Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2014 12:57 - ПОЗДРАВ ЗА kostadin И ЗА ВСИЧКИ ВАС, ПРИЯТЕЛИ!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10932 Коментари: 32 Гласове:
42

Последна промяна: 14.04.2014 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Спомняте ли си „доброто старо време” тук, в blog.bg?
Тук всички бяхме добронамерени и уважителни един към друг.
Нямаше ругатни, обидни думи, а за цели обидни постинги да не говорим!

Е, не всички бяха такива, имаше и по някое „зрънце”, което беше „нефелно”, но това беше рядкост.
Правехме си подаръци с повод и без повод /т.е. поздравявахме се с песен, клип, линк към някоя интересна картина, снимка, статия .../.
Малко ми е тъжно, че пиша в минало свършено време...
Преди известно време Венински - veninski  и аз дори се опитахме да възродим традицията, но не стана така, както трябваше.
Снощи по някое време влязох в блога си и видях  74 500 – това беше гласът на един човек /не казвам  ник, а именно човек!/, който от скоро чета - Костадин -  kostadin.

Искам да го поздравя специално с нещо, което се надявам да му хареса!
Не си мислете, че поздравът е САМО и ЕДИНСТВЕНО за него!
НЕ!
Поздравът е за всички, които се отбиват, четат и слушат моите нещица.
Поздрав за Костадин и за всички вас, приятели!Поздравям се и аз, защото харесвам това, с което ви поздравявам!
Бъдете здрави, добронамерени и с открити сърца. Така ви пожелавам да сте щастливи!




                                                        image













Гласувай:
43



1. stela50 - Благодаря, Кати... чувствам се поздравена...
14.04.2014 13:14
Топло и сърдечно звучат думите ти... Искрени и добри са пожеланията ти.
все още пазим мисли и чувства от онези дни... от старото време в блога...
А поздравът е прекрасен, великолепни изпълнения си избрала,
любими и незабравими... като дните на приятелства и красиви споделяния.
Развълнува ме, мила... Прегръдки !
цитирай
2. katan - 1. stela50 - Благодаря, Кати... чувствам се поздравена...
14.04.2014 13:35
Здравей, мила Таня!
Поздравена си от цялото ми сърце!
Думите ми са искрени, както винаги, знаеш го.
Мисля си, че и двете изпълнения са прекрасни и не сложих знак на нито един.
Не можах да избера:) един от двата.
Помислих си, че който иска да чуе един ВЕЛИКОЛЕПЕН Леонид Коган и "Кампанелла"-та на Паганини ще се спре и ще послуша с удоволствие.
Една вълнуваща Людмила Зикина, подкрепена от Любе също е голямо преживяване.
Поздрави и прегръдки, Танечка!
цитирай
3. tera - Здравей, Катя
14.04.2014 14:26
Ами аз съм преди тебе тук и никога не е било бонбонено розово и чудесно отвсякъде :)
Това е писано през 2007 година:
http://tera.blog.bg/drugi/2007/06/03/jitie-na-bloga.76679?reply=258323

Разликата е, че тогава имаше много по-интересни, културни и интелигентни хора. Сега тука се напълни с доста долна паплач, това е проблемът.

Страхотен Паганини! :)
цитирай
4. katan - tera - Здравей, Катя
14.04.2014 15:02
Здравей, Тера!
Аз те заварих тук, ти си по-отдавнашна :) от мен.
За розово, бонбонено и други лепкави сладости не е било, но не беше като в последно време.
Спомняш ли си някой, някога да е псувал така каруцарски, както се случва сега?
Пък и има една лека носталгия по "доброто старо време", когато тук имаше наистина много интересни и интелигентни хора.Имаше интересни неща за четене.
Сега ми се случва с месеци да не влизам ...

Поздравявам те, "стари мой приятелю", с Паганини и Коган!!
цитирай
5. makont - Здравей Катя,
14.04.2014 16:39
обещавам да бъда такава, каквато ти пожела. Старая се, все пак! Много усмивки от мен и не тъгувай, това "доброто старо време" ми звучи, сякаш остаряваме, а ние младеем, нали така. Трябва да свикваме с новодомците в блога и да ги приемаме с всичките им чудатости. Просто всеки от нас си има своите почитатели и приятели и това стига. Прегръщам е и ти желая Светли празници!
цитирай
6. mt46 - ...
14.04.2014 16:55
Каквото и да кажа /или напиша/, все ще е грешно или неуместно за някои...
цитирай
7. donchevav - Поздравления, Катя, за идеята! Аз ...
14.04.2014 17:12
Поздравления, Катя, за идеята! Аз съм само от два месеца в блога, но съм толкова приятно изненадана. Вече имах възможност да споделя пред Benitta колко съм щастлива, че в труден момент, в който плахо пристъпих в това чуждо за мене пространство, изведнъж бях обградена от толкова специални хора - одухотворени, интелигентни, добронамерени и - талантливи.И се чудя - къде съм била досега, какво съм правила, като не съм била в блога. Вярно, срещнах вече и неща, които ме озадачават /ама може ли така!?/, но нали съм нова - нямам право да коментирам или да си правя прибързани изводи.
От сърце ти благодаря - на тебе, Катя, и на всичките приятели в блога. С вас ми е не просто приятно да общувам, вие изпълвате със смисъл присъствието ми тук и ми давате сили и кураж да гледам позитивно на проблемите си и на света въпреки всичко. Поздрави!
цитирай
8. katan - 5. makont - Здравей Катя,
14.04.2014 17:37
Здравей, Мая!
Ти си такава и без моите пожелания:))), но с тях ще си още по- :)))).
Не тъгувам по отминалото време, а по доброто отношение и уважение, което имаше тук.
Не сме стари, моля те:))).
Аз преди няма месец станах на 16:))).
Има новодомци, които обсебват, а не е приятно.
Ние сме щастливци - имаме си нашия приятелски кръг и на мен лично ми стига и ми е приятно.
Лека СТРАСТНА СЕДМИЦА и благословен ВЕЛИКДЕН!
Прегръщам те.


цитирай
9. katan - 6. mt46 - ...
14.04.2014 17:39
mt46 написа:
Каквото и да кажа /или напиша/, все ще е грешно или неуместно за някои...


Не е така, Маринче!
Знаеш моето уважение към теб, което изпитвам до ден-днешен.
Имам една забележка, която няма да споменавам, защото ти си я почувствал.
Поздрави!
цитирай
10. katan - 7. donchevav - Поздравления, Катя, за идеята!
14.04.2014 17:52
Здравей, Венетче!
Идеята не е моя. Тя е стара, стара ..., колкото блога може би.
Когато се регистрирах тук се чувствах почти като теб - зарадвана, щастлива!
Посрещнаха ме две деца /е, не съвсем деца, но за мен са такива:)/, които ме напътстваха за порядките в blog.bg.
Те бяха първите, които ми пишеха коментари и ме насърчаваха да пристъпвам смело /на мен смелост не ми липсва, но на чуждо място трябва да се огледаш/.
Първият окуражителен коментар, който получих извън кръга ни беше от Тера /tera/.Тя вероятно е забравила, но аз винаги помня доброто.
Събирахме се на презентации на книги на съблогери, на срещи по разни поводи.
Запознах се с хора от кръв и плът.
С много станахме приятели не само виртуални.
С няколко сме си гостували и да знаеш колко е приятно да виждаш в човека срещу теб точно това, за което си го приел. Много е приятно! Много!
Ти ме развълнува с коментара си, защо ми припомни хора, които ги няма вече,а трябваше да тук, сред нас.
Пожелавам ти хубава и уютна вечер!
цитирай
11. born - Благодарско за хубавите клипове и ...
14.04.2014 17:54
Благодарско за хубавите клипове и хубавите думи. Но не съм съгласен някой да ме ругае - независимо по какъв повод, а аз да подлагам и другата бузка. Уверявам Ви, че никой нормален блогър няма да използва ругатни и обиди, ако не е предизвикан по някакъв начин. Но какво да кажем - и как ? Радой Ралин го е дефинирал : " Човек е сложен - сутрин набожен, вечер - разложен ."
цитирай
12. born - обещавам да бъда такава, каквато ти ...
14.04.2014 17:57
makont написа:
обещавам да бъда такава, каквато ти пожела. Старая се, все пак! Много усмивки от мен и не тъгувай, това "доброто старо време" ми звучи, сякаш остаряваме, а ние младеем, нали така. Трябва да свикваме с новодомците в блога и да ги приемаме с всичките им чудатости. Просто всеки от нас си има своите почитатели и приятели и това стига. Прегръщам е и ти желая Светли празници!

Напълно съм съгласен с тази позиция - само една забележка: вместо думата "чудатости", точният термин е "идиотщини". Поздрави.
цитирай
13. katan - born - Благодарско за хубавите клипове
14.04.2014 18:04
Здравей! Не обичам "ВИ" предпочитам "ти":).
Радвам се, че ти са харесали. Няма как да е иначе - това са титани в жанра си.
Мен лично никой не ме е ругал, ако изключим едни профили, които искаха да защитят Патрашкова за едно недоразумение - там един профил ме наричаше "Селянинът с колелото", но съм сигурна, че изобщо не беше чувал/а за Георги Мишев.
Това са отминали времена. Профилите изчезнаха, както се и появиха - за ден-два:).
Е, не съм съгласна за предизвикването!Не съм!
Има начин да се справи човек без ругателства и обиди, стига да иска.

За Радой Ралин няма какво да кажа:))) - той просто е гениален, както и тук: "Човек е сложен - сутрин набожен, вечер - разложен ."

Поздрави и хубава вечер!
цитирай
14. katan - born - born
14.04.2014 18:08
makont написа:
обещавам да бъда такава, каквато ти пожела. Старая се, все пак! Много усмивки от мен и не тъгувай, това "доброто старо време" ми звучи, сякаш остаряваме, а ние младеем, нали така. Трябва да свикваме с новодомците в блога и да ги приемаме с всичките им чудатости. Просто всеки от нас си има своите почитатели и приятели и това стига. Прегръщам е и ти желая Светли празници!

Напълно съм съгласен с тази позиция - само една забележка: вместо думата "чудатости", точният термин е "идиотщини". Поздрави.

С този коментар ме накара да се усмихна, защото се сетих, че "всеки си е башка луд":)))).

Поздрави!
цитирай
15. swanlake - Da beshe hubavo Kate. . Az zatova ...
14.04.2014 18:13
Da beshe hubavo Kate.. Az zatova krotko arhivirah vsichko I tiho izcheznah zashtoto izprostiavaneto ne mi e trupka:( Radvam se che te poznavam sluncheva - ta makar I samo virtualno :)
PS Idva sezona na bozurite otnovo :)
цитирай
16. katan - swanlake - Da beshe hubavo Kate.
14.04.2014 18:23
Здравей, мила, мила Светле!
Да знаеш колко се радвам, че се обади!
Да знаеш колко е шуто в твоя блог - минавам, гласувам, а ти не си там.
Да, хубаво беше, усещаше се един задружен, приятелски дух тук.
Надявам се да се възроди - има много положителни и талантливи хора в момента.
И аз се радвам, че те познавам, мила Светле, познавам чувствителната ти и носталгична душа...
Върна три години назад с това изречение - с божурите от Охрид и с всичко друго.
О, едва сега прочетох, че и ти ги споменаваш!
Идва им сезона и винаги ми напомнят за теб.
Изпращам ти една топла, приятелска прегръдка с цвят и аромат на божур!
Дано дойде скоро при теб!
Липсваш ми!

цитирай
17. kostadin - Добър Вечер, Катя ! Искрено ти ...
14.04.2014 18:48
Добър Вечер,Катя !
Искрено ти благодаря за песните и цигулковото изпълнение.
Бъди здрава и весела !
цитирай
18. katan - kostadin - Добър Вечер, Катя !
14.04.2014 19:12
Добър вечер и на теб, Костадин!
Радвам се, че ти е харесал поздрава ми!
Много здраве и хубава вечер ти пожелавам!

цитирай
19. kasnaprolet9999 - Така бешер но с простотията трябва ...
14.04.2014 19:38
Така бешер но с простотията трябва да се воюва, а не да я подминаваме, все едно я няма, защото тя превзе блога и много хора си тръгнаха обидени. Така се прави:
http://mileidi46.blog.bg/hobi/2014/04/12/shizofrenichkata-ludis.1256477#last_comment
цитирай
20. katan - kasnaprolet9999 - Така беше, но с простотията трябва ...
14.04.2014 20:18
Аз съм безсилна.:(
Воювам, воювам, но тя продължава да се шири /не говоря само за blog.bg., а за цялото ни "общество"/.
Простотията се превърна в държавна политика.
Налагат ни я, а който много "рита" излиза, че не е модерен или демократ!:(((.
Много хора си тръгнаха за съжаление.
Видях го при mileidi46, но не успях да го прочета.
Ще го направя някой път.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
21. megg - Добър вечер, Кате мила! :)
14.04.2014 20:45
Четох с удоволствие ( Стана ми много мило.), слушах с наслада... какво му трябва на човека ... добронамереност, приятелски усмивки, добри срещи, мили на сърцето хора... И усещането, че едно четирилистна тревица може да те накара да погледнеш света с други очи, и една мъничка крилата душица на точици да ти покаже колко красота има край теб! :)
Прегръдки, Кате!
цитирай
22. katan - 21. megg - Добър вечер, Кате мила! :)
14.04.2014 21:43
Добър вечер, миличка Мег!
Какво му трябва на човека всъщност?
Малко хубава музика, приятелска усмивка, добра дума, неочаквана среща с приятел.
Красотата е около нас, но трябва да имаме очи да я видим, да я почувстваме и да й се зарадваме.
Видим ли и четирилистната тревица и една мъничка крилата душица на точици, разбираме, че сме щастливи!
Преди малко се "срещнах" с една приятелка CONDOR46 - http://condor46.blog.bg/izkustvo/2014/04/14/na-brega-na-rekata.1257048
Твоите думи, "срещата" с Ружа и ... вечерта ми доби хубав цвят.
Прегръщам те с обич, Мег!
цитирай
23. veninski - Доброто старо време. . . Поздрави от ...
15.04.2014 06:31
Доброто старо време... Поздрави от Родопите!
цитирай
24. katan - 23. veninski - Доброто старо време. . .
15.04.2014 22:01
Доброто старо време. може би има и доза носталгия?
Поздрави на Родопите!
цитирай
25. planinitenabulgaria - Блогът стана огледала на държавата:
16.04.2014 12:20
В него нацръкаха ченгета и те се внедриха. Представят се за глупаци, за бетонни глаи, но когато получат задача от Центъра, изпълняват я точно. По делата им се разпознават. Ченгета са начело на държавата и никога не са изпускали управлението, те вече са и в Блог. бг. Преди минута публикувах нещо на тази тема. Тези изроди целенасочеено насажда омраза в блога. Те са много по-опасни от тези, които са се родили лоши, както порът, за да смърди. Тези са разработвани за такива, но първо са показали, че в тях има почва за култивиране на омразата.
Поздрави,
Коста
цитирай
26. priqtel12 - Благодаря за поздрава!!!!
16.04.2014 14:25
Хубави празници, Катя!
Прегръдки от мен!
цитирай
27. katan - 25. planinitenabulgaria - Блогът стана огледала на държавата:
16.04.2014 19:58
Прав си, Коста! Прав си!
Днес в големия дъжд ходих на зъболекар.
Пътното платно беше като река, тротоарът- въз тесничък, колите като на състезание и ме направиха вир-вода.
Отгоре вали силно, но не чак толкова, а от страни - все едно те заливат с маркуч с голям цолаж с ледена вода.
На една кола, която караше малко по-прилично се помолих с ръце и с чадър да отиде по в страни, че гьолът беше почти като езеро, а водачът направи точно обратното - даде газ и дойде почти до мен. Намокри ми дори шапката! Обувките,
дънките и шапката ми станаха бербат, добре, че бях с кожено яке, иначе не знам какво щеше да стане.
Блогът е огледало на субкултурата на псевдодемократичното ни общество.
Злоба, омраза и "надцакване" навсякъде в реалния живот, за виртуалния не мога да твърдя със сигурност, но и тук не е по-розово.
Единственото предимство на виртуала е, че можеш да излезеш сух и повече да не се върнеш, в реалния живот е невъзможно да излезеш сух - в пряк и преносен смисъл.
Поздрави и хубава вечер, Коста!
цитирай
28. katan - 26. priqtel12 - Благодаря за поздрава!!!!
16.04.2014 19:59
Светли празници и на теб, Ивче!
Топла прегръдка и от мен!
цитирай
29. kostadin - Не е възможно да си сух щом си влязъл в ...
17.04.2014 00:34
Не е възможно да си сух щом си влязъл в блога .
Сух съм когато съм всред природата.Сух съм когато мога да се занимавам с това което ми харесва.
цитирай
30. alchemist - Спомням си, че едно време в блога, ...
17.04.2014 11:29
Спомням си, че едно време в блога, беше някак по-иначе. Нямаше толкова злоба и такива неща.
цитирай
31. teodordetchev - Изкуството да се абстрахираш е ценно и в блог.бг
21.04.2014 23:47
Христос воскресе! Бъдете всички живи, здрави и благоденствуващи !

Блог.бг съвсем не е най-лошото място, където човек може да попадне. Форумните пространства под отделните статии в различните много посещавани сайтове като news.bg , mediapool.bg , сайтът на вестник "Сега" са истински сборища на хейтъри и хора с "многоетажни" комплекси, граничещи с психопатия.

Но какво пък? В крайна сметка, пишем защото смятаме, че имаме да кажем нещо. За мен отдавна мнението на ограничен брой читатели, между които и съдържателката на този блог е по-важно от оценката на "широките хейтърски маси". Така че, просто да заложим на изкуството да се абстрахираме от плискащите се вълни на ненавистта във всичките й форми и да казваме, каквото имаме да казваме.
цитирай
32. katan - 31. teodordetchev - Изкуството да се абстрахираш е ценно и в блог.бг
22.04.2014 13:36
"Христос воскресе! Бъдете всички живи, здрави и благоденствуващи !

Во истина воскресе, приятелю!
Да бъдат пожеланията ти! Амин!

Да се абстрахирам от много лошотия ми е станало почти втора природа:(.
На мен и на мнозинството от българския народ. Иначе не бихме оцелели до днес.
Да, форумите са психопатични.
Отказах се да коментирам там след една конкретна трагедия, за които повечето злорадстваха и проклинаха до 9-то коляно.
"Многоетажни" комплекси или платени хейтъри - все едно, лошото е , че се насажда злоба и омраза, които ще унищожат и малкото човещина останала у хората.
Да заложим на изкуството, казваш.
Да заложим, съгласна съм!
Но чалгата е изкуството на днешния ден:(.
Да не се разпростирам много, защото може да напиша реферат по темата:).

Благодаря ти от името на "съдържателката на този блог", чието мнение цениш:).
Знай, че и тя цени твоето:) и то много повече, отколкото показва:).

Поздрави!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5673513
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196178
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930