Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2016 19:53 - КАЖИ МИ НЕЩО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7172 Коментари: 28 Гласове:
74

Последна промяна: 20.09.2016 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                               Не по Р. Рождественски, а по лични преживявания.

- Кажи ми нещо.
- Какво?
- Нещо хубаво,
нещо, каквото и да е,
от което дори боли,
но да го усетя с кожата си.

- Обичам те!
- Това го знам.
Искам нещо 
много истинско.
- По-истинско не
знам.

-  Не е истинско!
Чувам го 
стотици пъти.
Мен ме боли
от твоето
"Обичам те!"

- Красиви думи
не измисляй.
Кажи ми просто
две думи истински
и други
не търси.

Мълчиш ... 
- най-искрените думи,
които  някога
съм чувала от теб ...                                                                                                                                                                                







Тагове:   кажи,   не,   Ми,   думи,   повече,   търси,   две,   просто,   красиви,   истински,


Гласувай:
74



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Всяко начало
20.09.2016 20:17
на една връзка е лесна.
Но след това започват разкритията..., които никога не свършват.
Природата човешка не е толкова мила с нас,
може би защото мълчи и не и пука за нас...
цитирай
2. katan - 1. aip55 - Всяко начало
20.09.2016 20:22
Всяко начало е ...различно:).
Средата е сходна.
Краят също е различен.
Природата? С нас е такава, каквито ние сме с нея.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
3. mariniki - много хубаво и истинско...
20.09.2016 21:12
понякога мълчанието е много по красноречиво от думите...
поздравления... чудесна идея и стих...
цитирай
4. katan - 3.mariniki - много хубаво и истинско...
20.09.2016 21:19
Истинско, но не така хубаво, Маги.
За мълчанието съм абсолютно съгласна.
Понякога е много по-красноречиво от думите.
Предпочитам истински думи и истинско мълчание.

Поздравявам те за твоите нежни, красиви и емоционални стихове, които вълнуват!
Хубава вечер, мила!
цитирай
5. valeska - Привет!:)
20.09.2016 21:25
Когато мълчим, в нас говорят други думи, които се пишат от душата, сърцето или нещо, което е преживяно и не можем да го кажем с думи.
цитирай
6. barin - Здравей, Катя. По-рядко публик...
20.09.2016 21:37
Здравей, Катя.По-рядко публикуваш и си помислих да не си се отказала. Не се отказвай.Има кой да чете нашите теми. Аз ги публикувам в различните групи по интереси и от време на време в научните среди, като Варненска научно-историческа конференция. Преди две години те отказаха да изнасям доклад на тема" Българския календар".
Поздрави!
цитирай
7. katan - 5. valeska - Привет!:)
20.09.2016 22:02
Привет, Вал!
Всяка дума, казана или премълчана идва от душата, сърцето, разума.
Някои думи от прекомерна употреба загубват истинския си смисъл. Казват се механично и не означават нищо. Просто думи без чувство.
Хубава вечер и поздрави, Вал!
цитирай
8. vilish - * * *
20.09.2016 22:02
"Когато се чувствам зле, вместо да ме питат какво ми е, искам просто да дойде някой и да ме прегърне" ...

Спомних си тази фраза, Кате! И усетих мълчанието ... с кожата си.
Прегръщам те!
Лека вечер, мила!
цитирай
9. katan - 6. barin - Здравей, Катя.
20.09.2016 22:09
Здравей, Иване!
Не съм се отказала:). Черновите ми са няколко страници:). Да си "отлежават":) там.
Поздравления за постингите, които публикуваш!
Чета те редовно, макар да не коментирам. Толкова много коментари имам да пиша, за толкова хубави и интересни неща, а все ги отлагам. Чрез теб се извинявам на всички, които съм пренебрегнала.
Поздравявам те и за участието ти във Варненската научно-историческа конференция!
Поздрави!
цитирай
10. katan - 9.vilish - Харесах кавичките:)
20.09.2016 22:16
""Когато се чувствам зле, вместо да ме питат какво ми е, искам просто да дойде някой и да ме прегърне" ... "
Хубава фраза, Вили!
Иска ми се мълчанието, което си усетила да е ... нежно погалване, а не настръхване от студ, както е при мен.
Прегръщам те и аз с пожелание за хубава вечер!



цитирай
11. donchevav - Звучи ми тъжно - с това мълчание, ...
20.09.2016 22:35
Звучи ми тъжно - с това мълчание, което казва всичко и не дава нищо. Особено в една почти есенна вечер като тази - дъждовна, студена и тъмна. Може би думите вече са девалвирали, може би трябва да се потърси нов мост мужду сърцата - понякога топлинката избива в един поглед дори.
Прегръдка, мила Кате! Красива и слънчева, весело усмихната есен!
цитирай
12. katan - 11. donchevav - Звучи ми тъжно - с това мълчание,
20.09.2016 23:14
Здравей, Венетче!
Не се натъжавай:). Това мълчание казва много истини и дава облекчение. Може да не ти се вярва, но е така. Сваля от плещите огромен товар от полуистини, полулъжи, рутинно и механично "Обичам те".
Тогава може да се появи нов мост наистина, по който да открием истинска топлинка в един поглед ...
Писано е в горещ летен ден, но не знам защо излезе точно тази вечер:).
Вечерта е дъждовна, но приятна и светла.
Прегръдка и от мен, Венетче!
цитирай
13. troia - Вярно е.
21.09.2016 10:55
Често мълчанието казва всичко.
За съжаление не винаги е нещо хубаво.:)
Хареса ми, Кате.
Хубав ден!
цитирай
14. katan - 13.troia - Вярно е.
21.09.2016 11:37
Вярно е, Кате.
Предпочитам най-лошата истина пред най-добрата лъжа или премълчаване.
Дали с думи или с мълчание нека е само истина.
Хубав ден и поздрави, Кате!

цитирай
15. cinderellathespy - За мълчанието и отговорите на душата...
21.09.2016 13:14
Аз все така съм меч от светлина…

мълчим за кой ли път
и тихичко потрепва мрака
базкрайни мисли вятърът зовът
една надежда в утрото ни чака

разпръсвам се на капчици в дъжда
а ти се сливаш със тревите боси
в душата ти замислена кръжа
а в мен се удрят твоите въпроси

отдавна свикнах с твоето далеч
самички сме във земната окръжност
но бие в нас вълшебния стремеж
да преоткрием звездната си същност

обичала съм някога в преди
но днес е спомен общата жарава
и само бели огнени следи
припомнят че без теб съм оцеляла

не те виня отдавна ти простих
свободен си да бъдеш с нея
но нишката ни обща съхраних
за бъдещето вятърна копнея

аз все така съм меч от светлина
пазител-войн на влюбени вселени
а ти оставаш моята съдба
разказана в магически поеми

21.09.2016г.
Елица

Кате, и аз си имам едно мълчание, което ми помага да функционирам нормално. Има някои житейски обусловености, които няма как да бъдат променени. Просто са факт и толкова. На човек му остава само да се нагоди към тях и да върви бавно и сигурно по своя път, към онова прекрасно Някъде. Твоето хубаво и искрено стихо доведе до избликване при мен на това стихотворение, което съм ти написала по-горе. Всяка емоция ни учи на нещо. Всяко споделено чувство, миг усъвършенства духа ни. Бъди здрава, Кате и все така удохотворена. Света има нужда от доброта, позитивизъм, споделеност и духовност.
Прегръщам те,

Ели
цитирай
16. katan - 15. cinderellathespy - За мълчанието и отговорите на душата...
21.09.2016 13:39
Ели, миличка!
Твоето стихотворение ме плени!
Ти си пазител-воин на влюбени вселени и си светлина, която освети и мен.
За коментара ти - някои житейски обусловености ги приемаме като факт или постфакт.
Приемаме, изправяме се и продължаваме към светлината.Това е още някой и друг научен урок.
Прегръщам те и аз, Ели!
Не изчезвай за дълго:)
цитирай
17. ivoki - МНОГО ИСТИНСКО !
21.09.2016 14:06
МНОГО ИСТИНСКО !
цитирай
18. katan - 17.ivoki - Истинско е,
21.09.2016 14:23
защото е преживяно, Иво.
Поздрави!
цитирай
19. tota - Катенце,
21.09.2016 20:07
Прегръщам те, само! Понякога думите са излишни!

Поздрави!
цитирай
20. katan - 10.tota - :)
21.09.2016 20:55
Една приятелска прегръдка е повече от хиляди думи, Ати.
Прегръщам те и аз - само:)
цитирай
21. vostroto - На мен ако някой ми отвърне на &qu...
23.09.2016 18:10
На мен ако някой ми отвърне на "Обичам те!" с отегчение, ще му кажа дори три думи истински - Ти си задник! И би трябвало да остане доволен, мисля.
цитирай
22. katan - 21.vostroto - На мен ако някой ми отвърне -:)
23.09.2016 19:51
:)))
Aко някой ти каже "Обичам те!", "дежурно" и механично? Какво би направил:)?
Дали ще му кажеш отново тези три думи:)?
цитирай
23. vostroto - Не може да се отрече, че провокац...
26.09.2016 20:41
Не може да се отрече, че провокацията ти си я бива... не знам какво бих казал, досега не ми се е случвало, но несъмнено бих оценил усилието на тази жена да се почувствам добре. Дори и да усетя, че е дежурно и механично, бих я погалил и целунал. Добрите отношения между жените и мъжете са като цветята - дори и дежурно и механично да ги поливаш с вода, тя никога не е излишна.
цитирай
24. stela50 - Понякога хората се разбират и без думи...
27.09.2016 14:12
достатъчен е само жест, поглед... но има и моменти,
когато мълчанието скрива нещо, спестява , отбягва...
Поздрави за стиха, мила Кати !
цитирай
25. mihala - Пиздрав!!!
10.10.2016 16:16
с думички от песен:"Замълчи,замълчи...
Има думи добри
малки думи със сила голяма.
Замълчи,замълчи...
Замълчали дори
тези думи ний чувстваме двама...
От един прекрасен български филм с любимите А.Карамитев и Г.Станчева.
цитирай
26. katan - 23. vostroto - Не може да се отрече, че провокацията ти си я бива...
10.10.2016 18:47
Хареса ми коментара ти, но отново гледаш само по "мъжки":).
Цветята ги поливам редовно, но не механично, а с грижа за тях.
Особено една драцена:) ...
цитирай
27. katan - 24. stela50 - Понякога хората се разбират и без думи...
10.10.2016 18:50
Мила Таня, мълчанието, както и думите и казва и прикрива много неща.
Благодаря ти!
Прегръдка!
цитирай
28. katan - 25. mihala - Пиздрав!!!
10.10.2016 19:01
Благодаря, Тони!
С тази песен ме върна 100 години назад:).
Апостол Карамитев, Гинка Станчева, Георги Парцалев, Калоянчев, Стоянка Мутафова, Лео Конфорти /може ли да се изброят всички истински наши звезди в този филм?/ и изпълнението наМими Николова в този незабравим български филм "Любимец 13".
Гледам го от дете и мога да го гледам още:).
Благодаря ти много!
Хубава вечер и поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655857
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195533
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031