Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2018 07:07 - КАКВА ЦЕНА ПЛАТИХ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4110 Коментари: 20 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... отдавна няма ни една светулка, мъглата метна мокър макинтош, 
Бог свири на разстроена цигулка във подлеза на Варна тази нощ, 
клошарите – с изпросените кинти, в аптеката за лев купуват спирт
и с милозливите махленски стринки по пейките въртят досаден флирт, 
забързани нанейде минувачи, вторачили се в своя тъп смартфон,

и все по-често взе да ми се плаче без нищо! – и като че ли за фон, 
и аз – в гмежта на тая суматоха – забравил съм защо бях тук дошъл? – 
пияница и вакх, пергиш, пройдоха, във римите си нощем вия – вълк, 
и – вместо мен, нали съм неграмотен, сметнете си го на тефтера тих
каква цена платих – да бъда готин! – докрай във откачения си стих.

9 ноемврий 2018 г. 
гр. Варна, 20, 30 ч. 




Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Цената е без значение за безценното ...
18.11.2018 07:58
Цената е без значение за безценното да си готин!
Ех, Варна, кога по косиците пак ще те барна!
:)))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Цената е без значение за безценното ...
18.11.2018 08:23
nedovolen написа:
Цената е без значение за безценното да си готин!
Ех, Варна, кога по косиците пак ще те барна!
:)))

Напролет, Ник, ей де я! :-)
Чу
цитирай
3. ili4e - Как го правиш, Майсторе?
18.11.2018 08:50
Невероятен драматизъм!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Невероятен драматизъм! С обич, ...
18.11.2018 08:56
ili4e написа:
Невероятен драматизъм!

С обич, Илиана, с обич.
Не познавам друг начин за писане на стихове.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. yotovava - Цената е винаги една. И е тежка.
18.11.2018 09:24
Цената е винаги една. И е тежка.
цитирай
6. yotovava - П.п. Казах ли ти, че си велик?
18.11.2018 09:24
П.п. Казах ли ти, че си велик?
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Цената е винаги една. И е тежка. Да. ...
18.11.2018 09:26
yotovava написа:
Цената е винаги една. И е тежка.

Да.
Твърде тежка.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - П. п. Казах ли ти, че си велик? Е, ...
18.11.2018 09:27
yotovava написа:
П.п. Казах ли ти, че си велик?

Е, сега вече - да!
Време беше за хвалебствия! :-))))))))))))))))
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
18.11.2018 09:47
Всяка вечер, легна ли да спя, редя си мисли в рими,
а на сутринта – не помня нищо, изместени от сънища незрими.
Уви, и тях не мога да разкажа… През деня се влача като труп
по стълбата, която зидам – вита стълба към Луната…
Нямам вече дълг към никой – сам съм, но желая да докажа,
че започнатото всеки трябва да завърши… В един ракетен век
то може и да е излишно, но стремежът ни към небосклона
е по-силен и от двеста слона. Аз, специално, здраво се крепя на клона,
отреден за мен на родословното дърво… Обаче, иде ми да плача -
разочарован бях в неделя сутрин - в града на Ботев няма сняг!
Напротив - топло, тихо, лека киша - май е време нещо да напиша.
Надявах се поне със снежни топки да замеря ниското небе,
както траките са се стремили да го стигнат със стрели.
Но Бог е мил - прати ми стих от Варна да чета и да съм спокоен,
че има кой да обладае поетичния зенит. Това е!

Поздрави, Валери!
П и е р
ПС - Не зная ще се съгласиш ли с мен, но големият творец
помага на читателя и той поне пътека да намери.
цитирай
10. yuliya2006 - пияница и вакх, пергиш, пройдоха, във римите си нощем вия – вълк, 
18.11.2018 09:47
Откриваш душата си и ставаш мишена...бронирана!
Джу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Всяка вечер, легна ли да спя, редя си ...
18.11.2018 09:51
pvdaskalov написа:
Всяка вечер, легна ли да спя, редя си мисли в рими,
а на сутринта – не помня нищо, изместени от сънища незрими.
Уви, и тях не мога да разкажа… През деня се влача като труп
по стълбата, която зидам – вита стълба към Луната…
Нямам вече дълг към никой – сам съм, но желая да докажа,
че започнатото всеки трябва да завърши… В един ракетен век
то може и да е излишно, но стремежът ни към небосклона
е по-силен и от двеста слона. Аз, специално, здраво се крепя на клона,
отреден за мен на родословното дърво… Обаче, иде ми да плача -
разочарован бях в неделя сутрин - в града на Ботев няма сняг!
Напротив - топло, тихо, лека киша - май е време нещо да напиша.
Надявах се поне със снежни топки да замеря ниското небе,
както траките са се стремили да го стигнат със стрели.
Но Бог е мил - прати ми стих от Варна да чета и да съм спокоен,
че има кой да обладае поетичния зенит. Това е!

Поздрави, Валери!
П и е р
ПС - Не зная ще се съгласиш ли с мен, но големият творец
помага на читателя и той поне пътека да намери.

Благодаря за красивото поетично послание, Чичо Пепи!
Понякога и аз сънувам стихове, от които на заранта не е останало нищо...
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Откриваш душата си и ставаш мишена. ...
18.11.2018 09:52
yuliya2006 написа:
Откриваш душата си и ставаш мишена...бронирана!
Джу

Бронебойни патрони няма открити, Джу!
Благодаря.
Чу
цитирай
13. poemsalways - Браво!
18.11.2018 10:08
Възхитена съм от тази Ваша творба! Надявам се, някой ден да Ви стигна .
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Възхитена съм от тази Ваша творба! ...
18.11.2018 10:09
poemsalways написа:
Възхитена съм от тази Ваша творба! Надявам се, някой ден да Ви стигна .

Благодаря.
Пожелавам ти го от все сърце!
Чу
цитирай
15. pvdaskalov - * 2 *
18.11.2018 10:20
Валери, не се сърди на този втори коментар, но кървавият палец не беше цъфнал, когато писах първия. В противен случай щеше да ми развали настроението за цял ден.
Не зная чий е палецът, но явно е от боклук , който го прави напук , но не само себе си излага, но и Блог.бегето. Има ли Администратори и знаят ли те, че това е психически тормоз и че тоз скапан индивид трябва да го набутат в най-глухия коловоз. Май ще трябва да им пратя колекцията от клетви на лични по мен и моето семейство.
Прости ми за отклонението.
П и е р
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Валери, не се сърди на този втори ...
18.11.2018 10:30
pvdaskalov написа:
Валери, не се сърди на този втори коментар, но кървавият палец не беше цъфнал, когато писах първия. В противен случай щеше да ми развали настроението за цял ден.
Не зная чий е палецът, но явно е от боклук , който го прави напук , но не само себе си излага, но и Блог.бегето. Има ли Администратори и знаят ли те, че това е психически тормоз и че тоз скапан индивид трябва да го набутат в най-глухия коловоз. Май ще трябва да им пратя колекцията от клетви на лични по мен и моето семейство.
Прости ми за отклонението.
П и е р

Да, чий е червеният палец, е ясно и на слепите.
Каквото и да пратиш на Администраторите на blog-а, ще е напусто.
Все едно клисарят в храма е ударил камбана с отрязан език.
Чу
цитирай
17. nedovolen - Не ми се пишеше тук и сега по тази т...
18.11.2018 14:22
Не ми се пишеше тук и сега по тази тема, заглавието и излиянието на Чичо Пепи ми позволяват съпричастно.
Не съм казвал, но пак да повторя - нещата у нас и по света ще се променят, когато повечето си променят "това" под шапката. Протестите у нас и около Айфел кого ще променят - червените палци ли?
Стига съм писал, пие ми се - тъмна бира!
:)))
цитирай
18. vedrina - !!!
18.11.2018 14:28
Кой, каквото си надроби - това ще сърба...
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Не ми се пишеше тук и сега по тази т...
18.11.2018 14:52
nedovolen написа:
Не ми се пишеше тук и сега по тази тема, заглавието и излиянието на Чичо Пепи ми позволяват съпричастно.
Не съм казвал, но пак да повторя - нещата у нас и по света ще се променят, когато повечето си променят "това" под шапката. Протестите у нас и около Айфел кого ще променят - червените палци ли?
Стига съм писал, пие ми се - тъмна бира!
:)))

Добра е черната старопрамен.
Наздраве!
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Кой, каквото си надроби - това ще ...
18.11.2018 14:53
vedrina написа:
Кой, каквото си надроби - това ще сърба...

Ще го сърба.
Много скоро.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346622
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031