това, но съм принудена.

Отново с уважение: все още katan /Катя Атанасова/








Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Здравейте, приятели!
26.09.2011 12:48
Извинявам се, че ви моля за помощ от такъв характер!
Просто ви моля да ми дадете предложение за НОВ ник, който да е МАКСИМАЛНО близък до сегашния и в същото време достатъчно различен, за да не ни бъркат със Сенсей -katana.
Благодаря ви предварително!
katan:(
цитирай
2. анонимен - След като ти си регистрирала първа ник катан,
26.09.2011 12:49
той си е твой. На практика другият ник паразитира ввърху твоя и той трябва да се махне оттук. Това е ясно като бял ден.
цитирай
3. tota - Катенце,
26.09.2011 12:59
Нека остане Катан, но дабави едно или две ти прецени Катан-2. Харесва ми така Катан!!
цитирай
4. анонимен - Кати, чуй и моето мнение
26.09.2011 13:05
Да си сменим никовете, значи да се примирим с чучкча-манталитета. Чукчата е писател, но читател, тцъ. Чукчите до толкова са се опили от себе си, от собствените си клонинг игрички, че си въобразяват еднаквост на манталитетите. Различни сме. Да се знае! Ти си добричка, аз съм по-лют. Ти си живяла в среда, в която здравия и прогресивен дух на работническо селската класа не е бил широко допускан. Пигаш ли ме мене, колко пъти е трябвало да се доказвам пред същите, че не см "мамино детенце" /използвам мекия термин от уважение към тебе/, пред същите здрави сили на обществото? Често и с насилие? Не знаеш. Е, когато съм простак, то е за да ме разберат съответните елементи. Иначе говорим на различни езици.
Съвет от мене. Не си сменяй ника, както и името не би си сменила. Хората живеят за едната чест /хората, подчертавам, не робите/и не мисля, че заради някакви глупаци, трябва да си разваляш рахатлъка. Чукчите ме наричат Кака Тана, като,че ли сме били на една седянка с тях или ще ме обидят по този начин. Илюзии! Обидно ще ми е, ако кажат /или докажат/, че съм от тяхната среда.
/Леле колко нещо спестих в мой си стил/ :-)))))))))))))))))) Ще ти мрънкам, ако отстъпиш. Да знаеш!
Поздрави и с голямо уважение към една интелектуалка,
Твой опростачен Катана Сенсей
:-)
цитирай
5. cefulesteven - Мое мнение: не сменяй никнейма. ...
26.09.2011 13:10
Мое мнение: не сменяй никнейма. Защо? Повечето си те знаем и теб, и Катана. Двамата сте много готини и различни. Ако си смениш никнейма, не се знае, дали утре някой трол няма да ти направи съвсем съзнателно фейк на новия. Както на мен са ми правили поне пет пъти.

И друго, исках да ви видя и двамата от много дълго, а има и повод. Искате ли петък или събота да се видим.

Нямам много приятели, държа много на вас.

цитирай
6. katan - 2. poligor - След като ти си регистрирала първа ник катан,
26.09.2011 13:14
poligor написа:
той си е твой. На практика другият ник паразитира ввърху твоя и той трябва да се махне оттук. Това е ясно като бял ден.


Не, Полигор!
Аз съм първа, но той е с едно "А" накрая, което прави никовете различни.
Той не паразитира, но си има негов си стил, език и тон, които са много по-различни от моите.
Моля за предложение за НОВ МОЙ ник.
Поздрави!
цитирай
7. katan - 3. shtrakalka - Аз лично никога не мога да те объркам с катанА,
26.09.2011 13:14
shtrakalka написа:
остави си ника!


:))) Е, благодаря за това!:)))
цитирай
8. katan - 4. tota - Катенце,
26.09.2011 13:16
tota написа:
Нека остане Катан, но дабави едно или две ти прецени Катан-2. Харесва ми така Катан!!


И на мен ми харесва, Ати!
Дори в къщи ме наричат "катан":)))).

Приех първото предложение:))).
цитирай
9. анонимен - Стеф, готово!
26.09.2011 13:21
cefulesteven написа:
Мое мнение: не сменяй никнейма. Защо? Повечето си те знаем и теб, и Катана. Двамата сте много готини и различни. Ако си смениш никнейма, не се знае, дали утре някой трол няма да ти направи съвсем съзнателно фейк на новия. Както на мен са ми правили поне пет пъти.

И друго, исках да ви видя и двамата от много дълго, а има и повод. Искате ли петък или събота да се видим.

Нямам много приятели, държа много на вас.


цитирай
10. katan - 5. katana - Кати, чуй и моето мнение
26.09.2011 13:22
katana написа:
Да си сменим никовете, значи да се примирим с чучкча-манталитета. Чукчата е писател, но читател, тцъ. Чукчите до толкова са се опили от себе си, от собствените си клонинг игрички, че си въобразяват еднаквост на манталитетите. Различни сме. Да се знае! Ти си добричка, аз съм по-лют. Ти си живяла в среда, в която здравия и прогресивен дух на работническо селската класа не е бил широко допускан. Пигаш ли ме мене, колко пъти е трябвало да се доказвам пред същите, че не см "мамино детенце" /използвам мекия термин от уважение към тебе/, пред същите здрави сили на обществото? Често и с насилие? Не знаеш. Е, когато съм простак, то е за да ме разберат съответните елементи. Иначе говорим на различни езици.
Съвет от мене. Не си сменяй ника, както и името не би си сменила. Хората живеят за едната чест /хората, подчертавам, не робите/и не мисля, че заради някакви глупаци, трябва да си разваляш рахатлъка. Чукчите ме наричат Кака Тана, като,че ли сме били на една седянка с тях или ще ме обидят по този начин. Илюзии! Обидно ще ми е, ако кажат /или докажат/, че съм от тяхната среда.
/Леле колко нещо спестих в мой си стил/ :-)))))))))))))))))) Ще ти мрънкам, ако отстъпиш. Да знаеш!
Поздрави и с голямо уважение към една интелектуалка,
Твой опростачен Катана Сенсей
:-)


Разсмя ме с глас, Сенсей!:)))
Не на всичко се смях, смях се на "възпитания коментар":)))и на това :"Твой опростачен Катана Сенсей:)".
Честно да си призная никак, ама никак не ми се иска да си променям ника. Знаеш го от много време.
Но явно не всички хора четат и гледат:(.
И в никовете има разлика и в аватарите ..., но ... виждаш коментарите и при теб и при мен.
Засега събирам мнения и предложения. После ще "отсявам" и премислям.

цитирай
11. veninski - Не си струва да го променяш, Катя! ...
26.09.2011 13:24
Не си струва да го променяш, Катя! Поздрави от Родопите!
цитирай
12. katan - 6. cefulesteven - Мое мнение: не сменяй никнейма.
26.09.2011 13:24
cefulesteven написа:
Мое мнение: не сменяй никнейма. Защо? Повечето си те знаем и теб, и Катана. Двамата сте много готини и различни. Ако си смениш никнейма, не се знае, дали утре някой трол няма да ти направи съвсем съзнателно фейк на новия. Както на мен са ми правили поне пет пъти.

И друго, исках да ви видя и двамата от много дълго, а има и повод. Искате ли петък или събота да се видим.

Нямам много приятели, държа много на вас.



Стеф, благодаря ти!
За приятелствот и за разумните доводи!
За съжаление на мен ми е невъзможно, иначе с удоволствие бих се срещналаи с двама ви.
А за приятелите не си прав - имаш приятели, аз съм една от тях.
Поздрави!
цитирай
13. katan - 12. veninski - Не си струва да го променяш, Катя!
26.09.2011 13:28
veninski написа:
Не си струва да го променяш, Катя! Поздрави от Родопите!


Благодаря, Васко!
Всяко мнение ще го взема под внимание!
Аз също много си обичам ника и държа на него!
Поздрави на Родопите!
цитирай
14. анонимен - Ей сега ще доразгадая защо избрах този ник
26.09.2011 13:35
katan написа:
katana написа:
Да си сменим никовете, значи да се примирим с чучкча-манталитета. Чукчата е писател, но читател, тцъ. Чукчите до толкова са се опили от себе си, от собствените си клонинг игрички, че си въобразяват еднаквост на манталитетите. Различни сме. Да се знае! Ти си добричка, аз съм по-лют. Ти си живяла в среда, в която здравия и прогресивен дух на работническо селската класа не е бил широко допускан. Пигаш ли ме мене, колко пъти е трябвало да се доказвам пред същите, че не см "мамино детенце" /използвам мекия термин от уважение към тебе/, пред същите здрави сили на обществото? Често и с насилие? Не знаеш. Е, когато съм простак, то е за да ме разберат съответните елементи. Иначе говорим на различни езици.
Съвет от мене. Не си сменяй ника, както и името не би си сменила. Хората живеят за едната чест /хората, подчертавам, не робите/и не мисля, че заради някакви глупаци, трябва да си разваляш рахатлъка. Чукчите ме наричат Кака Тана, като,че ли сме били на една седянка с тях или ще ме обидят по този начин. Илюзии! Обидно ще ми е, ако кажат /или докажат/, че съм от тяхната среда.
/Леле колко нещо спестих в мой си стил/ :-)))))))))))))))))) Ще ти мрънкам, ако отстъпиш. Да знаеш!
Поздрави и с голямо уважение към една интелектуалка,
Твой опростачен Катана Сенсей
:-)


Разсмя ме с глас, Сенсей!:)))
Не на всичко се смях, смях се на "възпитания коментар":)))и на това :"Твой опростачен Катана Сенсей:)".
Честно да си призная никак, ама никак не ми се иска да си променям ника. Знаеш го от много време.
Но явно не всички хора четат и гледат:(.
И в никовете има разлика и в аватарите ..., но ... виждаш коментарите и при теб и при мен.
Засега събирам мнения и предложения. После ще "отсявам" и премислям.

Ами, като не може по Сенсейски, карам с катаната. Изключително ефективен педагогически похват. :-))))))))))))
цитирай
15. katan - 15. katana - Ей сега ще доразгадая защо избрах този ник
26.09.2011 13:38
"Ами, като не може по Сенсейски, карам с катаната. Изключително ефективен педагогически похват. :-))))))))))))"

Да, Сенсей, разбирам те донякъде, но аз не обичам такъв род писания и действия.
Затова искам да се разгранича.
цитирай
16. анонимен - Разбирам. Но за кого ще си правиш този труд? За чукчите? А смисъла?
26.09.2011 13:42
katan написа:
"Ами, като не може по Сенсейски, карам с катаната. Изключително ефективен педагогически похват. :-))))))))))))"

Да, Сенсей, разбирам те донякъде, но аз не обичам такъв род писания и действия.
Затова искам да се разгранича.

цитирай
17. katan - 17. katana - Разбирам. Но за кого ще си правиш този труд? За чукчите? А смисъла?
26.09.2011 13:46
katana написа:
katan написа:
"Ами, като не може по Сенсейски, карам с катаната. Изключително ефективен педагогически похват. :-))))))))))))"

Да, Сенсей, разбирам те донякъде, но аз не обичам такъв род писания и действия.
Затова искам да се разгранича.



За себе си, Сенсей, за себе си.
Искам да се чувствам комфорно със себе си!
цитирай
18. ivankalilova - Аз също, никога не съм те бъркала с, , ...
26.09.2011 13:47
Аз също , никога не съм те бъркала с ,,katana'', така ,че не го сменяй...
И въпреки всичко , ще те подкрепя, каквото и решение да вземеш...
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
19. katan - 19. ivankalilova - Аз също, никога не съм те бъркала
26.09.2011 13:53
ivankalilova написа:
Аз също , никога не съм те бъркала с ,,katana'', така ,че не го сменяй...
И въпреки всичко , ще те подкрепя, каквото и решение да вземеш...
Сърдечни поздрави!:)))


Благодаря, мила Ваня!
Ако човек чете и гледа, не би направил грешка ...
Благодаря за подкрепата!
Вземането на решение е трудна работа - вземеш ли го веднъж - няма връщане назад /поне за мен е така/.
Затова и реших да проведа този да го наречем "референдум" или по-просто, но същото - ДОПИТВАНЕ до приятелите, за да не взема грешно и прибързано решение.
Още веднъж ти благодаря и те прегръщам.

цитирай
20. scarlety - Кате,
26.09.2011 13:58
понеже имам очи на главата си и надявам се достатъчно сиво вещество в нея,от самото начало знам кой е katan и кой katana и е пълен абсурд да ги сбъркам. Всеки нормален човек може да види разликата- аватар,пол,естество на постингите(даже и да не се напрегне да види има ли А накрая или не)
Моето мнение е,че ти не трябва да си сменяш ника,с който всички те познаваме,заради някой кьорав,малоумен или злонамерен потребител.
Съзнавам също и факта,че Сенсей може да получи само някой комплимент,ако го сбъркат с теб,а ти напротив- може да отнесеш някоя попръжня(както и може би се е получило)....и това те огорчава и те кара да сменяш ника!
Аз мисля,че трябва да си останеш с тоя ник,или евентуално да добавиш цифри след него!
Поздрави и прегръдки!:)
цитирай
21. анонимен - Катя, мисля, че е излишно.
26.09.2011 14:08
С този ник си известна. Катана също е известен с това "а" накрая. Никога не мога да ви сбъркам. Ти сама казваш, че и новият (евентулано) ти ник може да бъде полудублиран. Значи полза няма. )))
цитирай
22. katan - 21. scarlety - Кате,
26.09.2011 14:10
scarlety написа:
понеже имам очи на главата си и надявам се достатъчно сиво вещество в нея,от самото начало знам кой е katan и кой katana и е пълен абсурд да ги сбъркам. Всеки нормален човек може да види разликата- аватар,пол,естество на постингите(даже и да не се напрегне да види има ли А накрая или не)
Моето мнение е,че ти не трябва да си сменяш ника,с който всички те познаваме,заради някой кьорав,малоумен или злонамерен потребител.
Съзнавам също и факта,че Сенсей може да получи само някой комплимент,ако го сбъркат с теб,а ти напротив- може да отнесеш някоя попръжня(както и може би се е получило)....и това те огорчава и те кара да сменяш ника!
Аз мисля,че трябва да си останеш с тоя ник,или евентуално да добавиш цифри след него!
Поздрави и прегръдки!:)


Много си права, Ади!
Благодаря за написаното!
Никак, ама НИКАК не ми се иска да си сменям ника, но не искам и да ме бъркат с никого!
Дори мислех занещо от katan_asova или katan-asova, или katan53, но основата, коренът, е все katan:.

Остава единственият възможен компромис - ДА СИ ОСТАНА katan:))).
Благодаря ти, Ади! Повдихна ми духа!:)
Поздрави и прегръдка с благодарност!
цитирай
23. katan - 22. parasol - Катя, мисля, че е излишно.
26.09.2011 14:14
parasol написа:
С този ник си известна. Катана също е известен с това "а" накрая. Никога не мога да ви сбъркам. Ти сама казваш, че и новият (евентулано) ти ник може да бъде полудублиран. Значи полза няма. )))


Благодаря и за твоето мнение, Слави!
То ще вземе да стане :"Е, па и ти, Вуте! Колко бързо ме кандарисА":))).
Така е, защото си харесвам ника, както си харесвам и името:).
Благодаря ти, приятелю!

цитирай
24. анонимен - Никога не съм ви бъркал!
26.09.2011 14:37
Толкова сте различни всеки по-своему. Не сменяй ника, така сменяш и вибрациите му ;) Пожелавам успех и още по-интересни и хубави постове и на КАТАН, и на катанА !!! ;)
цитирай
25. анонимен - мисля,че е редно да останеш с ника си-
26.09.2011 14:37
аз нищо,че съм сравнително нова тук,но НИКОГА не бих могла
да те сбъркам с другия-та начина на "изразяване" ви е коренно
различен-поздрави,приятелко!
цитирай
26. анонимен - Срещу непредизвиканата външна агресия няма защита. Ако ще и да се наречеш Ангел Небесен
26.09.2011 14:43
katan написа:
katana написа:
katan написа:
"Ами, като не може по Сенсейски, карам с катаната. Изключително ефективен педагогически похват. :-))))))))))))"

Да, Сенсей, разбирам те донякъде, но аз не обичам такъв род писания и действия.
Затова искам да се разгранича.



За себе си, Сенсей, за себе си.
Искам да се чувствам комфорно със себе си!

Че и да си такава наистина. Ей на, разлюти ме. :-))))))))))) Мислех да отложа този пост за по нататъка, ама на, не става.
цитирай
27. hristo27 - От както съм в Блог. бг, зная те като ...
26.09.2011 14:47
От както съм в Блог.бг, зная те като katan, пиша коментари и гласувам за блога на katan. А и сте коренно различни с katanA. Остани с ника си.
Успешна седмица!
цитирай
28. monaliza121 - Привет, Катя!
26.09.2011 14:47
Не мога да объркам ника ти с katana, защото ви познавам и знам кой от какъв пол е.:))))) Едва ли някой от твоите приятели ще направи такава грешка, но има и нови хора в блога, които действително могат да сбъркат, докато не видят аватара.
Познавам твоя стил и не мога да го объркам с друг, най-малко с този на katana, a при katanA не съм имала възможност да прочета.
Нямам оригинална идея за нов ник, не ти е необходим, ти си katan и който те бърка с друг си е негов проблем. Ще се присъединя към предложението за някакви цифри, както направих аз, тъй като monaliza беше заето.
цитирай
29. yotovava - Мила Катя,
26.09.2011 14:54
Всъщност ви знам и двамата - теб и Катана. Парадоксът е, че като влязох тук с ника, с който съм известна навсякъде, в един момент засякох блогерка yotova - излязохме съименички - с една фамилия. Даже ми стана малко неудобно - а то логично е човек да си вземе фамилията.
При това тя е фотографка - Галина Йотова, за мен изключително талантлива.
Аз също никога няма да ви сбъркам - нито теб, нито Катана.
Аз също мисля, че не трябва да си сменяш ника.

Хубав ден от мен :)))))))
Валя
цитирай
30. katan - 25. gogi6666 - Никога не съм ви бъркал!
26.09.2011 14:56
gogi6666 написа:
Толкова сте различни всеки по-своему. Не сменяй ника, така сменяш и вибрациите му ;) Пожелавам успех и още по-интересни и хубави постове и на КАТАН, и на катанА !!! ;)


Благодаря ти, Гоги!
Много сме различни, но въпреки това ни бъркат.
Особено в деня на 3-та ми годишнина тук.
Толкова гнусотия се изписа в блога ми, че се принудих да трия и да сложа отново модерация.
Аз по принцип съм търпелив и толерантен човек, но си представи до какво състояние ме беше довел този терминатор или термит.
Да, и за вибрациите имаш право.
Започвам да съжалявам, че ми мина тази мисъл през ума за смяна - многократно от година и половина.
Но повече глави мислят по-добре от една, нали?:)))
Благодаря ти!
цитирай
31. katan - 26. hloris - мисля,че е редно да останеш с ника си-
26.09.2011 14:58
hloris написа:
аз нищо,че съм сравнително нова тук,но НИКОГА не бих могла
да те сбъркам с другия-та начина на "изразяване" ви е коренно
различен-поздрави,приятелко!


Благодаря и на теб, hloris!
Различни сме. Това е видимо.
Поздрави и на теб, приятелко!

цитирай
32. katan - 27. katana - Срещу непредизвиканата външна агресия няма защита. Ако ще и да се наречеш Ангел Небесен
26.09.2011 14:59
Ето виждаш ли как се лютиш:))) от малко.
цитирай
33. katan - 28. hristo27 - От както съм в Блог. бг, зная те като
26.09.2011 15:01
hristo27 написа:
От както съм в Блог.бг, зная те като katan, пиша коментари и гласувам за блога на katan. А и сте коренно различни с katanA. Остани с ника си.
Успешна седмица!


Благодаря и на теб, Ице!
И аз си искам , харесвам и обичам ника:).
Мой си е и ми е мил:).
Успешна седмица и на теб!
цитирай
34. katan - 29. monaliza121 - Привет, Катя!
26.09.2011 15:04
monaliza121 написа:
Не мога да объркам ника ти с katana, защото ви познавам и знам кой от какъв пол е.:))))) Едва ли някой от твоите приятели ще направи такава грешка, но има и нови хора в блога, които действително могат да сбъркат, докато не видят аватара.
Познавам твоя стил и не мога да го объркам с друг, най-малко с този на katana, a при katanA не съм имала възможност да прочета.
Нямам оригинална идея за нов ник, не ти е необходим, ти си katan и който те бърка с друг си е негов проблем. Ще се присъединя към предложението за някакви цифри, както направих аз, тъй като monaliza беше заето.


Благодаря и на теб, Лизи!
ПРИЯТЕЛИТЕ не ме бъркат. Бъркат ме НЕПРИЯТЕЛИТЕ на katanА.
Това бъркане преди 2-3 дни ме извади от равновесие.
Рядко ми се случва.
Винаги успяваям да парирам и поставя на място подобници на терминатора, но той беше особено нагъл.
А за цифрите- благодаря. И това съм го мислила.
Поздрави и прегръдка.

цитирай
35. katan - 30. yotovava - Мила Катя,
26.09.2011 15:08
yotovava написа:
Всъщност ви знам и двамата - теб и Катана. Парадоксът е, че като влязох тук с ника, с който съм известна навсякъде, в един момент засякох блогерка yotova - излязохме съименички - с една фамилия. Даже ми стана малко неудобно - а то логично е човек да си вземе фамилията.
При това тя е фотографка - Галина Йотова, за мен изключително талантлива.
Аз също никога няма да ви сбъркам - нито теб, нито Катана.
Аз също мисля, че не трябва да си сменяш ника.

Хубав ден от мен :)))))))
Валя


Сърдечни благодарности и на теб, мила Валя!
Все повече "вървя" към моя си ник:))).
Без поправки и прибавки.
Дори сега ми е съвестно, че ви занимавам с този маловажен въпрос на фона на всичко друго, което се случва.

Хубав ден и на теб и отново ти благодаря!

цитирай
36. анонимен - Припалвам от малко. Ама човек не може да избяга от гена си.
26.09.2011 15:13
katan написа:
Ето виждаш ли как се лютиш:))) от малко.

Прилеп, ако ти говори нещо. Скоро открих, че съм имал прадядо опълченец.
цитирай
37. анонимен - Започвам да съжалявам, че ми мина тази мисъл през ума за смяна - многократно от година и половина.
26.09.2011 15:17
Време е за виц. Един мъж се подхлъзнал и паднал от 12-я етаж. Пада и се моли:
Боже, ако ме спасиш, капка алкохол няма да глътна, ще съм верен на жена си, от работа в къщи ще се прибирам, ще мия чинии, боклука ще хвърлям!!!!
Туууп и паднал в камион с дунапренови дюшеци.
Отръскал се и си рекъл: Мама му стара, за 5 секунди полет що глупости изприказвах...
цитирай
38. makont - Катя, и аз се присъединявам към кандардисването,
26.09.2011 15:17
остани си така, вие двамата с КатанА няма как да бъдете объркани, може би само от Анчета, които просто преминават, изхвърлят си горивото и отлитат от блога. И така, след кандардисването, следва кандисването. Поздрав и усмивки.
цитирай
39. katan - 37. katana - Припалвам от малко. Ама човек не може да избяга от гена си.
26.09.2011 15:20
katana написа:
katan написа:
Ето виждаш ли как се лютиш:))) от малко.

Прилеп, ако ти говори нещо. Скоро открих, че съм имал прадядо опълченец.


Говори ми:))).
Нали си писахме в постингите ми за Македония.
Аз имам това лошо качество да не забравям:))).
Не съм злопаметна в НИКАКЪВ случай.
И аз съм 100% македонка и би трябвало да съм люта, люта:)).
От едната ми страна - комитски люде, от другата - доброволци в Балканската война.
Но и двете страни са се борили за правда и свобода, според годинте и според времето.
Аз правя същото - според възможностите си, времето и събитията.
цитирай
40. katan - 38. katana - Започвам да съжалявам, че ми мина тази мисъл през ума за смяна - многократно от година и половина.
26.09.2011 15:22
katana написа:
Време е за виц. Един мъж се подхлъзнал и паднал от 12-я етаж. Пада и се моли:
Боже, ако ме спасиш, капка алкохол няма да глътна, ще съм верен на жена си, от работа в къщи ще се прибирам, ще мия чинии, боклука ще хвърлям!!!!
Туууп и паднал в камион с дунапренови дюшеци.
Отръскал се и си рекъл: Мама му стара, за 5 секунди полет що глупости изприказвах...


Ами посмях се:)))).
Сега дали не ред и аз да направя същото?:)))
Да не върша глупости и да деактивирам постинга:)))?
цитирай
41. katan - 39. makont - Катя, и аз се присъединявам към кандардисването
26.09.2011 15:24
makont написа:
остани си така, вие двамата с КатанА няма как да бъдете объркани, може би само от Анчета, които просто преминават, изхвърлят си горивото и отлитат от блога. И така, след кандардисването, следва кандисването. Поздрав и усмивки.


Благодаря и на теб, Майче!
Май ще КАНДИСАМ:))).
Сега ми става весело, а ми беше толкова криво!
Благодаря ти!
Хубав ден и настроение!
цитирай
42. pevetsa - НЕ, НЕ, И НЕ КАТЕ, ОСТАВАШ С ТОЗИ НИК!
26.09.2011 15:30
Така си те знам, така искам и да си останеш, katan!
Аз си смених ника, и започнах отначало, но вече не е същото, сякаш загубих нещо от себе си, примирих се за да съм сред вас моите приятели от нета, защото ви ценя, защото ви ОБИЧАМ!
А ти имаш специално място в сърцето ми, и желая очите ми, да те срещат както са свикнали.
ОСТАВЯШ СИ С НИКА И ТОЧКА!
Алекс от Русе.
цитирай
43. miaa - Няма как де те сбъркам!Остани с никнейма си до сега:)))
26.09.2011 15:54
Имаш стил и оригинални идеи:))))Усмивки:)
цитирай
44. magnoliya - Ех,
26.09.2011 16:15
много отрицателни емоции си преживяла! Аз бях доста заета по празниците и рядко влизах в блога.
Всичките приятели тук са на мнението да не си сменяш ника, на същото съм и аз. Може да стане katan-ooo или katan-111, на мен повече ми харесва първото. Но все пак мнения много, а изборът трябва да го направиш лично ти.
Успех!
цитирай
45. анонимен - Виж колко народ не харесва, извини се за .... 5-те секунди полет и го деактивирай. :-)))))))
26.09.2011 16:35
katan написа:
katana написа:
Време е за виц. Един мъж се подхлъзнал и паднал от 12-я етаж. Пада и се моли:
Боже, ако ме спасиш, капка алкохол няма да глътна, ще съм верен на жена си, от работа в къщи ще се прибирам, ще мия чинии, боклука ще хвърлям!!!!
Туууп и паднал в камион с дунапренови дюшеци.
Отръскал се и си рекъл: Мама му стара, за 5 секунди полет що глупости изприказвах...


Ами посмях се:)))).
Сега дали не ред и аз да направя същото?:)))
Да не върша глупости и да деактивирам постинга:)))?

цитирай
46. stela50 - Не , Кати ... не сменяй ника .
26.09.2011 17:01
Мисля ,че не може никой от нас да ви обърка . И аз се присъединявам към кандардисващите и към написаното от Мая ...
Ти си си КАТАН , колегата си е КАТАНА . Останете си така .И вица ме развесели .
Поздрави и усмивки !
цитирай
47. diamant1965 - Здравей, Катя!
26.09.2011 17:44
Мисля, че никът ти може да бъде объркан само от хора, които не са свикнали да четат. Така че просто не им обръщай внимание. Разбира се, решението си остава твое, и каквото и да е то, ще го уважим. Предложение за ник? Амии...katyaatanasova например, но си предпочитам сегашният ти ник определено :)
цитирай
48. kometapg - И аз никога не съм ви бъркала! Та вие ...
26.09.2011 17:58
И аз никога не съм ви бъркала! Та вие сте коренно различни по начин на писане и представяне на постовете си!!! Харесвам твоя ник и също мисля да не го сменяш! Приятелите ти много добре знаят кой стои зад него! Но ако случайно се решиш на промяна ще те подкрепя! Ще идвам при теб, както и да се казваш! Желая ти хубава вечер! :)
цитирай
49. gkowachew - Кате, остани си катан!
26.09.2011 18:32
И остани оптимист! :)
цитирай
50. elinora - Кате,
26.09.2011 18:43
ти си един от първите никове, които запомних в блог.бг преди 2 години и чийто блог прочетох и харесах. И продължавам да харесвам и чета и до сега, без да съм те сбъркала с никого другиго и без да си променя доброто мнение нито за секунда!
Ако нещо те притеснява - сменяй ника (аз пак ще съм ти читател и приятел)! :)
цитирай
51. ivana59 - Каквото и да направиш с ника си - пак ще си ТИ, Кате!
26.09.2011 18:57
Не мога да те объркам с никого!

Хубава вечер!
цитирай
52. tit - Катя Атанасова знаем коя е
26.09.2011 19:00
и катана знаем какво е - мерси!
Блогърът прави ника, много пъти съм го твърдяла!:)
Тъй, че - остани си "котето с къщичката" /цитирам Маги/!:)))))
цитирай
53. inel379 - Не променяй нищо, мила!
26.09.2011 19:09
Няма смисъл!
Изобщо не се съмнявай, че някой от читателите ще те обърка!
Това е невъзможно!
За приятелите пък...абсурт!
Погледни от забавната страна!
Заблудите са за други!
Сърдечен поздрав и усмивки за теб!:)))
цитирай
54. ckarlet - Без да чета коментарите на другите ...
26.09.2011 19:28
Без да чета коментарите на другите посетители, Катя, смятам, че твоето име и блог няма как да се обърка с друг. Ти си с уникален изказ.
Аз лично смятам, че не трябва да променяш ника си! Другият човек също.
Просто си свикваме, че има и подобен ник и това е:)
цитирай
55. kalin8 - Поздрави, Катя!
26.09.2011 19:46
И аз не смятам, че трябва да си сменяш ника...
Разликата е просто очевидна! А който може да чете...Просто си чете!
Б.
цитирай
56. sestra - И аз не бъркам двата ника,
26.09.2011 20:02
присъединявайки се по този начин май към препоръката да не сменяш своя, Катя :)
цитирай
57. katan - 43. pevetsa - НЕ, НЕ, И НЕ КАТЕ, ОСТАВАШ С ТОЗИ НИК!
26.09.2011 20:29
pevetsa написа:
Така си те знам, така искам и да си останеш, katan!
Аз си смених ника, и започнах отначало, но вече не е същото, сякаш загубих нещо от себе си, примирих се за да съм сред вас моите приятели от нета, защото ви ценя, защото ви ОБИЧАМ!
А ти имаш специално място в сърцето ми, и желая очите ми, да те срещат както са свикнали.
ОСТАВЯШ СИ С НИКА И ТОЧКА!
Алекс от Русе.


Извинявам се, че отсъствах толкова дълго, но ми се наложи.

Здравей, скъпи Алекс!
Твоето:"НЕ!НЕ!НЕ!":))) е повече от убедително!:))).
Дори ми прозвуча и леко заплашително:))).
Но да започнеш отначало, с друг ник все едно е да не си ти.
Прегръщам те!
цитирай
58. katan - 44. miaa - Няма как де те сбъркам!Остани с никнейма си до сега:)))
26.09.2011 20:32
miaa написа:
Имаш стил и оригинални идеи:))))Усмивки:)


Благодаря, Миа!
Всички коментари, които прочетох сега ме карат да се замисля да НЕ променям ника си.
Много сте убедителни всички!:)))
Благодаря!
цитирай
59. katan - 45. magnoliya - Ех,
26.09.2011 20:33
magnoliya написа:
много отрицателни емоции си преживяла! Аз бях доста заета по празниците и рядко влизах в блога.
Всичките приятели тук са на мнението да не си сменяш ника, на същото съм и аз. Може да стане katan-ooo или katan-111, на мен повече ми харесва първото. Но все пак мнения много, а изборът трябва да го направиш лично ти.
Успех!


Благодаря и на теб, скъпа цветна приятелко!
Почти съм взела вече решението си:)))!
Прегръщам те!
цитирай
60. katan - 46. katana - Виж колко народ не харесва, извини се за .... 5-те секунди полет и го деактивирай. :-)))))))
26.09.2011 20:35
katana написа:
katan написа:
katana написа:
Време е за виц. Един мъж се подхлъзнал и паднал от 12-я етаж. Пада и се моли:
Боже, ако ме спасиш, капка алкохол няма да глътна, ще съм верен на жена си, от работа в къщи ще се прибирам, ще мия чинии, боклука ще хвърлям!!!!
Туууп и паднал в камион с дунапренови дюшеци.
Отръскал се и си рекъл: Мама му стара, за 5 секунди полет що глупости изприказвах...


Ами посмях се:)))).
Сега дали не ред и аз да направя същото?:)))
Да не върша глупости и да деактивирам постинга:)))?



Сенсей!
Този път май ще се съглася с теб:))).
цитирай
61. katan - 47. stela50 - Не , Кати ... не сменяй ника .
26.09.2011 20:36
stela50 написа:
Мисля ,че не може никой от нас да ви обърка . И аз се присъединявам към кандардисващите и към написаното от Мая ...
Ти си си КАТАН , колегата си е КАТАНА . Останете си така .И вица ме развесели .
Поздрави и усмивки !


Мила Таня/Стела!
Толкова сте убедителни всички, че вече почти съм сигурна, че ще си остана katan:))).
Прегръдка за приятна вечер!
цитирай
62. katan - 49. kometapg - И аз никога не съм ви бъркала!
26.09.2011 20:40
kometapg написа:
И аз никога не съм ви бъркала! Та вие сте коренно различни по начин на писане и представяне на постовете си!!! Харесвам твоя ник и също мисля да не го сменяш! Приятелите ти много добре знаят кой стои зад него! Но ако случайно се решиш на промяна ще те подкрепя! Ще идвам при теб, както и да се казваш! Желая ти хубава вечер! :)


Благодаря ти от сърце и на теб, мила приятелко!
Права си - много сме различни и ми е чудно как някои хора ни бъркат?!
Намирам злонамереност в това "бъркане".
Добре, че и аз и Сенсей не сме карезчии:))).
Хубава вечер и на теб и отново благодарности!

цитирай
63. katan - 48. diamant1965 - Здравей, Катя!
26.09.2011 20:44
diamant1965 написа:
Мисля, че никът ти може да бъде объркан само от хора, които не са свикнали да четат. Така че просто не им обръщай внимание. Разбира се, решението си остава твое, и каквото и да е то, ще го уважим. Предложение за ник? Амии...katyaatanasova например, но си предпочитам сегашният ти ник определено :)


Така е, Диамантче!
Има много "клонинги", както ги нарича katanA, които само търсят с какво и с кого да се заяждат. На мен не ми харесва такова поведение и не мога да се примиря с него.
Благодаря ти и за предложението - всъщност това беше едно от имената, които ми се въртяха из тъпата глава:))).
Хубава вечер ти пожелавам и отново ти благодаря!
цитирай
64. katan - 50. gkowachew - Кате, остани си катан!
26.09.2011 20:46
gkowachew написа:
И остани оптимист! :)


Скъпи, приятелю!
Ще си остана katan и ще си остана оптимист:))).
Почти ОБЕЩАНО:))).
Хубава вечер!
цитирай
65. katan - 51. elinora - Кате,
26.09.2011 20:48
elinora написа:
ти си един от първите никове, които запомних в блог.бг преди 2 години и чийто блог прочетох и харесах. И продължавам да харесвам и чета и до сега, без да съм те сбъркала с никого другиго и без да си променя доброто мнение нито за секунда!
Ако нещо те притеснява - сменяй ника (аз пак ще съм ти читател и приятел)! :)


О, мила Ели:)))!
Благодаря ти за всичко, което си написала!
Аз вече ПОЧТИ обещах на gkowachew да си остана katan;))).
Хубава вечер и прегръдка.
цитирай
66. katan - 52. ivana59 - Каквото и да направиш с ника си - пак ще си ТИ, Кате!
26.09.2011 20:50
ivana59 написа:
Не мога да те объркам с никого!

Хубава вечер!


Едно изречение, което ме трогна до сълзи!
Благодаря ти, мила Ваня!
Хубава вечер и на теб!
цитирай
67. katan - 53. tit - Катя Атанасова знаем коя е
26.09.2011 20:53
tit написа:
и катана знаем какво е - мерси!
Блогърът прави ника, много пъти съм го твърдяла!:)
Тъй, че - остани си "котето с къщичката" /цитирам Маги/!:)))))


И ти си права, ТедИ!
Човекът прави името, значи мобе да се каже същото и за ника и блогъра:)).
Благодаря ти!

П.П. Само не се сещам за "котето с къщичката", а уж много помня:))).
Хубава вечер и прегръдки!
цитирай
68. katan - 54. inel379 - Не променяй нищо, мила!
26.09.2011 20:55
inel379 написа:
Няма смисъл!
Изобщо не се съмнявай, че някой от читателите ще те обърка!
Това е невъзможно!
За приятелите пък...абсурт!
Погледни от забавната страна!
Заблудите са за други!
Сърдечен поздрав и усмивки за теб!:)))


Мила Инел, благодаря ти!
Сега си мисля, че е хубаво, че пуснах този постинг.
Вече ми е забавно, а не криво:))).
И най-вероятно ще си остана katan:))).
Прегръдка за хубава вечер и благодарност!
цитирай
69. katan - 55. ckarlet - Без да чета коментарите на другите
26.09.2011 20:58
ckarlet написа:
Без да чета коментарите на другите посетители, Катя, смятам, че твоето име и блог няма как да се обърка с друг. Ти си с уникален изказ.
Аз лично смятам, че не трябва да променяш ника си! Другият човек също.
Просто си свикваме, че има и подобен ник и това е:)


Милата ми, Скарлет!
Много си права - трябва да си свикваме. Но трябва и да се четем преди да пишем, нали:)?
А другият човек - katanA е широко скроен, но лют и неотстъпчив прилепчанин:))).
Благодаря ти и сърдечна прегръдка от мен!
цитирай
70. katan - 56. kalin8 - Поздрави, Катя!
26.09.2011 21:00
kalin8 написа:
И аз не смятам, че трябва да си сменяш ника...
Разликата е просто очевидна! А който може да чете...Просто си чете!
Б.


Прав си, Боре! Просто да се ЧЕТЕМ.
Пък и аз вече ПОЧТИ:))) обещах да си остана katan:))).
Благодаря ти, Боре!
Хубава вечер!
цитирай
71. tit - Маги приема ника ти като обръщение към коте /любимото и животно!/,
26.09.2011 21:02
а на аватара ти има къщичка!:)))
цитирай
72. katan - 57. sestra - И аз не бъркам двата ника,
26.09.2011 21:03
sestra написа:
присъединявайки се по този начин май към препоръката да не сменяш своя, Катя :)


Благодаря ти, сестрице!
Всичко, което прочетох до сега, а и твоята препоръка накрая май ме карат да взема ОКОНЧАТЕЛНО решение:))).
Благодаря ти и хубава вечер!
цитирай
73. katan - 72. tit - Маги приема ника ти като обръщение към коте /любимото и животно!/,
26.09.2011 21:05
tit написа:
а на аватара ти има къщичка!:)))


Милото детенце на баба Кати!:))).
Цункай я от мен!
Разнежи ме:).
А ми припомни и моето любимо коте...
Поздрави и целувки и на двете ви, Теди!
цитирай
74. zebb - Човек е това, което Е ! Привет, ...
26.09.2011 22:50
Човек е това, което Е !
Привет, katan ! :)
цитирай
75. qbylkovcvqt - Катя, не сменяй ника! Никога не съм ...
26.09.2011 23:28
Катя, не сменяй ника! Никога не съм те бъркала с Катана, наистина са съвсем различни думи, приличат си само по звучене... Никога не бих ви объркала двамата! :)
цитирай
76. 4aiotgluhar4e - Катя!!! Чак ме изненада!
27.09.2011 00:03
Как ти дойде на ум да си сменяш физиономията заради някой си "деколте в акъла", дето не могъл да различи катан от катана?!? Ми да внимават, бе! То умственият капацитет е както Господ ти го е дал, ама памет и интелигентност се тренират. Много са ти хубави всички атрибути - аватар, ник, общо избъчване на блога. Хич и не помисляй да ги пипаш!
Да ти кажа честно, идеята ти ми заприлича на онова предложение за граматическа рИформа, дето искаха да махнат пълния член, защото нЕкои си с претенции не могли да се справят с подлога. Ми като имат претенции, да положат усилия! И тук включително! Катя си е Катя, сенсей е друга бира :))) Бързо да забравяш за всякакви промени и както е казал народът, на есен с песен :))) Ама каква! http://www.youtube.com/watch?v=4rjmqJmwtt4
цитирай
77. cinderellathespy - Кате, здрасти,
27.09.2011 15:02
сега минах и прочетох какво е станало. Във виртуалната среда всичко е възможно, не се стряскай и учудвай. Когато преди близо три години тръгнах да си правя регистрация и исках да се казвам Nikita не ми даде такъв ник, трябваше да бъда Nikita номер незнам си кой и се отказах! Тогава си го измислих това дългото - Пепеляшка шпионката и съм доволна - вече е част от мен:-) Права си, че ние се идентифицираме тук с никовете, много от потребителите не си пишат истинските имена, което ми е странно, но явно имат някакви съображения. Всъщност именно това което пишем в нашите "малки блогови къщички" ни определя като запазената марка katan, ckarlet, allbi, priqtel12, phoenix2000, sunn и колко още други.....Всеки умен и интелигентен човек като седне да чете ще се ориентира кое от кого е писано! Остани си katan това съветвам аз, защото katan си си само и единствено Ти! Знам че "катана" е вид бойно изкуство, но може и да греша, а до колкото знам от общуването си с теб през тия години ти си далеч от този вид дейности :-))) Не съм го гледала този блог на въпросната колежка katanA, но мисля че не може да бъде сбъркана с теб!
Прегръщам те! И усмивки от четвъртото ти дете!:-)
цитирай
78. katan - 75. zebb - Човек е това, което Е !
27.09.2011 19:22
zebb написа:
Човек е това, което Е !
Привет, katan ! :)


Така е Зеб!
Благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
79. katan - 76. qbylkovcvqt - Катя, не сменяй ника!
27.09.2011 19:24
qbylkovcvqt написа:
Катя, не сменяй ника! Никога не съм те бъркала с Катана, наистина са съвсем различни думи, приличат си само по звучене... Никога не бих ви объркала двамата! :)


Благодаря ти, Славе!
Хората, които четат и са добронамерени не грешат никовете ...
Благодаря ти за съвета!
Хубава вечер!
цитирай
80. katan - 77. 4aiotgluhar4e - Катя!!! Чак ме изненада!
27.09.2011 19:27
4aiotgluhar4e написа:
Как ти дойде на ум да си сменяш физиономията заради някой си "деколте в акъла", дето не могъл да различи катан от катана?!? Ми да внимават, бе! То умственият капацитет е както Господ ти го е дал, ама памет и интелигентност се тренират. Много са ти хубави всички атрибути - аватар, ник, общо избъчване на блога. Хич и не помисляй да ги пипаш!
Да ти кажа честно, идеята ти ми заприлича на онова предложение за граматическа рИформа, дето искаха да махнат пълния член, защото нЕкои си с претенции не могли да се справят с подлога. Ми като имат претенции, да положат усилия! И тук включително! Катя си е Катя, сенсей е друга бира :))) Бързо да забравяш за всякакви промени и както е казал народът, на есен с песен :))) Ама каква! http://www.youtube.com/watch?v=4rjmqJmwtt4


Чайче мило, благодаря ти!
Много ме развесели и повдигна духът ми с "деколтето" и др. неща:))).
Твоят коментар ми подейства доста "отрезвяващо":))).
Взех решението!
Благодаря на теби на всички приятели тук!
Прегръдка от мен.
цитирай
81. katan - 78. cinderellathespy - Кате, здрасти,
27.09.2011 19:34
cinderellathespy написа:
сега минах и прочетох какво е станало. Във виртуалната среда всичко е възможно, не се стряскай и учудвай. Когато преди близо три години тръгнах да си правя регистрация и исках да се казвам Nikita не ми даде такъв ник, трябваше да бъда Nikita номер незнам си кой и се отказах! Тогава си го измислих това дългото - Пепеляшка шпионката и съм доволна - вече е част от мен:-) Права си, че ние се идентифицираме тук с никовете, много от потребителите не си пишат истинските имена, което ми е странно, но явно имат някакви съображения. Всъщност именно това което пишем в нашите "малки блогови къщички" ни определя като запазената марка katan, ckarlet, allbi, priqtel12, phoenix2000, sunn и колко още други.....Всеки умен и интелигентен човек като седне да чете ще се ориентира кое от кого е писано! Остани си katan това съветвам аз, защото katan си си само и единствено Ти! Знам че "катана" е вид бойно изкуство, но може и да греша, а до колкото знам от общуването си с теб през тия години ти си далеч от този вид дейности :-))) Не съм го гледала този блог на въпросната колежка katanA, но мисля че не може да бъде сбъркана с теб!
Прегръщам те! И усмивки от четвъртото ти дете!:-)


Мила, Ели!
Благодаря ти за всичко написано! Благодаря ти за подкрепата!
Изобщо знаеш, че те обичам и ти благодаря отново!
Взех решението си, с прочитането на последните коментари и съобщения и то ще е окончателно.
A katata e мъж:))).
Но, както се казва :"За всеки влак си има пътници".
И аз те пргръщам с обич, мило дете!
/Имам си още едно дете тук, необявено:))) - изобщо многодетна майка:)))/.
Още една пегръдка и благодарност.



цитирай
82. bovari - Вече си взела решението
27.09.2011 23:53
което е правилното, според мен.

Не съм чела въпросния тебеподобен по никнейм, но ще прочета сега, заради теб:)))да видя от кого толкова държиш да те различават, но ти си имаш стил, който се отличава, така че.....излишно е било да го мислиш:)))
Пък и въпросът има и друга страна, неговите фенове/фенки, когато объркат ника му, теб ще четат!!! Така ще има преливане на една почитателскща група към друга, което казват спомага за взаимното опознаване на различните видове и подвидове:)))))))

Поздрави, Катя!
цитирай
83. katan - 83. bovari - Вече си взела решението
28.09.2011 00:12
bovari написа:
което е правилното, според мен.

Не съм чела въпросния тебеподобен по никнейм, но ще прочета сега, заради теб:)))да видя от кого толкова държиш да те различават, но ти си имаш стил, който се отличава, така че.....излишно е било да го мислиш:)))
Пък и въпросът има и друга страна, неговите фенове/фенки, когато объркат ника му, теб ще четат!!! Така ще има преливане на една почитателскща група към друга, което казват спомага за взаимното опознаване на различните видове и подвидове:)))))))

Поздрави, Катя!


Взех го, Ели, но се борех дълго със себе си.
А последните ти думи ме усмихнаха:))).
Това са приятелите - и за усмивкаи за сълза, все те.
Прегръщам те!
цитирай
84. kaktuscho - katan и katana, няма как да се сбъ...
28.09.2011 12:22
katan и katana, няма как да се сбъркат ;)
.... и според мен е излишно да си сменяш ника
цитирай
85. katan - 85. kaktuscho - katan и katana, няма как
28.09.2011 12:27
kaktuscho написа:
katan и katana, няма как да се сбъркат ;)
.... и според мен е излишно да си сменяш ника


Не го смених:))). Останах си КАТАН:))))!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655519
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195525
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031