Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2018 09:10 - ДА ГО ВДЕНЕШ ...!
Автор: jitanosten Категория: Забавление   
Прочетен: 2662 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДА  ГО  ВДЕНЕШ …!

 

-         Ало, комшу! Не спирай пред входа, че не можем да излизаме! Как ще премине една майка с бебешка количка, като си спрял пред вратата?

-         Е, па нема да излиза!Дека че ходи? Дръжавата и плаща да си седи дома, а не да ходи като въртоглава по улиците! Да го вдена на макята, да го вдена!

-         Не може така, съседе! Дръпни си колата от там!

-         Ти ли че ми кажеш, бе тарикат? Кой си ти, че да ми нареждаш? Да го вдена на леля ти, по съседски!

-         Обикновен човек съм. Просто така не бива!

-         Леле, тоа си прави майтап! Ми, като си обикновен, дека се дръвиш бе сульо? Сакаш да ти тресна някой токмак у кофата ли? Аде, ходи на макята си, че да не ти го вдена сега!

-         Не се дръж като гамен, съседе! Премести си колата, ако обичаш!

-         Да, обаче не обичам! Кво че ми направиш сега, а? Може само да ме цункаш, дека ти хареса!

-         Ще ти отпусна гумите, щом не разбираш от дума!

-         Че ги отпуснеш, ама после че ги надуваш с уста!Ти мен че ме плашиш ли, бе алоооу?

-         Няма да те плаша простако! Само ще те сритам здраво, да ти го вдена в шибаната тиква!

-         Е, тъй кажи бе, комшу! Седнал си да ми се лезиш с „Обичате ли?“, „Не обичате ли?“! Кажи си по мъжки приказката и ше дръпна колата! А то глей, целата улица и тротоарите са задръстени от коли! Нема човек къде да паркира! Да го вдена на държавата измислена……!

 

                                                                       Красимир  Бачков

 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430246
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031