Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2011 09:35 - ДЕН НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14183 Коментари: 54 Гласове:
60

Последна промяна: 01.11.2011 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЕДИН НАИСТИНА ЧИСТО БЪЛГАРСКИ ПРАЗНИК, ДЕН, КОЙТО МЕН ЛИЧНО МЕ КАРА ДА СЕ ВЪЛНУВАМ, ГОРДЕЯ И ... СРАМУВАМ.
ПОДНАСЯМ ВИ ЕДИН ПОСТ ОТ ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ - ЗА  ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, КОИТО НЕ МИ ДАВАТ МИРА, ЗА ЧУВСТВА, КОИТО ТОЛКОВА БЪРЗО СЕ СМЕНЯТ - ОТ ГОРДОСТ И ПРЕКЛОНЕНИЕ ДО СРАМ И УНИЖЕНИЕ.
ГОРДА СЪМ С МИНАЛОТО, НО СЕ СРАМУВАМ ОТ НАСТОЯЩЕТО И СЕ СТРАХУВАМ ЗА БЪДЕЩЕТО.
ПОДМЕНИХМЕ ЦЕННОСТИТЕ СИ И ЗАБРАВИХМЕ КОРЕНИТЕ СИ. НАКЪДЕ ВЪРВИМ И ДО КЪДЕ ЩЕ СТИГНЕМ?!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ХОРАТА НА ДУХА, КОИТО И ДНЕС НОСЯТ ФАКЕЛА НА БУДИТЕЛСТВОТО!

В BLOG.BG. ИМА ИСТИНСКИ НАРОДНИ БУДИТЕЛИ, ЗА КОИТО СЪМ ОТДЕЛИЛА ВРЕМЕ И СПЕЦИАЛНИ ПОСТИНГИ.

БЪДЕТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ, ПРИЯТЕЛИ!  БЛАГОДАРЕНИЕ НА ВАС  ВЪГЛЕНЧЕТАТА НА БЪЛГАРЩИНАТА ЩЕ СВЕТЯТ ПО-СИЛНО!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

image

За много велики българи се сещам тези дни , българи които с право са наречени народни будители .

Но все пак реших да започна с Паисий Хилендарски , който с идеите си за духовна просвета, за  църковна и политическа независимост , е един от радетелите на българското национално Възраждане .
Смятам ,че той е пръв в будителството  на българското съзнание .
Има ли някой и днес, който да не помни думите му :“ О,неразумни и юроде, поради что се срамиш да се наречеш болгарин …?“
И днес ме заболява от тези думи, защото те са въпиющо актуални и до ден днешен !
Няма да се простирам и да пиша трактат на тази тема.  Макар че темата си заслужава !
Искам само да кажа, че всяко време е имало своите будители . Има ги и нашето – те са сред нас – онези скромни труженици на учителската катедра, изпълнителите на истински, автентичен фолклор, народните майстори, писателите . . .
Всеки от нас може да бъде своего рода народен будител – в семейството, в приятелския кръг, сред колегите . . .
Достатъчно е да разкаже на децата и внуците си за корените на рода, на семейството, да “запали” искрата на родовата памет, за да бъде тя продължена, да не се загуби българщината !
Да продължи да ни има и след нас дори . . .

 







Гласувай:
60



1. mt46 - Поздрав
01.11.2011 10:16
за будния постинг, Катанче!...
Честит и светъл празник! :)
цитирай
2. cefulesteven - Честит Празник! 29% от българите не ...
01.11.2011 10:25
Честит Празник! 29% от българите не четат книги, именно за това! С 20% е обложено четенето, именно за това!
цитирай
3. katan - 1. mt46 - Поздрав
01.11.2011 10:35
mt46 написа:
за будния постинг, Катанче!...
Честит и светъл празник! :)


Поздрав и на теб, Маринче!
Иска ми се в ОТРЕДЕНИТЕ за честване дни да се почувстваме малко повече БЪЛГАРИ и малко повече да мислим и разсъждаваме със собствените си глави.
цитирай
4. katan - 2. cefulesteven - Честит Празник! 29% от българите
01.11.2011 10:39
cefulesteven написа:
Честит Празник! 29% от българите не четат книги, именно за това! С 20% е обложено четенето, именно за това!


Честит празник, Стеф!
Именно от тези проценти се срамувам, а и не само...
Поздрави на двама ви!
цитирай
5. martito - Честит празник, Кате! Силен ф...
01.11.2011 10:47
Честит празник, Кате!
Силен финал на поста ти - поздрави за което!
цитирай
6. katan - 5. martito - Честит празник, Кате!
01.11.2011 10:49
martito написа:
Честит празник, Кате!
Силен финал на поста ти - поздрави за което!


Честит празник, мила Марти!
Поздрави, и прегръдка от мен!
цитирай
7. stela50 - Честит празник , Кати ... Споделям размислите ти ,
01.11.2011 11:33
а и фактите сами говорят . Покланям се пред Величието
на Народните Будители , но не мога да отмина и хората ,
а те не са малко , които и днес с последните усилия се опитват
да преборят обърканите стойности на днешното време ,
които устояват достойнствата и повелите на българските духовни водачи.
Поклон пред тези , които ни завещаха своя борчески дух ...
Поздрав за всички , които го отстояват днес .
Поздрав за хубавия постинг и светъл празничен ден !
цитирай
8. katan - 7. stela50 - Честит празник
01.11.2011 11:51
stela50 написа:
а и фактите сами говорят . Покланям се пред Величието
на Народните Будители , но не мога да отмина и хората ,
а те не са малко , които и днес с последните усилия се опитват
да преборят обърканите стойности на днешното време ,
които устояват достойнствата и повелите на българските духовни водачи.
Поклон пред тези , които ни завещаха своя борчески дух ...
Поздрав за всички , които го отстояват днес .
Поздрав за хубавия постинг и светъл празничен ден !


Честит празник, Таня!
Съгласна съм с теб, че и днес има истински будители, за които това е кауза.
Не съм съгласна, че ценностите ни са объркани.
Те са ПОДМЕНЕНИ умишлено.
И аз се покланям пред нашите будители, които в едни трудни, тежки, безпросветни времена са палили светлинка в душите.
Иска ми се да се обърнем към себе си и да си дадем сметка на къде вървим.
Тук се сещам за НИКОДИМА, която ми беше написала за 5-те % ...
Дори да са само 5% - тези хора стигат за "мая".

цитирай
9. magnoliya - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
01.11.2011 12:21
Честит ден на народните будители!
Историята ни е древна, имали сме и имаме много народни будители, знайни и незнайни.
Поздрави за постинга!
Приятно изкарване!
цитирай
10. ivesa - Честит празник!
01.11.2011 12:24
Не сме забравили корените си и не сме сменили ценностите си.Мирът,свободата и справедливостта са нашите основни ценности днес.Ценноститте на ЕС са и български.А онези силни духом хора,които днес почитаме като народни будители,са носители на тези ценности.Честит празник!:)
цитирай
11. lion1234 - Честито и на теб, Катан!
01.11.2011 12:24
И дано покрай магистралите да се множат и читалищата и библиотеките, да се множат и четящите, защото наистина е срамота при наличието на такива будни, високообразовани и интелигентни умове да тънем в неграмотност и ,,ментално клошарство'', според сполучливия израз на Уондър!
цитирай
12. katan - 9. magnoliya - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
01.11.2011 12:31
magnoliya написа:
Честит ден на народните будители!
Историята ни е древна, имали сме и имаме много народни будители, знайни и незнайни.
Поздрави за постинга!
Приятно изкарване!


Честит да ни е този уникален ден, Раче!
Винаги съм се възхищавала на старите българи - в нашата изостанала днес България Възраждането е започнало още при Симеон Велики, много преди Европейския Ренесанс...
Будители има и ще има. Друг е въпросът как ги гледат тези съвременни будели ...
Поздрави за празника и възвишения български дух!
цитирай
13. katan - 10. ivesa - Честит празник!
01.11.2011 12:37
ivesa написа:
Не сме забравили корените си и не сме сменили ценностите си.Мирът,свободата и справедливостта са нашите основни ценности днес.Ценноститте на ЕС са и български.А онези силни духом хора,които днес почитаме като народни будители,са носители на тези ценности.Честит празник!:)


Честит празник, Ивеса!
Ценностите на Европа не са се променили. ПромениХА НАШИТЕ:(.
Будителите не само са носители, те са "глашатаи-безсребърници" на тези ценности.
Много ми се иска като част от Европа да се върнем към корените си и истинските ценности. Много.
Не искам да се срамуваме, когато в Европа кажем, че сме българи да ни приемат с пренебрежителна усмивка /може и без усмивка - само с пренебрежение:(/.
Честит да ни е празника на Будителите!

цитирай
14. katan - 11. lion1234 - Честито и на теб, Катан!
01.11.2011 12:41
lion1234 написа:
И дано покрай магистралите да се множат и читалищата и библиотеките, да се множат и четящите, защото наистина е срамота при наличието на такива будни, високообразовани и интелигентни умове да тънем в неграмотност и ,,ментално клошарство'', според сполучливия израз на Уондър!


Честит и на теб, приятелю!
Много ми се иска това, което си написал като пожелание да се сбъдне!
Не искам да се срамувам за България! Искам да се гордея с България!
Искам и нашите НАРОДНИ БУДИТЕЛИ през вековете да са на почетно си място, а не само проформа на днешния ден да ги "отбелязваме".
цитирай
15. megg - Честит празник, Кате!
01.11.2011 13:10
Поздравявам те с озарения от светлина ден и за припомнянето; усетих думите ти като китка, свита с обич и поклон пред Будителите, пред началото. А за болката ... знаеш, че дори когато Вазов пише своята "Епопея на забравените" ( и - неразбираните, та - чак до днес ... ), гордостта често върви със срама и страданието
Хубав да е денят ти!
цитирай
16. bogolubie - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА ТЕБ, МИЛИЧКА!
01.11.2011 14:20
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТВОЯТА ПОЗИЦИЯ, БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВСИЧКО, КОЕТО ПРАВИШ!
НЕВОЛНО СЕ СЕЩАМ ЗА ЕДИН ПОСТИНГ ОТ ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ ЗА БЪЛГАРИТЕ В АНГЛИЯ, КОИТО СЕ СРАМУВАТ, ЧЕ СА БЪЛГАРИ И НЕ СА НАУЧИЛИ ДЕЦАТА СИ НА БЪЛГАРСКИ.
ПРЕЗ ЛЯТОТО СЕ СЪБИРАХМЕ НАШИЯ КУРС ОТ ИКОНОМИЧЕСКИЯ ТЕХНИКУМ В ПЛОВДИВ ПОСЛУЧАЙ НАВЪРШВАНЕТО НА 60-ГОДИШНАТА НИ ВЪЗРАСТ. ЕДНА СЪУЧЕНИЧКА НЕ ПРЕСТАНА ДА ГОВОРИ ЗА ЧИКАГО. УБЕЖДАВАШЕ НИ, ЧЕ ТЕ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ НАС ОБИЧАЛИ БЪЛГАРИЯ. ТЕ, КОИТО СА ИЗБЯГАЛИ НА ЛЕСНИЧКОТО, ЧИСТИЧКОТО, ПОДРЕДЕНКОТО ОТ ДРУГИ ХОРА МЯСТО И ДЕЦАТА ИМ РАЖДАТ АМЕРИКАНЧЕТА, А НЕ БЪЛГАРЧЕТА, КАКТО И ОНЕЗИ БЪЛГАРИ В АНГЛИЯ СА РОДИЛИ И ОТГЛЕЖДАТ АНГЛИЧАНЧЕТА.
ДА, НА НАС НИ Е ТРУДНО, МНОГО ТРУДНО. И НА НАС, И НА ДЕЦАТА НИ, И НА ВНУЦИТЕ НИ СЪЩО. НО ТРЯБВА ЛИ И НИЕ ДА СЕ ВМЪКНЕМ В ЧУЖДИ ГНЕЗДА, ЗА ДА ОСТАВИМ ПОКОЛЕНИЯТА СИ?! И НА КОГО ДА ОСТАВИМ ТАЗИ МАЛКА, НО МИЛА РОДИНА?
А МОЖЕ БИ СТАВА ПРОЧИСТВАНЕ?!
ГОСПОД НИ УЧИ, ЧЕ ПЪТЯТ КЪМ БОГА Е ТРУДЕН !!! ЗНАЧИ, КОЙТО ТЪРСИ ЛЕСНИЧКОТО, УДОБНИЧКОТО, ИЗГОДНИЧКОТО, НЕ ОТИВА КЪМ СВЕТЛИНАТА И ВЕЧНИЯ ЖИВОТ.
ЛЕСЕН Е ПЪТЯТ КЪМ ПОГИБЕЛ.
ЩОМ БОГ МЕ Е ПОСТАВИЛ ТУК, АЗ ЩЕ БЪДА БЪЛГАРКА В БЪЛГАРИЯ И ЩЕ Я БЛАГОСЛАВЯМ И ЩЕ БЛАГОСЛАВЯМ НАРОДА НИ, ТА ДАНО ГОСПОД НИ ОКЪПЕ В СВЕТЛИНАТА СИ !!! ЗАЩОТО НАЙ-ЦЕННИТЕ НЕЩА В ЖИВОТА НЕ СЕ КУПУВАТ И ПРОДАВАТ, НАЛИ !
БОГ С НАС, БОГ В НАС, БОГ НАД НАС !!! С НЕГО ЩЕ УСПЕЕМ !!!
цитирай
17. katan - 15. megg - Честит празник, Кате!
01.11.2011 14:51
megg написа:
Поздравявам те с озарения от светлина ден и за припомнянето; усетих думите ти като китка, свита с обич и поклон пред Будителите, пред началото. А за болката ... знаеш, че дори когато Вазов пише своята "Епопея на забравените" ( и - неразбираните, та - чак до днес ... ), гордостта често върви със срама и страданието
Хубав да е денят ти!


Честит празник, мила Мег!
Благодаря ти за разбирането!
Китката е по-скоро венец от обич и преклонение пред делото на всички наши народни будители. Имена знаем, но не всички - така безименните будители са скътали и съхранили ценностите на именитите.
Не знам защо днес непрекъснато ми се въртят из ума строфи и цели пасажи от "Епопея..."-та на дядо Вазов.
Светъл ден ти пожелавам!
цитирай
18. katan - 16. bogolubie - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И НА ТЕБ, МИЛИЧКА!
01.11.2011 15:01
Честит празник и на теб, мила Естир!
Позицията ми е българска.
Плаче ми се за България и за българите, които се отказаха от нея, все едно е дамгосана с позорна дамга.
Кой и защо?
Спомням си почти всеки ден един коментар, написан ми тук от една българка, живееща в чужбина, която ми пишеше: ВИЕ, българите...
Много ме боли от такива думи и от такова отричане. Все едно да се отречеш от майка си и баща си.
Мъчно ми е, когато гледам малките българчета по света да пеят и рецитират български произведения със силен акцент ...
Мъчно ми е, боли ме, плаче ми се ...
НЕ, кански ми се пищи от всичко, в което превърнаха нашата Родина!
Прилича ми на Содом и Гомор, макар да не искам да изричам такива думи и то точно на този ден - ДЕНЯТ НА НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ.
Позволи ми да цитирам последното изречение от твоя коментар:"БОГ С НАС, БОГ В НАС, БОГ НАД НАС !!! С НЕГО ЩЕ УСПЕЕМ !!!"
Нека Бог се смили над България!
АМИН!





цитирай
19. анонимен - Аз съм западногерманец.
01.11.2011 16:29
Аз съм западногерманец.
цитирай
20. katan - 19. kum4o - Аз съм западногерманец.
01.11.2011 16:50
kum4o написа:
Аз съм западногерманец.


Разбирам иронията ти, Иване Тупалков.
Лично аз не бих си правила такива шеги точно на този ден и точно в този блог.
Бъди щастлив!
цитирай
21. monaliza121 - Честит празник, Кате!
01.11.2011 17:01
Мисля, че 5% мая няма вече да свършат работа, предвид количеството на брашното...
Гордея се с народните будители в миналото и сега, и се надявам, че ще ги има и в бъдеще. Българинът е българин навсякъде по света, по-трагичното е, когато той не е българин в собствената си страна.
цитирай
22. katan - 21. monaliza121 - Честит празник, Кате!
01.11.2011 17:43
monaliza121 написа:
Мисля, че 5% мая няма вече да свършат работа, предвид количеството на брашното...
Гордея се с народните будители в миналото и сега, и се надявам, че ще ги има и в бъдеще. Българинът е българин навсякъде по света, по-трагичното е, когато той не е българин в собствената си страна.


Здравей, Лизи!
Върна ме в действителността. Бях на разходка с огромно удоволствие в Пиза:)) и се прибирам току-що.

Питам се достойни ли сме за нашите будители?
Питам се дали си права, че българинът навсякъде по света е българин?
Не, не си права за това - след като тук ми пишат в коментар, че са родени като българи, но не са вече такива ...
Права си, че българинът не е българин в собствената си държава /ако има съдържание тази дума/, че 5% мая няма да стигнат ...
Но все пак е добре, че тези 5% ги има.
Мъчно ми е, че българите от едни от най-образованите станахме нискообразовани и почти неграмотни ...
Боли ме, Лизи.
Искам да цитирам и lion1234 -" ...да се множат и читалищата и библиотеките, да се множат и четящите, защото наистина е срамота при наличието на такива будни, високообразовани и интелигентни умове да тънем в неграмотност..."

Приятна вечер и до скоро в следващата разходка:).

цитирай
23. alexs - Що се отнася до нашето време можем ...
01.11.2011 17:51
Що се отнася до нашето време можем само да се срамуваме! А и да има такива хора се прави всичко възможно да бъдат стъпкани! Нямяме я ВЯРАТА а тогава е имало!
цитирай
24. katan - 23. alexs - Що се отнася до нашето време можем
01.11.2011 18:00
alexs написа:
Що се отнася до нашето време можем само да се срамуваме! А и да има такива хора се прави всичко възможно да бъдат стъпкани! Нямяме я ВЯРАТА а тогава е имало!


Здравей, Алекс!
И нашето време си има своите будители - обикновени и стойностни, скромни и ненатрапващи се истински хора, а не парвенютата, които са "на всеки километър, кадър и страница".
Прав си, че хората са обезверени и стъпкани, но след всяка такава ситуация изгрява нов ден и идват нови будители.
Нека вярваме и ги подкрепяме!
Хубава вечер, Алекс! И честит празник на вярата в будителите!
цитирай
25. ckarlet - Прекрасно си го казала, Катя! ...
01.11.2011 18:29
Прекрасно си го казала, Катя!
Честит празник и от мен на всички, които милеят, пазят и носят духа за българското и родното!
цитирай
26. katan - 25. ckarlet - Прекрасно си го казала, Катя!
01.11.2011 18:36
ckarlet написа:
Прекрасно си го казала, Катя!
Честит празник и от мен на всички, които милеят, пазят и носят духа за българското и родното!


Благодаря, мила Скарлет!
Честит празник и на теб, която също милееш за родното и будителския дух в себе си.

цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - Честит празник, Кате!
01.11.2011 18:48
Здраве и вдъхновение!:)
цитирай
28. katan - 27. malchaniaotnadejda7 - Честит празник, Кате!
01.11.2011 19:02
malchaniaotnadejda7 написа:
Здраве и вдъхновение!:)


Честит празник, Наде!
Да пребъде българщината!
цитирай
29. tota - Благодаря, Кате! Честито и на теб!
01.11.2011 19:05
"ГОРДА СЪМ С МИНАЛОТО, НО СЕ СРАМУВАМ ОТ НАСТОЯЩЕТО И СЕ СТРАХУВАМ ЗА БЪДЕЩЕТО.
ПОДМЕНИХМЕ ЦЕННОСТИТЕ СИ И ЗАБРАВИХМЕ КОРЕНИТЕ СИ. НАКЪДЕ ВЪРВИМ И ДО КЪДЕ ЩЕ СТИГНЕМ?!"
Имаш основание да се тревожиш...Дано има нови будители, които ще вземат нещата в свои ръце. Съгласна с Ивеса и не съм, защото подменихме много други ценности или загърбихме..Това баавно постепенно ще ни унищожи...

Хубава вечер!
цитирай
30. mamas - Честит празник, Катя!
01.11.2011 19:11
Аз съм оптимист. България на Духа ще я бъде!
цитирай
31. katan - 29. tota - Благодаря, Кате! Честито и на теб!
01.11.2011 19:17
tota написа:
"ГОРДА СЪМ С МИНАЛОТО, НО СЕ СРАМУВАМ ОТ НАСТОЯЩЕТО И СЕ СТРАХУВАМ ЗА БЪДЕЩЕТО.
ПОДМЕНИХМЕ ЦЕННОСТИТЕ СИ И ЗАБРАВИХМЕ КОРЕНИТЕ СИ. НАКЪДЕ ВЪРВИМ И ДО КЪДЕ ЩЕ СТИГНЕМ?!"
Имаш основание да се тревожиш...Дано има нови будители, които ще вземат нещата в свои ръце. Съгласна с Ивеса и не съм, защото подменихме много други ценности или загърбихме..Това баавно постепенно ще ни унищожи...

Хубава вечер!


Честит празник и на теб, Ати!
Казала съм го в началото: "Честит празник на хората на духа!".
Ти си от тези хора, Ати!
Познавам много хора, които могат да бъдат в категорията на съвременните будители, но те не шумят и не парадидират, не се бият в гърдите с известната фраза ...

"... Мирът,свободата и справедливостта са нашите основни ценности днес." - това е написала Ивеса и аз съм съгласна с нея, но къде са другите ни ценности?
Спомням си един "КОДЕКС НА СТРОИТЕЛЯ НА КОМУНИЗМА".
Този "Кодекекс" беше ... ами това бяха 10-те Божи заповеди, без първата.
Ето това са ценностите.

цитирай
32. katan - 30. mamas - Честит празник, Катя!
01.11.2011 19:23
mamas написа:
Аз съм оптимист. България на Духа ще я бъде!


Честит празник, Славе!
Този празник е и твой!
Ех, Дмитрий Лихачов!
Ако можеше сега да види ширещата се бездуховност у нас дали би казал тези думи?
Но и аз съм оптимист - ще я има и ще я бъде България!
цитирай
33. jesy - kadeto i da te e otval zivotat
01.11.2011 19:27
Moga da kaza sas sigurnost,che istinskiyat balgarin,kadeto y da go e otvyal zivota,v koeto y katche na zemyata da zivee, toi si ostava BALGARIN,vinagi zte nosi balgarskoto y vinagi zte milee za maika BALGARIYA ot edna uchitelka ziveezta v chuzbina
цитирай
34. katan - 33. jesy - kadeto i da te e otval zivotat
01.11.2011 19:34
jesy написа:
Moga da kaza sas sigurnost,che istinskiyat balgarin,kadeto y da go e otvyal zivota,v koeto y katche na zemyata da zivee, toi si ostava BALGARIN,vinagi zte nosi balgarskoto y vinagi zte milee za maika BALGARIYA ot edna uchitelka ziveezta v chuzbina


Това е коментарът, който ме е стопли най-много днес!
Честит празник, jesy!
Честит празник българко, живееща в чужбина!
Честит празник, учителко!
Благодаря ти за коментара!
цитирай
35. анонимен - Честит и усмихнат празник!:)
01.11.2011 20:05
Нека искрата на надеждата да не угасва и вечно да води перото ни
напред, да дерзаем към нови хоризонти!:)
поздрави и букет усмивки!
цитирай
36. bven - Честит празник, Катя!
01.11.2011 20:13
Трудно е да останеш духовен в бездуховното време, но затова сме Българи!:)))
цитирай
37. kalin8 - Поздравления и от мен !
01.11.2011 20:31
Честит Празник!
Б.
цитирай
38. sande - Поздрави, Катя, чудесен е постинга ти за този много български празник ...
01.11.2011 20:51
Ние, част от хората на Васил Левски.

Трябва да ни има винаги.

"Не щеме ний богатство, не щеме ний пари ..."
цитирай
39. elinora - Кате , честит най-български празник на духовността!
01.11.2011 20:55
Честито и на всички будни и духовни хора тук. Гледах по новините днес Валери Петров и в него припознах духовните водачи. Тази будна съвест, чувствителност и чистота на българските творци е непреходна, колкото и да се мъчи държавата да подмени кумирите. Не се гаси туй, що не гасне! :)
цитирай
40. veninski - Честит празник, приятелко! Бъди ...
01.11.2011 20:55
Честит празник, приятелко! Бъди винаги здрава, усмихната и все така ... будна!
цитирай
41. katan - 35. анонимен - Честит и усмихнат празник!:)
01.11.2011 21:02
анонимен написа:
Нека искрата на надеждата да не угасва и вечно да води перото ни
напред, да дерзаем към нови хоризонти!:)
поздрави и букет усмивки!


АНОНИМЕН:)))?????
По написаното и букета ми се струва, че това си ти, мила Natalia77:)).
Не греша, нали:)?
Днес цял ден говорим за надежда, а ми се струва, че трябва да имаме и много вяра в бъдещето!
Честит празник, Натали!

цитирай
42. katan - 36. bven - Честит празник, Катя!
01.11.2011 21:05
bven написа:
Трудно е да останеш духовен в бездуховното време, но затова сме Българи!:)))


Трудно е Бвен. Права си, но ние сме устоявали и оцелявали в много по-трудни времена, благодарение на духа си!
Честит празник!
цитирай
43. katan - 37. kalin8 - Поздравления и от мен !
01.11.2011 21:06
kalin8 написа:
Честит Празник!
Б.


Поздрави и на теб, Боре, и честит празник!
цитирай
44. katan - 38. sande - Поздрави, Катя,
01.11.2011 21:09
sande написа:
Ние, част от хората на Васил Левски.

Трябва да ни има винаги.

"Не щеме ний богатство, не щеме ний пари ..."


Поздрави и на теб, Санде!
Честит празник на хората на Левски и ГОЦЕ Делчев!
А тези думи на Стамболов си ги повтарям често.
Дали не трябва и други да си ги спомнят поне - " ... а искаме свобода, човешки правдини".
цитирай
45. katan - 39. elinora - Кате , честит най-български празник на духовността!
01.11.2011 21:15
elinora написа:
Честито и на всички будни и духовни хора тук. Гледах по новините днес Валери Петров и в него припознах духовните водачи. Тази будна съвест, чувствителност и чистота на българските творци е непреходна, колкото и да се мъчи държавата да подмени кумирите. Не се гаси туй, що не гасне! :)


Ели, мила! Честит празник!
Днес си мислех за Валери Петров като за един от съвременните ветерани на духовността ни и будител народен, а в новините го дадоха на живо с ново стихотворение.
За мен той е едно пораснало дете, което продължава да търси своето ключе към възвишеното и духовното.
Много ми се иска да си останем такива деца като него - чисти и възвишени.

цитирай
46. katan - 40. veninski - Честит празник, приятелко!
01.11.2011 21:18
veninski написа:
Честит празник, приятелко! Бъди винаги здрава, усмихната и все така ... будна!


Честит празник, Васко!
Ти си един от нашите съвременни будители и аз се радвам, че те познавам.
Твоите въгленчета ще останат за поколенията.
Поздрави!

цитирай
47. inel379 - Прекрасен слънчев ден!
02.11.2011 02:50
Да празнуваме с достойнство, мила!
Да благодарим на всички будители -
стожер славен на напредък и закрила!
Поздрав!
цитирай
48. injir - Честит празник на будителите!
02.11.2011 05:06
Честит празник на будителите!
цитирай
49. mrazekoff - Преди много години,
03.11.2011 05:46
когато бях ученик този празник го нямаше. Животът си вървеше монотонно.Истината е, че тогава коото и да попиташ за народните будители щеше да ти каже много.
Сега, като слушам от учениците разбирам, че е ден на който няма да ходят на училище - още един почивен ден.
Това показва безсмислието на такъв един ден.
Ако зависеше от мен щях да направя не ден на будителите, а седмица на народните будители.
Да продължава от понеделник до петък и всеки един ден да се посещава музей, галерия, опера, театър, молитвен храв, или манастир.
През този ден присъствието на всички трябва да е задължително, за да вникнат в същността на този празник.
Нека в този период всички тези институции да са безплатни за учениците.
Само тогава бих се съгласил, че отделяме необходимото внимание и почит към народните будители.
Благодаря ти, Катя, за прекрасния постинг!
Красиви есенни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
50. katan - 47. inel379 - Прекрасен слънчев ден!
03.11.2011 19:37
inel379 написа:
Да празнуваме с достойнство, мила!
Да благодарим на всички будители -
стожер славен на напредък и закрила!
Поздрав!


Здравей, Инел!
Прекрасен, слънчев ден беше Денят на Будителите.
Те са светлинката и искрата,те са истинският стожер на напредъка.
Благодаря ти!
цитирай
51. katan - 48. injir - Честит празник на будителите!
03.11.2011 19:39
injir написа:
Честит празник на будителите!


Денят мина и отмина. Като всяко "чудо за три дни":(.
Това е лошото на нашите празници ...
Честит да е денят!
цитирай
52. katan - 49. mrazekoff - Преди много години,
03.11.2011 19:42
mrazekoff написа:
когато бях ученик този празник го нямаше. Животът си вървеше монотонно.Истината е, че тогава коото и да попиташ за народните будители щеше да ти каже много.
Сега, като слушам от учениците разбирам, че е ден на който няма да ходят на училище - още един почивен ден.
Това показва безсмислието на такъв един ден.
Ако зависеше от мен щях да направя не ден на будителите, а седмица на народните будители.
Да продължава от понеделник до петък и всеки един ден да се посещава музей, галерия, опера, театър, молитвен храв, или манастир.
През този ден присъствието на всички трябва да е задължително, за да вникнат в същността на този празник.
Нека в този период всички тези институции да са безплатни за учениците.
Само тогава бих се съгласил, че отделяме необходимото внимание и почит към народните будители.
Благодаря ти, Катя, за прекрасния постинг!
Красиви есенни дни ти пожелавам!!!!


Здравей, Стефане!
Написал си моите мисли, моите желания за този ден.
Не искам тези възвишени дни да минават и заминават САМО като почивни:(.
Подписвам се под коментара ти и те подкрепям за предложенията!

А ми се сърдиш като ти писах:"будителю":).
Поздрави и хубав ноември!

цитирай
53. ckarlet - Прекрасна си, Катя! Върнах се и към ...
03.11.2011 20:35
Прекрасна си, Катя! Върнах се и към този постинг, за да го разгледам отново, и с удивление видях, че много от хората, които познавам във виртуала, и които също като теб смятам, че са днешните будители и носят българския дух, със светлината на факела на будителството са коментирали. За мен твоят постинг беше уникален поздрав за всички родолюбци!
Прегръщам те топло!
цитирай
54. katan - 53. ckarlet - Прекрасна си, Катя! Върнах се и към
04.11.2011 11:49
ckarlet написа:
Прекрасна си, Катя! Върнах се и към този постинг, за да го разгледам отново, и с удивление видях, че много от хората, които познавам във виртуала, и които също като теб смятам, че са днешните будители и носят българския дух, със светлината на факела на будителството са коментирали. За мен твоят постинг беше уникален поздрав за всички родолюбци!
Прегръщам те топло!


Благодаря ти, Скарлет!
Благодаря ти, че все още има хора като теб.
Благодаря и те прегръщам с обич.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5677066
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196236
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930