Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2014 10:03 - ПОЗДРАВ ЗА 76 666 - mrazekoff
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9315 Коментари: 35 Гласове:
43

Последна промяна: 17.07.2014 20:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Опитвам се да съживя традицията на поздравите, които си правехме преди.

Сега намерих повод – 76 666 гласа за блога ми.
Не отдавам голямо значение на числата, но това ми се стори интересно и реших да ви поздравя.
Поздравявам всички, които се отбиват при мен! Правя го с благодарност и от сърце.
Зад всеки глас стои приятел. Не казвам, че имам 76 666 приятели, защото многото, които имам тук гласуват по много пъти.
Имам си едни приятели, които всеки ден гласуват за мен, пишат ми коментари, а аз не винаги мога да отговоря със същото. Други не пишат коментари, но ми пишат на съобщения.
С едни се познавам лично и много добре от години, с други се чувам по телефона, с повечето се знаем само от тук, от blog.bg., но всички ви чувствам като реални приятели!
Благодаря ви, приятели и  не ми се „докачайте”, когато само гласувам, а не пиша коментар!
Чела съм някои от нещата по няколко пъти. Плакала съм или съм се радвала и усмихвала на прочетеното, но винаги съм била съпричастна с вас.
Сега ще напиша името на този, който е дал 76 666 глас – Стефан Мръзеков / mrazekoff  /

Бладодаря ти Стефане, на теб и на всички приятели, с които се познаваме от години или от скоро, но ви чувствам много близки!

Бъдете живи, здрави и много щастливи!

Поздравявам ви с няколко песни, които сами ще се сетите коя за кой е:) и с две мои картини, рисувани преди няколко години.

image


Да се поздравяваме и да се уважаваме - това не е ли много хубаво, приятели?












Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lion1234 - Привет Катя,
17.07.2014 11:20
Радвам се, че си в прекрасно настроение! От великолепните ти картини и чудесния ти музикален избор лъха ведрост и бодро настроение!
Още по-хубавото е, че пренасяш това бодро настроение и към нас, твоите приятели!
Специални благодарности за незабравимия Рей и плеядата виртуозни китаристи!
Усмихнат ден и Весело настроение!
цитирай
2. katan - 1. axbanana - давай ощеее
17.07.2014 11:22
Здравей,axbanana!
Постингът е за приятели:).
Не искам да избивам рибата, нека си плува в мътна вода:).
Всичко в постинга /без клипотата (хубава дума)/ са мои нещица.
Не давам много. По малко, но от цяло сърце!
Хубав ден и поздрави!

П.П. Повече няма да пускам твои коментари. Обещано!
цитирай
3. katan - lion1234 - Привет Катя,
17.07.2014 11:33
Здравей, скъпи приятелю!
първата ми картинКа е за всички приятели, с които по някакъв начин съм свързана.
За теб ще избера нещо СПЕЦИАЛНО, което съм рисувала преди известно време. Детска картинКа, подарена на Кристиян, но ще я посветя и на теб:) - отношение:).
Настроето ми е добро:).
Музиката е за различни хора. Познавам вкуса на много от приятелите си.
Затова съм сложила толкова "клипота" - за всеки да има:).
Исках да сложа още, но някой друг път:).
Радвам се, че си избра Рей Чарлз. И аз го обичам. Първата песен е за СТЕФАН, защото е МАЙСТОР.
Затова си позволих да сложа и моята картиКа "Боянската църква".
Прекрасен ден и много настроение и на теб,приятелю!
цитирай
4. shanzelize - Приятно ми е да чета такива неща
17.07.2014 12:45
Излъчват позитивна енергия.
цитирай
5. mrazekoff - Аз не съм си представял,
17.07.2014 13:02
че едно обикновено мое гласуване може да се превърне в един пост.
Аз не съм си представял, че едно мое гласуване може да се превърне и в такова внимание към моята скромна особа...
Благодаря, за вноманието и за това, че името ми беше вплетено под гласа ми за номер 76 666.
С нищо не съм заслужил ( според мен) това уважение, а още по-малко и това да към майстор....
Някакси напоследък от това мое прозвище не остана нищо, ама съвсем нищо и аз само съм си мислел, че у мен има нещо свързано с майсторството...
Както и да е - това е съвсем друга тема.
Благодаря, за уважението, проявено към моя глас.
Благодаря и за поздравите!
Катя, пожелавам ти н теб и на всички около теб много щастие и усмивки в това прекрасно лято!!!!
цитирай
6. katan - shanzelize - Приятно ми е да чета такива неща
17.07.2014 13:35
Здравей, shanzelize!
От всякъде ни залива и задушава негативна енергия.
Ние сме тези, които трябва да сме добри да не позволяваме на лошото да избуи!
Поздрвът е и за теб:)!
Хубав ден!
цитирай
7. katan - mrazekoff - Аз не съм си представял,
17.07.2014 13:50
Здравей, Стефане!
Скромността краси човека, но само до някъде:).
Ти си истински майстор!
Това, което съм видяла сътворено от твоите ръце е майсторски изпълнено.
Не се чувствай неудобно, че ние не сме дарени от Бога като теб!

Не се изненадвай, и че едно гласуване може да се превърне в постинг.
От всяко нещо може да се сътвори постинг.
Искам моите да са добронамерени, позитивни и приятелски.
Да казват:"Здравей, приятелю! Благодаря ти, че те има!"
Песента на Лили Иванова "Боянският майстор" и моята скромна картинКа "Боянската църква" са СПЕЦИАЛЕН поздрав за теб! Като за майстор!
"Бела съм, бела, юначе" е за Друг един мой много скъп приятел Васко ВЕНИНСКИ!
Днес се изненадах, че ти си 76 666, а не той:).
Обикновено гласувате за блога ми един след друг, но той почти винаги е преди теб:).
Всеки глас приемам като поздрав!
Благодаря на всички,които ме поздравяват!
Благодаря ти, Стефане за хубавите пожелания!
Нека и твоето лято е синьо, усмихнато и слънчево!

цитирай
8. distrelets - Прекрасен постинг, позитивен
17.07.2014 13:52
И ЗАРЕЖДАЩ! УСМИХНА МЕ! Избирам си всичко :-)))))), но най много картините ти и песента "Боянският майстор". Поздрави!
цитирай
9. katan - distrelets -
17.07.2014 13:56
Здравей, Диди!
Поздравът е за всички, които ми гостуват, а постингът е моята виртуална "почерпка":) за добре дощли!
Избери си всичко! Затова съм подредила "трапезата":).
Поздрави и на теб! Усмихнат ден и много позитивизъм!
цитирай
10. veninski - Доброто старо време. . . Бъди бла...
17.07.2014 15:20
Доброто старо време...
Бъди благословена, приятелко свидна! А на Стефан много здраве и орфеевска муза!
цитирай
11. katan - veninski - Доброто старо време. . .
17.07.2014 15:39
Здравей, Васко!
Вие със Стефансте винаги един след друг в гласуването за болога ми.
Раннобудни сте:).
Днес той те изпревари малко:).
За теб е моят СПЕЦИАЛЕН поздрав "Бела съм, бела, юначе", макар и не в изпълнението, което ти обичаш.
Доброто старо време! Тогава негодувах срещу тези поздрави, а сега изпитвам носталгия по тях!
При всичко, което се изипва сега "онова време" ми се струва "златно":).
Поздрави на Родопите, Павелско, теб и домочадието!

цитирай
12. paciencia - Поздрави, мила Катя!
17.07.2014 16:03
И аз наминах и се порадвах на сърдечните поздрави. Насладих се на картините ти. Послушах музика, има за всички вкусове. Особено ме развълнува „Бела съм бела юначе“. Благодаря за хубавата идея!
цитирай
13. katan - paciencia - Поздрави, мила Катя!
17.07.2014 16:22
Здраей, Вася!
Поздравът е за всички! За всички! За тези, които минават, четат, коментират, гласуват и за другите:).
Картинините ми са рисувани преди няколко години.
Ще ти издам една тайна:) /на уше:)/ - аватарът ми също е моя картина, рисувана по великолепния акварел на ненадминатия Константин Щъркелов.
"Бела съм, бела юначе" не може да остави равнодушен никой, който я чуе.
Сложила съм няколко изпълнения - за всекиго по нещо:).
Идеята не е моя.
Имаше такъв обичай преди няколко години - дасе поздравяваме по различни поводи.
Спомнихме си и с Васко Венински за "доброто старо втеме" с малко тъга и носталгия ...
Поздрави и хубав ден!
цитирай
14. veninski - 12. katan - veninski - Доброто старо време. . .
17.07.2014 16:56
katan написа:
Здравей, Васко!
Вие със Стефансте винаги един след друг в гласуването за болога ми.
Раннобудни сте:).
Днес той те изпревари малко:).
За теб е моят СПЕЦИАЛЕН поздрав "Бела съм, бела, юначе", макар и не в изпълнението, което ти обичаш.
Доброто старо време! Тогава негодувах срещу тези поздрави, а сега изпитвам носталгия по тях!
При всичко, което се изипва сега "онова време" ми се струва "златно":).
Поздрави на Родопите, Павелско, теб и домочадието!


Разбрах, че песента е за мен:) Пуснах си я. Сполай ти!
Иначе времето наистина бе златно...
Поздрави!
цитирай
15. katan - Този поздрав е
17.07.2014 16:56
СПЕЦИАЛЕН и за brym4ence87, който видях, че е "закръглил" числото на 76 700.
Благодаря ти, приятелче!
Не ме подминаваш никога!
Хубав ден и много настроение!
цитирай
16. katan - 15. veninski - Доброто старо време.
17.07.2014 17:18
Знаех, че ще си познаеш поздрава, Васко!
Писах в коментар на Стефан, писах и на теб, но бях сигурна, че вече си си я познал:).
Позна ли в постинга и думите за теб?
Не съм ти писала коментар за "Хаир"-а, защото бях писала в предишните публикации, които така мистериозно изчезнаха, а не искам да се повтарям.
Тежко, трудно време е било!
Въпреки всичко е имало, другарство, севда, хоратата са се миловали до старини...
Очаквам "Моята старовремска сватба" - мисля, че така беше заглавието. Останаха ми в сърцето дядо Стоил и баба Босилка, ако не бъркам имената:).
Не бъркам чувството обаче, което остават у мен твоите разкази и герои!

За времето, за което пишем тук в блога, наистина беше добро, направо златно!
Поздрави!
цитирай
17. makont - Ти носиш светлина,
17.07.2014 22:53
това е призвание. От нищо да ни накараш да се усмихнем. Красиво рисуваш, Катя. Благодаря ти за позитивизма! Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
18. onlyfun - katan,
17.07.2014 23:05
Има и други хора, които помнят вдетиняването на пенсионерите в сайта.)))))))))))))
Минава ли ти през ума, че подобни нелепи чествания са твърде смешни? Да поздравиш някого по повод рожден ден е едно, но да празнуваш нам си колко кликвания върху блога е направо тъпо. Връх е и съждението: "Да се поздравяваме и да се уважаваме", сякаш без подобни постове уважението е изключено.))) Виждам, че суетата не е подминала никого и доста от старите (предимно на години) блогъри са откликнали с благодарности. Аз помня времето, когато подобни постове заемаха пръва страница и направо се превивах от смях, щом ги зърнех. Не казвам, че сега положението е по-добро. Предимно блогови войни и извънземни оглавяват класациите, но ти явно си закопняла да видиш името си отгоре. Ха, честито!))))))))
Чета лигавите благопожелания и ми иде да вия. От притворството, т.е. лицемерието, извиращо зад всяка дума. Няма такава държава.)))))))))))

Почесването на егото е основата на желанието ти да възродиш (каква дума само)))) "блогова традиция". Традициите вече не са това, което бяха. Приспособявай се, макар и да ти е трудно.

Спомням си, че и при теб има модерация, и дори този коментар да не види бял свят, ще е добре дори само ти да си го прочела.
цитирай
19. tit - поздравления, Кате!:))
18.07.2014 00:27
Толкова много неща спомня твоя блог!
Няма нужда да се вайкаме - всеки да я кара като може, ако повече можещи пишат и постват, сайтът има шанс!:))
цитирай
20. stela50 - Тези дни често си мислех за доброто старо време, Кати...
18.07.2014 03:49
Дори съм подготвила нещо, не зная дали ще го пусна,
също носи настроението от първите години и поводите
за поздрави, които бяха като ритуал на блога... всъщност
да, цифрите бяха само повод за празнуване.
Благодаря за хубавите картини, чудесната музика
и добри думи... от известно време се налага да спазвам
определени правила и режими, за кратко влизам в блога
и сигурно пропускам интересни неща, радвам се,
че спрях на твоята страница и се върнах към приятни
спомени и настроения.
Поздрави и прегръдки !
цитирай
21. iliada3 - Чудесно е когато има приятелски ...
18.07.2014 07:19
Чудесно е когато има приятелски отношения в блога!Чудесно и когато се пазат траздициите в блога!
Поздрави и от мен,мила!Хубав ден!
цитирай
22. katan - 18. makont - Ти носиш светлина,
18.07.2014 10:15
Здравей, Майски!
Радвам се, че така си възприела постинга ми!
Пожелавам ти много настроение и усмивки!
Слънце и сверлина ще има в края на седмицата или най-късно в понеделник. Синоптиците го ОБЕЩАХА:).
Прегръщам те!
цитирай
23. katan - Здравей, onlyfun!
18.07.2014 10:22
Не знам дали да те приема само като шега?
Много хора сме тук от доста години и помним много неща.
Не си спомням обаче, тези т.н."поздравчета" да бяха приоритетни само за вдетинени пенсионери.
Напротив,"вдетинените пенсионери" пишеха много смислени неща,а младите пускаха "поздравчета", които нямаха нищо общо с този мой поздрав.
Не се оправдавам. Не искам и да "възраждам"нещо. Не си прочел/а достатъчно добре.
Искам да се подобри микроклимата в нашето малко общество. Наистина точно така съм написала: "Да се поздравяваме и да се уважаваме". Предпочитам да е така, вместо да се ругаем и обиждаме на възраст, външен вид и други второстепенни белези.
Не празнувам "кликове". Поздравявам приятели, които уважавам.
Иска ми се да ти кажа, че възрастта не е порок, тя е предимство за тези, които имат нещо под косата си. С годините човек става по-мъдър, по-толерантен и по-отстъпчив.
Притворството, лицемерието, злобата, омразата, егоизма, себепоказването, суетата, лигавенето /дори, когато бях на 20години/ не са ми познати. Ти къде ги видя? Бих искала да имам по малко от всяко, но нямам.
Преди години много ме дразнеха постове с поздрави! Написала съм го няколко пъти в коментари, но сега ги предпочитам пред блоговите войни и извънземните, предпочитам да кажа:"Здравей! Как си приятелю?"Вместо да отговарям на безпочвените ти нападки.
Не копнея за Първа страница!
Направих си труда и видях, че имам 169 бр. публикации на Първа. Имам и над 50 деактивирани, които са били на лелеяната от теб Първа.
Ще кажа за не знам кой път, че аз моите 15 минути слава съм си ги получила преди много-много години.
Егото ми е твърде малко. По това, което пишеш на края /Спомням си, че и при теб има модерация/ би трябвало да знаеш това. Би трябвало да знаеш, че въпреки модерацията пускам всеки коментар и отговарям, стига коментарът да не е откровено циничен и вулгарен.
Аз се радвам на успехите на другите.
Ти пишеш, че доста от старите (предимно на години) блогъри са откликнали с благодарности.
цитирай
24. katan - onlyfun - продължение
18.07.2014 10:27
Ако визираш Венински и Мръзеков те моля да им се извиниш! Не тук, защото повече няма да ти отговарям, а на тях лично. Пожелавам ти да достигнеш тяхното ниво на творчество!
Накрая ще ти пиша, че обичам критични коментари, но твоят не е такъв, а си е чиста проба злобарщина и обидност. В мое лице ти обиждаш не само мен, а много хора, които са доказани творци.
/Не слагам себе си до тях, би било некоректно/, аз все още съм на себе си и си знам мястото.
Поздрави и хубав ден от мен! От себе си – постарай се да виждаш доброто и у другите!
Светът не започва и не свършва с нас! Освен това за всеки има място под слънцето, стига да си го намери!

цитирай
25. katan - 20. tit - поздравления, Кате!:))
18.07.2014 10:31
Здравей, Теди!
И блогът ми и аз помним много неща и понякога ги напомняме:).
Всеки да я кара, както може това наистина го правиМ.
По-добре е да пишат и постват тези, които наистина могат. Тогава блогът ще е много по-приятно място.
Поздрави!
цитирай
26. katan - 21. stela50 - Тези дни често си мислех за доброто старо време, Кати...
18.07.2014 10:40
Здравей,мила Таня!
Да, преди години си намирахме поводи за поздрави, изпълнени с истински добри чувства.
Благодаря ти, че си намерила време да се отбиеш при мен и двете като "стари пенсионерки":)/това е само шега, провокирана от един коментар да си спомним едно далечно-далечно време от преди 5-6 години!
Ще ми е интересно да прочета твоето виждане в твой постинг за "онова време".
Пусни го!
Пожелавам ти да си здрава и времето, в което трябва да спазваш определен режим бързо да отминава!
Поздрави и сърдечна прегръдка!
цитирай
27. katan - 22. iliada3 - Чудесно е когато има приятелски
18.07.2014 10:44
iliada3 написа:
Чудесно е когато има приятелски отношения в блога!Чудесно и когато се пазат траздициите в блога!
Поздрави и от мен,мила!Хубав ден!


И аз мисля като теб, затова направих този постинг.
Омръзнаха ми скандалите, заяжданията на дребно. Иска ми се да си кажем само едно"Здравей, приятелю!", което сгрява душата.
Поздрави и хубав ден и от мен!
цитирай
28. faktifakti - поздрав и от мен
18.07.2014 14:19
за чудесните ти постинги и позитивния ти дух.
с пожелание за много творчески успехи.
цитирай
29. katan - faktifakti -
18.07.2014 16:44
Много си мила, Фактче!
Благодаря ти!
Оптимизмът и позитивния дух са заразни:). Внимавай:)!
Поздрави и усмивки!
цитирай
30. metlichina - благодарпя....
19.07.2014 17:05
за хубавите думи, прекрасната музика... топъл
дъждовен поздрав и за теб..
цитирай
31. katan - metlichina - благодаря....
19.07.2014 17:20
Здравей, Метличинке!
Открих те преди малко!
Много ми хареса последното ти стихотворение за пенелопите! Много ми хареса!
Може би ми напомня на мен самата, може би на много други.
Толкова хубаво, топло, нежно и с недоловима тъга си го написала, че ме очарова.

Благодаря ти за добрите думи за постинга ми, който беше обруган от два ника.

Хубав ден и топъл поздрав и от мен /без дъжд все още:)/!
цитирай
32. tota - uате, колко хубаво си го казала само?
23.07.2014 11:28
"Да се поздравяваме и да се уважаваме - това не е ли много хубаво, приятели?"
Прекрасно е! Нека носим себе си духът на старото време в блога!!

Поздрави и прегръдка от мен за хубавия постинг, посветен на Стефан и на приятелите
!
цитирай
33. priqtel12 - Поздрави за теб, Стефан и Васил,
03.08.2014 20:17
както и за всички приятели тук в блога. Наистина хубаво беше 'онова' време.
цитирай
34. katan - 33. priqtel12 - Поздрави
05.08.2014 10:15
Здравей, Ивче!
Доста станахме тези, които с носталгия си спомнят "онова" време.
Не беше Рай, но поне не беше Ад.
Хубав ден!
цитирай
35. katan - 32. tota -
05.08.2014 10:18
Здравей, Ати!
Пуснах коментара ти точно преди да тръгна за кратка ваканцийка.
Сега ти отговарям с благодарност, че споделяш мислите ми!
Хубав август и пожелание за прекрасна ваканция и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5676818
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196231
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930