Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2011 23:34 - ЧУДЕСАТА НА КОЛЕДА - 2
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8431 Коментари: 30 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чудесата по Коледа продължават да се случват.

Днес ми се случиха две наведнъж!

Едното е присъствието на един приятел от друг сайт, който е направил регистрация и тук, в blog.bg.

                                        image

Много се зарадвах на появата му тук! Изключително ми е приятно да му кажа:

„Добре дошъл в
blog.bg, Серьожа! Добре дошъл сред нас, webwriter! Надявам се да ти хареса нашето местенце, както ти харесва България!

Ти си едно от чудесата, които ми се случиха днес – помниш ли, че преди няколко години ти казах, че те приемам за моето най-голямо момче. Продължавам да го твърдя и днес.

Ти имаш специално място в сърцето ми.”

 

Нали ви казах, че по Коледа се случват чудеса:)?

Вярвам го и вие вярвате, но не предполагах такова чудесно чудо точно днес!
Може би затова е чудо, защото не го очакваме и не предполагаме, че е някъде наблизо.

Още едно чудо, което най-малко съм очаквала -

Сергей да се появи тук  и да ми пише, че е издал книга и подготвя следващата.

Следващата не е за обичната му България, но се надявам чудесата да продължат и един ден на издаде и книга за България или само за любимото му Банско.

Другото чудо е, че днес е пристигнала една книга за мен, която очаквах повече от 10 дни /за това чудо ще пиша отделно, когато прочета книгата/. Само искам да благодаря на  injir за чудото, с което ме направи щастлива и ме накара да вярвам, че чудесата по Коледа  продължават да се случват.

                                        image

 





Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Радвам се,
22.12.2011 00:44
когато и ти си радостна! Прилича ти:)))
цитирай
2. hristo27 - Желая ти позитивни емоции по Кол...
22.12.2011 08:41
Желая ти позитивни емоции по Коледните празници!
цитирай
3. katan - 1. tili - Радвам се,
22.12.2011 09:04
tili написа:
когато и ти си радостна! Прилича ти:)))


Благодаря ти, Лили!
Да знаеш само колко се зарадвах на Сергей! Зарадвах му се като на мое дете, той всъщност си е мое дете, де:))).
Многодетна майка съм - с няколко сина и две дъщери:))).
Хубав белоснежен ден!
цитирай
4. katan - 2. hristo27 - Желая ти позитивни емоции
22.12.2011 09:06
hristo27 написа:
Желая ти позитивни емоции по Коледните празници!


Благодаря ти, Ице!
Позитивните емоции започнаха при мен като чудеса по Коледа.
Пожелавам ги и на теб!
цитирай
5. анонимен - Кати, твоите приятели са и мои приятели!
22.12.2011 09:31
Жива и здрава да си!
цитирай
6. katan - 5. katana - Кати, твоите приятели са и мои приятели!
22.12.2011 09:51
Благодаря ти, Сен Сесей!
Станаха ни много общите приятели:).
Да са ни живи и здрави!
Живи и здрави да сме и ние!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Снимките му са хубави, аз го позд...
22.12.2011 11:27
Снимките му са хубави, аз го поздравих вече. Весели празници и още чудеса да ти се случват. Поздрави!!1
цитирай
8. monaliza121 - Кате, дано твоите чудеса да са за...
22.12.2011 11:29
Кате, дано твоите чудеса да са заразни:)) и да споходят и другите, които ги очакват и се молят за тях.Винаги нося в себе си една безумна надежда, че някой ден, в незнаен час ще бъда просветлена, омагьосана, нарочена или каквато и да е и ще мога да направя поне няколко чудеса за едни деца, за един приятел, за една земя в беда, за едни невиждащи очи и... и... "Няколко" май се оказват много и се сещам за една поговорка "На бодлива крава, Господ рога не дава":))))
Весела Коледа!:))
цитирай
9. webwriter - Мерси, Катя, за добри думите! Много ...
22.12.2011 12:23
Мерси, Катя, за добри думите! Много се радвам, че помните ме ))
цитирай
10. анонимен - Весели Коледни празници !
22.12.2011 12:30
Повече щастливи мигове и .... още много хубави постинги !
цитирай
11. katan - 7. kasnaprolet9999 - Снимките му са хубави,
22.12.2011 12:33
kasnaprolet9999 написа:
Снимките му са хубави, аз го поздравих вече. Весели празници и още чудеса да ти се случват. Поздрави!!1


Снимките му са много хубави, Невенче. Професионални и с много чувство в тях.
Много неща можеш да откриех само в една снимка.
Весели празници и на теб и много Коледни чудеса!
цитирай
12. webwriter - Катя, сега пиша книжка точно за Б...
22.12.2011 12:34
Катя, сега пиша книжка точно за България (сорри, имам все още проблеми с Български и вчера вероятно обясних лошо ))). Сега пиша книжка за България и се надявам да ще е издадена през юли на нова година. Това е пътопис или нещо подобно. В една книжка предполагам да събирам всички своите наблюдения за 8 години, разкази за интересни места, малко история и всичко така. Още един път мерси за добри думите!
цитирай
13. katan - 8. monaliza121 - Кате, дано твоите чудеса
22.12.2011 12:37
monaliza121 написа:
Кате, дано твоите чудеса да са заразни:)) и да споходят и другите, които ги очакват и се молят за тях.Винаги нося в себе си една безумна надежда, че някой ден, в незнаен час ще бъда просветлена, омагьосана, нарочена или каквато и да е и ще мога да направя поне няколко чудеса за едни деца, за един приятел, за една земя в беда, за едни невиждащи очи и... и... "Няколко" май се оказват много и се сещам за една поговорка "На бодлива крава, Господ рога не дава":))))
Весела Коледа!:))


Здравей, Лизи!
Твоите чудеса, които искаш да сe сбъднат са толкова човечни и искрени, че не може да не се сбъднат. Трябва да се сбъднат, защото са чудеса за другите хора, които искаш да зарадваш и направиш щастливи.
Нека Бог ти помогне да се случат всичките ти мечтани чудеса!
По Коледа се случват чудеса, вярвай ми!
Прегръдка от мен.

цитирай
14. katan - 9. webwriter - Мерси, Катя, за добри думите!
22.12.2011 12:39
webwriter написа:
Мерси, Катя, за добри думите! Много се радвам, че помните ме ))


Серьожа! Аз ти благодаря, че се появи тук като Коледно чудо и ме зарадва много!
Помня те, помня всичките ни разговори.
Добре дошъл, Серьожа!
цитирай
15. katan - 10. andreshko - Весели Коледни празници !
22.12.2011 12:48
andreshko написа:
Повече щастливи мигове и .... още много хубави постинги !


Весели празници, приятелю!
Второто чудо, за което споменах в постинга е вече в ръцете ми.
След малко ще се потопя в книгата на injir.
Толкова чудесни чудеса се случват!
Пожелавам ги на всички от сърце!
цитирай
16. katan - 12. webwriter - Катя, сега пиша книжка точно
22.12.2011 12:54
webwriter написа:
Катя, сега пиша книжка точно за България (сорри, имам все още проблеми с Български и вчера вероятно обясних лошо ))). Сега пиша книжка за България и се надявам да ще е издадена през юли на нова година. Това е пътопис или нещо подобно. В една книжка предполагам да събирам всички своите наблюдения за 8 години, разкази за интересни места, малко история и всичко така. Още един път мерси за добри думите!


Много ме зарадва с това съобщение и коментар, Серьожа!
Вчера не съм разбрала правилно. Останах с впечатлението, че пишеш за Босна, но днес съм още по-радостна, че подготвяш книга за нашата България, която толкова обичаш.
Бях ти писала преди няколко години, че ти си ПОЛОВИН БЪЛГАРИН:))).
Сега почти мога да кажа, че си две трети българин:))).
Остава още малко и ще си ни съвсем истински:))).
Напреднал си и с езика, за което te поздравявам.

цитирай
17. eliana - Kaтя,
22.12.2011 13:59
хубаво е да се случват чудеса !
Весели празнични дни!Прегръдки!
цитирай
18. sande - Поздрави на,webwriter, поздрави и добре дошъл!
22.12.2011 15:23
С пожелание да напише най-хубавата книга за България. Винеги е интересно, когато човек от страни разкаже за България и българите. Как изглеждаме в очите на човек, който идва от друга географска ширина, който е представител на друг народ с друг бит и душевност, с друга народопсихология, с друг исторически опит и друга култура.
Ще прочетем и другото чудо - книгата на injir и вярваме, че тя е наистина едно коледно чудо.
Поздравявам и третото чудо - Катан - Катя, на която пожелавам красивите изненади, да бъдет тези, които ще правят щастлива през 2012 година.
цитирай
19. mitkaloto - Колко малко му трябва на човек за да ...
22.12.2011 16:08
Колко малко му трябва на човек за да бъде щастлив.
цитирай
20. katan - 17. eliana - Kaтя,
22.12.2011 16:09
eliana написа:
хубаво е да се случват чудеса !
Весели празнични дни!Прегръдки!


Случват се, Ели!
За няколко дни ми се случиха истински коледни чудеса и едно много неприятно чудовищно чудо - то беше преди чудните чудеса, които ми се случиха.
Весели празници! Прегръдка и от мен.
цитирай
21. katan - 18. sande - Поздрави на,18. sande - Поздрави на,webwriter, поздрави и добре дошъл! , поздрави и добре дошъл!
22.12.2011 16:26
sande написа:
С пожелание да напише най-хубавата книга за България. Винеги е интересно, когато човек от страни разкаже за България и българите. Как изглеждаме в очите на човек, който идва от друга географска ширина, който е представител на друг народ с друг бит и душевност, с друга народопсихология, с друг исторически опит и друга култура.
Ще прочетем и другото чудо - книгата на injir и вярваме, че тя е наистина едно коледно чудо.
Поздравявам и третото чудо - Катан - Катя, на която пожелавам красивите изненади, да бъдет тези, които ще правят щастлива през 2012 година.


Благодаря ти, Санде!
Сергей е невероятен човек и добър приятел, затова идването му в блога като приех като чудо!
След неприятното чудовищно чудо, за което знаеш ми се случиха толкова прекрасни чудеса, че другото избледня.
Сигурна съм, че книгата му за България ще е много хубава, като отношението му към България и към нас, българите.
И на мен ще ми е интересно да погледна историята, съвременността и народопсихологията ни през очите на един чужденец /макар Сергей да го приемам за 2/3 българин:)/.
Предстои ми да се запозная и с другото чудо - книгата на injir /после ще докладвам:)))/.
Ами те, моите чудеса станаха вече три, Санде:))) - Fatmin, webwriter, injir ...:)))

Приемам поздрвленията ти, Санде. Приемам ги с усмивка и благодарност.
Пожелавам ти най-прекрасните неща, които биха те направили щастлив, но до тогава има още време:))).
цитирай
22. katan - 19. mitkaloto - Колко малко му трябва на човек
22.12.2011 16:29
mitkaloto написа:
Колко малко му трябва на човек за да бъде щастлив.


Така е. Много малко му трябва на човек, за да е щастлив - здраве, добра дума и добри приятели,на които да се зарадва.
Поздрави!
цитирай
23. sherif - Чудесата
22.12.2011 16:47
винаги стават по Коледа. Няма по-подходящо време:)
цитирай
24. katan - 23. sherif - Чудесата
22.12.2011 16:55
sherif написа:
винаги стават по Коледа. Няма по-подходящо време:)


Това е най-подходящото време за чудеса:))).
Поздрави!
цитирай
25. scarlety - Радвам се,Кате,
22.12.2011 18:41
че ти са се случили такива чудеса:))
Дано всеки да получи своето желано чудо!
Бъди здрава и весели празници!:)
цитирай
26. katan - 25. scarlety - Радвам се,Кате,
22.12.2011 19:05
scarlety написа:
че ти са се случили такива чудеса:))
Дано всеки да получи своето желано чудо!
Бъди здрава и весели празници!:)


Здравей, Ади!
И аз се радвам на моите чудеса:).
Пожелавам на теб и на всеки да получи чудото, което очаква или пък не очаква:)), но ще го накара да вярва в доброто, приятелството и в ... Коледа:)
Весели празници и много здраве!
Прегръщам те.
цитирай
27. webwriter - Благодаря ви, Катя и всички тук за ...
22.12.2011 22:07
Благодаря ви, Катя и всички тук за добри думите!
цитирай
28. katan - 27. webwriter - Благодаря ви, Катя и всички тук
22.12.2011 22:55
webwriter написа:
Благодаря ви, Катя и всички тук за добри думите!


Добрите думи са казани от добри хора, Серьожа.
Аз ти благодаря за този пред коледен подарък, който направи не само на мен с регистрацията си тук.
Надявам се да продължиш да публикуваш редовно твоите снимки тук.
Спомням си едни много красиви твои снимки от Стокхолм, но беше отдавна.
Спомням си едно твое лято, в което реставритахте храмове в Русия.Спомням си много неща, които са ме впечатлили.
Много ми се иска да видя нови фографии от нови места.
Поздрави, Серьожа!
цитирай
29. megg - Светли празници, Кате! :)
23.12.2011 21:10
И нека все така чудесата са край теб, в живота и в душата ти!
Добре дошъл на твоя приятел!
Щастлива Коледа за всички !
цитирай
30. katan - 29. megg - Светли празници, Кате! :)
25.12.2011 13:20
megg написа:
И нека все така чудесата са край теб, в живота и в душата ти!
Добре дошъл на твоя приятел!
Щастлива Коледа за всички !


Светли празници и на теб, мила Мег!
Извини ме, че в бързината съм пропуснала този твой коментар!
Щастлива Коледа!
Добре дошъл на Сергей сред нас! Дано е доволен от съблогерите ни:)!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5674986
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196205
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930