Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2011 18:20 - ПО ПЪТЯ В МАКЕДОНИЯ -1
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3661 Коментари: 50 Гласове:
51

Последна промяна: 04.07.2011 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Решено -  Р Македония ще е този път.
Бях много раздвоена между Северна Гърция /родните места на моите прародители/ и Р Македония -  наша недалечна история и люлка на българщината/.
Един ОТложим ангажимент в Скопие "наклони везните" и решението е взето!
Тръгваме от нас бавно и полека, за да ни е спорен и приятен пътОТ:).
Дори спряхме да си купим от първите череши по пътя за т.н. граница.
Пиша "т.н.", но си е съвсем редовна граница като между две независими и суверенни държави, признали се взаимно /Р България първа побърза да признае Р Мекедония - защо ли Желю Желев толкова бързаше?!/ ...
Пътуваме по път, който много прилича на нашите второкласни пътища и все пак нещо е различно.
В началото не мога да разбера какво е различното - "Лукойл" с "Мини маркет", зелена трева по поляните, нацъфтели дръвчета,  макове, аленеещи край нивите ...

image

image

image

Ето това е!
КРАЙ нивите! Не в самите ниви, които от пътя на места приличат на няколко педи, на други са дори, колкото"носни кърпички", но са много добре обработени и поддържани!!!
Такива, каквито си спомням, че бяха нашите преди много години, които сега пустеят ли пустеят ...!

image

Пътят се вие и извива заедно с река Крива река, която е много чиста, на места бяло-пенлива и доста пълноводна за такава река.

image

image

Пътуваме все в планинска местност - в Р Македония планини - дал Господ!

image

Сред малките, но добре обгрижвани нивици има и такива чудесии - плувен басеин! /сега не беше напълнен, но все пак е още месец май/:

image

Времето е приятно топло и прохладно едновременно - точно за пътуване!
Спираме за малко в Крива паланка  /за едно кафе време/.

image

Е, кафе не пихме, но се забавихме /не точно употребена дума/ малко повече от половин час в разговор с местни хора. Първо деца, после възрастни.
Тук дори не се сетих да направя поне една снимка - разговорливи  са по общи въпроси - времето, парите, хубавата ИМ природа ... /пък и аз бях предупредена да не засягам "болната" тема .../ - има почерпка от наша страна с "Лукчета":) и цигари.
Потегляме към Скопие - тук има и магистрала:), която е платена /вместо винетки/. Таксата се казва патарина /опитвам се да си преведа - вероятно от "пАт" и такса, налог или нещо подобно, но се отказвам да си "блъскам главата" и се сещам за един виц:), който може да ви го разкажа по-късно:)/.
Направила съм много, ама много снимки по пътя от Крива паланка до Скопие и Охрид.
Ще ги сложа в следващия постинг. Може някои и да коментирам, не съм сигурна - както дойде ...
Сещам се, че последните къщи, които видях в ЕВРОПЕЙСКА България бяха тези - /от ромската махала в Кюстендил/:

image

А една от първите крайпътни "къщички" в НЕЕВРОПЕЙКСКА Македония беше тази -
един  мотел:

image

По-нататък ще видите, че македонците не се срамуват от знамето си, което виждахме много често на различни места /питах се дали това не е един акт на самовнушение за държавност/.
Нашето го виждаме от дъжд на вятър и то по празници, а на някои обществени сгради е толкова излиляло и опърпано, че прилича на самите нас...

Пътуваме към Скопие. Ще останем там за една нощувка и продължаваме към Охрид, Струга, Битола, Прилеп.
Ех, Македонийо, колко много означаваш за мен!
Иска ми се да видя всяко кътче, свързано с нашата история. Бъди гостоприемна!






Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Привет, Катя!
04.07.2011 20:25
Ще следя пътеписа ти, защото отдавна не съм ходила по този маршрут, а и аз имам роднини в Македония! Лек път!:)))
цитирай
2. katan - 1. bven - Привет, Катя!
04.07.2011 20:32
Здравей, приятелко!
Почти няма човек в България, който да не е свързан тясно с тази част от Балканите.
Благодаря ти за пожеланието за лек път:)!
Следвай ме, ако ти е интересно:).
Хубава вечер!
цитирай
3. katan - 2. sande -
04.07.2011 20:39
Санде! Приятелю!
Много ме вълнуват твоите коментари!
Ще те цитирам:"Ако се каже нещо критично за България, моята реплика е: Така е, нас от край време ни управляват саде македонци.
Ако е хубаво, казвам: Така е, защото от край време со нас управуват саде македонци!"
Сещам се за Александър Балабанов и за неговото:"Айде, оди в България министър да ставаш":).
Като погледнеш в новата ни историята - баш си е така:).
И пАтарина си преводох; и вица, за който пиша тук го разказвам сОс съкращения в постинга за Струга ...
Много неща, които продължават да ме вълнуват ...
Сега ще се върна на предишния да ти отговоря:).

цитирай
4. mt46 - Поздрав, Катанче!...
04.07.2011 20:48
Пуснала си една от любимите ми народна песни - "Шар планина"... Надявам се, като стигнеш до Охрид, да прозвучи "Охридското езеро"... :))
цитирай
5. katan - 5. mt46 - Поздрав, Катанче!...
04.07.2011 20:52
Усмихна ме, приятелю!:))))))))
Ще стигнем и до Охрид, ще има и "Охридското езеро" в изпълнение на К. Гугов, а не някакво подобие, което чух в Охрид.
Аранжиментът беше толкова зле направен, че не се заслушах в думите ...
Поздрави и на теб!:)))))))
цитирай
6. gotzageraskov - защо ли Петър Стоянов толкова бързаше?!/
04.07.2011 21:07
Жельо Желев!
цитирай
7. katan - 7. gotzageraskov -
04.07.2011 21:11
Прав си, приятелю!
Благодаря за поправката!Просто сбърках.
П.Стоянов даде коридор на НАТО ...;
цитирай
8. stela50 - Интересно и вълнуващо разказваш ,Кати ...
04.07.2011 21:53
Нямам връзка с Македония ,но това не намалява желанието ми
да пътувам с теб по пътя на нашата история ...
Очаквам продължението .
Хубава вечер !
цитирай
9. katan - 8. stela50 - Интересно и вълнуващо
04.07.2011 22:06
Много точно казано, Таня - по пътя на НАШАТА история, защото Македония е неделима част от нея.
Продълженията са няколко:))).
Ако ти е интересно - заповядай!
цитирай
10. dolsineq - Здравей!
04.07.2011 22:37
Радвам се за теб, че си го направила. Родът на моя баща е от с. Вайсал /Турция/, а на баба ми от Македония. В тяхна памет бих искала и аз да посетя тези места.
цитирай
11. veninski - Поздрави от Родопите!
05.07.2011 05:17
Поздрави от Родопите!
цитирай
12. ckarlet - Приятно изкарване по всяко кътче, ...
05.07.2011 08:04
Приятно изкарване по всяко кътче, Катя!
И аз ще се разхождам се теб, защото знаеш колко обичам да ми разказваш и показваш! Ти го правиш невероятно хубаво!
цитирай
13. hristo27 - Благодаря и за тази разходка!
05.07.2011 08:47
Благодаря и за тази разходка!
цитирай
14. sande - Защо я признахме първи и без условия?
05.07.2011 09:06
gotzageraskov написа:
Жельо Желев!


Питал съм го лично Жельо Желев.

Рече ми: Това беше правилното решение. Единственото. Не забравяйте какво ставаше в бивша Югославия. Сриваха се градове.
Важното е, че Македония се измъкна без нито един изстрел. И без България да влиза в рискови ситуации.

А аз ще кажа:

Правилно решение.

В продължение на сто години България направи всичко за да си приобщи тази свещена българска земя към себе си.

Включително с кръвопролитни войни и с участието на целия въоръжен български народ, с участието даже на конете и воловете.

Не се получи. Национални катастрофи пр. Добре известна история.

Да не забравяме никога, че македонската нация и език е изконструирана от сталинския Коминтерн, начело с "вожда и учителя" на българите Георги Димитров.

Така че: пито - платено.

Така трябва да се постъпи и при кандидатстването на РМ в ЕС. Никакви условия.

Всеки глупак удря по масата.

Животът ще си каже последната дума.

Никой друг.

Поздрави!



цитирай
15. tota - Кате, песен за Шар планина ...в изпълнение на Крум Янков. Друго звучене , но се пее за Шар планина в родопска песен. Странно е ..
05.07.2011 10:28
http://www.youtube.com/watch?v=taXiw5QM1JA&feature=player_embedded

Поспусни са Шар планино,
повдигни си тьовните могли.
Повдигни си тьовните могли,
да си виде нашено село.
Да си виде нашено село,
нашено село, моена коща.
Нашено село, моена коща,
старана майка, старен бобайко.
цитирай
16. tota - Жельо Желев! Питал съм го лично ...
05.07.2011 10:49
sande написа:
gotzageraskov написа:
Жельо Желев!


Питал съм го лично Жельо Желев.

Рече ми: Това беше правилното решение. Единственото. Не забравяйте какво ставаше в бивша Югославия. Сриваха се градове.
Важното е, че Македония се измъкна без нито един изстрел. И без България да влиза в рискови ситуации.

А аз ще кажа:

Правилно решение.

В продъэлжение на сто години България направи всичко за да си приобщи тази свещена българска земя към себе си.

Включително с кръвопролитни войни и с участието на целия въоръжане български народ, с участието даже на конете и воловете.

Не се получи. Национални катастрофи пр. Добре известна история.

Да не забравяме никога, че македонската нация и език е изконструирана от сталинския Коминтерн, начело с "вожда и учителя" на българите Георги Димитров.

Така че: пито - платено.

Така трябва да се постъпи и при кандидатстването на РМ в ЕС. Никакви условия.

Всеки глупак удря по масата.

Животът ще си каже последната дума.

Никой друг.

Поздрави!




И аз съм се питала. Отговорът намирах в тактиката на национално освободителното движение - първо автономия или самостоятелност и в последствие присъединяване към България. Ако съдбата така е решила. Кръвта вода не става. Тя все пак ще заговори!
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Беше ми интересно, очаквам след...
05.07.2011 11:26
Беше ми интересно, очаквам следващия пътепис. Поздрави!!
цитирай
18. magnoliya - Поздрави . . .
05.07.2011 15:38
Поздрави за постинга! Интересно е навсякъде, където човек не е ходил, а и да е - пак ще му е интересно.
Ето, показваш ни добре обработените македонски ниви, а и не само тях. Винаги човек прави сравнение и вижда ние накъде сме.
В средата на май бях 2 дни в София. Направи ми впечатление буренясалото Софийско равно поле. Може ли такава земя да се остави необработена! При нас такова нещо няма, въпреки че Добруджа не е толкова равна.
Приятен ден ти желая!
цитирай
19. atopalova - Интересна разходка, katan!
05.07.2011 15:49
Хайде и аз се включвам!
Поздрави!
цитирай
20. анонимен - Как да не бърза Желю, като
05.07.2011 15:52
му е такъв келят? ((((
цитирай
21. babaelenica - Интересен паралел :)))
05.07.2011 17:42
Между последните български и първите македонски сгради.)
Не съм ходила по тези земи.
Вероятно няма и да отида.
Но с теб се разходих до там.
:)))))
цитирай
22. katan - Санде, приятелю!
05.07.2011 20:01
Извини ме, че съм изтрила неволно първия ти коментар!
Поне съм цитирала една малка част от него:))).
Там имаше интересно обяснение за ИЗМИСЛЮВАТЕЛИТЕ на македонски думи, добили филологическото си образование в нашиОТ СУ"Климент Охридски"...
цитирай
23. katan - 10. dolsineq - Здравей!
05.07.2011 20:02
dolsineq написа:
Радвам се за теб, че си го направила. Родът на моя баща е от с. Вайсал /Турция/, а на баба ми от Македония. В тяхна памет бих искала и аз да посетя тези места.


Направи го, приятелко!
И аз имам да изпълнявам един обет.
цитирай
24. katan - 11. veninski - Поздрави от Родопите!
05.07.2011 20:03
Поздрави на Родопите, приятелю!
цитирай
25. katan - 12. ckarlet - Приятно изкарване по всяко кътче
05.07.2011 20:05
ckarlet написа:
Приятно изкарване по всяко кътче, Катя!
И аз ще се разхождам се теб, защото знаеш колко обичам да ми разказваш и показваш! Ти го правиш невероятно хубаво!


Благодаря ти, мила Скарлет!
Ще те поразходя по МОЯ маршрут и ще ти покажа дребни неща, които си ги имаме и тук - вечни са!
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
26. katan - 13. hristo27 - Благодаря и за тази разходка!
05.07.2011 20:06
hristo27 написа:
Благодаря и за тази разходка!


Ако имаш търпение и желание - следвай ме!:)))
цитирай
27. katan - 14. sande - Защо я признахме първи и без условия?
05.07.2011 20:10
sande написа:
gotzageraskov написа:
Жельо Желев!


Питал съм го лично Жельо Желев.

Рече ми: Това беше правилното решение. Единственото. Не забравяйте какво ставаше в бивша Югославия. Сриваха се градове.
Важното е, че Македония се измъкна без нито един изстрел. И без България да влиза в рискови ситуации.

А аз ще кажа:

Правилно решение.

В продължение на сто години България направи всичко за да си приобщи тази свещена българска земя към себе си.

Включително с кръвопролитни войни и с участието на целия въоръжен български народ, с участието даже на конете и воловете.

Не се получи. Национални катастрофи пр. Добре известна история.

Да не забравяме никога, че македонската нация и език е изконструирана от сталинския Коминтерн, начело с "вожда и учителя" на българите Георги Димитров.

Така че: пито - платено.

Така трябва да се постъпи и при кандидатстването на РМ в ЕС. Никакви условия.

Всеки глупак удря по масата.

Животът ще си каже последната дума.

Никой друг.

Поздрави!





Този път цитирам целия коментар, Санде.
Да не се"затрие"като предишния:).
Може би си прав, може би не си...
Единствено правилното решение ...?
Не съм в голямата политика и не знам.
Разсъждавам от "собствената си камбария", доколкото мога ...

цитирай
28. katan - 15. tota - Кате, песен за Шар планина ...в изпълнение на Крум Янков. Друго звучене , но се пее за Шар планина в родопска песен. Странно е ..
05.07.2011 20:13
tota написа:
http://www.youtube.com/watch?v=taXiw5QM1JA&feature=player_embedded

Поспусни са Шар планино,
повдигни си тьовните могли.
Повдигни си тьовните могли,
да си виде нашено село.
Да си виде нашено село,
нашено село, моена коща.
Нашено село, моена коща,
старана майка, старен бобайко.


Благодаря ти за тази песен,Ати!
Чух я и видях клипа.
В него има нещо много автентично, може би заради старите или състарени снимки.
Песента е много протяжна и тъжна...
цитирай
29. katan - 16. tota - Жельо Желев! Питал съм го лично
05.07.2011 20:18
tota написа:
sande написа:
gotzageraskov написа:
Жельо Желев!


Питал съм го лично Жельо Желев.

Рече ми: Това беше правилното решение. Единственото. Не забравяйте какво ставаше в бивша Югославия. Сриваха се градове.
Важното е, че Македония се измъкна без нито един изстрел. И без България да влиза в рискови ситуации.

А аз ще кажа:

Правилно решение.

В продъэлжение на сто години България направи всичко за да си приобщи тази свещена българска земя към себе си.

Включително с кръвопролитни войни и с участието на целия въоръжане български народ, с участието даже на конете и воловете.

Не се получи. Национални катастрофи пр. Добре известна история.

Да не забравяме никога, че македонската нация и език е изконструирана от сталинския Коминтерн, начело с "вожда и учителя" на българите Георги Димитров.

Така че: пито - платено.

Така трябва да се постъпи и при кандидатстването на РМ в ЕС. Никакви условия.

Всеки глупак удря по масата.

Животът ще си каже последната дума.

Никой друг.

Поздрави!




И аз съм се питала. Отговорът намирах в тактиката на национално освободителното движение - първо автономия или самостоятелност и в последствие присъединяване към България. Ако съдбата така е решила. Кръвта вода не става. Тя все пак ще заговори!


Ех, Ати!
Тази стратегия не е ли остаряла поне със 100 години?
Аз в началото на т.н. ни демокрация имах една друга идея за стратегия, но никойне пожеладая чуе поне ...
Кръвта вода не става, но се смесва с друга и в един момент може и да не сме дори братовчеди, /ако все още ни има като нация и народ/.
цитирай
30. katan - 17. kasnaprolet9999 - Беше ми интересно, очаквам след...
05.07.2011 20:20
kasnaprolet9999 написа:
Беше ми интересно, очаквам следващия пътепис. Поздрави!!


Ще има, Невена!:)
Поздрави и на теб!
цитирай
31. katan - 18. magnoliya - Поздрави
05.07.2011 20:24
magnoliya написа:
Поздрави за постинга! Интересно е навсякъде, където човек не е ходил, а и да е - пак ще му е интересно.
Ето, показваш ни добре обработените македонски ниви, а и не само тях. Винаги човек прави сравнение и вижда ние накъде сме.
В средата на май бях 2 дни в София. Направи ми впечатление буренясалото Софийско равно поле. Може ли такава земя да се остави необработена! При нас такова нещо няма, въпреки че Добруджа не е толкова равна.
Приятен ден ти желая!


Ето за това ми е думата, приятелко!
Нашите земи пустеят, буренявасват ...
Ще ги продаваме на израелци...
Никой не иска да работи селскостопанска работа, защото е неблагодарна и защото такава е държавната политика...
А в Македония ядохме домати и краставици с почти забравения български вкус ...
цитирай
32. katan - 19. atopalova - Интересна разходка, katan!
05.07.2011 20:25
atopalova написа:
Хайде и аз се включвам!
Поздрави!


Заповядай!
Добре си дошла!
В тези разходки винаги има място за всеки!:)
Поздрави!
цитирай
33. katan - 20. parasol - Как да не бърза Желю, като
05.07.2011 20:27
parasol написа:
му е такъв келят? ((((


Аз пък те питам, Слави, кога ще ни заври келят на нас?
цитирай
34. katan - 21. babaelenica - Интересен паралел :)))
05.07.2011 20:28
babaelenica написа:
Между последните български и първите македонски сгради.)
Не съм ходила по тези земи.
Вероятно няма и да отида.
Но с теб се разходих до там.
:)))))


Ами той, паралелът, сам се набива, Хелън!
Никога не казвай :"НИКОГА!":)))
Поздрави!
цитирай
35. megg - Добър вечер, Кате!
05.07.2011 20:52
Обичам твоите пътеписи - душата ти се оглежда в тях. И повежда по пътеки - и навън, и към самите нас. Натъжи ме сравнението между знамената ...
Поздрав! :)))
цитирай
36. katan - 35. megg - Добър вечер, Кате!
05.07.2011 21:02
megg написа:
Обичам твоите пътеписи - душата ти се оглежда в тях. И повежда по пътеки - и навън, и към самите нас. Натъжи ме сравнението между знамената ...
Поздрав! :)))


Добър вечер и на теб, Мег!
Благодаря ти за добрите думи!
Преди малко се върнах от блога на Скарлет - не ми се излизаше от нейните "Южни ритми" - великолепен постинг-пътепис!
А сравнението на знамената е много тъжно и за мен.
Като че ли не държим и не уважаваме себе си. Как да ни уважават другите?!
Поздрави и на теб!
цитирай
37. tota - Жельо Желев! Питал съм го лично ...
05.07.2011 21:06
Жельо Желев![/quote]
Питал съм го лично Жельо Желев.
Рече ми: Това беше правилното решение. Единственото. Не забравяйте какво ставаше в бивша Югославия. Сриваха се градове.
Важното е, че Македония се измъкна без нито един изстрел. И без България да влиза в рискови ситуации.

А аз ще кажа:
Правилно решение.
В продъэлжение на сто години България направи всичко за да си приобщи тази свещена българска земя към себе си.
Включително с кръвопролитни войни и с участието на целия въоръжане български народ, с участието даже на конете и воловете.
Не се получи. Национални катастрофи пр. Добре известна история.
Да не забравяме никога, че македонската нация и език е изконструирана от сталинския Коминтерн, начело с "вожда и учителя" на българите Георги Димитров.
Така че: пито - платено.
Така трябва да се постъпи и при кандидатстването на РМ в ЕС. Никакви условия.

Всеки глупак удря по масата.

Животът ще си каже последната дума.

Никой друг.

Поздрави!

[/quote]
И аз съм се питала. Отговорът намирах в тактиката на национално освободителното движение - първо автономия или самостоятелност и в последствие присъединяване към България. Ако съдбата така е решила. Кръвта вода не става. Тя все пак ще заговори![/quote]

Ех, Ати!
Тази стратегия не е ли остаряла поне със 100 години?
Аз в началото на т.н. ни демокрация имах една друга идея за стратегия, но никойне пожеладая чуе поне ...
Кръвта вода не става, но се смесва с друга и в един момент може и да не сме дори братовчеди, /ако все още ни има като нация и народ/.
[/quote]
Кате, донякъде имаш основания, и нямаш за изказаното. "Кръвта вода не става, но се смесва с друга и в един момент може и да не сме дори братовчеди, /ако все още ни има като нация и народ/." Имаш право за опасенията , активно се работи да ни стопят и да заемат земята ни. И нямаш, защото разделението, колкото и да не ни се вярва ще върви по религиозен признак. Процесите на Балканите ще ни заставят да потърсим брод един към друг. Тогава кръвте ще заговори!!
Поздрави!
цитирай
38. katan - 37. tota - Жельо Желев! Питал съм го лично ...
05.07.2011 21:20

И аз съм се питала. Отговорът намирах в тактиката на национално освободителното движение - първо автономия или самостоятелност и в последствие присъединяване към България. Ако съдбата така е решила. Кръвта вода не става. Тя все пак ще заговори![/quote]

Ех, Ати!
Тази стратегия не е ли остаряла поне със 100 години?
Аз в началото на т.н. ни демокрация имах една друга идея за стратегия, но никойне пожеладая чуе поне ...
Кръвта вода не става, но се смесва с друга и в един момент може и да не сме дори братовчеди, /ако все още ни има като нация и народ/.
[/quote]
Кате, донякъде имаш основания, и нямаш за изказаното. "Кръвта вода не става, но се смесва с друга и в един момент може и да не сме дори братовчеди, /ако все още ни има като нация и народ/." Имаш право за опасенията , активно се работи да ни стопят и да заемат земята ни. И нямаш, защото разделението, колкото и да не ни се вярва ще върви по религиозен признак. Процесите на Балканите ще ни заставят да потърсим брод един към друг.

Ати, страхувам се от разделението на религиозен принцип.
Съвременници и свидетели сме на това, което се случи в разпадаща се Югославия.
Не ми харесва този модел!
Тук може би е мястото да напиша и недоволството си от БПЦ.
Клирът се е затворил и не иска да види как вместо към нашето лоно, македонците са потърсили и намерили убежище в Сръбската ПЦ.
Нашите архийереи са безразлични и незаитересовани от братята ни в Македония.
Не разбирам защо е тази апатия /или може би много добре разбирам, но не приемам!!!/.
Поздрави!
цитирай
39. voinov50 - Болката зя Македония е в много български сърца, та нали всеки втори българин има корени в Македония...
05.07.2011 22:42
Поздрави от Пирин!

Очаквам следващият постинг :)
цитирай
40. katan - 39. voinov50 - Болката зя Македония е в много български сърца, та нали всеки втори българин има корени в Македония...
05.07.2011 23:19
voinov50 написа:
Поздрави от Пирин!

Очаквам следващият постинг :)


В нашето семейство са повече - дори Мишел е с 1/4 македонска кръв.
Затова е толкова хубава - като македонско девойче:).
Очаквай следващия постинг, Цецо.
Приятно ми е, че се отби.
Поздрави!
цитирай
41. scarlety - Хубав пътепис, Кате!
06.07.2011 08:16
Ходила съм само в Струмица,надявам се да стигна и до Охрид!:)
Поздрави и до следващия постинг!:)
цитирай
42. katan - 41. scarlety - Хубав пътепис, Кате!
06.07.2011 11:15
Аз за пръв път посетих Македония,но се надявам да не е за последен:).
Пожелавам ти да стигнеш до Охрид!
Ще те очарова този град, сигурна съм!
Поздрави и на теб и ... до следващия постинг!:)))
цитирай
43. mariposatracionera - Яко! Благодаря ти!
06.07.2011 14:01
Яко!
Благодаря ти!
цитирай
44. katan - 43. mariposatracionera - Яко! Благодаря ти!
06.07.2011 22:38
И аз ти благодаря!:)))
цитирай
45. slavimirgenchev1953 - Хубава българска земя,
07.07.2011 08:53
хубав български народ. Ще стане пак едно цяло, само малко търпение. ))))
цитирай
46. pevetsa - Привет Кате, върнахме се живи и з...
07.07.2011 09:48
Привет Кате, върнахме се живи и здрави, и бързам да ти предам, много топли прегръдки от Рали, и всички нас от Русе.
А за Македония, от там извира кръвта ми, близо до Скопие, Българската ми кръв.
цитирай
47. katan - 45. slavimirgenchev1953 - Хубава българска земя,
07.07.2011 13:28
slavimirgenchev1953 написа:
хубав български народ. Ще стане пак едно цяло, само малко търпение. ))))


Търпелив народ сме, Слави! Ще почакаме, колкото трябва!
цитирай
48. katan - 46. pevetsa - Привет Кате, върнахме се живи и з...
07.07.2011 13:31
pevetsa написа:
Привет Кате, върнахме се живи и здрави, и бързам да ти предам, много топли прегръдки от Рали, и всички нас от Русе.
А за Македония, от там извира кръвта ми, близо до Скопие, Българската ми кръв.


Добре дошли и добре сте ни заварили, Алекс!
Поздрави на всички ви и прегръдки за Рали!
А за нашата, БЪЛГАРСКА кръв Войнов50 е прав, че всеки втори е с такава кръв!
Поздрави, приятелю!
цитирай
49. razkazvachka - Ей, Катя!
07.07.2011 16:22
Къде си одИла, надоле по Скопско!

А тази песна пък беше любимата на бащата на Геката - ама изпята по юнашки:))))
Още му пазя плочите!
цитирай
50. katan - 49. razkazvachka - Ей, Катя!
07.07.2011 17:05
razkazvachka написа:
Къде си одИла, надоле по Скопско!

А тази песна пък беше любимата на бащата на Геката - ама изпята по юнашки:))))
Още му пазя плочите!


Ходих надолЕ, по Българско.
По-юначно изпълнение не можИх да найда:).
Ама и това и ми харесва. Другите бяха много преиначени...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5673473
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196178
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930