Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2011 11:31 - СЛЕДПОЛУНОЩЕН ОРГАЗЪМ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4043 Коментари: 40 Гласове:
-196


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Късна доба. Минава полунощ. Часът на бродещите сенки. Часът на върколаци и вампири. На малко по-безобидните тролове, които са като чакАли - не им стига сила и смелост да нападнат фронтално, сами да "хванат плячката", затова изчакват ... като чакАлите - да се заситят с останките от трапезата на  ловците ...
Това е техният час - часът на следполунощния оргазъм.
Натискат палеца надолу, надолу, надолу и изпадат в истински екстаз!
Оргазмът е пълен, неконтролируем и велик!
Такъв оргазъм е фоейрверк от задоволена похот на следполунощните сенки, на които сигурно очите пулсират от напрежение и удоволствие и изпускат волтови дъги.
Тихо! Не им пречете! Не прекъсвайте оргазма  им! Не ги карайте да получават полюции! Нека си го изживеят до край!
Тихо!!! Не ги смущавайте, моля ви!
Това е единственото им развлечение и ... щастие!
Цветенце, не ги наричай "сеячи"! Те по-скоро са събирачи на остатъци - душевни клошари ...




Гласувай:
43



1. katan - Това е временен постинг.
07.05.2011 11:32
Цветето ме предизвика:).
цитирай
2. анонимен - Аз не мога да се изразявам така
07.05.2011 11:39
Комплименти!
цитирай
3. cecka1504 - Абсолютно си права!
07.05.2011 11:39
Снощният ни гост мина много преди полунощ, явно е бил доста позагорял, щото се развъртя из бая блогове.
Както казах и в моя блог - сал едните минуси им останаха! Нека си цъкат!

Поздрави, Кате!
цитирай
4. katan - 2. katana - Аз не мога да се изразявам така
07.05.2011 11:41
katana написа:
Комплименти!


Товане е моят начин на изразяване, адашче!
По-скоро е протест.

цитирай
5. ketcakuatl - Знаеш ли..
07.05.2011 11:42
Храниш ги в момента, изсипваш вода в мелницата им и т.н. Тях ги убива непукизма, когато не ги забелязваш и не се дразниш. При мен защо ги няма? Сигурно са разбрали някак си че по никой начин не могат да ме впечатлят. Живеят от дразнението, и го правят за това. Никакво внимание - това е рецептата. Айде, аз отивам на разходка из острова. БЪДИ ЩАСТЛИВА!
цитирай
6. katan - 3. cecka1504 - Абсолютно си права!
07.05.2011 11:46
cecka1504 написа:
Снощният ни гост мина много преди полунощ, явно е бил доста позагорял, щото се развъртя из бая блогове.
Както казах и в моя блог - сал едните минуси им останаха! Нека си цъкат!

Поздрави, Кате!


Ох, Цветенце!
Какво е това извратено удоволствие?!
Ако имах възможност аз лично бих натискала палеца нагоре - има толкова хубави неща в блога !
Виж с какво ни карат да се цапаме:(.
Поздрави и на теб!
цитирай
7. tota - Много точно, Катя!
07.05.2011 11:46
ketcakuatl е прав, безразличието е това, което убива. Останалото - да се справят модераторите!!
Хубав ден!
цитирай
8. katan - 5. ketcakuatl - Знаеш ли..
07.05.2011 11:49
ketcakuatl написа:
Храниш ги в момента, изсипваш вода в мелницата им и т.н. Тях ги убива непукизма, когато не ги забелязваш и не се дразниш. При мен защо ги няма? Сигурно са разбрали някак си че по никой начин не могат да ме впечатлят. Живеят от дразнението, и го правят за това. Никакво внимание - това е рецептата. Айде, аз отивам на разходка из острова. БЪДИ ЩАСТЛИВА!


Прав си, ужасно си прав!
Моето наказание е безразличието.
Този път бях провокирана от един постинг.
Приятна разходка из острова!
И бъди щастлив!
цитирай
9. katan - 7. tota - Много точно, Катя!
07.05.2011 11:50
Права си и ти, Ати!
Това написах преди малко:

ketcakuatl написа:Храниш ги в момента, изсипваш вода в мелницата им и т.н. Тях ги убива непукизма, когато не ги забелязваш и не се дразниш. При мен защо ги няма? Сигурно са разбрали някак си че по никой начин не могат да ме впечатлят. Живеят от дразнението, и го правят за това. Никакво внимание - това е рецептата. Айде, аз отивам на разходка из острова. БЪДИ ЩАСТЛИВА!


Прав си, ужасно си прав!
Моето наказание е безразличието.
Този път бях провокирана от един постинг.
Приятна разходка из острова!
И бъди щастлив!


цитирай
10. scarlety - Добре си се изразила,Кате!:)))
07.05.2011 11:53
Но вече би трябвало на всички да е ясно,че въпросните "върколаци" се задоволяват с благословията на модераторския екип(или са самите те)До тоя прост извод се стига след многократните съвети и писма на блогъри как лесно може да се премахне този бъг и ответното бездействие от страна на модераторите!Тук политиката е "интрига да има" и "сеир да става"!Друго обяснение на няколкомесечното им нищонеправене по въпроса аз нямам!
цитирай
11. анонимен - :-)) Много ти е нежен протеста. Ама е стилен, де.
07.05.2011 11:57
katan написа:
katana написа:
Комплименти!


Товане е моят начин на изразяване, адашче!
По-скоро е протест.


За жалост тези, към които е адресиран не биха го разбрали. От разбирането ги делят няколко пъти по първи 7 години, 1000 книги и подходяща среда.
цитирай
12. katan - 10. scarlety -
07.05.2011 11:57
scarlety написа:
Но вече би трябвало на всички да е ясно,че въпросните "върколаци" се задоволяват с благословията на модераторския екип(или са самите те)До тоя прост извод се стига след многократните съвети и писма на блогъри как лесно може да се премахне този бъг и ответното бездействие от страна на модераторите!Тук политиката е "интрига да има" и "сеир да става"!Друго обяснение на няколкомесечното им нищонеправене по въпроса аз нямам!


И ти си абсолютно права,Скарлети!
Но кой се радва на този сеир?!
И сеирът, сеир ли е?!
Съжалявам, че си цапам блога с такива неща!
Постингът е временен все пак:))).
На теб - хубав следпразничен ден!
цитирай
13. katan - 11. katana - :-)) Много ти е нежен протеста. Ама е стилен, де.
07.05.2011 11:59
katana написа:
katan написа:
katana написа:
Комплименти!


Товане е моят начин на изразяване, адашче!
По-скоро е протест.


За жалост тези, към които е адресиран не биха го разбрали. От разбирането ги делят няколко пъти по първи 7 години, 1000 книги и подходяща среда.


Кай разбрал, разбрал!
Жалко за неразбралите!
Приятен ден!
цитирай
14. katan - Разбрали са, Катана:)))!
07.05.2011 12:01
И продължаватда разбират:))).
Виж минусите!:)))
Да сте живи и здрави, хей!:)))
цитирай
15. katan - Ама кога успяхте, бе:))))))?
07.05.2011 12:02
Много сте сръчни!
Браво!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
16. анонимен - Кате, не си права! :-)))))))))))))))))
07.05.2011 12:08
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?
цитирай
17. katan - 16. katana - Кате, не си права! :-)))))))))))))))))
07.05.2011 12:12
katana написа:
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?


Браво на теб, рекордьоре!:))))
Аз мисля, че временният ми постинг е наистина временен:))).
Сенките бродят и денем:))).
Доказаха го!:)))
И постингът ми няма вече работа тук. Съгласен ли си?

цитирай
18. анонимен - Нека седи тук. Очевидно е дразнещ
07.05.2011 12:18
katan написа:
katana написа:
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?


Браво на теб, рекордьоре!:))))
Аз мисля, че временният ми постинг е наистина временен:))).
Сенките бродят и денем:))).
Доказаха го!:)))
И постингът ми няма вече работа тук. Съгласен ли си?


Но пък е идеален способ за съкращаване на живота на кретенясалите типове. Все пак, по-добре да цвъкат минуси, отколкото да правят щуротии на други места.
цитирай
19. katan - 18. katana - Нека седи тук. Очевидно е дразнещ
07.05.2011 12:21
Е,за това си абсолютно прав: "Но пък е идеален способ за съкращаване на живота на кретенясалите типове. Все пак, по-добре да цвъкат минуси, отколкото да правят щуротии на други места."
Ще го оставя още малко.:)))
цитирай
20. cecka1504 - Пък аз така мило помолих само за 1000 минуса! Не щат да ми ги дадат!
07.05.2011 12:41
katana написа:
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?

цитирай
21. анонимен - Ако имаше начин да се следят и IP-тата
07.05.2011 13:03
katan написа:
Е,за това си абсолютно прав: "Но пък е идеален способ за съкращаване на живота на кретенясалите типове. Все пак, по-добре да цвъкат минуси, отколкото да правят щуротии на други места."
Ще го оставя още малко.:)))

Щеше да се посочат кретените и поименно. Тяхна си работа.
цитирай
22. анонимен - Има 3 изпитани способа и ще си ги получиш
07.05.2011 13:06
cecka1504 написа:
katana написа:
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?


1. Захапи комунистите
2. Похвали Чудовището
3. Заяж се с Панто, Рустам, Полигори и дружина.
Безотказна система. :-))))))))))))))))))
цитирай
23. cecka1504 - Миии, някак не ме влече нито един от способите! Не съм мазохистично настроена :) Аз пробвам първо с добро - моля чинно! После - ще видим :)))
07.05.2011 13:09
katana написа:
cecka1504 написа:
katana написа:
Винаги съм се колебал тази реакция дали е симтом на стомашно разстройство или запек. Май е първото. :-)))))))))))))))))))))))))))))
Ако искаш да знаеш, държа рекорда с 2000 минуса за 5 минути.
Как да не цунеш модераторите, програмистите и .... тези, които си губят времето с това?


1. Захапи комунистите
2. Похвали Чудовището
3. Заяж се с Панто, Рустам, Полигори и дружина.
Безотказна система. :-))))))))))))))))))

цитирай
24. cecka1504 - И аз помолих, ама молбата ми остана без отзвук. Да видиш хубаво ли е :))))))))))))))))
07.05.2011 13:17
анонимен написа:
Не пипайте числата, че ми омръзна да ги оправям!

цитирай
25. анонимен - Мързел такъв!:-))))))))))))
07.05.2011 13:17
анонимен написа:
Не пипайте числата, че ми омръзна да ги оправям!

Ще се зориш! Така де!
цитирай
26. katan - 24. анонимен - Молба
07.05.2011 13:24
Какъв е този АНОНИМЕН?!?!
Аз не пускам анонимни!
"Спускам кепенците" - Кой цвакал, цвакал!
Жив и здрав да си, Анонимчо!
цитирай
27. cecka1504 - Кате, и аз съм ги забранила, но както цъкат минуси, така и влизат анонимно! Просто в блога няма злоупотреби! Точка.
07.05.2011 13:27
katan написа:
Какъв е този АНОНИМЕН?!?!
Аз не пускам анонимни!
"Спускам кепенците" - Кой цвакал, цвакал!
Жив и здрав да си, Анонимчо!

цитирай
28. razkazvachka - Това е предизборна пропаганда - някой се опитва да внуши на блогонаселението
07.05.2011 13:30
колко е важно да се гласува отрицателно - някое изостанало виннтче от Гьобелсовата машинария...
цитирай
29. katan - Наближава часът на сенките ...
07.05.2011 23:17
Отново активирах временния постинг.
И по обедно време нацъкаха над 200 минуси милички:).
Сега да видим кой ще е новият рекордьор!:)))
Успешна работа, мили Минусчета!
Дерзайте! Нощта е пред вас!:)))


цитирай
30. katan - А, къде ми изчезна Анонимчо?!
07.05.2011 23:19
Върни се, моля те!
Не ставай лош!:)))
Ти си добро момче!:)))
цитирай
31. анонимен - Да не съм груб, ама е в 00
07.05.2011 23:42
От страна на ...употребеното ... :-)))))))))))
цитирай
32. pevetsa - Кате, имало ги е, и още ги има. . . и при ...
08.05.2011 00:25
Кате, имало ги е, и още ги има ... и при Цецка писах, и тук ще споделя от Притчи:

Притчи 6:12-18
12 Човек нехранимайко, човек беззаконен, Е оня който ходи с извратени уста,
13 Намигва с очите си, говори с нозете си, Дава знак с пръстите си;
14 Който има извратено сърце, Непрестанно крои зло, сее раздори,
15 Затова погубването му ще дойде внезапно; Изведнъж ще се съкруши, и то непоправимо.
16 Шест неща мрази Господ, Даже седем са мерзост за душата Му:
17 Надменни очи, лъжлив език, Ръце, които проливат невинна кръв,
18 Сърце, което крои лоши замисли, Нозе, които бърже тичат да вършат зло,
цитирай
33. анонимен - @
08.05.2011 00:29
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
цитирай
34. анонимен - @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@...
08.05.2011 00:32
анонимен написа:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



ZMAI аут
цитирай
35. sestra - Каквото сеем,
08.05.2011 01:31
това жънем.
цитирай
36. bizcocho - :)))))))))))))))))))))
08.05.2011 04:18
:)))))))))))))))))))))
цитирай
37. hristo27 - Сеячи, събирачи, мърлячи. . . Ма...
08.05.2011 11:24
Сеячи, събирачи, мърлячи...
Майната им!
цитирай
38. анонимен - Толкова си могат
08.05.2011 12:10
hristo27 написа:
Сеячи, събирачи, мърлячи...
Майната им!

Майната им, така е.
цитирай
39. mt46 - Здравей!
08.05.2011 13:09
Аз от 5-6 дена съм на "минусова" диета... :)))
цитирай
40. katan - Постингът отива в архива:)
08.05.2011 13:33
Там му е мястото. Нали е временен?:)))
Не обичам да се занимавам с интриги, истерии, масови психози и др.п.
Просто написах това, което мисля.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5674000
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196187
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930