Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2011 10:30 - Три ОФИЦИАЛНИ години в blog.bg.
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9813 Коментари: 98 Гласове:
69


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                                      
        image

24 септември го смятам за мой официален ден в blog.bg.:))).
Три години съм тук - много ли , малко ли - не знам.
Получих много от blog.bg. - сдобих се с много приятели, които по никакъв друг начин не бих могла да открия.
Какво дадох на blog.bg.?
Не мога да си отговоря все още, но си мисля, че повече получих, отколкото дадох ...
Време за равносметка? Не още:))). Още съм тук и не съм "теглила калема:)))".
Поздрав и благодарност на всички приятели! Поздрав и благодарност и на blog.bg. - без него нямаше да се знаем:))).

                           image

                                   И едно "Наздраве":))) за повода!

                           image

                                     
     Миналата година съм написала хей това, което се крие в   линка, затова сега  не съм многословна:))) /ако искате - прочетете го:)))/:

http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/09/24/dve-oficialni-godini-v-blog-bg.610172


Искам да ви кажа само - БЛАГОДАРЯ ВИ, ПРИЯТЕЛИ за трите години заедно!












Гласувай:
69



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Продължавай напред.
24.09.2011 10:33
Валя :))))))))))
цитирай
2. анонимен - Кати, не знам дали е за добро или лошо, ама.... да си жива и здрава!
24.09.2011 10:56
В знак на уважение към търпението и проявената милост / не ме взриви заради близостта на никовете ни/, ти пращам този поздрав.
http://www.youtube.com/watch?index=6&feature=PlayList&v=8QF7W0V_NRI&list=PLE16017AEFFD0E7B0
Ако издържиш и на него, кораво момиче си. :-)))))))
Но аз съм се спасил на място злачно и потайно, докато ти мине шока. :-)))))
цитирай
3. cefulesteven - Честито, Катя!!!
24.09.2011 10:57
Честито, Катя!!!
цитирай
4. veninski - Честито, приятелко! Бъди благо...
24.09.2011 11:44
Честито, приятелко! Бъди благословена!
цитирай
5. miaa - Успехи и щастие от сърце!
24.09.2011 11:57
Честит празник! Продължавай със същия дух:)))))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - И аз не знам за това честити ли се, но ...
24.09.2011 12:00
И аз не знам за това честити ли се, но ти пожелавам още много приятно време тук и много приятели. И ти благодаря за неповторимото пътуване из Македония. Знам, че го направи за всички, но аз си го нарекох и си го приех като личен подарък.

Прегръдки, Катя! И това от мен: http://www.vbox7.com/play:d157b17a&al=2&vid=471316
цитирай
7. анонимен - Честито!
24.09.2011 13:21
Честито за хубавия повод и чудесните постинги ;)
цитирай
8. tit - Ха - браво!!!!
24.09.2011 13:29
Бодрост и фантазия ти желая - да продължиш нататък!:)))
цитирай
9. ivankalilova - Честито и от мен!Смело напред!П...
24.09.2011 13:41
Честито и от мен!Смело напред!Пожелавам ти успех! Да се радваш, да раздаваш и да не преставаш да мислиш все така позитивно!:)))
Поздрави и прегръдки, много!:)))
цитирай
10. hristo27 - Продължавай, този блог ми е инте...
24.09.2011 13:46
Продължавай, този блог ми е интересен!
цитирай
11. анонимен - Чудесен пост! Честито и приятно да ти е в блог.бг!
24.09.2011 13:48
Пожелавам ти поне още 3 години да споделяш с почитателите си с хубави мигове!
поздрави и усмивки с дъх на фрезия:)
Наталия
цитирай
12. анонимен - Какво става тук?
24.09.2011 13:55
Какво става тук?
цитирай
13. katan - 1. yotovava - Продължавай напред
24.09.2011 14:14
yotovava написа:
Валя :))))))))))


Благодаря за насърчението, Валя:)!
цитирай
14. ckarlet - Поздрави, скъпа Катя! Искрено се ...
24.09.2011 14:17
Поздрави, скъпа Катя!
Искрено се радвам, че те има и имам честта да те познавам тук!
Ти си прекрасна и е огромно удоволствие да се общува с теб!
Всеки твой постинг е интересен и изпълнен с необикновенна емоция и енергия!
Още много, много години да ти е приятно в blog.bg и да ни радваш с интересните си постинги, които публикуваш!
Бъди здрава и много щастлива, мила Катя!
А това е специално за теб:)

http://shopping.bg/img/products/products_53745_1842362165flower_basket.jpg
цитирай
15. mileidi46 - Pozdravi mila!!!
24.09.2011 14:18
Vinagi mi stava priqtno,kogato takiva priqteli kato teb sa nablizo!!! I kogato
znam,4e gi ima..!!!
Budi jiva i zdrava! I vse taka optimisti4na!!:))
Pregrudka za teb...i veseli po4ivni dni.:)))
цитирай
16. katan - 2. katana - Кати, не знам дали е за добро или лошо, ама.... да си жива и здрава!
24.09.2011 14:18
katana написа:
В знак на уважение към търпението и проявената милост / не ме взриви заради близостта на никовете ни/, ти пращам този поздрав.
http://www.youtube.com/watch?index=6&feature=PlayList&v=8QF7W0V_NRI&list=PLE16017AEFFD0E7B0
Ако издържиш и на него, кораво момиче си. :-)))))))
Но аз съм се спасил на място злачно и потайно, докато ти мине шока. :-)))))


Не ме изплаши нито с реактивни, нито със стрелци, Сенсей:))).
Знаеш, че не се плаша лесно:))).
А за другото - не си се разминал:))).
В скоро време ще пусна постингът. Омръзна ми да ме бъркат с теб:). Пък и се вижда, че аз съм по-отдавна тук от теб:))), но ... нали знаеш, че по-умният отстъпва:))).
Бъди щастлив, Сенсей!
цитирай
17. katan - 3. cefulesteven - Честито, Катя!!!
24.09.2011 14:19
cefulesteven написа:
Честито, Катя!!!


Благодаря, Стеф!
Поздрави!
цитирай
18. katan - 4. veninski - Честито, приятелко!
24.09.2011 14:20
veninski написа:
Честито, приятелко! Бъди благословена!


Благодаря, приятелю!:)))
Поздрави!
цитирай
19. katan - 5. miaa - Успехи и щастие от сърце!
24.09.2011 14:21
miaa написа:
Честит празник! Продължавай със същия дух:)))))


Благодаря, Миа!
Щастие и успехи и на теб!
цитирай
20. katan - 6. 4aiotgluhar4e - И аз не знам за това честити ли се
24.09.2011 14:22
4aiotgluhar4e написа:
И аз не знам за това честити ли се, но ти пожелавам още много приятно време тук и много приятели. И ти благодаря за неповторимото пътуване из Македония. Знам, че го направи за всички, но аз си го нарекох и си го приех като личен подарък.

Прегръдки, Катя! И това от мен: http://www.vbox7.com/play:d157b17a&al=2&vid=471316


Благодаря за прекрасната песен, Чайче!
А за Македония ... ами тя е за всички, но и СПЕЦИАЛНО за теб:))).
Хубав ден и прегръдки!
цитирай
21. katan - 7. gogi6666 - Честито!
24.09.2011 14:23
gogi6666 написа:
Честито за хубавия повод и чудесните постинги ;)


Благодаря, Гоги!
Прекрасен ден ти желая!
цитирай
22. katan - 8. tit - Ха - браво!!!!
24.09.2011 14:25
tit написа:
Бодрост и фантазия ти желая - да продължиш нататък!:)))


Благодаря за милите думи, Теди!
Хубав ден!
цитирай
23. katan - 9. ivankalilova - Честито и от мен!Смело напред!
24.09.2011 14:30
ivankalilova написа:
Честито и от мен!Смело напред!Пожелавам ти успех! Да се радваш, да раздаваш и да не преставаш да мислиш все така позитивно!:)))
Поздрави и прегръдки, много!:)))


Благодаря ти за тези прекрасни думи и пожелания, Ваня!
Тук става нещо, което не ми харесва и ще се наложи да си сменя ника. Бъркат ме с katanA.
Прегръщам те.
цитирай
24. katan - 10. hristo27 - Продължавай
24.09.2011 14:31
hristo27 написа:
Продължавай, този блог ми е интересен!


Благодаря, Ице!
Тук някой се опитва да ме разстрои ...
Поздрави!
цитирай
25. katan - 11. анонимен - Чудесен пост! Честито и приятно да ти е в блог.бг!
24.09.2011 14:33
анонимен написа:
Пожелавам ти поне още 3 години да споделяш с почитателите си с хубави мигове!
поздрави и усмивки с дъх на фрезия:)
Наталия


Благодаря ти, Наталия!
Не знам как АНОНИМЕН е писал в блога ми?!
Но ти благодаря за добрите думи и поздрава!
цитирай
26. kometapg - Честито и продължавай да ни радваш с ...
24.09.2011 14:33
Честито и продължавай да ни радваш с хубавите си постове!:)
цитирай
27. katan - 12. terminator - Какво става тук?
24.09.2011 14:34
terminator написа:
Какво става тук?


Не знам. Ти кажи.
Ще ми направиш услуга, ако изпълниш молбата ми.
Хубав ден!
цитирай
28. katan - 15. ckarlet - Поздрави, скъпа Катя!
24.09.2011 14:40
ckarlet написа:
Поздрави, скъпа Катя!
Искрено се радвам, че те има и имам честта да те познавам тук!
Ти си прекрасна и е огромно удоволствие да се общува с теб!
Всеки твой постинг е интересен и изпълнен с необикновенна емоция и енергия!
Още много, много години да ти е приятно в blog.bg и да ни радваш с интересните си постинги, които публикуваш!
Бъди здрава и много щастлива, мила Катя!
А това е специално за теб:)

http://shopping.bg/img/products/products_53745_1842362165flower_basket.jpg


Поздрави и на теб, мила Скарлет!
Благодаря за прекрасните цветя.
Бъди все така мила и добра и нека не обръщаме внимание на някакви бръщолевения тук.
Помолих господина в ЛС да изтрие коментарите си и да не ме бърка с katanA.
Извинявам се от негово име, че е замесил почти всички в този непристоен монолог.
Прегръдка от мен и поздрави!
цитирай
29. katan - 17. mileidi46 - Pozdravi mila!!!
24.09.2011 14:42
mileidi46 написа:
Vinagi mi stava priqtno,kogato takiva priqteli kato teb sa nablizo!!! I kogato
znam,4e gi ima..!!!
Budi jiva i zdrava! I vse taka optimisti4na!!:))
Pregrudka za teb...i veseli po4ivni dni.:)))


Благодаря ти за добрите думи и за приятелството, Милейди!
И на мен ми е приятно при теб!
Поздрави и прекрасни дни!
цитирай
30. katan - 36. kometapg - Честито и продължавай
24.09.2011 14:48
kometapg написа:
Честито и продължавай да ни радваш с хубавите си постове!:)



Благодаря, но май ще трябва да "затворя" постинга.
Не са ми приятни "репликите" .
Поздрави и хубав ден!
цитирай
31. scarlety - Браво,Кате!
24.09.2011 15:34
Ти си ветеран!:) Трябва и човек да се бронира срещу простотията и негативизма,все пак!
Честита годишнина! Продължавай да ни радваш с хубавите си постинги и положителното си излъчване!:)
Прегръдки!
цитирай
32. katan - 31. scarlety - Браво,Кате!
24.09.2011 15:43
scarlety написа:
Ти си ветеран!:) Трябва и човек да се бронира срещу простотията и негативизма,все пак!
Честита годишнина! Продължавай да ни радваш с хубавите си постинги и положителното си излъчване!:)
Прегръдки!


Така се оказва, Ади!:)))
Ако мога да измисля "средни":))) ветерани, това би било най-точно:))).
Простотията и лошотията "ходят" по хората.
Но не разбирам извратеното желание и ненаситен апетит за лошотия у някои хора.
Наложи ми се да изтрия един огромен куп оскърбителни коментари. Ако бяха насочени само към мен бих ги оставила, както всички други /аз не трия коментари/, но тук се правеше обидна реплика към всеки коментирал.
Е, наложи се да сложа отново модерация за съжалене.
Надявам се, че ще ме разберете. Правя го за СВЕТОВНИЯ МИР:))).
Поздрави и приятен ден, приятелко!
цитирай
33. ivesa - Наздраве,katan!
24.09.2011 15:47
Желая ти още много,много хубави мигове с приятелите от Blog.bg!
цитирай
34. katan - 33. ivesa - Наздраве,katan!
24.09.2011 15:48
ivesa написа:
Желая ти още много,много хубави мигове с приятелите от Blog.bg!


Наздраве и на теб и много благодарности!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
35. mirandolina - Бъди, за да бъдем !:)))
24.09.2011 15:57
Хубав ден !:)
цитирай
36. sherif - Честито!
24.09.2011 15:58
Стара пушка си вече.
цитирай
37. katan - 36. sherif - Честито!
24.09.2011 16:02
sherif написа:
Стара пушка си вече.


Благодаря!
Стара пушка съм, от където и да погледнеш:))).
Поздрави!
цитирай
38. katan - 35. mirandolina - Бъди, за да бъдем !:)))
24.09.2011 16:03
mirandolina написа:
Хубав ден !:)


ДА БЪДЕМ!:)))
цитирай
39. elinora - Кате,
24.09.2011 16:55
честити ти три мъдри годинки! :)
Харесвам твоя сериозен и топъл блог, защото е като теб! Предполагам? :)
цитирай
40. valben - И от мен ЧЕСТИТО!
24.09.2011 17:00
Вал те поздравява от сърце!
цитирай
41. enjoy6 - Честито и за много години!!!
24.09.2011 17:14
Поздрави!:)))
цитирай
42. анонимен - Ако те напсуват заради мене, нямам вина. Препращай ги към мене
24.09.2011 17:20
katan написа:
katana написа:
В знак на уважение към търпението и проявената милост / не ме взриви заради близостта на никовете ни/, ти пращам този поздрав.
http://www.youtube.com/watch?index=6&feature=PlayList&v=8QF7W0V_NRI&list=PLE16017AEFFD0E7B0
Ако издържиш и на него, кораво момиче си. :-)))))))
Но аз съм се спасил на място злачно и потайно, докато ти мине шока. :-)))))


Не ме изплаши нито с реактивни, нито със стрелци, Сенсей:))).
Знаеш, че не се плаша лесно:))).
А за другото - не си се разминал:))).
В скоро време ще пусна постингът. Омръзна ми да ме бъркат с теб:). Пък и се вижда, че аз съм по-отдавна тук от теб:))), но ... нали знаеш, че по-умният отстъпва:))).
Бъди щастлив, Сенсей!

Това ми е орисията. Да битувам с бронежилетка и каска. Ей такива неща могат да правят само твои хора! :-))))))))))
Благодаря, Кати! И ти да си щастлива!
цитирай
43. sparotok - Честито!
24.09.2011 17:25
Честито! Как само минава времето!:)
цитирай
44. lion1234 - Честито!
24.09.2011 17:52
Жива и здрава и с още много, много приятели и прекрасни емоции!
цитирай
45. katan - 39. elinora - Кате,
24.09.2011 18:18
elinora написа:
честити ти три мъдри годинки! :)
Харесвам твоя сериозен и топъл блог, защото е като теб! Предполагам? :)


Благодаря ти, Ели!
Усмихнах се на коментара ти:))) и на теб, мила:))).
Блогът ни е това, което сме ние:))).
В моя е "карашък":)))
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
46. katan - 40. valben - И от мен ЧЕСТИТО!
24.09.2011 18:20
valben написа:
Вал те поздравява от сърце!


От сърце ти благодаря, ВАЛ /така наричам само Вальо Йорданов:))/, но вече и ти си в "графата":))).
Хубава вечер и поздрави!
цитирай
47. katan - 41. enjoy6 - Честито и за много години!!!
24.09.2011 18:22
enjoy6 написа:
Поздрави!:)))


Много ме зарадва с "наминаването" си при мен!
Благодаря ти! Винаги ми е приятно -като в "доброто старо време":).
Ще те очаквам отново!
Поздрави!
цитирай
48. katan - 42. katana - Ако те напсуват заради мене, нямам вина. Препращай ги към мене
24.09.2011 18:24
katana написа:
katan написа:
katana написа:
В знак на уважение към търпението и проявената милост / не ме взриви заради близостта на никовете ни/, ти пращам този поздрав.
http://www.youtube.com/watch?index=6&feature=PlayList&v=8QF7W0V_NRI&list=PLE16017AEFFD0E7B0
Ако издържиш и на него, кораво момиче си. :-)))))))
Но аз съм се спасил на място злачно и потайно, докато ти мине шока. :-)))))


Не ме изплаши нито с реактивни, нито със стрелци, Сенсей:))).
Знаеш, че не се плаша лесно:))).
А за другото - не си се разминал:))).
В скоро време ще пусна постингът. Омръзна ми да ме бъркат с теб:). Пък и се вижда, че аз съм по-отдавна тук от теб:))), но ... нали знаеш, че по-умният отстъпва:))).
Бъди щастлив, Сенсей!

Това ми е орисията. Да битувам с бронежилетка и каска. Ей такива неща могат да правят само твои хора! :-))))))))))
Благодаря, Кати! И ти да си щастлива!


Днес имах доста неприятни изживявания с "твой "приятел"", Сенсей:(.
Налага се да пусна постинга. Надявам се да се разберем.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
49. deathmetalverses - Честито, Катя!
24.09.2011 18:27
Още 10 000 години (както биха се изразили китайците - "Ван ли чен чи"!) здраве, сила, радост и любов! Да ни радваш с прекрасните си материали!!!
Приятен слънчев и усмихнат уикенд!

Здравко Б. Спасов

цитирай
50. katan - 43. sparotok - Честито!
24.09.2011 18:27
sparotok написа:
Честито! Как само минава времето!:)


МИНАВА?!
ЛЕТИ, приятелю! Лети си времето и ние сме безсилни пред летежа му, но много ми се иска да не спира:))).
Благодаря за поздрава!
Хубава вечер!

цитирай
51. katan - 49. deathmetalverses - Честито, Катя!
24.09.2011 18:31
deathmetalverses написа:
Още 10 000 години (както биха се изразили китайците - "Ван ли чен чи"!) здраве, сила, радост и любов! Да ни радваш с прекрасните си материали!!!
Приятен слънчев и усмихнат уикенд!

Здравко Б. Спасов



Благодаря ти за тези прекрасни пожелания, Здравко!
Длъжница съм ти аз на теб. Не съм забравила "дълга" си.
Приятна вечер и слънчева, есенна неделя!

цитирай
52. katan - 44. lion1234 - Честито!
24.09.2011 18:33
lion1234 написа:
Жива и здрава и с още много, много приятели и прекрасни емоции!


Винаги се радвам да те видя при мен, приятелю!
Благодаря ти за пожеланията!
Хубава вечер и много поздрави!
цитирай
53. анонимен - Пускай постинга, Кати. Но тоя е луд и понеже се клонира като амеба в мръсна вода, смята че и другите го правят
24.09.2011 18:44
katan написа:
katana написа:
katan написа:
katana написа:
В знак на уважение към търпението и проявената милост / не ме взриви заради близостта на никовете ни/, ти пращам този поздрав.
http://www.youtube.com/watch?index=6&feature=PlayList&v=8QF7W0V_NRI&list=PLE16017AEFFD0E7B0
Ако издържиш и на него, кораво момиче си. :-)))))))
Но аз съм се спасил на място злачно и потайно, докато ти мине шока. :-)))))


Не ме изплаши нито с реактивни, нито със стрелци, Сенсей:))).
Знаеш, че не се плаша лесно:))).
А за другото - не си се разминал:))).
В скоро време ще пусна постингът. Омръзна ми да ме бъркат с теб:). Пък и се вижда, че аз съм по-отдавна тук от теб:))), но ... нали знаеш, че по-умният отстъпва:))).
Бъди щастлив, Сенсей!

Това ми е орисията. Да битувам с бронежилетка и каска. Ей такива неща могат да правят само твои хора! :-))))))))))
Благодаря, Кати! И ти да си щастлива!


Днес имах доста неприятни изживявания с "твой "приятел"", Сенсей:(.
Налага се да пусна постинга. Надявам се да се разберем.
Хубава вечер, приятелю!

Съжалавям и поднасям извинениата си от негово име. Аз ще се разправям с него, но не тук и при тебе! Обещавам!
цитирай
54. ivana59 - Честито, Катя!
24.09.2011 18:48
"Душата си избира свое общество"(Емили Дикинсън) Винаги с удоволствие се отбивам тук.
Да си здрава и усмихната, за да имаме още много срещи!
Хубава съботна вечер!
И прегръдка за теб!
цитирай
55. katan - 53. katana - Пускай постинга, Кати. Но тоя е луд и понеже се клонира като амеба в мръсна вода, смята че и другите го правят
24.09.2011 18:49
Ще го пусна, Сенсей, но малко по-късно. Ще отсъствам известно време и тогава ще го пусна, но с модерация:).
А ти не се занимавай с такива "клонинги":) и не ги предизвиквай - цапаш се.
Поздрави!
цитирай
56. stela50 - Честито ,Кати ... за още много години ,
24.09.2011 18:51
добри срещи и приятни емоции . Истина е , това общуване
дава много , дори и понякога да не си го признаваме , обогатява ,
сближава . Харесвам твоя блог , приятно ми е да спирам тук ...
Благодаря за прекрасните мигове .
Здраве и щастливи дни ... и прегръдка от сърце !
цитирай
57. katan - 54. ivana59 - Честито, Катя!
24.09.2011 18:54
ivana59 написа:
"Душата си избира свое общество"(Емили Дикинсън) Винаги с удоволствие се отбивам тук.
Да си здрава и усмихната, за да имаме още много срещи!
Хубава съботна вечер!
И прегръдка за теб!


Емили Дикинсън го е казала, но е истина до която сама съм стигнала:).
Благодаря ти, Ваня!
Благодаря ти и за откровението за "Ръба на лятото".
Чудесно е!
Поздрави и прегръдка!
цитирай
58. katan - 56. stela50 - Честито ,Кати ... за още много години
24.09.2011 18:59
stela50 написа:
добри срещи и приятни емоции . Истина е , това общуване
дава много , дори и понякога да не си го признаваме , обогатява ,
сближава . Харесвам твоя блог , приятно ми е да спирам тук ...
Благодаря за прекрасните мигове .
Здраве и щастливи дни ... и прегръдка от сърце !


Много ти благодаря, Таня/Стела!
Това общуване дава много, но и ощетява. Днес ми се случиха много неприятни неща с "колега":(.
Аз пък се чувствам малко егоист - деактивирах повечето си постинги и още не съм им дала "свобода".
Живот и здраве да е ще го направя с удоволствие.
Така ще знам, че всичко, което е за приятелите ми тук си е тяхно:))).
Приятна вечер и прегръдка за поздрав!
цитирай
59. анонимен - Все някой трябва да се изцапа. После ще си взема душ и готово. Ооооо, ще отсъстваш?
24.09.2011 19:06
katan написа:
Ще го пусна, Сенсей, но малко по-късно. Ще отсъствам известно време и тогава ще го пусна, но с модерация:).
А ти не се занимавай с такива "клонинги":) и не ги предизвиквай - цапаш се.
Поздрави!

Веднага пускам нещо в твоя чест! Първият и единствен музикален бар! Аз черпя!
цитирай
60. katan - 59. katana - Все някой трябва да се изцапа. После ще си взема душ и готово. Ооооо, ще отсъстваш?
24.09.2011 19:14
katana написа:
katan написа:
Ще го пусна, Сенсей, но малко по-късно. Ще отсъствам известно време и тогава ще го пусна, но с модерация:).
А ти не се занимавай с такива "клонинги":) и не ги предизвиквай - цапаш се.
Поздрави!

Веднага пускам нещо в твоя чест! Първият и единствен музикален бар! Аз черпя!


Ще отсъствам за кратко, но не сега и не веднага:))).
Каниш ме на пиано-бар:)))?
Приемам с удоволствие!:)))
Само да уточним тоалета:))).
Ще те посетя след малко.
цитирай
61. pevetsa - Честита годишнина тук Кате :)))))))
24.09.2011 19:19
Три години са сериозно пребиваване в едно доста шарено място, където освен удоволствие от споделеното с приятели, има и негативни отношения, които изгониха доста хубави хора, и стойностни хора.
Специална си за мен, и ти се радвам от сърце.
БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ ТЕ ИМА, И ЧЕ ПРАВИШ СВЕТА ДОБЪР!
цитирай
62. katan - 61. pevetsa - Честита годишнина тук Кате :)))))))
24.09.2011 19:26
pevetsa написа:
Три години са сериозно пребиваване в едно доста шарено място, където освен удоволствие от споделеното с приятели, има и негативни отношения, които изгониха доста хубави хора, и стойностни хора.
Специална си за мен, и ти се радвам от сърце.
БЛАГОДАРЯ ТИ ЧЕ ТЕ ИМА, И ЧЕ ПРАВИШ СВЕТА ДОБЪР!


Трогна ме до сълзи, Акекс!
Благодаря ти за добрите думи!
И ти си специален за нашето семейство. Често те споменаваме с добро за доброто, което правиш.
А за напускането - ами опитвала съм няколко пъти, но отново се връщам тук:))).
Поздрави и прегръдки за теб, Ива и ВСИЧКИТЕ дечица!
цитирай
63. voinov50 - Катерино моме, моме юбава... :))) - тази песен е за теб и за юбилея ти ;)
24.09.2011 19:36
Поздрави от Пирин!
цитирай
64. katan - 63. voinov50 - Катерино моме, моме юбава... :))) - тази песен е за теб и за юбилея ти ;)
24.09.2011 19:43
voinov50 написа:
Поздрави от Пирин!


Много мило и леко тъжничко ми стана, Цецо.
Благодаря за поздрава и поздрав и на теб!
цитирай
65. alexs - Поздрави и много творчески успехи ...
24.09.2011 19:48
Поздрави и много творчески успехи Катя!
Бъди щастлива да ти се сбъдват мечтите !
И най-важното много здраве!
цитирай
66. malchaniaotnadejda7 - Честито, Катя!:)
24.09.2011 19:49
Щастлива годишнина и ... наздраве!:)))
цитирай
67. katan - 65. alexs - Поздрави и много творчески успехи
24.09.2011 19:50
alexs написа:
Поздрави и много творчески успехи Катя!
Бъди щастлива да ти се сбъдват мечтите !
И най-важното много здраве!



Ако това тук е творчество ... тогава благодаря:)))!
Благодаря ти за вай-важното, което ми пожелаваш, Алекс - ЗДРАВЕТО!
Поздрави и на теб, приятелю!
цитирай
68. katan - 66. malchaniaotnadejda7 - Честито, Катя!:)
24.09.2011 19:53
malchaniaotnadejda7 написа:
Щастлива годишнина и ... наздраве!:)))


Благодаря ти, Наде!
Наздраве, но бягай тук - http://katana.blog.bg/politika/2011/09/24/nazdrave-pyrviiat-i-edinstven-muzikalen-bar.825292.
Катана Сенсей черпи за мое здраве;))).
Поздрави и прегръдки от мен!
цитирай
69. tota - Кате,
24.09.2011 19:56
за малко да те пропусна...промяната на сезоните не ми се отразява добре...

Поздрави! Три години малко или много са? По - важното е усещането, което са ти донесли от пребиваването тук. Споделяне на мисли, докосване до други и най - важното - приятели!

Бъде здрава, много щастлива и ни доставяй приятни минути с твоите мисли, споделени тук!!
Хубава вечер!
цитирай
70. malchaniaotnadejda7 - :) Че аз оттам идвам! Катана е устроил невероятно пиршество в твоя чест!:)
24.09.2011 20:22
katan написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Щастлива годишнина и ... наздраве!:)))


Благодаря ти, Наде!
Наздраве, но бягай тук - http://katana.blog.bg/politika/2011/09/24/nazdrave-pyrviiat-i-edinstven-muzikalen-bar.825292.
Катана Сенсей черпи за мое здраве;))).
Поздрави и прегръдки от мен!

Всичко е на ниво!:))) Защото ти заслужаваш! Наистина не мога да намеря по-добър поздрав от песента на Милва - всички приятели поздравявам с нея днес - виж при Таничка - stela50 - песента, която звучи!:) - "Живея за онзи, който ме обича!"... :) Нека звучи и за теб! А вината при Катана са по мой вкус.:) Особено едно мерло от избата на Хан Крум;) Поздрави Катенце и светла събота и неделя!:) Пожелавам ти да споделяш виртуалния си дом с нови, верни и истински приятели!:)
цитирай
71. katan - 69. tota - Кате
24.09.2011 20:23
tota написа:
за малко да те пропусна...промяната на сезоните не ми се отразява добре...

Поздрави! Три години малко или много са? По - важното е усещането, което са ти донесли от пребиваването тук. Споделяне на мисли, докосване до други и най - важното - приятели!

Бъде здрава, много щастлива и ни доставяй приятни минути с твоите мисли, споделени тук!!
Хубава вечер!


Не може да ме пропуснеш, Ати!
Заедно сме в добро и не до там добро.
Наистина - кога се изтърколиха тези 3 /три/ години?
Много вода изтече, много хора идваха и си отиваха, много пъти си тръгвах и аз и все се връщах.
Тук наистина намерих приятели и съмишленици.
Приятели не само във виртуала, но и в реалния живот, на които мога да се опра и те на мен.
Когато говорим за някакво общество, може да го видим тук - такова, каквото е и реалното ни общество.
Благодаря ти за поздравите, Ати.
Хубава вечер и сърдечна прегръдка от мен.
цитирай
72. katan - 70. malchaniaotnadejda7 - :) Че аз оттам идвам! Катана е устроил невероятно пиршество в твоя чест!:)
24.09.2011 20:28
malchaniaotnadejda7 написа:
katan написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Щастлива годишнина и ... наздраве!:)))


Благодаря ти, Наде!
Наздраве, но бягай тук - http://katana.blog.bg/politika/2011/09/24/nazdrave-pyrviiat-i-edinstven-muzikalen-bar.825292.
Катана Сенсей черпи за мое здраве;))).
Поздрави и прегръдки от мен!

Всичко е на ниво!:))) Защото ти заслужаваш! Наистина не мога да намеря по-добър поздрав от песента на Милва - всички приятели поздравявам с нея днес - виж при Таничка - stela50 - песента, която звучи!:) - "Живея за онзи, който ме обича!"... :) Нека звучи и за теб! А вината при Катана са по мой вкус.:) Особено едно мерло от избата на Хан Крум;) Поздрави Катенце и светла събота и неделя!:) Пожелавам ти да споделяш виртуалния си дом с нови, верни и истински приятели!:)


Благодаря за всичко, Наде!
При katanA дадох и моята "лепта" с бистра водица за мирна главица.
А за Милва ти благодаря от цялото си сърце!
Днес няколко пъти влизах при Таня, но не съм видяла постинга.
Сега ще "отскоча" да чуя червенокосата чаровница, която помня от дете.
Хубава вечер и много настроение, мила!

цитирай
73. bovari - Честита годишнина, блогър Катя!:)
24.09.2011 21:01
Пожелавам ти здраве и да блогуваш заедно с внучката!:)))
Бъди щастлива и ...споделяй!:)
цитирай
74. katan - 73. bovari - Честита годишнина, блогър Катя!:)
24.09.2011 21:06
bovari написа:
Пожелавам ти здраве и да блогуваш заедно с внучката!:)))
Бъди щастлива и ...споделяй!:)


Благодаря ти, Ели!
Това "блогър" ми прозвуча като посвещаване в сан:))).
Може би да си блогър не е лошо, а:)))?
Дай, Боже, да блогуваме заедно с Мишел:))).
Тя от сега е любителка на компа:))).
Приятна вечер и прегръдка от мен.
цитирай
75. hel - Честито, Катя! Още много пост...
24.09.2011 21:32
Честито, Катя!
Още много постинги и приятели в Blog.bg!
цитирай
76. katan - 75. hel - Честито, Катя!
24.09.2011 21:43
hel написа:
Честито, Катя!
Още много постинги и приятели в Blog.bg!


Благодаря, Хел!
За постингите не съм съвсем сигурна, но се радвам на всеки приятел.
Хубава вечер и поздрави!
цитирай
77. martito - Честито, Катенце:))) Бъди си ду...
24.09.2011 21:45
Честито, Катенце:))) Бъди си душицата, която си:)))
Голямо гууушшш:)))
цитирай
78. katan - 77. martito - Честито, Катенце:)))
24.09.2011 21:50
martito написа:
Честито, Катенце:))) Бъди си душицата, която си:)))
Голямо гууушшш:)))


Милото ми и единствено Марти/Наде!
Моят млад, но опитен гуру и гид в дебрите на блога!
Благодаря ти за всичко, което направи за мен тук, мила Марти!
Не те забравям, но не винаги мога да правя това, което искам.
Прегръщам те с благодарност!
цитирай
79. hatanasov - Честито!
24.09.2011 23:14
Здраве и късмет!
Наздраве и шампанско до зори!
цитирай
80. katan - 79. hatanasov - Честито!
25.09.2011 11:03
hatanasov написа:
Здраве и късмет!
Наздраве и шампанско до зори!



Благодаря и на теб, приятелю!
Но шампанско до зори:)))?
Все пак станах на три, а не на 33:)))?
Поздрави и прекрасен ден!
цитирай
81. an200 - Честито!:)
25.09.2011 11:23
При теб винаги е интересно и позитивно, добронамерено и премерено.;)Благодаря ти!
Моите годинки тук станаха 5+ и май това е достатъчно...
Желая ти здраве и вдъхновение!:)
цитирай
82. katan - 81. an200 - Честито!:)
25.09.2011 11:29
an200 написа:
При теб винаги е интересно и позитивно, добронамерено и премерено.;)Благодаря ти!
Моите годинки тук станаха 5+ и май това е достатъчно...
Желая ти здраве и вдъхновение!:)


Благодаря ти, Ани!
Писах някъде, че блогът е олицетворение на самите нас.
Ако си един в реалния живот не можеш да бъдеш друг във виртуалния ...
Или може би можеш?! Не знам. Аз не го мога това - такава съм, каквато съм.
А твоите 5+ годинки са все още малко:))).
Изчакай да станат поне 7 и да тръгнат на училище:))).
Твоят блог е един от любимите ми. Не ни лишавай от присъствието си! Моля те!
Поздрави и много настроение през този ден!
Вземи и фотоапарата, моля те!:)))

цитирай
83. megg - Хей, мила Кате!
25.09.2011 12:00
Не си и помисляй да "теглиш калема"! :))) Честито! Три е хубаво число, нека да се множи! Споделяй още дълго, а пък ние ще четем и ще вървим с теб по пътеките на родното и обичта към него. Още много истински приятели!
Бъди здрава и все така добронамерена!
цитирай
84. makont - Здравей, Катя,
25.09.2011 15:39
сърдечен поздрав и от мен. Напоследък почти не ми стига време да надникна тук и честно ми липсва. При теб винаги е уютно и накак си топло, човешко. Хубава и спорна нова седмеца!
цитирай
85. katan - 83. megg - Хей, мила Кате!
25.09.2011 17:01
megg написа:
Не си и помисляй да "теглиш калема"! :))) Честито! Три е хубаво число, нека да се множи! Споделяй още дълго, а пък ние ще четем и ще вървим с теб по пътеките на родното и обичта към него. Още много истински приятели!
Бъди здрава и все така добронамерена!


Още не съм стигнала до "калема":), Мег!
Сега нещо друго ми се върти из главата. Може и да стане, може и да не стане - още не съм решила, но е въпрос на размисъл и очакване на помощ от всички вас.
Благодаря ти за пожеланията, мила приятелко!
Ще вървим заедно!
Прегръщам те и ти пожелавам хубава вечер.
цитирай
86. katan - 84. makont - Здравей, Катя,
25.09.2011 17:04
makont написа:
сърдечен поздрав и от мен. Напоследък почти не ми стига време да надникна тук и честно ми липсва. При теб винаги е уютно и накак си топло, човешко. Хубава и спорна нова седмеца!


Здравей, скъпа приятелко!
И на мен не ми стига времето.
Когато вляза тук, "прелитам":) над блоговете. Понякога гласувам, за да ви благодаря, че сте ме избрали.
Благодаря ти, че намери време за добри думи и пожелания за мен!
Успешна седмица и много настроение!
цитирай
87. monaliza121 - Привет, Катя!
25.09.2011 21:07
Вчера влязох тук, но не можах да напиша нищо. Връзката се разпадна и аз се отказах. Днес съм вече у дома и бързам да ти напиша, че годините нямат значение, когато ти е добре сред приятели. Твоите постинги са ми приятни, емоционални и с чувство за хумор.
Приятелски поздрав!:))
цитирай
88. razkazvachka - Поздрав!
25.09.2011 22:23
Не съм влизала в блога почти цял месец и то се падна по твоето време - четвъртата година е на съвършенството - и здраве да имаш повече от всякога.
цитирай
89. magnoliya - Браво!
25.09.2011 22:24
Имаш повод за празнуване!
Ще празнуваме и ние с теб, защото тук винаги е интересно и приятно!
Приятно да е и за теб пребиваването в блога, да се множат и приятелите!
Поздрави за постинга!
цитирай
90. bobsun123 - Честит празник Катя!
25.09.2011 22:46
:)
цитирай
91. gkowachew - За още много години!
26.09.2011 08:50
Жива и здрава бъди, Кате! :)
цитирай
92. katan - 87. monaliza121 - Привет, Катя!
26.09.2011 11:38
monaliza121 написа:
Вчера влязох тук, но не можах да напиша нищо. Връзката се разпадна и аз се отказах. Днес съм вече у дома и бързам да ти напиша, че годините нямат значение, когато ти е добре сред приятели. Твоите постинги са ми приятни, емоционални и с чувство за хумор.
Приятелски поздрав!:))


Здравей, Лизи!
Годините и интрнетните неволи:)) са без значение!:)))
И на мен ми е хубаво тук, сред вас, сред приятели.
Благодаря ти за добрите думи и се радвам на приятелството ти!
Приятен ден и успешна седмица!
цитирай
93. katan - 88. razkazvachka - Поздрав!
26.09.2011 11:40
razkazvachka написа:
Не съм влизала в блога почти цял месец и то се падна по твоето време - четвъртата година е на съвършенството - и здраве да имаш повече от всякога.


О, колко се радвам, че си тук, Гери!
Дай, Боже, да стана съвършена:))) в тази година.
И здраве да имаМЕ повече от всякога!
Поздрави!

цитирай
94. katan - 89. magnoliya - Браво!
26.09.2011 11:43
magnoliya написа:
Имаш повод за празнуване!
Ще празнуваме и ние с теб, защото тук винаги е интересно и приятно!
Приятно да е и за теб пребиваването в блога, да се множат и приятелите!
Поздрави за постинга!


Благодаря ти, мила приятелко!
То жените не обичат да си издават годините:))), но аз съм "мъжко момиче":))).
Радвам се на всеки един приятел и ми е приятно тук. Приятно ми е да посещавам и се радвам на твоята цветна градинка.
Поздрави и прегръдки.
цитирай
95. katan - 90. bobsun123 - Честит празник Катя!
26.09.2011 11:43
bobsun123 написа:
:)


Благодаря!:)
цитирай
96. katan - 91. gkowachew - За още много години!
26.09.2011 11:46
gkowachew написа:
Жива и здрава бъди, Кате! :)


Радвам се, че си тук, скъпи приятелю!
Благодаря ти за пожеланията!
Връщай се вече - даде си достатъчно дълга ваканция от блога:))).
Хубав ден!
цитирай
97. kasnaprolet9999 - И ние ти благодарим за хубавите м...
26.09.2011 23:54
И ние ти благодарим за хубавите моменти, прекарани с теб. Честита три-годишнина мила, бъди все така позитивна и пиши.
цитирай
98. katan - 97. kasnaprolet9999 - И ние ти благодарим
27.09.2011 19:16
kasnaprolet9999 написа:
И ние ти благодарим за хубавите моменти, прекарани с теб. Честита три-годишнина мила, бъди все така позитивна и пиши.


Благодаря ти, Невенче!
Много моменти сме изживели заедно - и хубави и не до там...
Дай Боже, хубавите да предстоят и да са много:))).
Поздрави!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5657095
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195558
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031