Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2015 11:23 - СЪВЕТ
Автор: katan Категория: Други   
Прочетен: 5460 Коментари: 23 Гласове:
38

Последна промяна: 06.10.2015 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този съвет, който получих преди много години не го приех. Не се вземам на сериозно в повечето случаи. Убедих се, че взема ли се на сериозно винаги се провалям  /поне в собствените си очи и представи/. Чувството за хумор и собствената преценка са най-важните /пак според мен/.
Посвещавам го на теб, Слави / 
slavimirgenchev1953  /, и на теб, Санде / sande  / защото не приех на сериозно поздрава за първи октомври:).



image



Ха,ха,ха - да пиша!

Всеки ден по ред

всеки ден с поправка!

Радойралински съвет.

В поезията да се ровя,

да я омърсявам!

Профански да я оплодявам!

Горкичката поезия!

Та всеки днес се мисли за поет!

И глупост подир глупост

пише в рима.

Овации очаква и похвали.

И смръщил вежди гледа отстрани,

когато някому не се понрави.

И аз да бъда заедно със тях?!

О,не! Не искам!

Не си струва!

Не искам да се "женя за МАРУСЯ"!

Не искам да съм поетеса!!!








Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Присъединявам се, Кате!
06.10.2015 11:56
И аз така си мисля, иначе все някой ще се почувства засегнат, подценен, обаче интересното е, че никой не се обижда, когато бъде надценен и хвален повече ;)
цитирай
2. sande - А как ли съм коментирал тогава, не е било скоро?
06.10.2015 12:53
Интересно.

Не е лошо сам да се коментирам.
цитирай
3. katan - anin - :))))
06.10.2015 13:11
За мен самооценката е много важна, Ани.
Дали ще те хвалят или подценяват е преценка на другите.
Понякога хвалбите правят лоша услуга, а подценяването може да откаже истински творци да се откажат.
Затова РЕАЛНАТА самооценка и чувството за хумор са много важни.
Поздрави, скъпа!
цитирай
4. katan - 2. sande - А как ли съм коментирал тогава, не е било скоро?
06.10.2015 13:13

Много отдавна беше, Санде:))). Преди цеееели 4 дни:)

28. sande - Поздравления, Кате!

..........................................
Честит Празник на Поезията!
цитирай
5. flymore - Някак...
06.10.2015 13:28
Някак, човек чувства себе си удовлетворен от изтъкване на дарба, талант, в други случаи-обратното. Храни егото си с похвали. Да "гъделичкат" самочувствието ти се явява приоритет. До онзи момент, в който целият твой свят се срива. Превръщаш се в свидетел на разрухата. Тогава боли, тогава започва плеяда от въпроси към самия себе си. Защо, кое.., нима!? Да, нима! Нима не си почувствал същността на писанети?
Много и дълбоко е това, което зачеваш с постинга си, Кате. Човек е добре, да "говори" със съвестта си и е лекът, изцеляващ го от саморазруха.
Хубаво посвещение на приятелство!
Да са живи и здрави, а ти, мила моя, продължавай да пишеш!
Чета те, със задоволство и респект!
Приятелска, топла прегръдка от мен, Кате!<3
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Кате, благодаря! Наистина, едно време се казваше: "Ритни плет, изскача поет",
06.10.2015 14:00
днес е: "Бръкни в Интернет, попадаш на пует!" Но аз те поздравих заради поетичната ти душа, а не защото си написала едно или друго стихотворение. Бъди здрава! Цункай Мишел от мен! Ние вече се радваме на трети внук, който сега е на 10 месеца и е много сладък.
А ето какво казва Христо Фотев за едни поети, каквито и тук често срещаме, особено един мъжки Помпадур.

http://sbp/wp-content/uploads/2015/10/br_29.pdf
цитирай
7. sande - Приятна изненада ....
06.10.2015 14:06
02.10 16:00 - Само пожар да не стане ...
katan написа:
Здравей, скъпи Санде!
Благодаря за поздрава!
Май ще влезеш и ти в списъка с посвещенията:))).
Поздрави, приятелю!


***

Тлеещите въгленчета са опасни. Понякога.

Постинг: КАКВО СЪМ АЗ?
Автор на постинга: katan
Редактирай | Изтрий

***
Успокоих се. Коментирал съм в моя си стил: с леко намигване, приятелски хумор и солидарност.

Пиши си, Кате. Ти можеш, включителоно и огнени, "пожароопасни" стихове.

Поздрави!.
цитирай
8. katan - 5. flymore - Някак
06.10.2015 14:14
Здравей, Флайче!
Моето ЕГО са го "четкали":) по различни поводи и начини.
Минавам с "Благодаря", но не ми се отразява на собственото мнение.
Знам колко мога и какво мога, затова не се "руша":)
Виж, когато ме критикуват, тогава се замислям и правя преценка на критиката.
Приемам я, ако е градивна и приятелска. Подминавам злобните и заядливи. Те са от хора, които им доставя удоволствие да се "чепкат":).
Слави ми е един от най-първите приятели в блога. Санде е от по-късен етап, но и двамата са ми скъпи.
Живи и здрави да са!
И ти също, миличка!
Е, е аз :))).
Прегръдка! <3<3<3:)
цитирай
9. katan - 6. slavimirgenchev1953 - Кате, благодаря! Наистина, едно време се казваше: "Ритни плет, изскача поет",
06.10.2015 14:25
Здравей, Слави!
Познавам и различавам истинската поезия.
Не се приемам за творец в истинския смисъл на думата.
ПОЕТ си ти! Аз имам само поетична душа - благодаря за този поздрав!
Мишел! Бабина душинка:).
"Взе ми здравето":))) в събота - от изложба на изложба, а после нарисува едни "Мисли във времето":).
Получи й се:).
Аз се сдобих вече с 5!
Две по-големи от Мишел и 2 по-малки:).
Слави, помниш ли 8-те зъбки на Лидия:)?

За съжаление не ми се отваря този линк, както и другите до сега.

Поздрави и хубав ден!

цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Жалко, не се отварят. Това е саътът на СБП, цитатът е от вестника, но не може да се копне, защото излизат маймунки. Помня зъбките!
06.10.2015 14:27
katan написа:
Здравей, Слави!
Познавам и различавам истинската поезия.
Не се приемам за творец в истинския смисъл на думата.
ПОЕТ си ти! Аз имам само поетична душа - благодаря за този поздрав!
Мишел! Бабина душинка:).
"Взе ми здравето":))) в събота - от изложба на изложба, а после нарисува едни "Мисли във времето":).
Получи й се:).
Аз се сдобих вече с 5!
Две по-големи от Мишел и 2 по-малки:).
Слави, помниш ли 8-те зъбки на Лидия:)?

За съжаление не ми се отваря този линк, както и другите до сега.

Поздрави и хубав ден!



Да си ти живи и здрави и петте! Какво голямо богатство е това! Целувки за всички!
цитирай
11. katan - 7. sande - Приятна изненада ....
06.10.2015 14:29
:)))) Намерил си го, Санде:))).
Благодаря за труда!
Спокойно, приятелю!
Разбирам от "приятелско намигване", а имам и чувство за хумор:).
Само не ме карай да си повярвам, че мога:))).
Прегръщам те, Санде!
цитирай
12. katan - 11. slavimirgenchev1953 -
06.10.2015 14:33
И при мен не се отваря. Правих няколко опита и нищо.
Да са ни живи и здрави, внуците!
При теб Лидия беше първа, а при мен Мишел:).
Да са живи и здрави всички деца по света!
/Не се "изхвърлям"/ - обичам ги!
цитирай
13. sestra - Подкрепям тази нагласа
06.10.2015 19:45
със сърцето и ума си. Изобщо не е нужно да се вземаме на сериозно по отношение на всичко, но това така или иначе не се получава лесно и когато тревогите и болките изпепелят сърцето, то пак литва да се рее леко като перушинка. За да сме конкретни по отношение на поезията, да - харесва ми детското у великите поети. Обожавам да слушам и наблюдавам как сами рецитират поезията, появила се чрез тях. То е неописуемо :)
цитирай
14. анонимен - надявам се, че поне този път адми...
06.10.2015 20:49
надявам се, че поне този път админите няма да си затворят очите пред собствените правила, за които наскоро имаха специален постинг, .

http://4udovi6teto.blog/poezia/2015/10/06/smyrtta-na-poeta.1397272

в този постинг се отравят нападки към блогър в противоречие с правилата, използват се обиднидуми и блогър чудовишщето трябва дполучи бан ако все ще админите държат на доброто си име.
цитирай
15. katan - анонимен - прочетох коментара ти и бързам да ти отговоря
06.10.2015 21:47
В това мое НЕЩИЦЕ не визирам АБСОЛЮТНО НИКОГО!
Не мога да нападам по принцип, камо ли човек, когото уважавам.
Валери Станков за мен е ПОЕТ.
Едно уточнение само - Това съм го писала преди 22 години.
Тогава изобщо не бях чувала за Валери Станков /4udovi6teto.
Не разбирам и недоумявам къде видя нападки от моя страна към него?!
Това посвещение е една закачка, едно приятелско намигване към мои приятели от блога.
Покажи ми една нападка или обида към когото и да било и ще извиня!
Ако има нещо, което не ми харесва го казвам директно на този, който смятам, че не е прав.
Не се крия зад АНОНИМНОСТ, а излизам с името си. ДА, точно така - С ИМЕТО СИ, а не само с ника.
Все пак, ако смяташ, че това мое нещиче накърнява по някакъв начин някой съблогър те моля да се обърнеш към админите.
Поздрави и хубава вечер!

СЕСТРИЦЕ! ИЗВИНИ МЕ! ЩЕ ТИ ОТГОВОРЯ УТРЕ, ЖИВОТ И ЗДРАВЕ!
ТОЗИ КОМЕНТАР МЕ НАРАНИ И ОБИДИ МНОГО!
ХУБАВА ВЕЧЕР И НА ТЕБ, сестрице!
цитирай
16. katan - 14. cederama -
06.10.2015 21:51
Коментар №15 е за теб. Беше излязъл анонимен.
Моля за извинение.
Все пак много бързо се поправи.
Сега остава да се извиниш и за нападките и всичко ще си дойде на мястото:).
Хубава вечер и поздрави!
цитирай
17. анонимен - ти не разбра ли какво написах
06.10.2015 23:56
katan написа:
Коментар №15 е за теб. Беше излязъл анонимен.
Моля за извинение.
Все пак много бързо се поправи.
Сега остава да се извиниш и за нападките и всичко ще си дойде на мястото:).
Хубава вечер и поздрави!



никъде не пиша че ти отправяш нападки. видях че коментира славимиргенчев и по тая причина посочих, че чучелото е излязло с обиден постинг за него, който изисква да бде наказан с бан, защото иначе ще излезе че освен да се помпи всекидневно, тоя е свещенакрава за блоога и не го пипат.
смятам, че генчев трябва да поиска бан за чучелото.
цитирай
18. tota - Мила, Катя!
07.10.2015 07:53
По - важното е да те и приятно сред приятелите тук! Че го можеш, можеш го!
Прегръщам те и ти желая прекрасен ден!
цитирай
19. flymore - Добро утро!:)
07.10.2015 10:06
Кате, отговорила си с най-голямо уважение на съблогър. Мнения от подобен характер са рушителни, не влизай, моля те, в излишен диспут!
Усмихнат ден и се пази!<3
цитирай
20. katan - 13. sestra - Подкрепям тази нагласа
07.10.2015 10:38
Здравей, сестрице!
Радвам се, че ме подкрепяш!
Всеки политва или потъва и тогава има нужда да го сподели на белия лист. Кой колкото може, разбира се. Без претенции.
Големите, затова са големи, защото не са загубили детското в душата си. Още снощи като прочетох коментара ти пред очите ми изплува Валери Петров. Дори ми се стори, че чух и гласа му:).
Хубав ден и поздрави, сестрице!
цитирай
21. katan - 17. cederama - ти не разбра ли какво написах
07.10.2015 10:47
Добър ден и на теб!
Не, не разбрах нищо и затова се засегнах.
Линкът, който ми изпрати не се отвори.
Сега те разбрах.
Слави /смея да го нарека приятел/ е истински ПОЕТ, бард.
Много го уважавам, макар да не се познаваме лично.
Имаме си наши закачки за 8 зъбчета:) и други такива.
Не чета постинги с ежби и не знаЕХ до днес за тези нападки.
Изобщо не съм в течение на дрязгите тук.
Извини ме, че не разбрах за какво точно ми пишеше снощи!
Сега се надявам, че и ти ме разбра:).
Хубав ден!
цитирай
22. katan - 18. tota - Мила, Катя!
07.10.2015 10:52
Здравей, Ати!
Приятно ми е сред приятелите. Иначе нямаше да съм тук:).
Всеки човек е една малка вселена, в която намирам нещо, което ме превързва, макар и виртуално към него.
Твоите "Катерини" ще ги чета на куп. Така ми се струва по-цялостно:).
Прегръдка и пожелание за хубав ден, приятелко!

цитирай
23. katan - 19. flymore - Добро утро!:)
07.10.2015 10:57
Добър ден, Флайче!
Уважавам всеки, който е изразил мнението си и затова отговарям.
Понякога не се разбираме от раз, понякога получавам лични обиди, но въпреки модерацията "пускам" всички и отговарям.
Не водя празни дискусии. Само искам Истината да излезе наяве.
Поздрави и прегръдка от мен!<3<3<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5657123
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031