Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 21:10 - САНАТОРИУМЪТ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5403 Коментари: 32 Гласове:
52

Последна промяна: 18.06.2011 23:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Това е специално място за мен в много отношения - тук съм изкарала едни от най-трудните и тежки  периоди.
Тук срещнах и се сприятелих с едни много отговорни хора - лекари, сестри, рехабилитатори и всички други в санаториума.
Никога няма да забравя грижите и вниманието, с което бях обградена, когато бях в тежко състояние.
И сега са си такива - внимателни, мили, любезни, радващи се на всеки един пациент, постигнал напредък в лечението.
Тук винаги намирам и приятели, които ме карат да вярвам в доброто.
Така беше и този път.
Някои от персонала са вече в пенсия, други ги няма ..., което за пореден път ме кара да се замисля за неумолимото тиктакане на времето ...
Но ... сега да се усмихна и да гледам напред! 

Това е санаториумът, главната сграда:

image

Това е "долната" сграда - старата част, която е иновирана и почти няма нищо общо с тази сграда, която беше до преди няколко години. Ще се убедите сами, доколкото мога да бъда убедителна:) -

image

image

image

Сега за сравнение - една моя картинка, рисувана през ранната пролет на далечната 2002 година. Не я завърших в памет на моя учител-наставник, който ме "мъмреше" за правите линии, които "рисувах" и ми казваше да не се правя на архитект:).
Благодаря ти, Учителю! Сигурна съм, че ме чуваш ...
Дано с тази моя "творба":) да ви убедя колко е значим ремонта на тази красива сграда:

image

Заслугата санаториумът да е това, което е сега е преди всичко на неговия началник - о.р. полковник д-р Иван Дянков. Това е един невероятен човек - деен, действащ, вечно зает с проблемите на другите.
Безкрайно съм му задължена и вечно ще съм му благодарна за грижите към мен - в санаториума и у дома.
Благодаря ти, Иване! Каквото и кажа все ще е малко, но ти си го знаеш:).
Жалко, че не намерихме време за едно "фото":), но ... друг път:).

А иначе така ме посрещна тази година Санаториумът:))) -с милите момичета от регистратурата и телефонната централа:

image

После  на "бегом" при о.р. полковник д-р Румен Попов - Началник на неврологичното отделение за оформяне на картона и всичко останало. Познаваме се от 100 години:))) и си знаем и"кътните зъби":))), но винаги е приятно да се видим отново:).Времето все не ни стига да се наговорим:).
Хиляди благодарност и на теб, д-р Попов!

image

image

И вечно забързаната "дясна ръка":) на д-р Попов - сестра Нина Ненова. Благодаря ти, Нинче!

image 

Е, ще те сложа и с очилата:) - не ми се сърди, моля те!:)

image

В коридора виждам още една приятелка  - д-р Узунова, Начлник на Клиничната лаборатория.
Как да не я снимам, а:)))?

image

Снимах я и преди да си тръгна - бъди здрава и щастлива, д-р Узунова!

image

След прегледа при д-р Попов "бързо беж":) при едни много забързани, но вечно в добро настроение и с добра дума към всеки пациент - три "грации":) - Мери, Мариана и Валя от Физиотерапията. Те лекуват безотказно всеки и то всеки ден!

image

Нищо, че вечно тичат в буквалния смисъл на думата от кабина на кабина през 5-10-15 минути успявам да ги "хвана"и по отделно:

Мери - Мария Атанасова - и с нея се знаем от 100 и кусур години:))), а и много си приличаме по характер:

image

Новите за мен -

Валя:

image

и Мариана

image

Това, че са нови за мен не означава, че не са отлични професионалистки!

Имам един час "отдих" след Физиотерапията и се качвам в стаята да "отморя":).
В коридора се засичаме със санитарката на етажа - Пепи. Ето я и нея:

image

Предстои ми среща с едни от най-приятните и любими бих казала  за мен "служителки" в Санаториума - рехабилитаторките!
За всяка една от тях мога и трябва да кажа поне по една добра  дума. Но как да ги изброя всички по име?! Ами ако пропусна накоя?!
Благодаря ви, момичета! Благодаря ви за дългите години с  мен и за вниманието и грижите, които съм получавала и получам от вас!

Таня Николова - "Наше село":))) - от 5-6 години все тя се занимава с мен - масаж, ЛФК. Един час на ден ни е малко да се набърборим:))) и насмеем на воля.

image

и Катя Цекулова - адашка и наборка:))) със "златни пръсти":)

image

Другите са я на "терен", я на масаж или в някой от кабинетите за ЛФК ... И техните ръце са "златни" и внимателни. "Минала" съм  през всички и мога да го кажа с чисто сърце и от сърце!
Не мога да не спомена Албена Асенова /Бени/, която отделяше от личното си време след работа, за да се разхождаме или пием чай - благодаря ти, мила Бени! И без снимка става, нали:)?

След кратка почивка идва време и за обяд.
В стола Мишето е на "поста":))) си със сатър в ръка - майстори разни диетични и не съвсем "манджички":

image

Но все пак с колежката си решават да "позират":))) не само с ножове и сатъри:

image 

Това е Дани - сервитьорката. Едно лъчезарно и усмихнато момиче с огромни, красиви очи:

image

Успях да я "уловя"и на улицата - стройна, млада и красива:

image

В Санаторима има не само персонал:)). Има и пациенти:).
Така тази година съдбата ме срещна с двама братя, които бяха в съседната стая - братя Врачански /Тодор и Борис/. "Баце" и Борко, както се наричаха те помежду си.
Изключително внимателни, мили и много любезни хора.
Трогнаха ме с вниманието си и най-вече с букетите от цъфнала акация! Много мило наистина!

image

Ето и букета, натопен в кофичка от кисело мляко:) и "кацнал":) на моята масичка:

image

Жалко, че се раминахме накрая, но това е моето :"Довиждане, братлета!"

Както и друг път съм казвала: лошото на всяко хубаво нещо е, че има край.
Така и тази почивка - свърши почти неочаквано и неусетно!
Отивам при д-р Василева и "нейната" мед.сестра, за да ме изпише. Д-р Василева я познавам от "ей такава" - от дете. Беше русо, хубаво момиченце с големи бели панделки. Идваха ни на гости с майка й, а сега ме лекува ...

Д-р Василева:

image

и сестрата в кабинета:

image

Това беше "репортажът":))) ми от Санаториума.

Тръгваме за София в такова време:

image

Довиждане, Банкя! До скоро!



Всички снимки с действителните лица са качени с тяхно съгласие.






























 




Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Колко приятно е да гледаш усмихнати и мили лица ...
18.06.2011 21:54
Интересен и вълнуващ репортаж , Кати ...
Обстановка ,отношения,професионализъм ...поздрави за всички работещи там.
Приятна вечер и прегръдка за теб !
цитирай
2. katan - 1. stela50 - Колко приятно е да гледаш усмихнати и мили лица
18.06.2011 22:02
Много е приятно, мила Танчушка!
Там няма НЕусмихнати хора:).
Всичко е перфектно!
Поздравявам ги още и още!
На теб благодаря и ти пожелавам хубава вечер!
цитирай
3. hristo27 - Надявам се да си вече укрепнала и в ...
18.06.2011 22:22
Надявам се да си вече укрепнала и в добро здравe!
Хубава вечер!
цитирай
4. katan - 3. hristo27 - Надявам се да си вече укрепнала
18.06.2011 22:26
Да, приятелю!
И отново съм уморена - приятно,но все пак уморена:).
Ех да можеше все да е БАНКЯ:))))))))))))))))!
Хубава вечер и на теб!
цитирай
5. megg - Сигурна съм, че вече се чувстваш перфектно, Катя!
18.06.2011 22:31
Няма как да е иначе - сред толкова ведри хора, красива природа, целебна вода и
чист въздух!
Хубава да е неделята ти! :)
цитирай
6. katan - 5. megg - Сигурна съм, че вече се чувстваш перфектно, Катя!
18.06.2011 22:34
Винаги се чувствам перфектно след санаториума, мила Мег.
И винаги искам дасъм още там:))).
Хубава неделя и на теб!
цитирай
7. smile999 - Ох, Катанче, и аз бях предният месец ...
18.06.2011 23:13
Ох, Катанче, и аз бях предният месец в Павел баня, може би по същите причини.За втори път.10 дни изкарах сама, за пръв път ми се случва, но не съжалявам.Никога не съм си почивала така пълноценно.Беше ми малко скучно и необичайно, но си заслужаваше.Постигнах, наистина голям напредък.А за персонала...нямам думи.Като знам на какви цени са същите процедури тук, във Варна...и каква разлика има в качеството и цената....
Нека са живи и здрави, и така всеотдайни!
Хората в малките населени места, за сякаш от друг свят.
цитирай
8. katan - 7. smile999 - Ох, Катанче, и аз бях предният месец
18.06.2011 23:30
Усмивчице, мила!
Всеки ходи на санаториум по някакви здравословни причини.
Хубавото е, че в повечето случаи се връщаме ободрени и освежени.
Мери Атанасова от Физиотерапията казва всеки ден - "За днес си излекуван":), а на края :" Хайде за тази година си излекуван! Догодина пак!":)))
Персоналът в Банкя е предимно от София.
Мисля, че не зависи кой от къде е, а колко голямо и добро е сърцето му.
Пожелавам ти здраве, здраве и здраве!
И хубава вечер, разбира се:)))!
цитирай
9. bovari - Как само си описала Санаториума!
19.06.2011 00:46
Остава да намерим "пътеката" по Здравната каса,която да ни заведе до Мястото:)...
или да изчакаме тя да ни намери:)

Поздрави, Катя!
цитирай
10. plamena5090 - ей ти ме заинтригува, да не става ...
19.06.2011 10:21
ей ти ме заинтригува, да не става въпрос за онези 2 санаториума в Банкя, един зад друг, единия беше за ревматично болни деца /задния/ а отпред по-голямата сграда за сърдечно болни. Пред големия имаше градина с алеи и фонтанче доколкото помня :)
бях там като дете през 1977-ма до 1980-та в старата сграда, това което си нарисувала прилича малко на нея, от едната страна на сградите течеше нещо като канал рекичка, имаше и мостче, а от другата беше някъв баир и гора, там се катерехме всеки ден :) това беше преди 30 години, оттогава не съм стъпвала там, но помня имената на лекарите и сестрите, разположението на стаите и всичко. Сега гледах снимки снимки на Банкя, но всичко е променено, не можах да се ориентирам
цитирай
11. monaliza121 - Много сърдечно и с обич си поздра...
19.06.2011 11:14
Много сърдечно и с обич си поздравила всички от санаториума!:))

Поздрав, Катан!:))
цитирай
12. mt46 - Здравей!
19.06.2011 15:20
В първия момент помислих, че санаториумът се казва "катан. блог.бг"... :))
Бъди здрава!...
цитирай
13. kalin8 - Поздрави, Катя!
19.06.2011 18:37
Цял разказ...Хубав при това!
Б.
цитирай
14. katan - 9. bovari - Как само си описала Санаториума!
19.06.2011 22:08
bovari написа:
Остава да намерим "пътеката" по Здравната каса,която да ни заведе до Мястото:)...
или да изчакаме тя да ни намери:)

Поздрави, Катя!


За съжаление няма Пътека по Здравна каса за този санаториум, Ели .
Има възможност по НОИ, частно или по линия на МО.
цитирай
15. katan - 10. plamena5090 - ей ти ме заинтригува
19.06.2011 22:10
В Банкя има много санаториуми, Пламче!:)
Не знам за кой ми говориш.
Този е към ВМА.
Поздрави и отиди непременно на "опреснителен":))) в Банкя!:)))
цитирай
16. katan - 11. monaliza121 - Много сърдечно и с обич
19.06.2011 22:11
monaliza121 написа:
Много сърдечно и с обич си поздравила всички от санаториума!:))

Поздрав, Катан!:))


На отношението с отношение съм оговорила, Лизи:).
Хубава вечер!
цитирай
17. katan - 12. mt46 - Здравей!
19.06.2011 22:14
mt46 написа:
В първия момент помислих, че санаториумът се казва "катан. блог.бг"... :))
Бъди здрава!...


Разсмя ме приятелю! С глас и от сърце се смях!:)))
Като погледнах така излиза - до ВМА и "katan.blog.bg".
Просто ще бъда по-внимателна за напред:))).
Хубава вечер!
цитирай
18. katan - 13. kalin8 - Поздрави, Катя!
19.06.2011 22:15
kalin8 написа:
Цял разказ...Хубав при това!
Б.


Да, Боре!
При това къс разказ:))).
Поздрави!
цитирай
19. dolsineq - Харесвам този курорт, заради въ...
19.06.2011 23:31
Харесвам този курорт, заради въздуха. Живея в морски край и е наложително да се ходи на планина.
цитирай
20. katan - 19. dolsineq - Харесвам този курорт
19.06.2011 23:38
dolsineq написа:
Харесвам този курорт, заради въздуха. Живея в морски край и е наложително да се ходи на планина.


Въздухът е уникален, а и лечебен!
Препоръчвам ти го горещо!

цитирай
21. scarlety - Поздрави и от мен!
20.06.2011 15:00
Много мили думи си казала за персонала,явно заслужават!:) В съчетание с лечебния климат това си е направо чудесно!:)
цитирай
22. alexs - Поздравления за хубавия пост
20.06.2011 15:57
Най-вжното нещо е нашето здраве!
И да благодрим на хората, които се грижат за нашето здраве!
По правило са добри и всеотдайни хора и се раздават до край, въпреки условията, при които са поставени да работят и ниското заплащане на труда им.
Лошите примери са изключение!
цитирай
23. katan - 21. scarlety - Поздрави и от мен!
20.06.2011 22:06
scarlety написа:
Много мили думи си казала за персонала,явно заслужават!:) В съчетание с лечебния климат това си е направо чудесно!:)


Здравей, scarlety!
Думите са слаби да изкажа с тях благодарността си към тези хора!
Писала съм и не много добри думи за някои "лекари", но аз пиша само това, което чувствам и лично съм преживяла.
Пък въздухът, климатът и доброто отношение и професионализъм вършат чудеса наистина:).
Хубава вечер!


цитирай
24. katan - 22. alexs - Поздравления за хубавия пост
20.06.2011 22:12
alexs написа:
Най-вжното нещо е нашето здраве!
И да благодрим на хората, които се грижат за нашето здраве!
По правило са добри и всеотдайни хора и се раздават до край, въпреки условията, при които са поставени да работят и ниското заплащане на труда им.
Лошите примери са изключение!


Здравей и на теб, Алекс!
Здравето е най-ценното нещо, което най-малко ценим.
Благодарни сме на тези, които ни го връщат "позакърпено".
Лошите примери за съжаление не са изключение вече:(((.
Но все още има и такива,за които писах!
Хубава вечер!
цитирай
25. pevetsa - Прекрасно е Кате, това е живота, ...
21.06.2011 08:36
Прекрасно е Кате, това е живота, това са хората, това е благодарността.
Радвам се да прочета тези мили думи на благодарност, към тези които са били част от твоето здраве.
Прегръдки от Русе, и бъди здрава!
цитирай
26. magity - Поздрав ...
22.06.2011 01:46
Поздрав за хората с бели престилки, които обичат професията си и са внимателни и грижовни! Поздрав и за щастливите и благодарни пациенти! Много здраве за всички!
цитирай
27. katan - 25. pevetsa - Прекрасно е Кате, това е живота
23.06.2011 15:48
pevetsa написа:
Прекрасно е Кате, това е живота, това са хората, това е благодарността.
Радвам се да прочета тези мили думи на благодарност, към тези които са били част от твоето здраве.
Прегръдки от Русе, и бъди здрава!


Здравей, Алекс!
Извини ме за закъснелия отговор!
Прекрасно е хората да добри и внимателни един към друг!
Още по-прекрасно е такива хора да се грижат за здравето ти!
Прегръдки и от мен!
цитирай
28. katan - 26. magity - Поздрав ...
23.06.2011 15:51
magity написа:
Поздрав за хората с бели престилки, които обичат професията си и са внимателни и грижовни! Поздрав и за щастливите и благодарни пациенти! Много здраве за всички!


Поздрав и благодарност за всички тях, Маги!
Поздрав за теб от един щастлив и благодарен пациент! :)))
Много здраве и за теб!
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Радвам се, че се чувстваш по-добре. ...
23.06.2011 23:22
Радвам се, че се чувстваш по-добре. Физиотерапия с минерална вода, комбинирано с масажи си е супер.
цитирай
30. priqtel12 - Радвам се, че си добре.
25.06.2011 16:56
А репортажът ти си го бива: и снимките, и картините в него, но най - вече топлите ти думи към хората там!
Поздрави, Катя!
цитирай
31. katan - 30. priqtel12 - Радвам се, че си добре.
26.06.2011 19:04
priqtel12 написа:
А репортажът ти си го бива: и снимките, и картините в него, но най - вече топлите ти думи към хората там!
Поздрави, Катя!


Благодаря ти, Ивче!
Хората, които работят тамзаслужават много повече!
Поздрави и на теб!
цитирай
32. katan - 29. kasnaprolet9999 - Радвам се, че се чувстваш по-добре. ...
26.06.2011 19:05
kasnaprolet9999 написа:
Радвам се, че се чувстваш по-добре. Физиотерапия с минерална вода, комбинирано с масажи си е супер.


О, комбинацията е превъзходна!
Ефектът е много добър!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655293
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195520
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031