Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2015 10:40 - ВЪЛШЕБНО
Автор: katan Категория: Други   
Прочетен: 5918 Коментари: 20 Гласове:
45

Последна промяна: 27.09.2015 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нещо от архива и за теб, мила Вася /paciencia  /!
Нека е поздрав и за сина ти с пожелание животът му да е цветна дъга!

Писала съм го преди няколко години, когато смятах, че съм изгубила много ...
Дано да ти хареса. 



image

 

Вълшебно е със теб,

като във приказка.

И чудно - чудо !

Принцесата съм аз,

а ти си принца !

 

В годините на есента сме,

но се чувствам като в ранна пролет.

Светът е розово - щастлив –

преливащ от лъчи и рок и смях.

 

Студения ми дом

изпълни с топлина и щастие!

Не знам с какво заслужих

да те имам?

 

Понякога си мисля,

че сънувам!

Очи отварям –

ти си тук, до мен!

 

Не си мираж,

не си измислен:

косите ми разрошваш с пръсти,

с устни думите ми спираш.

 

Какво очаквам ли?

Не знам!

Но искам да съм с теб
и приказката да не свършва !










Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Нежни песни, красиво послание! ...
27.09.2015 11:11
Нежни песни, красиво послание!
Мила Кате, присъединявам се към твоя поздрав и пожеланията ти към Вася и нейния син - доколкото знам, тя има и друг син, и съпруг тук, в БГ - нека всички да са живи и здрави и все така да са привързани един към друг, да се обичат! Поздрави и на тебе, приятелко, за хубавия постинг, за позитивните чувства! Бъди щастлива !Прегръдка!
цитирай
2. paciencia - Кате, мила, благодаря ти!
27.09.2015 11:16
Отново се убедих, че си човек на красивите стоплящи жестове. Чудесен стих! Когато мислиш, че си изгубил всичко да намериш човешка топлина...Стихът ти казва толкова неща които усещам, чувствам и оставам с това „но искам да съм с теб и приказката да не свършва!“ Изненадана съм, като че всичко е писано за мен...любимата музика. „Ако ти не съществуваше„ на Жо Дасен е точно нашата песен. Благодаря, мила Кате и за пожеланията към моя син рожденик! Бъди много, много щастлива! Собич те прегръщам!
цитирай
3. katan - 1. donchevav - Нежни песни, красиво послание!
27.09.2015 11:16
Здравей, Венетче!
В този случай поздравявам цялото семейство на Вася и им пожелавам животът им да е "розово - щастлив –
преливащ от лъчи и рок и смях."
Поздрави и на теб и същите пожелания:))!
Хубав ден! Прегръщам те!
цитирай
4. katan - 2.paciencia - Кате, мила, благодаря ти!
27.09.2015 11:42
Здравей, Вася!
Последният ти коментар в предишния ми постинг ме провокира за този поздрав и посвещение.
Разрових архива:) и реших, че този е подходящ за теб.
Жо Дасен го избрах по мой вкус, а се оказа че е и твой:).
Случайности? Ами!
Духовно усещане и преплитане на мисли и чувства във времето и пространството.
Нека денят ви да е светъл, топъл, цветен, изпълнен с музика и настроение!
Поздрави и приятелски прегръдки!
цитирай
5. stariatb - Драга Katan,
27.09.2015 13:09
Мисля, че мечтателите даряват и себе си и човечеството с желани образи, каквито в деиствителност почти няма.
Бъди щастлива!
цитирай
6. katan - stariatb - Здравей, приятелю!
27.09.2015 13:25
Аз съм човек реалист, здраво стъпил на земята.
Не съм безпочвен мечтател и идеалист.
Нещицата, които пиша са лично преживени от мен, невярващата в това, за което пишеш.
Човек трябва да преживее нещо подобно, за да повярва, че то съществува.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
7. troia - Поздрави, Кате!
27.09.2015 18:11
Много хубаво стихотворение, личи си, че е написано от сърце.
Ей, много те бива в поздравите. :)) Признавам те - майсторка си!
Бъди все така обичана и заобиколена от добри приятели!
цитирай
8. katan - 7.troia - Поздрави, Кате!
27.09.2015 18:31
Поздрави, Кате:)))!
Не знам колко е хубаво, но е преживяно и е писано от сърце.
Тези поздрави се появиха покрай твоите приказки:))).
Имам само още един обещан поздрав и преставам:))).
Не искам да досаждам, но знае ли човек какво може да ме провокира и за някой друг:).
Поздрави и хубава вечер от мен!
цитирай
9. flymore - <3<3<3,
27.09.2015 18:35
за това, което си, Кате, за Вася и рожбата й!
цитирай
10. katan - 9. flymore - <3<3<3,
27.09.2015 18:45
Случайно дойде този поздрав за Вася, Флайче!
Много случайно, но знаеш, че няма случайни неща!
Оказа се, че и синът й има рожден ден днес!
Да са живи, здрави и много щастливи!
Е, случайност ли е това?
Прегръщам те!
цитирай
11. tota - Мила Катя,
27.09.2015 22:43
Прекрасно е това, което правиш - правиш ни отново съпричастни на твоите творби и същевременно подаряваш радост на приятелите от блога. Присъединявам се към твоя поздрав към Вася е нейния син. От сърце им желая здраве, късмет и хармония помежду им!
Поздрави!
цитирай
12. katan - 11. tota - Мила Катя,
27.09.2015 23:08
Здравей, Ати!
Поздравите започнаха с една приказка на troia.
После някоя дума, някой коментар ме навеждаха на нещо мое, писано преди време.
Точно затова се извиних на всички, които са чели тези нещица преди.
Присъединявам се и аз към твоите поздрави към Вася и сина й с най-добри пожелания!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
13. paciencia - Благодаря много, Кате,
28.09.2015 15:03
на тебе и на гостите на този блог, за приятелското отношение, за пожеланията. Ще си запазя този подарък в стих, музика и пожелания като скъп спомен.
Желая ви спорна и чудесна седмица!
цитирай
14. stela50 - Кати... изненадите ти носят топлина, съпричастие, разбиране,
30.09.2015 00:36
и не само... вълнуващо и мило звучат красивите послания...
Присъединявам се към поздравите и пожеланията за Вася
и нейния син, от сърце - прекрасно е стихотворението,
музикалния избор - също...
Прегръщам ви и двете !
цитирай
15. vilish - Поздрави, мила Кате!
30.09.2015 18:16
И за всички, писали по-горе!
Доброта и човечност на красив музикален фон!
цитирай
16. katan - 13. paciencia - Благодаря много, Кате,
30.09.2015 18:30
Здравей, мила Вася!
Бях решила да не отговарям на коментара ти - да бъде твоето "Благодаря на приятелите" последно:), но ...
Как да не отговоря на милия поздрав на Таня и Вили?
Подаръкът си е твой и от сърце. Ти знаеш как да го скъташ:).
Поздрави и прегръдка, мила!
цитирай
17. katan - 14. stela50 - Кати... изненадите ти носят топлина, съпричастие, разбиране,
30.09.2015 18:33
Таня! Мила и скъпа приятелко!
Всичко започна от една приказка на Троя /вече започвам да се извинявам:) за загубено то ви време/.
Правя го от сърце и с най-добри чувства към всички /не само към поздравените:)/.
Прегръдка и за теб, мила Таня!
Хубава вечер!
цитирай
18. katan - 15. vilish - Поздрави, мила Кате!
30.09.2015 18:35
Здравей, мила Вили!
"Доброта и човечност", това е моят избор вместо друг ...
Поздрави, Вили!
цитирай
19. sande - Нека приказките никога не свършват ...
01.10.2015 02:41
"Какво очаквам ли?

Не знам!

Но искам да съм с теб
и приказката да не свършва !"

***

Поздрави, Кате!
цитирай
20. katan - 19. sande - Нека приказките никога не свършват
01.10.2015 16:02
НЕКА, Санде!
Поздрави и на теб, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5682675
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196383
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930