Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 15:20 - Новини
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14747 Коментари: 46 Гласове:
57


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Като заваля, та цяла неделя." 
Не знам защо точно това ми дойде на ум, но реших да се извиня на Елин Пелин и да започна с него.
Не заваля дъжд, нито проливен, нито тих и напоителен.
Заваляха болести и неразположения. От началото на годината та до днес.
Започна с грип /най-естествено:)/, после какво ли не от сложно по-сложно и дори неестествено.
До тук за мен.Написах нещо като извинение за тъй-дългото ми отстъствие.Надявам се да го приемеме точно като извинение.
Като се наложи да лежиш по-дълго какво правиш?
Ако имаш лаптоп го вземаш в леглото и се чувстваш по-добре.
Ако нямаш лаптоп си пускаш телевизора и гледаш. Какво? Ами, гледаш каквото ти пуснат -
най-вече новини, които са потресаващи и убийствени.
Е, не ми достигат вече сили за тези новини!
Две семейни убийства за 10-ина дни! Покушение или атентат /може би трябваше да сложа кавички?/, безчинствено поведение на настоящи депутати, безмълвие на иначе така словоохотливи "отговорни" люде, свиделски показания на прокурор ...
ВМЗ - Сопот. Референдум, скандали, цифровизация на ефирната телевизия, durex, булки...
Не са само новините, които няма да коментирам, защото не ми стига дъх и дух за това.
Валят и сметки! Ама какви сметки са само!
Ум да ти зайде!
Плащам ги ЕСТЕСТВЕНО! После се питам - ЗАЩО ги плащам, след като от "Топлофикация" още миналото лято ми обясниха, че независимо от това, че ТЕ ми дължат в продължение на три месеца получавах "изравнителни" сметки по ТРИ пъти в месеца, защото по тяхното обяснение половината обитатели на блока не плащат, а те събират, "каквото могат" от добросъвестните платци, но САМО /САМО!!!!! - колко са добри и благочестиви/
ТРИ месеца!!!
Абе, защо все аз съм от добросъвестните и плащам за нещо, което другите ползват?!
Болести и сметки и един куп други неприятности! На всичкото отгоре от КНСБ ме информират /по новините, естествено!/, че за оцеляването ми са необходими почти 600 /шестстотин/ лева на месец.
Тцъ! Не съм съгласна с тези разчети! Изобщо не съм съгласна! Това са разчети само за "малката потребителска кошница"! Когато се включат ИЗКЛЮЧИТЕЛНИТЕ сметки, лекарствата, които се сменят през ден, лекари, които ти казват като просяци: "Оставете нещо за две ракии, ако сте доволни. Само, ако сте доволни." тогава ти идва да виеш от мъка и безсилие!
И какво става, когато изпаднеш в такова безизходно състояние?!
Ами става ... - Е, гледайте новините! 


             image

               


         

 



Гласувай:
57



1. gocho52 - Мен, преди половин час, ме валя градушка!
23.01.2013 15:56
Погледнах датата...
Не сънувам.
Божа работа!
цитирай
2. mitkaloto - Права си! поздрави!
23.01.2013 16:04
Права си! поздрави!
цитирай
3. katan - 1. gocho52 - Мен, преди половин час, ме валя градушка!
23.01.2013 16:28
gocho52 написа:
Погледнах датата...
Не сънувам.
Божа работа!


Здравей, Гошо!
Няма грешка в датата:).
Тук е слънчево и вероятно е топло навън.
До преди малко грееше слънце.
Божа работа - и дъжд и град и вятър и слънце ...
цитирай
4. katan - 2. mitkaloto - Права си! поздрави!
23.01.2013 16:40
mitkaloto написа:
Права си! поздрави!


Здравей, Митко!
За съжаление:( и винаги САМО като констатация:(.
Поздрави и на теб!
цитирай
5. jabalka - Поздрави от мен katan!
23.01.2013 17:27
Вдигни очите си и ги потопи в синьото , на останалите места е тъжно! :))
Успешни и здрави дни от мен!
цитирай
6. katan - jabalka - Поздрави от мен katan!
23.01.2013 17:44
Вдигни очите си и ги потопи в синьото , на останалите места е тъжно! :))
Успешни и здрави дни от мен!

Здравей, Ябълчице!
В синьото на екрана също е тъжно.
Синьото на небето е чисто и безбрежно.
Опитвам се да гледам само в него:).
Благодаря ти за пожеланието!
Успешни и здрави дни и на теб!
цитирай
7. diso - За много години, Катя!
23.01.2013 17:44
Това "прекарване на времето", дето си го избрала, е по-опасно и от болестите;))
Оздравявай по-бързо, че тази телевизия не ти действа добре!
цитирай
8. katan - diso - За много години, Катя!
23.01.2013 17:52
Това "прекарване на времето", дето си го избрала, е по-опасно и от болестите;))
Оздравявай по-бързо, че тази телевизия не ти действа добре!

За много години, скъпо приятелче!
Толкова часове пред телевизора не съм прекарвала през целия си живот събрани на куп.
На някои телевизията не им помага и не им вреди.
На мен специално ми вреди и много ме дразни.
Ще стана медиен експерт по неволя:).
Надявам се скоро /е не много скоро, все пак/ да вляза в нормалния си ритъм:).
Благодаря ти за пожеланията!
Поздрави на теб и семейството!
цитирай
9. vostroto - Оздравявай по-бързо, Катан! Това е важното.
23.01.2013 18:03
А за събитията - те са толкова много, че десет мозъка не може ги побра. И все повече, и все по-неприятни ще стават! Човек ако седне за всичко да размишлява, като нищо може да полудее. Аз лично ги филтрирам до минимиум, и гледам да са най-вече позитивни.
Вярно е и това, че времето е неадекватно за сезона. Но вместо да седна да му се чудя, използвам "намалението" да си поспортувам, докато не е станало "нормално"...:)
:)Горе главата, и бъди здрава!
цитирай
10. stela50 - Здравей, Кати ... в началото си помислих, че сме били заедно,
23.01.2013 18:09
и написаното е и за мен ... мислите ни се преплитат,
преживяванията - също. От болестите до абсурдните ситуации
и тежки зимни сметки / то при нас си е пролет, слънце /,
но сметките се увеличават до лекарствата и невъзможните реклами.
Освен да си дадем кураж и да се радваме на хубавите дни ...
друго не остана. Подарявам ти виртуално първото кокиченце,
на което се порадвах днес ... Прекрасно е!

цитирай
11. katan - vostroto - Оздравявай по-бързо, Катан! Това е важното.
23.01.2013 18:21
А за събитията - те са толкова много, че десет мозъка не може ги побра. И все повече, и все по-неприятни ще стават! Човек ако седне за всичко да размишлява, като нищо може да полудее. Аз лично ги филтрирам до минимиум, и гледам да са най-вече позитивни.
Вярно е и това, че времето е неадекватно за сезона. Но вместо да седна да му се чудя, използвам "намалението" да си поспортувам, докато не е станало "нормално"...:)
:)Горе главата, и бъди здрава!

Здравей, приятелю!
Благодаря за пожеланията!
Аз изпуснах "намалението":) този път, но силно се надявам и мен да ме "огрее":) един ден.
Изчетох един куп приказки, след това реших да гледам ТВ.
Наистина можеш да полудееш от всичко, не само от НОВИНИ-те.
Рекламите са потресаващи!
А филмите ...
Да не говоря за публицистичните предавания и за неграмотността на ВОДЕЩИТЕ.
Но от това гледане на ТВ разбрах и нещо друго - ПОЗИТИВНОТО мислене вредяло на здравето и психиката.
Не, че ни е останало нещо и от двете, де:).
Хубаво е да се срещнеш отново с приятели!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
12. katan - stela50 - Здравей, мила Таня!
23.01.2013 18:35
Има някои нововъведения в blog.bg., с които се запознах днес, но за съжаление проблемът с излизането на коментарите не е решен все още.
Прочетох коментара ти и ти отговарям по памет.
Не се изненадвай от написаното, защото много хора сигурно са в нашето положение, което не смятам, че е достойно и заслужено.
За всяко предаване мога да напиша ТРАКТАТ, но се питам дали си заслужава?
Най-мило ми стана от поднесеното виртуално кокиче!
Размекна ме!
Днес ми е второто, което получавам по почти единтичен начин:).
Първото ми го подари една блогова приятелка по телефона:), сега и ти!
Благодаря и на двете ви от сърце!
Кокичето е символ на любовта и надеждата, на новото начало /за мен поне/.
Преди няколко години бях написала нещо за кафе и кокичета, но е деактивирано.
Ще го "изровя":) от архива и ще го пусна отново като благодарност за получените днес от вас кокичета.

Поздрави от мен, Таня!

И както казва vostroto - ":)Горе главата!"
цитирай
13. анонимен - Дръж натрапваните официални новини далеч от теб, Кате! ;)
23.01.2013 20:42
Имаш достатъчно сила, идеи и размах на въображението, за да защитиш вътрешния комфорт! Поздрави! ;))
цитирай
14. katan - gogi6666 - Дръж натрапваните официални новини далеч от теб, Кате! ;)
23.01.2013 21:03
Имаш достатъчно сила, идеи и размах на въображението, за да защитиш вътрешния комфорт! Поздрави! ;))

Здравей, Гоги!
Благодаря ти за препоръките и оценката:)!
В тези "Новини" исках да "вкарам" и друга, различна гледна точка.
Поздрави и хубава вечер, приятелю!
цитирай
15. diamant1965 - Здравей, Кате! :)
23.01.2013 22:09
Надявам се, че вече си по-добре! Препоръчвам ти, ако искаш да бъдеш по-дълго време в добро здраве да НЕ гледаш телевизия и да НЕ плащаш сметки за парно! Говоря съвсем сериозно. Една книга е в пъти по-добра от телевизията, а новините можеш да прочетеш и от нета по-късно, и то избирателно. А за парното - докато има съвестни хора да плащат за Нищо, ще има и безсъвестни, които да събират пари за нищо.
Хайде, от тук нататък само здраве и повече усмивки, ей! :)
цитирай
16. magnoliya - Желая ти по-скорошно оздравяване, ...
23.01.2013 22:21
Желая ти по-скорошно оздравяване, че от много гледане на какви ли не глупости по телевизията може още повече да се разболееш.
Какво хубаво време е навън, с приятни зимни температури - само за разходка.
Приятна вечер и още по-приятен утрешен ден!
цитирай
17. nicodima - Очевидно не си на Булсатком!
23.01.2013 22:26
Като го няма БиТиВи-то толкова ми е добре! И от вестници пестя, информирам се от Нет-а. А там лошото не е толкова сгъстено и внушаващо безизходица... Все нещо добро, пък и смешно може да прочетеш - д-р Тони Филипов, например.
Ти да си здрава, сметките ще се оправят! Не се кахъри! ; )
Поздрави!
цитирай
18. tili - И теб не подмина
24.01.2013 00:30
гадния грип:( Оздравявай, миличка!
И да, всичко е точно така, то си е написано точно как става. Ето ТУК например
http://www.economy.bg/marketing/view/6110/Kak-se-manipulira-obshtestvenoto-mnenie

Прегръдка!
цитирай
19. sande - Новини: живи и здрави сме,
24.01.2013 01:20
не търсим доктори, лекарства, билки и треви,
врачки и рецепти стари на отвари.
Къде са те - приятелите и другари?
цитирай
20. djani - Кате, Катанче,
24.01.2013 08:47
Голямо момиче си, а не знаеш, че "Когото докопат, него ще охлопат". Докато си стоим пред лаптопите и тИливизорите и не излезем на улицата и да ги хванем за яката и изхвърлим от топлите местенца, така ще е...
цитирай
21. cornflower - Катя,
24.01.2013 09:13
ако живеех в София, щях да протестирам всеки четвъртък пред Ал. Невски.
ТОВА Е РЕШЕНИЕТО!
Иначе - прекрасно есе!
цитирай
22. injir - В Пловдив покрай река Марица е мъ...
24.01.2013 10:36
В Пловдив покрай река Марица е мъгливо. Поздрави! :)
цитирай
23. katan - 15. diamant1965 - Здравей, Кате! :)
24.01.2013 10:49
diamant1965 написа:
Надявам се, че вече си по-добре! Препоръчвам ти, ако искаш да бъдеш по-дълго време в добро здраве да НЕ гледаш телевизия и да НЕ плащаш сметки за парно! Говоря съвсем сериозно. Една книга е в пъти по-добра от телевизията, а новините можеш да прочетеш и от нета по-късно, и то избирателно. А за парното - докато има съвестни хора да плащат за Нищо, ще има и безсъвестни, които да събират пари за нищо.
Хайде, от тук нататък само здраве и повече усмивки, ей! :)


Здравей, Диамантче!
Ще се оправя:))).
А телевизия ще гледам и за напред:).
Това, че и всички вие взехте отношение по този въпрос ме кара да си мисля, че аз не съм в ред, а тези, които ни "облъчват" не са:).
Май започвам да поумнявам и по отношение на плащането на сметките:).
Реших да не плащам от другия месец /е, знам, че няма да го направя, де:)/, защото не това е истинското решение на проблемите.
И да - ще се опитвам да се усмихвам въпреки болките в мен:)))).
Поздрави и хубав ден, Диамантче!
цитирай
24. katan - 16. magnoliya - Желая ти по-скорошно оздравяване,
24.01.2013 10:52
magnoliya написа:
Желая ти по-скорошно оздравяване, че от много гледане на какви ли не глупости по телевизията може още повече да се разболееш.
Какво хубаво време е навън, с приятни зимни температури - само за разходка.
Приятна вечер и още по-приятен утрешен ден!


Здравей, скъпа Раче!
Не мога да се възползвам от хубавото време /днес май не е като вчера:)/.
Телевизия ще продължа да гледам и да се чудя до къде стигнахме в изпростяването като нация.
Поздрави и хубав ден на теб!
цитирай
25. katan - 17. nicodima - Очевидно не си на Булсатком!
24.01.2013 10:57
nicodima написа:
Като го няма БиТиВи-то толкова ми е добре! И от вестници пестя, информирам се от Нет-а. А там лошото не е толкова сгъстено и внушаващо безизходица... Все нещо добро, пък и смешно може да прочетеш - д-р Тони Филипов, например.
Ти да си здрава, сметките ще се оправят! Не се кахъри! ; )
Поздрави!


Здравей, Дани!
Не, не съм на Булсатком:))).
Сметките съм ги платила с "отвращение":).
Нет-а го плащам, но повече от две седмици не бях се ползвала от услугата.
Разнообразявам "новините" с четене.
Аз да съм здрава, което е много важно не само за мен:).
Очаквах да се разгневиш на "колегата".
Поздрави и много хубав ден!
цитирай
26. jivi93 - Има и добри новини
24.01.2013 11:00
Една от тях, че пишеш отново тук. Пожелавам ти да оздравееш напълно, за да те четем още по-често!
цитирай
27. katan - 18. tili - И теб не подмина
24.01.2013 11:00
tili написа:
гадния грип:( Оздравявай, миличка!
И да, всичко е точно така, то си е написано точно как става. Ето ТУК например
http://www.economy.bg/marketing/view/6110/Kak-se-manipulira-obshtestvenoto-mnenie

Прегръдка!


Здравей, Лили!
Знаеш, че мен не подминават такива неща:)).
Благодаря ти за изпратеното!
Точно в целта е!
Това исках да провокирам с моето нищожно написано.
Ноам Чомски да дойде в България!!!!
Прегръщам те и аз.
цитирай
28. katan - 19. sande - Новини: живи и здрави сме,
24.01.2013 11:07
sande написа:
не търсим доктори, лекарства, билки и треви,
врачки и рецепти стари на отвари.
Къде са те - приятелите и другари?


Здравей, Санде!
Това е новината - Живи сме /тук се сетих за Юлиус Фучик и за "Живот писан с примка на шията"/.
Аааа, то какво се получи?!
Не търсех този ефект, а търсех приятелите и другарите.
Поздрави и хубав ден, Санде!
цитирай
29. nicodima - Не само, че не съм се разгневила...
24.01.2013 11:09
katan написа:
nicodima написа:
Като го няма БиТиВи-то толкова ми е добре! И от вестници пестя, информирам се от Нет-а. А там лошото не е толкова сгъстено и внушаващо безизходица... Все нещо добро, пък и смешно може да прочетеш - д-р Тони Филипов, например.
Ти да си здрава, сметките ще се оправят! Не се кахъри! ; )
Поздрави!

Очаквах да се разгневиш на "колегата".
Поздрави и много хубав ден!

...ами си поръчах и книгата му : )...
Да ми разведрява дните : ))...
Препоръчвам го и на теб!
цитирай
30. katan - 20. djani - Кате, Катанче,
24.01.2013 11:09
djani написа:
Голямо момиче си, а не знаеш, че "Когото докопат, него ще охлопат". Докато си стоим пред лаптопите и тИливизорите и не излезем на улицата и да ги хванем за яката и изхвърлим от топлите местенца, така ще е...



Здравей, Джани!
Възрастна жена съм и знам много неща.
Знам и това, което ми пишеш, но се сещам за Вазов и неговата "Епопея".
Поздрави и хубав ден!
цитирай
31. katan - 21. cornflower - Катя,
24.01.2013 11:12
cornflower написа:
ако живеех в София, щях да протестирам всеки четвъртък пред Ал. Невски.
ТОВА Е РЕШЕНИЕТО!
Иначе - прекрасно есе!


Здравей, Люба!
Да, може би ТОВА Е РЕШЕНИЕТО!
Благодаря!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
32. katan - 22. injir - В Пловдив покрай река Марица
24.01.2013 11:13
injir написа:
В Пловдив покрай река Марица е мъгливо. Поздрави! :)


Здравей, Мария!
Мъглата е завладяла всичко! И нас.
Поздрави!
цитирай
33. katan - nicodima -
24.01.2013 11:17
Дани!
Покрай "колегите":) се научих на много неща. Изобретателни са!
Дават и ОЦС:)!
Може би трябва да записвам бисерите им, ще се получи интересно четиво:).
Поздравявам те и ти пожелавам приятно четене:)))!
цитирай
34. katan - 26. jivi93 - Има и добри новини
24.01.2013 11:21
jivi93 написа:
Една от тях, че пишеш отново тук. Пожелавам ти да оздравееш напълно, за да те четем още по-често!


Здравей, Живи!
Благодаря ти за пожеланията и за усмивката, която ми достави:)!
Има и добри новини, ЕСТЕСТВЕНО!
МОГА да намирам доброто и в лошото:)!
И ти МОЖЕШ!!!
Поздрави!
цитирай
35. chinaware - И от мен привет, Кате ,
24.01.2013 11:28
Случилото се - случило. Да минава. Иде пролет. Още малко, де . Време за първите цъфнали минзухари, за рисуване, музика и разходки. TV - то е ясно, ама гледай това, дето не те обременява:) Ако откриеш канал, де....Дано да имаш запаси от хубави книги, или електронен четец. Аз така се "спасявам ", четейки :)
Хармония и спокойствие, и - наминавай !!!
цитирай
36. katan - chinaware - И от мен привет, Кате ,
24.01.2013 11:35
Случилото се - случило. Да минава. Иде пролет. Още малко, де . Време за първите цъфнали минзухари, за рисуване, музика и разходки. TV - то е ясно, ама гледай това, дето не те обременява:) Ако откриеш канал, де....Дано да имаш запаси от хубави книги, или електронен четец. Аз така се "спасявам ", четейки :)
Хармония и спокойствие, и - наминавай !!!

Здравей, Юле!
Станалото - станало. Да минава и ходи в дън гори Тилилейски:).
Основното ми занимание е четене.
Изчетох толкова много приказки в търсене на нещо, което ще е интересно интерпретирано от мен и Мишел:).
Вчера, когато седнах тук не знаех какво ще напиша.
Просто исках да кажа - "Здравейте!"
цитирай
37. makont - Здравей и от мен и добре дошла,
24.01.2013 13:36
надявам се вече във форма, въпреки опитите на телевизиите да те заредят с отрицателна енергия от лошотиите, които бълват. Кате, не се отпускай, по една чашка на ден за блясък в очите и за здраве, нали знаеш, който не пие на масата, пие в аптеката. Червеното вино е здраве, настроение и любов. Усмивки!
цитирай
38. elinora - Кате,
24.01.2013 15:56
от всичкото кофти, най-кофтито е, че си била болничка и тъжна! :(
Стягай се и оздравявай, че Мишел сигурно те чака за разходки и игри! :)*
цитирай
39. katan - 37. makont - Здравей и от мен и добре дошла,
24.01.2013 18:48
makont написа:
надявам се вече във форма, въпреки опитите на телевизиите да те заредят с отрицателна енергия от лошотиите, които бълват. Кате, не се отпускай, по една чашка на ден за блясък в очите и за здраве, нали знаеш, който не пие на масата, пие в аптеката. Червеното вино е здраве, настроение и любов. Усмивки!


Здравей и на теб, Майче!
Влизам във форма:).
ТВ-та бълват и замъгляват и без това замъглените представи на много хора.
Аз уж все още удържам фронта:).
Усмихнах се на червеното вино, защото ми напомни за бялото:) - "Ой, ти бЕло, бЕло, 'що не си червено?"
Усмихната и хубава вечер!
цитирай
40. katan - 38. elinora - Кате,
24.01.2013 18:53
elinora написа:
от всичкото кофти, най-кофтито е, че си била болничка и тъжна! :(
Стягай се и оздравявай, че Мишел сигурно те чака за разходки и игри! :)*



Здравей, Ели!
Да, това с боледуването не е хич добре, но с Божията помощ се "измъквам".
Тъжничка не е точно. По-скоро съм ядосана на безсилието си и то не само на моето.
Липсваме си с Мишел, но разходки скоро не се очертават, а само "тихи игри":).
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
41. monaliza121 - Здравей, Кате!
25.01.2013 11:26
Приемам постинга ти като извинителна бележка.:)))
Кратките отсъствия са разрешени, когато са за сметка... о, сметките винаги са без "кръчмаря", но прекаленото вживяване в тях води до бързото появяване на "кръчмаря".
Здраве и добро настроение!:)
цитирай
42. inel379 - Не се предавай!
26.01.2013 01:10
Зимата се завръща,
вярвам за добро!
Оздравявай и се радвай на всичко хубаво
навън...край теб и в теб!:)
цитирай
43. rabotalondon - За съжаление...
27.01.2013 22:51
Колкото и да е грозно, това е истината...
цитирай
44. katan - 41. monaliza121 - Здравей, Кате!
02.02.2013 15:51
monaliza121 написа:
Приемам постинга ти като извинителна бележка.:)))
Кратките отсъствия са разрешени, когато са за сметка... о, сметките винаги са без "кръчмаря", но прекаленото вживяване в тях води до бързото появяване на "кръчмаря".
Здраве и добро настроение!:)


Едно окъсняло ЗДРАВЕЙ и от мен, Лизи!
Благодаря ти, че прие извинителната бележка и вече дишам спокойно:)!
За сметките и кръчмаря да говоря ли?
Ние сме кръчмарите, но ни излизат солени сметките на набедените кръчмари.
Поздрави!
цитирай
45. katan - 42. inel379 - Не се предавай!
02.02.2013 15:54
inel379 написа:
Зимата се завръща,
вярвам за добро!
Оздравявай и се радвай на всичко хубаво
навън...край теб и в теб!:)


Здравей, Инел!
Никакво предаване! В никакъв случай!
На мен ми мирише вече на пролет:).
Хубавото си е в нас и "никой и нищо" "не ще го отнеме".
Поздрави!
цитирай
46. katan - 43. rabotalondon - За съжаление...
02.02.2013 15:55
rabotalondon написа:
Колкото и да е грозно, това е истината...


Здравей, приятелю!
Грозна истина, но "такъв е животът".
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5684290
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196384
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930