Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2017 21:21 - ПРОМЯНА?! ПОДМЯНА?! САМОДОВОЛСТВО?!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11362 Коментари: 46 Гласове:
61


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какъв е интелектуалния багаж на българите?
Каква е представата ни за добро и зло?
Колко и до кога могат да ни лъжат?
Колко и до кога могат да ни купуват или продават?
Колко са за нас, българите 300 милиона лева?
През колко години по Конституция трябва да се провеждат парламентарни избори в РБългария?
Кой промени негласно този член от Конституцията на две години?
Кой ни гледа в очите и с Хераковско-Банкенска усмивка ни убеждава колко е направил за добруването на нас, обраните до шушка и завряни в миша дупка гласоподаватели, които все още вярват, че с техния вот може да променят нещо?

На въпроса за интелектуалния багаж си отговарям, че лицето, което най-малко олицетворява интелекта на българите не е лицето, което ни разиграва като мечкар толкова години.
За доброто и злото вие ми отговорете. Вече се обърках от толкова лъжи.
Видяхме за купуването - от 30 до 100 лева струваме по време на избори.

Дали пък няма да се обиди поостарелият вече мачо и да съкрати периода до следващите парламентарни избори и ние да си стоим още 30 години в "разкрачен стоеж"?
Не ви ли омръзна да ви гледат и да ви лъжат най-безочливо?
На мен ми омръзна! Дори ми стана вече байгън.
Искам да променя стоежа в движение. Може да е бавно, но да е напред. Напред, без всички тези, които ни подлагат не само на психически, но и на физически тормоз и изтребление.
Искам истинска, българска държава, в която живеят истински, немизерващи и с граждански права българи.
Но това зависи от всички нас ...





Тагове:   напред,   НАС,   Какво,   Движение,   От,   кога,   КОЙ,   колко,   До,   зависи,   стоеж,   байгън,


Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - "Това зависи от всички нас"
26.03.2017 21:55
"Това зависи от всички нас" е САМОИЗМАМА с много тежки следствия.
Първо, това означава, че САМИ сме си виновни за станалото през тия 27 години, което НЕ Е ВЯРНО.
Нас ни унищожават ОТВЪН. Не само нас. Цяла Европа е подложена на унищожение. Ние сме само ОПИТНОТО ПОЛЕ, което се унищожава С ПРЕДИМСТВО.
Пази Боже!
цитирай
2. sekirata - НЕ ЗАВИСИ...
26.03.2017 21:58
ВСИЧКО СЕ ПРОДАВА,ВСИЧКО Е ПАРИ...НАЛИ ,ЯСНО СЕ ВИЖДА, ЧЕ НА НИКОЙ НЕ МУ ДРЕМЕ ЗА НАРОД,РОДИНА,ИСЛЯМ....ПАРИ, И ПАРИ НА ТЯХ НЯКОИ СИ И ЩЕ СИ ЛЕГНАТ !!! И КАКВО ПАК ТАМ,ВСИЧКИ ЩЕ ИДЕМ ТАМ ПРИ СВЕТИ ПЕТЪР ЕДИН ДЕН.


цитирай
3. katan - 1. krumbelosvet - "Това зависи от всички нас"
26.03.2017 22:00
Прав си! САМОИЗМАМА е, но ние сме от вярващите. В доброто и истината.
Бог да ни пази!
цитирай
4. sekirata - ПРАВИЛНО -ВСИЧКО ИДВА ОТВЪН,ОТ ОНЕЗИ ДЪРЖАВИ....ОСВЕН ПОТОП ДА СТАНЕ,НЕ ВИЖДАМ ДРУГ ИЗХОД!
26.03.2017 22:00
ДВАМА СЕ БИЯТ ТРЕТИ ПЕЧЕЛИ-турците пак ни го сложиха и още какво ще дочакаме...мале мила,дано не съм жива тогава,когато...
А хората от нашите мноооого партийки са просто едни ПРЕДАТЕЛИ,ДУПЕДАВЦИ,
ГЪЗОУГОДНИЦИ И НАЙ ВЕЧЕ КРАДЦИ ! СТРАХЛИВИ МИШИКИ!!!!!!!!

ПАРИ,ПАРИ-С ПАРИ ВСИЧКО СЕ КУПУВА,
А НАЙ ЛЕСНО БЪЛГАРИНЪТ,
ОСОБЕНО АКО Е ПОЛИТИК.
Ама народа си ги друса в кълки,
е,тогава,никой не ни е виновен !
Турци и туркини припадали по опашките да гласуват за нас как да живеем?!
КОГА БЪЛГАРИТЕ ЩЕ ПРИПАДАТ?
Българите ги мързи даже да идат до урните или по лесно е да емигрират.
Е, как да те обичам,народе?!
ПРОСТО НЯМА ДА ОБИЧАМ!
ВСИЧКО Е МАНИПУЛИРАНО,
ЕТО ЗАТОВА НЕ УВАЖИХА РЕФЕРЕНДУМА,
затова не пуснаха машинното гласуване.
ЩЕ СИ НАГЛАСЯТ И РАЗПРЕДЕЛЯТ МЕСТАТА В ПАРЛАМЕНТА....не им дреме за Турско,циганско, арабско....

ИЗОБЩО НЕ СЪМ ИЗНЕНАДАНА, НЕ СЕ ЯДОСВАМ, ЗНАЕХ КАК ЩЕ СТАНЕ.

А КОЛКОТО ДО КОРНЕЛИЯ НИНОВА, КАТО ЛИЧНОСТ,ЛИДЕР НА ТОЗИ ЕТАП НЯМА ПО БОРБЕНА И ПО УМНА СРЕД ПОЛИТИЦИТЕ НИ!

ХА СЕГА ДА ВИДИМ КАК ЩЕ ОПРАВЯТ БЪЛГАРИЯ?
НИКАК. ОТ ЯСНО ПО ЯСНО.
цитирай
5. katan - 2. sekirata - НЕ ЗАВИСИ.
26.03.2017 22:02
Не зависи! Стремим се, напъваме се, но ... нищо.
Права си, че всички си отиваме с празни ръце ...
Поздрави!
цитирай
6. katan - 4. sekirata - ПРАВИЛНО -ВСИЧКО ИДВА ОТВЪН,
26.03.2017 22:04
А уж парите били само средство...
ЦЕЛ СА! И то единствена!
Благодаря ти!
цитирай
7. sekirata - МЕЖДУ НИНОВА И БОРИСОВ БИТКА БИЛО...дрън дрън...това да го приказват на ДЕЦАТА!
26.03.2017 22:04


Заплашени сме ,ето и пак недоволни ,сетили се за блокадите,абе борят се яко искат майчин език у нас да е турският и да се узакони владичеството ....и на никой отвън и отвърте не му дреме за България!
цитирай
8. katan - sekirata -
26.03.2017 22:07
Ляво, дясно, център, неолиберализъм ...
Къде ги?
Всичко е размито!
цитирай
9. katan - sekirata - Актуалния БОТЕВ:
26.03.2017 22:36
"Кажи ми, кажи, бедний народе,
кой те в таз рабска люлка люлее?
Тоз ли, що спасителят прободе
на кръстът нявга зверски в ребрата,
или тоз, що толкоз годин ти пее:
"Търпи, и ще си спасиш душата?!"

И цялото "Елегия".
цитирай
10. aip55 - Жалкото от
26.03.2017 22:57
тези избори, е че няма промяна на статуквото.
Продължават напред с лъжите и кражбите.
Ограбват, както и колкото могат, съсипват България
и няма кой да им държи сметка за анти народната
политика с/у народа си!
За простия пожарникар си много права. Какъвто е интелекта му,
такива ще сме и ние българите!
цитирай
11. milady - многоо добър Постинг ,катя!!
26.03.2017 23:01
честно ,тъкмо се питах..
ти ,къде изчезна..
Ботев е актуален, като всеки гениален..
„тоз ли,що Спасителя прободе“
да ти споделя, стресират ме местните..поети на рояци..
още веднъж, поздрави!
цитирай
12. sekirata - Сами си се люлеем.....
26.03.2017 23:29
при другите държави дори в Румъния ,защо не етака?! Сърбите американците ги бомбандирваха и пак се дигнаха .
цитирай
13. apostapostoloff - СОЦИАЛИЗЪМ, АМА НА НАЙ
27.03.2017 08:47
Ама много е готин Бойко, беееее! Мнооооого! Страхотен е! Мъж, та дрънка!



Как само им го нафърфорчи! Натутурузи им го целия. Барабар с макарите. Направо им скъса г@за!



Разплака им фамилията. Разката им дръндара лелин. Скри им шайбата. Разказа им играта. Бръкна им в организма. Навря ги в кучи г@з. Ошашави ги!



Българите съзряха и поумняха. На тези избори България гласува ЗА цивилизована Европа. България гласува ЗА принадлежност към най- мощната военна машина в човешката история. България гласува за сигурност, прогрес и просперитет.



Обратната страна на медала е тази: българите казаха НЕ на реакцията. Българите казаха НЕ на изостаналата и западнала азиатска Русия.



Казано другояче, товаришчи, идите на х@й! Сбогом!



ПОСЛЕПИС:

А социализЪма беше и си остана едно недоносче!
цитирай
14. donchevav - Байгън:)))))))))))))))) Ту...
27.03.2017 09:19
Байгън:))))))))))))))))
Турцизъм - не го знаех, но проверих - много точно употребена дума!


байгън
(от тур. baygin) Прилошаване, припадък


байгън
дотегна ми, писна ми, омръзна ми

Стана ми байгън. Байгън от него.

https://www.bgjargon/word/meaning/%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%B3%D1%8A%D0%BD

И аз така се чувствам. Байгън от всичко! Но няма надежда - поне според теорията за световната конспирация:))) Не ни харесва, но това е реалността - оная нежелана от нас, манипулирана, режисирана от шепа играчи действителност, в която преживяхме най-активните си години и в която ще свърши животът ни. Децата и внуците - какво да ги мислим, тях ги няма - или няма да ги има в БГ. Да му мисли българското - само то ни остана, само заради него си заслужава "да превърнем стоежа в движение".
Поздрави, Катя!
цитирай
15. katan - 10. aip55 - Жалкото
27.03.2017 09:55
Здравей, Ангеле!
Преди Референдума на "Слави" се разтърсих из моите публикации, защото доста от въпросите ми се сториха познати.
Е, да писала съм ги доста преди "неговата идея" /не всички и като Новогодишно пожелание/, та там попаднах и на това прословуто статукво, за което съм писала преди повече от 5 години.
Много отдавна съм стигнала до извода, че ние сме народ от мазохисти и с една полуприкрита робска психика. За това съм писала преди много години в "Les moutons de Panurge", защото наистина по онова време ми приличахме на живинките на Рабле.
За интелекта и плаца, за "Батальона се строява" и други "бисери" не ми се пише.
Тези, които трябва да ни бъдат лице са карикатури, на които ни се подиграват. Пиша подиграват, а не смеят, защото отдавна вече сме за подигравка.
цитирай
16. katan - 11. milady - многоо добър
27.03.2017 09:58
Здравей, Юле!
Тук съм и по света:).
Не смятах да пиша, но снощи изтрещях!
Жалко, че Ботев, Алеко и другите ни класици са актуални и днес:(.
Поздрави и благодаря, че си се сетила за мен:)!
цитирай
17. katan - 12. sekirata - Сами си се люлеем
27.03.2017 10:02
Сами си се люлеем, защото не можем да се ориентираме. Свикнали сме да имаме чатал на врата и друг да има думата за важните неща.
Няма нито една от бившите "соц. страни", които да са в нашето положение.
Те имат национални доктрини.
А ние какво имаме?
Дори с усмивка на пренебрежение отминаваме и това, че друга "държава" ни открадна историята.
Изобщо ... не е за говорене!
цитирай
18. katan - 13. apostapostoloff - СОЦИАЛИЗЪМ, АМА НА НАЙ
27.03.2017 10:06
Никъде не пиша за социализъм и не използвам думи с нецензурен подтекст.
Има толкова нови и млади преди всичко партии, които са носители на напредък, но не можаха да се "класират". Защо ли?!
Защото смятаме, че в България има само ГЕРБ и БСП.
цитирай
19. katan - 14. donchevav - Байгън
27.03.2017 10:10
Байгън ми е отдавна, Венетче!
"Пременил се Илия - погледнал се - пак в тия".
Това е нашата действителност, независимо, коя партия е на на власт.
Третират ни като брашнян чувал, но чувалът вече не пуска почти нищо, защото младите ги няма, а на нас вече ни е байгън.
Поздрави и прегръдка от мен!
цитирай
20. batogo - !!!:)))
27.03.2017 10:35
Ако България излезе от ЕС и НАТО ине дай Боже реши да тръгне към Евразия, просто няма да има България, младото поколение, в което е бъдещето на страната никога няма да може да развие потенциала си и да управлява със здрав разум, прагматизъм и воля за развитие Родината си. Мястото на страната ни е в развитата цивилизация и духовните ценности, а не във късния московски нео-феодализъм.
цитирай
21. katan - batogo - !!!!!:)
27.03.2017 11:04
Избрали сме къде да сме и връщане назад няма.
Младите са на запад. На изток почти никой не поглежда, което за мен е грешка от самото начало на "разкрачения ни стоеж".
Защо смятам така ли?
Не от носталгия по отминалото време, не от "капаци", които си слагаме, а от опит.
Имахме "развито соц.общество", имахме работеща икономика.
Работеше на "две скорости" - едната за второ направление, а другата за първо /т.е. предимно за СССР/.
Пиша го от опит - посещавах служебно различни предприятия в цялата страна. Виждах и хубавото и лошото. Лошото ме изненадваше и се чудех кой ли ще ни го купи?!
Руснаците, това беше отговорът.
За втората ми дипломна работа ми се наложи да прочета доста "плява" от Л.И.Брежнев, но там, в 7 том на събраните му съчинения имаше едно обръщение към Т.Ж., където Л.И.Б. му пишеше, че те ни дават най-доброто, а ние на тях най-изостаналото.
Правя уговорка, че пиша тези редове не от носталгия, а заради глупостта на управниците ни, че загубихме такъв голям и всеяден пазар!
Спомням си по "онова" време, че всички роптаеха /ръководителите на соц.страните/ срещу Полша, че индустрията им е държавна, а селското стопанство е частно.
Сега какво се случва?!България, която беше зеленчуковата и овощната градина на Европа /и по двете направления:)/ сега внася моркови и ябълки! от Полша, картофи от Египет, домати, които само по форма приличат на домати от Турция и т.н и т.н.
България е една от старите, ако не и най-старата държава в Европа и мястото й е там, в Европа, но какво пречи да имаме добри взаимоотношения /не да сме в "партер"/ и с другите държави? Дори само от гледна точка на интересите ни?
Нали и Чърчил е казал, че няма вечни приятели, а има вечни интереси:)?
Дори ми идват на ум и други негови мъдри мисли, но стана много дълго:).
В ЕВРОПА, но не на "две скорости".
А от кого зависят тези скорости - от УПРАВНИЦИТЕ НИ!
Поздрави, Огняне!
цитирай
22. krumbelosvet - Уви, не за пари,
27.03.2017 15:54
Уви, не за пари, ЗА ЖИВОТ И СМЪРТ става дума. Господарите имат повече пари, отколкото им трябват, за да си играят на богове, да обгрижват СВОЯ ЕТНОС и да решават кой ще им трябва в "Ноевия ковчег" на болната планета.
От нашите "управници" зависят деболии, без значение даже за самите тях, ако не броим по-скъпа кола или влог, например...
цитирай
23. stariatb - Отново вярно, важно и актуално!
27.03.2017 16:25
Безспорно, вярно, важно и актуално е всичко в постинга и коментарите и затова първоначално смятах да се въздържа от мнение. После размислих- Необходимо е да се показва, че много граждани мислим така.
Играят ни и отвън, и отвътре. Предоверихме се и на политици и на съюзници.
Оставихме се, политиците да ни натрапват лъжедемократични, даже вредни за народа "правила".
Политиците ни, ни обремениха и с осакатена демокрация, и с нечувани безсрамни субсидии, и с напълно безконтролни власти, и с икономически грабежи, и какви ли не още.
"Благодетелите" ни отвън пък ни лишиха и от изгодна външна търговия, и от крайно икономична атомна енергетика, и от много други полезни неща, Като ни заливат с критики и съвети със съмнителна полза.
Тогава накъде?
М Все по-упорито към по-добро! И вътрешната, и международната обстановка,според мен, периодически дават възможности.
Във вътрешен план, например, от последните избори имаме нова парламентарна звезда. Дай боже да грее за нас. А и протестите не винаги са неуспешни./Необходимо е ,разбира се да са обмислено насочени /не размити, като протеста "кой"/.
По света, също настъпват промени. Новият президент на САЩ и новата обстановка в арабския свят, например. Могат да настъпят такива и по наше искане. Разбира се, при дипломация от нашите власти. /Ние пък, ще я искаме от тях./
Знам, че не мога да ви поучавам, че мнението ми следва вашето и че всички вярваме в народа си и затова спирам...
Да бъдем живи и здрави, за по-добро!
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Да, омръзна ми да ме лъжат, затова не ...
27.03.2017 18:03
Да, омръзна ми да ме лъжат, затова не гледах и не слушах предизборни речи.То и на тях им поумръзна този театър, та затова нямаше и дебати. Кое е добро и кое е лошо -доста субективни понятия. Ошо е отговорил отдавна, лоши са крайностите, да живееш в миналото или бъдещето, а доброто е в средата, да живееш днес с проблемите на деня.На останалите въпроси ти си отговорила сама и аз споделям твоите разсъждения. Русия може да ни бъде добър търговски партньор, какъвто винаги е била. Тя също се стреми и към политическо влияние, но вече от нас зависи, дали ще се подадем.Никога черното не е само черно и бялото не е само бяло, трябва да умеем да боравим с цветовете, да бъдем мъдри.А ти не се чуди на Бат Бойко, че ни управлява толкова дълго, защото знаеш кой е неговият учител.За това трябва хитрост, а не интелект.Поздрави!!
цитирай
25. katan - 22. krumbelosvet - Уви, не за пари,
27.03.2017 18:18
ЗА ЖИВОТ И СМЪРТ става дума. Нас не ни искат в Ноевия ковчег.
И да, всеки се грижи за своите с изключение на нашите.
За толкова години нямаме дори национална доктрина.
После се сърдим, че ни слагат във втория ешелон.
Със сръдни нищо не се постига, а за дреболиите не ми се говори.
Те за важни за дребните хора, които ни управляват.

цитирай
26. katan - 23. stariatb - Отново вярно, важно и актуално!
27.03.2017 18:29
Дойде ми на ум, че кучето си лае, а керванът си върви...
Не разбирам само защо в лични разговори сме съмишленици, а после резултатите показват съвсем друго?
Демокрация в истинския смисъл на думата никога не е имало у нас.
Плутокрация я наричаше Радой Ралин. Аз не знам как да я нарека?
При нас всичко е изкривено и криво разбрано.
От западната демокрация взехме най-лошото, най-пошлото. Свободата, за която мечтаехме я превърнахме в сЛободия.
Пуснахме духа от бутилката и оправия няма.
Изтръгнахме от корен ценностите и на тяхно място оставихме да избуяват плевелите. Те вече ни задушават и скоро няма има дори едно истинско и здраво семенце.
Пиша витиевато и алегорично, но иначе ще избухна, а не ми се иска.
Благодаря ти за подкрепата и допълнението към моите мисли!
Хубава вечер!


цитирай
27. katan - 24. kasnaprolet9999 - Да, омръзна ми да ме лъжат
27.03.2017 18:35
Не ги гледах и не ги слушах и аз.
Само снощи чух първите резултати от екзит пола и не се стърпях.
Всичко беше като на майтап. Така ли ще ни управляват отново - на майтап и на инат?!
Така не става. Учителите му са много:).
За съжаление не може да се ориентира правилно за държавата ни, а се ориентира само за себе си:(.
Поздрави и благодаря за почерпката:).
цитирай
28. krumbelosvet - Какъв е смисълът
27.03.2017 19:26
Какъв е смисълът да обсъждаме "нашите управляващи". Тая "национална селекция" я подбраха чужди ментори, подбраха я от МАХЛЕНСКИТЕ игрища, съветват я, подкрепят я и я подменят, когато решат.
цитирай
29. katan - 22. krumbelosvet - Какъв е смисълът
27.03.2017 19:37
Най-накрая си дойдохме на думата!
Благодаря ти!
цитирай
30. tikoev - Нов световен рекорд! 32, 45 % сад...
27.03.2017 21:13
Нов световен рекорд! 32,45 % садомазохисти....:)
цитирай
31. katan - tikoev - :)
27.03.2017 21:42
Ами то с какво да се гордеем, ако не с такива рекорди?
цитирай
32. tikoev - И на всичкото отгоре умни и красиви ...
27.03.2017 21:53
И на всичкото отгоре умни и красиви мазохисти! Как да не им го подсурнеш и подхлъзнеш някъде към опашката!? :)
цитирай
33. batogo - !!!:)))
28.03.2017 07:45
Кате, според теб почтено и достойно ли е да произвеждаме боклуци и да се радваме, че има кой да ни ги изкупува?!?! Не е ли по-добре и по-достойно в един силно конкурентен пазар да произвеждаме перфектни, качествени неща, запазена марка, а самите клиенти да се надпреварват да ни търсят и предварително да се договарят с нас за производството ни?!?!
Не е ли по-достойно и почтено да водим изцяло самостоятелна политика, полезна за развитието на обществото ни, съобразена с правилата на демократичната общност, в която живеем и на международното право, които ни гарантират качествено развитие и достоен начин на живот ?!?!
Не е ли по-почтено да бъдем опонент на всеки, който не спазва правилата, гарантиращи естественото право на избор и свободно развитие?!?!
Кате, аз мисля, че всяка игра си има правила, полезни за всички и за качеството на играта. Всеки от играчите е морално задължен да спазва тези правила, като проявява уважение към останалите играчи, независимо от това за какъв се мисли, какви претенции има и колко е силен. Ако откаже да ги спазва, напуска играта. Иначе става хаос, а от хаоса печелят само мошениците, което никой нормален човек не иска да се случва.
Хубав ден!
цитирай
34. zaw12929 - Двама гербери се срещат - Имам ...
28.03.2017 09:22
Двама гербери се срещат
- Имам добра и лоша мовина
-Кажи добрата
-Спечелихме изборите!
- А лошата?
-Никой не е гласувал за ГЕРБ
цитирай
35. vilish - Защо ли ...
28.03.2017 17:17
... се чувствам като част от изчезваща нация, превърнала се в заложник на един нескончаем ламтеж за пари и още нещо ...
Кукла на конци, лишена от възможността за изява на собствена воля ..... : ((( ...
цитирай
36. katan - 32. tikoev - И на всичкото отгоре умни и красиви
29.03.2017 14:44
:)Такива са:), но хайде да не слизаме на нивото им:).
цитирай
37. katan - 33. batogo - !!!:)))
29.03.2017 14:54
Здравей, Огняне!
Честно и почтнно е да излезем на пазара, какъвто и да е той и честно да си покажем стоката и цената за нея.
Не става дума за боклуци, а за стоки, които аз лично не съм харесвала. То си е мое виждане.
За тези стоки е имало преговори и догори по тогавашните стандарти.
Никой, никого не е насилвал да си поръчат и договарят стоки за азиатските републики /затова не писах в предишния коментар Русия, а СССР/.
Произвеждахме /за съжаление в минало свършено време/ в големи и договорени количества на наистина качествени стоки. Самото - ПРОИЗВЕДЕНО В БЪЛГАРИЯ беше запазената марка.
Пак се връщам на болната ми тема /темата за икономиката на България ми е много болна!/ - селското стопанство.
Нашата стока беше предпочитана в цяла Европа, независимо от членството в СИВ или ОП.
Оги, ние, колкото да се напъваме да бъдем самостоятелни и независими не сме. Не сме били и не сме и сега. Много ни се иска, но не е така.
Ние спазваме правилата, защото иначе ще ни изритат, а спрямо нас така ли се държат?
Искаме достоен живот по правилата. Ние, най-обикновените хора спазваме всички правила, дори да не ги одобряваме /говоря от първо лице, единствено число/. Кой ги нарушава тогава?! Кой ще го извади от "играта"?
Имам предвид последните няколко години. Сами се "вадят", а после влизат уж на "бял кон".
Морал, достойнство, чест - за тези, за които говорим това не означава нищо ...
Видях коментара на zaw12929 и съм 100% съгласна с него.
МОРАЛНО ЗАДЪЛЖЕН?! КОЙ ?!- Аз, ти, всички ние, но не и управниците.
За хаоса и за мошениците си прав, от което ме боли. За мутренския модел на действие и управление някой говори ли?
Да знаеш само колко съжалявам за постинга!
Преди доста години си бях обещала да не вземам отношение по такива теми, защото съм безсилна да променя нещо.
Извини ме, че не подредих мислите си, но не желая повече да се съсипвам, заради грешките на тези, които са "богопомазани".
Съсипаха ни достатъчно!
Хубав ден!
цитирай
38. katan - 34. zaw12929 - Двама гербери се срещат
29.03.2017 14:56
Крива усмивка на грозната истина.
Грозна, но истина.
Поздрави, Зав!
цитирай
39. katan - 35. vilish - Защо ли ...
29.03.2017 15:01
Всички нормални хора се чувстваме така, Вили.
Смея все още да смятам, че съм от нормалните, които някои ни смятат за лош мат'риЯл и марионетки, лесни за "връткане".
Не знам дали съм права?
цитирай
40. batogo - !!!:))) Благодаря за честния отговор, Кате!
30.03.2017 09:05
Според мен ние, българските граждани, вече е наложително да осъзнаем, че ако сами не си помогнем, ако не повярваме в собствените си сили като народ и не изискаме от управниците си да ни служат, а не да ни заповядват, нищо няма да се промени. Ние сме суверенът, който има потенциала да променя, стига да намери достатъчно вътрешна сила и воля в себе си и да се обедини около духовни ценности. Но от нас се иска да бъдем носители на тези ценности, а не безмозъчни марионетки, които гледат да си запазят топлото местенце, в очакване нещата сами да се променят.
Вместо да роним носталгични сълзи по времето на илюзиите, което ни доведе до тук, трябва да се освободим от робското в психиката си и като свободни хора да даваме най-доброто от себе си, да докажем на управниците ни, че ги избираме, за да дават и те най-доброто от себе си, да вършат полезна за всички нас работа, като създават добри условия за развитие и живот, като оценяват по достойнство труда ни и не се облагодетелстват за наша сметка.
Убеден съм, че можем да го постигнем, без да позволяваме на някой, недобрал се до властта да се възползва от нас и да ни манипулира в своя полза... Можем го и трябва да го направим, а не да се оправдаваме с обстоятелствата.
Хубав ден, Кате!
цитирай
41. krumbelosvet - Към ботаго
30.03.2017 10:54
Фридрих Велики Пруски, е ЗАБРАНИЛ ВНОСА ОТ АНГЛИЯ И ФРАНЦИЯ когато немските стоки са били по-некачествени и по-скъпи. ЗА ДА СПАСИ НЕМСКИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ. Ако не го беше направил, сега можеше да НЯМА ГЕРМАНИЯ, с нейните чудесни произведения. ПРИ СВОБОДНА КОНКУРЕНЦИЯ, НАПРЕДНАЛАТА ИКОНОМИКА У Б И В А ПО-ИЗОСТАНАЛАТА. И тук е заровено кучето. Изоставането се наваксва, даже с излишък, но убийството е НЕОБРАТИМО. Честито ни.
цитирай
42. katan - 40. batogo - !!!:))) Благодаря за честния отговор, Кате!
02.04.2017 11:06
Здравей, Оги!
Старая се /не казвам "никога" или "винаги", защото сме човеци/ да съм искрена и да изказвам само това, от което имам лични наблюдения, преживявания, анализи, заключения и дори неприязнено отношение.
От нас зависи нашето днес и утре, но само дотолкова, до колкото ни позволяват. Така е било до сега.
На нас ни трябва един ЛЕВСКИ, който да не очакваме да се роди сега или след години, а да носим единственият в сърцата, душите и ума си. Там да изгради /у нас/ мрежата на неговите комитети НА свободата и да ни напомня всеки миг за достойнството, което имаме като българи и граждани на света.

П.П. Бях ти писала за лошото качество на стоките за СССР и болката ми по разпадналото се сел.стопанство и въобще българската ни икономика.
Искам да си довърша - ходила съм къде ли не и съм видяла какво ли не в България.
Няма да забравя праскови, домати и др. плодове и зеленчуци за "второ направление" - подредени като в луксозна шоколадова бонбониера, а и качеството им такова - световно.
Тези за СССР бяха като за нашия, вътрешен пазар. Може би това е имал предвид Л.И.Б. в 7-ми том./Този 7-ми том беше една закачка в дома ни дълги години:)/.
Но тогава нямаше "пазарна", а "планова" икономика. Колкото и да се планираше все не можеше да се изчисли точно колко ще е реколтата. Затова всичко, което ни оставаше след вътрешния пазар и консервната промишленост отиваше на необятния съветски пазар.
Войните ставали за пазари, казват... Ние си ги дадохме доброволно ...
Хубав ден и поздрави, Огняне /или Бат'Ого:)!
цитирай
43. katan - 41. krumbelosvet - Към батого
02.04.2017 11:34
Здравей и извинявай, че ти отговарям аз:)!
В България също е имало политика на ПРОТЕКЦИОНИЗЪМ.
Спомням си от времето, когато историята ми беше най-интересна /четях едни стари книги, написани с извадените вече три букви от правописа/, за съжаление не си спомням точно по времето на кой премиер, но мисля, че беше Стамболов, който беше издал заповед всички депутати, министри и държавни мъже "от утре" да не носят купешки костюми /от Запад/, а само по техния терк, но от българско "сукно"/шаяк/. По този и други начини се е провеждала тази политика на ПРОТЕКЦИОНИЗЪМ. С личен пример!
За огромно мое съжаление през 90-те години сравняваха И.К. със Стефан Стамболов!
При С.С. всичко е различно, но еуфорията и незнанието правят такива сравнения.
При Стамболов има законодателна и практическа дейност за осигуряване на икономическа независимост на България и преодоляване на общата и многостранна изостаналост на страната ни, има НАЦИОНАЛНА ДОКТРИНА за останалите БЪЛГАРСКИ земи под Турска власт /назначаване на Български владици в епархиите Скопие и Охрид/, строеж на ЖП линии и пътища, които да свързват изостаналите села с градовете ...
Дори с подписването на спогодбите с Англия, Германия, Австро-Унгария, Франция, Белгия и Швейцария насърчава българския износ в тези страни...
Как да сравняваме С.С. и И.К. /един разсипник/?!

Поздрави и хубав ден!
цитирай
44. sekirata - Изборите бяха най вече за турците,не случайно нашите отмениха да са задължителни за българите
04.04.2017 22:48
Само турците гласуваха всички,почти всички,припадаха по опашките в секциите, а не могат да се подпишат,за какво говори това,че българите НЕ СМЕ НАРОД! И сега този голям твой Бойко, апастолофффе, ближе....на този и онзи от ЕС посетил ни ,а всъщност качва цените на всичко,

/прави се че не е съгласен-селски хитряга/

ЗА ДА ПАЗИМ ЕВРОПА ,ДА ОТГЛЕЖДАМЕ БЕЖАНЦИТЕ И ДА ЛАПАТ И ТЕ,НАШИТЕ,ЧЕ СЕ НЕ НАЛАПАХА,
ТАЗИ ВЛАСТ ЩЕ Я НОСЯТ ДО ГРОБА...!

ИЗБОРИТЕ СА НАГЛАСЕНИ,не го казвам заради Корнелия Нинова,споко!
Казвам го ,защото съм сигурна,че ДОСТ бяха първенците на тези избори,а те са ТУРСКА ПАРТИЯ! КЪДЕ СТЕ,БЪЛГАРИ,БЪЛГАРСКИ ПАРТИИ,ПАТРИОТИ....ДРУНДЬОВЦИ.
Следващият път,дано не съм жива ,двете турски партии ще са три или повече и ако пак така вървят нещата- те ще управляват БЪЛГАРИЯ!
Жалко за децата- българчетата. Много Жалко!
цитирай
45. katan - 44. sekirata - Изборите бяха най вече за турците,не случайно нашите отмениха да са задължителни за българите
08.04.2017 20:20
Здравей, Анита!
Усмихнах се на това: - "ИЗБОРИТЕ СА НАГЛАСЕНИ,не го казвам заради Корнелия Нинова,споко!"
За съжаление трябва да се съглася с Алеко, чрез бай ни Ганьо, че всички са маскари.
Наистина жалко за децата ни! Почти всички са по странство...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655410
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195524
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031