Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 11:15 - Силен, не СИЛОВ?!
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20679 Коментари: 50 Гласове:
55

Последна промяна: 13.03.2013 11:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гаф след гаф.
Приемане-предаване като за вечни времена.
Не разбрах това СЛУЖЕБНО правителство ще векува ли или е само за 2-3 месеца?!
Сервилност и лакейство, благодарности за успеха?!?!?! на предишното /бойко-бойното/ правителство.
Три вице-премиера!!! на фона на мизерията. 
Първият вице естестествено е по инфраструктурата. 
Социалният е след магистралите.
Тези магистрали доведоха до сегашното положение.
Социалният елемент не е толкова важен! 
Нали?
И този Пинокио кога ще се срещне с феята със сините коси?!
Кога ще стане нормално момче, а не само произведение на Джепето?
На мен ми омръзна. За вас не знам.




Тагове:   гаф,   важен,   конци,   сервилност,   векува,


Гласувай:
61



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkaloto - Най-важен е този който управлява ...
13.03.2013 11:36
Най-важен е този който управлява "електронното правителство".Поздрави!
цитирай
2. анонимен - Гаф след гаф...
13.03.2013 11:37
Оставаме с надежда. Поздрави, Кате! ;)
цитирай
3. mt46 - Редно би било
13.03.2013 11:45
правителството да е непартийно или да е разноцветно партийно...
цитирай
4. jivi93 - ***
13.03.2013 11:49
gogi6666 написа:
Оставаме с надежда. Поздрави, Кате! ;)

И аз се надявам нещо хубаво да се случи! Ако не сега, то поне след 2 месеца. :) Поздрави!
цитирай
5. faktifakti - за наглостта им граници няма.
13.03.2013 11:52
пак ни прецакаха.
цитирай
6. makont - Не феята със синте коси,
13.03.2013 12:33
цяла каруца фей, препускаща по магистралата към нас, няма да ни оправят. Имам чувството, че животът ни е спрял. Дори не ми стигат сили вече да се ядосвам. Гледах ги вчера новичките, как мигаха като плъшоци. Те изобщо знаят ли с какво се захващат, или пък са прекалено наясно???
цитирай
7. katan - 1. mitkaloto - Най-важен е този който управлява
13.03.2013 13:13
mitkaloto написа:
Най-важен е този който управлява "електронното правителство".Поздрави!


Важни сме ние, хората /народът, обществото, ЕЛЕКТОРАТЪТ/.
цитирай
8. katan - 2. gogi6666 - Гаф след гаф.
13.03.2013 13:14
gogi6666 написа:
Оставаме с надежда. Поздрави, Кате! ;)


Надежда в хаоса?!
цитирай
9. katan - 3. mt46 - Редно би било
13.03.2013 13:15
mt46 написа:
правителството да е непартийно или да е разноцветно партийно...



То е експертно! Лично е оценено от Пинокио.
цитирай
10. katan - 4. jivi93 - ***
13.03.2013 13:19
jivi93 написа:
gogi6666 написа:
Оставаме с надежда. Поздрави, Кате! ;)

И аз се надявам нещо хубаво да се случи! Ако не сега, то поне след 2 месеца. :) Поздрави!


Ех, Живи!
Надеждата беше по улиците.
Ако днес т.н. уличници не са на улиците /площадите/ след два месеца окопаването ще е завършено.
цитирай
11. katan - 5. faktifakti - за наглостта им граници няма.
13.03.2013 13:20
faktifakti написа:
пак ни прецакаха.


Струва ми се, че имат нужда от огледало на ... съвестта.
цитирай
12. katan - 6. makont - Не феята със синте коси,
13.03.2013 13:23
makont написа:
цяла каруца фей, препускаща по магистралата към нас, няма да ни оправят. Имам чувството, че животът ни е спрял. Дори не ми стигат сили вече да се ядосвам. Гледах ги вчера новичките, как мигаха като плъшоци. Те изобщо знаят ли с какво се захващат, или пък са прекалено наясно???


Вероятно са прекалено наясно, затова бяха на "червения килим".
ПЛЪШОЦИ е идеално казано!
цитирай
13. liliyanaandreeva - Дано да векува! Щом няма да праща ...
13.03.2013 17:21
Дано да векува! Щом няма да праща войници извън България и други такива извратености! Да векува!
цитирай
14. stela50 - Споделям написаното от теб, Кати ...
13.03.2013 17:37
Почувствах се виновна като свидетел на предаването - приемане ...
и много тъжна ... а може би все пак ще се случи нещо хубаво ?!!
Поздрав !
цитирай
15. monaliza121 - Омръзна ли ти?
13.03.2013 18:12
На мен толкова, че и коментар не искам да пиша.:(
цитирай
16. kamosutrov - Знаете ли, че през 1971 г. другарите прибраха в бюджета всичко от осигурителните фондове
13.03.2013 18:15
Преди това прибраха всичко натрупано до 9 септември, заедно с даренията и сумите за стипендии.
Как не се сети някой да ги попита за това? Вместо сега пенсиите на нашите родители /и нашите бъдещи/ да са нормални по размер. Дружеството на македонските просветители е внесло в ... не помня банката, пари за стипендии на 5 момчета, при условие да станат учители. Разбирате ли? Всяка година по 5 даскала на фронта. Това са били частни пари.
цитирай
17. lion1234 - ,,Сервилност и лакейство...''
13.03.2013 19:43
Това правителство си е чиста ,,служебна'' победа на силовия играч Борисов. Жалка картинка!
цитирай
18. mariniki - омръзна ми...
13.03.2013 19:43
и още как...
цитирай
19. katan - 13. liliyanaandreeva - Дано да векува!
13.03.2013 19:51
liliyanaandreeva написа:
Дано да векува! Щом няма да праща войници извън България и други такива извратености! Да векува!



Е, служебно е по формат все пак:).
цитирай
20. katan - 14. stela50 - Споделям написаното от теб, Кати
13.03.2013 19:53
stela50 написа:
Почувствах се виновна като свидетел на предаването - приемане ...
и много тъжна ... а може би все пак ще се случи нещо хубаво ?!!
Поздрав !


Срам ме беше, Таня!
Чак толкова не бях очаквала:(.
Дай Боже, да се случи и нещо добро!
Поздрави и на теб!
цитирай
21. katan - 15. monaliza121 - Омръзна ли ти?
13.03.2013 19:54
monaliza121 написа:
На мен толкова, че и коментар не искам да пиша.:(


И още как!
Омръзна ми до болка.

цитирай
22. katan - 16. kamosutrov - Знаете ли, че през 1971 г. другарите прибраха в бюджета всичко от осигурителните фондове
13.03.2013 19:57
kamosutrov написа:
Преди това прибраха всичко натрупано до 9 септември, заедно с даренията и сумите за стипендии.
Как не се сети някой да ги попита за това? Вместо сега пенсиите на нашите родители /и нашите бъдещи/ да са нормални по размер. Дружеството на македонските просветители е внесло в ... не помня банката, пари за стипендии на 5 момчета, при условие да станат учители. Разбирате ли? Всяка година по 5 даскала на фронта. Това са били частни пари.


Ех, Сава!
Тези фондове ги дъвчем от години, но какъв е ефекта?
Точно така - 0.
цитирай
23. drakulla - като
13.03.2013 20:14
им слушам изявленията, им давам да изкарат около 2 седмици. Тия вече и бой мога да изядат.
цитирай
24. kamosutrov - Кати, кучето на нашето сегашно положение е заровено под ... паметника на Съветската армия
13.03.2013 20:18
Няма да споделям моите радикални възгледи, но с тия прокурори и съд, които и грип да хванат, ще го пуснат за недостатъчни доказателства, толкова.
Ами, вместо да мятаме камъни по всичко червено и доносническо, ние ги величаем с прозвището "политици". Повечето, де. Не и аз.
цитирай
25. katan - 17. lion1234 - ,,Сервилност и лакейство...''
13.03.2013 20:19
lion1234 написа:
Това правителство си е чиста ,,служебна'' победа на силовия играч Борисов. Жалка картинка!


Такива венцехваления, все едно УЛИЦАТА не го принуди да избяга!
Той си пише победите, а марионетките с ръкопляскане му ги заверяват.
цитирай
26. katan - 18. mariniki - омръзна ми...
13.03.2013 20:21
mariniki написа:
и още как...


И още как, Маги!!!
Наричат го в Европа /Б.Б./ - ексцентричен /възпитани са/.

цитирай
27. leonleonovpom - Браво на германеца, направи дем...
13.03.2013 20:37
Браво на германеца, направи демонстрация защо Германия е водеща в световната наука. Едва ли може да се даде по- синтезирано и точно определение за бившия вожд-Популист, който не прави нищо за народа!
Иначе лицата от тъй-наречевата паразитна-пардон политическа класа са много щедри, когато не харчат пари, който са докопали, за да е в рамките на приличното не употребявам по-подходящия глагол. Трима заместника и два автобуса заместници на слугите на народа за работа не дай боже в не полза за народа
цитирай
28. katan - 23. drakulla - като
13.03.2013 21:04
drakulla написа:
им слушам изявленията, им давам да изкарат около 2 седмици. Тия вече и бой мога да изядат.


Не ми се иска да се стига до бой.
цитирай
29. katan - 24. kamosutrov - Кати, кучето на нашето сегашно положение е заровено под ... паметника на Съветската армия
13.03.2013 21:07
kamosutrov написа:
Няма да споделям моите радикални възгледи, но с тия прокурори и съд, които и грип да хванат, ще го пуснат за недостатъчни доказателства, толкова.
Ами, вместо да мятаме камъни по всичко червено и доносническо, ние ги величаем с прозвището "политици". Повечето, де. Не и аз.


И аз не, Сава.

цитирай
30. katan - 27. leonleonovpom - Браво на германеца,
13.03.2013 21:19
leonleonovpom написа:
Браво на германеца, направи демонстрация защо Германия е водеща в световната наука. Едва ли може да се даде по- синтезирано и точно определение за бившия вожд-Популист, който не прави нищо за народа!
Иначе лицата от тъй-наречевата паразитна-пардон политическа класа са много щедри, когато не харчат пари, който са докопали, за да е в рамките на приличното не употребявам по-подходящия глагол. Трима заместника и два автобуса заместници на слугите на народа за работа не дай боже в не полза за народа


От това се възмутих най-много!
Уж служебно, пък с 3 /трима/ вицета и един куп замове.
Би трябвало да се посмутят най-малко.
цитирай
31. alexs - . . . жалка картинка не ги разпозн...
13.03.2013 23:06
...жалка картинка не ги разпознаваме като наши хора.... Надеждата ми е в по-следващото / вероятно 15 след прехода/ правителство, Което ще може да направи промяната
... мислят си, че парите са у тях и сa всесилни .. докрай ще се мъчат да запазят статуквото, но няма да успеят ,.защото има по-висша сила или Господ
Тези които са крали милиони не ги чака нищо хубаво ограбеното ще им донесе само нещастия......
цитирай
32. katan - 31. alexs - . . . жалка картинка не ги разпозн...
14.03.2013 09:56
alexs написа:
...жалка картинка не ги разпознаваме като наши хора.... Надеждата ми е в по-следващото / вероятно 15 след прехода/ правителство, Което ще може да направи промяната
... мислят си, че парите са у тях и сa всесилни .. докрай ще се мъчат да запазят статуквото, но няма да успеят ,.защото има по-висша сила или Господ
Тези които са крали милиони не ги чака нищо хубаво ограбеното ще им донесе само нещастия......


Здравей, Алекс!
Жалко е, че почти половината от гласувалите на предишните парламентарни избори ги припознаха като "наши хора".
116 депутати от мнозинството в 41-то НС бяха хора със средно образование.
Това го пиша за не знам кой път.
За всеки има място под слънцето, но нека всеки сам прецени колко са му силите и възможностите и да заеме истинското си място.
Нямам нищо против хората, компетентни и можещи със средно образование да работят и създават в своята си област, в която са специалисти.
Не ни трябва "пълнеж" от незнаещи и неможещи депутати.
НС е върховния орган в РБ и създава и приема ЗАКОНИ, които за мнозинството в 41-то НС не разбираха за какво става дума и за какво гласуват.
Самозабравиха се и ... се стигна до тук.

Не знам за кралите, знам как се чувстват окрадените, защото всички ние сме от вторите.
цитирай
33. kamosutrov - Кати, добре е, че не ви питат как се управлява кораб, че
14.03.2013 10:38
ще го оставите сал на единия капитан.
Но за окрадените сте прави. Всички сме окрадени /повечето, де/ и то от 1944 г. до наши дни. Знаем ги и крадците поименно. И от тук започваме да се делим на привърженици на благородните крадци-комунисти и на привърженици на злите крадци-капиталисти. А истината е твърде простичка. Няма благородни и зли крадци и убийци. Има крадци и убийци.
Винаги давам един пример. Един страхотен гений-физик - Джордж /Георгий/ Гамов е осъден на смърт от СССР, за това, че е "избягал" на Запад.
цитирай
34. katan - kamosutrov - Кати, добре е, че не ви питат как се управлява кораб, че
14.03.2013 10:47
ще го оставите сал на единия капитан.
Но за окрадените сте прави. Всички сме окрадени /повечето, де/ и то от 1944 г. до наши дни. Знаем ги и крадците поименно. И от тук започваме да се делим на привърженици на благородните крадци-комунисти и на привърженици на злите крадци-капиталисти. А истината е твърде простичка. Няма благородни и зли крадци и убийци. Има крадци и убийци.
Винаги давам един пример. Един страхотен гений-физик - Джордж /Георгий/ Гамов е осъден на смърт от СССР, за това, че е "избягал" на Запад.

Здравей, Сава!
Дори да ме питат /само себе си визирам/ как се управлява кораб няма да мога да отговоря по простата причина, че не знам:).
Прав си за крадците и убийците. Те са просто крадци и убийци.
От "благородните" такива е пострадало и моето семейство /по-точно дядо ми по майчина линия/, но това съм го писала преди години тук, в блога.
Той е бил окраден и само ЗАТВОРЕН за година, заради убежденията сии за това, че не е искал "доброволно" да си даде имуществото.
За мен категориите са прости - не са оцветени с благородство и плебейство.
цитирай
35. kamosutrov - Кораб и държава се управляват по един и същи начин, горе, долу
14.03.2013 11:21
Има си капитан, има и разни хора, които отговарят за разни неща, където са специалисти. С тази разлика, че капитана има абсолютна власт на кораба си.
има и една подробност. По време на буря или бой, капитана не свиква екипажа на избори, за да си изберат нов капитан, който да обещае, че няма да има бури или битката не е битка, а обмен на мнения.
цитирай
36. katan - kamosutrov - Кораб и държава се управляват по един и същи начин, горе, долу
14.03.2013 11:53
Има си капитан, има и разни хора, които отговарят за разни неща, където са специалисти. С тази разлика, че капитана има абсолютна власт на кораба си.
има и една подробност. По време на буря или бой, капитана не свиква екипажа на избори, за да си изберат нов капитан, който да обещае, че няма да има бури или битката не е битка, а обмен на мнения.

Не съм наясно как се управлява кораб и ДЪРЖАВА, Сава.
Знам, че капитанът отговаря за поверения му кораб и ЕКИПАЖ /и пътници, ако има такива/.
Капитанът е ИСТИНСКИ, а екипажът е подбран професионално.
Знам също, че един ИСТИНСКИ капитан напуска потъващ кораб ПОСЛЕДЕН или потъва с кораба.
А тук имаме един обиден пожарникар, който обвинява и морето и всичко, за което се сетиш за ВСИЧКО, което се сетиш.
цитирай
37. kamosutrov - Кати, ако "обидения пожарникар" е прецедент
14.03.2013 13:52
дай да му издигнем паметник. Разбираш ли цялата погрешност на ценностната ви /извинявай за разделението/ система. За свестен и честен политик се брои единствено Виденов. Това, че изджаса кораба в скалите не се брои. Не е крадял, човека и за това, свестен. Това, че съдейства на неговите съпартийци да ни окрадат, не е важно.
Мен ако питаш, от 1944 г. няма ни един свестен. Нито един.
цитирай
38. katan - kamosutrov - Кати, ако "обидения пожарникар" е прецедент
14.03.2013 14:08
дай да му издигнем паметник. Разбираш ли цялата погрешност на ценностната ви /извинявай за разделението/ система. За свестен и честен политик се брои единствено Виденов. Това, че изджаса кораба в скалите не се брои. Не е крадял, човека и за това, свестен. Това, че съдейства на неговите съпартийци да ни окрадат, не е важно.
Мен ако питаш, от 1944 г. няма ни един свестен. Нито един.

Не е прецедент, Сава.
Имаше и друг. Ако започнем да им издигаме паметници на какво ли ще заприличаме?
Ценностната НИ система е една - общочовешка.
Виденов да е честен и свестен политик? Може, но в него имаше същите качества като у пожарникаря. Той все пак беше по-образован и възпитан, но не му пречеше да бъде арогантен и надменен.
Не е крал, съгласна съм. Може би само той от 23 год. не е крал, но другите му другари?
За това, че не сме имали истински политици от '44-та насам може би си прав, но все пак казваш, че е имало кораб.
Искам да прекъснем тук, защото ме вкарваш в една полемика, която е безсмислена.
На места дори улавям, че умишлено ме тикаш в нещо, за което и двамата сме съмишленици.
Иначе казано - СПОР да става.
Не ми се иска.
КРАЙ и ПОЗДРАВИ:)))!
цитирай
39. kamosutrov - А, не те тикам нарочно никъде
14.03.2013 18:36
Само ми прави впечатление следното. Всеки досегашен мята торбата /сещаш се с какво, ама да не ти ароматизирам блога:-)))/ във вентилатора, за да може да влезе следващия от техните в бяло. Как пък не се сетиха да го спрат този вентилатор.
цитирай
40. katan - kamosutrov -
14.03.2013 19:41
Не ме тикаш:))).
Това правителство е СЛУЖЕБНО, но се е взело толкова на сериозно, точно като като Б.Б.
Нека е сериозно, така трябва и подобава на едно правителство, но неговата задача е да подготви изборите за ново НС, е и да извърши нещо добро в социалната сфера /много ми се иска/.
Не е необходимо да има толкова министерства, вицета, замове и администрация. Всичко това са много пари за заплати,от които никой няма да се откаже от добро сърце.
Днес ми направиха впечатление едни думи на МАРИНЧО, казани пред патриарха - " ...за тях, за тяхното положение ..." /т.е. за НАС.
Защо все се имат за нещо повече и по-различно от "ТЯХ"?!
?!?!?!?!

Поздрави и хубава вечер!
цитирай
41. kamosutrov - Ами, Кати, ако приемеш едно предложение
14.03.2013 20:42
напиши още един подобен пост. Подобни дискусии водя и при Икономиста, ама там по-интелигентни не се навъртат.
На новото правителство не му е само това работата. Изборите. Да спре всичко и да гледкаме изборите. Ма то пак същите ще се явяват, к`во има да гледам?
Ще споделя с тебе нещо. Ти и повечето интелигентни сте настроени сиромахомилно. Така, да сме равни, ако може, ама как да се изравним? Ако спра да работя и се просна до някой пропил се крадльо от БДЖ. Ще сме равни, но пред службата за безработни. Интересното е, че гледаш заплатите на краен брой администратори /добри или лоши, не коментирам/. А пропускаш ежемесечните заплати + осигуровки на хиляди ненужни навлеци в БДЖ, примерно. Ама ние ги плащаме, нали знаеш?
цитирай
42. katan - kamosutrov - Ами, Кати, ако приемеш едно предложение
14.03.2013 21:06
Направо ме разгневи този път!
Нямам нищо общо ни с Бакунин, ни със Спиро.
Не съм нихилистка, народнячка или идеалистка.
Не искам да сме равни, макар да се раждаме свободни и равни.Ти като че ли умишлено не искаш да разбереш какво казвам, "лаф да става".
Не искам да лежиш до някой от БДЖ, за да си равен с него.
Защо все пак не помислиш, че тези заплати и осигуровки на държавните служители /администрацията/ ги плащаме ние, равните.
Не разбирам защо изобщо се дракаме тук за такива неща?!
Извади ме от равновесие, честно.
Имам един пост, който съм написала на 03.02. в подкрепа на Б.Б./не се чуди!/, но нали знаеш, че няма нищо по-старо от "вчерашен вестник":).
Повече ТВОИ коментари в този постинг НЯМА да одобрявам.
ОБЕЩАВАМ!:))))

цитирай
43. gocho52 - Да,Кате...
15.03.2013 15:57
На 12.05. ще им плясна един шамар.
цитирай
44. katan - gocho52 - Да,Кате...
15.03.2013 16:05
На 12.05. ще им плясна един шамар.

И аз:))).

цитирай
45. sestra - Не съм съгласна с цялото това пищене (извини ме).
15.03.2013 20:46
Сами си се оплюваме и охулваме, че да може енергийната мафия на братушките да ни спаси отново. Айде моля ти се... То да беше поне театър, а то - болна работа.
цитирай
46. katan - sestra - Не съм съгласна с цялото това пищене (извини ме)
16.03.2013 07:55
Сами си се оплюваме и охулваме, че да може енергийната мафия на братушките да ни спаси отново. Айде моля ти се... То да беше поне театър, а то - болна работа.

Добро утро, сестрице!
И аз не съм съгласна с това пищене, което се получи в МОЯ блог.
Никога не съм допускала той да се превръща в бойно поле или в място на разговор между глух и ням.
Извинявам се, че се получи така.

Аз не одобрявах и бях против правителството на Б.Б. още от избирането му.
От тогава са и писанията ми против него.
Не одобрявам и избора за назначенията в СЛУЖЕБНИЯ кабинет.
Нищо лично, както и правитестВАта нямаха нищо лично против мен.
Енергийната мафия не е от днес или от вчера. Няма да бъде и до утре.
Ние, като всяка малка и бедна държава сме зависими от други, било то от ИЗТОК или ЗАПАД.
Болни сме, да. Болни сме от недоимък.

Поздрави и хубав ден, сестрице!
цитирай
47. анонимен - И все пак ....
18.03.2013 15:11
това правителство е по-добре от "нищото", което ни гласеха някои мераклии. Ще го изтърпим и дано наистина подготви и проведе що годе нормални избори и поддържа държавата "над водата" до изборите.
Друго за момента не можем и да искаме, защото за пореден и последен път се уверих с болка и тъга, че макар и не всички, голямата част от нас българите, наистина сме от лош мат`риал. В противното никой не може вече да ме убеди.
цитирай
48. katan - 47. andreshko - И все пак
18.03.2013 16:47
andreshko написа:
това правителство е по-добре от "нищото", което ни гласеха някои мераклии. Ще го изтърпим и дано наистина подготви и проведе що годе нормални избори и поддържа държавата "над водата" до изборите.
Друго за момента не можем и да искаме, защото за пореден и последен път се уверих с болка и тъга, че макар и не всички, голямата част от нас българите, наистина сме от лош мат`риал. В противното никой не може вече да ме убеди.


Здравей, приятелю!
Да, и все пак.
Някои от служебните дават добри заявки, но ще почакаме малко.
ТРЯБВА да ни "задържат над водата"!
За лошия "мат`риал" не ми се говори.
Ако този, който ни нарече така и другите, които бяха на власт до преди няколко дни не бяха от този "мат`риал", но ...
Има и добър материал, но той не се набива в очи.
Някак си ми се струва свенлив, затова на преден план излиза "мат`риал" -а.


цитирай
49. dolce - ндааааааааааааа
18.03.2013 21:00
Доста коментари, всякакви! Аз лично ще си протестирам както и до сега /и ще продължа да ви убеждавам/ за всички - т.е. ще съм от онези 2-3% недействителни гласове. Дай боже да сме повече!
След като не зависи от мен кой да ме управлява и как, след като не мога да търся персонална отговорност от тях аз не желая и ОТКАЗВАМ да участвам в този ЦИРК!
цитирай
50. katan - 49. dolce - ндааааааааааааа
18.03.2013 23:01
dolce написа:
Доста коментари, всякакви! Аз лично ще си протестирам както и до сега /и ще продължа да ви убеждавам/ за всички - т.е. ще съм от онези 2-3% недействителни гласове. Дай боже да сме повече!
След като не зависи от мен кой да ме управлява и как, след като не мога да търся персонална отговорност от тях аз не желая и ОТКАЗВАМ да участвам в този ЦИРК!


Да, доста коментари всякакви.
Всеки навършил пълнолетие в РБ има право на глас.
Гласуването не е задължително по закон.
2-3% недействителни гласове променят ли нещо?
А дали не е възможно да се търси отговорност /за сега не персонална, а партийна/?


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5679754
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930