Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 16:15 - ВЪЛШЕБНАТА ПЛАНИНА
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7086 Коментари: 63 Гласове:
65

Последна промяна: 12.04.2011 17:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вълшебната планина ...
Почти като у Томас Ман, но само почти и не съвсем ...
Този постинг го пиша за всички, които ще ме попитат :"Къде  беше, Кате?".
Ами бях там - високо във вълшебната планина, на места току-що погалена от четката на есента и се чувствах като някои от героите на Томас Ман ... Само като някои и само отчасти:).
Починах си много добре, дишах с пълни гърди кристалния въздух, запознах се с хора, с които не бих се запознала на друго място, разхождах се по стръмните пътеки, като подбирах все пак не най-стръмните:), събрах си някои закъснели билки и подранили плодове, е, някои си бяха съвсем според сезона:) ...
Направих и маааалко любителски снимки с телефончето ми /за илюстрация:)/.
Не прекъснах връзката с блога - напротив!
Всеки ден с часове говорехме с приятели! Получих и поздрави от много от вас, за което съм искрено благодарна!
Дори за малко се разминах с едно изключително приятно посещение на моя приятелка от блога, заради "негрАмотното" ми обяснение, за което е излишно да казвам, че съжалявам, но пък отново благодаря!
Ами това е ...
Там бях - насред самата Вълшебна планина! 

За всеки от вас има по една снимка, остава само да си я познаете;).


Това е постинг, който написах още в края на септември.
Сега ви го предлагам с малко снимчици и за спомен от една красива и топла ранна есен.


image

image

image

image


image
 

image


image


image


image


image




image

image

image

Това е Вълшебната планина накратко:))):

image

image

image

image

image

image

Има още много, но мисля, че стига толкова, а?:)))

Сега е пролет и всичко е толкова нежно-цветно, младо и вдъхващо надежда, а аз ви занимавам с есенни спомени:).


Не съм била в планината от песента:))).
Бях си в нашенска Вълшебна планина:))).


Втората песен е поздрав за babaelenica, която си удържа на обещанието и даде 44444 глас за блога ми:))).
Поздрав специален за нея е и този залез, но не от Вълшебната планина, а от Поморие:).
Тази снимка си е само за нея - патентована и с всички нужни документи!:)))

image
















































Тагове:   планина,   Вълшебната,


Гласувай:
65



1. rumqnadikova - Привет!
11.04.2011 16:50
Нека вълшебствата никога не свършват за теб...
цитирай
2. tit - Таман си мислех, че тез кози много нашенски изглеждат, пък те си били наши!:))
11.04.2011 16:55
И вълшбната зеленина - и тя!:)
Слънчева и свежа седмица, Катя!:)
цитирай
3. katan - 1. rumqnadikova - Привет!
11.04.2011 16:56
rumqnadikova написа:
Нека вълшебствата никога не свършват за теб...


Привет и на теб, Руми!
Този постинг го бях обещала още преди да отида във Вълшебната планина /"във" не е грешка:)))/.
После се случиха разни други неща и снощи го видях, че стои "самотен":) в "чернови" и така - видя "бял свят":).
Асоциацията с "Вълшебната планина" на Томас Ман не е много точна, но реших да изплагиатствам заглавието:))).

Вълшебно да ти е!
Поздрви и усмивки!



цитирай
4. katan - 2. tit - Таман си мислех, че тез кози много нашенски изглеждат, пък те си били наши!:))
11.04.2011 16:59
tit написа:
И вълшбната зеленина - и тя!:)
Слънчева и свежа седмица, Катя!:)


Нашенски са си, Теди!:)))
Бяха голяма атракция за Мишел, която идваше с мама и тати почти през ден:))).
Но те нещо не й обръщаха внимание и тя тръгна да гони едни катерички, които пък се оказаха доста плашливи:))).
Поздрави от мен!
цитирай
5. monaliza121 - И аз мисля, че е вълшебна тази пла...
11.04.2011 17:32
И аз мисля, че е вълшебна тази планина, дори повече от Томасмановата.:)))
Привет, Катан!:))
цитирай
6. katan - 5. monaliza121 - И аз мисля, че е вълшебна
11.04.2011 17:38
monaliza121 написа:
И аз мисля, че е вълшебна тази планина, дори повече от Томасмановата.:)))
Привет, Катан!:))


Права си, Лизи!
При Т.М. има едни охтичави хора и едни бели орхидеи, които ще помня цял живот - толкова ме потресоха.
А в нашата планина въздухът е кристален и свеж като у Т.М., но настроението е много жизнерастно!:)))
Поздрави и на теб!
цитирай
7. katan - Едно кратко допълнение:
11.04.2011 17:40
Има в постинга, но да го припомня - всяка снимка тук е за определен човек:).

Ще се радвам, ако някой се разпознае:)))!
цитирай
8. qbylkovcvqt - Кате, аз се върнах пак да разгледам. ...
11.04.2011 18:13
Кате, аз се върнах пак да разгледам. :( Не познах моята. В смисъл, че още при първата ми разходка в твоята Вълшебна планина си помислих, че снимаш същите неща, които снимам и аз по същия начин привличат вниманието ти... Харесвам брезите, елите и старите сухи дървета... буболечките и пълната луна... обожавам изгревите - май на изгрева се спирам...

Я пак да погледна...
цитирай
9. qbylkovcvqt - Пропуснах разпилените облаци и ...
11.04.2011 18:18
Пропуснах разпилените облаци и козите... Това са снимки от Рибарица - там срещнах стадо кози, водени само от едно куче...

http://bg.netlog.com/rraddost/photo/photoid=110405&setid=2973&surr=0#photos

цитирай
10. katan - 8. qbylkovcvqt - Кате, аз се върнах пак да разгледам. ...
11.04.2011 18:23
qbylkovcvqt написа:
Кате, аз се върнах пак да разгледам. :( Не познах моята. В смисъл, че още при първата ми разходка в твоята Вълшебна планина си помислих, че снимаш същите неща, които снимам и аз по същия начин привличат вниманието ти... Харесвам брезите, елите и старите сухи дървета... буболечките и пълната луна... обожавам изгревите - май на изгрева се спирам...

:))))
И на мен ми направи впечатление същото, когато разглеждах твои снимки:))).
Имаме сходни "почерци":))))).
Може би си спомняш коментара ми за твоята топола, която била бреза:))).
За теб е изсъхналата върба. която много ми харесваше на живо.
Кой знае колко тайни пази някъде из клоните си:)))?
Изгревът е за друга Слава, но ако ти харесва може да си го припознаеш:))).
Поздрави и много настроение!

Я пак да погледна...

цитирай
11. katan - 9. qbylkovcvqt - Пропуснах разпилените облаци и ...
11.04.2011 18:28
qbylkovcvqt написа:
Пропуснах разпилените облаци и козите... Това са снимки от Рибарица - там срещнах стадо кози, водени само от едно куче...

http://bg.netlog.com/rraddost/photo/photoid=110405&setid=2973&surr=0#photos



Много са хубави твоите кози!
Снимани са с апарат, а моите са с телефона ми - трябва да сложа батерии, но все забравям. И когато ми потрябва - нямам батерии:).

Моите кози са за Мишел:))).
А облаци имам много и то като да са рисувани от ренесансов художник:))).

цитирай
12. mamas - Леле Кате!
11.04.2011 18:34
Помислих, че току-що се връщаш някъде от южното полукълбо, а то... родна есенна топлинка...
Ако си предвидила снимка и за мен, мисля, че е деветата.
Благодаря!
цитирай
13. katan - 12. mamas - Леле Кате!
11.04.2011 18:39
mamas написа:
Помислих, че току-що се връщаш някъде от южното полукълбо, а то... родна есенна топлинка...
Ако си предвидила снимка и за мен, мисля, че е деветата.
Благодаря!



Леле, Славе!:)))
Да не си познаеш снмката!!!!!
Може и 9-та да си харесваш, но за теб е №1 - Изгревът!
Толкова се бях запалила миналата година по твоите изгреви, че нащраках 10-ина в твоя чест!:)))
Да ти е честит ИЗГРЕВЪТ!!!!!:)
цитирай
14. kalin8 - Здравей,Катя!
11.04.2011 18:57
Позагледах се и аз....
Харесаха ми всички снимки, защото снимам доста из Родопа и Пирин.
Б.
цитирай
15. juliet - Познах си първата снимка!:)))))))
11.04.2011 19:02
Великолепно огнено сърце! Другите също са много хубави, но тази ме впечатли най- много!:)
цитирай
16. katan - 14. kalin8 - Здравей,Катя!
11.04.2011 19:03
kalin8 написа:
Позагледах се и аз....
Харесаха ми всички снимки, защото снимам доста из Родопа и Пирин.
Б.


Здравей, Боре!
Моите снимки са много, ама много любителски и непретенциозни.
За теб съм предвидила предпоследната снимка:).
Поздрави!
цитирай
17. katan - 15. juliet - Познах си първата снимка!:)))))))
11.04.2011 19:05
juliet написа:
Великолепно огнено сърце! Другите също са много хубави, но тази ме впечатли най- много!:)


Е, щом си я харесваш - твоя си е, приятелко!
Така и така mamas не се идентифицира с нея я подарям на теб с огромно удоволствие!:)))
цитирай
18. magnoliya - Е,
11.04.2011 19:11
на мен ми харесаха всички, все едно че съм била там и всичко съм видяла с очите си.
Поздрави!
цитирай
19. katan - 18. magnoliya - Е
11.04.2011 19:14
magnoliya написа:
на мен ми харесаха всички, все едно че съм била там и всичко съм видяла с очите си.
Поздрави!


В такъв случай - всички са за теб, приятелко!:)))
Хубава вечер!
цитирай
20. magity - благодаря ...
11.04.2011 19:19
за разходката във вълшебната гора .....прекрасни снимки ....
цитирай
21. katan - 20. magity - благодаря ...
11.04.2011 19:24
magity написа:
за разходката във вълшебната гора .....прекрасни снимки ....


И аз ти благодаря, Маги, че ме придружи!:)
Хубава вечер!
цитирай
22. ckarlet - Била си на вълшебно място, мила К...
11.04.2011 19:32
Била си на вълшебно място, мила Катя!
Толкова е зареждащо, когато се докоснеш до подобна природа!
Поздрави! Хубава разходка!
цитирай
23. mamas - нямам нищо против да си поделя №1 с Юлето... но и №9 е слънчева!
11.04.2011 19:43
katan написа:
juliet написа:
Великолепно огнено сърце! Другите също са много хубави, но тази ме впечатли най- много!:)


Е, щом си я харесваш - твоя си е, приятелко!
Така и така mamas не се идентифицира с нея я подарям на теб с огромно удоволствие!:)))

цитирай
24. katan - 22. ckarlet - Била си на вълшебно място
11.04.2011 19:47
ckarlet написа:
Била си на вълшебно място, мила Катя!
Толкова е зареждащо, когато се докоснеш до подобна природа!
Поздрави! Хубава разходка!


Вълшебно е мястото, Скарлет!
Наистина зарежда със свежест и здраве!
Поздрави и на теб!
цитирай
25. katan - 23. mamas - нямам нищо против да си поделя №1 с Юлето... но и №9 е слънчева!
11.04.2011 19:48
Ей, Славе!:)))
Много предвидливо вмъкнах още един изгрев!:)))
А ти си получаваш №9 безусловно!:)))
Прегръщам те!
цитирай
26. megg - " Насред самата Вълшебна планина! "
11.04.2011 21:07
Почувствах се като приказен герой, Кате!
Чудесен постинг за есента - най - много нея харесвам!
Избрах си тринайстата снимка.
Поздрави! :)))
цитирай
27. vladun - Почувствах вълшебството
11.04.2011 21:18
и ведро ми стана някак:)
Благодаря ти!
цитирай
28. razkazvachka - ... и слънцето, разлято над Планината,
11.04.2011 22:05
и въздухът, изпълнен с ухание на бор,
и вероятно - прясно козе сирене:))))

е, щом няма претенции - на мен си ми харесва втората снимка с много слънце, разлято под ъгъл...
цитирай
29. katan - 26. megg - " Насред самата Вълшебна планина! "
11.04.2011 22:25
megg написа:
Почувствах се като приказен герой, Кате!
Чудесен постинг за есента - най - много нея харесвам!
Избрах си тринайстата снимка.
Поздрави! :)))


Там бях, Мег!
Насред планината!:)))
И аз харесвам есента, но малко по-"зрялата":))), когато цветовете преливат от зелено в топло-златно и благородно бордо.
Но бях там почти в края на лятото.
Снимка №13 си я бях набелязала за друг, но щом си я харесваш - имаш я.
В нея има и синя вечер теменужена и мистична луна ...


цитирай
30. katan - 27. vladun - Почувствах вълшебството
11.04.2011 22:26
vladun написа:
и ведро ми стана някак:)
Благодаря ти!


Усмихнах се на шегата ти, но ми стана ведро някак:)))!
цитирай
31. bovari - Пред приятен и труден избор ни поставяш:)
11.04.2011 22:26
3- 8 -11
след завоя, който отминах, попаднах в зелената прегръдка на 8-ма, но не мога да се откъсна от козичките:))) - живинки, без тях нещо ми липсва:)))

Поздрави, Катя.

цитирай
32. katan - 28. razkazvachka - ... и слънцето, разлято над Планината,
11.04.2011 22:30
razkazvachka написа:
и въздухът, изпълнен с ухание на бор,
и вероятно - прясно козе сирене:))))

е, щом няма претенции - на мен си ми харесва втората снимка с много слънце, разлято под ъгъл...


Имаше го всичко това, приятелко!
Имаше и пресен мед, който мирише по различен начин /знаеш за обонянието ми:)))/.
За теб бях предвидила снимка №13, но ти не си я позна.
Вече е на megg:)))!
За теб е запазена №2 и точка:)))!
цитирай
33. katan - 28. razkazvachka - ... и слънцето, разлято над Планината,
11.04.2011 22:30
razkazvachka написа:
и въздухът, изпълнен с ухание на бор,
и вероятно - прясно козе сирене:))))

е, щом няма претенции - на мен си ми харесва втората снимка с много слънце, разлято под ъгъл...


Имаше го всичко това, приятелко!
Имаше и пресен мед, който мирише по различен начин /знаеш за обонянието ми:)))/.
За теб бях предвидила снимка №13, но ти не си я позна.
Вече е на megg:)))!
За теб е запазена №2 и точка:)))!
цитирай
34. stela50 - Нека шестата снимка да е за мен ,Кати ...всичките са прелестни .
11.04.2011 22:49
Коя наша планина не е вълшебна ?!!! Истински земен рай ...
Поздрав и хубава вечер !
цитирай
35. katan - 34. stela50 - Нека шестата снимка да е за мен
11.04.2011 23:02
stela50 написа:
Коя наша планина не е вълшебна ?!!! Истински земен рай ...
Поздрав и хубава вечер !


Всички наши планини са вълшебни!
Наистина райски кътчета!
А ти си позна снимката, Таня!:)))
Твоя е!:)
Много ти подхожда!
Има още няколко, които са със "специален статут":))) - дано си ги познаят!:)))
Хубава вечер, приятелко!
цитирай
36. katan - 36. babaelenica - На мен залезите ми харесват повече от изгревите :))))
11.04.2011 23:32
Ох, то и първата и втората са ИЗГРЕВИ:))).
Ще ти измисля един залез, но не от планината. Става ли?:)))
цитирай
37. scarlety - Вълшебната
12.04.2011 08:19
есенна планина облагородява:))) Чудни са цветовете на 6 снимка,но и други "борови" си избрах:) Поздрави,Кате!
цитирай
38. ivankalilova - Потопих се и аз в това вълшебство, за ...
12.04.2011 10:03
Потопих се и аз в това вълшебство , за което от сърце благодаря!
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
39. анонимен - Аз харесах снимка номер 4.
12.04.2011 10:03
Много ми хареса буболечето.
Може ли да е за мен? За новаците има ли?
цитирай
40. katan - 38. scarlety - Вълшебната
12.04.2011 10:08
scarlety написа:
есенна планина облагородява:))) Чудни са цветовете на 6 снимка,но и други "борови" си избрах:) Поздрави,Кате!


Поздрави и на теб, scarlety!
И аз харесвам тези снимки от тази част на Вълшебната планина!
Имам още доста, снимани под различен ъгъл.
И боровите са хубави, поне замен, защото ме връщат няколко месеца назад:))).
Хубав ден!
цитирай
41. katan - 39. ivankalilova - Потопих се и аз в това вълшебство
12.04.2011 10:10
ivankalilova написа:
Потопих се и аз в това вълшебство , за което от сърце благодаря!
Поздрави и прегръдки!:)))


На живо е много по-хубаво, мила Ваня!
Там направо се "разтапяш" и се сливаш с природата!
Прегръдки и слънчев ден!
цитирай
42. katan - 40. evaf - Аз харесах снимка номер 4.
12.04.2011 10:16
:))))))))))
Усмихвам се, защото с това "бубулече" си имахме история:))).
Беше кацнало на моя балкон и имаше нещастната съдба да ми хареса:))).
Направих му няколко снимки като го "направлявах в правия път":))).
То, горкото, до едно време слушаше, после разтвори крилца и ... отлетя:).
Не можеш да налагаш волята си на никое живо същество за дълго!:)))
В един момент то при всички случаи ще се разбунтува!:)))
Тази снимка я предназначих за едно приятелче, но то не влиза от известно време, така че - твоя е!
Радвайте се с "буболечето" заедно!
Поздрави!
цитирай
43. virtualna1biblioteca - Айларипииииииииииииииииииии, Катенце ,
12.04.2011 10:22
И аз бях на Вълшебната планина , заедно с теб !
На първата снимка ще видиш една черна точица - това съм аз ! Изгряващото Слънце ме заслепяваше !
цитирай
44. katan - 44. virtualna1biblioteca - Айларипииииииииииииииииииии, Катенце
12.04.2011 10:39
virtualna1biblioteca написа:
И аз бях на Вълшебната планина , заедно с теб !
На първата снимка ще видиш една черна точица - това съм аз ! Изгряващото Слънце ме заслепяваше !


Абе, забелязах аз там нещичко, но не знаех, че си ти!:)))
Сега вече знам!
Поздрави!
цитирай
45. katan - 46. babaelenica - Слънчево ми е вече, даже залезно :)))
12.04.2011 11:47
Ей такова да ти е!
Слънчево-изгревно-залезно!
Държиш си на думата, ей!
Направо не повярвах като видях, че си ти!:)))
Ама такива сме си ние бабите - държим на дадената дума, ако ще и не ще!:)))
Хубав ден, АТОМНА бабче!:)))
цитирай
46. tili - Толкова е вълшебна тази
12.04.2011 20:49
планина, че лявото се оказва дясно, а нагоре е надолу:) Поне успяхме да видим софийския смог отгоре, да палнем свещица в Драгалевския манастир и да хапнем вкусно в "Старата къща" Някои си и пийнаха, но други карахме та... Карай да въви - простих ти още на Заговезни, хехех:)
А, и те накарахме да се гримираш, суетница такава!!! Поне козите и бръмбарите са ти се порадвали:))))
Ама наистина си беше вълшебно - нито една табела, да му се невиди!!!
Гуш на писателката и на Ели:))) Ойларипиии...
цитирай
47. katan - 48. tili - Толкова е вълшебна
12.04.2011 21:20
tili написа:
планина, че лявото се оказва дясно, а нагоре е надолу:) Поне успяхме да видим софийския смог отгоре, да палнем свещица в Драгалевския манастир и да хапнем вкусно в "Старата къща" Някои си и пийнаха, но други карахме та... Карай да въви - простих ти още на Заговезни, хехех:)
А, и те накарахме да се гримираш, суетница такава!!! Поне козите и бръмбарите са ти се порадвали:))))
Ама наистина си беше вълшебно - нито една табела, да му се невиди!!!
Гуш на писателката и на Ели:))) Ойларипиии...


Вие добре се поразходихте, наистина ме накарахте да се гримирам, което мислех да не правя в планината:))).
Е, извиних се сто пъти за негрАмотното обяснение, но и до "Бай Кръстьо" не беше лошо, а?:)))
Снимка №3 достатъчен ориентир ли е?:))) Става ли за нагледна табела?:))) Тя е за теб - да не бъркаш пътя:)))!
Вълшебно си беше дори самото очакване:))).
А Ели ... ами Ели е Хелън, доколкото знам и е пишкин момиче:))).
Гуш и от мен!
Ойларипиии-ипи-ипи :))))

Аз пък ти сложих снимка - на пътя, де:))).
Да знаеш за всеки случай:))).

цитирай
48. monna1 - Красиво и величествено...
13.04.2011 11:38
Привет!
цитирай
49. fatmin - Bravo Katq ! Strahotno mqsto, na...
13.04.2011 11:47
Bravo Katq ! Strahotno mqsto ,nasitina mn krasivi snimki=blagodrq ti za udovolstvieto ! Hubava slancheva sedmica ti jelaq ! pregradki i :*:*.
цитирай
50. katan - 50. monna1 - Красиво и величествено...
13.04.2011 11:47
Привет,скъпа приятелко!
цитирай
51. katan - 51. fatmin - Bravo Katq ! Strahotno mqsto
13.04.2011 11:52
fatmin написа:
Bravo Katq ! Strahotno mqsto ,nasitina mn krasivi snimki=blagodrq ti za udovolstvieto ! Hubava slancheva sedmica ti jelaq ! pregradki i :*:*.


Мило, Фатминче, благодаря ти!
Мястото е страхотно, но снимките не са добри:))).
Радвам се, че споделихме тази разходка в наша си Вълшебна планина!
Много ме зарадва, че се отби при мен!
Пожелания за хубави слънчеви дни!
Топла прегръдка и от мен!


цитирай
52. darcy - Приветствам избора на клипчета!
13.04.2011 14:01
цитирай
53. makont - Всички Български планини са вълшебни!
13.04.2011 15:30
Красота, спокойствие, багри. Благодаря за душевното спокойствие, което настъпи в мен, гледайки твоите снимки! Хубан и срънчев пролетен ден!
цитирай
54. katan - 54. darcy - Приветствам избора на клипчета!
13.04.2011 17:30
Благодаря за обективната оценка:)!!!
Втората исках да е на В. Найденов - "Не, не ми се прибира в мойта тясна квартира. Ще вървя под звездите ..."
Не можах да я намеря, за което много съжалявам.
Не си спомням заглавието, а само рефрена, но беше много приятна!
цитирай
55. katan - 55. makont - Всички Български планини са вълшебни!
13.04.2011 17:33
makont написа:
Красота, спокойствие, багри. Благодаря за душевното спокойствие, което настъпи в мен, гледайки твоите снимки! Хубан и срънчев пролетен ден!


Така действат планините - успокояващо и отморяващо, приятелко!
Карат те да се замислиш за величето на природата и нищожната човешка суета ...
Хубава вечер ти пожелавам!
цитирай
56. sparotok - !
13.04.2011 20:14
Планината наистина е вълшебна! Та може ли да е българска и да не е вълшебна:)

Поздрави!
цитирай
57. katan - 58. sparotok - !
13.04.2011 21:36
sparotok написа:
Планината наистина е вълшебна! Та може ли да е българска и да не е вълшебна:)

Поздрави!


!!!!!!!
Не може - няма БЪЛГАРСКА планина, която да не е ВЪЛШЕБНА!
Аз познавам почти всички наши планини и мога да кажа с чисто сърце, че е така!
Поздрави и на теб, приятелю!
цитирай
58. kometapg - Разходих се с теб! Беше много при...
13.04.2011 23:49
Разходих се с теб! Беше много приятно! Благодаря ти!:)
цитирай
59. vahisht - Вълшебно....
14.04.2011 01:03
Вълшебните неща в живота се улавят само от вълшебни хора.....
С тази песен искам да се реванширам за хубавите фотоси:
http://www.planina.e-psylon.net/viewtopic.php?t=1816
Поздравления!!!
цитирай
60. katan - 60. kometapg - Разходих се с теб!
14.04.2011 12:25
kometapg написа:
Разходих се с теб! Беше много приятно! Благодаря ти!:)


Радвам се, бяхме заедно и ти благодаря за компанията!:)
Заповядай пак!
цитирай
61. katan - 61. vahisht - Вълшебно....
14.04.2011 12:26
vahisht написа:
Вълшебните неща в живота се улавят само от вълшебни хора.....
С тази песен искам да се реванширам за хубавите фотоси:
http://www.planina.e-psylon.net/viewtopic.php?t=1816
Поздравления!!!


Благодаря за поздрав, приятелю, но не намерих песен.
Ще опитам пак!
Поздрави от мен!
цитирай
62. vahisht - Здравейте
15.04.2011 09:16
Може би да не може да се активира линка и за това....:
Ето го и моя поздрав като малък реванш към вас за хубавия материал който сте побликували:

http://www.youtube.com/watch?v=mhL5QdElV00&feature=related

Всичко най-добро!
цитирай
63. katan - Благодаря за поздрава!
15.04.2011 10:16
Сега вече го видях!
Честно казано бях изправена пред избора между Kastelruther Spatzen и Margret Almer.
В крайна сметка избрах нея:))).
Радвам се, че видях клипа и отново благодаря!
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5671092
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 196128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930