Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 10:00 - АПЕТИТ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4644 Коментари: 37 Гласове:
31

Последна промяна: 15.02.2010 20:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Апетитът идвал с яденето - поне така казват французите.
Вероятно са прави, щом цял свят използва тази поговорка, която се е превърнала в максима.
Но моят апетит нещо се позагуби. Позагуби ми се апетитът за blog.bg.
Спомням си как преди около година и половина с известен респект се регистрирах в сайта.
Първите ми впечатления бяха повече от отлични!
Тук срещнах прекрасни творци. С някои дори се запознах на живо и от тези срещи останах очарована от хората, които се криеха зад някакви никове.
Сдобих се с нови приятели, с които можех да си кажа няколко думи в съобщение, на мейла, по телефона или лично.
Срещнах и стари познати, с които не бях се виждала много години.
Спомням си и първите посетители в моя блог - martito /
  martito /, minavam, / minavam, /krassko /krassko /, evchet0/  evchet0/, kleopatrasv / kleopatrasv /, iliada / iliada /, merita / merita/...
Спомням си и  първите ми радостни мигове от съприкосновението с някои автори, които ме караха да чета и чета и да пиша коментари като изоглавена /първият ми коментар е бил към постинг на valsodar (
valsodar )/.
Малко по-късно открих и cefulesteven /
cefulesteven /, който ме караше да чета до изнемога и да не съм в състояние да разгадая края на разказите му, които винаги са ми били много интересни. На 23.01.2009 година го открих и като човек и приятел. Човек с достойнство и своя собствена индивидуалност. Неповторим във всяко отношение.
По-късно открих  reffina / 
reffina /, candysays /candysays /,(и с двете се запознах лично на същия този 23-ти), lubara /lubara /(кандидат сват:) и великолепен, лек и приятен за четене ), parasol /  parasol /, (сближават ни много неща, но и любимите ни внучици - Лидия и Мишел,пък сме и набори:) ), valiordanov / valiordanov / - лиричен, социално ангажиран, родолюбец, непримирим с неправдите, човек без поза, без грим, истински, макар и актьор по професия:), gor /gor/- най-напред ме впечатли с един негов коментар към мой постинг, после открих големия поет и преводач-творец;  veninski /  veninski /, evelin /evelin /, agea /agea/, mamas / mamas /, tera / tera /, neslynchice (neslanchice ),  /едно слънце във всяко отношение - топло и отзивчиво /, avangardi (avangardi), santiment (santiment ) / и на двамата дължа огромна благодарност /, galinabg /galinabg /, ianchefff /ianchefff /, zvezdichka / zvezdichka/, whitepigeon /whitepigeon/, kalin8 / kalin8 /, voinov50 / voinov50 /, gkowachew (gkowachew ),/в когото намирам философията на тъгата или тъгата на философията, но никога не ме оставя безразлична .../, които всеки по различен начин, но много силно ме стискаха за гърлото и душата, караха ме да си задавам и отговарям на много въпроси, или пък ме караха да се смея с глас, но смехът не беше просто физическо отпускане, а нещо много повече ...
Tsv /
tsv / - дето се опита да ме научи да "ловя риба", но аз предпочетох наловена, приготвена и сервирана:) ...
Cinderellathespy / 
cinderellathespy /- Ели. С нейните прекрасни стихове, песни и спомени ... Със задушевните ни разговори, които за сега си остават недовършени, /но  ... само за сега:)/.
Compassion /
compassion/, Bovari / bovari / и  Monna / monna,/... различни, но всяка от тях ми е особено близка ...
Iancheff, приятелю!
Може и да не подозираш, но си известен и зад границите на нашата мила Родина.
Изпратих  линк за постинга ти за "напатрашкването" и ти предизвика голям интерес към себе си у четящите ни сънародници в чужбина.
Запознах се с comfy (
comfy) -/задочно/  - Редакторът на нашето Списание.
Запознах се и с ka4ak  /
ka4ak /, Издателят на нашата Книга и Списание.
Запознах се с много хора - всеки  една отделна и необятна Вселена ...
Миналата година преди Великден видях в моравата пред блока една синя пеперудка, досущ като аватара на Tili /
tili / , което стана повод за запознанството ни и за по-сетнешното ни приятелство.
Тя ме "разтапя" с музиката и красивите картини и клипове, с малкото думи, които казват много ...
И не на последно място - истинското приятелство - винаги готова да помогне, защото:"Това ни е мисията на този свят" /твои думи, Tili, цитирани по памет/.
Cvetnica /
cvetnica /, с която се открихме почти по едно и също време /аз открих разказите й с продължение, а по-късно и задокеанските й пътеписи /, а тя ми написа един коментар към нещо, което не всеки можа да разбере, зароди се и приятелстото помежду ни, което продължава и до днес ...Телефонните ни разговори продължават с часове! Дава ми и практични здравни съвети и ме контролира:) ...
Да не пропусна diso /
diso /- един много ведър и позитивен човек, зареждащ с приятното усещане за лекота и добронамереност, но и много талантлив - във всяка една ситуация намира красивотото и нестандартното и ни го поднася с много чувство за хумор или пък сериозно /зависи:)/, но винаги с хубав текст към личните му снимки и задължително с хубава музика  ...
В един момент една приятелка ме "светна", че съм станала от "най-популярните". Не бях се заглеждала / дори и не знаех за тези класации /  - и до сега не знам какви са критериите, по които се определя кой да е най-четен, най-популярен или избран, защото според мен много стойностни неща "минават между капките", т.е. незабелязани и не рекламирани за разлика от други, които нямат никаква стойност /пак според мен/, но се "пъчат" все на първа и като по задължение би трябвало да ги четем ...
Бях избирана и най-коментирана, препоръчана, с неща, които не смятах, че са особено добри ...
Сега се ужасявам от броя на постингите, които съм публикувала! Над 290!!!
Кога и как можах да ги "изфабрикувам" ? Не знам.
О, не! Не си мислете, че това е сбогуване!
НЕ!
В никакъв случай!
Просто малко съм загубила апетит. Може да е и от преяждане:) ... Знам ли?
Ами да мина изведтно време на "диета", та да видя дали ще се върне апетитът ми за blog-a?:)
Ще чета, ще гледам, ще слушам, но няма да пиша - нито постинги, нито коментари/ е, в това не съм сигурна, но поне ще опитам:)/.
Имам едно неизпълнено обещание към zvezdichka - да напиша коментари към последните й постинги от Коледно-Новогодишната й ваканция .
Моля да ме извиниш, Звездичке! Изпълнявам обещанията си, но това ще го изпълня, /ако/ когато ми се върне апетитът ...
Може само да гласувам, защото уважавам всичките си 173-ма приятели, които са ме избрали и си мисля, че това е начинът да им благодаря за доверието,  а същото се отнася и за другите над 120, които аз съм избрала.
И ми пожелайте да се сдобия с апетит!:)
И на вас - ДОБЪР АПЕТИТ!:), но все пак внимайте и за качеството на "храната":) - от мерената до не до там добре премерената:) ...







Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavimirgenchev1953 - Кате, като
15.02.2010 11:10
някакъв часовник си - не само за времето, а и за настроенията, целите, намеренията, нагласите, амбициите, предпочитанията и т.н. на блогърството.
До скоро!
цитирай
2. tit - Пролетно почистване?:))
15.02.2010 11:12
Хе - всичики имаме нужда!:))
Приятна седмица!:)
цитирай
3. katan - slavimirgenchev1953 -
15.02.2010 12:19
Здравей,Слави!
Часовник или барометър - не знам ...
Но този постинг съм го написала преди повече от 20 дни - просто изчаквах да минат някои празници.
Виждам, че не се чете от начало до край.
Може би не се четат до край моите постинги, защото не са пикантни и "жълти"? Не змам.
Поздрав и хубав ден!
цитирай
4. katan - tit - Пролетно почистване?:))
15.02.2010 12:19
Може би:))).
цитирай
5. gkowachew - Ще те чакам, Кате!
15.02.2010 13:19
Бъди жива и здрава!
цитирай
6. katan - gkowachew -
15.02.2010 13:37
Ще съм наблизо,приятелю, но ... зад кадър:).
Хубав ден и поздрави от мен!
цитирай
7. iia - Правилно си решила
15.02.2010 13:51
Била си лакома и си се пренаситила с излишна "храна" - блогова..:)
Аз съм на постоянна диета, откакто съм в блога.
Влизам само в определени блогове, които считам за сериозни и стойностни. Не отговарям на ЛС, ако не са в категорията ми, изобщо...много ми е ситна цедката... Прави впечатление, че има отлив от блога на хора, които бяха интересни, интелигентни и забавни..защо ли ? Може би са разочаровани от нещо или някого..?
цитирай
8. katan - iia -
15.02.2010 14:16
По природа не съм лакома, но обичам да чета.
Аз също си имам цедка:).
Има толкова талантливи хора тук, но те не са на "мода"...
цитирай
9. neslanchice - Привет, Катя :-)
15.02.2010 15:37
И аз се чувствам по подобен начин и все по-малко време намирам за блога. И все по-малко "случайни" чета. Но, както се казва, животът си тече :-) Хубаво е да срещаш тук хубави хора, Катя, благодаря ти за милите думи. Поздрави :)))
цитирай
10. katan - neslanchice -
15.02.2010 18:06
Мило, Слънчице!
Благодаря ти, че се обади!
Хубаво е да срещнеш тук хубави хора, а ще по-хубаво е и да прочетеш нещо хубаво!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
11. bovari - Хубаво начало за духовно пречистване се избрала, Катя.
15.02.2010 18:09
Начало на Великденските пости. Да се лишиш, за да се заситиш...и времето, и разстоянието, нека ти помогнат да намериш пътя, по който да продължиш.
До четене.
До виждане, Катя!
:)
цитирай
12. lubara - Поздрави, katan !
15.02.2010 18:13
Някъде бях чел, че един блог се поддържа с интерес около три години.
Аз имам още година, за да станат три. На 8 март 2008 се регистрирах.
Една слънчева жена, който не знае за кого става въпрос, да види на първо място в блогрола ми!
цитирай
13. katan - bovari -
15.02.2010 18:13
bovari написа:
Начало на Великденските пости. Да се лишиш, за да се заситиш...и времето, и разстоянието, нека ти помогнат да намериш пътя, по който да продължиш.
До четене.
До виждане, Катя!

Благодаря ти за думите,Ели!
Много хубаво казано!
Но не търси символика - просто /а дали е така?/ стечение на обстоятелствата ...
До ... някога!
Поздрави от мен!
:)

цитирай
14. katan - lubara -
15.02.2010 18:18
Любо,приятелю!
Благодаря ти за коментара!
Аз нямам дори две години тук - регистрила съм се на 16.07.2008 -ма.
Но започнах да влизам по-редовно тук едва през октомри 2008-ма.
Но нещо започнаха да не ми се нравят някои неща тук ...
Сега ще погледна и блогрола ти.
Поздрави и хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. katan - Ах,ти, Любо!:)))
15.02.2010 18:21
Благодаря ти!
Чак ми се доплака от определението!
Благодаря ти, приятелю!
цитирай
16. lubara - katan,
15.02.2010 18:23
За мен това си е точно така ! И аз ти благодаря !
цитирай
17. katan - lubara -
15.02.2010 18:26
Е,понякога съм и облачна:))))), но ми стана много приятно!
цитирай
18. inel379 - Пожелавам ти здравословен апетит!:)
15.02.2010 18:43
Май започнах да разбирам за какво говориш!:)
Човек не бива да е всеяден, особено когато има избор. Има много прекрасни неща и изключително интересни автори тук! За писане хъса може на моменти да се губи, но за четене не! Аз съм само от шест месеца, все пак!
Пълноценни дни за теб и хубави емоции!:)
цитирай
19. katan - inel379 -
15.02.2010 19:08
Надявам се много хора да разберат за какво всъщност пиша тук ...
Трябва ли да се предлагат и рекламират неща с много жълто и лични обиди към хора, които всъщност не познаваме?!
Има толкова много наистина стойностни автори, но те са като забранени.
Изчезна ми наистина желанието за пребиваване тук...
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
20. gkowachew - Още веднъж ти благодаря,катан!
15.02.2010 19:31
Защого винаги си ме разбирала! На ъгъла съм...
цитирай
21. katan - gkowachew -
15.02.2010 19:41
И аз ти благодаря, приятелю!
Разбираме се взаимно:).
Аз съм на другия ъгъл:))).
цитирай
22. whitepigeon - Знаеш ли Катан, убедил съм се, че ...
15.02.2010 20:25
Знаеш ли Катан, убедил съм се, че всяка крайност в живота е неправилна. Тънкоста е човек да намери баланса във всичко. И за блога е така. Ако човек се вживява прекалено много, Блога ще изпива силиците и времето му. А пък и зарязването нацяло, ще го лиши точно от тия скъпи и ценни приятели, личности и душевности, които си споменала по горе. Така, че може би твоя вариант е добър. Все пак не си слагай сама граници. Ако ти се пише, пиши. Ако ти се почива, почивай. Тук винаги ще си добре дошла.
Усмивки :-)
цитирай
23. katan - whitepigeon -
15.02.2010 20:31
Здравей,приятелче!
Благодаря ти за коментара!
Аз не се оттеглям ЗАВИНАГИ - просто ще съм страничен наблюдател:).
Това решение го взех след доста борба със себе си.
В последно време съм безкрайно огорчена от постинги, които нямат нищо общо с добрия тон / не съм засегната лично/, ако бях, щях да стоя тук и да отсоявам позицията си ...
А твоите постинги са чудесни, но не съм ги коментирала - как така ще си тръгна без да направя това :)))?
Поздрави!

П.П.
А крайностите и категоричните оценки не ги обичам!
Отново поздрави и хубава вечер!
цитирай
24. gor - Благодаря ти, че си ме споменала с ...
15.02.2010 20:36
Благодаря ти, че си ме споменала с добро! :)
цитирай
25. katan - gor -
15.02.2010 20:40
Приятелю! Ти си сред най-качествените творци тук / не смея да правя класация:)))/.
Поздрави!
цитирай
26. mamas - Катя,
15.02.2010 21:35
Радвам се, че те познавам!
Благодаря ти, за всичко...
Иска ми се да направя като теб, поне за известно време, но не устоявам повече от два дни...

Ще чакам да се върнеш, Кате!
цитирай
27. katan - mamas -
15.02.2010 21:42
Славе!
И аз се радвам, че те познавам!
А за благодарности не виждам място.
Няма да изчезна, де!:)))
Тук ще съм, но ... мълчаливо:))).
Поздрави и хубава вечер,мила!
цитирай
28. zvezdichka - Кате подкрепям те
15.02.2010 22:53
в твоя избор и решение! Човек преосмисля нещата, опитва това или онова и търси разумното решение на първо място. Ти сама ще прецениш за себе си! Важното е, че имаш въпроси в себе си и търсиш отговорите!
Аз се радвам, че те открих, макар и малко късно, но винаги ми е било приятно да те чета, защото си ценностен човек и много от нещата, които публикуваш мен са ме докосвали и обогатявали, дарявали са ме с радост и красота.
Ще се радвам и за в бъдеще да те чета, когато имаш подтик за това. А относно това, което споделяш ще ти кажа, че насила хубост не става. Само, ако го почувстваш със сърцето си, тогава пиши, защото то само ще търси да излезе от теб! А да ти призная аз все още не съм завършила разказите за нашата Новогодишна почивка, но ми трябва време, за да напиша дадена тема. А когато пиша пък нямам възможност да посещавам блоговете... Пък ми е нужна и специална настройка за това. А и човек не е само виртуална личност. Той има и своя реален живот на първо място.

А да си кажа честно аз не съм от хората, които са много активни тук. Дори преди година бях казала довиждане на блога. Но една приятелка ме провокира да се върна... И много пъти съм стигала до извода, че човек трябва да е много внимателен към своето пристрастяване към блога, защото то дейстително съществува. И по тази причина от време на време забягвам от блога и през мен преминават мисли да се отдам на други мои любими занимания, за които не ми остава време, но пак се връщам тук... Защото има какво да споделя! А в това е ползата на блог.бг. Човек да споделя нещата, които го вълунват, които е преживял или които е видял.

И само да споделя, че ти си много чувствителен човек и винаги съм се радвала, когато съм общувала с теб виртуално :). Нека има мир в сърцето ти и прави това, за което се чувстваш вдъхновена! Прегръщам те виртуално и ти желая всичко добро!
цитирай
29. nicodima - Значи постиш : )...
16.02.2010 09:00
Целта на поста я знаеш - да се пречистиш и приближиш до Бога : )...
Това - в кръга на шегата... Има хора, които живеят във виртуала, има други, които си помагат емоционално с него, има трети, живеещи предимно в реала, които надничат вътре само от интерес. Нека всеки сам за себе си определи къде е...
Аз също не съм активна тук - много неща имам за казване, но имам тежка, ангажираща много време и сили професия. Затова предимно чета, но и затова нямам много време.
В блога наистина има чудесни и талантливи хора. И само заради тях още съм тук, въпреки че не мога да обиколя всички и да им отделя необходимото внимание.
И друго има - човек най-добре казва нещо, когато го казва със сърце. А то най-добре си знае : )...
цитирай
30. mitales - Жалко.
16.02.2010 09:19
Жалко.
цитирай
31. анонимен - Chi va piano, va lontano. /Който върви бавно, стига далече/
16.02.2010 11:03
Почивка винаги е нужна
след работа или "преяждане".
И нека се използва умно
за бързо "презареждане".

P.S. Но не по социалистически, а чисто човешки.
цитирай
32. iia - Да, модата, се диктува от хора със....
16.02.2010 11:10
съмнителна репутация, конкретно в случая.., но това е мое виждане, не задължава..:)
цитирай
33. divna8 - Време на пост, katan !
16.02.2010 11:30
Пречистване - на тялото, съзнанието и душата...!
Успех и светли мисли!!!
цитирай
34. diso - Катя, благодаря за милите думи!
16.02.2010 15:42
Какво съвпадение - и аз съм на пост от blog-а тия дни:)
Надявам се да е за добро - както при теб, така и при мен.
Почини си хубаво, събери сили и отново в blog-а:))
цитирай
35. cvetnica - Благодаря ти, Катенце!
17.02.2010 19:06
Прегръщам те!
Няма да спра да те "тормозя" по телефона...
С обич Лили
цитирай
36. compassion - Щастлива си
18.02.2010 16:08
че си намерила приятели чрез блога, а сега живееш повече в реалнияа живот. Опасно е ако останеш зависима от нета и пренебрегнеш истинските си нужди в реала. Радвам се за теб. Идвай понякога за нови идеи и теми, ако се завъртиш в кръга на ежедневието.
Поздрав, Руми
цитирай
37. анонимен - Здраве
20.02.2010 10:27
и Късмет !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5675187
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196207
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930