Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 12:00 - МАКЕДОНИЯ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3952 Коментари: 47 Гласове:
59


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За мен Македония е като незаздравяваща рана!
"Пиринска" Македония, "Вадрдарска" Македония, "Гръцка" Македония ... Като погледнеш все е Македония - разпокъсана, разделена, "насъскана" срещу другите "Македонии", а е само една!
Македония - от "мЪки, мЪки, МЪКИдония", както казва Дилбер Танас от романа "Литургия за Илинден" на Свобода Бъчварова и героят на Руси Чанев от филма "Мера според мера" по същия роман.
Мило ми е  дори само като споменавам името й!
С това име съм израснала, от такова потекло  съм! Пораснах с  разказите и историите за борбите на народа ни за освобождението и независимостта на Македония ... Тази любов съм предала и на децата си!
Имаше и т.н. "Македонски въпрос", който изкуствено беше създаден от мераците на грандомани - сръбски /югославски/, български, гръцки и какви ли още не, който спорадично излизаше на "дневен ред", в зависимост от политическата конюнктура ...
Историята всички я знаем ...
Географията - също.
Макар преди години да казваха също /пак според конюнктурата/, че Македония е само географско понятие ...
Е, не е! И не може да бъде, след като се споменава в исторически документи като: "... България и българска територия", как да е само география и как да е нечия друга?!
Не за това сега ми е думата.
Искам да разкажа и покажа малко от "Вадрдарска" или "Скопска" Македония - такава, каквато я видях, за която плаках и се радвах, гледах, слушах и се чудех как за 100 години всичко може да се промени и поДмени ...
Детските си спомени от "Пиринска" Македония описах в няколко последователни постинга миналата година. Писала съм и за едно неповторимо Банско от "Пиринска" Македония. 
За "Гръцка" или "Егейска" Македония , която баба ми Катя наричаше с любов, мъка и болка Беломорието  ще говорим друг път.


Искам да се опровергая сама - хората, с които разговарях се оказаха съвсем нормални, любезни и дружелюбни.
"Ние сме си ние -другото е политика", така каза бай Димитър, който ни повози в лодката си около манастира "Св.Наум" в Охридското езеро.

image



                 

                  

                    







Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - Македония
01.07.2011 13:19
Боли ме за Македония, но съм уверен, че старите рани ще зарастнат и нашите братя и сестри отново ще се върнат при нас.
цитирай
2. katan - 1. sparotok - Македония
01.07.2011 13:35
sparotok написа:
Боли ме за Македония, но съм уверен, че старите рани ще зарастнат и нашите братя и сестри отново ще се върнат при нас.


Дано да си прав, приятелю!
Дано да си прав!
Те вече не ни приемат като братя и сестри, а като ...братовчеди:(.
Това съм го написала някъде в следващите постинги за Македония.
Видях много неща, които исках да видя и си направих една равносметка за сегашното състояние на нещата ...
Поздрави от мен! И дано да си прав!!!

цитирай
3. bizcocho - "Ние сме си ние -другото е п...
01.07.2011 14:46
"Ние сме си ние -другото е политика" - точно го е казал...
цитирай
4. katan - 3. bizcocho - "Ние сме си ние -другото е
01.07.2011 15:12
bizcocho написа:
"Ние сме си ние -другото е политика" - точно го е казал...


Добре го каза, Жени, но когато се опитах да кажа, че "сите сме бугари", той не ми отговори...
Политиката е повлияла дори на хора като него - благи, мили и любезни, но твърди в отстояване на мнението и самоопределянето си ...
цитирай
5. zaw12929 - Поздравления
01.07.2011 16:29
Всичко си е на мястото!
цитирай
6. shtaparov - Рано или късно
01.07.2011 16:39
Рано или късно Българите в Македония отново ще надделеят над чуждите окупатори,които пречат на тяхното свободно волеизявление. Македония е управлявана от своето местно Българско население поне 7000 години и хилядате години чужди окупации в нея /римска,гръцка или турска/ почти не са успели да променят етническата й карта!
цитирай
7. shtaparov - Проблемът на Македония
01.07.2011 16:43
katan написа:
bizcocho написа:
"Ние сме си ние -другото е политика" - точно го е казал...

Добре го каза, Жени, но когато се опитах да кажа, че "сите сме бугари", той не ми отговори...Политиката е повлияла дори на хора като него - благи, мили и любезни, но твърди в отстояване на мнението и самоопределянето си ...


Според мен човекът е напълно наясно,но не смее да го каже на глас,за да не стигне твърде далеч и изпуснатите думи да му донесат сериозни проблеми и неприятности. Тамошните хора отлично знаят,че в Македония изобщо няма демокрация!
цитирай
8. katan - 5. zaw12929 - Поздравления
01.07.2011 16:59
zaw12929 написа:
Всичко си е на мястото!


Благодаря ти, zaw12929!
Поздрав и на теб!
цитирай
9. katan - 6. shtaparov - Рано или късно
01.07.2011 17:00
Има истина в думите ти, приятелю!
цитирай
10. katan - 7. shtaparov - Проблемът на Македония
01.07.2011 17:09
shtaparov написа:
katan написа:
bizcocho написа:
"Ние сме си ние -другото е политика" - точно го е казал...

Добре го каза, Жени, но когато се опитах да кажа, че "сите сме бугари", той не ми отговори...Политиката е повлияла дори на хора като него - благи, мили и любезни, но твърди в отстояване на мнението и самоопределянето си ...


Според мен човекът е напълно наясно,но не смее да го каже на глас,за да не стигне твърде далеч и изпуснатите думи да му донесат сериозни проблеми и неприятности. Тамошните хора отлично знаят,че в Македония изобщо няма демокрация!


Не ми се иска да политизираме постинга, приятелю!
Не ми се иска да се настройваме срещу, когото и да било.
Гоце Делчев е казал /по памет/: "... ние, българите от Македония и Одринско ...".
В десетки документи още от 16 -17 век, които съм чела /не в оригинал, разбира се/, пише за сегашната територия на Република Макодения, а и за територията, останала в Република Гърция като /отново по памет/: "...български земи и българско население ...".
Не ми се иска да политизираме излишно, макар и аз като Спароток да казвам, че боли, много ме боли за Македония.
цитирай
11. hristo27 - Много добре се е получило! Поз...
01.07.2011 18:32
Много добре се е получило!
Поздрави за хубава вечер.
цитирай
12. katan - 11. hristo27 - Много добре се е получило!
01.07.2011 21:03
hristo27 написа:
Много добре се е получило!
Поздрави за хубава вечер.


Благодаря, Христо!
На Македония с любов!
Поздрави и на теб!
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Здравей, Кате!
01.07.2011 22:15
Докосна ме твоя постинг, защото имам 1/4 македонска кръв. Имам роднини в Скопие и Кратово и мога да гарантирам, че хората там са наясно с българския си корен. Те казват, че Македония е окупирана от сърби и сърбофили, които все още налагат измислената от тях история. Понеже там демокрацията е куха дума, още по-куха отколкото в България, македонците смятат, че ЕС е единственото им спасение и като ги приемат, ще могат да ходят където искат и да се чувстват, каквито искат. И всеки път, като отида там ме матират с един и същи въпрос: защо като сме братя, българската държава не прави нищо за нас. Мой роднина беше пожелал да бъде погребан в България, но не можахме да се преборим с нашите власти. Такова ми ти работи с живата рана Македония. Много ме боли!
цитирай
14. katan - 13. 4aiotgluhar4e - Здравей, Кате!
01.07.2011 22:56
Чайче мило!
Мен пък твоята история ме разтърси!
Македонска орисия!
Направила съм няколко постинга за Македония. Впечатлението ми, че те усилено се готвят за влизане в ЕС се затвърди от някои бегли разговори с местни хора, които не говорят директно по въпроса.
Грандиозното строителство в центъра на Скопие и срока 2014-та са многозначителни.
Единствено в Битоля/а/ двама господа на солидна възраст искрено и без притеснение се зарадваха като им казах, че съм от България ...
За това трябва да виним политиката на НАШАТА държава, от повече от 65 години.
И мен ме боли много!
Но не искам да "разпалвам" тук някакви "страсти", с които няма да постинем нищо.
Демокрация на Балканите ...
цитирай
15. cornflower - Поздрави за постинга, Катя!
02.07.2011 07:04
Бях в Охридско и почувствах атмосферата там - усетих македонците като братя, а сърцето не лъже. Наистина самите те казват, че политиците ни разделят. А ни обичат - в един частен хотел като разбраха, че съм българка, не ми взеха пари за нощувка.
Преобразуването на центъра на Скопие е гавра не само с българската, но и с Европейската история. Не може да се краде чужда история, да се копират чужди паметници и присвояват национални герои. Жива гротеска - пременил си Илия - пак в тия...
цитирай
16. sparotok - !
02.07.2011 08:47
katan написа:
sparotok написа:
Боли ме за Македония, но съм уверен, че старите рани ще зарастнат и нашите братя и сестри отново ще се върнат при нас.


Дано да си прав, приятелю!
Дано да си прав!
Те вече не ни приемат като братя и сестри, а като ...братовчеди:(.
Това съм го написала някъде в следващите постинги за Македония.
Видях много неща, които исках да видя и си направих една равносметка за сегашното състояние на нещата ...
Поздрави от мен! И дано да си прав!!!



Македонците, с които общувам ни считат за братя и сестри, малцинство са тези, които не ни обичат...но те не са и истински македонци...
цитирай
17. анонимен - Може, Катя, може.
02.07.2011 09:39
Старателна работа на Коминтерна, на комунистите, на сръбските говеда и на сърбоманите. Георги Зайков и безсрамния му син Пирински. Две поколения само, а подмяната е направена.
цитирай
18. katan - 15. cornflower - Поздрави за постинга, Катя!
02.07.2011 21:29
cornflower написа:
Бях в Охридско и почувствах атмосферата там - усетих македонците като братя, а сърцето не лъже. Наистина самите те казват, че политиците ни разделят. А ни обичат - в един частен хотел като разбраха, че съм българка, не ми взеха пари за нощувка.
Преобразуването на центъра на Скопие е гавра не само с българската, но и с Европейската история. Не може да се краде чужда история, да се копират чужди паметници и присвояват национални герои. Жива гротеска - пременил си Илия - пак в тия...


Охрид и Битоля ми легнаха на сърцето, Люба.
Там се чувствах като у дома си - сред свои.
Скопие и Струга ме разочароваха тотално - това съм го описала в следващи постинги.
Ако имаш възможножност може да надникнеш след няколко дни.
А кражбата на история и герои си е кражба.
И за това съм написала по няколко думи.
Не исках да задълбавам в отношенията ни. Исках да споделя моите преживявания в тази част на Балканите /дипломатично казано:):(/.
Македония си остава жива рана за много от нас.
Хубава вечер!
цитирай
19. katan - 16. sparotok - !
02.07.2011 21:33
sparotok написа:
katan написа:
sparotok написа:
Боли ме за Македония, но съм уверен, че старите рани ще зарастнат и нашите братя и сестри отново ще се върнат при нас.


Дано да си прав, приятелю!
Дано да си прав!
Те вече не ни приемат като братя и сестри, а като ...братовчеди:(.
Това съм го написала някъде в следващите постинги за Македония.
Видях много неща, които исках да видя и си направих една равносметка за сегашното състояние на нещата ...
Поздрави от мен! И дано да си прав!!!



Македонците, с които общувам ни считат за братя и сестри, малцинство са тези, които не ни обичат...но те не са и истински македонци...


Добре е , че общуваш с българи македонци, които ни смятат за братя.
Просръбската политика си върши добре работата ...
Хубаво е все пак, че макар заради членството ни в ЕС много македонци имат и българско гражданство.

цитирай
20. katan - 17. parasol - Може, Катя, може.
02.07.2011 21:39
parasol написа:
Старателна работа на Коминтерна, на комунистите, на сръбските говеда и на сърбоманите. Георги Зайков и безсрамния му син Пирински. Две поколения само, а подмяната е направена.


Може, Слави, може!
Жалко за всичкото предателство спрямо народа ни и нашите национални герои, които са извършени.
Коминтернът ...А кой беше начело на него?
Балканска /Кон/Федрация - глупости на търкалета!
Вечна дружба с Йосип Броз Тито!
Изкуствено разделяне и сърбизиране на едно чисто българско население!
Подаръци на територии и герои ...
Нищо няма да се забрави, но и няма да се поправи.
цитирай
21. tili - Мдааам! Май ще ме накараш да пусна
03.07.2011 00:15
постинг за поклонението си до Тасос. Ходих там да видя как се бяга с плуване до Кавала. През нощта! Дядо ми го е направил някога. Така са избягали от плен. А родът ми е от Кавала. Тогава са били сите българе заедно, ама за малко. Уви:(
"Ако умрам ил загинам..."
Гуш, Катански!:)))*
цитирай
22. alexs - За мен Македония е като незаздра...
03.07.2011 15:21
За мен Македония е като незаздравяваща рана!
Някой ден след години може да заздравее тази рана. Наявам се Катя .....
цитирай
23. katan - 21. tili - Мдааам! Май ще ме накараш да пусна
03.07.2011 18:33
Направи го, Тили-Лили!
Тасос си е наш, както Драма и Кавала ...
Мисля си дали не прекалих с тези мои писания тук.
Но не, не съм.
Родът на татко е от Драмско - на 12 км. от Драма ...
До есента на 1944 година живеят там, макар и само 2-3 години ...
Татко е роден в Асеновградско, но са се върнали в ПИРИНСКА Македония, за да са по-близо до тяхното село ...
Баба Катя с такава обич и мъка говореше за Беломорието ...
Татко пък ми заръча /това беше последното му желание!/ да посетя селото му.
Бях забравила гръцкото му име, защото у нас се споменаваше БЪЛГАРСКОТО!
В омразната ми Уикипедия намерих нещо, което ме разплака - в селото е имало няколко хиляди българи, 6 цигани, училище с един учител - този учител е бил чичото на моя татко, най-големият брат на дядо, за когото съм писала преди време ...
Ех, мъко моя, Македонийо!
цитирай
24. katan - 22. alexs - За мен Македония е като незаздра...
03.07.2011 18:36
alexs написа:
За мен Македония е като незаздравяваща рана!
Някой ден след години може да заздравее тази рана. Наявам се Катя .....


Дано заздравее, Алекс!
Аз не съм оптимистка.
В Р Македония 1/4 от населението е албанско, в нашата родина ще се превърнем в малцинство ...
Ако след години тези правителства се раязберат и решат, че трябва да има и българска нация, може и да заздравее раната ... Знам ли?
Може да заздравее и по друг начин - със забрава ...
цитирай
25. katan - Това е коментар от SANDE:
03.07.2011 18:53
Катя, три пъти пиша коментар към Македония и ...
... нищо.

Не се изпраща , а изчезва.

Омагьасана е милата ни принцеса Македония.

Остава си още жаба.

За велико съжаление.
цитирай
26. katan - Санде!
03.07.2011 18:56
Обичам Македония! ЦЯЛАТА ни многострадална Македония!
Написала съм няколко постинга за това ми посещение във Вардарска-Скопска Македония.
Спомням си и постинга ти за Гоце ...
Ех, Гоце, Гоце! Още една кървяща моя рана!
Пробвай отново, Санде!
След това ще те цитирам.

Цитирах те, Санде без да дочакам разрешението ти.

цитирай
27. sande - Написах го за трети път - коментарот ...
03.07.2011 19:13
4aiotgluhar4e написа:
Докосна ме твоя постинг, защото имам 1/4 македонска кръв. Имам роднини в Скопие и Кратово и мога да гарантирам, че хората там са наясно с българския си корен. Те казват, че Македония е окупирана от сърби и сърбофили, които все още налагат измислената от тях история. Понеже там демокрацията е куха дума, още по-куха отколкото в България, македонците смятат, че ЕС е единственото им спасение и като ги приемат, ще могат да ходят където искат и да се чувстват, каквито искат. И всеки път, като отида там ме матират с един и същи въпрос: защо като сме братя, българската държава не прави нищо за нас. Мой роднина беше пожелал да бъде погребан в България, но не можахме да се преборим с нашите власти. Такова ми ти работи с живата рана Македония. Много ме боли!



Чайчето както винаги е красноречива и точна. Всичко свързано с Македония за мен не е въпрос, не е драма, не е проблем, а съдба.
Съдбата често не е справедлива.
Защо?

Защото е съдба.

Чайчето, с нейият македонски огън в кръвта, както и ти , Катя, написа при мен: “Македония ще умре, когато и последният българин умре!” И е права.

А пък аз казвам: България и Македония са като сиамски близнаци, всеки опит да бъдат разделени ще завърши със смъртта на единия.

А това проклетата Съдба този път няма да посмее да направи.

Сега, когато никакви илюзии не са ни останали остава едно: с изчезването на границите, на проклетите идеологии и противопоставяния, с безкрайните балкански делби, с изчезването на едната от системите, на утопичния вампирен интернационал, който трябваше да завладее света, със спирането на неприятелските пропаганди, с влизането на Р Македония в ЕС, съдбата този път ще отстъпи – всеки ще си получи своето и страстите ще се успокоят. Дай, боже!

Остава ни духовния контакт, общуването, приятелството, братството. Друго трябва ли ни?

А ти, Катя като достойно “македонско девойче” , продължавай да биеш камбанката.

Тя бие за сите!









цитирай
28. katan - 27. sande - Написах го за трети път - коментарот ...
03.07.2011 19:27
Развълнува ме с този коментар, Санде!

"Сега, когато никакви илюзии не са ни останали остава едно: с изчезването на границите, на проклетите идеологии и противопоставяния, с безкрайните балкански делби, с изчезването на едната от системите, на утопичния вампирен интернационал, който трябваше да завладее света, със спирането на неприятелските пропаганди, с влизането на Р Македония в ЕС, съдбата този път ще отстъпи – всеки ще си получи своето и страстите ще се успокоят. Дай, боже!"

И аз така казвам, Санде - дай, Боже!
"Камбанката" бие в мен, Санде. Аз съм 100% с македонска кръв, с която се гордея!


цитирай
29. shtaparov - Защо ме боли за Македония
03.07.2011 19:31
Боли ме за хилядите погубени невинни човешки животи,които са цената на помакедончването! Боли ме за стотиците хиляди погубени човешки съдби,боли ме за хората,принудени да изживеят живота си в лъжа. Боли ме за старите,които така и не дочакаха Свободата. Боли ме и за младите,насъскани от злобен окупатор да плюят неуморно срещу своя род и срещу себе си,право в лицето на своите баби и дядовци! Боли ме,че македонците не се развиват по своите собствени необходимости,а според необходимостите на техните най-злобни унищожители и врагове! Боли ме и затова,че късметът трайно е обърнал гръб на тези хора,и още няма справедливо възмездие за тежките престъпления срещу човечеството,които бяха извършени на техен гръб ! Защото те живеят и до днес неразбрани от родината си,която е повече мащеха за тях,отколкото майка !!! Милите,милите наши ...
цитирай
30. katan - 29. shtaparov - Защо ме боли за Македония
03.07.2011 19:36
И мен ме боли много, много, скъпи приятелю. Боли ме по същите тези причини, които изброяваш.
Болеше ме, когато в Скопие слушах карикатурния език, който там говорят. Боли ме ...
Затова съм написа в постинга думата "поДмени" ...
цитирай
31. bojo12345 - Бъдещето е пред нас.
03.07.2011 21:37
След влизанета на република Македовия в ЕС и кокато у нас бившите ДС управници
и в Македония сръбските шовинисти/също от техните спецслужби/ бъдат изхвърлини от власта народите ни отново ще заживеят както са живяли в недалечното ни минало.
цитирай
32. katan - 31. bojo12345 - Бъдещето е пред нас.
03.07.2011 21:44
Съгласна съм с теб.
Само бих си позволила да те поправя съвсем малко - не народиТЕ, а народЪТ ни!
Поздрави!
цитирай
33. magnoliya - Ех,
03.07.2011 22:38
история, съдба - всичко е така преплетено, объркано и дано се оправи след влизането на Македония в ЕС.
Поздрави за постинга и хубавите клипове с незабравимите македонски песни!
цитирай
34. sande - Управниците, Божо, ще продължават мръсната си, безбожна игра. Докато не паднат у гробо.
04.07.2011 10:54
bojo12345 написа:
След влизанета на република Македовия в ЕС и кокато у нас бившите ДС управници
и в Македония сръбските шовинисти/също от техните спецслужби/ бъдат изхвърлини от власта народите ни отново ще заживеят както са живяли в недалечното ни минало.


А хората ще се разбереме за първите пет минути.

Пет минути ни требват , мили Братя.
цитирай
35. katan - 33. magnoliya - Ех,
04.07.2011 12:09
magnoliya написа:
история, съдба - всичко е така преплетено, объркано и дано се оправи след влизането на Македония в ЕС.
Поздрави за постинга и хубавите клипове с незабравимите македонски песни!


Благодаря ти, че се отби тук, в Македония, скъпа приятелко!
Дано да се оправдаят предположенията ти!
Това ще е един незабравим ден! Празник ще е!
Но ЕС ни глобализира и не съм сигурна в нищо ...
Подготвила съм няколко постинга за тази част на милата ми Македония. Ако ти е интересно - отбивай се. Ще се радвам.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
36. katan - 34. sande -
04.07.2011 12:17
sande написа:
bojo12345 написа:
След влизанета на република Македовия в ЕС и кокато у нас бившите ДС управници
и в Македония сръбските шовинисти/също от техните спецслужби/ бъдат изхвърлини от власта народите ни отново ще заживеят както са живяли в недалечното ни минало.


А хората ще се разбереме за първите пет минути.

Пет минути ни требват , мили Братя.


Отговарям ти аз, Санде, макар адресата да е bojo12345.
Ех, Санде!
И аз мислех като теб - мислех си, че си отивам у дома ...
В Струга един галерист ми каза, че имало картини и от "ВАШИ, бугарски" художници...
В Охрид чух думи за "Вашиот цар Борис и нашиот Климент Охридски"...
Единствено в Битоля/а/ ми се зарадваха, направо грейнаха двама възрастни господа като разбраха, че съм българка. Дори ми позволиха да ги снимам.
Не съм сигурна, че пет минути ще ни стигнат, за да се прегрърнем като братя, след като толкова години ги настройват и променят самосъзнанието им ...
Но и аз като теб обичам и се прекланям пред нашата Македония!
Нека да я има!

цитирай
37. sande - Мила ми Кате, пет минути са даже много ..
04.07.2011 13:49
katan написа:
sande написа:
bojo12345 написа:
След влизанета на република Македовия в ЕС и кокато у нас бившите ДС управници
и в Македония сръбските шовинисти/също от техните спецслужби/ бъдат изхвърлини от власта народите ни отново ще заживеят както са живяли в недалечното ни минало.


А хората ще се разбереме за първите пет минути.

Пет минути ни требват , мили Братя.


Отговарям ти аз, Санде, макар адресата да е bojo12345.
Ех, Санде!
И аз мислех като теб - мислех си, че си отивам у дома ...
В Струга един галерист ми каза, че имало картини и от "ВАШИ, бугарски" художници...
В Охрид чух думи за "Вашиот цар Борис и нашиот Климент Охридски"...
Единствено в Битоля/а/ ми се зарадваха, направо грейнаха двама възрастни господа като разбраха, че съм българка. Дори ми позволиха да ги снимам.
Не съм сигурна, че пет минути ще ни стигнат, за да се прегрърнем като братя, след като толкова години ги настройват и променят самосъзнанието им ...
Но и аз като теб обичам и се прекланям пред нашата Македония!
Нека да я има!


цитирай
38. katan - 37. sande - Мила ми Кате, пет минути са деже много ..
04.07.2011 17:01
Санде, братко!
Тънка струна е Македония! Много тънка, която трепти в душите на повечето от нас!
Това го доказват коментарите.
Тънката струна не бива да се дърпа силно, за да не се скъса. Тя трябва да се гали - тогава излиза най-чистият и истински звук...
цитирай
39. shtaparov - Горе главата,Българи!
04.07.2011 17:33
magnoliya написа:
история, съдба - всичко е така преплетено, объркано и дано се оправи след влизането на Македония в ЕС.Поздрави за постинга и хубавите клипове с незабравимите македонски песни!

За съжаление аз съм песимист по въпроса. Лъжата,насадена с такова дивашко насилие,може да бъде изкоренена само с насилие. Част от хората там ще продължат да тънат в мрака на незнанието и невежеството,което,дори когато ги доведе до затъпяване,няма да могат нито да осъзнаят,нито да преодолеят. На част от тях /за щастие те не са мнозинство!/ македонството им е присадено след тежко,бих казал хирургично чуждо вмешателство,и нямя да могат да възстановят Българщината си без ново хирургично вмешателство. Това обаче не значи,че ние ще се примирим с лъжата! Никога и в никакъв случай няма да се примирим с насилието,в резултат на което те бяха принудени да се зоват "македонци"!!!
За това България трябва задължително да заведе цяла поредица от дела в международните съдилища в Хага и Страсбург- заради тежките престъпления срещу човечеството,които бяха извършени от властите в Скопие и Белград с активното съдействие на "Българските" комунисти,срещу тези невинни хора- един милион Българи,принудени да живеят в извращение и лъжа!!! Ужас и погнуса от злокобните деяния на извършителите,за чиито престъпления давност няма и не може да има!!! Един ден България ще ги осъди,и място няма да си намерят по света тогава! Амин!
цитирай
40. sande - Кате, Кате, лично девойче, права си, че струнката е тънка ....
04.07.2011 20:07
katan написа:
Санде, братко!
Тънка струна е Македония! Много тънка, която трепти в душите на повечето от нас!
Това го доказват коментарите.
Тънката струна не бива да се дърпа силно, за да не се скъса. Тя трябва да се гали - тогава излиза най-чистият и истински звук...



Петте минути са метафора моя.

Представи си: кой вярваше, че ще изчезне СССР, Червената армия, Варшавския договор, социализмот, който имаше сили да срути целия свет. Германия да се обедини. Кой е помислил даже за пет минути?

Но се случи.

Последната стена в света - Деве Баир - Гюешево ще се срути последна.

Кога?

Ще дойде този Ден голям!

Съдбата ....
цитирай
41. sande - Кате, Кате, лично девойче, права си, че струнката е тънка ....
04.07.2011 20:08
katan написа:
Санде, братко!
Тънка струна е Македония! Много тънка, която трепти в душите на повечето от нас!
Това го доказват коментарите.
Тънката струна не бива да се дърпа силно, за да не се скъса. Тя трябва да се гали - тогава излиза най-чистият и истински звук...



Петте минути са метафора моя.

Представи си: кой вярваше, че ще изчезне СССР, Червената армия, Варшавския договор, социализмот, който имаше сили за срути целия свет. Германия да се обедини. Кой е помислил даже за пет минути?

Но се случи.

Последната стена в света - Деве Баир - Гюешево ще се срути последна.

Кога?

Ще дойде този Ден голям!

Съдбата ....
цитирай
42. katan - 39. shtaparov - Горе главата,Българи!
04.07.2011 20:43
Прав си, приятелю!
Давност за такова деяние няма!
Ако съдим някого някъде, то ще трябва да са ВЕЛИКИТЕ сили, които с техните апетити ни доведоха до това дередже.
Българските комунисти довършиха делото на тези "сили" и ни ДОВЪРШИХА ...
цитирай
43. katan - 41. sande - Кате, Кате, лично девойче, права си, че струнката е тънка ....
04.07.2011 20:47
Прав си, Санде!
Дали преди 30 години сме очаквали, че стане това, което стана преди 20?
Не! Но стана!
Дай, Боже, да си прав сега и твоята метафора да стане факт някой прекрасен ден!
"Ще дойде този ден голям!"
цитирай
44. razkazvachka - А, на мен си ми е като у дома
07.07.2011 16:18
Дядо ми обичаше тази песна, а и на мен ми е любима, нали имам осминка македонско из вените:))))
цитирай
45. katan - 44. razkazvachka - А, на мен си ми е като у дома
07.07.2011 17:07
razkazvachka написа:
Дядо ми обичаше тази песна, а и на мен ми е любима, нали имам осминка македонско из вените:))))


Всички я обичаме тази песнЯ.
Осминката си е баш като цЕла:))).
Поздрави за добре дошла!
цитирай
46. pevetsa - Дядо ми и баща ми вложиха в сърцето ми ...
21.07.2011 16:12
Дядо ми и баща ми вложиха в сърцето ми обич към тази земя.
И моята мечта, е тяхната мечта, да бъде с България едно!
цитирай
47. katan - 46. pevetsa - Дядо ми и баща ми вложиха в сърцето ми ...
21.07.2011 17:19
pevetsa написа:
Дядо ми и баща ми вложиха в сърцето ми обич към тази земя.
И моята мечта, е тяхната мечта, да бъде с България едно!


И при нас беше така, Алекс!
И тяхната мечта е и моята мечта - България един ден да е цяла!
Дай, Боже!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655721
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031