Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2015 17:05 - :-))))
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5304 Коментари: 17 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За моята приятелка Венета /donchevav/ с най-добри чувства и пожелания! Бъди щастлива и свободна, Венетче!
Пожелавам ти и ново потомство от Мими, за което да се грижиш с много любов!
Надявам се, че си приготвила най-вкусните мъстъкулки, каквото и да значи това:). Сигурна съм, че си ги направила много вкусни и сладки!
Пържени пилета, задушени картофки, ашуре, баници с тиква и всякакви тиквени деликатеси:))) - приговила си ги и сега имаш право на малко почивка:))).
Е, не почивай, но поне се усмихни на котешките "обязаности:)))).


image


image


Погледнете тези картинки и се усмихнете!:) Всички, които имат или са имали в дома си тези прекрасни и прекалено любопитни, но невероятно мили, гальовни и очарователни глезли и глезловци, знаят колко е приятно да чуеш милото мъркане и да усетиш допира на копринената им козинка, топлината, която те размеква и разнежва... Обичам ги, въпреки своенравието им:) или може би точно за това:)!  Всяка една картинка ме кара да си спомням с умиление, любов и тъга за моето коте.
Усмихнете се!

Кошачьи обязанности:))) в картинках: 

image
 image

image


image
image
image
image
image
 imageimage

image

image




Гласувай:
41



1. donchevav - Ах, мила Кате, какво си направила ...
16.10.2015 18:18
Ах, мила Кате, какво си направила ти, Котенка! Каква изненада! И колко котки - истинско богатство за мене е този постинг! И сигурно знаеш с какво започва - естествено с моята сиамка Мими Иванова, която проверява дали съм сменила водата във вазите. Редовно го прави - не пропуска! За по-сигурно дори отпива - и събаря онази ваза, в която вкусът на водата не й хареса! А котенцето на долната снимка е копие на моя Янчо. Той е вече на два месеца и кокори същите сини очи срещу всеки, замисляйки поредната щуротия.
Катенка, подписвам се с две ръце под всяка от картинките - толкова са типични! Да не кажа, че във всеки момент моите котки се вживяват в една от горните роли - сигурно наистина си мислят, че те са господарите на къщата, а аз и съпругът ми сме им послушни пажове, слуги някакви, с които никоя уважаваща себе си котка не се съобразява! Но когато отсъствам по-дълго –о-о-о-о, тогава картинката се сменя - с каква обич и внимание, и ревност, и нокти, и мъркане, и умилкване ме посреща моята Мима....
Катенце, трябва да измислим нещо и за тебе - Мима, представи си, пак ще има котенца! А аз откога съм обещала на вашата къща едно сиамче....Редно е духът на милото животинче, по което тъгуваш, да бъде пуснат в котешкия рай, а в чехлите ти да зашляпа едно малко бяло синеоко пухче!
Катенка, Катенка, Котенка моя - изненада ме и ме трогна! Слушам песента и тримата с Мима и сина й Белия гледаме клипа! Мъркам и аз с обич, благодарност и признателност като моите мустакатковци - и всички заедно ти казваме: ОБИЧАМЕ ТЕ, ПРИЯТЕЛКО! Бъди здрава и много, много щастлива!
цитирай
2. vilish - :))) !
16.10.2015 18:32
Мър - мяу!
Развесели ме с тези пухкави пакостници и песничката! :)

Хубава вечер, Кате!
цитирай
3. katan - 1. donchevav - Ах, мила Кате, какво си направила
16.10.2015 18:45
Здравей, Венетче!
Какво съм направила?!
Помислих, че нещо съм сбъркала:).
Това е един скромен подарък за твоята свобода:))).
Няма грешка - първата снимка е на твоята Мими:)!
"Откраднах" си я от твой постинг, когато след дълго митарстване се намери за всеобща радост!
Малкото е от нета.
Всички картинки с котешките "задължения":) съм скътала от много време.
Всяка картинка е истинско действие на тези топли пухчета.
Обръщала съм наопаки цялата къща, дори и етажа от нея никакъв звук.
Прибирам се тревожна и измъчена, а тя "кацнала":) на портмантото и ме гледа с огромни, невинни очи:).
Друг път я търся къде ли не, а тя се измъква от някъде - ни лук яла, ни лук мирисала:) изпод одеялото - протяга се, прозява си и идва да ми помърка.
Тя е в котешкия рай, Венетче! Сигурна съм.
Нашата къща вече иска чихуахуа:))).
После не знам какво ще поиска:))).
Прегърни, погали и целуни твоите мустакатковци от мен.
Помъркайте си заедно:)))!
Много здраве и щастливи заедно!
Прегръщам ви!

цитирай
4. ikra - :)
16.10.2015 19:01
Поздрави и от мен :)
цитирай
5. katan - 2. vilish - :))) !
16.10.2015 19:38
Мър-мяу е неповторим, незабравим поздрав от тези и за тези пухчета:).На моето коте му казвах "пиленце":), тя се държеше като куче спрямо мен пазеше ме:)/ и тичаше като пърле пред майка, но си беше 100% коте.
Който не е имам или няма коте той не знае какво е да те чака на вратата и като топъл ветрец да се погали в краката ти за "Добре дошъл".
Невероятни са!
Поздрави и хубава вечер, мила Вили!

цитирай
6. katan - 4. ikra - :)
16.10.2015 19:39
Поздрави и на теб, приятелю!
И на котешката гвардия, ако има такава близо някъде до теб:)))!
цитирай
7. ikra - Има, има :)
16.10.2015 20:09
katan написа:
Поздрави и на теб, приятелю!
И на котешката гвардия, ако има такава близо някъде до теб:)))!

цитирай
8. katan - 4. ikra - :)
16.10.2015 20:12
Бях сигурна, че има, приятелю:))).
Има и куче, поне едно:), а може и повече:))).
Не може човек като теб да няма такива верни любимци!
Поздрави!
цитирай
9. donchevav - Мила Кате, от толкова котешки из...
16.10.2015 21:20
Мила Кате, от толкова котешки изпълнения съвсем забравих оная част от постинга ти за моите приготовления за панаира.
О, да, има и пържени пилета, отглеждани 40 дни специално за клане в чест на празника, има ги и другите деликатеси. Днешния ден посветихме на разходки и посещение на панаира. В града ни има тиквена фиеста, нали сме Тиквенбург, мисля, че f873 имаше интересен постинг на тази тема. Много е забавно!
А мъстакулките са вид курабийки с черен пипер, канела и карамфил - но задължително с ферментиращ гроздов сок /шира, мъст, откъдето идва и името на сладкиша/, с 2 пакетчета амонячна сода и 1 л. сода бикарбонат - изобщо - екзотика! Ето и линк към мой постинг с рецептата - ако искаш някакви подробности:)))
http://donchevav/poezia/2014/09/22/mystakulki-useshtane-za-myst-koiato-lepne-po-ustata.1299029
На панаира, като на всяко подобно увеселение, има безброй сергии и кебапчийници:))), които ние по естествени причини не уважихме, но се повозихме всички на гондолата:)))))) До виенското колело не допрях - пак по разбираеми причини /не сме в Несебър:)))/, но пък ядох захарен памук на клечка:))))))))) Изобщо, пълна свобода, както ти ми пожела!
Мила Кате, още веднъж благодаря, приятелко! Весели почивни дни - с леко сърце и радостна душа! Прегръдка!
цитирай
10. katan - 9. donchevav - Мила Кате, от толкова котешки изпълнения
16.10.2015 22:11
Ей, ама съм:))))!
Не можах да отворя линка, но си спомних за "мъстъкулките":))).
Тогава от раз познах, че се правят с шира /мъст/ и дори ти беше изненадана:).
Само ми се струва, че името им беше друго, затова сега не се сетих.
Вие с тези тикви ставате като Розовата долина:))) - имам предвид празника на розата.
Не сравнявам роза с тиква все пак:).
Не съм ходила на такъв панаир от дете.
Но в "Борисовата градина" всеки почивен ден е панаир:))).
С моето момиче си купуваме захарен памук, но от големите:))).
Познай какво се случва:).
Ами да, налага се аз да ям памука, а тя в това време лови патета, риби и други играчки и после получаваме награди:))).
В последно време се изхитрих с този памук:))).
Вземам само "клечките":), а памукът - в кошчето.
Разбирам те за всичко - всяко нещо е свързано с преживяване и то си е емблема само за това място.
Радвай се и се наслаждавай на свободата си, докато не ти е омръзнала:)))) /идва и такъв момент, но още е много рано:)))/.
Прегръдка и хубави панаирни дни!

цитирай
11. stela50 - Кати, мила... Чудесен пост...
17.10.2015 11:15
За Вени, и за всички нас.
Благодарна съм на съдбата, че ме срещна и във виртуалното пространство
с такива приятели, които носят добротата и обичта и умеят да я даряват
от сърце и душа. Обичам ви !
Прекрасен ден и прегръдки от мен !
цитирай
12. tota - Мила Кате,
17.10.2015 12:17
Поздравявам те за постингът, посветен на Вени и пожеланията отправени към нея! Нека се сбъднат! На Вас, двете от сърце пожелавам здраве и дълго време да сте тук сред нас!
Прекрасни сте! Прегръщам Ви, мили момичета!
цитирай
13. katan - 11. stela50 - Кати, мила...
17.10.2015 13:18
Здравей, мила Таня!
Не сме виртуални, а много реални приятелки!
Поне вие за мен:).
Имам чувството, че ви познавам и обичам от хиляди години!
Кой знае? Може и да е така?.
Прегръдка и хубав ден!
цитирай
14. katan - 12. tota - Мила Кате,
17.10.2015 13:20
Здравей, Ати!
И тя стана "една от нас":))).
Нека да сме живи и здрави всички и да се радваме на всичко, което ни прави щастливи!
Прегръщам те!
цитирай
15. sestra - С обич и от мен за Вени, Катя
17.10.2015 18:14
и Мими Иванова и другите котешки фамилии с оригиналчета :)
цитирай
16. katan - 15. sestra - С обич и от мен за Вени, Катя
17.10.2015 20:09
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Благодаря от името на всички, сестрице!
Хубава вечер и много настроение:))))!

цитирай
17. flymore - :)))Това е Венетка, нали?!
18.10.2015 23:36
Невероятна си, Кате, уникална!!!
Ведро, весело, красиво, разнообразно, раздвижено.., прекрасно е!
Какво да напиша повече?!
Прегръщам ви и двете!<3<3<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5680864
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196353
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930