Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 15:53 - ЧУДЕСАТА НА КОЛЕДА - 3 - injir - НОВА КНИГА
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20136 Коментари: 53 Гласове:
76

Последна промяна: 11.01.2012 23:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                „ПРИКАЗКИ

                                         ЗА  

                                                 НЕСАМОТАТА"

             image

                                  

       На injir с благодарност и вместо Новогодишен подарък

 
Очаквах. Дълго.10 дни. Една пратка. С нетърпение. Стачка. БДЖ. Неуредици. Получих я. В деня преди Коледа. Подарък. Мария Колева. Injir.


Да, не е моят стил. Това е стилът на Мария Георгиева Колева -
Injir.
Честно да си призная винаги съм искала да пиша така, като нея.
Първото есе,което написах  в 7-ми клас  беше написано така. Получих  6=. Според другарката по литература не можело да пиша така – без подлог, без сказуемо, не било правилно езиково.
Така можели да пишат само писателите, поетите,но не и учениците.
Съгласих се с нея и си пишех според законите. Езиковите.
До днес. До този момент. Сега искам да пиша. Като injir.
Съгласна съм с Нели Пеевска,че injir e писателка. Тя е. Писателка.
Настанява те удобно в креслото и ненатрапчиво, по човешки, искрено ти разказва. Разказва за обич. За мъка. За любов. За болка. За преживяно.За предчувствано.За реално. За нереално. За минало. За бъдеще.За настояще. Изстрадано. Осмислено ... С носталгия. С хумор. С надежда ...
Не те оставя безразличен. Прави те участник. Съучастник. В действието. В експеримента. В логизма. В алогизма. В спасението. В игрите. В избора. Да си несамотен. Потопен в един свят. Познат. И непознат. В света на injir. Свят на мечти. Открития. Знаци ...
Свят,който познаваш и не познаваш. Нашият свят – видян през погледа и пречупен през душата на Мария Колева.
Свят предметен и духовен, който те прави близък до автора. Много близък.
Кръговрат от сънища и действителност. Светът на injir, на сладкия плод на божественото дърво.

 

Благодаря за удоволствието, което ми достави книгата ти, Мария!

Ще се връщам към нея още много пъти и ще премислям и осмислям живота ни на тази малка планета, който е единствен и кратък.

 

Поздрави за настъпващата Нова 2012 година и пожелания за много здраве и дълъг писателски път!

                                                                     С  благодарност:  София, 28.12.2011                                         Катя Атанасова

 





Гласувай:
76



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - Сняг. Поледица. Топла стая. Катан. Чете книга. Интересна. На приятелка.
28.12.2011 16:26
На Мария. Колева. Инжир. Приказки. Самота бяга. Усмивки. Въздишки. Целувки.

Катя, ти успя да предизвикаш интерес към книгата на Мария Колева. Ще я потърся из книжарниците и ще я прочета.

Ти си написала темпераментен и интригуващ отзив. Отива ти този стил, от който даскалите са те предпазвали напразно.

Коледа. Честита. Весела. Подарък. Нова. книга.

Поздрави. Санде.
цитирай
2. hristo27 - Интересно ще ми бъде да прочета тази ...
28.12.2011 16:36
Интересно ще ми бъде да прочета тази книга.
цитирай
3. katan - 1. sande - Сняг. Поледица. Топла стая. Катан. Чете книга. Интересна. На приятелка.
28.12.2011 16:38
sande написа:
На Мария. Колева. Инжир. Приказки. Самота бяга. Усмивки. Въздишки. Целувки.

Катя, ти успя да предизвикаш интерес към книгата на Мария Колева. Ще я потърся из книжарниците и ще я прочета.

Ти си написала темпераментен и интригуващ отзив. Отива ти този стил, от който даскалите са те предпазвали напразно.

Коледа. Честита. Весела. Подърък. Нова. книга.

Поздрави. Санде.


Санде!!!! Скъпи приятелю!
Благодаря ти!
Обичам този стил. Като стих е, като поема е.
Понякога пиша така до себе си:).
Така injir ми "влезе под кожата":).
Хубава книга е написала. Много. Хубава.
Обади се. На injir. Ще я получиш. Книгата. Сигурна съм.

Имаш малка грешка, мили Санде:))) - Катан. Чете. Книга. Прескачайки. От стаята. В кухнята. Заета. Коледни и Новогодишни приготвления:)))).
Намира. Време. Чете. С радост. Увлича я. Мария Колева. injir.:)))

Намери ли грешката, Санде:))))?

Нова година. Честита. Здрава. Благословена. За теб. Санде. Поздрав.:)))
цитирай
4. katan - 2. hristo27 - Интересно ще ми бъде да прочета тази
28.12.2011 16:40
hristo27 написа:
Интересно ще ми бъде да прочета тази книга.


Обади на injir на лични, Ице.
Няма да съжаляваш, след като я прочетеш.
Успех!

цитирай
5. voinov50 - Кате, радвам се на радостта ти :) Така те харесвам, заразяващо е...
28.12.2011 16:50
Поздрави за Мария!

Весели празници за теб и любимите ти хора! :)))
цитирай
6. pegas08 - При тези похвали
28.12.2011 17:06
ще чета и аз!
цитирай
7. pegas08 - При тези похвали
28.12.2011 17:07
ще чета и аз!
цитирай
8. katan - 5. voinov50 - Кате, радвам се на радостта ти :)
28.12.2011 17:23
voinov50 написа:
Поздрави за Мария!

Весели празници за теб и любимите ти хора! :)))


Весели празници и на теб, Цецо!
Поздрави за Мария!
Поздрави и за една друга Книга:)))!
До скоро!
цитирай
9. katan - 6. pegas08 - При тези похвали
28.12.2011 17:24
pegas08 написа:
ще чета и аз!


Честити празници, Пегасче!
Чети, няма да съжаляваш.
Поздрави от мен. Забравихме се:(((.
цитирай
10. zebb - Свят, Душа и Дух - събрани в една к...
28.12.2011 17:26
Свят, Душа и Дух - събрани в една книга!
Поздравления за представянето, katan!
Светли празници! :)
цитирай
11. katan - 10. zebb - Свят, Душа и Дух - събрани в една
28.12.2011 17:31
zebb написа:
Свят, Душа и Дух - събрани в една книга!
Поздравления за представянето, katan!
Светли празници! :)


Много точно, Зеб - Свят, Душа и Дух събрани на едно място, но има и още нещо - невидимото присъствие на автора, който ни води и ни разкрива Свят, Душа и Дух.

Светли празници и на теб!
цитирай
12. mamas - Поздрави, Кате!
28.12.2011 17:37
Харесвам стила на Мария. Пожелах да имам книгата още като научих от нейния блог, че е излязла, но... май доста съм се откъснала от блога... Благодаря, че ми напомни да взема мерки :)
Весели празници!
цитирай
13. katan - 12. mamas - Поздрави, Кате!
28.12.2011 17:45
mamas написа:
Харесвам стила на Мария. Пожелах да имам книгата още като научих от нейния блог, че е излязла, но... май доста съм се откъснала от блога... Благодаря, че ми напомни да взема мерки :)
Весели празници!


Славе, благодаря ти, че се присъедини към поздравите за Мария.
Стилът й е само неин си. Колкото и да се опитваям да вляза в тона й си остава само подражание.
Вземи мерки:))) за книгата. Знаеш как:).

Весели празници и на теб, скъпа ми приятелко.

цитирай
14. ketcakuatl - МДА..М
28.12.2011 18:12
Инджир - Мария, ми е в 'любими', често си разменяме коментари, пише хубаво, има си свой стил. Поздравления за книгата, ама аз как да я прочета? А, тези на снимката кои са?
цитирай
15. vostroto - :)Катан
28.12.2011 18:30
Чудесна новина, точно като за празниците!:)
Пожелания за още много творчески успехи!
Поздравления и за двете!
цитирай
16. katan - 14. ketcakuatl - МДА..М
28.12.2011 18:34
ketcakuatl написа:
Инджир - Мария, ми е в 'любими', често си разменяме коментари, пише хубаво, има си свой стил. Поздравления за книгата, ама аз как да я прочета? А, тези на снимката кои са?


Поздравления отново и от мен за Мария.
Обади й се на лични и се раберете.
Главният герой:) на снимката е КНИГАТА й. За другите не знам.
Хубава вечер.
цитирай
17. katan - 15. vostroto - :)Катан
28.12.2011 18:37
vostroto написа:
Чудесна новина, точно като за празниците!:)
Пожелания за още много творчески успехи!
Поздравления и за двете!


Надявам се Мария да влезе в страничката ми и да приема вашите поздравления.
Книгата й вече не е новина, приятелю:))).
Излезе може би преди месец.
Ще погледна и ще сложа линк към събитието.
Хубава вечер!
цитирай
18. katan - Линк
28.12.2011 18:40
към постинга на injir за представянето на книгата й:

http://injir.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/12/05/predstavianeto-na-prikazki-za-nesamotata-ot-mariia-koleva.861680
цитирай
19. veninski - Излизането на една книга е истински ...
28.12.2011 19:33
Излизането на една книга е истински празник. А когато се появи за Коледа - той е двоен! Честито, Injir! Желая успех на книгата!

Поздравления, Катя! Хубава вечер!

цитирай
20. katan - 19. veninski - Излизането на една книга е истински
28.12.2011 19:40
veninski написа:
Излизането на една книга е истински празник. А когато се появи за Коледа - той е двоен! Честито, Injir! Желая успех на книгата!

Поздравления, Катя! Хубава вечер!



Прав си, Васко.
Излизането на една книга си е чудо - като раждането на едно дете.
Когато пък е по Коледа е още по-чудесно.
Най-чудесното чудо е, когато книгата е хубава и ти говори, говори, говори ...
Успех и от мен на всички вас, които правите чудесата достъпни.
цитирай
21. boristodorov56 - Поздрав за всички почитатели на Мария Колева - Injir.
28.12.2011 20:05
Невероятно експресивни и пластични миниатюри!

Аз съм и верен фен!!!
цитирай
22. inel379 - Толкова красиво представяне си направила, Катан!
28.12.2011 20:20
Дано успея да си я купя!
Injir е един от много интересните автори в този блог!
Топлина и искреност, които те придърпват здраво, но с нежност...
Не усещаш как им се поддаваш...
Обичам да я чета!
И се радвам за този празничен дар!
Още едно красиво чудо по Коледа!:)
цитирай
23. katan - 21. boristodorov56 - Поздрав за всички почитатели на Мария Колева - Injir.
28.12.2011 20:33
boristodorov56 написа:
Невероятно експресивни и пластични миниатюри!

Аз съм и верен фен!!!


И аз съм й горещ фен, Боре.
Много сме:))).

цитирай
24. katan - 22. inel379 - Толкова красиво представяне си направила, Катан!
28.12.2011 20:38
inel379 написа:
Дано успея да си я купя!
Injir е един от много интересните автори в този блог!
Топлина и искреност, които те придърпват здраво, но с нежност...
Не усещаш как им се поддаваш...
Обичам да я чета!
И се радвам за този празничен дар!
Още едно красиво чудо по Коледа!:)


Мила, Инел.
Винаги ми е много приятно да чета коментарите ти /за друго не ми достига време/.
Да, injir е много интересен и талантлив творец.
"Дърпа":) здраво, макар и деликатно и не те оставя, докато не прочетеш и последните букви.
Чудесата са тук, сред нас. Трябва само да ги видим.
Хубава вечер!

цитирай
25. injir - С благодарност!
28.12.2011 21:06
Приятели! Отдавна не се бях разплаквала. Обикновено преглъщам сълзите си. Не искам да покажа слабост. Но тези сълзи са от радост. От прекрасното есе на Katan. И от Вашите отзиви. За мен. Радвам се, че успявам да стигна до Вас чрез думите. Те са невероятна сила! Могат да преобърнат света. Или да го променят. Към по-добро. Обичам Ви!
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Катя, някой казвал ли ти е, че си г...
28.12.2011 23:43
Катя, някой казвал ли ти е, че си голяма закачалка? :))) Ако не е, казвам ти. Закачи ме и след празниците заминавам да кажа на Пингвините да ми намерят книгата, ако ще и от полюсите :)

Честита Коледа, скъпа! Усещаш ли как те прегръщам? :) И ти желая здрава, щастлива и късметлийска нова година - на теб, на цялото ти семейство и на пиленцето Мишел.

А сега отивам да се срамувам, защото в блога на injir май не съм влизала. Но вече ще слушам :)))
цитирай
27. magnoliya - Поздрави . . .
28.12.2011 23:59
Поздрави за injir, за новата и книга! С пожелание за бъдещи успехи!
Поздрави и за теб, че представяш новата книга на injir!
Желая ви приятно посрещане на Новата 2012 година!
цитирай
28. apostapostoloff - Пишете си книги,
29.12.2011 04:58
сами си ги издавате, сами си ги четете, щура работа!
цитирай
29. katan - 26. 4aiotgluhar4e - Катя, някой казвал ли ти е,
29.12.2011 10:33
4aiotgluhar4e написа:
Катя, някой казвал ли ти е, че си голяма закачалка? :))) Ако не е, казвам ти. Закачи ме и след празниците заминавам да кажа на Пингвините да ми намерят книгата, ако ще и от полюсите :)

Честита Коледа, скъпа! Усещаш ли как те прегръщам? :) И ти желая здрава, щастлива и късметлийска нова година - на теб, на цялото ти семейство и на пиленцето Мишел.

А сега отивам да се срамувам, защото в блога на injir май не съм влизала. Но вече ще слушам :)))


Казал ми е някой снощи, мило Чайче:))). Ти:). Вероятно не е лошо да си "закачалка":))) щом ти го казваш и щом те "запознах":) с injir:).

Прави-струвай и се снабди с книгата.
Пингвини, елфи, феи - всички ги ги ангажирай:))).

Усетих прегръдката ти, както винаги. Нали си ми ...
А ти? Усети ли? Сигурна съм.

Щастлива да е Новата година, Чайче! За теб. За мен. За всички!
цитирай
30. katan - 27. magnoliya - Поздрави
29.12.2011 10:36
magnoliya написа:
Поздрави за injir, за новата и книга! С пожелание за бъдещи успехи!
Поздрави и за теб, че представяш новата книга на injir!
Желая ви приятно посрещане на Новата 2012 година!


Поздрави отново и от мен за injir, мила Раче!
Пожелавам й успех от цялото си сърце.
На теб ти желая една добра, богата и щедра Нова година!
Да бъде!
цитирай
31. katan - 28. apostapostoloff - Пишете си книги,
29.12.2011 10:45
apostapostoloff написа:
сами си ги издавате, сами си ги четете, щура работа!


Здравей, Апостолов!
Щура работа е да си пишеш и сам да се четеш.
Има творци, които има какво да кажат на хората и те да разберат и да са нетърпеливи и да искат да четат още от "щурите ти работи", как да го нарека по друг начин, приятелю, освен творчество?
Има и талантгливи хора, които не парадират с таланта си, а го оставят да му се радваме.

Пожелавам ти една добра и щедра Нова година! И много късмет!
цитирай
32. ivankalilova - Сърдечни поздрави и от мен и за двете ...
29.12.2011 11:15
Сърдечни поздрави и от мен и за двете ви !
Аз също с удоволствие бих прочела книгата !
Най-добрите пожелания за Нова година са тези отправени от сърце и с много любов.От все сърце ви пожелавам и на двете, щастието и успехите да вървят ръка за ръка с вас!Всичко, за което сте положили труд да даде своя плод.....
Весела и щастлива Нова година!:)))
цитирай
33. katan - 32. ivankalilova - Сърдечни поздрави и от мен и за двете
29.12.2011 11:23
ivankalilova написа:
Сърдечни поздрави и от мен и за двете ви !
Аз също с удоволствие бих прочела книгата !
Най-добрите пожелания за Нова година са тези отправени от сърце и с много любов.От все сърце ви пожелавам и на двете, щастието и успехите да вървят ръка за ръка с вас!Всичко, за което сте положили труд да даде своя плод.....
Весела и щастлива Нова година!:)))


Благодаря ти, мила Ваня! Благодаря ти от името на двете.

Няма да се впускам в разсъждениия, но си мисля, че да се зарадваш от сърце на чуждата радост е една голяма радост за теб самия. Едно щастие. Едно удовлетворение.
Радвам се, че има хора като теб, които могат от сърце да се зарадват на чуждата радост.

Весела и щастлива да е за теб Новата година -здрава, богата, щедра и добра!
Прегръщам те.
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - Честито на Jnjir и успех на книгата!
29.12.2011 11:49
Със сигурност е хубава книга - личи от заглавието.:) А на теб - весели новогодишни празници и светли бъднини! Щастлива и честита Нова година!
цитирай
35. katan - 34. malchaniaotnadejda7 - Честито на Jnjir и успех на книгата!
29.12.2011 12:03
malchaniaotnadejda7 написа:
Със сигурност е хубава книга - личи от заглавието.:) А на теб - весели новогодишни празници и светли бъднини! Щастлива и честита Нова година!



Честито и от мен!
Хубава е книгата, Наде!
Заглавието провокира, но страниците завладяват.
Щастлива и добра Нова година и на теб!
цитирай
36. injir - До Апостолофф - оф
29.12.2011 12:05
Ако чакам такива като Апостолофф да прочетат книга, трябва да чакам до второ пришествие. Оф!
цитирай
37. monaliza121 - Отдавна ми допадна стила на Jnjir - ...
29.12.2011 12:50
Отдавна ми допадна стила на Jnjir - къс, накъсан, кратък, ясен. Дава ти удоволствието сам да си оцветиш картините.
Поздрави, Катя!:))
цитирай
38. katan - 36. injir - До Апостолофф - оф
29.12.2011 14:32
injir написа:
Ако чакам такива като Апостолофф да прочетат книга, трябва да чакам до второ пришествие. Оф!


Тъжно ми е някак ...
цитирай
39. katan - 37. monaliza121 - Отдавна ми допадна стила на Jnjir -
29.12.2011 14:39
monaliza121 написа:
Отдавна ми допадна стила на Jnjir - къс, накъсан, кратък, ясен. Дава ти удоволствието сам да си оцветиш картините.
Поздрави, Катя!:))


Честно да си призная, Лизи, отдавна я срещам в блога. Преди време, когато имах повече време:( - четях.
Сега само "прелитам" над блоговете и рядко се зачитам:(.
Има неща, които си отбелязвам, че НЕПРЕМЕННО трябва да прочета, но не знам кога ще стане.
Книгата й ме грабна най-вече със стила.
Но четейки, не можеш да спреш да се удивляваяш на всяко нещо, което срещаме в ежедневието си. Поднесено е по неповторим и завладяващ начин.
цитирай
40. jabalka - Поздравления за хубавото събитие!
29.12.2011 15:24
Благодаря за това , че освен "закачалка" , си и пламъче, което разгаря самото желание да гори и да е светло!
Ще се опитам да открия тази книга и прочета !
Пожелавам на всички УСПЕШНА И ТОПЛЕЩА НОВА ГОДИНА!
цитирай
41. ckarlet - Присъединявам се към поздравите ти ...
29.12.2011 17:58
Присъединявам се към поздравите ти и топлите думи за Injir, Кате!
Отдавна съм я разбрала, че е сърдечна и много даровита. А когато човек е такъв със сигурност влага и много душа в творчеството си!
Поздрави!
цитирай
42. megg - Приказки
29.12.2011 18:29
И приказно. През делника, отвъд него. Харесвам света на Injir, и стила й харесвам. И - посланията за нашите, човешките дела, и за помислите ни.
Поздравления, Кате, за представянето! И за радостта, родена от успеха на приятел!
Весело посрещане на Новата година! Нека е пълен дома ти с веселие, обич и топлина! :))
цитирай
43. katan - 40. jabalka - Поздравления за хубавото събитие!
29.12.2011 18:30
jabalka написа:
Благодаря за това , че освен "закачалка" , си и пламъче, което разгаря самото желание да гори и да е светло!
Ще се опитам да открия тази книга и прочета !
Пожелавам на всички УСПЕШНА И ТОПЛЕЩА НОВА ГОДИНА!


Да е жива и здрава, Инжи, Ябълчице!
Да твори и да ни радва. Да продължава да е творец и боец.
Да плаче от радост и нейнуите радостни сълзи да се превръщат в бисер и маргарит-ДУМИ, както е написала в един разказ.
Благодаря и за топлите, ПЛАМЕННИ:) думи за мен - малко пламъче, което иска да ви отведе до големия ОГЪН.

УСПЕШНА И ЗДРАВА, ЩЕДРА И БОГАТА НОВА ГОДИНА!


цитирай
44. katan - 41. ckarlet - Присъединявам се към поздравите ти
29.12.2011 18:34
ckarlet написа:
Присъединявам се към поздравите ти и топлите думи за Injir, Кате!
Отдавна съм я разбрала, че е сърдечна и много даровита. А когато човек е такъв със сигурност влага и много душа в творчеството си!
Поздрави!



Благодаря за поздравите ти, мила Скарлет!
Благодаря от името на Инжи и от мое име.
Сърдечна и даровита е. Душата е в книгата й, в творчеството й.
Трябва да сме щастливи, че е сред нас.

УСПЕШНА И ЗДРАВА НОВА ГОДИНА!
цитирай
45. katan - 42. megg - Приказки
29.12.2011 18:41
megg написа:
И приказно. През делника, отвъд него. Харесвам света на Injir, и стила й харесвам. И - посланията за нашите, човешките дела, и за помислите ни.
Поздравления, Кате, за представянето! И за радостта, родена от успеха на приятел!
Весело посрещане на Новата година! Нека е пълен дома ти с веселие, обич и топлина! :))


Мила, Мег!
Много се радвам, че си усетила всичко, за което пишеш в творбите на Инжи, усетила си духа и душата й, както аз я усетих.
Радвам се, когато човекът до теб се радва, когато е постигнал успехи, когато е щастлив. Радвам се на всичко хубаво и стойностно.
Мисля, че това ни отличава от другите земни твари.

Пожелавам ти една добра и щедра Нова година! И много късмет!

цитирай
46. vladun - Чудесно есе, ще прочета книгата при случай!
30.12.2011 19:34
Поздрави, Кате!
цитирай
47. katan - 46. vladun - Чудесно есе, ще прочета книгата при случай!
30.12.2011 19:39
Благодаря, Влади!
Прочети я. Препоръчвам ти я от сърце.
цитирай
48. razkazvachka - А, любима книга - Катя, благодаря ти, че написа това!
30.12.2011 20:18
Аз малко се ошашках тези дни - макар че я получих първа - много изискана книжка! Всякак! Чете се, обаче, на три пъти. Не може наведнъж. Защото има много за мислене.
цитирай
49. katan - 48. razkazvachka - А, любима книга - Катя, благодаря ти, че написа това!
30.12.2011 20:28
Точно. На три пъти. После. Отново. Има. Много има. За мислене.

Поздрави, Гери!
Радвам се, че се отби.
цитирай
50. lotos16 - Весело посрещане на Новата година, Катя!
30.12.2011 20:42
Нека през идващата година обичта и топлината, които така щедро се изливат от душата ти, да ти се възвърнат стократно! Бъди здрава!
цитирай
51. katan - 50. lotos16 - Весело посрещане на Новата година, Катя!
30.12.2011 20:47
lotos16 написа:
Нека през идващата година обичта и топлината, които така щедро се изливат от душата ти, да ти се възвърнат стократно! Бъди здрава!


Благодаря ти от сърце, мило Лотосче, Павлина!
Трогна ме с пожеланията и добрите думи!
Да си здрава и много щастлива - искрено и от цялото си сърце ти го пожелавам.
Моите пожелания се сбъдват:))).

цитирай
52. panazea - Поздрав за теб и за Инджир !
30.12.2011 22:53
Много ви ценя !
Щастлива Нова Година !
цитирай
53. katan - 52. panazea - Поздрав за теб и за Инджир !
30.12.2011 23:06
panazea написа:
Много ви ценя !
Щастлива Нова Година !


Благодаря ти, Тони! От името на двете.

Пожелавам ти една добра и щедра Нова година! И много късмет!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5681191
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930