Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2009 11:46 - Поздрав за comfy за отличната работа!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2794 Коментари: 7 Гласове:
14

Последна промяна: 11.02.2010 21:01


На 20.11. най-сетне получих Списанието,което очаквах с голямо вълнение и нетърпение!
Мога най-искрено да кажа, че това, което взех в ръцете си с наистина огромно вълнение надмина и най-добрите ми очаквания!
Списанието е едно от най-хубавите неща,които съм виждала в последно време!
Много добре списано, оформено и подредено то изпълни очите и душата ми с красота!
Превъзходната степен,която използвам в няколкото изречения не е обикновено повторение или грешка,а начин да изкажа истинското си впечатление от това уникално и единствено за сега по рода си творение на колективния труд на всички блогъри!
Но какво би представлявало Нашето Списание без труда на редактора?
Не знам.
Знам само, че първият брой, под редакцията на Кирил Кирилов - comfy е нещо,от което можем и трябва да не се срамуваме!
Напротив би трябвало да се гордеем,че има такива хора сред нас като Кирчо,който няколко месеца живя неотменно с всички нас,четейки постингите ни,разглеждайки снимките ни...
Знам колко е трудна,тежка и отговорна работата на редактора,а Нашият редактор се е справил отлично и много професионално!
Това,което е направил Кирчо могат да го направят само хора с големи и искрени сърца като него.
Не искам да подмина с мълчание Владимир Качаклиев -ka4ak - Издателят/ за него мисля да направя отделен постиг по-късно/, Ангел Иванов, Величко Николов, всички,които няколко месеца живяхме с идеята и мисълта за Списанието, но сега поздравите и благодарностите ми са за comfy.
Благодаря ти за труда, приятелю!
И понеже знам, че обичаш руска музика, реших поздравът ми да е една песен на Виктор Скляр от далечната 1985 година,когато бяхме млади!
А труда и вдъхновението, които си вложил в Нашето Списание  заслубжават повече от един поздрав, затова избрах това изпълнение от предаването:"Что,  Где,  Когда", където Виктор Скляр изпълнява песента "Комарово" два пъти!
Поздрав за теб,приятелю, с истинска благодарност и почит!





Гласувай:
14



1. iliada - Браво за постинга!
22.11.2009 11:54
Действително хора като Владо и Кирил са рядкост-хора с топли и големи сърца.Аз също им се възхищавам и радвам,но ти си направила велеколепен постинг!Те го заслужават!
цитирай
2. veninski - Напълно споделям мислите ти, пр...
22.11.2009 12:32
Напълно споделям мислите ти, приятелко!
цитирай
3. comfy - Катя,
22.11.2009 13:41
благодаря ти приятелко за този постинг, изпълнен с хубави и топли думи!!!

Какво мога да ти кажа - много се радвам, че ти е харесало списанието, радвам се, че трудът ми не е напразен!! :)

Благодаря ти, Катя, за личната помощ, която ми оказа!!!

Специално ти благодаря за музикалния поздрав! :))

Пожелавам ти хубава и светла неделя!!!

Прегръщам те и те целувам, Катя! ***

Бъди винаги усмихната!! ;)))

к.к.
цитирай
4. priqtel12 - Присъединявам се към поздравите ти, Катя!
22.11.2009 14:10
Аз също смятам, че за списанието може да се говори само в превъзходна степен и един от главните виновници за това е Кирил Кирилов!
Поздрави и от мен както за него, така и за теб за чудесния ти постинг!
цитирай
5. анонимен - Здравей, Кате!
22.11.2009 14:49
Знаеш ли от кога търся тази песен? Много я обичам, но бях забравила кой я изпълнява!
Целувки за избора на песен!
Хубав ден!
цитирай
6. mamas - Здравей, миличка!
22.11.2009 17:53
Благодаря ти за специалния поздрав, който Ади ни прочете. Жалко, че не беше с нас, но все едно си била, нали? Ще се видим отново друг път.
Ще използвам твоя пост за да поздравя и аз Владо, Кирил и всички останали, вложили труда си в този прекрасен продукт на свободната мисъл - нашето списание. И да кажа, че отсега трябва да се мисли за следващия брой.
Прегръщам те с обич!
цитирай
7. katan - Кирчо,моля те да ме извиниш!
26.11.2009 10:01
Клипът, който беше поздрав към теб не може да се включи повече, затова сложиш същата песен, но с друг вариант и то изпълнена само веднъж.
Съжалявам за неудобството!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655833
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195533
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031