Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2015 15:04 - КРИСТАЛНО
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5923 Коментари: 19 Гласове:
47


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди години бях в един сайт, в който имаше група за любителите на поезията. Беше организирана от едно "момче":) ЛЮК. Тук е / apollon /.
Сетих се за това нещице, когато посветих "Какво съм аз?" на една приятелка.
Тук няма специално посвещение. Това е за всички. Имам чувството, че сме натежали от оловото .... Дано не съм права!





image


Кристални капчици

покриват

кристалната ни нежност!

Кристален въздух

изкристализира

в планинската

кристална свежест.

Кристални помисли,

кристални чувства ...

Кристални спомени.

Мечти кристални.

Кристални сънища,

кристален звън

от кристални чаши ...

Кристално бъдеще.

Кристални сълзи...

Кристални ...

Само  душите ни

са от ОЛОВО!

image








Гласувай:
48



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - КАКВО НЕ ТИ ХАРЕСА....
08.10.2015 18:05
ТИ С ОТРИЦАТЕЛНИЯТ ВОТ !
цитирай
2. donchevav - Познато състояние! Понякога се ...
08.10.2015 18:37
Познато състояние! Понякога се чувстваме така.. уж всичко е наред, навън светът е чудесен, а в душата нещо тежи...
Но аз вярвам във вълшебната сила на кристалите! Прегръдка, Кате! Хубава вечер!
цитирай
3. katan - 1. ivoki -
08.10.2015 19:18
Иво! Благодаря ти!
Усмихнах се на коментара ти:)))).
За втори път ме защитаваш:))).
Няма смисъл, приятелю.
На едни им харесва, на други - не.
Хубава и топла вечер!
цитирай
4. katan - 2. donchevav - Познато състояние!
08.10.2015 19:24
Здравей, Венетче!
Оловото тежи и ни принизява във всякакъв смисъл.
Кристални мечти; кристални обещания; звън от кристални чаши, обещаващ щастливо бъдеще ..., но оловото тежи ...
Кристалите имат памет, дано да помнят само доброто.
Хубава вечер и прегръдка от мен, мила!
цитирай
5. flymore - Вселената е с памет...
08.10.2015 21:34
Вселената е с памет, колкото и невероятно да е за мнозина. Кристалните помисли извисяват човека, оловните - принизяват. Душата боледува от оловото...
Мила Кате, благодаря за кристалното слово!:)
Прегръщам те за хубава вечер!<3
цитирай
6. katan - 5.flymore - Вселената е с памет...
08.10.2015 21:45
Здравей, Флайче!
Във всяко камъче и всяка капка роса има памет.
Много ми се иска кристалните мисли и мечти да се сбъдват!
Да не се превръщат в ОЛОВО, което всъщност също има памет и то много добра.
"Душата боледува от оловото..."
Вероятно, защото то тежи и ни дърпа надолу!
Прегръдка и от мен за здрава и спокойна нощ, миличка!<3<3<3

цитирай
7. ivoki - ЗА МЕН
09.10.2015 00:44
katan написа:
Иво! Благодаря ти!
Усмихнах се на коментара ти:)))).
За втори път ме защитаваш:))).
Няма смисъл, приятелю.
На едни им харесва, на други - не.
Хубава и топла вечер!

Постингите ти са с висока стойност !
цитирай
8. sande - Кристалът е преди всичко метафора ...
09.10.2015 07:16
Както и оловото.

На омразата, на войната, на смъртта.

В житейския смисъл тегобите тежат като олово в душата.

Но и без тях не може.
цитирай
9. katan - 7. анонимен - Здравей, Кате!
09.10.2015 09:09
Здравей, Диди! Липсваше ми!
Всичко е кристално, но постепенно душите ни загрубяват и натежават като олово.
Кое ги променя? Мисля, че ние самите ...
Кристална и от мен и хубав, безоловен ден!
цитирай
10. katan - 8. ivoki - ЗА МЕН
09.10.2015 09:11
Здравей, Иво!
Отново усмивка:))) с благодарност!
Хубав и топъл ден!
цитирай
11. katan - 9. sande - Кристалът е преди всичко метафора
09.10.2015 09:17
Прав си, Санде!
Метафора са и кристалът и оловото.
Кристалът е светлото очакване, мечтата, надеждата ...
Оловото - житейските тегоби и неволи, които бавно и полека натежават, натежават ...
Точно затова съм сложила най-напред Шостакович, а след това Вагнер.
Поздрави и хубав ден, приятелю!
цитирай
12. born - Много и различни изпълнения на Ride ...
09.10.2015 13:03
Много и различни изпълнения на Ride of the Valkyries съм слушал, но това е без съмнение най-съвършеното !
цитирай
13. katan - 13. born - Много и различни изпълнения
09.10.2015 13:54
Здравей, приятелю!
И аз така смятам.Затова избрах точно това изпълнение.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
14. tota - Мила, Катя!
09.10.2015 14:38
Поздрави за постига! Много често в живота се случва и кристалите и олово да носим едновременно в себе си. В живота има всичко, а и нещата в него се редуват. Затова и аз като Вени " вярвам във вълшебната сила на кристалите". Светлото очакване, мечтата, надеждата да са твои спътници!
Хубав ден, Кате! Прегръщам те!
цитирай
15. monaliza121 - Здравей, Кате!
09.10.2015 14:51
Оловото не звъни кристално, но тежи на мястото си и приземява... кристалното е крехко и лесно се чупи..
Оловен кристал:))
цитирай
16. vilish - Здравей, мила Кате!
10.10.2015 11:09
"Поради своята вътрешна съвършена симетрия кристалите са въплъщение на хармония и равновесие. Те са еталон за тази уравновесеност, към която Човек цял живот се стреми."
от нета ... :)
***
Когато натежи оловото, е добре да потърсим ( според мен ) блясъка на кристалите ... с душите си!
Топла прегръдка в дъждовния ден!
цитирай
17. katan - 15. tota - Мила, Катя!
11.10.2015 10:24
Здравей, Ати!
Извинение за закъснелия отговор!
Кристалните мечти понякога ги разбива оловото ... в гилза.
Не съм мечтателка, а реалист, но все се надявам, че кристалът, макар и крехък ще надделее над оловото.
Иначе си права, че носим и двете.
Всичко има в живота, но нека преобладава доброто!
Неделна прегръдка!
цитирай
18. katan - 16. monaliza121 - Здравей, Кате!
11.10.2015 10:27
Крехък е кристалът, Лизи.
Затова е скъп и трябва да го пазим.
Оловният кристал е доста по-евтин:).
Но съм съгласна, че оловото ни приземява.
Все пак нека да пазим кристала, защото оловото съвсем ще ни приземи.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
19. katan - 17. vilish - Здравей, мила Кате!
11.10.2015 10:34
Здравей, мила Вили!
Кристалите наистина имат съвършена вътрешна симетрия.
Всеки кристал има памет. Така и със солта и дори захарта, която според мен не е кристал в истинския смисъл на думата, но и тя "помни".
Всеки елемент има памет. Така е и с оловото.
Не знам защо, но него с свързвам с по-тъмни сили.
На теб светъл и прекрасен неделен ден с приятелска прегръдка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655616
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195527
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031