Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2013 02:41 - Най - мръсното кое е според Вас?
Автор: anibel Категория: Поезия   
Прочетен: 3500 Коментари: 21 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Eдин въпрос... Ще позволите ли? Във делника Ви прашен... да Ви задам, аз гол и бос... от душата си съблечен... Без поетично съдържимо... и задължителния ритъм... Приемам го за ,,да,, и питам... На живота в мръсното се скитам... - Най - мръсното кое е, според Вас? Не чакам истина в анфас... Да помислите ще Ви оставя... ... и ще опитам аз,  да погадая... Фекалии ли? Не... Те следствие са... Ресто, на което слагаме в уста, за да живеем ние просто... с две - три екстри и една мечта... Повърнато, убийството, жестокостта, лъжата, предателството, гордостта и много други и далеч по - мръсни са всъщност ,,децата ни невръстни,, Корен имат всички те,
в нас посят от памтивека
и казвам Ви без срам и аз.. Няма по - мръсно от човека... По мръсно нещо  няма, от човешката душа, когато на земята в тлен живее тя...  



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН !
09.08.2013 10:25
Априори, при зачатие получаваме една чиста и кристална душа, дадена ни от Бог.
След това получаваме тяло и по късно ум, за да служат на душата ни. Когато станем слуги на тялото и умът си и заробим душата , тогава всичко се срива и се давим в мръсотия. Но душата ни в страданието си остава чиста......
цитирай
2. anibel - и кой
09.08.2013 16:29
анонимен написа:
направо Шекспир:))))


мисли така?


цитирай
3. anibel - Благодаря ти,
09.08.2013 16:30
ivoki написа:
Априори, при зачатие получаваме една чиста и кристална душа, дадена ни от Бог.
След това получаваме тяло и по късно ум, за да служат на душата ни. Когато станем слуги на тялото и умът си и заробим душата , тогава всичко се срива и се давим в мръсотия. Но душата ни в страданието си остава чиста......


Ив, по тази тема може дълго да се разсъждава...
цитирай
4. ivoki - anibel,
09.08.2013 23:32
Да, много може да се разсъждава, но има непреходни истини......
цитирай
5. anibel - Ив... Ив...
10.08.2013 01:39
казах ти... темата е обширна и много дълбока...
Каква ти кристална душа?!
... ами прераждането?
... не ми се спори... няма смисъл...
цитирай
6. jabalka - Поздрави Хубава Ани! Добро утро!
10.08.2013 06:56
Пожелавам ти обич! :)

ето едно мое...

" Безкрайно обичам,
обичам децата!
Те са начало!
Нашето, твоето, моето...
на всеки, са начало.

Начало са и думи.
Думи, които сърцето,
тупти ли, тупти ги.
Туптейки, то чистата
ни съвест
- прави "чиста".

Кристална и до бяло,
въздух за мисли,
кислород за чистият
- сияй в кристали.

Снегът, до бяло...
Вдишвам и Обичам!

"Обичай!"

Бъди вдъхновена! Мила
цитирай
7. faktifakti - дааа, социалните стихове са най- ценни.
10.08.2013 15:13
карат ни да се замисляме как минаваме през живота - пълзейки , плувайки , ходейки , летейки и тн.
този стих е право в целта, Ан.
цитирай
8. anibel - Миличка, миличка, Жабче!
10.08.2013 18:09
...толкова си ми добричка...
Благодаря, благодаря, благодаря...
... нямам повече думи... много ме трогна...
цитирай
9. anibel - Факти,
10.08.2013 18:10
абсолютно права, както винаги.
... ти си моята перличка, благодаря ти!
цитирай
10. nefertiti20 - ))))
10.08.2013 20:09
наистина няма по мръсно нещо от черната човешка душа.....аплодисменти Ани...прекрасно е))))
цитирай
11. anibel - мерси, мила Нефертити,
11.08.2013 01:52
радвам се, че се отби...
БЛАГОДАРЯ!
цитирай
12. henzelski - Анабел, не разбрах
11.08.2013 21:01
ти този въпрос на себе си ли го задаваш, след като сама си отговаряш?! :))
цитирай
13. anibel - henzelski!!!
11.08.2013 21:33
Толкова се радвам да те видя тук!
... помня беше преди сто години, в една зимна вечер получих от теб около десетина коментара за половин час... и почти всички в стихотворна форма.
Та... За стихото ми... Въпросът би могъл и да е риторичен, но не е... отговарям, докато чакам да помислите, не четеш ли? Истина в анфас не чакам... Никой няма да си признае колко точно е мръсен. Други въпроси? )))))
цитирай
14. henzelski - Анабел,
12.08.2013 18:48
признавам си, че аз съм един мръсен тип! Ето, че се намери един, който си призна... Други признания, скъпа приятелко? :)))
цитирай
15. travell - :-) интересно
12.08.2013 18:50
Глобално погледнато си права: най-много бели на тази Земя е сторил човека.
Но човеци има толкова много и толкова различни, че не може да се сложат всички под един знаменател. Още повече като се каже човешка душа се подразбират (поне така би трябвало) качества като: доброта, чистота, одухотвореност и т.н. Много е сложна наистина темата, по-скоро религиозна, като се има предвид че отрицателните качества се приписват на дявола вселил се в човешката душа. Човек се ражда с душа чиста като сълза и от обкръжението зависи с какви багри ще се оцвети тази душа...
Поздрави!
цитирай
16. anibel - скъпи приятелю, henzelski,
12.08.2013 19:11
благодаря! Вярвам ти. Всички сме така...
... а другите признания... колкото, каквито и където ти решиш... ))))
цитирай
17. anibel - travell
12.08.2013 19:13
благодаря ти за коментара, че си тук и за всичко....
Извини ме, но не вярвам в доброто у хората... Изобщо не вярвам.
цитирай
18. axlaxl - Ужас!Прочетох го цялото и даже ...
12.08.2013 22:34
Ужас!
Прочетох го цялото и даже много ми хареса:)
Сигурно полудявам, но има няколко поета вече, които чета и ми харесват как пишат....
Да кажеш нещо чрез стих е като музиканта да изпее песен...разбира се не всички могат да пеят както и да пишат! Добре звучи, явно имаш талант! За човек, който не си пада по поезия като мен ми звучиш като музика...
Хареса ми много...прочетох го 3 пъти (рекорд е за мен)....:))
цитирай
19. anibel - Мила, axlaxl,
13.08.2013 14:56
това точно не е точно поезия, но тук в блога си, си позволявам всичко...
Безкрайно ти благодаря! Радвам се, че съм от тези поети, които ти ще четеш.
Харесвам емоционалността ти... благодаря ти отново, зарадва ме.
цитирай
20. samuraivk - развълнувахте ме с въпроса, Пое...
20.08.2014 15:06
развълнувахте ме с въпроса, Поетесо. човек не е само тленност и фекалии.
деца сме на Свтлината. дошли сме на земята. училище.
затънали в тленност носим любовта.
малко сме. живеем в лудите, различните.
един от тях съм. обичам. превръщам се в пепел. Вие сте жена, едва ли ще ме разберете.
жената е призвана да пази и носи живот. мъжете сме войни. отхвърлили егото търсим се. не винаги се намираме. балансът е тъй бленуваното щастие. трудно се постига...
бъдете!!!
цитирай
21. anibel - Първо,
21.08.2014 01:00
не съм поетеса. Пиша някакви неща...
Нахвърлял сте много мисли... разпокъсани...
В това писание по горе имах предвид човешката душа с най-искрените й пориви...
Човек не е само тлен и фекалии, но често пъти е по-мръсен от тях, представяйки се за нещо съвсем друго.
Благодаря за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161438
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол