Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 13:30 - ИЗДАТЕЛЯТ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15380 Коментари: 59 Гласове:
33

Последна промяна: 16.01.2010 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Издателят...
Мислех си, че ще ми е лесно да пиша за него - за Владимир Качаклиев - Владо - ka4ak...
Оказа се, че не е лесна работа.
Едно, че малко го познавам лично, друго познавам го едностранчиво, трето , четвърто ..., но ... обещанията са, за да ги изпълняваме!
За него бях чувала отдавна - още по времето,когато създаде първата комуна за наркозависими на Белмекен.
Не го познавах тогава, но искрено се надявах и му желаех успех в това трудно, неблагодарно, но много благородно начинание!
И изведнъж Владо се появи в blog.bg.
Изненада ме с коментар в мой постинг, после се поде кампанията за стихотворение "Поезията - моят живот"в blog-a.
Написах на шега едно, което попадна в Книгата - "Свободни поети в blog.bg." и така се запознах лично с ka4ak - не на July Morning, край Шабла, а на 11.07.09. край "Ариана" в София.

image

Времето не беше подходящо за срещи на открито - захладня, валеше дъжд...
Чудех се дали да отида, но добре, че отидох!
Още отдалече видях Владо и Адриана / редактора на Книгата/, запознах се с доста хора,които познавах само по никове...
Отново престоят ми не беше продължителен - само около час и половина, но все пак достатъчен, за да се ориентирам малко.
Владо се оказа отличен организатор - в началото не искаха да ни "приютят" под чадърите на заведението, но Владо меко и сдържано успя да уреди въпроса.
На тръгване дойде да ни изпрати /бях със сина си,естествено:)/.
Тогава спомена и за Списание!
На мен ми се стори твърде много за едно толкова кратко време, пък и мислех, че е прибързано и ненавременно това решение. Казах му го. Той се усмихна и се сбогувахме.
После в blog-a започнаха публикации на постинги, които подготвяха почвата за издаването на Списание.
Подходих твърде скептично - това съм го писала като коментар в постинги на comfy , но реших и аз да напиша някои мои виждания за това голямо начинание, което в последствие надхвърли всичките ми очаквания!

image

Написах постинг с благодарност към редакора - д-р Кирил Кирилов / comfy /,в който обещах, че за Издателя ще пиша отделно... 
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/22/pozdrav-za-comfi-za-otlichnata-rabota.440818
Още в хода на дебатите ми направи впечатление датата, която е избрал Владо за излизане на Първия брой - 01.11. - Денят на Народните Будители.
Отново известна доза скептицизъм, примесена с лека ирония към нас самите - нима Владо иска да ни отъждестви с тези велики люде?!
Та кои сме ние?! Едни най-обикновени и незабележими хора от някакъв сайт ...
Да, но Владо  не само искаше, но го и направи!
Изтърпя много критика, както за Книгата, така и за Списанието - преди да излязат и след това, но ... продължи!
Беше решен да покаже, че има  хора с будна гражданска мисъл и поети по душа...
Нима това не е новото Гражданско общество?
Може и да звучи помпозно и натруфено, но ми се струва, че е така.
На когото съм показала Списанието е възкликнал - от изненада, от възторг, от ... одобрение ...
image
Наистина тук са събрани колективните труд и ум на blog -a, но можеше ли да стане това без идеята, инициативата и финансирането , /колкото и непоетично да звучи/ на Издателя?
Всеки може да си даде отговор - и той е :"Не, не можеше!"
И тук си спомням думите на г-жа Гиргина Тончева / официално призната за Народен Будител/ - директор на НГДК "Св.Константин-Кирил Философ", с които откриваше Новата учебна година - "Помогни ми да те воздвися!" - думи написани над вратата на Даскаливницата в гр.Елена.
Мисля си, че това се опитва да направи и Издателят с Книгата и Списанието - да възвиси българския дух у всеки от нас. Да ни вдъхне увереност за бъдещето на България.
Много са скорошни изданията и на Книгата и на Списанието.
Все още има недоволни / предполагам/  от списването, подпора на авторите, илюстрациите..., но това е напълно нормална реакция.
След време, изчистени от сегашните си емоции и предпочитания ще може да оценим мащабността на този пръв и единствен по рода си проект, осъществен от Владимир Качаклиев.
Не омаловажавам труда, желанието и таланта на всички ви, приятели, но без Владо Книгата и Списанието не биха видели "бял сват". 

Владо,ти заслужаваш да се наредиш в редицата на БУДИТЕЛИТЕ!!!
Успя с Книгата, успя и със Списанието!
Поздравявам те! 
 






Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Катя,
15.01.2010 14:34
отличен постинг!!!

Да, нека благодарим на Издателя - без него хубавите идеи щяха да си останат "виртуални"!!

Поздрави и усмивки, Катя! ;) ***

к.к.
цитирай
2. iliada - НЕ СЕ ШЕГУВАШ КАТЯ-
15.01.2010 14:45
ЩОМ ГО РЕШИШ-ПРАВИШ ГО!
ПОЛУЧИЛ СЕ Е НАИСТИНА ЕДИН ОТЛИЧЕН ПОСТИНГ И Е ПРИЯТНО НА ЧОВЕК ДА ПОПАДНЕ В НЕГО ,ДА ПРОЧЕТЕ НЯКОИ ИСТИНИ.
КОГАТО РАЗГОВАРЯХ С ВЛАДО МАЛКО СЕ УСЪМНИХ В ДУМИТЕ МУ /ПРИЗНАВАМ СИ / ,ЧЕ ЩЕ СЕ ИЗДАДЕ И СПИСАНИЕ .
СЕГА СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ ,ЧЕ ТО ИЗЛЕЗЕ И НЕ БЕШЕ КАКВО ДА Е ,А ЕДНО ЛУКСОЗНО ,ИНТЕРЕСНО , С ОСНОВАТЕЛНИ ПРЕТЕНЦИИ ИЗДАНИЕ .
НАИСТИНА 2009 ГОДИНИ БЕШЕ ЩАСТЛИВА ЗА БЛОГАРИТЕ ОТ БЛОГА.
ИЗПОЛЗВАМ СЛУЧАЯ ДА ПОЗДРАВЯ НЕ САМО ВЛАДО ,НО И ЦЕЛИЯ ЕКИП РАБОТИЛ НАД СПИСАНИЕТО.СПЕЦИАЛНИ ПОЗДРАВИ И ЗА КИРИЛ !:)ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ ВСИЧКИ И МНОГО ЩАСТЛИВИ ПРЕЗ 2010 ГОДИНА!:)
цитирай
3. ckarlet - Поздрави за този невероятен човек, ...
15.01.2010 14:58
Поздрави за този невероятен човек, Владимир Качаклиев - Владо - Кa4ak.
Всичко, което съм прочела за него и от него, мога само да кажа, че е невероятен организатор, талант и преди всичко Човек! Поздрави за целия екип!
Поздравявам и теб, Кatan, за хубавия постинг!
цитирай
4. mamas - Поздрави, Кате!
15.01.2010 15:16
Превръщаш се малко по малко в хроникьор на живота в блога.
Хубаво правиш и хубаво го правиш!
цитирай
5. katan - comfy -
15.01.2010 15:29
Така е Кирчо!
Идеята без "подплата" си остава само едно много хубаво, но неосъществено намерение!
Поздрави и на теб!
цитирай
6. katan - iliada - НЕ СЕ ШЕГУВАШ КАТЯ-
15.01.2010 15:31
Не се шегувам!
Щом съм обещала - изпълнявам си обещанията.
С доста голямо закъснение, но ... обещанията са си обещания!
цитирай
7. katan - ckarlet -
15.01.2010 15:32
За такъв човек наистина е трудно да се пише!
Надявам се да влезе скоро в сайта и да си отговаря сам на поздравленията!:)
Хубави почивни дни!
цитирай
8. katan - mamas - Поздрави, Кате!
15.01.2010 15:34
mamas написа:
Превръщаш се малко по малко в хроникьор на живота в блога.
Хубаво правиш и хубаво го правиш!


Ох, Славе! Не това искам!
Просто си изпълнявам обещанията.
Поздрави!
цитирай
9. kalin8 - Поздравления,
15.01.2010 17:09
Катя! Браво на теб!
Б.
цитирай
10. katan - kalin8 -
15.01.2010 17:11
Благодаря,Боре!
Но "БРАВОТО" -то е за Владо!
цитирай
11. priqtel12 - Здравей, Катя!
15.01.2010 17:49
Чудесен постинг! Поздравления за автора му! Най-сърдечни поздрави и за Владо. Да е жив и здрав и все така амбициозен при постигане на целите си!
цитирай
12. katan - priqtel12 -
15.01.2010 17:56
Благодаря ти за добрата дума,Ивче!
А Владо - Успя с Книгата, успя и със Списанието!
Пожелавам му да успява във всичко!
Да сме живи и здрави всички!
Поздрави за теб!
цитирай
13. bobsun123 - Поздрав за теб ,че ни запозна с прекрасното дело на Владо!
15.01.2010 18:21
Поздрав за Владо за това,че чрез това списание е дал възможност на хората извън блога да се запознаят с творбите на поетите от блог.бг.Желая успех на всички ви в това прекрасно начинание!
цитирай
14. katan - bobsun123 -
15.01.2010 18:27
Благодаря и на теб,Бобсън!
Книгата е стихосбирка.
Списанието е "Свободни поети в blog.bg", но поети е събирателно име - в Списанието има място за всички, които сме тук - различни, но приличащи си по нещо...
Поздрави и на теб!
цитирай
15. krotalka - Поздравления и за теб и за Владо!
15.01.2010 18:49
За теб, че не оставяш да се забрави едно добро дело, на Владо за това, че е такава широка и благородна душа!
цитирай
16. katan - krotalka -
15.01.2010 18:51
krotalka написа:
За теб, че не оставяш да се забрави едно добро дело, на Владо за това, че е такава широка и благородна душа!


Поздравленията са за Владо.
Аз само изпълних едно обещание.
Поздрави!
цитирай
17. totkaivanovaa - :)
15.01.2010 19:18
Кате, много хубаво го нареди с думи, така е без Владо нямаше да се сбъднат тези мечти. Поздрави!
цитирай
18. katan - totkaivanovaa - :)
15.01.2010 19:56
Благодаря ти!
Очаквам с нетърпение Владо да се появи вече, за да си приема лично поздравленията, както вчера направи Любо /lubara/.:)
Хубава вечер!:)
цитирай
19. boristodorov56 - Кой каквото ще да си казва -
15.01.2010 20:50
Владо е голяма рябота.
цитирай
20. blagovestie - Браво, Катан,
15.01.2010 21:01
поздравления за постинга.
Все сме недоволни, все нещо не ни достига, но и да не е на наш гръб.
Обичам си блога и намирам, че съм открила тук сродни души. И съм благодарна на хората, които правят това възможно.
Същото важи и за удоволствието да го има това списание и да стига до повече хора - все така обикновени и специални едновременно, като всички нас.
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Така си е,
15.01.2010 21:12
Владо от малък си е такъв, будител. Не търпи несправедливост в отношенията. Има голямо сърце и иска да помогне на всички, душа човек е, ама някои им е трудно да го повярват. И на мен иска да помогне, ама аз все още мога и сама, мисля че има много хора около него изпаднали в беда , на които помага непрекъснато. Тези момчета от наркокомуната, които са излезнали от наркозависимостта се нуждаят от адаптация в обществото. качак е за тях като баща и майка, намира им работа и квартира, подпомага ги финансово. Не познавам друг като него. Както каза една блогерка той е съвременна модифицирана форма на Христос.Освен че има голямо сърци, има и усет къде да вложи своя принос. Това, че е избрал нашият блог му прави чест.
цитирай
22. bovari - Такива хора се раждат водачи.
15.01.2010 21:47
Имат повече от другите, и го знаят; те знаят, че даването е имането!
Господ здраве да му дава и нови, още по-големи предизвикателства!
:)
цитирай
23. kombakova - Поздравления!
15.01.2010 23:49
За теб,че си изпълнила обещанието!Към човека с голямо сърце Качаклиев,който е пример за всички нас!Малко останаха всеодайните хора,но ние сме щастливи,че блог обществото ни запознах с тях!Да са живи, здрави а ние си ги обичаме!Поздрави!
цитирай
24. galinabg - Браво,Катя!
16.01.2010 00:24
Винаги се радвам, когато намеря добрите думи и позитивната енергия :)))) А Владо ги заслужава толкова много !!!Поздрави специални и от мен :)))
цитирай
25. gkowachew - Поздрави
16.01.2010 09:08
за Вл.Качаклиев и от мен, но поздрави и за теб Катя!
цитирай
26. katan - Благодаря на всички ви, приятели!
16.01.2010 09:50
Благодаря за добрите думи за постинга, но най-вече ви благодаря, че оценявате по достойнство и безпристрастно делото на Владимир Качаклиев!
Да, за мен такива трябва да са съвременните Будетели - като славните ни предци!
Тихо и без излишна показност да вършат добрите дела, за които всеки един от нас е роден на този свят.
Прав си,boristodorov56 - голяма работа е Владо, но не парадира с това!
Хайде, Владо! Моля те! Идвай вече в сайта, защото има какво да ни кажеш.
цитирай
27. katan - blagovestie -
16.01.2010 09:54
Права си!
Все сме недоволни и май не можем да се зарадваме истински на хубавото, което ни се случва...
И май не го оценяваме...
А през изминалата година ни се случиха на нас, семейството на blog.bg. две знаменателни събития - Книгата и Списанието, издадени от Владимир Качаклиев.
цитирай
28. katan - kasnaprolet9999 -
16.01.2010 09:58
За сърцето и ... Владо... да, има един разказ на Максим Горки в блога му - "Сърцето на Данко".
Мисля си, че не е случаен този разказ там - дано Владо да разбира сам, че и неговото е такова - свети и води хората в тъмното!
Не му пожелавам съдбата на сърцето на Данко!
Да е жив и здрав и да върви напред с високо вдигната глава!
цитирай
29. katan - bovari - Такива хора се раждат водачи.
16.01.2010 10:00
Вл.Качаклиев е водач, лидер. Доказал го е.
Но е от онзи тип меки и сговорчиви на глед хора, които като решат нещо го правят, въпреки трудностите и хулите.
цитирай
30. katan - kombakova - Поздравления!
16.01.2010 10:02
Да. Изпълних обещанито си и честно казано това ми достави удоволствие, особено като чета добрите думи за Издателя!
цитирай
31. katan - galinabg -
16.01.2010 10:06
Галя,благодаря ти, че се включи и ти с добра дума!
Всички сме човешки същества и добрите думи дават криле за нов полет!
А добрите думи Владо си ги е заслужил с всичките си действия и позицията, която оттстоява!
Радвам се, че намирам тук толкова много разбиране и признание за апостолските ну дела!
цитирай
32. katan - gkowachew - Поздрави
16.01.2010 10:07
Поздрави и на теб, приятелю!
Твоите лаконични коментари винаги са ми харесвали!
Успешен ден !
цитирай
33. ka4ak - Кате, почват да ми се появяват някакви крилца...
16.01.2010 10:11
и каквато съм си фукня,мани,мани...:)))))))
цитирай
34. katan - ka4ak -
16.01.2010 10:22
:)))))))
Е, най сетне се появи!
Предавам ти вахтата, а аз трябва да си видя някоя и друга работа в къщи.:))))
цитирай
35. ka4ak - Приятели,нека някой ми тегли една майна,за стимул!!!
16.01.2010 11:12
Не ми се мре,все още...:)))
цитирай
36. katan - ka4ak -
16.01.2010 11:37
Разбрах вица в думите ти,Владо:(.
И си зададох един много елементарен въпрос: "Защо хубави думи говорим САМО за някой, който ни е напуснал?"
Защо не си казваме и хубавите и лошите думи тук и сега?!
цитирай
37. ka4ak - аз съм осигурил житото,направо си е на далавера,
16.01.2010 12:03
така че веселбата е осигурена,а ходих и да ловя риба на майната си...:)))
цитирай
38. katan - ka4ak -
16.01.2010 12:31
Ех,Владо!
Разбирам те прекрасно!
Свикнали сме с критики и хули, но от добрите думи, казани по наш адрес малко или много ни става неудобно...
Така сме свикнали, така са ни възпитавали, че скромността краси човека.
Но не е ли време вече за обективни оценки и самооценки?
Горният ти коментар за сега го приемам така - като неудобство, а не като спам.
цитирай
39. ka4ak - сега ще пусна и пост,за доказателство!
16.01.2010 13:06
Правих се на един герой на Хемингуей,но в Индийския океан!Наистина нещо удари и 17 метровата яхта се разтърси,но като сменихме примамките ,цъъъ!Преживяването беше уникално и щот ти казах,че съм си фукня,след малко го пускам!С обич,де...:)))
цитирай
40. zabavnata - Фукай се, Владо! Има защо!:)
16.01.2010 13:17
Владимир Качаклиев е човек с огромно "Ч". Прям и по своемо скромен, често обича да се шегува със себе си и да омаловажава направеното, все едно е нещо съвсем дребно. Не е! Да накараш хората да излязат от черупките си и да вземат присърце чуждите проблеми като свои е своеобразен вид геройство. Герои на нашето време....Вярвам, че са мнозина, а някъде там е и мястото на Владимир Качаклиев.
Радвам се, че той е ОБЕДИНИТЕЛ и истински патриот. Хората нямат цветове, статуси и т.н.
Бъди жив и здрав, Владо!
Кате, поздрави и за теб!
Хубав ден!

цитирай
41. tanyarisemova - Приятели,нека някой ми тегли една майна,за стимул!!! -интересно ми е кой ще е тоз
16.01.2010 14:51
ka4ak написа:
Не ми се мре,все още...:)))


интересно ми е кой ще е тоз.
Всички много, много те обичат Качак, а аз най-много
цитирай
42. ka4ak - щерке Софияна,може да си засмяна,превъзходната степен е хубава,но запомни от мен:
16.01.2010 16:04
никога не употребявай това разграничение!!!Аз съм най българин и т.н.?!!!Това е грозното и разделящото във всичко!!!Затова съм еретик и обичам всички,но няма най!:)))
цитирай
43. katan - zabavnata - Фукай се, Владо! Има защо!:)
16.01.2010 16:39
Фука се:) на думи:).
Делата му показват друго!
Ако беше такава фукня, за каквато се пише щеше да си е написал сам дитирамби!
Благодаря ти,zabavnata!
Такъв е, какъвто го описваш.
цитирай
44. katan - tanyarisemova -
16.01.2010 16:40
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
Не ми се мре,все още...:)))


интересно ми е кой ще е тоз.
Всички много, много те обичат Качак, а аз най-много

Танче,благодаря ти, че се включи!
цитирай
45. katan - ka4ak - щерке Софияна,може да си засмяна,превъзходната степен е хубава,но запомни от мен:
16.01.2010 16:44
ka4ak написа:
никога не употребявай това разграничение!!!Аз съм най българин и т.н.?!!!Това е грозното и разделящото във всичко!!!Затова съм еретик и обичам всички,но няма най!:)))


Е,Владо!
Защо смъмри така доброто дете?
То иска да ти покаже истинската си обич, признателност и благодарност, че те има!
Ще дойде време,когато ще се съгласи вероятно с думите ти, но сега може и да си й "скършил" настроението.
Да й се извиниш веднага и да ми "докладваш:)))".
цитирай
46. katan - ka4ak -
16.01.2010 16:55
ka4ak написа:
така че веселбата е осигурена,а ходих и да ловя риба на майната си...:)))


Сега разбрах за каква рибка говориш:))).
Но така, извън контекста не можах да схвана добре...:)))
Затова слагам тук линк към последния ти постинг, за да стане ясно на всички:

http://ka4ak.blog.bg/politika/2010/01/16/priiateli-s-obich-e-i-s-malko-stil-albenyk.473592


цитирай
47. tanyarisemova - никога не употребявай това разг...
16.01.2010 17:21
katan написа:
ka4ak написа:
никога не употребявай това разграничение!!!Аз съм най българин и т.н.?!!!Това е грозното и разделящото във всичко!!!Затова съм еретик и обичам всички,но няма най!:)))


Е,Владо!
Защо смъмри така доброто дете?
То иска да ти покаже истинската си обич, признателност и благодарност, че те има!
Ще дойде време,когато ще се съгласи вероятно с думите ти, но сега може и да си й "скършил" настроението.
Да й се извиниш веднага и да ми "докладваш:)))".


е сега вече съм сърдита :(((((((((((( , аз какво исках да кажа, то какво стана...изобщоо. няма да пиша нищо
цитирай
48. ka4ak - Най-много да я ремонтирам,по стар български обичай!!!
16.01.2010 17:21
Ще се засрамя пред Европа!
Вече се срамувах,така че почваме отново!:)))
цитирай
49. ka4ak - Детето да си сяда на хубавото дъ...:)))
16.01.2010 17:24
и да се готви за катедрата в градчето...:)))
цитирай
50. katan - tanyarisemova,ka4ak -
16.01.2010 17:29
А сега се прегърнете и се радвайте на приятелството си!:)))
цитирай
51. tanyarisemova - А сега се прегърнете и се радвайте на ...
16.01.2010 17:39
katan написа:
А сега се прегърнете и се радвайте на приятелството си!:)))


Качак,
ГУШш, аз пак си те обичам най,най,най-много нали съм ти щерка, пък ти пак ми се карай и ме ремонтирай "дървен, от по здрав дрян,че било полезно и приземяващо!!!"
цитирай
52. ka4ak - кво приятелство бе Катя?!!!
16.01.2010 17:45
то младото поколение е много шавливо,видял съм се в чудо!!!Ти със синовете си си си добре,но щерка,си е направо напаст,ама си е гот!:)))
цитирай
53. tanyarisemova - то младото поколение е много шав...
16.01.2010 17:54
ka4ak написа:
то младото поколение е много шавливо,видял съм се в чудо!!!Ти със синовете си си си добре,но щерка,си е направо напаст,ама си е гот!:)))


Какво значи "много шавливо"?
цитирай
54. ka4ak - ами шавливо,
16.01.2010 18:33
а днешното е и много...:)))
цитирай
55. priqtel12 - Да, така е!
16.01.2010 22:08
katan написа:
Благодаря ти за добрата дума,Ивче!
А Владо - Успя с Книгата, успя и със Списанието!
Пожелавам му да успява във всичко!
Да сме живи и здрави всички!
Поздрави за теб!


Но успя и благодарение на екипа , с който работи.....Защото наличието на пари за проекта без идеи и хора, които да ги осъществят, също е недостатъчно.......Не искам да омаловажавам усилията на издателя, просто не трябва да забравяме, че за да успее едно такова начинание , заслугата е обща -на много хора!
цитирай
56. katan - priqtel12 -
16.01.2010 23:18
Абсолютно си права,мила Ивче!
Затова написах преди време постинг за редактора, comfy:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/22/pozdrav-za-comfi-za-otlichnata-rabota.440818
Там, както и тук пиша, че е събран труда и ума на хората от блога...
В никакъв случай не омаловажавам това!
Предпечатната подготовка беше безплатно дело на един човек, чийто ник не си спомням. Писала съм благодарствен коментар за него в блога на comfy.
Тези два продукта - Книгата и Списанието са наше дело, видяло "бял свят" благодарение помощта на Владо.
Това е.
Никой не е забравен и нищо не е забравено!
Поне аз помня.:)
Хубава вечер!
цитирай
57. mmagy - Поздравления, Катя за теб и за Вл...
17.01.2010 01:05
Поздравления,Катя за теб и за Владо!!!
цитирай
58. cinderellathespy - Развълнувах се като прочетох постинга...
17.01.2010 17:52
Кате, наистина всички дължим благодарности на Владо за отличните организаторски умения и на Ади за редакторския труд при потготовката на книгата! Аз лично се надявам книгата да стане традиция и тази година за 1.07. да реализираме второ издание на "Поезията - моят живот"! Бих се включила с удоволствие, а сигурна съм че и останалите приятели от блога, а и нови съмишленици! Владо ми дължи една среща в Разград, но се надявам и това да се случи през настоящата година - той си знае!-:) Поздрави за чудесния постинг, Кате, наистина и за мен никой и нищо не е забравено, защото "Поезията - моят живот" е едно от най-хубавите неща, които лично на мен са ми се случвали, за което благодаря на Владо, на Ади,на останалите участници в книгата и на всички, които ме насърчиха да се включа с мои стихове в начинанието! Прегръщам ви!-:)
цитирай
59. zvezdichka - Добри думи си
19.01.2010 22:33
изрекла Кате за хора, които наистина заслужават. Ти ли уникална личност! Радва ме факта, че ти не само умееш да виждаш доброто, но можеш и да го провокираш. А и Владо си заслужава похвалите. Той наистина е борбена личност, която се втурва в различни благородни начинания и която жъне резултати. Благодарение на него мога да спомена, че и ние част от русенци се видяхме на живо и се запознахме, а с някои от тях поддържаме и приятелски отношения. А какво по хубаво от това човек да намира приятели - дали на живо или виртуални - тук в блога. А за това е важно преди всичко искреното отношение.
Надявам се да си добре и нека Бог се погрижи за здравето ти и да те благослови теб и домът ти! Аз отдавна не бях влизала да те чета, поради липса на време, но винаги, когато се отбивам при теб го правя с голямо удоволствие. Между другото написах един голям коментар и се оказа, че сесията ми ли е изтекла и взе, че се загуби някъде по трасето, затова ти пиша 2-ри коментар :). Искам да поздравя и другите виновници да се появи списанието на бял свят, с някои от които се познавам виртуално, а с други се срещнахме и наяве, а именно - освен Владо, изказвам своите благопожелания за Кирил и kelefarn. Радвам се, че те познавам Кате макар и виртуално и те прегръщам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5675857
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196214
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930