Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2015 11:24 - ДЪЖД
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6005 Коментари: 22 Гласове:
53


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Писано е във време, когато мислех, че живея в блато и няма да има измъкване от там. Но .... заваля и блатото започна отново да се превръща в езеро.
Не трябва да губим вяра и надежда. И нека помним, "че няма да е все така".
Посвещавам го на всички и на всеки поотделно с пожелание за езерна чистота на душата!




image

Най - сетне заваля!

Проливен

и пречистващ дъжд!

Стоя под него

благовейно,

разперила ръце,

отворила сърце.

Усещам

с всичките си

сетива

как той отмива 

пласт,

след пласт

натрупаната

в мене тиня!

Затлачената ми

душа,

отново

се превръща в

езеро.


Най - сетне заваля!

Благодаря ти,

Господи!











Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Мила Кате,
11.10.2015 11:54
Ако знаеш колко навременно за мен е написаното от теб в този момент! Невероятно е, че точно в момента в който се нуждаем, намираме това, което ни е нужно, в случая - твоя постинг, твоите думи! Не е случайно може би, че влязох точно в този блог тази сутрин. И аз търся дъжда. Ах, дано завали проливно, пречистващо, да отмие всяка тиня...Прегръщам те, Кате, истината е , че ме разплака...не от мъка, от емоция...
цитирай
2. sestra - Хубав е този дъжд - стих...
11.10.2015 12:00
Винаги идва, колкото и различно да е за всеки чакането. Но важно е и споделянето на нашите различни състояния, както отново тук, сега. Радвам се, че се случва.
цитирай
3. katan - 1. paciencia - Мила Кате,
11.10.2015 12:01
Мила Вася, здравей!
Досега валя проливен и студен дъжд тук, а сега слънцето се усмихва и гони тъмните облаци-мисли.
Писала съм го преди 7-8 години, но все за някой е подходящо точно сега, в този момент.
Ще завали и при теб, вярвай ми!
Прочети отново Дамян Дамянов и си спомни барон Мюнхаузен:).
И най- важното - "Няма да е все така!"
Сълзите са пречистващи повече от дъжда...
Прегръщам те!
цитирай
4. katan - 3.sestra - Хубав е този дъжд - стих...
11.10.2015 12:06
Хубаво е, когато дойде, независимо от чакането, сестрице!
Споделянето е съпричастност към човека до теб, срещу теб, зад теб.
И аз се радвам, че се случва!
Хубав ден, сестрице!
цитирай
5. aip55 - Напълно съм съгласен
11.10.2015 12:10
със стихото ти. Когато го четох имах чувството, че всичко това съм го преживявал много пъти. За това, когато вали аз винаги обръщам лице нагоре и се радвам на дъждовната небесна сцена.
Изненадах се приятно, че и двамата имаме едно и също мислене/преживяване.
Споделям мислите ти Кат...
Хубав дъждовен ден!
цитирай
6. katan - 5. aip55 - Напълно съм съгласен
11.10.2015 12:19
Здравей, приятелю!
От малка обичам дъжда! Особено топлия пролетен дъжд!
Не очаквах, че някога ще пиша за пречистващия дъжд, но се случи.
Когато този дъжд завали той ни е изпратен от Бога, за да ни пречисти и умиротвори с нас самите.
Понякога и аз се изненадвам от написано от други хора неща. Все едно са писани за или от мен.
Така се почувствах, когато четох наскоро нещо при теб.

При нас дъждът спря и изгря слънце:)!
Слънчев да е дъждовният ден:), приятелю!

цитирай
7. emi1ts - Прекрасни,
11.10.2015 12:29
освежаващи,вдъхващи вяра стихове и въздействаща музика!
Благодаря мила Катя!Поздрави!Хубави дни!
цитирай
8. katan - 7.emi1ts - Прекрасни,
11.10.2015 12:44
Здравей, Еми!
Всичко написано /е, повечето неща:)/ в блога ми са лично преживени.
Радвам се, когато с някое мое нещице стигна до сърцето на поне един човек.
Благодаря ти!
Хубав и светъл ден, мила!
цитирай
9. sande - "Преследвам онзи дъжд, със който бях богат."
11.10.2015 13:00
"Щом завали, ще продължа да крача.
И нека ме намокри чист и драг.
Да ми се чуди в нивите пазача,
че пея млад и неразумен пак."

Иван Тренев, "Спасена любов" -лирика
цитирай
10. katan - 9.sande - "Преследвам онзи дъжд, със който бях богат."
11.10.2015 13:11
Санде, приятелю!
Благодаря ти за този стих!
"Щом завали, ще продължа да крача.
И нека ме намокри чист и драг.
Да ми се чуди в нивите пазача,
че пея млад и неразумен пак."

Иван Тренев, "Спасена любов" -лирика

Обичам поезията на Иван Тренев и Добри Жотев и тези дни се бях сетила за двамата едновременно.

БЛАГОДАРЯ ТИ, ПРИЯТЕЛЮ!
цитирай
11. kalin8 - Привет!
11.10.2015 14:26
Поздравления и от мен, Катя!
Б.
цитирай
12. katan - 11. kalin8 - Привет!
11.10.2015 14:43
Поздрави и от мен, Боре!
Ставаш все по-добър!
Радвам ти се!
Хубав ден!
цитирай
13. flymore - Запомних.., няма да е все така...:)
11.10.2015 18:30
Който го може, го може!
Кате, наистина го можеш! Да размислиш, да промениш гледната точка на човека към светлото, съзидателното, да стоплиш сърцето!!!
Благодаря ти за посвещението, с прегръдка<3
цитирай
14. vilish - Здравей, мила Кате!
11.10.2015 18:58
Не е за вярване, но наистина няма случайни неща !
А те сближават заради докосването до едни и същи клавиши от "петолинието на душата"!
До рано призори слушах ромона на дъждовните капки по перваза на прозореца... Незнайно защо си представих момиче, седнало до отворен прозорец в дъждовен полумрак, в стая с тиха музика ... Дъждовни капки, достигнали лицето и` се сливаха с топли, бисерни сълзи ... Пречистващо!
Не се случва често да ме навести Музата на поезията! :))))
А ми се искаше да опиша видението в рими!
Но се радвам, както пише Sestra, на възможността за "споделянето на нашите различни състояния" тук!
Спокойна, нежна вечер!
цитирай
15. valeska - :)
11.10.2015 19:04
Красиво е, но като се сетя какви поразии може да направи дъжда…
И аз много обичам да вървя под дъжда. Чадър не ползвам от години. Колкото по - силен, толкова по - добре. Поздрави, Катан!
цитирай
16. faktifakti - дъждът винаги пречиства
11.10.2015 19:05
понякога и удавя :)
поздрави скъпа
цитирай
17. katan - 13. flymore - Запомних.., няма да е все така...:)
11.10.2015 19:13
Ееее, не искам да променям никого, Флайче.
Ако мога да помогна на някого с моя житейски опит го правя.
Обичам светлото, чистото и истинското!
Тинята е опасна по принцип, но един пречистващ дъжд е способен да я отмие!
Прегръдка за теб!
цитирай
18. tera - Обичам дъжда, въпреки всичко :)
11.10.2015 19:13
Има нещо пречистващо в него.
Дори като съм в чужбина и са дали прогноза, че няма да вали и аз съответно съм без чадър, просто отивам до първия магазин и си купувам. :) Това не ми пречи и не ми скапва настроението. Да, ще се намокря, ще ми подгизнат обувките, но пък за какво да се ядосвам?! :) На времето не се ядосвам, приемам го каквото е и му се радвам.
Имахме наскоро крайно драстичен случай във Велинград, където ни сполетя страхотен дъжд с гръмотевици, когато бяхме на разходка в планината. Страхотен екшън стана за около час. Бяхме абсолютно подгизнали, вир-вода и като се върнахме в 5* хотел си казах - можехме да стоим в СПА-то и нищо да не разберем от това, но си беше много яко преживяване и не съжалявам! :)
цитирай
19. katan - 14. vilish - Здравей, мила Кате!
11.10.2015 19:20
Здравей, мила Вили!
Преди малко прочетох при Флайчето за "произношенията" на обичта.
На нея написах, ще се повторя и тук - аз това "произношение" го наричам настройване на една вълна.
Явно ние сме настроени по един и същ стил, на една и съща струна.
Не знаех, че ще публикувам този "ДЪЖД". Дойде спонтанно.
Може и снощният дъжд подсъзнателно да ме е насочил към това "произношение".
Права е Стани и ти си права за споделянето и съпричастието!
Прегръщам те с пожелание за топла и уютна вечер!
цитирай
20. katan - 15. valeska - :)
11.10.2015 19:25
Здравей, Вал!
Дъждът пречиства, прави ме щастлива, особено априлският дъжд!
винаги съм обичала дъжда. Нося си чадър за пороите, че те правят поразии:).
Поздрави и хубава вечер,мила!
цитирай
21. katan - 16. faktifakti - дъждът винаги пречиства
11.10.2015 19:27
Здравей, Фактче!
Зависи от количеството:))).
Дори и в кристално чисто, но дълбоко езеро, неможейки да плуваш се случват лошотии.
Поздрави!
цитирай
22. katan - 18. tera - Обичам дъжда, въпреки всичко :)
11.10.2015 19:35
Здравей, ТЕРА!
Много ти благодаря, че се отби тук!
Дъждът пречиства и напоява! Най-много да се понамокрим.Винаги с радост си спомням, когато бях малка и излизах на дъжда, за да ме НАМОКРИ:))).
После майка ми сушеше косата с няколко хавлии /нямаше сешоари тогава:)/.
И аз съм изпадала преди години в подобна ситуация над Велинград - за час те връхлита и после кротко отминава. Все едно не е било.
В хотела и в СПА-то винаги можеш да отидеш, но такива явления се случват само в истинската природа.
Поздрави и хубава вечер!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5649248
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195233
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031