Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 16:10 - ЗАВРЪЩАНЕ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5925 Коментари: 44 Гласове:
40

Последна промяна: 09.04.2010 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


ЗАВРЪЩАНЕ

Да се завърнеш у дома винаги е много хубаво.
Това си е едно щастливо събитие.
Завръщане в сайта, който не си посещавал дълго време също е завръщане у дома, макар и виртуално.
Виртуално или реално - разлика почти няма.
Първата среща с приятелите, които не са те забравили, или с тези, които са те позабравили, но виждайки те, те поздравяват - усещането е много приятно, като в реалния живот.
Щастлив си, че те помнят, че си част от една общност.
След първите радостни възклицания идва леко "приземяване".
Пооглеждаш се  и виждаш, че много неща и порядки са променени.
Разглеждаш с удивление и изумление и постепенно ентусиазмът ти намалява, намалява ...
Завръщаш се ...къде ?
У дома или в нов, ремонтиран и малко познат дом, който имаш чувството, че не познаваш ...
Само адресът е същия ...
Поглеждаш отново - намираш познати неща и хора, които са истински, с които си говорил с часове по телефона и са ти близки, свои ...
Отново се оглеждаш и намираш, че не всички те гледат доброжелателно ...
Разглеждат те и ти пишат хора, които не познаваш, които ти пишат провокативни и не особено приятни съобщения - ти естествено си над тези неща, не обръщаш внимание и не отговаряш, но това не значи, че не "скършват" настроението и радостта ти от завръщането ...
Задаваш си въпроси - "За колко време се завърнах? Завинаги или за малко? И защо трябва да има потребители, които да помрачават всичко? Пречиш ли на някого? И с какво?"
Изобщо ... задаваш си много въпроси ...
И един от тези въпроси е - "Дали да си разопаковам багажа, или да си остане в куфара?"


Това е завръщане в един друг сайт, който не бях посещавала с месеци...
В първия момент се зарадвах на посрещането ...
На третия ден започнах да получавам неприятни съобщения ...
Стигнах до извода, че напуснеш ли веднъж нещо, ставаш  ...чужд ...



 





Гласувай:
40



1. ka4ak - Привет Кате!
09.04.2010 16:22
Пролет е!Пролетно настроение и широко отворени врати и прозорци в нашата къща те чакат!Почистването е започнало и лошите мисли се измиват с прегръдка!Запретвай ръкави и за стимул:целувкиииии!!!:)))
цитирай
2. katan - ka4ak -
09.04.2010 16:31
Ехеййй, Владо!
Благодаря ти, друже!
Това, ако не е стимул - здраве му кажи!:)))
Целувки и от мен!:)))
цитирай
3. zahariada - Повече оптимизъм.
09.04.2010 18:06
Има нови хора, които са добронамерени. Има един израз, който казва всичко. "Докторе, трябва да направиш добро от това зло, защото просто няма от какво друго." "Докторе е в друг контекст. Поздрав!
цитирай
4. mamkamu - :)
09.04.2010 18:29
Не се коси! На мен вече ми мина :)

Блогът е заприличал на новинарски сайт. Копи-пейст, копи-пейст...
цитирай
5. razkazvachka - Добре дошла, Катя!
09.04.2010 19:27
не знам за другите, но на мен ми липсваше - защото в моята статистика твоят аватар е картинка номер едно, но ми беше пусто да поглеждам сутрин и да виждам, че още те няма.
Има някакво неразбиране и враждебност дори - вчера даже аз изтрих един анонимен - и даже още си мисля - изобщо не съм си разопаковала багажа - но ако има поне няколко души, с които можеш да си казваш добро утро - ами нека си седи дори неразопакован в ъгъла - пък ако ще да е временно, т.е. - непрекъснато!

Радвам се, че си тук!
цитирай
6. katan - zahariada - Повече оптимизъм.
09.04.2010 19:37
Много правилно си ме разбрал, приятелю!
И аз те разбрах, извън контекста.
Поздрави и пак се отбивай!
цитирай
7. katan - mamkamu - :)
09.04.2010 19:39
Приятелче!
Тук все още не съм съвсем забравена:))).
Все има някои хора, които се сещат за мен:))).
Става дума за друг сайт, но аналогията е съвсем видима.
цитирай
8. katan - razkazvachka - Добре дошла, Катя!
09.04.2010 19:44
Добре заварила!:)))
Макар още да не съм напуснала сайта, както бях направила с този, за който пиша.
Честно да си кажа - стана ми приятно от думите ти:))).
Поздрави и хубава вечер!
А утре, живот и здраве, ако имам време ще ви навестя по отделно:)))
цитирай
9. priqtel12 - Добре дошла!
09.04.2010 22:26
Усмивки и хубаво настроение ти желая, пролет е вече!
цитирай
10. tota - Добре дошла Катя!!
09.04.2010 22:42
Приятно е, че си тук!! Хубава вечер!
цитирай
11. tili - Разбира се, че не си забравена!
10.04.2010 01:32
Разопаковай куфара и завърти една баница за гостите ;-)))
Или пък ние трябваше да я... за "добре дошла"? Ти, че си майсторка и на хубавите нещица ;-)))
цитирай
12. erato7 - Добре дошла! Аз веднъж си тръгнах, ...
10.04.2010 01:52
Добре дошла! Аз веднъж си тръгнах, но се завърнах с друг ник.
цитирай
13. divna8 - katan, добре дошла... откъдето и да е!!!
10.04.2010 07:02
Един човек да има твой приятел тук - струва си да разопаковаме багажа...
А ти имаш много приятели тук, виждам :)
Надявам се след време и аз да съм сред тях.
Поздрав и усмивки :):):)
цитирай
14. katan - Ех, скъпи мои приятели!
10.04.2010 12:02
Явно не сте прочели по-дребния шрифт;(
А там съм написала:
"Това е завръщане в един друг сайт, който не бях посещавала с месеци...
В първия момент се зарадвах на посрещането ...
На третия ден започнах да получавам неприятни съобщения ...
Стигнах до извода, че напуснеш ли веднъж нещо, ставаш ...чужд ..."
цитирай
15. katan - priqtel12 - Добре дошла!
10.04.2010 12:04
Добре съм заварила, мила Ивче!
Аз всъщност никога не съм си тръгвала от тук;)))
Просто само малко разредих посещенията ...
цитирай
16. katan - tota - Добре дошла Катя!!
10.04.2010 12:08
Благодаря ти, АТИ!
И на теб ще пиша, че това е ЗАВРЪЩАНЕ в един друг сайт, но реших да го пусна и тук.
Не съм напускала blog.bg. и за сега нямам намерение да го правя.
Просто само малко ми се загуби апетитът;))).
Но е много мило да получиш такова посрещане, макар и след кратко отсъствие!
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
17. katan - tili - Разбира се, че не си забравена!
10.04.2010 12:13
Тили - Лили;)))
И ти май не си дочела постинга ;)))
Но за баница или нещо друго все ще се намери време, поводът за това е вашето топло и приятелско посрещане;)))!
Няма да скрия, че се радвам на коментарите, които показват отношението към мен, а това си е повод за баница и ... още нещо;)))!
цитирай
18. katan - divna8 - katan, добре дошла... откъдето и да е!!!
10.04.2010 12:16
divna8 написа:
Един човек да има твой приятел тук - струва си да разопаковаме багажа...
А ти имаш много приятели тук, виждам :)
Надявам се след време и аз да съм сред тях.
Поздрав и усмивки :):):)


Дивна приятелко!
Благодаря ти за добрите думи!
Сега ще добавя още един приятел - ТЕБ!;)))
Хубав ден и много настроение!
цитирай
19. katan - erato7 -
10.04.2010 12:20
erato7 написа:
Добре дошла! Аз веднъж си тръгнах, но се завърнах с друг ник.


Аз затова не си тръгвам съвсем, защото знам, че ще ми липсвате;))).
Влизам по-рядко, но съм си тук ...
Поздрави!
цитирай
20. ninaantonova - Кате, радвам се, че отново си тук!
10.04.2010 12:34
Радвай се на приятелите си, колкото и да са те, важното е да са ти верни. Липсваше ми, радвам се, че се завърна, просто не си отивай повече. Доброто винаги възтържествува над злото. Така че, да се надяваме, че добрите хора в блога са повече от лошите. Добър да е денят ти. :)
цитирай
21. priqtel12 - Аз го прочетох,
10.04.2010 13:52
но понеже известно време те нямаше и тук, рещих да те приветствам.
Хубав ден!
цитирай
22. cornflower - Добре дошла, Катя!
10.04.2010 14:09
Тук ти е мястото, за да не вземат превес лошите. То злото е като кръщение в блога. Всички минаваме през тази фаза. Ако не се огънеш, злосторниците те изоставят и погват следващата жертва. Тяхна работа, но нека помнят, че злото е бумеранг. Щом са решили да служат на сатаната... Ние знаем кои са и жалко за тях, че са решили да ни покажат грозотата.

И пак да кажа, че админите трябва да премахнат анонимната опция, за да се пресече помиярщината. Така много хора ще се завърнат, защото блога е наистина удобен за нашите читатели.
цитирай
23. katan - ninaantonova - Кате, радвам се, че отново си тук!
10.04.2010 17:37
И аз се радвам, Нинче!
Още повече, че ме посрещатате така топло и сърдечно!
Аз не отсъствам дълго от blog.bg. - просто по 10-15 дни най-много;))).
Пожелавам ти хубава съботна вечер и много настроение!
цитирай
24. katan - priqtel12 - Аз го прочетох,
10.04.2010 17:41
priqtel12 написа:
но понеже известно време те нямаше и тук, рещих да те приветствам.
Хубав ден!


Ивче!
Благодаря ти за приветствието!
Много мило и сърдечно посрещане!
Мисля си - "Ами, ако отсъствам няколко месеца, както в другия сайт ? Дали ще ме помнят тук?"
Няма да правя такива експерименти:)))
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
25. katan - cornflower - Добре дошла, Катя!
10.04.2010 17:47
Добре заварила ви всички тук, мила Люба!
И аз установих, че мястото мие ТУК:))).
Права си, че злото е бумеранг ...
И от вчера си мисля - "ЗАЩО?!"
Защо тази злоба и ненавист, дори заплахи?!

А за анонимните тук има цяр;))) - просто правиш като мен - забраняваш коментарите на анонимните. Така си спестяваш излишни ядове.

Поздрави за последния ти постинг!
Жалко, че не можах да отворя линка...
Хубава вечер и много настроение!;)))
цитирай
26. veninski - Добре дошла, Катя! Липсваше ...
10.04.2010 18:37
Добре дошла, Катя!

Липсваше ми!!!
Поздрави от Родопите!
цитирай
27. katan - veninski - Добре дошла, Катя! Липсваше ...
10.04.2010 18:46
Добре съм ви заварила всички,Васко!
Видях нещо ново в блога ти, но ще си го чета на спокойствие;)))
Липсвахте ми всички!
Поздрави на теб и Родопите!
цитирай
28. mamas - Докрай чета аз, Кате!
10.04.2010 19:07
Но докато стигна края, малко ме стресна :(
Радвам се, че си тук!
цитирай
29. katan - mamas - Докрай чета аз, Кате!
10.04.2010 19:19
И аз се радвам на всички тук!
Разбрах, че в другия сайт ми са останали само двама верни приятели.
И не се стрескай преди да си прочела края:)))!
Хубава вечер и поздрави!
цитирай
30. irka66 - Добре дошла Кате!!!
10.04.2010 19:53
Липсваше ми и на мен! :)))
Лъчезарни усмивки специално за теб!
цитирай
31. katan - irka66 - Добре дошла Кате!!!
10.04.2010 20:45
Благодаря ти,Ирка!
Думите ти и на всички други ме правят щастлива!
Хубава вечер и много поздрави!
цитирай
32. ckarlet - Кatan, добре си дошла и от мен!!!
10.04.2010 21:22
Ти си от хората, които публикуват стойностни материали в този блог и винаги ми е приятно да надникна при теб!
Прегръщам те топло!
цитирай
33. katan - ckarlet - Кatan, добре си дошла и от мен!!!
10.04.2010 21:30
Добре заварила, ckarlet !
Благодаря ти за добрите думи!
Наистина е приятно да се завърнеш у дома!
Прегръдки и от мен!
цитирай
34. edinman - :))))Добър вечер и здравей!
10.04.2010 21:55
Понякога намирисва,понякога ни намръщва,в някои дни се "скубем и щипем "....но
пък не скучаем!И не забравяме да се усмихваме!
цитирай
35. bovari - Добре дошла, Катя.
10.04.2010 23:16
Трябва да има движение. Един се завръща, друг тръгва на път; един разтваря куфари, друг ги приготвя .....:)
цитирай
36. lagrima - Колкото и променен да е домът, той си ...
11.04.2010 16:44
Колкото и променен да е домът,той си е твой дом!В него ти си доамкинята,която посреща с радост или затръшва вратата на душманите!
Радвам,че си тук!
цитирай
37. katan - edinman - :))))
14.04.2010 16:35
edinman написа:
Понякога намирисва,понякога ни намръщва,в някои дни се "скубем и щипем "....но
пък не скучаем!И не забравяме да се усмихваме!


Да не забравяме усмивките, приятелю!:)))))
цитирай
38. katan - bovari -
14.04.2010 16:37
bovari написа:
Трябва да има движение. Един се завръща, друг тръгва на път; един разтваря куфари, друг ги приготвя .....:)


Как да го разбирам това, приятелко?!
Кой си стяга куфарите тук?!:)
цитирай
39. katan - lagrima -
14.04.2010 16:39
lagrima написа:
Колкото и променен да е домът,той си е твой дом!В него ти си доамкинята,която посреща с радост или затръшва вратата на душманите!
Радвам,че си тук!


Права си!
Но аз не обичам да затръшвам врати - обичам да ги отварям широко, с усмивка и радост!
И все пак домът си е дом!:)
Поздрави и много топло гостоприемство!
цитирай
40. mileidi46 - :)))
14.04.2010 18:10
4udex se ..kade li iz4ezna...a to eto kakvo bilo...
nqkude vinagi ima otvorena vrata..
Dobre do6la...:))
цитирай
41. voinov50 - Привет Кате!
14.04.2010 19:27
Поздрави от Пирин!
цитирай
42. katan - voinov50 - Привет Кате!
15.04.2010 18:37
Здравей,Цецо!
Радвам се да те видя!
цитирай
43. katan - mileidi46 - :)))
15.04.2010 18:39
Здравей,приятелко!
Добре си дошла и ти при мен!
Тук винаги ще намериш отворена врата.
цитирай
44. inel379 - !!!
17.04.2010 05:55
Да се порадваме на напоителния празничен дъжд заедно и да се помолим за повече добро!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5679301
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196318
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930