Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 11:00 - Нещо става!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10171 Коментари: 84 Гласове:
65

Последна промяна: 14.06.2010 19:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нещо става тази сутрин!
Не знам какво точно, но ще разбера по-късно!
От сутринта телефоните звънят, мама и тати все благодарят и все споменават името ми и дават и аз да кажа нещо, но аз търпеливо си мълча и очаквам да разбера каква е причината.
За мен си е един обикновен, съботен ден, изпълнен с обичта на всички, но има и нещо различно, все още не знам какво.
Изкъпаха ме, нахраниха ме, облякоха ме с нова рокля, дори ми позволиха да поровя в палмата и вместо: "Ще се изцапаш!" ме целуват и прегръщат!
Наистина има нещо необичайно, но какво ли е?
Приспа ми се и ме сложиха да си легна.
Като се събудих ме облякоха отново с новата рокля, сресаха ме /обикновено не ми харесва, но този път си мълчах в очакване/.
Обуха ми  новите обувки и бях сигурна, че ще ме изведат на разходка, но нищо такова не се случи.
Има нещо! Сигурна съм!
Стаята ми е пълна с балони, които не ме слушат - вместо да падат надолу се издигат нагоре и достигат тавана. Тати е вързал няколко за креватчето ми, но ще ги отвържа по-късно!:)
Непрекъснато обикалям стаите, за да открия какво се случва.
В хола, на пода са постлали моето одеялце и нещо подреждат, но не виждам точно, защото отново звъни телефон и отново ми дават да се обадя, но аз си мълча.
На вратата се звъни и мама отива да отвори - идват баба и чичи и те носят балони и цветя, прегръщат ме, целуват ме и ми дават да подържа балоните /те вече не са ми интересни, но ще ги подържа малко/, носят ми подаръци.
Баба ме снима, това много го обичам, но не мога да стоя дълго на едно място и тръгвам нанякъде, пускайки балоните.
Има нещо! Сигурна съм!
Отново се звъни на вратата, идват прабаба ми, вуйчо и вуйна /те са ми баба и дядо, но са толкова млади!/, каките, които са ми лели:), и те с цветя и балони, дават ми и подаръци, които няма как да не проуча из основи:).
Е, непрекъснато се звъни и ми пречи на заниманията:),  идват приятели на мама и тати с  децатата си, които са ми приятелчета и аз ги водя да ми видят балоните и подаръците - давам им да си поиграят с играчките.
Повече не ми се чака и искам да разбера, защо всички ми казват :"Честит рожден ден, мило Мишенце!" и какво е това рожден ден!
Ако рожден ден е да ти носят балони и подаръци - искам всеки ден да е рожден ден!
Отново се звъни и баба ми отваря - идват баба Мима и леля, която иска да ми е кака:).
Охо, те пък каква голяма кукла носят! Почти, колкото мен! Но ми се струва, че аз съм по-висока!
Сега вече не само ми дават на погледна към одеялцето, на което има толкова много неща, които обичам, но ми и позволяват да пипам и си играя на воля с тях!
Кое да взема най-напред?!
Лаптопът е много интересен /знам го от личен опит/, четки и бои, молив, тетрадка, книги, кабели, с които много обичам да се занимавам, телефон и други неща, които не ме привличат особено.
Има и нещо голямо, по-встрани от одеялцето, но ще го проуча по-късно!
Сега да се захващам с лаптопа и четката с боите - ооо, какво става?
Всички ми ръкопляскат /много обичам да ми ръкопляскат!/ и нещо си говорят - "Ще стане програмистка!", "Не, ще стане художничка!", а едната ми кака-леля казва:"Ще стане графичен дизайнер!".
Да си говорят, а аз да се захвана сериозно с това голямото с  бели и черни клавиши.
А! Какво стана? Ами то свири! И е много приятно, защото всички отново ми ръкопляскат, а аз реших и да потанцувам малко, с което ги накарах да ми ръкопляскат още повече!
Какво ли ще стане, ако стъпя на клавишите? Дали няма музиката да стане по- хубава? Ще пробвам! Същата е - и с ръце и с крачета мога да свиря! Браво на мен, заслужавам си аплодисментите!
Сега пък ме карат да отида на масата /не да се кача на нея:)/ - има торта с една свещичка и пише:"Честит рожден ден, Мишел!"
Тати ме е гушнал и всички казват: "Духай свещичката, Миши!"
Тук вече не издържам и се разплаквам.
Защо да я духам? Аз обичам да гледам запаленото пламъче!
Всички настояваят и ние с тати духаме!
Отново ми ръкопляскат и всички пеят "Happy birthday, Мишел!" и отново ми ръкопляскат!
Е, то било много хубаво да е рожден ден! Искам и утре да е рожден ден, но сега трябва да посвиря малко на йониката /така се казвало онова с клавишите, на което и тати е свирил/.
Ех, не ме оставиха на мира! "Наздраве, Мишел! Да си жива и здрава, голяма да пораснеш!"
Вдигам си и двете ръчички да им покажа колко голяма ще стана - "Еййй, тоооолкова!"
Това било значи  - рожден ден и прощъпулник в едно, като в рекламите по телевизията, които много обичам!
Сега вече разбрах какво става - днес станах на една годинка!
Да взема да се поздравя и аз:))) - Честит рожден ден, Миши!
Браво на мен!
А сега мога и да поспя, но преди това ще надникна да проверя дали не идва още някой да ми каже: "Честит рожден ден, Мишел!"

image




 


 




Гласувай:
65


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Честит празник сладка Принцесо! ...
14.06.2010 11:08
Честит празник сладка Принцесо! Здраве и щастливо детство от мен:)
цитирай
2. анонимен - Това е хубава новина!
14.06.2010 11:14
Как мина цяла година! Да ти е жива и здрава внучката! И да сте щастливи с нея!
цитирай
3. miralyub - ей, честито:))). много, много да ви ...
14.06.2010 11:15
ей, честито:))).
много, много да ви радва!
цитирай
4. katan - miaa -
14.06.2010 11:15
Благодаря от името на Мишел, скъпа miaa!
Да е жива и здрава и стане "Хееей тооолкова голяма":)))!
Поздрави!
цитирай
5. katan - parasol - Това е хубава новина!
14.06.2010 11:18
Слави, благодаря ти, че ме посети!
Годината мина неусетно - с много радост и щастие покрай това малко слънчице, което огрява всички ни!
Има си и зъбки:))), но ще ги покажа, когато станат 8 /осем!!!/!:)))))
Поздрави на теб и Лидия!
цитирай
6. scarlety - Страшна кукличка!
14.06.2010 11:19
Да е здрава и щастлива и да носи радост!:)
цитирай
7. katan - miralyub - ей, честито:))).
14.06.2010 11:21
Благодаря ти, Мира!
Такава радост е с нея, че все си казвам: "Благодаря Ти, Боже! Благодаря за това богатство!"
Едно слабинко дребосъче, а толкова много радост носи на всички!
Бъди щастлива!
цитирай
8. katan - scarlety - Страшна кукличка!
14.06.2010 11:24
Благодаря и на теб, мила scarlety!
Да, като кукла е, но ходеща по своя пътека и с ... характер:)))!
Да е жива и здрава!
Поздрави!
цитирай
9. cvetnica - ЧЕСТИТА ЕДНА ГОДИНКА НА М И Ш Е Л!
14.06.2010 11:34
Убедена съм, че трите орисници са изплели в златна нишка съдбата й - ОБИЧ за ОБИЧ!
Щастливо детство, безкрайна младежка магия и златна вълшебна есен!
Едно небе да я закриля,
една луна да й нашепва,
слънце да огрява безкрайните й дни!
Да сбъдне всички копнежи и дръзки мечти!
Светът да бъде в краката й!
На многая лета!
Бог да бди над Мишел!
Ха сега наздраве отново!
С много обич за красивата принцеска! Баба Лили
цитирай
10. mikino - Нека бъде с усмивката на слънцето, ...
14.06.2010 11:35
Нека бъде с усмивката на слънцето, само да Ви радва и да Ви носи щастие!
Да бъде здрава и умна! Честит празник!
цитирай
11. katan - cvetnica - ЧЕСТИТА ЕДНА ГОДИНКА НА М И Ш Е Л!
14.06.2010 11:46
"Убедена съм, че трите орисници са изплели в златна нишка съдбата й - ОБИЧ за ОБИЧ!
Щастливо детство, безкрайна младежка магия и златна вълшебна есен!
Едно небе да я закриля,
една луна да й нашепва,
слънце да огрява безкрайните й дни!
Да сбъдне всички копнежи и дръзки мечти!
Светът да бъде в краката й!
На многая лета!
Бог да бди над Мишел!
Ха сега наздраве отново!
С много обич за красивата принцеска! Баба Лили"

О, мила ЛИЛИ!
Благодаря ти за поетичното, искрено и много мило пожелание!
Ще принтирам постинга и коментарите към него като подарък за Мишел за началото на втората й годинка!:)))
Поздрави и на твоето поотраснало и палаво слънчице!:)))
цитирай
12. katan - mikino - Нека бъде с усмивката на слънцето, ...
14.06.2010 11:49
Благодаря ти, mikino!
Тя е вечно усмихната!:)))
С радост и усмивка се събужда и така е през целия ден!":)))
Дори не се намръщва, когато падне, а става и продължава с весело "цвърчене" напред!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
13. erato7 - Да ви е живо и здраво Слънчицето!...
14.06.2010 12:08
Да ви е живо и здраво Слънчицето!:)))
цитирай
14. karambol5 - Хей, да ти е жива и здрава принцес...
14.06.2010 12:09
Хей ,да ти е жива и здрава принцеската и от мен ;)))))
Най-важното е да е мноого щаслива :))))
цитирай
15. katan - erato7 - Да ви е живо и здраво Слънчицето!...
14.06.2010 12:19
Благодаря ти, erato7 !
Да е жива и здрава! Бог да Я пази и закриля, а ние всички много я обичаме!
Поздрави!
цитирай
16. katan - karambol5 - Хей, да ти е жива и здрава
14.06.2010 12:21
Благодаря и на теб от цялото си сърце, karambol5!
Да е жива и здрава и много щастлива!
Поздрави и на теб!
цитирай
17. panazea - Честито ,бъди щастлива!
14.06.2010 12:24
Прегръдка от Панацея!
Да сте ми радостни и честити!
цитирай
18. ivankalilova - Я, тук ми се струва. . . . . . нищо, че ...
14.06.2010 12:24
Я, тук ми се струва......
нищо, че някой днес хитрува...
Празник ще има и то голям..
Малката принцеса ще духа свещичка ,
а аз от сърце и пожелавам ,
не само едничка .....
Да е много щастлива,палава, игрива
радост голяма за мама, за татко, за баба, за дядко....
Сърдечни поздрави за всички!:)))
цитирай
19. katan - panazea - Честито ,бъди щастлива!
14.06.2010 12:31
Благодаря ти, Тони!
Тя е щастлива и ние сме щастливи с нея!
Поздрави!
цитирай
20. katan - ivankalilova - Я, тук ми се струва. . .
14.06.2010 12:34
ivankalilova написа:
Я, тук ми се струва......
нищо, че някой днес хитрува...
Празник ще има и то голям..
Малката принцеса ще духа свещичка ,
а аз от сърце и пожелавам ,
не само едничка .....
Да е много щастлива,палава, игрива
радост голяма за мама, за татко, за баба, за дядко....
Сърдечни поздрави за всички!:)))


Благодаря ти, Ваня!
Аз се трогнах, надявам се, че и Мишел ще се заслуша в подаръка ти:)))!
Тя обича много стихчета и музика!
Хубав ден и поздрави!
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Честито на малката палавница,
14.06.2010 12:37
нека да има няколко линии в живота си, за да бъде той по-интересен и пълен с емоции.
цитирай
22. lubara - Поздрави, katan !
14.06.2010 12:37
Сладуранката е пораснала хубава, засмяна,
той Николчо съща папка си за двама.
И когато стигне горе, до тавана,
Мишето ще има си загрила най-голяма!
цитирай
23. katan - kasnaprolet9999 - Честито на малката палавница,
14.06.2010 12:41
Палавница и чаровница!:)))
Благодаря ти за пожеланията, Невенче!
цитирай
24. katan - lubara - Поздрави, katan !
14.06.2010 12:44
lubara написа:
Сладуранката е пораснала хубава, засмяна,
той Николчо съща папка си за двама.
И когато стигне горе, до тавана,
Мишето ще има си загрила най-голяма!


Благодаря ти, Любо!
Николчо трябва да папка и бързо да расте, за да стигне бързоходата госпожица Мишел:))), на която да е закрила най-голяма:)))!
Поздрави, приятелю!
цитирай
25. mirandolina - Ха, така !
14.06.2010 13:24
Още една красива и чаровна дама за моето синче !:)))))
Да ви е жива и здрава !:))))
цитирай
26. katan - mirandolina - Ха, така !
14.06.2010 13:31
mirandolina написа:
Още една красива и чаровна дама за моето синче !:)))))
Да ви е жива и здрава !:))))


Благодаря ти, Мирандолина!
Още като се роди и се "засватихме" тук, из блога:))).
Радвам се, че има още един кандидат за ръчицата на Мишел:))).
Да са живи и здрави!
цитирай
27. inel379 - Става нещо изумително!:)
14.06.2010 13:42
Една очарователна принцеса ни е отворила вратата и ни кани да присъстваме на нейния празник!
С усмивка й желая щастливо детство и мечти, които през годините да сбъдва за своя радост и за радостта на всички, които я обичат!
Много светлина по пътя!
Хубави емоции за всички!:)))
цитирай
28. lotos16 - Честит празник, Катя!
14.06.2010 14:09
Да Ви е жива и здрава малката чаровна принцеса и много, много да Ви радва!!!
И белички да прави.... без тях не може... :))))))
Ей за такава внучка си мечтая и аз, но трябва да почакам още няколко години....
цитирай
29. razkazvachka - Chestit rojden den i ot men
14.06.2010 14:10
na Miche, koyato tvurdo pristupva kum vsichki neobhodimi instrumenti za razpravyane na prikazki - chestita purva godina, feichke!

(oh tuka nyama svyastna azbuka...)
цитирай
30. divna8 - Ей, как така рожден ден без мен :):):)
14.06.2010 14:19
Тичам да кажа на Котъо-Пух да се зарадва :))) И да му обясня, че Мишел е момиченце, а не мишенце - току-виж тръгнал на лов! И пак той ще е изненадан :)))

Мила, малка Принцесо, не бързай да пораснеш и да влезеш в света на възрасните! Изживей щастливото си детство обгрижена от всичките си любими близки и се радвай на играчките си, за да не копнееш за тях когато неминуемо станеш "голяма"... Запази и за онези - далечни сега - години малко от детската си любознателност!!! Усмивки - вместо балони - за рожденният ден и от мен :):):)
цитирай
31. katan - inel379 - Става нещо изумително!:)
14.06.2010 14:21
Наистина стана нещо изумително, приятелко!
Мишел за една година се превърна в красива пеперудка, която няма как да не обичаш и да не й се радваш!:)))
Благодаря ти за хубавите пожелания!
А емоциите още ни "държат":)))!
Поздрави!
цитирай
32. katan - lotos16 - Честит празник, Катя!
14.06.2010 14:26
lotos16 написа:
Да Ви е жива и здрава малката чаровна принцеса и много, много да Ви радва!!!
И белички да прави.... без тях не може... :))))))
Ей за такава внучка си мечтая и аз, но трябва да почакам още няколко години....


Благодаря ти, Лотосче!
:))) Прави и белички:))), но явно сама разбира кога е "сгазила лука":))) и казва едно:"Аааааа!"и продължава нататък.:)))
Това "Аааааа!" го приемаме като извинение.
Има и друго "Ааааа", но с друга интонация, което означава други неща.
А ръкопляскането й показва, че се радва на нещо!:)))
Пожелавам и на теб такова щастие като му дойде времето!:)))
Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
33. katan - razkazvachka - Chestit rojden den i ot men
14.06.2010 14:33
Благодаря ти, скъпа приятелко!
Трогна ме коментарът ти писан на латиница!
Това ми подсказва, че не си на място с твой копютър, което е наистина много мило и трогателно - да поздравиш милата ми внучка!
Благодаря ти!
На приказки се е наслушала още от много рано, така че може да стане и тя РАЗКАЗВАЧКА:))) някой ден!
Поздрави и много настроение!
цитирай
34. katan - divna8 - Ей, как така рожден ден без мен :):):)
14.06.2010 14:38
divna8 написа:
Тичам да кажа на Котъо-Пух да се зарадва :))) И да му обясня, че Мишел е момиченце, а не мишенце - току-виж тръгнал на лов! И пак той ще е изненадан :)))

Мила, малка Принцесо, не бързай да пораснеш и да влезеш в света на възрасните! Изживей щастливото си детство обгрижена от всичките си любими близки и се радвай на играчките си, за да не копнееш за тях когато неминуемо станеш "голяма"... Запази и за онези - далечни сега - години малко от детската си любознателност!!! Усмивки - вместо балони - за рожденният ден и от мен :):):)


Благодаря ти за пожеланията, дивна моя приятелко!
Това я питам и аз - "Защо бързаш да пораснеш, мило Мишенце? Цял живот ще си голяма, но малка си само сега..."
Но ... тя си бърза!:)))
Още на 5 месеца беше в проходилка, защото от 4-я започна да става сама.
Бърза, бърза, бърза!:)))
Ген:))).
Да е жива и здрава!
Поздрави на теб и Котьо-Пух!:)))))
цитирай
35. mileidi46 - Оооооооооо,
14.06.2010 15:00
И тук балончета и подаръци..и принцесаааааа!!!
каква красота...
Моите принцове ,ще се избият за нея....
Но,нека е честита!Весела,щастливо да бъде детството и...нека ангелчетата бдят над нея...
Прегръдки и ..много дълъг безгрижен живот!!!!!
цитирай
36. kikowsky - Готино :)
14.06.2010 15:17
Кефи :)
цитирай
37. diamant1965 - Звън, звъннн...
14.06.2010 15:54
Ето ,че идва още някой и казва - "Честит рожден ден Мишел! Щастливо и безгрижно детство ти пожелавам!" Цун, гуш и щипп от мен :)))
цитирай
38. neslanchice - :)))
14.06.2010 16:19
Честит рожден ден на Миши и много, много радост за най-добрата баба на света! Поздрави, мила!
цитирай
39. kalin8 - Честит празник!
14.06.2010 17:11
Поздравления за малката принцеса!
http://best-image.ucoz.ru/_ph/20/2/726682077.gif
Б
цитирай
40. avangardi - Честит празник!
14.06.2010 17:16
Бъдете благословени, Кате!
Прегръдки и целувки с много обич - Илка
цитирай
41. katan - mileidi46 - Оооооооооо
14.06.2010 18:43
mileidi46 написа:
И тук балончета и подаръци..и принцесаааааа!!!
каква красота...
Моите принцове ,ще се избият за нея....
Но,нека е честита!Весела,щастливо да бъде детството и...нека ангелчетата бдят над нея...
Прегръдки и ..много дълъг безгрижен живот!!!!!


Благодаря ти за хубавите пожелания, скъпа!
А за прицовете ще има кастинг!:)))
Няма да правим турнири!:)))
Поздрави на теб и принцовете!:)
цитирай
42. katan - kikowsky - Готино :)
14.06.2010 18:44
kikowsky написа:
Кефи :)


МНОГООООО!:)))))))
цитирай
43. katan - diamant1965 - Звън, звъннн...
14.06.2010 18:46
diamant1965 написа:
Ето ,че идва още някой и казва - "Честит рожден ден Мишел! Щастливо и безгрижно детство ти пожелавам!" Цун, гуш и щипп от мен :)))


Благодаря за гостуването, Диамантче!:)))
За гуш съм сигурна, че ще ти позволи, но за другото не знам:))).
Пробвай!:))))))))))))))))
Хубава вечер и много поздрави!
цитирай
44. katan - neslanchice - :)))
14.06.2010 18:49
neslanchice написа:
Честит рожден ден на Миши и много, много радост за най-добрата баба на света! Поздрави, мила!


Слънчице мило, благодаря ти!
И тя смята като теб - щом ме види протяга ръчички и "цвърчи":))) от удоволствие!
Прегръщам те!
цитирай
45. katan - kalin8 - Честит празник!
14.06.2010 18:50
Благодаря ти, Боре!
Благодаря и за милото зайче!
Много ще му се зарадва!:)))
Поздрави!
цитирай
46. katan - avangardi - Честит празник!
14.06.2010 18:52
avangardi написа:
Бъдете благословени, Кате!
Прегръдки и целувки с много обич - Илка


Благодаря ти и от името на Мишел, Илче!
Да сме живи, здрави и благословени всички!
Прегръдки и от мен!
цитирай
47. kosara2008 - усмивчици и целувчици за
14.06.2010 19:02
сладичкото детенце!!!!
:)
да ти е живо и здраво и радост да ти носи, мило,
цитирай
48. priqtel12 - Да ти е здрава и честита внучката, Катя!!!
14.06.2010 19:20
И много усмихната и щастлива!!!!
цитирай
49. katan - kosara2008 - усмивчици и целувчици
14.06.2010 19:23
Благодаря ти за пожеланията, Косара!
Това съкровище ми носи цяла година само радост и усмивки!
Да е живо и здраво милото!
Хубава вечер!
цитирай
50. katan - priqtel12 - Да ти е здрава и честита внучката, Катя!!!
14.06.2010 19:25
priqtel12 написа:
И много усмихната и щастлива!!!!


Благодаря, Ивче!
Мога да кажа само: АМИН!
Бъди усмихната и щастлива и ти!
цитирай
51. nadagr - Честита радост!
14.06.2010 19:49
Да ви е жива и здрава и всички вие - да и се радвате!
За много години!
цитирай
52. krotalka - Кога измина една година?!
14.06.2010 20:03
Сякаш беше миналия месец, когато оповести, че си станала баба...

Да расте жива и здрава малката Мишел! Много да ви радва!
цитирай
53. nicodima - Уау, какъв хубав и организиран рожден ден : ))...
14.06.2010 20:06
Жива и здрава да е!
Радост да е за всички, но на нея пожелавам целият свят да е радост за нея!
цитирай
54. katan - nadagr - Честита радост!
14.06.2010 20:17
nadagr написа:
Да ви е жива и здрава и всички вие - да и се радвате!
За много години!


Благодаря, Наде!
Да е жива и здрава, радостта ни е голяма!
За много години!
цитирай
55. katan - krotalka - Кога измина една година?!
14.06.2010 20:19
Точно една година и два дни, мила Таня!
Времето препуска, не се шегува!
Благодаря за пожеланията!
цитирай
56. katan - nicodima - Уау, какъв хубав и организиран рожден ден : ))...
14.06.2010 20:21
nicodima написа:
Жива и здрава да е!
Радост да е за всички, но на нея пожелавам целият свят да е радост за нея!


Никодима, благодаря ти!
Много хубаво пожелание - целият свят да е радост за нея!
Поздрави за теб и хубава вечер!
цитирай
57. ckarlet - Ах, какво Съкровище си имате, Кa...
14.06.2010 20:31
Ах, какво Съкровище си имате, Кatan!
Честит рожден ден и от мен!
Да расте, да хубавее, да бъбри и да се смее...
Да е радост най-голяма за всички!
Поздрави за цялото семейство!
цитирай
58. voinov50 - Охо-о, бебето Миши се е преварнало вече в малка госпожица...
14.06.2010 20:34
Честит празник сладка Принцесо!
Поздрави от Пирин!
цитирай
59. katan - ckarlet - Ах, какво Съкровище си имате,
14.06.2010 21:02
ckarlet написа:
Ах, какво Съкровище си имате, Кatan!
Честит рожден ден и от мен!
Да расте, да хубавее, да бъбри и да се смее...
Да е радост най-голяма за всички!
Поздрави за цялото семейство!


Безценно съкровище, мила Скарлет!
Благодаря за пожеланията и поздравите!
Хубава и щастлива вечер и на теб!
цитирай
60. katan - Охо-о, бебето Миши се е преварнало вече в малка госпожица...
14.06.2010 21:05
voinov50 написа:
Честит празник сладка Принцесо!
Поздрави от Пирин!


От името на принцеската може ли да ти благодари баба й?:))))))))
Да знаеш само каква кипрушка е:)))))!
Разходиха я и до Пирин!:)))
Поздрави, приятелю!
цитирай
61. cornflower - Да е жива и здрава Мишел,
14.06.2010 21:30
а на бабчето пиша шестица за преразказа...
Честит ви празник!
цитирай
62. bovari - Малката стопанка на големия дом:)
14.06.2010 21:41
Слънце! Да ви е жива и здрава!
Само дето ми се струва, че едно изречение си пропуснала:) - това, в което малката красавица се пита къде ли е онова момченце, с което си играем в пясъчника?
:)))
цитирай
63. watchtowerman - Много здраве на Мишел
14.06.2010 21:49
и от мен. И когато разговаряте с нея - мълчете, тя има да ви казва много неща, които сте забравили, а и много нови...
цитирай
64. katan - cornflower - Да е жива и здрава Мишел,
14.06.2010 21:52
Люба, мила, благодаря ти за пожеланията към Мишел, а и за 6-цата:)))!
Поздрави!
цитирай
65. tili - Честит рожден ден, г-це Мишел!
14.06.2010 21:55
Пожелавам Ви всичките хубости на света и най-вече здраве и късмет!!! Гуууш!!!
А на останалите ще кажа, че Мишел ще стане музикант и сама ще оформя артистично обложките на многобройните си дискове. Това видях, Бабче :))))))))))))))))))))
цитирай
66. katan - bovari - Малката стопанка на големия дом:)
14.06.2010 21:55
bovari написа:
Слънце! Да ви е жива и здрава!
Само дето ми се струва, че едно изречение си пропуснала:) - това, в което малката красавица се пита къде ли е онова момченце, с което си играем в пясъчника?
:)))


И то не само на един дом!:)))
Благодаря ти, мила Ели!
Не съм пропуснала изречението, само съм го оставила за друг постинг!:)))
Благодаря за пожеланията!
Да е жива и здрава!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
67. katan - watchtowerman - Много здраве на Мишел
14.06.2010 21:58
Така е.
Много трябва да се вслушваме в мълчанието на децата, за да си припомним забравени истини.
Благодаря ти за поздравите и пожеланията!
Поздрави!
цитирай
68. katan - tili - Честит рожден ден, г-це Мишел!
14.06.2010 22:03
tili написа:
Пожелавам Ви всичките хубости на света и най-вече здраве и късмет!!! Гуууш!!!
А на останалите ще кажа, че Мишел ще стане музикант и сама ще оформя артистично обложките на многобройните си дискове. Това видях, Бабче :))))))))))))))))))))


От името на г-ца Мишел ти благодари старата й баба:), мила Лили-Тили!
Много прекрасни неща си видяла ти, защото гледаш с душата и сърцето си.
Да е жива и здрава и да върви по пътя начертан й от съдбата!
За сега е само на годинка ...
Милото на баба!
Целуваме те с Миши!:)))



цитирай
69. diso - Много щастие за Малката принцеса
14.06.2010 22:50
и за близките й!
Най-хубави пожелания за баба й:))
цитирай
70. lion1234 - Честито!
14.06.2010 23:28
Да ти е жива и здрава!
цитирай
71. harvi - Да ти е живо и здраво Слънчицето и все така да сгрява сърцето ти с щастие!
15.06.2010 00:04
А разкъзът ти е уникален! Толкова живо си пресъздала атмосферата, че имах чувството, че мога да ходя права под масата и да надничам към подаръците! Пожелавам ти така да разказваш и за децата на Миши! Поздрави :))
цитирай
72. dorichela - Аз с малко закъснение, но да ти е жива ...
15.06.2010 02:45
Аз с малко закъснение, но да ти е жива и здрава Мишел! Все така прекрасна да расте и много да ви радва...както и вие нея! :)
цитирай
73. mmagy - Честитооо!!! Катя, да ви е здраво ...
15.06.2010 12:37
Честитооо!!!
Катя,да ви е здраво и щастливо съкровището,прелестна е!!!
Щастливо детство и много радост за вас!:)
цитирай
74. katan - diso - Много щастие за Малката принцеса
15.06.2010 13:46
diso написа:
и за близките й!
Най-хубави пожелания за баба й:))


Благодаря ти, приятелче!
Най-хубави пожелания и за теб от една щастлива баба!:)))
цитирай
75. katan - lion1234 - Честито!
15.06.2010 13:47
Да е жива и здрава!
Благодаря ти, приятелю!
цитирай
76. katan - harvi - Да ти е живо и здраво Слънчицето и все така да сгрява сърцето ти с щастие!
15.06.2010 13:50
harvi написа:
А разкъзът ти е уникален! Толкова живо си пресъздала атмосферата, че имах чувството, че мога да ходя права под масата и да надничам към подаръците! Пожелавам ти така да разказваш и за децата на Миши! Поздрави :))


Благодаря ти за пожеланията и оценката, приятелко!
Нашето момиченце е височко и може да ходи права само под една маса;))))).
Поздрави и на теб!
цитирай
77. katan - dorichela - Аз с малко закъснение, но да ти е жива ...
15.06.2010 13:53
dorichela написа:
Аз с малко закъснение, но да ти е жива и здрава Мишел! Все така прекрасна да расте и много да ви радва...както и вие нея! :)


Аз със закъснение пуснах постинга, така че не си закъсняла:)))!
Благодаря ти!
Тя ни радва и ние я радваме!;)))
Да е жива и здрава!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
78. katan - mmagy - Честитооо!!! Катя, да ви е здраво
15.06.2010 13:57
mmagy написа:
Честитооо!!!
Катя,да ви е здраво и щастливо съкровището,прелестна е!!!
Щастливо детство и много радост за вас!:)


Благодаря, Маги!
Прелестна е наистина!
Все се питаме дали така смятаме, защото си е наше, но то наистина е едно много слънчево и усмихнато детенце!
С усмивка заспива и с усмивка се събужда!
Просто е щастлива, а ние още повече!:)))
Хубав ден и много усмивки!
цитирай
79. konstant7 - Честито !
16.06.2010 00:07
Да е жива и здрава тази принцеса,
да бъде принцеса !
Поздрави !
цитирай
80. katan - konstant7 - Честито !
18.06.2010 11:01
konstant7 написа:
Да е жива и здрава тази принцеса,
да бъде принцеса !
Поздрави !


Благодаря ти за пожеланията, konstant7!
Да е жива и здрава!
Поздрави и хубав ден!

цитирай
81. bven - Да е честит деня,
18.06.2010 11:22
в който е родена малката умница. Само здраве и живот за нея! Бъдете щастливи!
цитирай
82. mmmmmmmmm - Да е жива и здрава!
21.06.2010 07:37
Радостна и щастлива!
И всички да и` се радват!:)
Поздрави!:))
цитирай
83. katan - bven - Да е честит деня,
01.07.2010 14:14
bven написа:
в който е родена малката умница. Само здраве и живот за нея! Бъдете щастливи!


Благодаря, bven !
Наистина е голяма умница!:)))
Да ежива и здрава!
Поздрави!
цитирай
84. katan - mmmmmmmmm - Да е жива и здрава!
01.07.2010 14:16
mmmmmmmmm написа:
Радостна и щастлива!
И всички да и` се радват!:)
Поздрави!:))


Благодаря от сърце и на теб, mmmmmmmmm !
Всички й се радваме и я обичаме!
И тя ни обича и ни радва мноооого!:)))
Поздрави и хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5673341
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930